אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניתוח שיחת מכירה ✔ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
מה ההבדל בין לשאול לקוח "מה חסר לך" ל"במה אפשר לשדרג אותך"?

אליעד מסביר שיש הבדל גדול ומשמעותי בין שתי השאלות הללו בתהליך המכירה וביכולת לשכנע לקוחות לקנות מוצר או שירות.

כאשר שואלים מישהו "מה חסר לך במה שיש לך?", אנחנו למעשה גורמים לו לחשוב שקיימת בעיה או חיסרון במצבו הנוכחי. ברגע שהלקוח מרגיש שקיים אצלו חיסרון, באופן טבעי הוא יחפש פתרון לבעיה הזו. כך, כשהמוצר או השירות שלנו נתפס כפיתרון, הסיכוי שהלקוח ירצה לרכוש אותו גבוה בהרבה. הוא ירצה לפתור את החוסר שהוא מזהה.

לעומת זאת, כששואלים אדם "במה אפשר לשדרג אותך?", הלקוח לא מרגיש שקיים חיסרון, אלא שהמצב שלו טוב מלכתחילה ואנחנו פשוט מציעים לו משהו "טוב יותר". במקרה כזה, השדרוג נתפס כאופציונלי או כתוספת, ולכן תחושת הדחיפות של הלקוח לרכוש יורדת משמעותית.

לדוגמה, אם רוצים למכור רכב ללקוח, ושואלים אותו "מה חסר לך ברכב הנוכחי?", הלקוח יחשוב מיד על בעיות קיימות כמו "המזגן חלש מדי" או "האוטו צורך יותר מדי דלק", ואז כשהמוכר יציג לו פתרון, הלקוח ירגיש צורך ממשי לרכוש.

אבל אם נשאל אותו "במה אפשר לשדרג את הרכב שלך?", הוא כנראה יחשוב על דברים כמו "מערכת סאונד איכותית" או "צבע יפה יותר". אלו דברים נחמדים, אך אינם נתפסים כצורך הכרחי. לכן, הסיכוי שירכוש יהיה נמוך יותר.

איזו שאלה תביא ליותר מידע מהלקוח?

למרות זאת, אליעד מחדד נקודה חשובה נוספת. אם נשאל את הלקוח בצורה ישירה "מה חסר לך?", יש סיכון שהוא יענה ש"לא חסר לו כלום". אנשים באופן כללי לא אוהבים להודות שיש להם חוסר או בעיה, כי זה פוגע באגו או בתחושת הערך העצמי שלהם.

מצד שני, אם נשאל "במה אפשר לשדרג אותך?", הלקוח לרוב יהיה פתוח הרבה יותר לשיחה, כי אנשים אוהבים את התחושה שהם מתקדמים, משתפרים או מתחדשים. כך, השאלה הזו מאפשרת לנו לקבל מידע רב יותר מהלקוח על הרצונות וההעדפות שלו.

לדוגמה, אם נשאל אדם "מה חסר לך בבריאות שלך?", סביר להניח שהוא יענה "לא חסר לי כלום, אני בסדר". אבל אם נשאל "במה אפשר לשדרג את הבריאות שלך?", הוא פתאום יגיד "הייתי שמח להיות יותר בכושר", "הייתי רוצה לאכול בריא יותר", או "לישון יותר טוב בלילה". כך מתקבל מידע רב, שמאפשר לנו להבין את הצרכים שלו.

איך משלבים את שתי הגישות בצורה נכונה במכירות ובשכנוע?

אליעד מציע אסטרטגיה משולבת. מצד אחד, חשוב מאוד שהלקוח ירגיש שיש לו חוסר או צורך אמיתי, כי אז המוצר שלנו הופך להיות חיוני, ולא רק תוספת נחמדה. מצד שני, כדי לא לגרום ללקוח להסתגר או להתגונן, עדיף להתחיל דווקא בשאלה הרכה יותר: "במה אפשר לשדרג אותך?".

כך עושים זאת נכון בשלושה שלבים:
  1. בהתחלה, לשאול את הלקוח: "במה אפשר לשדרג אותך?"

    מטרת השאלה הזו היא לגרום ללקוח להיפתח ולשתף אותנו במה הוא רוצה או צריך, בלי להרגיש לא נוח או מתגונן.
  2. כשהלקוח מתחיל לספר במה הוא רוצה להשתדרג, עלינו להקשיב היטב ולאסוף מידע על הצרכים האמיתיים שלו.
  3. לבסוף, בשיחה עצמה, אנחנו מתרגמים את הרצונות שלו לחסרונות אמיתיים. כלומר, גורמים ללקוח להרגיש שזה לא רק שדרוג נחמד, אלא שהמצב הקיים שלו באמת לא מספיק טוב, והמוצר שלנו הוא זה שיפתור לו את החוסר.
לדוגמה, הלקוח אומר שהוא היה רוצה שדרוג במערכת המולטימדיה ברכב שלו. בהמשך השיחה, המוכר מציג זאת כחיסרון אמיתי: "האמת היא, שהמערכת שיש לך כרגע לא מספיק נוחה ומגבילה אותך בנסיעות ארוכות. היא אפילו גורמת לך להרגיש לא נוח כשאתה נוהג הרבה שעות. המערכת החדשה שלנו תפתור לך בדיוק את הבעיה הזו ותהפוך את הנסיעה שלך לנוחה ובטוחה בהרבה". עכשיו הלקוח לא מרגיש רק שהוא מקבל שדרוג נחמד, אלא שהוא באמת צריך את המערכת הזו.

מה חשוב לזכור בשכנוע ובמכירות?

המפתח לשכנוע אפקטיבי במכירות הוא להשתמש במילים הנכונות, לשאול את השאלות בצורה נכונה, וחשוב מכל - לגרום ללקוח להרגיש שאנחנו פותרים לו בעיה אמיתית. ככל שהלקוח ירגיש שהמוצר שלנו הוא לא רק תוספת נחמדה, אלא פתרון הכרחי למשהו שחסר לו, כך הסיכוי שהוא יבצע רכישה יגדל משמעותית.

כלומר, המטרה הסופית היא לעבור בתהליך המכירה מהשאלה הכללית של "במה אפשר לשדרג אותך?" אל התפיסה של הלקוח שלמעשה "חסר לו משהו" ושהמוצר שלנו הוא הפתרון המושלם לאותו חיסרון.

לסיכום, כיצד להגדיל את סיכויי המכירה שלך?
  • התחל בשאלה "במה אפשר לשדרג אותך?" כדי לפתוח את הלקוח.
  • אסוף מידע על הצרכים והרצונות שלו.
  • הובל את הלקוח לתפיסה שיש לו חיסרון אמיתי ושהמוצר שלך הוא הפתרון לכך.
השימוש המדויק בשאלות ובמילים משפיע ישירות על הצלחת המכירה ועל היכולת שלך לשכנע לקוחות. הבנה עמוקה של האסטרטגיה הזו יכולה לשדרג משמעותית את כישורי המכירה שלך.
ההבדל בין "מה חסר לך" ל"במה אפשר לשדרג אותך"?

כאשר אנחנו רוצים לשכנע מישהו לקנות מוצר או לקבל החלטה מסוימת, יש שתי דרכים עיקריות להציג את השאלה:

1. לשאול אותו "מה חסר לך במה שיש לך?"

2. לשאול אותו "במה אפשר לשדרג אותך?"

לכאורה, שתי השאלות עוסקות באותו נושא, אך בפועל יש הבדל משמעותי ביניהן, שמשפיע על הדרך שבה האדם יתפוס את הצורך שלו ואת המוצר המוצע.

מה גורם לאדם לרצות לקנות?

כאשר אדם מרגיש שחסר לו משהו, הוא חווה צורך, חוסר, ואפילו בעיה מסוימת. אם נציע לו פתרון לבעיה הזו, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יקנה את המוצר, כי אנחנו למעשה מספקים לו משהו חיוני.

לעומת זאת, כאשר הוא חושב שהמוצר הקיים כבר טוב ואנחנו רק מציעים לו שדרוג, אין לו תחושת דחיפות לקנות. שדרוג נתפס כמשהו נוסף ולא כהכרחי, ולכן סיכויי המכירה קטנים יותר.

מתי אנשים מוכנים לתת תשובות?

מצד שני, אנשים לרוב לא אוהבים להודות שחסר להם משהו. אם נשאל מישהו "מה חסר לך בבית שלך?" או "מה חסר לך ברכב שלך?", פעמים רבות הוא יענה "לא חסר לי כלום" - כי אף אחד לא אוהב לחשוב שיש לו מחסור.

לעומת זאת, אם נשאל "במה אפשר לשדרג אותך?", רוב הסיכויים שהוא יתחיל למנות אפשרויות רבות - כי אנשים אוהבים שדרוגים ותוספות.

איך משלבים את שתי הגישות?

השיטה היעילה ביותר היא לשלב בין הגישות:

1. להתחיל בשאלה רכה יותר, כמו "במה אפשר לשדרג אותך?" - כי כך נגרום לאדם לשתף מידע ולספר על הצרכים והרצונות שלו.

2. להוביל את השיחה למקום שבו הוא ירגיש שזה בעצם חסר לו, ולא רק שדרוג - כי כאשר הוא חושב שהוא באמת צריך את זה, הוא יהיה מוכן יותר לבצע רכישה.

לסיכום

כדי לשכנע אדם לקנות, עדיף שהוא יחשוב שחסר לו משהו, ולא רק שאנחנו משדרגים אותו. עם זאת, כדי להוציא ממנו מידע, כדאי להתחיל דווקא מהשאלה הרכה "במה אפשר לשדרג אותך?" ואז להוביל אותו להבנה שזה בעצם משהו שהוא חייב.

לחשוב על המילים שאנו משתמשים בהן זה מפתח להצלחה במכירות, בשכנוע ובהשגת מטרות. למידע נוסף ניתן להיכנס לאתרים העוסקים בטכניקות שכנוע, שימוש נכון במילים והשפעה פסיכולוגית. שיהיה בהצלחה!
אפיון צרכים חסרונות איך לבנות ערך עצמי לנוח להוציא החלטה הבדלה השפעה איך לשאול שאלות נכונות איך לזכור סיכון איך אפשר לשדרג אותך איך לאתר את צרכי הלקוח איך לגרום לאישה איך לגרום לבחור איך לגרום לבחורה איך לגרום לגבר איך לגרום ללקוח שלך איך לגרום למישהו לקנות איך לגרום למישהו לקנות ממך איך לנסח איך לנסח משפט איך לנסח משפט משכנע איך לנסח משפטים איך לקבל מידע איך לקבל מידע מלקוח איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשכנע מישהו איתור הצרכים של הלקוח איתור צרכי הלקוח איתור צרכי לקוח איתור צרכים איתור צרכים עם לקוח איתור צרכים של הלקוח איתור צרכים של לקוח אפיון צרכים בירור צרכים זיהוי צרכים כמה לאתר את צרכי הלקוח לאתר את הצרכים של הלקוח לאתר את צרכי הלקוח לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום ללקוח שלך לגרום ללקוחות לגרום למישהו לקנות למה לאתר את צרכי הלקוח למה לקנות ממך למה לרכוש ממך לנסח לנסח משפט לנסח משפט משכנע לנסח משפטים לקבל לקבל מידע לקבל מידע מלקוח לקוח לקוחות לקנות לקנות ממך לרכוש לשכנע לשכנע אנשים לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשכנע מישהו לשכנע מישהו לקנות מה חסר לך מילים מוכרות מכירה מכירות משכנע ניתוח שיחת מכירה ניתוח שיחת מכירות צורך של לקוח צרכי הלקוח צרכי לקוח צרכים של לקוח שיחת מכירה שיחת מכירות שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות שכנוע שיטות שכנוע ומכירות שיטת שכנוע שימוש במילים מוכרות שכנוע שכנוע ומכירות שכנוע לקוח שכנוע לקוחות
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
... באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר. ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ... מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה. מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ... ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה ...
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
שיווק עצמי, לקוחות ממליצים, עדויות של לקוחות, איך לשווק את עצמך? איך לגרום ללקוחות להמליץ עליך? איך להשיג המלצות של לקוחות? איך לשווק את העסק שלך? איך ליצור לקוחות מרוצים? איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך להשיג לקוחות?
...ביתית, ועד מוצרים מורכבים יותר. עם זאת, ברור שלפעמים לא ניתן לתת את המוצר עצמו בחינם, למשל אם מדובר במוצר יקר מאוד. אבל גם אז, ניתן למצוא פתרונות יצירתיים כמו גרסאות התנסות, מידע מקדים, או יעוץ ראשוני בחינם, שייתנו ללקוח טעימה מהאיכות שאתה יכול להעניק לו. מהם היתרונות בשיטה זו? השיטה של מתן התנסות בחינם מעניקה לך כמה יתרונות משמעותיים: בניית אמון: הלקוח רואה באופן ישיר שאתה לא מפחד לתת לו להתנסות במוצר שלך, מה שמשדר ביטחון גבוה באיכות של המוצר או השירות שלך. יצירת מחויבות: כאשר הלקוח מקבל ערך אמיתי...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
...להתאים לך, אם תחליט לצאת לנופש. אבל אז בעצם בניסוח שלך, אתה שומר על המרחק של הלקוח, מהמוצר שלך. ואם ברצונך לקרב את הלקוח למוצר שלך, אז תשמיט את המילים המרחיקות של הלקוח מהמוצר שלך (וכן, זה סוג של יצירת לחץ על הלקוח). ולכן תאמר לו יש לי בשבילך חבילת נופש שמתאימה לך עבור הנופש הקרוב שלך. דהיינו, קח את הניסוח המקורי של הלקוח, תשמיט מתוכו את המילים הבעייתיות, ותחליף אותן בסוג של קביעת עובדה. דהיינו, תעשה ללקוח סוגסטיה ודמיון מודרך, ותקבל את ההחלטה שלו במקומו. ותחליט לו שהוא רוכש את המוצר שלך. ותעשה...
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
NLP למומחים, NLP למתקדמים, סדר המילים במשפט, יותר גדול או גדול יותר, מאוחר יותר או יותר מאוחר, המילה יותר, לימוד NLP, ללמוד NLP, איך המוח מפרש? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט?
...עיכוב פחות משמעותי, בעוד ש - יותר מאוחר משדר עיכוב גדול יותר. המוח קולט את המילים בצורה מדורגת, ולכן סדר המילים משפיע על האופן בו השומע תופס את משמעותן. מהי ההשפעה של מיקום המילה יותר על תחושות ההשוואה? מיקום המילה יותר משנה את הדרך בה המוח מפרש את ההשוואה. לדוגמה, כשאומרים הוא הצליח יותר, המילה יותר משדרגת את ההצלחה בהשוואה לאחרים, בעוד אם היינו אומרים הוא יותר הצליח, התחושה הייתה שונה. המוח מפרש את המילים בצורה שונה כשיש שינוי בסדר המילים, ולעיתים תחושת ההשוואה יכולה להרגיש חזקה יותר או חלשה יותר...
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
NLP בשאלה, שכנוע בצורת שאלה, איך לשאול שאלה? העברת מסרים, איך להעביר מסרים? איך לנסח שאלות? איך לנסח משפטים? ניסוח שאלות, לשכנע בשאלה, שאלה משכנעת, איך שואלים שאלה?
...(תכנות לשוני נוירולוגי) על מנת להבין את הצורה בה שאלה משפיעה על אדם, את הסיבות שבגללן שאלה מסוימת עשויה להניע את הצד השני להגיב בצורה מסוימת, ואיך ניתן להשתמש בשאלות ככלי להעברת מסרים בצורה משכנעת. מה המשמעות של השאלה להביא משהו? המרצה מציין כיצד ניסוח השאלה להביא משהו? יכול לשאת עמו משמעויות רבות. השאלה הזו לא מוגדרת לחלוטין: האם אתה שואל אם להביא משהו או אם לא להביא משהו? לדוגמה, כאשר נשאלת שאלה כזו, התשובה אינה תמיד חד משמעית כמו בשאלות אחרות. המשמעות כאן לא בהכרח קובעת האם להביא משהו או לא,...
איך לפתח שיחה טובה? איך ללמוד לפתח שיחה? איך ליצור רגש מדויק? איך להגיב למישהו? איך תגובה להגיב? איזה תשובה לענות? מה הכי נכון לומר? מה התגובה הרצויה? איך לפתח שיחה זורמת? איך לנהל שיחה? איך לנסח משפט? שיחה מוצלחת, אפשרויות תגובה, משפט תגובה, שינויים רגשיים
...לשים לב לשינויים הרגשיים שיש בך, לא רק כאשר אומרים משפט תגובה אחר, אלא עליך לעשות גם את התרגיל הבא למתקדמים, שרוצים להבין איך באמת זה עובד, ולהיות הרבה רמות מעל כל השאר. והתרגיל הוא לקחת משפט תגובה אפשרי, לדוגמה התגובה שאומרת הציפור הזאת מהממת, ואת אותו המשפט בדיוק, לנסח אותו בכמה צורות שונות, בשינוי של מילים בודדות / סדר המילים במשפט. לדוגמה: הציפור הזאת מהממת / הציפור הזאת ממש מהממת / הציפור הזאת מהממת בעיני / בעיני הציפור הזאת מהממת / לדעתי הציפור הזאת מהממת / גם אני חושב שהציפור מהממת / הציפור...
מוטיבציה לילדים, איך לגרום לילד להאמין בעצמו? איך לבנות ביטחון עצמי אצל ילדים? איך לבנות ערך עצמי לילדים? איך לגרום לילד לא לפחד מכישלון? איך לנסח משפטי מוטיבציה? איך לגרום לילד לחשוב חיובי? הדרכת הורים
מוטיבציה לילדים, איך לגרום לילד להאמין בעצמו? איך לבנות ביטחון עצמי אצל ילדים? איך לבנות ערך עצמי לילדים? איך לגרום לילד לא לפחד מכישלון? איך לנסח משפטי מוטיבציה? איך לגרום לילד לחשוב חיובי? הדרכת הורים
...להישאר במצב של כישלון ושיש לו את היכולת והאפשרות להתפתח. משפטים מתאימים לשימוש במקרים כאלה הם: לא משנה כמה הצלחת עד עכשיו, תמיד יש אפשרות להשתפר. אף פעם אל תמנע מעצמך לנסות שוב. תמיד אפשר לגלות כמה רחוק אתה מסוגל להגיע. המאמץ שאתה עושה חשוב ומוערך. גם אם עד היום לא הצלחת, זה לא אומר שלא תצליח בעתיד. חשוב להימנע ממשפטים שעלולים ליצור לחץ או תחושה של שיפוט שלילי על הילד, ולהדגיש שהמאמץ וההתנסות חשובים בדיוק כמו התוצאה הסופית. מדוע משפטי מוטיבציה לא מציאותיים מזיקים לביטחון העצמי של ילדים? ילד ששומע...
איך להעביר מסרים? משמעות המילים, איך שתחליט? איך שתרצה? איך שנראה לך נכון? אם תתחרט, אם תשנה את דעתך, כישורי שיחה, איך להעביר מסרים? איך לנסח משפטים? איך להסביר את עצמך? באיזה מילה להשתמש? NLP, לשתול מחשבות
איך להעביר מסרים? משמעות המילים, איך שתחליט? איך שתרצה? איך שנראה לך נכון? אם תתחרט, אם תשנה את דעתך, כישורי שיחה, איך להעביר מסרים? איך לנסח משפטים? איך להסביר את עצמך? באיזה מילה להשתמש? NLP, לשתול מחשבות
...או מה שנראה לך הגיוני מחייב את השומע לחשיבה מעמיקה ולתהליך סיבתי של בדיקת האפשרויות ובחירת האפשרות הכי הגיונית ומתאימה למצב. לכן, אם רוצים לעודד את השומע להפעיל את ההיגיון, יש להשתמש בביטויים המכוונים להחלטות סיבתיות כמו מה שנראה לך הגיוני. מדוע חשוב לשים לב למילה להתחרט לעומת לשנות את דעתי? אליעד נותן דוגמה נוספת לגבי שימוש נכון במילים כאשר אדם אומר: אם אני אתחרט, אז אעשה כך וכך, לעומת הביטוי: אם אשנה את דעתי, אז אעשה כך וכך. לכאורה מדובר באותה פעולה של שינוי החלטה, אך אליעד מסביר שיש הבדל רגשי...
שיפור יכולות הבעה, תקשורת בין אישית, איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתנסח בצורה נכונה? איך להיות בטוח שמבינים אותך? איך לנסח משפטים בצורה נכונה? איך לבטא את עצמך? למה לא מבינים אותי? ניסוח טקסטים, איך לנסח טקסט ברור?
שיפור יכולות הבעה, תקשורת בין אישית, איך לגרום לאנשים להבין אותך? איך להתנסח בצורה נכונה? איך להיות בטוח שמבינים אותך? איך לנסח משפטים בצורה נכונה? איך לבטא את עצמך? למה לא מבינים אותי? ניסוח טקסטים, איך לנסח טקסט ברור?
...מה שנאמר. היא שואלת כל הזמן, מה אמרת? מה בדיוק התכוונת? פעולה כזאת, של תמיד לבדוק ולהיות בטוח מה הבנת, משפרת את היכולת שלך להתנסח בצורה ברורה. אם תעשה זאת מספיק פעמים, תוכל להשתמש בזה גם בתקשורת שלך, ובמיוחד כשאתה כותב או מדבר. כך תוכל לזהות את המקומות שבהם התנסחת בצורה לא ברורה ולתקן אותם. בהרצאה הוא מדבר גם על החשיבות של ביצוע בקרת איכות בעצמך. כשתעבור על מה שכתבת או אמרת, תשאל את עצמך האם מה שכתבת באמת מובן, האם השימוש במילים נכון והאם הדברים ברורים. השאלות הללו מאפשרות לך לוודא שאתה לא משאיר...
בקשה משכנעת, איך לבקש בצורה משכנעת? איזה ניסוח יותר משכנע? איך לנסח משפט בצורה משכנעת? איך לנסח מכתב משכנע? איך לכתוב מכתב בצורה משכנעת? איך לבקש בקשה בצורה משכנעת? איך לנסח בקשה בצורה משכנעת? משמעות כל מילה במשפט, ניתוח טקסט משכנע, איך לגרום למישהו לקבל את הבקשה שלך? איך לבקש בקשה משכנעת? שכנוע יתר, לא לנסות לשכנע יותר מידי, כל המוסיף גורע, שכנוע ישיר, שכנוע עקיף, טעויות בשכנוע למתקדמים, ניסוח טקסטים, ניסוח מכתבים, לנסח טקסט, ניסוח משכנע
...לעשות הפרדה בין מה הבן אדם השני צריך לחשוב כדי לאשר את הבקשה, לבין מה שצריכים לכתוב בטקסט. דהיינו, הטענה שאומרת ש 1 - האדם השני צריך לחשוב שהוא לחלוטין לא יפגע מהבקשה שלך, כדי שהוא יאשר את הבקשה, היא אמת. 2 - גם הטענה שאומרת שכדאי מאוד שהאדם השני יחשוב שאתה לא חושב רק על עצמך ושאתה קודם כל חושב על האינטרס שלו, גם הטענה הזאת היא אמת. יהיה גם נכון לומר, 3 - שאם האדם השני יחשוב במוח שלו שאתה פונה אליו רק כי הבקשה שלך לא תפגע בו, אז יש יותר סיכוי שהוא יאשר את הבקשה שלך. גם הטענה הזאת היא אמת. אבל מי...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח שיחת מכירה, איך אפשר לשדרג אותך? מה חסר לך? איך לשכנע לקוח? איך לקבל מידע מלקוח? איתור צרכי הלקוח, שכנוע לקוחות, איך לגרום למישהו לקנות ממך? איך לשכנע אנשים? איך לנסח משפט משכנע? שימוש במילים מוכרות, שיטות שכנוע ומכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניתוח שיחת מכירה, כעס ועצבים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניתוח שיחת מכירה, איך לקבל החלטות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
אלצהיימר להסתיר מידע מהמתחרים למה אני שוכח דברים? תחושת מסוגלות לחזור להיות אלוהים להרגיש ביטחון איך לנטרל פחד? פחד מהתחייבות איך למכור בלי ביטחון עצמי? חרדה חברתית כללית איך אהבה משנה אותך? הוא לא אוהב בחזרה מרגיש אושר איך להיות שמח? לא מצליח בדייטים למה אני רוצה סרטי סקס? העובד לא מקבל החלטות אני מקבל החלטות התמודדות עם לחץ נפשי איך להתמודד עם ייסורי מצפון? איך להצליח במערכות יחסים רגשיות? טיפוח מוטיבציה פנימית ללמידה איש מכירות אמיתי שימוש במילים של הלקוח למה הילד חושב שמגיע לו הכל? איך לענות לילד? חולה רוחני מורה רוחני לוקח כסף בן זוגי סכיזופרן שאלות פילוסופיות והפרעות נפשיות האם אפשרי להחזיר אקסית? להיזכר באקס איך להשיג טוסיק מעוצב? שריר נגדי איך להפוך לאלוהים? אלוהים שאינו מוגבל בן אדם מואר רוחנית הארה רוחנית אקראית להיות אלוהים שקרי הספר להיות אלוהים כמה כסף ישאר לך בסוף החודש? לשים את הכסף בבנק תכלית החיים והמוות אין תשובה לשאלה מהי משמעות החיים למצוא את הטוב שברע התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל בן אדם כרובוט הבחירה ביד האדם לעשות כרצונו יצירת העולם לכל נברא יש בורא עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ אישי, מטפל טוב, מאמן אישי לקריירה בתחום ניתוח שיחת מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.5469 שניות - עכשיו 18_10_2025 השעה 06:53:52 - wesi1