אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
מה ההבדל בין "הבנת" ל - "לא הבנת" וכיצד זה משפיע על שיחה?

במהלך השיחה, אליעד מתאר איך שאלות מסוימות יכולות לשמש ככלי לשכנוע או השפעה תת - מודעת על האדם ששואל אותו. לדוגמה, כששואלים מישהו "האם הבנת?" או "לא הבנת?", יש כאן לא רק שאלה, אלא גם השפעה סמויה על איך האדם תופס את עצמו. כשאתה שואל "האם הבנת?", זה למעשה יכול להיתפס כ - "האם הבנת או לא הבנת?" אך גם השאלה "לא הבנת?" משנה את ההשפעה הפסיכולוגית של השיחה.

במקרה של השאלה "האם הבנת?" יש את האופציה של כן או לא, אך כששואלים "לא הבנת?" השאלה מציבה את האדם במצב שבו הוא יכול להרגיש כאילו יש משהו שלילי במה שלא הבין, כלומר, השואל בעצם יכול להצביע על חיסרון בהבנת השואל.

אליעד נותן דוגמה שבה הילדה שואלת את אביה אם היא יכולה לעשות משהו, והוא אומר לה "תשאלי את אמא". אם הילדה שואלת שוב את אותו השאלה, הוא יכול לשאול אותה "מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את אמא?", מה שמעמיד את הילדה במצב של חוסר נוחות, אם כי השאלה עצמה לא בהכרח הייתה מנוסחת בצורה של מניפולציה.

כיצד "לא הבנת" יכול להיות מניפולציה?

אליעד מסביר כי השאלה "לא הבנת?" נושאת איתה משמעויות נוספות, שלא רק שאלה, אלא גם אמירה סמויה שנעשית תוך כדי. שאלה כזו יכולה להעביר מסר חבוי של "אתה טיפש אם לא הבנת", זאת אומרת שהיא מעוררת אוטומטית תגובה הגנתית אצל השואל. הסיבה לכך היא שהשאלה יוצרת אצל האדם תחושת צורך להוכיח את עצמו ולהגיב: "לא, אני לא טיפש, אני הבנתי", כלומר, הוא משיב לתוך התנגדות זו.

הבעיה כאן היא שהשאלה "לא הבנת?" מביאה למצב שבו המוח של האדם שמקבל את השאלה צריך להתמודד עם תחושת שליליות הקשורה בהבנה, דבר שמוביל להתרוצצות של מחשבות והתנגדות פנימית. בדרך כזו, האדם לא רק עונה על השאלה אלא גם מגן על ההבנה העצמית שלו.

איך מנוסחים שאלות בצורה משכנעת?

אם אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, השאלה שאתה שואל יכולה להיות מכרעת. לדוגמה, כאשר אתה רוצה להציע למישהו לצאת לקפה, השאלה "אתה רוצה לצאת איתי לקפה?" למעשה מכילה את הרעיון שהשואל מעוניין בכך, וכך הוא יוצר את הציפייה שהשני יסכים, בעוד שבשאלה "לא בא לך לצאת איתי לקפה?" השואל מציב את האדם במצב של התנגדות.

אליעד מציין גם איך השאלות השונות משתנות לפי מה שאתה רוצה להשיג. כאשר השאלה היא מנוסחת בצורה חמה ומזמינה, היא נותנת לאדם את התחושה שהוא יכול לבחור ולהסכים, אבל כאשר השאלה מנוסחת בצורה של התנגדות, האדם מרגיש אוטומטית צורך להתנגד. זו בעצם מניפולציה של השאלה, תלוי באיך אתה מציג את האפשרות.

מה...
עכשיו השאלה היא כזאת מקרה שהיה כך היה מישהו התקשר למישהו אחר, עד כאן הבאנו שני אנשים דיברו אחד עם השני בטלפון ואז אחד שאל את השני "אני יכול לעשות ככה וככה" אז הוא אמר לו "תשאל בן אדם שלישי אם אתה יכול לעשות, תשאל את הבוס אם אתה יכול לעשות" ואז ברגע שהוא אמר "תשאל את הבוס", אמרנו אחד התקשר למישהו אמר לו "אני יכול" אז הוא אומר לו "תשאל את הבוס אם אתה יכול לעשות" ואז הוא המשיך השואל המשיך לשאול "רגע אבל מה קרה וככה וככה", עכשיו אז אותו בן אדם שנתן את התשובה מלכתחילה אמר לבן אדם ששאל אותו את השאלה "מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את הבוס". זה היה המקרה זה היה סיפור קצר, את הבנת מה היה בסיפור?

ש: כן.

אליעד: מה היה בסיפור?

ש: שאחד ביקש מהשני, הוא רצה לעשות משהו הוא אמר לו אל תשאל אותי תשאל את הבוס.

אליעד: נכון ואז מה קרה אחר כך?

ש: ואז מה קרה.

אליעד: ואז אחרי שהוא אמר "תשאל את הבוס" אז הוא המשיך לשאול אותו עוד פעם את השאלה.

ש: אה כן הוא המשיך לשאול אותו.

אליעד: אז מה הוא אמר לו?

ש: "אמרתי לך תשאל את הבוס".

אליעד: לא הוא לא אמר את זה.

ש: אה לא?

אליעד: הוא אמר לו משהו דומה הוא אמר לו "מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את הבוס", יפה עד כאן הבנו את הסיפור נכון הילדה שנגיד הילדה שלך, נגיד הנכדה באה לאבא שלה ואומרת לו "אני יכולה לעשות ככה וככה" אז הוא אומר לה "תשאלי את אמא" היא אומרת לו "אבל אפשר לעשות ככה וככה" והוא אומר לה "לא הבנת שאמרתי לך לשאול את אמא". יפה עכשיו השאלה היא כזאת בעיקרון את אותו מסר יש שתי דרכים להעביר, תסתכלו כשאתה אומר למישהו "הבנת שככה וככה?" או כשאתה אומר למישהו "לא הבנת שככה וככה?" מה ההבדל בין הדברים לכאורה זה אותו דבר.

תעצור, אתה אומר למישהו נגיד כשאתה שואל מישהו "תגיד לי הבנת את מה שכתוב?" זה בעצם לשאול אותו "האם הבנת את מה שכתוב או לא הבנת את מה שכתוב?", אם לא הייתה אפשרות של "לא הבנת" לא הייתה אופציה של "הבנת", אם לא הייתה אפשרות "לא הבנת" לא היית אפשרות של "הבנת" נכון. זאת אומרת כשאתה שואל מישהו "האם הבנת, תגיד לי הבנת" זה בעצם להגיד לו "או לא הבנת". יפה עכשיו גם הפוך כשאתה אומר למישהו "תגיד לי מה לא הבנת" זה בגלל שיש אופציה של "הבנת" נכון, "אבל תגיד לי הבנת או לא הבנת" באותה מידה אתה יכול להגיד "לא הבנת או הבנת".

עכשיו לכאורה כשאתה אומר למישהו "תגיד לי הבנת מה שאמרתי לך" או "לא הבנת מה שאמרתי לך" זה אותו דבר נכון על פניו אותו דבר אז מה עדיף להגיד, איך עדיף לשאול מישהו "הבנת" או "לא הבנת" מה עדיף?

ש: תלוי מה אתה רוצה להשיג בשאלה.

אליעד: יפה קודם כל תלוי מה אתה רוצה להשיג בשאלה, עכשיו אם נגיד אתה רוצה למכור למישהו מוצר נגיד, אתה איתנו נגיד שאתה רוצה לצאת עם מישהי לדייט אתה אומר לה "תגידי לי את רוצה לצאת איתי לקפה" ואז אתה בעצם שואל אותה "או את לא רוצה" נכון אז לכאורה אולי תגיד לה "את לא רוצה לצאת איתי לקפה", מה אתה תשאל אותה "את רוצה"?

ש: אני "בשמונה הולכים לקפה".

אליעד: אני שמח, "את רוצה לצאת" ואז היא אומרת לך "בשמונה אני עושה משהו אחר" בזה נגמרה השיחה, טוב הבנו בסדר. עכשיו אתה שואל אותה "את רוצה לצאת, את רוצה לצאת איתי לקפה" נכון עכשיו למה כי אתה רוצה בראש שהיא תחשוב על האופציה של הרוצה נכון, יפה אז אם עכשיו אתה רוצה שמישהו יבין אותך מה אתה צריך להגיד לה לפי השיטה הזאת?

ש: בלי לא.

אליעד: נכון הבנת?

ש: כן.

אליעד: יפה אבל אותו אדם אמר "לא הבנת את מה שאמרתי לך?", מה היגיון בלומר "לא הבנת את מה שאמרתי לך" מה ההיגיון לכאורה זה גם יותר ארוך יותר מילים, גם יותר מילים וגם כן אפילו יכול להגיד לו "כן לא הבנתי".

ש: זה לעקוץ בדרך יש שם עקיצה בדרך.

אליעד: מה זה אומר?

ש: הוא מעביר עליה ביקורת תוך כדי.

אליעד: תסביר.

ש: יש שם מסר סמוי "מה יש לך בעיה בהבנה".

אליעד: אוקי טוב הבנו את התשובה אני אסביר את התשובה של מה שהוא ענה, רגע שניה תסתכלו "האם הבנת" זאת שאלה "האם לא הבנת" זאת שאלה כששואלים מישהו "האם הבנת" זה בעצם שואלים אותו "האם הבנת או לא הבנת" זאת שאלה, כששואלים מישהו "האם לא הבנת" זאת שאלה "האם לא הבנת או הבנת" זאת שאלה. עד כאן כשאתה אומר "האם הבנת" זאת שאלה וכשאתה אומר "האם לא הבנת" זאת שאלה אלא מה שלמילה "הבנת" ולמילה "לא הבנת" יש משמעות נוספת מעבר לשאלה שבדבר, זאת אומרת כשאתה אומר "הבנת ולא הבנת" יש להם משמעות נוספת.

מה המשמעות כי להגיד למישהו "אתה לא הבנת" זה בעצם להגיד לו "אתה טיפש", זה כמו כשאתה אומר למישהו "מה לא הבנת" זה כמו להגיד לו "מה אתה טיפש, מה אתה משוגע". עכשיו אז אתה לא אומר לו "מה אתה טיפש", עכשיו למה אתה אומר למישהו "מה אתה טיפש" הוא יגיד לך "לא אני לא טיפש" ואז יש לו אינטרס להגיד לך "לא, אני לא טיפש הבנתי", עכשיו אם באמת אותו אדם היה שואל "תגיד לי אתה הבנת שככה וככה" או "תגיד לי לא הבנת שככה וככה" אם הוא באמת היה עושה את זה כשאלה, שים לב אם הצורת ביטוי של "לא הבנת" הייתה בצורת שאלה אז באמת היה הגיוני לומר אם אתה כבר שואל את השאלה תשאל "האם הבנת" או "מה הבנת" או משהו כזה.

אבל פה באמירה "הבנת ולא הבנת" זאת לא הייתה רק שאלה היא גם הייתה סוג של אמירה "כאילו מה לא הבנת?" כאילו היו פה שני משפטים "מה לא הבנת ואתה רוצה שאני אסביר לך" או "לא הבנת" במובן של "מה אתה טיפש".

ש: לא קולטת את הטקסט.

אליעד: "אז מה אם את לא קולטת" במובן של "מה את טיפשה". עכשיו איפה באה המניפולציה כשבעצם עושים על המוח של השומע איפה פה המניפולציה, כשאתה למישהו "מה לא הבנת" אתה בעצם יוצר לו התניה במוח שאומרת לו "אם אתה לא חושב את מה שאני רוצה שתחשוב זה אומר שאתה טיפש" זאת בעצם המניפולציה ואז בעצם יש לו אינטרס להגיד לך "הבנתי" זה פירוש העניין.

ש: תלוי כמה חוסר ביטחון יש לו.

אליעד: זה גם אותו דבר זה כמו "מה אין לך כסף לקנות את זה" או "מה אתה מתקמצן על עצמך" נגיד משהו כזה. זאת אומרת בעצם יוצרים לך התניה במוח שאומרים לך אם תבחר בפעולה אחת זה אומר עליך דבר רע הוא מזהה סוג של מניפולציה, אתה רוצה שייתנו לך תשובה מסוימת ואז אתה רוצה להגיד לבן אדם "תקשיב אם אתה תיתן לי את התשובה הזאת אתה חכם או שתיתן לי את התשובה הזאת ואתה טיפש" איך אתה תגיד לו "ולכן כדאי לך לתת את התשובה הזאת", עכשיו איך אתה תגיד לו את זה בצורה מניפולטיבית אומר לו "מה לא הבנת?" כאילו ואתה אומר לו בקטע של "מה אתה טיפש?" ואז אתה כאילו יוצר לו התניה במוח "אתה יודע אם תגיד לי ככה זה אומר שאתה טיפש לכן כדאי שתגיד לי אחרת".

ש: בעצם אם אני מבין נכון מה שאתה אומר זה כשאתה מוציא לו את המילה "לא" אתה מוסיף מיקוד.

אליעד: לא, זה לא בגלל המילה "לא" בגלל משמעות ספציפית של "לא הבנת" כי "לא הבנת" זאת לא רק שאלה להגיד למישהו "האם הבנת או לא הבנת" זאת שאלה" אבל להגיד למישהו "לא הבנת" לפעמים כשאתה אומר לו "מה לא הבנת" או "לא הבנת?", "ללא הבנת" יש משמעות נוספת לדוגמה ולכן לדוגמה יכולה להיות נגיד כי "ללא הבנת" יש גם משמעות "אתה טיפש" כי לא להבין זה חיסרון, זאת לא רק שאלה "תגיד לי...
חשוף מה שאתה רוצה סיפור איך להשפיע על התת מודע לא זה לא להתמודד עם תחושות טיפש בחורות הבדלה אני עושה משהו צורת שאלה nlp איך להשפיע על התת מודע איך לשאול שאלה איך לשאול שאלות איך לשכנע הבנת או לא הבנת להשפיע להשפיע על התת מודע לנסח לנסח שאלה לנסח שאלות לשאול לשאול שאלה לשאול שאלות לשכנע לשכנע בשאלה מודעות מניפולטיבי מניפולטיבית מניפולציה מניפולציה בשאלה מניפולציות מסר מסר לתת מודע משכנע נלפ צורת שאלה שאלה שאלה מניפולטיבית שאלה משכנעת שאלות שכנוע תת מודע
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
דיבור נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע, זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים
... נכון, לא ברור מאליו, לדבר אמת, תת מודע , זוגיות טובה, אובייקטיביות, סובייקטיביות, פרשנות או עובדה, להטיל ספק בחושים מה המשמעות של לדבר נכון ... מרגיש. בדרך זו נשארת מודעות לאמת יחסית ולא נופלים למלכודת של מוחלטות. איך כל זה קשור לפרסום ולשקר? אליעד מביא דוגמה מעולם הפרסום, שם נעשה שימוש תדיר בשקר על מנת לשכנע אנשים. הוא מציין שאחת הטכניקות היעילות ביותר לשקר היא להתחיל באמת ולסיים בשקר קטן. הוא מצביע על ... שבכל דיבור צריך להבחין בין עובדה לפרשנות, בין אובייקטיבי לסובייקטיבי, ולהיות מודע באופן תמידי לכך שאין שום דבר שהוא מוחלט או וודאי בצורה מוחלטת. איך לדבר נכון? מהו תת מודע? האם אפשר לסמוך על החושים? מה ההבדל בין עובדה לפרשנות? איך לשפר זוגיות טובה? האם הכל יחסי או ...
מצא את ההבדלים, מודע ותת מודע, המטרה הסופית, רוחניות שקרית, אחדות ונפרדות כאחד, להיות דבר והיפוכו, להיות גם וגם
מצא את ההבדלים, מודע ותת מודע, המטרה הסופית, רוחניות שקרית, אחדות ונפרדות כאחד, להיות דבר והיפוכו, להיות גם וגם
... את ההבדלים, מודע ותת מודע, המטרה הסופית, רוחניות שקרית, אחדות ונפרדות כאחד, להיות דבר והיפוכו, להיות גם וגם מה ההבדל בין מודע לתת מודע? אליעד מסביר שהמודע והתת מודע הם בעצם ביטויים של אותו מנגנון, אבל בדרך כלל מפרידים ביניהם לצרכים של הבנת התהליכים הנפשיים. המודע הוא החלק שבן האדם ער אליו ומודע לקיומו, בעוד שהתת מודע הוא החלק שפועל ברקע, כמו תוכנה שפועלת במחשב ללא מודעות המשתמש. כדוגמה, הוא משווה זאת לפעולות מחשב - ... נוספים, אותם הוא אינו רואה, שהם בעצם התת מודע של המחשב. הוא מוסיף דוגמה של דיבאגר (כלי לתיקון באגים בתוכנה), שגם הוא עצמו פועל על בסיס של תת מודע פנימי, שבדרך כלל מוסתר מהמשתמש. האם ניתן לעקוף את המודע כדי להגיע לתת מודע? אליעד אומר שכביכול אפשר לעקוף את המודע ולהגיע ישר לתת מודע , אבל כדי לעשות זאת נכון ובאופן מודע, יש צורך בתהליך שכלי ברור. אם האדם יגיע לתת מודע בצורה אקראית, הוא עשוי גם לאבד את היכולת להיות מודע למה שמתרחש שם. הדרך האמיתית היא להבין את המנגנון השכלי לעומק, לפרק את המודע, ואז להתחבר לתת מודע בצורה מודעת ומכוונת. מהי המטרה הסופית של התהליך הרוחני? אליעד מתאר שהמטרה הסופית של התהליך הרוחני אינה ... איך מגיעים למצב של אינטגרציה מלאה בין מודע לתת מודע? אליעד אומר שהדרך היחידה להגיע למצב של אינטגרציה מלאה היא להתמקד באופן מוחלט בהבנה. לא להתמקד ברגשות, ... ועל עצמו, וזה מאפשר לו לחבר את המודע והתת מודע לאחדות שלמה, שאינה נפרדת מהנפרדות ואינה נפרדת מהאחדות. זהו המצב האולטימטיבי שאליו יש לשאוף. האם יש ... מובן, אז זה אומר שהוא בלתי אפשרי להבנה. מהו תת מודע? ההבדל בין מודע לתת מודע מהי רוחניות שקרית? איך מגיעים לאחדות אמיתית? האם אפשר להיות דבר והיפוכו? איך להשיג שלמות רוחנית? האם יש ...
NLP, לימוד NLP, אימון אישי, קואצ'ינג, מהו NLP? דמיון מודרך, מה זה NLP? שינוי הרגלים, השגת מטרות, טיפול NLP, שיטת NLP, תת מודע, להיות מאושר, כסף, איך להתעשר? שיטות טיפול
NLP, לימוד NLP, אימון אישי, קואצ'ינג, מהו NLP? דמיון מודרך, מה זה NLP? שינוי הרגלים, השגת מטרות, טיפול NLP, שיטת NLP, תת מודע, להיות מאושר, כסף, איך להתעשר? שיטות טיפול
NLP, לימוד NLP, אימון אישי, קואצינג, מהו NLP? דמיון מודרך, מה זה NLP? שינוי הרגלים, השגת מטרות, טיפול NLP, שיטת NLP, תת מודע, להיות מאושר, כסף, איך להתעשר? שיטות טיפול מהו NLP וכיצד הוא מתקשר לשיטות טיפול אחרות? אליעד כהן מסביר ש - NLP היא שיטה או תאוריה שמטרתה העיקרית היא להסביר כיצד פועל המוח האנושי. השיטה מתמקדת בדרך שבה אנשים חושבים, מגיבים, משכנעים, מדמיינים ומעצימים את עצמם. שיטת ה - NLP, כמו שיטות רבות נוספות כגון דמיון מודרך וקואוצינג, מיועדת בעיקרה לעזור לאדם להציב מטרות ולהשיג אותן ... יותר של המבנה הנפשי והתודעתי שלו. אליעד מדגיש שה - NLP נכונה ברמת התאוריה, אך ישנו רובד נוסף ועמוק יותר שאותו הוא מציג כאן. מה ההבדל בין מטרות יחסיות למטרות ... פנימית עמוקה יותר. מדוע קיימת תחושת סתירה בין לימודי NLP לבין הלימוד כאן? אליעד מתייחס לכך שהסתירה אינה בין התיאוריה של NLP לבין ההסברים שלו, אלא בין הגישה שבה משתמשים בחלק מהקורסים של NLP לבין התובנות שהוא מציג. כלומר, בקורס NLP בשילוב קואוצינג, מלמדים לעיתים שהצלחה במטרות יחסיות תביא לאושר מוחלט, בעוד שהמסר המרכזי של אליעד הוא ... להגיע רק דרך מטרות יחסיות. איך ניתן לשלב בין לימודי NLP לבין הבנה עמוקה יותר של התודעה? אליעד מציין שלימוד מעמיק על איך פועל השכל, כיצד נבנות מחשבות ואמונות, וכיצד נוצרים רגשות - מאפשר לאדם להשתמש בכלים של NLP ושל כל שיטה אחרת בצורה יעילה יותר. כלומר, הבנת המבנה הנפשי נותנת כלים משוכללים יותר להתמודד גם עם ... דוגמה לטיפול באדם שמפחד להיכשל בראיון עבודה. בשיטת NLP ובקואוצינג רגיל, המטרה היא בעיקר לחזק תחושה חיובית ולשכנע את האדם שהוא יצליח. אולם אליעד מציע גם גישה עמוקה יותר: לשאול מדוע הפחד מופיע, מה יקרה באמת אם תיכשל, האם זה באמת סוף העולם, או שזה פחד שנובע מהנחות לא בהכרח ... שמרגיש שאין לו מוטיבציה להשיג כסף, יוכל להבין בעזרת שאלות עומק מדוע הוא רוצה כסף, מה הסיבות לכך, ואיזו מוטיבציה פנימית מסתתרת מאחורי הרצון השטחי לכסף. הבנה כזו ... ולבעיות רגשיות עמוקות. כך, אפשר להשתמש בשיטות כמו NLP וקואוצינג כדי להשיג יעדים ולהצליח באופן יעיל, ללא תחושה שזו הדרך היחידה להגיע לאושר אמיתי ושלם. איך ... בראיון עבודה? מדוע נוצרת תחושת סתירה בין לימודי NLP לבין ההבנות שעולות כאן? בשיחה עלה נושא ה - NLP והקשר שלו לרעיונות שמוצגים כאן. נאמר ש - NLP היא שיטה המסבירה איך המוח עובד, כולל איך בני אדם חושבים, מגיבים, משכנעים, מדמיינים ומעצימים את עצמם. יחד עם זאת, כאשר לומדים לעומק את הרעיון של כיצד בדיוק פועלת החשיבה ... רחבה ועמוקה. עולה טענה שישנה סתירה בין הגישה של ה - NLP המעודדת להציב מטרות ולשאוף להצליח בהן, לבין הרעיונות שמדגישים שהתמקדות מוגזמת במטרה יחסית (כגון כסף, ... אך מובהר שאין סתירה אמיתית בין עצם התאוריה של ה - NLP לבין הדברים שנלמדים כאן, הקונפליקט נוצר בעיקר בשל הצגת המטרות היחסיות כפתרון מוחלט לסבל או לבעיות של ... החיסרון העמוק. למה בכל זאת כדאי להמשיך וללמוד את ה - NLP? נאמר בשיחה שאם לומדים לעומק את העקרונות המלאים של חקירת המחשבות (כפי שמוסבר כאן), אפשר להבין תוך כדי גם את הבסיס של ה - NLP ואף ליישם אותו טוב יותר. כלומר, עצם ההבנה המפורטת כיצד המוח בונה אמונות, נצמד לרעיונות ומתייחס ...
מודעות רוחנית, התפתחות אישית, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, איך להיצמד לאמת, איך לקרוא אנשים, תת מודע, שלמות עצמית, שלמות רגשית, מאה אחוז, סובייקטיביות, אובייקטיביות
מודעות רוחנית, התפתחות אישית, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, איך להיצמד לאמת, איך לקרוא אנשים, תת מודע, שלמות עצמית, שלמות רגשית, מאה אחוז, סובייקטיביות, אובייקטיביות
... רוחנית, התפתחות אישית, מודעות עצמית, להיות מודע לעצמך, איך להיצמד לאמת, איך לקרוא אנשים, תת מודע, שלמות עצמית, שלמות רגשית, מאה אחוז, סובייקטיביות, אובייקטיביות מהו דיוק מוחלט ואיך הוא מוביל לשלמות עצמית? אליעד ... ממליץ לפקפק אפילו בזיכרון שלנו? לדברי אליעד, הזיכרון האנושי אינו אמין באופן מוחלט, ולכן חשוב לפקפק אפילו בו. לדוגמה, כשמישהו אומר קראתי ש..., עליו לשאול את עצמו: האם באמת קראתי או שרק נדמה לי שקראתי? זוהי דוגמה נוספת ליישום הדיוק המוחלט שאליעד ממליץ עליו. עצם ההטלת ספק ...
אושר, מימוש עצמי, מהו אושר אמיתי, איך להיות מאושר, חיפוש האושר, מהו אושר יחסי, האם אתה מאושר, אושר בתת מודע, להיות אדם מאושר, רגעים של אושר, רוצה להיות מאושר
אושר, מימוש עצמי, מהו אושר אמיתי, איך להיות מאושר, חיפוש האושר, מהו אושר יחסי, האם אתה מאושר, אושר בתת מודע, להיות אדם מאושר, רגעים של אושר, רוצה להיות מאושר
... מימוש עצמי, מהו אושר אמיתי, איך להיות מאושר, חיפוש האושר, מהו אושר יחסי, האם אתה מאושר, אושר בתת מודע , להיות אדם מאושר, רגעים של אושר, רוצה להיות מאושר איך אפשר באמת להגיע לאושר מוחלט? אליעד כהן מסביר שכדי ... עוד נקודה שאליעד מציג בצורה ברורה - להיות מאושר ב - 100% פירושו לא לדעת כלל שאתה מאושר. במצב הזה אתה גם לא מסוגל לפעול או לרצות משהו נוסף, כי פעולה מגיעה מתוך תחושה של חיסרון מסוים. אליעד שואל שאלה פשוטה: האם היית רוצה להיות במצב שבו אתה לא יודע בכלל שאתה מאושר, אבל גם לא חווה שום סבל? זו נקודת מבט ...
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
שיווק ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק
... ומכירות, הצלחה במכירות, NLP, טכניקות שכנוע, השפעה על התת מודע, השפעה על אנשים, סודות השכנוע, להצליח במכירות, אימון למכירות, הדרכת מכירות, הטמעת מסרים, איך לשכנע, כושר שכנוע, גם רק איך משפיעות המילים רק וגם על יכולת השכנוע? בהרצאה זו אליעד כהן מסביר לעומק כיצד המילים רק וגם משפיעות על יכולת השכנוע, שיווק ומכירות, NLP והשפעה על התת - מודע. ההסבר מתחיל ... מקבל את הרעיון בצורה מופחתת, ניתן בהדרגה להגביר את המחויבות על ידי שימוש במילה רק. כיצד להשתמש במילים רק וגם לשכנוע? אליעד נותן דוגמאות נוספות מתחומי המכירות והשכנוע: אם רוצים לעודד אדם לאכול בריא, ... את הרצון לדבר הכרחי ובלתי נמנע. מהי החשיבות של הדיוק במילים בשיווק ובמכירות? אליעד מדגיש שכל מילה שנבחרת בזמן שכנוע משפיעה על המודעות והתת - מודע של ... ניתן להחליף משפטים שהוא אומר ממצב של ביטחון מוחלט למצב של ספק. לדוגמה, אם אדם אומר אני כועס עליו עכשיו, אפשר לשאול אותו האם אתה באמת כועס עכשיו, או ... כיצד להקשיב לשפה ולדייק את המסרים? אליעד מבהיר שהיכולת להבין לעומק את המשמעות של כל מילה חיונית ביותר להשפעה ושכנוע. על מנת להצליח בכך, דרוש פוקוס ... עוסקת גם ביצירת הזדהות על ידי שימוש בשפה. כשאומרים אנחנו, נוצרת הזדהות, לעומת אתה שיוצר תחושת בידוד. לדוגמה, בשכנוע קבוצתי, עדיף לומר אנחנו רוצים משהו, ... תפחת. מהם היתרונות של שליטה מוחלטת בשפה? אליעד מסכם כי מי שמבין את המשמעות של כל מילה יכול לשלוט בשיחה, להשפיע בצורה עמוקה על המחשבות והרגשות של עצמו ושל אחרים, ולהוביל את השיח בדיוק לאן שהוא רוצה. הוא מדגיש שאין כאן עניין של מניפולציה בלבד, אלא יכולת אמיתית להביא את האדם להכרה של רעיון מסוים באמצעות שליטה מדויקת בשפה. איך לשכנע אנשים? מהן טכניקות NLP? כיצד להשפיע על התת - מודע? הצלחה במכירות ושיווק איך להפוך רעיון לאפשרות? מה ההבדל בין רק לגם בשכנוע? כיצד להשתמש בשפה ליצירת הזדהות? ...
לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
... מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה וכאן אבאר, שיש שני ... הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה. וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח. ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ... גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמה בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן ... מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. זא הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר. אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה ... כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, לא הגיעה מתוכו, אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה. וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה ... חוסר אמון, בינו לבין המחשבה שהוא רוצה לקנות את המוצר. ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואחכ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. ... שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר. לדוגמה: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר. ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח ... ממקור חיצוני לו. ובמקרים כאלו, הלקוח לא סומך על עצמו, והוא מעדיף שיגידו לו מה לעשות. וצריך בכל מקרה, להתאים את המסרים, לפי המצב של הלקוח באותו הרגע. כך ששליטה בתת המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח ... לו לחשוב כך או אחרת, אלא שהוא עצמו חושב כך או אחרת. ואז הלקוח מביע יותר אמון, באותה המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיוב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין ככ את המסרים ששותלים לו בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים בתת המודע שלו, שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר, אז לפעמים קשה מאוד ללקוח להעביר את המסרים האלו, מתת המודע שלו, אל רמת המודעות שלו. כי לפעמים הלקוח יודע בצורה מודעת וגלויה, שהוא סירב לרכוש את המוצר. ולפעמים זה גורם לכך, שהלקוח מתעלם מהמסרים שיש בתת המודע שלו, שאומרים לו כן לרכוש את המוצר. כי קשה לו להבין שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון בלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע שלו, אל המודע שלו, כדי שהוא יבצע את פעולת הרכישה. ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, ... חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו ... מודע לו. לדוגמה, שהוא מצהיר משהו אבל בתת המודע שלו הוא חושב אחרת. ועליך לדעת, עם איזו דעה שלו להזדהות? + כמה להזדהות עם ... הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר ... גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת ... חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות יחסים. ... שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. אבל בתת המודע שלה, היא עצמה לא מרוצית מאיך שהיא נראית, והיא עצמה חושבת שהיא צריכה לרדת ... תעדיף שתגיד לה שהיא נראית טוב. אבל באמת בתת המודע של הבחורה, היא לא באמת חושבת שהיא נראית מושלמת, ואם תגיד לה שהיא נראית ... מכך שאתה חושב שיש לו חיים טובים, הרי שבתת המודע שלו הוא חושב, שכנראה אתה לא באמת מבין אותו. כי הוא עצמו חושב גם שיש לו ... להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, בין המודע לבין תת המודע שלו, הרי שצריך לקחת בחשבון, שהזדהות חוסר הזדהות עם המודע תת המודע של הלקוח, יוצרת בעצם גם את הפעולה הנגדית, עם רמת המודעות האחרת של הלקוח. ומומחה מכירות ומומחה שכנוע, אמור לדעת לזהות, מה האדם חושב ברמת המודע ומה האדם חושב ברמת תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה ...
אימון לזוגיות - התמודדות עם מחשבות מפחידות, מפחד להתחיל עם בחורה, חרדה חברתית, ביישנות, מחשבות טורדניות, הכרויות, התמודדות עם טראומה, פחדים בתת מודע
אימון לזוגיות - התמודדות עם מחשבות מפחידות, מפחד להתחיל עם בחורה, חרדה חברתית, ביישנות, מחשבות טורדניות, הכרויות, התמודדות עם טראומה, פחדים בתת מודע
... ביישנות, מחשבות טורדניות, הכרויות, התמודדות עם טראומה, פחדים בתת מודע למה קשה לנו ליישם את מה שאנחנו כבר יודעים? אנשים רבים שמחפשים פתרון לבעיות חברתיות, פחד מזוגיות, חרדות חברתיות או מחשבות טורדניות, יודעים כבר המון ... מוזר או חריגים. הבעיה מתעצמת במיוחד כשהם מגיעים לבד. אליעד שואל: האם באמת אנשים מגיעים רק בזוגות או בחבורות? ומסביר שברוב המקרים, אנשים מגיעים גם לבד, והפחד הזה לא מוצדק ברמה המציאותית, אלא הוא נובע בעיקר מהמחשבה ... הוא לזהות את אותן מחשבות ולהתמודד איתן ישירות, לא לברוח מהן אלא לשאול : מה האמת במחשבה הזו?, האם באמת אני כל כך גרוע?, האם אני באמת לא שווה?. ברגע שהאמת תתברר, או שנגלה שאנחנו סתם חושבים דברים לא נכונים, או שנגלה שהמצב לא ... איך למצוא מוטיבציה? איך להפסיק לשקר לעצמי? התמודדות עם פחדים בתת מודע מה גורם לביישנות? ...
הומור / צחוק / סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה / מניפולציות / מסרים לתת מודע / בידור / קומדיה
... צחוק סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה מניפולציות מסרים לתת מודע בידור קומדיה וכאן אבאר עוד אחת מהדרכים איך באפשרותך להעביר מסרים ולשכנע במסרים שונים, באמצעות שימוש בהומור קומדיה בצחוק וכיוב. וכפי שכבר ביארתי, כל רעיון בעולם, אפשר להתייחס אליו כאל רעיון מחויב או כאל רעיון אפשרי. ... נכון. וכאשר אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, בעצם ברצונך להפוך אצלו את האפשרי למחויב. דהיינו, שהוא לא יתייחס אל הרעיון שלך כאל רעיון אפשרי, אלא כאל רעיון מחויב. ושהוא לא יחשוב ... זה ששומע אותו. כי בתת מודע של כל אדם, יש לגיטימציה וגם חוסר לגיטימציה לכל הרעיונות שבעולם. אבל ברמת המודעות של האדם, כל אדם מקבל דברים מסוימים כלגיטימיים ודברים אחרים כלא ... כזה לדוגמה, אם ברצונך לשכנע מישהו במשהו שהוא אפילו לא רואה בו רעיון לגיטימי, ובפרט אם ברצונך לא רק לגרום לאדם לקבל את הרעיון כרעיון אפשרי וכרעיון לגיטימי, אלא גם לגרום לו ... את הרעיון הזה, דרך תת המודע , מהדלת האחורית, באמצעות סוג של מניפולציה. וזאת על ידי זה שאתה לוקח את הרעיון, ועוטף אותו בעטיפה מרגיעה של הומור. דהיינו, אתה לוקח את הדבר הרציני שאתה רוצה לומר, ואתה עוטף אותו ... לגרום לשתול מסרים לתת מודע של מישהו, מסרים שיגרמו לו להתחיל לחשוב ברצינות, על משהו שהוא לא חושב עליו אפילו לא בצחוק, עושים את זה על ידי זה שמדברים עם אותו האדם על אותו הנושא, ... כאלו שלוקחים את שיטת השכנוע הזאת, ומשתמשים בה כדי לרמות אנשים וכדי לעשות מניפולציות על אנשים, בצורה רעה. אבל כמובן שיש גם את האפשרות על ידי השיטה הזאת לעזור לאנשים. כי לפעמים לדוגמה האדם לא מאמין בעצמו, ולפעמים לדוגמה האדם ... מומחה להומור ומומחה לשכנוע בו זמנית, הוא רואה איזה רעיון האדם לא מוכן לקבל אותו, והוא לוקח את אותו הרעיון, ועוטף אותו בצורה מצחיקה, ושם אותו על השולחן, בצורה מצחיקה והומורית, ... לאט להפסיק לצחוק, ולשאול אותו, אולי זה באמת ככה?! אולי זה לא רק בצחוק?! ולאט לאט אפשר להתחיל לחזור על אותו הרעיון בדיוק, עם פחות צחוק ועם פחות הומור, ולהתחיל לחזור על אותו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: נשמע הגיוני, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: נשמע הגיוני, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? איך להיות הכי חכם בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להפרעות קשב, מאמן אישי לחיים, קואצ'ר בתחום נשמע הגיוני - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 22_08_2025 השעה 06:11:59 - wesi1