אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תת המודע ✔NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
מה ההבדל בין "הבנת" ל - "לא הבנת" וכיצד זה משפיע על שיחה?

במהלך השיחה, אליעד מתאר איך שאלות מסוימות יכולות לשמש ככלי לשכנוע או השפעה תת - מודעת על האדם ששואל אותו. לדוגמה, כששואלים מישהו "האם הבנת?" או "לא הבנת?", יש כאן לא רק שאלה, אלא גם השפעה סמויה על איך האדם תופס את עצמו. כשאתה שואל "האם הבנת?", זה למעשה יכול להיתפס כ - "האם הבנת או לא הבנת?" אך גם השאלה "לא הבנת?" משנה את ההשפעה הפסיכולוגית של השיחה.

במקרה של השאלה "האם הבנת?" יש את האופציה של כן או לא, אך כששואלים "לא הבנת?" השאלה מציבה את האדם במצב שבו הוא יכול להרגיש כאילו יש משהו שלילי במה שלא הבין, כלומר, השואל בעצם יכול להצביע על חיסרון בהבנת השואל.

אליעד נותן דוגמה שבה הילדה שואלת את אביה אם היא יכולה לעשות משהו, והוא אומר לה "תשאלי את אמא". אם הילדה שואלת שוב את אותו השאלה, הוא יכול לשאול אותה "מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את אמא?", מה שמעמיד את הילדה במצב של חוסר נוחות, אם כי השאלה עצמה לא בהכרח הייתה מנוסחת בצורה של מניפולציה.

כיצד "לא הבנת" יכול להיות מניפולציה?

אליעד מסביר כי השאלה "לא הבנת?" נושאת איתה משמעויות נוספות, שלא רק שאלה, אלא גם אמירה סמויה שנעשית תוך כדי. שאלה כזו יכולה להעביר מסר חבוי של "אתה טיפש אם לא הבנת", זאת אומרת שהיא מעוררת אוטומטית תגובה הגנתית אצל השואל. הסיבה לכך היא שהשאלה יוצרת אצל האדם תחושת צורך להוכיח את עצמו ולהגיב: "לא, אני לא טיפש, אני הבנתי", כלומר, הוא משיב לתוך התנגדות זו.

הבעיה כאן היא שהשאלה "לא הבנת?" מביאה למצב שבו המוח של האדם שמקבל את השאלה צריך להתמודד עם תחושת שליליות הקשורה בהבנה, דבר שמוביל להתרוצצות של מחשבות והתנגדות פנימית. בדרך כזו, האדם לא רק עונה על השאלה אלא גם מגן על ההבנה העצמית שלו.

איך מנוסחים שאלות בצורה משכנעת?

אם אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, השאלה שאתה שואל יכולה להיות מכרעת. לדוגמה, כאשר אתה רוצה להציע למישהו לצאת לקפה, השאלה "אתה רוצה לצאת איתי לקפה?" למעשה מכילה את הרעיון שהשואל מעוניין בכך, וכך הוא יוצר את הציפייה שהשני יסכים, בעוד שבשאלה "לא בא לך לצאת איתי לקפה?" השואל מציב את האדם במצב של התנגדות.

אליעד מציין גם איך השאלות השונות משתנות לפי מה שאתה רוצה להשיג. כאשר השאלה היא מנוסחת בצורה חמה ומזמינה, היא נותנת לאדם את התחושה שהוא יכול לבחור ולהסכים, אבל כאשר השאלה מנוסחת בצורה של התנגדות, האדם מרגיש אוטומטית צורך להתנגד. זו בעצם מניפולציה של השאלה, תלוי באיך אתה מציג את האפשרות.

מה...
עכשיו השאלה היא כזאת מקרה שהיה כך היה מישהו התקשר למישהו אחר, עד כאן הבאנו שני אנשים דיברו אחד עם השני בטלפון ואז אחד שאל את השני "אני יכול לעשות ככה וככה" אז הוא אמר לו "תשאל בן אדם שלישי אם אתה יכול לעשות, תשאל את הבוס אם אתה יכול לעשות" ואז ברגע שהוא אמר "תשאל את הבוס", אמרנו אחד התקשר למישהו אמר לו "אני יכול" אז הוא אומר לו "תשאל את הבוס אם אתה יכול לעשות" ואז הוא המשיך השואל המשיך לשאול "רגע אבל מה קרה וככה וככה", עכשיו אז אותו בן אדם שנתן את התשובה מלכתחילה אמר לבן אדם ששאל אותו את השאלה "מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את הבוס". זה היה המקרה זה היה סיפור קצר, את הבנת מה היה בסיפור?

ש: כן.

אליעד: מה היה בסיפור?

ש: שאחד ביקש מהשני, הוא רצה לעשות משהו הוא אמר לו אל תשאל אותי תשאל את הבוס.

אליעד: נכון ואז מה קרה אחר כך?

ש: ואז מה קרה.

אליעד: ואז אחרי שהוא אמר "תשאל את הבוס" אז הוא המשיך לשאול אותו עוד פעם את השאלה.

ש: אה כן הוא המשיך לשאול אותו.

אליעד: אז מה הוא אמר לו?

ש: "אמרתי לך תשאל את הבוס".

אליעד: לא הוא לא אמר את זה.

ש: אה לא?

אליעד: הוא אמר לו משהו דומה הוא אמר לו "מה לא הבנת שאמרתי לך לשאול את הבוס", יפה עד כאן הבנו את הסיפור נכון הילדה שנגיד הילדה שלך, נגיד הנכדה באה לאבא שלה ואומרת לו "אני יכולה לעשות ככה וככה" אז הוא אומר לה "תשאלי את אמא" היא אומרת לו "אבל אפשר לעשות ככה וככה" והוא אומר לה "לא הבנת שאמרתי לך לשאול את אמא". יפה עכשיו השאלה היא כזאת בעיקרון את אותו מסר יש שתי דרכים להעביר, תסתכלו כשאתה אומר למישהו "הבנת שככה וככה?" או כשאתה אומר למישהו "לא הבנת שככה וככה?" מה ההבדל בין הדברים לכאורה זה אותו דבר.

תעצור, אתה אומר למישהו נגיד כשאתה שואל מישהו "תגיד לי הבנת את מה שכתוב?" זה בעצם לשאול אותו "האם הבנת את מה שכתוב או לא הבנת את מה שכתוב?", אם לא הייתה אפשרות של "לא הבנת" לא הייתה אופציה של "הבנת", אם לא הייתה אפשרות "לא הבנת" לא היית אפשרות של "הבנת" נכון. זאת אומרת כשאתה שואל מישהו "האם הבנת, תגיד לי הבנת" זה בעצם להגיד לו "או לא הבנת". יפה עכשיו גם הפוך כשאתה אומר למישהו "תגיד לי מה לא הבנת" זה בגלל שיש אופציה של "הבנת" נכון, "אבל תגיד לי הבנת או לא הבנת" באותה מידה אתה יכול להגיד "לא הבנת או הבנת".

עכשיו לכאורה כשאתה אומר למישהו "תגיד לי הבנת מה שאמרתי לך" או "לא הבנת מה שאמרתי לך" זה אותו דבר נכון על פניו אותו דבר אז מה עדיף להגיד, איך עדיף לשאול מישהו "הבנת" או "לא הבנת" מה עדיף?

ש: תלוי מה אתה רוצה להשיג בשאלה.

אליעד: יפה קודם כל תלוי מה אתה רוצה להשיג בשאלה, עכשיו אם נגיד אתה רוצה למכור למישהו מוצר נגיד, אתה איתנו נגיד שאתה רוצה לצאת עם מישהי לדייט אתה אומר לה "תגידי לי את רוצה לצאת איתי לקפה" ואז אתה בעצם שואל אותה "או את לא רוצה" נכון אז לכאורה אולי תגיד לה "את לא רוצה לצאת איתי לקפה", מה אתה תשאל אותה "את רוצה"?

ש: אני "בשמונה הולכים לקפה".

אליעד: אני שמח, "את רוצה לצאת" ואז היא אומרת לך "בשמונה אני עושה משהו אחר" בזה נגמרה השיחה, טוב הבנו בסדר. עכשיו אתה שואל אותה "את רוצה לצאת, את רוצה לצאת איתי לקפה" נכון עכשיו למה כי אתה רוצה בראש שהיא תחשוב על האופציה של הרוצה נכון, יפה אז אם עכשיו אתה רוצה שמישהו יבין אותך מה אתה צריך להגיד לה לפי השיטה הזאת?

ש: בלי לא.

אליעד: נכון הבנת?

ש: כן.

אליעד: יפה אבל אותו אדם אמר "לא הבנת את מה שאמרתי לך?", מה היגיון בלומר "לא הבנת את מה שאמרתי לך" מה ההיגיון לכאורה זה גם יותר ארוך יותר מילים, גם יותר מילים וגם כן אפילו יכול להגיד לו "כן לא הבנתי".

ש: זה לעקוץ בדרך יש שם עקיצה בדרך.

אליעד: מה זה אומר?

ש: הוא מעביר עליה ביקורת תוך כדי.

אליעד: תסביר.

ש: יש שם מסר סמוי "מה יש לך בעיה בהבנה".

אליעד: אוקי טוב הבנו את התשובה אני אסביר את התשובה של מה שהוא ענה, רגע שניה תסתכלו "האם הבנת" זאת שאלה "האם לא הבנת" זאת שאלה כששואלים מישהו "האם הבנת" זה בעצם שואלים אותו "האם הבנת או לא הבנת" זאת שאלה, כששואלים מישהו "האם לא הבנת" זאת שאלה "האם לא הבנת או הבנת" זאת שאלה. עד כאן כשאתה אומר "האם הבנת" זאת שאלה וכשאתה אומר "האם לא הבנת" זאת שאלה אלא מה שלמילה "הבנת" ולמילה "לא הבנת" יש משמעות נוספת מעבר לשאלה שבדבר, זאת אומרת כשאתה אומר "הבנת ולא הבנת" יש להם משמעות נוספת.

מה המשמעות כי להגיד למישהו "אתה לא הבנת" זה בעצם להגיד לו "אתה טיפש", זה כמו כשאתה אומר למישהו "מה לא הבנת" זה כמו להגיד לו "מה אתה טיפש, מה אתה משוגע". עכשיו אז אתה לא אומר לו "מה אתה טיפש", עכשיו למה אתה אומר למישהו "מה אתה טיפש" הוא יגיד לך "לא אני לא טיפש" ואז יש לו אינטרס להגיד לך "לא, אני לא טיפש הבנתי", עכשיו אם באמת אותו אדם היה שואל "תגיד לי אתה הבנת שככה וככה" או "תגיד לי לא הבנת שככה וככה" אם הוא באמת היה עושה את זה כשאלה, שים לב אם הצורת ביטוי של "לא הבנת" הייתה בצורת שאלה אז באמת היה הגיוני לומר אם אתה כבר שואל את השאלה תשאל "האם הבנת" או "מה הבנת" או משהו כזה.

אבל פה באמירה "הבנת ולא הבנת" זאת לא הייתה רק שאלה היא גם הייתה סוג של אמירה "כאילו מה לא הבנת?" כאילו היו פה שני משפטים "מה לא הבנת ואתה רוצה שאני אסביר לך" או "לא הבנת" במובן של "מה אתה טיפש".

ש: לא קולטת את הטקסט.

אליעד: "אז מה אם את לא קולטת" במובן של "מה את טיפשה". עכשיו איפה באה המניפולציה כשבעצם עושים על המוח של השומע איפה פה המניפולציה, כשאתה למישהו "מה לא הבנת" אתה בעצם יוצר לו התניה במוח שאומרת לו "אם אתה לא חושב את מה שאני רוצה שתחשוב זה אומר שאתה טיפש" זאת בעצם המניפולציה ואז בעצם יש לו אינטרס להגיד לך "הבנתי" זה פירוש העניין.

ש: תלוי כמה חוסר ביטחון יש לו.

אליעד: זה גם אותו דבר זה כמו "מה אין לך כסף לקנות את זה" או "מה אתה מתקמצן על עצמך" נגיד משהו כזה. זאת אומרת בעצם יוצרים לך התניה במוח שאומרים לך אם תבחר בפעולה אחת זה אומר עליך דבר רע הוא מזהה סוג של מניפולציה, אתה רוצה שייתנו לך תשובה מסוימת ואז אתה רוצה להגיד לבן אדם "תקשיב אם אתה תיתן לי את התשובה הזאת אתה חכם או שתיתן לי את התשובה הזאת ואתה טיפש" איך אתה תגיד לו "ולכן כדאי לך לתת את התשובה הזאת", עכשיו איך אתה תגיד לו את זה בצורה מניפולטיבית אומר לו "מה לא הבנת?" כאילו ואתה אומר לו בקטע של "מה אתה טיפש?" ואז אתה כאילו יוצר לו התניה במוח "אתה יודע אם תגיד לי ככה זה אומר שאתה טיפש לכן כדאי שתגיד לי אחרת".

ש: בעצם אם אני מבין נכון מה שאתה אומר זה כשאתה מוציא לו את המילה "לא" אתה מוסיף מיקוד.

אליעד: לא, זה לא בגלל המילה "לא" בגלל משמעות ספציפית של "לא הבנת" כי "לא הבנת" זאת לא רק שאלה להגיד למישהו "האם הבנת או לא הבנת" זאת שאלה" אבל להגיד למישהו "לא הבנת" לפעמים כשאתה אומר לו "מה לא הבנת" או "לא הבנת?", "ללא הבנת" יש משמעות נוספת לדוגמה ולכן לדוגמה יכולה להיות נגיד כי "ללא הבנת" יש גם משמעות "אתה טיפש" כי לא להבין זה חיסרון, זאת לא רק שאלה "תגיד לי...
רוצה לשכנע חיסרון לשמור שכנוע סמוי למכור לא זה לא לשנות הרגלים מוח למכור למישהו מוצר טכניקת שכנוע שליליות nlp איך להשפיע איך להשפיע על התת מודע איך לנסח איך לנסח שאלה איך לנסח שאלות איך לשאול שאלה איך לשאול שאלות איך לשכנע בשביל מה לשאול שאלות הבנת או לא הבנת להשפיע להשפיע על התת מודע להשפיע על תת המודע לנסח לנסח שאלה לנסח שאלות לשאול שאלה לשאול שאלות לשכנע לשכנע בשאלה מודעות מניפולטיבי מניפולטיבית מניפולציה מניפולציה בשאלה מניפולציות מסר מסר לתת המודע מסר לתת מודע משכנע מתי לשאול שאלה נלפ צורת שאלה שאלה מניפולטיבית שאלה משכנעת שכנוע תת המודע תת מודע
חינוך ילדים עקשנים, איך לגדל ילדים מאושרים, שיטות לחינוך ילדים מתבגרים, לחנך ילד בעייתי, גידול ילדים בגיל ההתבגרות, איך לחנך ילדים - חלק 2
... הלקוח. ובמקרה שלנו, צריכים לזהות את הרצונות של הילד. גם את הרצונות הגלויים שלו, וגם את הרצונות הנסתרים, שנמצאים בתת המודע של הילד. כגון לדוגמה, ילד שרוצה לשחק ולהרעיש במשך הלילה. שאז, הצורך הגלוי של הילד, הוא הרצון שלו לשחק ... הילד רוצה. אבל הילד מונע, לא רק בגלל מה שהוא אומר שהוא רוצה. אלא הוא מונע, בעיקר בגלל מה שתת המודע שלו רוצה. כגון לדוגמה, ילד שרוצה להרגיש חופשי, והוא רוצה להרגיש שהוא זה שמקבל את ההחלטות, והוא רוצה להרגיש ... חולשות כלשהן. אבל באמת, הילד בתוך תוכו מרגיש חלש, ולכן, בתוך תוכו הוא רוצה להרגיש חזק. ואז, כאשר הילד בתת המודע שלו, רוצה להרגיש שהוא אדם חזק, אז יכול להיות, שזה יצור אצלו את הרצון, להיות ער דווקא במשך הלילה, ולעשות רעש, דווקא במשך הלילה. ולמה? כי בתת המודע של הילד, הרעש שהוא עושה בלילה, מתחבר אצלו בצורה אסוציאטיבית, לתחושה של כוח ושל חוזק. ואז, כאשר הילד עושה רעש בלילה, וכאשר הילד מתנהג בצורה מסוימת, אז תת המודע של הילד, מפיק מכך הנאה גדולה, שהילד עצמו לא מודה ולא מבין, את התועלת האמיתית, שהוא מנסה להשיג מהפעולה שלו. וכאשר רוצים לגדל ילדים מאושרים, אז צריך תמיד להסתכל על הצורך הרגשי, שנמצא בתת המודע של הילד, ושהצורך הזה, הוא זה שבאמת יחליט לילד, האם הוא יקשיב להורים שלו, או לא יקשיב להורים שלו. כי בסופו של דבר, מי שיקבל את ההחלטה, האם הילד יקשיב להורים שלו, או יתמרד כנגדם, זה יהיה, תת המודע של הילד. ואם ההורה מבין את תת המודע של הילד שלו, שהילד עצמו לא תמיד מודע אליו, ואם ההורה יודע כיצד לדבר אל תת המודע של הילד בצורה עקיפה (פסיכולוגיה הפוכה), ולשכנע את תת המודע של הילד, שמה שמבקשים ממנו לעשות, זה רק משרת לטובה את הצורך הרגשי, שיש בתת המודע של הילד. אז, תת המודע של הילד, יגרום לילד להסכים עם מה שאומרים לו. אבל, אם בתת המודע של הילד, הוא ירגיש שמה שאומרים לו לעשות, זה מנוגד למה שהוא רוצה בתת המודע שלו, אז ממילא הילד ימשיך להתנגד לעשות, את מה שאומרים לו. גם אם לא מבינים, למה זה קורה. כי ... שנראה, שכאילו מה שאמרו לו, זה דווקא כן משרת, את מה שהילד אמר שהוא רוצה. והסיבה לכך היא, משום, שבתת המודע של הילד, יש רצון מודחק. שהילד בתת המודע שלו, רוצה איזה רצון פנימי כלשהו, צורך רגשי מודחק כלשהו. ולפעמים, גם כאשר נותנים לילד פתרון שנראה כעונה על הצרכים של הילד, הרי שהילד בתת המודע שלו, לא קיבל את הפתרון לבעיה האמיתית שלו, שאותה הילד לא תמיד יודע לבטא ולהסביר. או, שהילד בכלל לא ... להודות שיש לך בעיה, זה עצמו משדר חולשה נוספת וכולי. וההורה, צריך לזהות את הצורך הרגשי הפנימי ביותר שיש בתת המודע של הילד שלו. וכל התקשורת של ההורה, צריכה להיות עם תת המודע של הילד שלו. כי בסופו של דבר, מי שיחליט מה הילד יעשה, זה יהיה תת המודע שלו. וכיצד ניתן לגלות מה באמת הילד רוצה ומה באמת הילד מרגיש שהוא צריך בתת המודע שלו? תשובה: את זה ניתן לעשות בשתי דרכים. הדרך הראשונה היא, על ידי זה שההורה מפתח את המודעות העצמית ... וההורה מתחיל לשאול את עצמו, כל מיני שאלות, על עצמו ועל ההתנהגות שלו עצמו. שאלות, שמטרתן היא לגלות את תת המודע של ההורה עצמו. כי כל אדם, מונע מתוך תת המודע שלו. וכאשר ההורה מצליח להיות מודע לעצמו, ומפתח אינטליגנציה רגשית גבוהה כלפי עצמו, אז ממילא הוא גם יודע לזהות את מה שקורה בתת המודע של האנשים שסביבו בכלל, ושל הילד שלו בפרט. וכיצד לפתח את המודעות העצמית כלפי עצמך? תשובה: על ידי זה ... הרצון הזה מגיע? ומה באמת אני רוצה? ולמה אני רוצה כך ולא אחרת? וכיוב. וזה מגלה לאדם מה קורה בתת המודע שלו, ומפתח את האינטליגנציה הרגשית והאינטליגנציה ההורית שלו, כדי שהוא יבין את הצרכים הרגשיים של הילד שלו. וכבר ביארתי את העניין הזה לעומקו, במקומות אחרים. והדרך השנייה לגלות את הצורך הרגשי שמסתתר בתת המודע של הילד, זה על ידי זה שמקבלים עזרה, ממי שכבר פיצח את התת מודע של עצמו. כי מי שהוא ... שרוצה לעזור לילד שלו, וגם לעצמו בפרט. חכם אמיתי שכזה, הוא יכול לעזור לכל אחד, להבין את מה שקורה בתת המודע שלו עצמו ושל סביבתו. וגם, אפילו לעזור לו למצוא פתרונות, כיצד לעשות שלום, בין הצרכים הרגשיים השונים, ובין האילוצים השונים וכולי. דהיינו, דרך אחת, על ההורה לפתח מודעות עצמית כלפי עצמו, והיא תאפשר לו להבין את תת המודע של הילד שלו. דרך שנייה, להיעזר באדם אחר, שפיצח את תת המודע שלו עצמו, והוא יכול לעזור להורה להבין את תת המודע של הילד שלו, וגם את תת המודע שלו עצמו כהורה, אם ההורה ירצה בכך. ואחרי שמזהים את הצרכים של הילד, גם את הצרכים הגלויים, שאותם הילד אומר שהוא רוצה, וגם את הצרכים הנסתרים, שאותם תת המודע של הילד רוצה, עכשיו צריך להתבונן על דבר נוסף, כדי שתהליך המכירה וכדי שחינוך הילדים יצליח. כי חינוך ילדים, ... הוא, מתאים לשני הצדדים. כי לפעמים, גם ההורה עצמו, פועל בדרך לא הגיונית, בגלל צרכים רגשיים שיש לו כהורה, בתת המודע שלו. כי לפעמים, ההורה סתם מתעקש עם הילד שלו, שהילד יעשה דבר כזה או אחר. ולהורה, זה נראה מאוד ... נובעות מהשכל הישר של ההורה. אלא, לפעמים ההורה מבקש מהילד שלו בקשות, שנובעות מתוך תסביכים רגשיים ובעיות רגשיות, שיש בתת המודע של ההורה עצמו. כגון לדוגמה, הורה שמתעקש שהילד שלו יעשה כך או אחרת. וההורה מבקש מהילד שלו לעשות את הדבר הזה, רק בגלל שבתת המודע שלו, נמצא זיכרון ילדות שלו, שביקשו ממנו לעשות את אותו הדבר. ובתת המודע של ההורה, כאשר הוא היה ילד, הוא כעס על כך שאמרו לו לעשות את הדבר הזה. וההורה מתמודד בתת המודע שלו, עם זה שבילדותו ביקשו ממנו לעשות כך או אחרת. על ידי זה שהוא אומר לעצמו, שזה היה מוצדק ... למרות שבאמת הילד בכלל לא צריך לעשות כך או אחרת. והכל, זה רק בגלל כל מיני תסביכים רגשיים שנמצאים בתת המודע של ההורה, ושהם אלו שגורמים להורה, להתנהג בצורה כלשהי, כלפי הילד שלו. או לדוגמה, הורה שמתעקש שהילד שלו יעשה כך או אחרת. וזה, לא בגלל שבאמת חשוב שהילד יעשה כך או אחרת. אלא, בגלל שהוא בתת המודע שלו, עוד לא סלח לילד שלו, שעשה משהו נגד רצונו. ואז הוא כסוג של נקמה, מתעקש שהילד שלו יעשה משהו, שהילד לא באמת צריך לעשות אותו. וזה, רק כדי שתת המודע של ההורה, ייהנה מכך שהוא כאילו נוקם בילד שלו. וכיוב יש עוד מאות ואלפי דוגמאות, שכל אחד ואחד יוכל ... מצב של win win situation - דהיינו, מצב שבו כולם יוצאים מרוצים. רק כאשר יש הבנה, של מה שקורה בתת המודע של שני הצדדים. ורק כאשר מתאימים פתרון, שמתאים לכל הצרכים של שני הצדדים. גם ברמת המודע שלהם וגם ברמת ...
איך ליצור הזדהות, כשיש קונפליקט פנימי אצל האדם השני, בינו לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית
... לבין עצמו? יצירת אמון עם הלקוח, כאשר ללקוח אין אמון בעצמו - איך ליצור אמון, כאשר יש קונפליקט בין תת המודע של הלקוח, לבין המודע שלו? יצירת אמון, בניית אמון, הפרת אמון, יצירת הזדהות, לשכנע לקוחות, ראפור עם התת מודע, ראפור רע, טעויות ביצירת הזדהות, איך לא לעשות ראפור, איך לא ליצור כימיה, כימיה בין אישית וכאן אבאר עוד ... למרות שהוא נראה כבונה אמון. והעניין הוא, שלפעמים האדם השני / הלקוח חושב בצורה כלשהי ברמת המודעות שלו. אבל בתת המודע שלו הוא לא באמת מאמין לעצמו, והוא מטיל ספק בדעה המוצהרת שלו. ובמקרים כאלו לדוגמה, אם תיצור הזדהות והסכמה ... ליצור הזדהות, הוא עצמו בקונפליקט עם עצמו. קונפליקט שהוא עצמו לא תמיד מודע לו. לדוגמה, שהוא מצהיר משהו אבל בתת המודע שלו הוא חושב אחרת. ועליך לדעת, עם איזו דעה שלו להזדהות? + כמה להזדהות עם כל אחת מהדעות שלו? ... תסכים עם הלקוח, זה דווקא יכול ליצור אמון עם הלקוח. כי הלקוח רואה, שאתה חושב את מה שהוא חושב בתת המודע שלו, ושהוא רק מפחד להודות שהוא חושב כך או אחרת. ובמקרים כאלו, דווקא חוסר הסכמה עם הלקוח, זה דווקא ... את זה בזהירות ובחוכמה. דהיינו, אם תשלול את מה שהלקוח אומר באופן גלוי, בגלל שהלקוח עצמו לא מאמין לעצמו בתת המודע שלו, הרי שמצד אחד יצרת אמון עם תת המודע של הלקוח, אבל מצד שני יצרת חוסר אמון, עם המודע של הלקוח. ולכן צריך לדעת לעשות את זה בחוכמה. ... לו שגם אתה בדיוק כמוהו, לא ככ שלם עם מה שאתה חושב, ואתה עצמך מבטא את מה שהלקוח חושב בתת המודע שלו. וזה יוצר אמון בינך לבין הלקוח. וניתן דוגמה מתחום של מערכות יחסים. לדוגמה, בחורה שאומרת שהיא חושבת על עצמה שהיא נראית טוב. אבל בתת המודע שלה, היא עצמה לא מרוצית מאיך שהיא נראית, והיא עצמה חושבת שהיא צריכה לרדת במשקל כמה קילוגרמים. ובמקרה כזה לדוגמה, ברמת המודעות, הבחורה תעדיף שתגיד לה שהיא נראית טוב. אבל באמת בתת המודע של הבחורה, היא לא באמת חושבת שהיא נראית מושלמת, ואם תגיד לה שהיא נראית טוב, היא אומנם תחייך ותודה ... חושב שרע לו, אז למרות שכלפי חוץ, הוא ישדר שהוא מרוצה מכך שאתה חושב שיש לו חיים טובים, הרי שבתת המודע שלו הוא חושב, שכנראה אתה לא באמת מבין אותו. כי הוא עצמו חושב גם שיש לו חיים לא טובים. ... על עצמו. ובסיכומו של דבר, כאשר יוצרים אמון והזדהות עם לקוח, צריכים להיות מודעים, גם לרמת המודע וגם לרמת תת המודע של הלקוח. וצריך לקחת בחשבון, שאם אצל הלקוח עצמו, יש חוסר התאמה וחוסר הסכמה, בין המודע לבין תת המודע שלו, הרי שצריך לקחת בחשבון, שהזדהות / חוסר הזדהות עם המודע / תת המודע של הלקוח, יוצרת בעצם גם את הפעולה הנגדית, עם רמת המודעות האחרת של הלקוח. ומומחה מכירות ומומחה שכנוע, אמור לדעת לזהות, מה האדם חושב ברמת המודע ומה האדם חושב ברמת תת המודע שלו. ולדעת איך ליצור הזדהות מורכבת, עם האדם עצמו, שהוא עצמו אין לו הסכמה עם עצמו. ולהביא אותו למצב ...
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע מהו התת מודע ואיך הוא משפיע על החיים שלנו? התת מודע הוא החלק במוח שמכיל מחשבות שאינך מודע אליהן. כלומר, אלה מחשבות שאתה חושב אותן, אך אתה לא שם לב ... צריך קודם כל להבין מה בדיוק קיים שם, ולמה בכלל התפתחו המחשבות האלה מלכתחילה. האם באמת כדאי לשנות מחשבות בתת מודע? לדברי אליעד, הטעות הנפוצה ביותר היא לנסות לשנות מחשבות בלי להבין אם בכלל יש צורך בשינוי. לא כל מחשבה או פחד שקיים בתת המודע הוא בהכרח שגוי. לכן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא קודם כל לגלות את המחשבות הלא מודעות ולבדוק האם הן ... טעם בשינוי. במילים אחרות, לא המחשבה עצמה בעייתית, אלא חוסר המודעות לסיבות שיצרו אותה. איך אפשר לגלות מה קורה בתת מודע שלך? הדרך היעילה ביותר לדעת מה מסתתר בתת המודע היא באמצעות חקירה עצמית של המחשבות המודעות שלך. לדוגמה, אם אתה מרגיש פחד מזוגיות, אתה צריך לשאול את עצמך: ... אם אתה לא מצליח לגלות למה, פשוט תשאל שוב ושוב עד שתגיע למשהו ברור יותר. בדרך זו, המחשבות שנמצאות בתת מודע יתחילו לצוף אל המודעות שלך. איך מחשבות בתת מודע נוצרות מלכתחילה? מחשבות בתת המודע נוצרות בעקבות חוויות ואירועים מהעבר. למשל, אדם בילדותו חווה השפלה כאשר צחקו עליו בגלל בגדים מלוכלכים. האירוע הזה יצר ... מכל דבר שיש בו אבק. האדם לא מודע לקשר הזה, אך ההתנהגות שלו מנוהלת מתוך שרשרת מחשבות נסתרות שנמצאות בתת המודע. עוד דוגמה: אדם מפחד להרגיש חלש ולכן לא מוכן שידברו אליו בצורה לא נעימה. הוא יוצר לעצמו פקודה: להיזהר ... אובססיבי של סידור המשרד, רק כדי שלא ייווצר מצב שבו לא יאהבו אותו. התנהגות אובססיבית כזו נובעת מהמחשבות הנסתרות בתת המודע. איך באמת משנים מחשבות בתת המודע באופן יעיל? לאחר שגילית את המחשבות הלא מודעות, עליך לבדוק האם הן הגיוניות. אם גילית שהמחשבה הגיונית, היא נשארת ... צריך להיות תמיד נחמד לכולם? ברגע שהאדם מבין שזה לא הגיוני, המוח שלו משחרר את המחשבה מעצמו, והיא משתנה בתת המודע באופן אוטומטי. מהו ניתוח סיבתיות ואיך הוא עוזר לשינוי בתת המודע? ניתוח סיבתיות הוא תהליך שבו בודקים האם באמת קיים קשר סיבתי בין הדברים שאתה חושב לבין המציאות. למשל, אם ... אליך. ככל שאתה בוחן לעומק ומגלה שהקשר לא הגיוני, כך המחשבה הלא מודעת תתפוגג מעצמה. מדוע חשוב להציף את תת המודע למודעות? השינוי האמיתי מתרחש אך ורק כאשר אתה מעלה את התוכן של התת מודע אל המודעות. כל דרך אחרת היא קומבינה שתיכשל לטווח הארוך. ברגע שהתת מודע הופך למודע, ואתה בודק את ההיגיון שלו, מתרחשת התאמה טבעית בין המודע לתת מודע. ככל שתהיה יותר מודע לסיבות הנסתרות של התנהגותך, כך תוכל לשנות את חייך בקלות ובאופן טבעי. איך לשנות מחשבות בתת מודע? איך לחקור את התת מודע? איך להשפיע על התת מודע? מה זה תת מודע? איך להיות מודע לתת מודע? שינוי אמונות בתת המודע ניתוח סיבתיות איך לשנות את התת מודע? יש דבר שנקרא תת מודע, כלומר, מחשבות שאתה חושב, אבל אינך מודע לכך שאתה חושב אותן. הרבה אנשים רוצים לדעת איך לשנות מחשבות שרצות בתת המודע שלהם. אם אתם רוצים להבין מה זה תת מודע, ניתן להיכנס לאתר ולחפש מה זה תת מודע ולמצוא מידע ... ואם הן לא נכונות - אז יש לשנות אותן. איך לזהות מחשבות בתת מודע? שלב ראשון הוא להיות מודע לתת המודע שלך, כלומר, להבין אילו מחשבות קיימות שם. אבל איך אפשר לדעת מה קורה בתת המודע? הדרך היא לחקור את המחשבות שאתה מודע אליהן. קח מחשבה שאתה מודע לה, למשל אני מפחד מזוגיות. שאל את ... יודע, המשך לשאול שוב ושוב עד שתגיע לתשובה עמוקה יותר. איך חוקר את התת מודע? כדי להבין מה יש בתת המודע, ניתן לחקור את הסיבות לכל מחשבה מודעת. לדוגמה, אם אתה מפחד ממבוכה חברתית, ייתכן שהסיבה לכך נעוצה בטראומה ישנה. ... מתרחש בתת מודע, ובני אדם רבים אינם מודעים לקשרים הללו. איך משנים מחשבה בתת מודע? לאחר שמודעים למה שמתרחש בתת המודע, יש לבדוק: האם זה הגיוני? אם המחשבה נכונה ומועילה - אין צורך לשנות אותה. אם המחשבה אינה נכונה - ... עליי? האם אני באמת חייב שהמשרד יהיה מסודר כדי שאנשים יאהבו אותי? ברגע שאתה מבין שמחשבה מסוימת אינה הגיונית, תת המודע שלך מתקן את עצמו אוטומטית. המוח שלנו לא אוהב להחזיק במחשבות לא הגיוניות לאורך זמן. לסיכום כדי לשנות את תת המודע, צריך להציף את המחשבות הלא מודעות אל המודע, ולבדוק אם הן הגיוניות או לא. כל דרך אחרת היא קומבינה שלא באמת עובדת לטווח ארוך. למידע נוסף, ניתן להיכנס לאתר ולחפש: מה זה תת מודע? איך לחקור את תת המודע? איך לשנות מחשבות בתת מודע? איך נוצרות מחשבות בתת מודע? ניתוח סיבתיות בהצלחה! שחרור תת מודע, איך אפשר להשפיע ... טראומה בתת מודע, מדיטציה לתת מודע, מה הוא התת מודע? מה זה תת מודע? מהו התת מודע? מהו שינוי התת המודע? מסע אל התת מודע, מסרים לתת מודע, משפטים לתת מודע, סוגסטיות לתת מודע, ריפוי בתת מודע, ריפוי תת מודע, שיטות טיפול בתת מודע, שינוי אמונות בתת המודע, שינוי הרגלים בתת מודע, שינוי התת מודע, שינוי חשיבה בתת מודע, תקשור עם התת מודע
איך לקרוא מחשבות של עצמך? איך לקרוא את תת המודע של עצמך? איך אתה מפרש אחרים? על ראש הגנב בוער הכובע, הפוסל במומו פוסל, איך לדעת מי צודק? השתקפות עצמית, התנהגות של אחרים כמראה, לפרש אחרים, זוגיות כמראה, החיים כמראה
איך לקרוא מחשבות של עצמך? איך לקרוא את תת המודע של עצמך? איך אתה מפרש אחרים? על ראש הגנב בוער הכובע, הפוסל במומו פוסל, איך לדעת מי צודק? השתקפות עצמית, התנהגות של אחרים כמראה, לפרש אחרים, זוגיות כמראה, החיים כמראה
איך לקרוא מחשבות של עצמך? איך לקרוא את תת המודע של עצמך? איך אתה מפרש אחרים? על ראש הגנב בוער הכובע, הפוסל במומו פוסל, איך לדעת מי צודק? השתקפות ... האופן שבו אנו מפרשים אחרים חושף את עצמנו? אליעד כהן מסביר שאחת הדרכים הטובות ביותר להבין מה מתרחש בתוכנו ובתת המודע שלנו, היא באמצעות התבוננות באיך שאנחנו מפרשים את ההתנהגויות של אנשים אחרים. אדם שרוצה לדעת באמת מי הוא ומה ... כך ולא אחרת? כאשר אנו מפרשים את ההתנהגות של מישהו אחר, אנחנו בעצם משליכים עליו את מה שנמצא אצלנו בתת המודע. במילים אחרות, אנחנו משליכים על הזולת את העולם הפנימי שלנו, את התחושות והרגשות האישיים שלנו. לדוגמה, אם אנחנו רואים ... מסתירה דברים מבעלה או לא כנה מספיק איתו. כל אחת מפרשת את המציאות על פי המציאות הפנימית שלה, מתוך תת המודע שלה. מה משמעות המשפט הפוסל במומו פוסל? אליעד מסביר את הרעיון של הפוסל במומו פוסל: כאשר אדם מבקר אחרים ... הפעם נדבר על עוד אחת מהדרכים שבהן אדם יכול להבין את עצמו טוב יותר ולדעת מה באמת עובר לו בתת המודע. אם אתה רוצה לדעת מי אתה באמת, מה אתה יכול לעשות? הקשר בין פרשנות אישית לבין ההבנה העצמית אחת ...
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה?
NLP / שכנוע / רטוריקה - איך לעשות מניפולציה על תת המודע של האדם? איך ליצור התניה סמויה? איך להפוך טענה יחסית לטענה מוחלטת? איך לשכנע מישהו לעשות מה שאתה רוצה? וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטת שכנוע ומניפולציה, איך באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של אדם אחר, ולגרום לו לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה, ולחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ... שנראים לו כדברים טובים / רעים. ואחכ נבקש ממנו לדרג כמה טובים / רעים הערכים האלו, בוודאי שהאדם לפחות בתת המודע שלו, יראה שלמרות שהוא חושב על הרבה דברים שהם טובים, עדיין יש דברים שהוא יותר חושב שהם טובים, ביחס ... האדם השני. כי אפשר סתם לנסות לשכנע מישהו במשהו, ואפשר גם לנסות לחשוב לפני מעשה, ולנסות לחשוב איך גורמים לתת המודע של האדם השני, ליצור התניה סמויה בתת ההכרה שלו, בין הדברים שהוא מאוד אוהב, לבין הדברים שאתה רוצה שהוא ... ממנו. ובין המילים שמושכות אותו, לבין הדבר שאתה רוצה שהוא יעשה אותו. ויש כאן עוד עומק של מניפולציה על התת מודע, והוא שכאשר אתה מדבר עם אדם, ומשתמש במילים שמושכות אותו ומדבר איתו על דברים שהוא חושב שהם מאוד טובים, ... מה שאומרים לו, והוא פחות חשדן לגבי מה שאומרים לו. וכאשר אתה משתמש בשיחה במילים שדוחות את האדם, אוטומטית בתת המודע שלו הוא חש תחושה של דחייה. שהיא מושלכת גם לגבי הדבר הנוסף שאתה מדבר איתו עליו. שזה בעצם אומר, שתת המודע של האדם, לוקח את התחושה הטובה שיש לו, כאשר הוא שומע מילים מושכות, ומרחיב אותה בהתייחסות שלו, גם לגבי הדבר שאתה רוצה שהוא יסכים איתו. ותת המודע של האדם, לוקח את התחושה הרעה שהוא מרגיש כאשר הוא שומע דברים מסוימים, והוא מקשר ומחבר אותם בצורה לא ...
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? מה עושה טוב? מה עושה רע? ההגדרה של טוב, ההגדרה של רע, מה זה אושר? מה זה סבל? אושר בתת מודע, סבל בתת מודע, רצון מודע, רצון לא מודע, תת המודע
טוב ורע, מה זה טוב? מה זה רע? מה עושה טוב? מה עושה רע? ההגדרה של טוב, ההגדרה של רע, מה זה אושר? מה זה סבל? אושר בתת מודע, סבל בתת מודע, רצון מודע, רצון לא מודע, תת המודע
... מה עושה טוב? מה עושה רע? ההגדרה של טוב, ההגדרה של רע, מה זה אושר? מה זה סבל? אושר בתת מודע, סבל בתת מודע, רצון מודע, רצון לא מודע, תת המודע מה זה טוב ומה זה רע? איך הם משפיעים עלינו? ההרצאה עוסקת בהגדרות של טוב ורע, ומתמקדת בשאלה מהו ...
דמיון ותת המודע, כוח הדמיון המודרך, דמיון לפני מציאות, איך להשתמש בדמיון? דמיון מונחה, איך לעשות דמיון מודרך? איך עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע
דמיון ותת המודע, כוח הדמיון המודרך, דמיון לפני מציאות, איך להשתמש בדמיון? דמיון מונחה, איך לעשות דמיון מודרך? איך עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע
דמיון ותת המודע, כוח הדמיון המודרך, דמיון לפני מציאות, איך להשתמש בדמיון? דמיון מונחה, איך לעשות דמיון מודרך? איך עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע מהי המשמעות של דמיון לפני פעולה? אליעד כהן מסביר כי לפני שבני אדם מבצעים פעולה מתוך בחירה חופשית, תמיד ... בסופו של דבר לביצוע הפעולה, ולכן הימנעות מדמיון הפעולה היא הדרך האפקטיבית ביותר להימנע ממנה במציאות. כיצד לתכנת את התת מודע להצלחה באמצעות דמיון? אליעד מדגיש כי באמצעות דמיון מודרך ואוטוסוגסטיה (הכוונה עצמית), ניתן למעשה לתכנת את התת מודע להצלחה. הדרך לעשות זאת היא באמצעות חזרה אינטנסיבית על תמונה מנטלית ברורה של המטרה או הפעולה הרצויה. לדוגמה, אם אדם רוצה להצליח בבחינה או להרוויח יותר כסף, עליו לדמיין שוב ושוב כיצד הוא משיג את המטרה הזו. התת מודע יקבל את התמונה כמציאות אפשרית, וככל שהתמונה תהיה יותר ברורה ותחזור על עצמה, כך יגדל הסיכוי שהיא תהפוך למציאות ... ואחר כך. דמיון מפורט כזה יהפוך את הפעולה לקלה ונגישה יותר במציאות. איך להשתמש בדמיון מודרך? כיצד לתכנת את התת מודע להצלחה? מהו דמיון מודע? איך להפסיק לדמיין דברים שליליים? איך לשנות הרגלים באמצעות דמיון? מהו הקשר בין דמיון למציאות? כיצד להגביר מוטיבציה בעזרת הדמיון? איך לשתול לעצמך מחשבות? אוטוסוגסטיה, תת מודע דמיון מודרך, תקשור עם התת מודע, דמיון ומציאות, איך לעשות את מה שאתה רוצה? איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה? להוציא מכח אל ...
התת מודע, איך להבין את עצמי? איך להבין את התת מודע? למה אני מתנהג בצורה מסוימת? למה אני עושה משהו מסוים? השפעת העבר על העתיד, התנהגות לא הגיונית, השפעת תת המודע, סודות התת מודע, הדחקה, שחזור אירוע מהעבר, טראומה מהילדות
התת מודע, איך להבין את עצמי? איך להבין את התת מודע? למה אני מתנהג בצורה מסוימת? למה אני עושה משהו מסוים? השפעת העבר על העתיד, התנהגות לא הגיונית, השפעת תת המודע, סודות התת מודע, הדחקה, שחזור אירוע מהעבר, טראומה מהילדות
התת מודע, איך להבין את עצמי? איך להבין את התת מודע? למה אני מתנהג בצורה מסוימת? למה אני עושה משהו מסוים? השפעת העבר על העתיד, התנהגות לא הגיונית, השפעת תת המודע, סודות התת מודע, הדחקה, שחזור אירוע מהעבר, טראומה מהילדות איך להבין את עצמי ולמה אני מתנהג כמו שאני מתנהג? כדי להבין לעומק ... או מדוע יש לנו התנהגויות מוזרות או לא הגיוניות, אליעד כהן מסביר שחשוב להכיר את המנגנונים הבסיסיים שמנהלים אותנו בתת המודע. לפי אליעד כהן, האדם, מרגע לידתו, יודע באופן טבעי שהוא רוצה להרגיש טוב ולהימנע להרגיש רע. אף אחד לא צריך ללמד אותנו את זה - זה מובנה בנו מלידה. איך עובד מנגנון התת מודע שמשפיע על ההתנהגות? התת מודע של האדם עובד בשיטת מיון (סורטינג). כשמתרחש אירוע טוב, המוח מיד ממיין אותו לתוך רשימה מדורגת של אירועים טובים ... לעבוד על טראומות מהעבר, או לחלופין לנסות להשיג מחדש תחושות חיוביות באופן מודע ומכוון יותר. למעשה, ההבנה של מנגנון התת מודע מאפשרת לאדם שליטה רבה יותר על חייו, על ההתנהגות שלו ועל התגובות שלו לאירועים בחיים. כדי להגיע לתובנות האלה ... ולחשוב לעומק. לא תמיד קל לזהות את הזיכרונות המנהלים אותנו, ולעיתים נדרשת חקירה אישית ומעמיקה מאוד. איך להבין את התת מודע שלי? למה אני מתנהג בצורה לא הגיונית? איך לשחזר זיכרון מהעבר? למה אני לא זוכר טראומות מהילדות? איך העבר משפיע על ההווה שלי? איך לטפל בהתנהגות לא רצויה? מה משפיע על התת מודע? שחזור זיכרון חיובי, הימנעות מזיכרון שלילי, נוסטלגיה מהילדות, הרצון להרגיש כמה שיותר טוב, הרצון להרגיש כמה שפחות רע, הדרכת ...
העבודה כמשחק, איך לגרום לעובדים לעבוד יותר טוב? לגרום לעובדים להתייחס לעבודה כמשחק, למה העובד עובד לא מספיק טוב? החיים כמשחק, קריירה כמשחק, מוטיבציה אצל עובדים, יעוץ למנהלים, לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב, ניואנסים, מסרים תת הכרתיים, תת המודע של העובד, לגרום לעובד להתמכר לעבודה, מסר תת הכרתי, האנשים העשירים ביותר בעולם, מכורים לעבודה, התמכרות לעבודה, מוטיבציה לעובדים
... החיים כמשחק, קריירה כמשחק, מוטיבציה אצל עובדים, יעוץ למנהלים, לגרום לעובד לעבוד כמה שיותר טוב, ניואנסים, מסרים תת הכרתיים, תת המודע של העובד, לגרום לעובד להתמכר לעבודה, מסר תת הכרתי, האנשים העשירים ביותר בעולם, מכורים לעבודה, התמכרות לעבודה, מוטיבציה לעובדים ... בו, ואם המנהל עצמו חושב שהעבודה היא משחק שהוא מכור אליו, הרי שבאופן אוטומטי, יש ניואנסים ומסרים תת הכרתיים לתת המודע של העובד, שבאופן אוטומטי יעברו מהמנהל אל העובד. כי אין כאן משהו ספציפי שצריכים לעשות, כדי לשמור על האיזון. ... הרי שכנראה שההתייחסות של המנהל אל העבודה כמשחק, היא באה לידי ביטוי בדרכים שונות. ואז כנראה שהוא גם יעביר לתת המודע של העובד מסר תת הכרתי, שגם העובד עצמו יתייחס לעבודה כמשחק, שהוא רוצה לנצח בו וכולי. ובאותו הקשר, האנשים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: תת המודע, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תת המודע, איך לקבל החלטות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול אישי מומלץ, קאוצינג מומלץ, מאמן אישי להרזיה בתחום תת המודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.9688 שניות - עכשיו 16_08_2025 השעה 14:50:22 - wesi1