אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניתוח קמפיין ✔ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
37:35ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
למה בוז'י הרצוג נכשל בקמפיין מול נתניה?

בניתוח קמפיין פוליטי שערך אליעד כהן לקמפיין הבחירות של יצחק הרצוג (בוז'י) מהמחנה הציוני, הוא מנתח באופן מפורט את הטעויות והבעיות בטקסט שבוז'י הרצוג הציג כאשר הזמין את בנימין נתניהו לעימות פוליטי. אליעד מסביר לעומק ובאופן יסודי את כל הטעויות, תוך דגש מיוחד על כל מילה שנאמרה, ואיך היה צריך לנסח אותה נכון יותר לצורך שכנוע אפקטיבי.

מדוע הפנייה של הרצוג אל נתניהו הייתה בעייתית?

אליעד מסביר שהפנייה של הרצוג אל נתניהו כ"ביבי" הייתה צעד נכון, שכן היא מפחיתה מכבודו של נתניהו. אולם השימוש בכינוי "בוז'י" לעצמו אינו טוב, כי הוא משדר מסר של חוסר רצינות ולא מתאים למי שרוצה להיתפס כמנהיג.

למה היה חשוב לומר "למה אתה מפחד" במקום "למה אתה לא רוצה"?

בפנייה לנתניהו, הרצוג אמר "למה אתה לא רוצה לבוא איתי לעימות?" במקום "למה אתה מפחד לבוא איתי לעימות?". אליעד מציין שטעות זו היא משמעותית מאוד משום שבמקום להאשים את נתניהו בפחד ולהציבו במצב מתגונן, הרצוג השאיר לו אפשרות לענות סיבות לגיטימיות מדוע הוא לא רוצה לבוא. הרצוג היה צריך להשתמש בביטויים כמו "מפחד" או "מתחמק" כדי ליצור תדמית שלילית לנתניהו ולחזק את העמדה שלו עצמו.

למה המונח "עימות" היה בעייתי?

אליעד מדגיש כי המונח "עימות" הוא בעייתי כי הוא נותן תחושה ששני הצדדים יכולים לנצח. היה צריך להשתמש בביטוי כמו "דיון על הכישלונות שלך" או "דיון על הנזקים שגרמת", כך מלכתחילה להציג את נתניהו כמפסיד ברור. המונח "עימות" מאפשר לנתניהו סיכוי להראות חזק, דבר שאינו רצוי עבור הרצוג.

מה הבעיה במשפט "מה, אתה מפחד ממני"?

כאשר הרצוג אמר לנתניהו: "מה, אתה מפחד ממני?", הוא למעשה מסתלבט על עצמו, משום שהשאלה יכולה להישמע כאילו הרצוג עצמו מאמין שהוא דמות חלשה שלא הגיוני לפחד ממנה. היה עדיף לומר "מה, אתה מפחד מהעם?" או "מה, אתה מפחד מהכישלונות שלך?", כי אז הרצוג לא היה נתפס כמי שממעיט בערך עצמו.

למה אסור היה לדבר על היועצים של נתניהו?

הרצוג אמר: "היועצים שלך אומרים לך אל תתעמת איתו." אליעד מסביר שזאת טעות משום שהרצוג מדבר על עצמו בגוף שלישי, דבר שמראה שהוא לא רואה את עצמו כמנהיג רציני. היה עדיף לומר "היועצים שלך מפחדים שתפסיד בעימות איתי", וכך היה מחזק את התחושה שנתניהו נמצא בעמדת חולשה.

למה לא היה נכון לומר "אני רק רוצה לדבר"?

הרצוג אמר "תראה, אני רק רוצה לדבר", וזה משדר חולשה כי הוא מעביר מסר שהוא רק מדבר ולא מסוגל לפעול או לשנות. במקום זאת היה צריך לומר משהו כמו "אני רוצה להראות לכולם איך נכשלת" וכך להיראות יותר אסרטיבי.

מדוע הסדר של "אתה ואני" היה מוטעה?

הרצוג אמר "אתה ואני מול כל עם ישראל", אך אליעד מסביר שהסדר היה צריך להיות "אני ואתה" משום שמנהיג צריך לשים את עצמו ראשון. אמירה זו מראה שהרצוג לא תופס את עצמו כמנהיג אמיתי.

למה השאלות על התוכניות של נתניהו לא היו נכונות?

הרצוג שאל: "מה התוכנית הכלכלית שלך? מה התוכנית המדינית שלך?" שאלות אלה נתנו לנתניהו הזדמנות לענות ולצאת טוב. היה צריך להגיד לנתניהו שאין לו שום תוכנית, ולהציף בעיות ספציפיות כמו יוקר המחיה או מחירי הדיור, ולתקוף אותו על חוסר פתרון בעיות אלה במקום לדבר במונחים כלליים של "תוכנית כלכלית".

למה אסור היה להחמיא לנתניהו על יכולת הדיבור?

הרצוג אמר לנתניהו "אתה דווקא טוב בדיבור", שזאת טעות חמורה לפי אליעד, משום שהיא מחמיאה לנתניהו ומדגישה את הצד החזק שלו. במקום זאת הרצוג היה צריך להגיד משהו כמו "אתה חזק בדיבורים בלבד".

מה הייתה הבעיה באמירה "תגיד מקום, תגיד שעה"?

המשפט של הרצוג "תגיד מקום, תגיד שעה" נתן לנתניהו כוח, כאילו הרצוג תלוי בו. היה נכון יותר לומר "בכל מקום שתבחר אני אראה לכולם את הכישלון שלך", וכך הרצוג היה שומר על שליטה ועוצמה.

מה היה המסר הלא נכון במשפט הסיום "עם ישראל מחכה"?

אליעד מדגיש שהסיום "עם ישראל מחכה" היה חלש ומעורפל. היה צריך לסיים במסר ברור ואגרסיבי, כמו "עם ישראל יודע שאתה כישלון ואנחנו נחליף אותך", ולא סתם לומר שהעם מחכה.

בסיכום כולל, אליעד מנתח באופן יסודי ומדוקדק כל מילה ומשפט שנאמרו על ידי הרצוג, ומראה כיצד ניסוחים לא נכונים ופניות לא נכונות פגעו במסר שלו. הוא מדגיש שאם הרצוג היה מנסח את דבריו אחרת, היה יכול להעביר מסר חזק ומשכנע הרבה יותר לציבור, וכך לשפר משמעותית את סיכוייו מול נתניהו.
יעוץ חיזוק הערכה עצמית עם ישראל בחירה לגיטימציה טיפול בערך עצמי חלש איך לשכנע אנשים להיכשל הגיוני אין ערך עצמי איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לאנשים איך לגרום לאנשים לבחור איך לגרום לאנשים לבחור בך איך להעביר איך להעביר מסר איך להעביר מסרים איך לשכנע איך לשכנע אנשים אימון לפוליטיקאים אנשים אסטרטגיה אסטרטגיות בוזי הרצוג בחירה בחירות המחנה הציוני העברת מסרים יועץ יועץ אסטרטגי יועץ אסטרטגי פוליטי יועץ פוליטי יועץ תקשורת יועץ תקשורת פוליטי ייעוץ אסטרטגי פוליטי יעוץ יעוץ אסטרטגי יעוץ פוליטי יעוץ תקשורתי כיצד לשכנע אנשים לאנשים לבחור לבחור בך לגרום לגרום לאנשים לגרום לאנשים לבחור לגרום לאנשים לבחור בך להעביר להעביר מסר להעביר מסרים להצביע לך לנהל לשכנע לשכנע אנשים לשכנע אנשים לבחור בך מנהל ניהול ניהול קמפיין בחירות ניהול קמפיינים ניתוח ניתוח קמפיין ניתוח קמפיין בחירות ניתוח קמפיין פוליטי פוליטי פוליטיקה קמפיין קמפיין בחירות קמפיין פוליטי שכנוע
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
יעוץ שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח?
... שיווקי, איך לשווק את עצמי? איזה מסרים להעביר בקמפיין השיווקי? איך להתמודד עם מתחרים? איך להתמודד עם תגובות משמיצות? איך לשווק את העסק שלך? שיטות לשיווק עצמי, שיטות שיווק לעסקים, איך לעשות קמפיין מוצלח? מהי הדרך הנכונה ביותר לשווק את עצמך ואת העסק שלך? אליעד כהן מסביר שהבסיס לשיווק עצמי מוצלח הוא לגרום לאנשים להאמין שהמוצר או השירות שאתה מציע טוב יותר מכל האלטרנטיבות הזמינות. שיווק נכון מתמקד בהצגת היתרונות היחסיים שלך על פני ... הוא מדגיש שהשיטה האמיתית והיחידה לשיווק יעיל לטווח ארוך היא פשוט להיות הכי טוב שאפשר, ולתת ללקוחות להיווכח בזה בעצמם. הוא מזכיר את הדוגמה של פוליטיקאים כמו ביבי נתניהו, שהצליח לנצל ביקורת שלילית והשמצות לטובתו, אבל מדגיש ששיווק אמיתי ומוצלח אינו צריך להסתמך על אמונה של ... או אפילו יועיל לך בשל הפרסום הנוסף. איך להתמודד עם ביקורות שליליות בפייסבוק? האם כדאי לתת שירות בחינם ללקוחות? שיטות יעילות לשיווק עצמי איך לשכנע לקוחות לקנות ממך? למה לקוחות יעדיפו אותך על פני המתחרים? האם פרסום שלילי יכול להיות מועיל? איך להפוך למוביל בתחומך? איך לגרום ללקוחות לרצות לקנות ממך? איך לשכנע לקוחות להיות לקוחות שלך? שימוש בהמלצות של לקוחות כשיטת שיווק, לקוחות ממליצים עליך, לקוחות מתלוננים עליך, תגובות שליליות ... על העסק שלך, לקוחות שממליצים עליך, חבר מביא חבר, איך לשווק את עצמך בזול? שיווק זול, איך הכי נכון לשווק את עצמך? אין דבר כזה פרסום שלילי, קמפיין שלילי, ביקורת שלילית בפייסבוק, ביקורות בפייסבוק, פרסום שלילי בגוגל, פרסום שלילי בפייסבוק, ביקורות בגוגל, אזכורים שליליים, ניהול מוניטין ברשת, ניהול מוניטין באינטרנט, ניהול מוניטין בגוגל, ניהול מוניטין דיגיטלי, ניהול מוניטין בפייסבוק, ניהול מוניטין שלילי, השיווק של ביבי נתניהו, בניית מוניטין חיובי, יחסי ציבור באינטרנט, שיטות לשיווק עצמי, איך לתכנן קמפיין? איך לתכנן מסרים של קמפיין שיווקי? איזה מסרים להעביר ללקוחות? למה לבוא לפגישה עם אליעד כהן? האם צריך את אליעד כהן? איך לשווק את עצמי כמאמן כושר? שיווק שותפים באינטרנט, מכירת קורסים באינטרנט, שיווק קורסים באינטרנט, שיווק דיגיטאלי, איך לקדם את העסק שלי באינטרנט? טעויות בהעברת מסרים שיווקים, למה לא צריך את אליעד כהן? ביקורת על אליעד כהן, המלצות על אליעד כהן, אימון עסקי, אימון להקמת עסק, איך למצוא ...
איך לטפל במשוגעים? איך להתמודד עם חצופים? ביבי מלך ישראל, איך לנהל קמפיין נגד ביבי? למה ביבי ראש הממשלה? האם להיות ביבי 2? איך להתמודד עם שקרים? לשגע את המשוגע, טיפול בחולי נפש, מפורסמים של שקר
איך לטפל במשוגעים? איך להתמודד עם חצופים? ביבי מלך ישראל, איך לנהל קמפיין נגד ביבי? למה ביבי ראש הממשלה? האם להיות ביבי 2? איך להתמודד עם שקרים? לשגע את המשוגע, טיפול בחולי נפש, מפורסמים של שקר
... לטפל במשוגעים? איך להתמודד עם חצופים? ביבי מלך ישראל, איך לנהל קמפיין נגד ביבי? למה ביבי ראש הממשלה? האם להיות ביבי 2? איך להתמודד עם שקרים? לשגע את המשוגע, טיפול בחולי נפש, מפורסמים של ... לומר לו דברים הזויים יותר, כמו לא רק זאבים, גם דרקונים רודפים אחריך, וליצור מצב אבסורדי שיגרום לו להשתחרר מהטענה המקורית שלו. הגישה הזו רלוונטית גם למלחמות פוליטיות ולניהול קמפיינים פוליטיים, כמו במקרה של בנימין נתניהו. אליעד טוען שהסיבה לכך שנתניהו מצליח תמיד לנצח בבחירות היא משום שהוא מומחה בשיווק ומניפולציות. הוא יודע כיצד להשתמש בחוצפה ובטענות פשוטות שאינן בהכרח מבוססות על עובדות, אלא על רגשות ופחדים, כמו הטענה שהיריבים הם שמאלנים, מסוכנים, או אנטי - ישראליים. איך לנהל קמפיין פוליטי מוצלח נגד נתניהו? לדברי אליעד, הטעות המרכזית של יריבי נתניהו היא שהם מנסים להילחם בו באמצעות היגיון, טיעונים שכלתניים ומסרים מורכבים. אליעד ממליץ במקום זאת להשתמש באסטרטגיה פשוטה יותר: לקחת את המסרים של נתניהו ולסובב אותם נגדו, מבלי להסתבך בהסברים מיותרים. למשל, אם נתניהו אומר שהוא ימין חזק, הדרך ... ולומר אני ימין חזק אמיתי. אם נתניהו מבטיח לנצח את חמאס, יש לומר שתנצח את חמאס ואת בני בניו של חמאס, ולהגזים בכל הבטחה של נתניהו בצורה קיצונית יותר. כלומר, האסטרטגיה צריכה להיות להשתמש בשקרים ובמניפולציות של נתניהו עצמו כנגדו. לדוגמה, כאשר נתניהו טוען שהוא דואג לביטחון, הדרך להפריך את הטענה ... את המסר שלו עצמו נגדו. איך לזהות שרלטנים ומנהיגים של שקר? אליעד מסביר שמנהיגים רבים מצליחים רק בגלל שהם בעלי חוצפה ועזות מצח. אדם יכול להפוך למפורסם ולהשיג כוח פוליטי או רוחני רק באמצעות חוצפה. אך כיצד אפשר לזהות מנהיג אמיתי לעומת מנהיג שהוא שרלטן? התשובה לכך, לפי אליעד, היא להטיל ספק ולא להאמין מיד. ... באופן קיצוני יותר, עד שהמחשבה תאבד מהאמינות שלה ותפסיק לשלוט בך. לסיכום, אליעד כהן מלמד כיצד להשתמש בחוצפה ושיגעון כנגד עצמם, הן בהתמודדות עם אנשים אחרים, פוליטיקאים , מנהיגים שרלטנים והן במאבקים פנימיים שיש לכל אדם עם המחשבות שלו. הטכניקה המרכזית היא להימנע מניסיון להסביר או להוכיח דברים בצורה ... מסוגלים לקבל לוגיקה, ובמקום זאת להתאים את צורת התגובה למצב התודעתי של האדם שמולך, ולפעול מתוך אותה השיטה שבה הוא משתמש נגדך. איך להתמודד עם אנשים חצופים? איך לנהל קמפיין פוליטי נגד ביבי? כיצד לזהות מנהיג שקר? למה אסור להאמין למחקרים מדעיים? איך לנצח מניפולציות פוליטיות? איך לטפל במשוגע הפנימי? מהי הדרך הנכונה להתמודד עם שרלטנים? מצח הנחש, מצח הרצון, חוצפה כנגד חוצפה, שחיטת פרות קדושות, סודות השיווק של ביבי נתניהו, איך ביבי נתניהו משכנע אנשים? המניפולציות של ביבי נתניהו, איך להעביר מסרים פוליטיים? העברת מסרים פוליטיים, להשתמש בנשק של היריב כנגדו, איך להילחם בחוצנים? איזה נשק לבחור? איך לנהל קמפיין פוליטי? איזה מסרים פוליטיים להעביר? יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? איך לגרום לאנשים להצביע לך? מנהיגים של שקר, מנהיגים על ידי חוצפה, אנשים חצופים, מורים רוחניים שרלטנים, מורים רוחניים חצופים, איך לזהות ...
למי לא להצביע בבחירות? ביבי חזק בדיבורים, למה לא להצביע לביבי? קמפיין אנטי ביבי, איך לשכנע אנשים? למה לא להאמין לביבי? ביבי חזק בהבטחות, פוליטיקה, למי להצביע בבחירות? במי לבחור בבחירות?
... לא להצביע בבחירות? ביבי חזק בדיבורים, למה לא להצביע לביבי? קמפיין אנטי ביבי, איך לשכנע אנשים? למה לא להאמין לביבי? ביבי חזק בהבטחות, פוליטיקה, למי להצביע בבחירות? במי לבחור בבחירות? למה לא להצביע לביבי בבחירות? אליעד כהן מסביר בצורה מפורטת למה הוא מאמין שאין להצביע לביבי (בנימין נתניהו) בבחירות. לפי אליעד כהן, הבעיה המרכזית עם ביבי היא שהוא חזק מאוד בהבטחות ובדיבורים, אך חלש מאוד בביצוע ובקיום הבטחותיו בפועל. לטענתו, ביבי באופן עקבי מבטיח דברים רבים, אך בפועל קורה בדיוק ההיפך. איך בונים קמפיין אנטי ביבי מוצלח? אליעד מתאר קמפיין אידיאלי שמטרתו להראות באופן ברור ומוחשי איך ביבי נכשל בכל ההבטחות המרכזיות שהציג לציבור. הקמפיין צריך להיות מבוסס על דוגמאות מדויקות, כולל סרטוני וידאו של ביבי עצמו, בהם הוא מבטיח הבטחות מפורשות, לצד ההוכחות המוחשיות לכך שהמציאות הייתה ההפך הגמור. לדוגמה, אם ביבי מבטיח לשמור על ביטחון הילדים, הקמפיין צריך להראות באופן ויזואלי וברור איך הבטחה זו נכשלה, למשל באמצעות תמונות של חיילים שנהרגו או ילדים מפוחדים שרצים למקלטים. זאת, למרות שביבי ... ביבי הבטיח שיוריד את מחירי הדיור - אך המחירים עלו. הוא הבטיח להוריד מחירי חשמל - וגם אלו עלו. הוא הבטיח לא לנהל משא ומתן עם חמאס, אך בפועל כן ניהל משא ומתן איתם. הוא הבטיח לשמור על ירושלים, אבל בעיר עדיין מתרחשים פיגועים, ודקירות מתרחשות ברחובות ... בעיה מדינית, הוא מאשים את השמאל או את האופוזיציה. אם הבטיח משהו שלא קיים, הוא טוען שזה מפני שאין לו מספיק כוח פוליטי. אליעד מסביר כי אם זה היה המצב - ביבי היה צריך להכריז מראש לפני הבחירות שבלי 120 מנדטים הוא לא יכול לבצע את הבטחותיו, ואז לראות אם הציבור עדיין יצביע לו. לדברי אליעד, עצם העובדה שביבי תמיד מוצא סיבות לכך ... לו, משום שאין שום ערך להבטחה שלא מתקיימת. הוא מדגים זאת במגוון דוגמאות, ביניהן ההבטחות לביטחון בירושלים, ניהול המשא ומתן מול הפלסטינים וחמאס, ומאבקו באיום האיראני, תוך שהוא מדגיש שכל אלו הבטחות שלא מומשו או הובילו לתוצאות הפוכות. מה ההיגיון לבחור ... שהמציאות שונה בתכלית מההבטחות שלו. למה לא להצביע לביבי? ביבי הבטחות שלא קוימו האם ביבי חזק בדיבורים בלבד? כיצד לשכנע אנשים לא לבחור בביבי? למי להצביע בבחירות? האם ביבי טוב לביטחון? קמפיין אנטי ביבי ...
2 תהליכי שיווק, יצירת חומרי שיווק, הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים
... הפצת חומרי שיווק, יעוץ למנהלי שיווק, איזה חומרי שיווק ליצור? כמה חומרי שיווק ליצור? הכנת חומרי שיווק, ניתוח תהליכי שיווק, ליצור חומרי שיווק, להפיץ חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, ניהול השיווק, אסטרטגיה שיווקית, חומרים לקמפיין שיווקי, הכנת חומרים מכירתיים והפעם נסביר לגבי 2 תהליכי שיווק שונים ונפרדים, ... כזה או אחר. לדוגמה יוצרים קמפיין דיגיטאלי ומפיצים אותו ברשתות חברתיות. ומה שצריך לדעת זה, שבתהליך השיווק יש ... עצמו. יחד עם זאת, הרבה מנהלי שיווק רואים את 2 התהליכים של הכנת חומרי השיווק ושל הפצת חומרי השיווק, כתהליך ... חומרי השיווק. דהיינו, מנהל השיווק קודם כל חושב על זה שהוא רוצה להעלות קמפיין לקהל יעד מסוים. ואז מנהל השיווק שואל את עצמו, איזה מסר הוא רוצה להעביר לאותו קהל יעד. וכך הוא גוזר את חומרי השיווק שהוא צריך ליצור, כדי להפיץ את ... שאליו הוא רוצה לעשות את הקמפיין השיווקי. או במילים אחרות, מנהל השיווק הרבה פעמים חושב על הצורך ליצור קמפיין שיווקי. ומשם הוא גוזר את חומרי השיווק שהוא רוצה ליצור עבור הקמפיין השיווקי. וזה נשמע טוב ויפה וכולי. אבל צריכים לדעת, שמצד האמת העסק צריך ליצור ... אז הרבה יותר קל ליצור מהם קמפיינים לפי הצורך. וכמובן שאת כל חומרי השיווק הקיימים, כדאי לפרסם אותם בערוצי ... שיווק רק כחלק מתהליך של קמפיינים שיווקיים כאלו ואחרים. אלא תכין חומרי שיווק, כתהליך בפני עצמו, בהתאם לתוכנית ...
הכנת חומרי שיווק, איזה חומרי שיווק להכין? כמה חומרי שיווק להכין? מתי להכין חומרי שיווק? איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה
... איזה חומרי שיווק כדאי להכין? איך ליצור חומרי שיווק? תוכנית ליצירת חומרי שיווק, תוכנית של הכנת חומרי שיווק, תהליך של יצירת חומרי שיווק, להעלות קמפיין שיווקי, לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק, איך ליצור חומרי שיווק? הקשר שבין שיווק למכירות, הקשר שבין מכירות לשיווק, השיווק כעזר של המכירות, מנהל השיווק כעזר של מנהל המכירות, הכנת חומרי מכירה וכאן נדבר על העניין של הכנת חומרי שיווק. וכמו שהסברתי במקום אחר, צריך לעשות הפרדה בין תהליך של הפצת חומרי שיווק לבין תהליך של הכנת חומרי ... אחד בשני, אבל לא בהכרח תלויים אחד בשני. וצריכים להכין חומרי שיווק באופן כללי, גם בלי קשר להפצת חומרי השיווק וגם לאו דווקא כתהליך של יצירת קמפיין שיווקי, שעבורו בהכרח צריכים ליצור חומרי שיווק. וכאן נסביר, איזה חומרי שיווק צריכים ליצור ונדבר על תוכנית ליצירת חומרי שיווק ועוד. אז יש בזה המון היבטים והקשרים, אבל ... תהליך השיווק לכשעצמו, נועד לסייע לתהליכי המכירה באופן כללי. ובמהות העניין, חומרי השיווק אמורים לשקף את כל המידע שמחלקת המכירות היתה רוצה להעביר ללקוח. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות פחות או יותר מקבילים, למסרים של אנשי המכירות שהם מעבירים בפגישות המכירה ללקוחות. וגם, הם אמורים להיות זהים למסרים ולרעיונות שמנהל המכירות, היה רוצה להעביר ללקוחות המתעניינים. דהיינו, חומרי השיווק אמורים להיות תיעוד ופירוט והדגמה של מסרי המכירה שאיש המכירות מעביר ללקוח. וגם הם אמורים להיות כלי עזר למסרי מכירה שאיש המכירות היה רוצה להעביר ללקוח, אבל שהוא מתקשה להעביר אותם ברמה המילולית בלבד. דהיינו, ברמת העיקרון, כל חומר שיווקי, ניתן להעביר את המסר שלו בעל פה, בלבד, בלי שום עזר שיווקי כזה או אחר. דהיינו, כעיקרון אפשר לקחת כל חומר שיווקי כלשהו, ולהסביר בעל פה את המסר שלו ללקוח. אבל במציאות, אנחנו לא רוצים להסתפק ... גם רוצים להמחיש לו, עם עוד חושים, לדוגמה באמצעות של תמונה סרטון סאונד וכולי. ולכן בעצם, חומרי השיווק אמורים לשקף את המסרים של המכירות שרוצים להעביר ללקוח. כמו כן ישנם המון תהליכי מכירה והסברים שחוזרים על עצמם בתהליכי מכירה, שוב ושוב. ומי שרוצה לעבוד ביעילות, הרי שבמקום שבכל תהליך מכירה הוא יחזור על עצמו שוב ושוב, ... ואוסיף, בעיקרון בתהליכי מכירה יש המון מסרים שמעבירים ללקוח. וצריכים לדעת איך ומהיכן להתחיל להכין את חומרי השיווק. כי כמות המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח, עשויה להיות מאוד גדולה. וצריכים להתחיל להכין את חומרי השיווק, לפי תיעדופים שונים של עלות מול תועלת. כי לכל הכנת חומר שיווקי, יש עלות כלשהי ויש גם כמובן תועלת ... שחוזרים על עצמם עם יותר או פחות לקוחות. ואפשרי לעשות את התיעדוף בהתאם לעלות ייצור החומר השיווקי. ואפשרי לעשות תיעדוף בהתאם לכמה נראה לנו שקשה להעביר את המסר ללקוח בעל פה, בלי חומר שיווקי כזה או אחר. ואפשרי לתעדף את יצירת חומרי השיווק, בהתאם לקמפיין שיווקי שרוצים להעלות לאוויר וכיוב. אבל עיקר המסר שלי הוא, שעל מנהל השיווק להבין ממנהל המכירות, ניתוח של כל המסרים שעוטפים את הלקוח בכל שלבי תהליכי המכירה. בין אם המסרים האלו קיימים או שמנהל המכירות היה שמח שהם יהיו קיימים, ושהם אינם קיימים עדיין בגלל הקושי להסביר אותם. ובהתאם לכך צריכים לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק. לאחר מכן, צריכים כמובן לעשות תיעדוף של הכנת חומרי השיווק וכולי. ואחרי שמכינים את תכני השיווק, אחר כך צריכים להתעסק בהפצה של רובם ככולם בצורות שונות. וכאשר רוצים להריץ קמפיין שיווקי, אז הרבה יותר קל ליצור לקמפיין חומרי שיווק איכותיים, שהם יכולים להיות שילוב של חומרי שיווק שהארגון יוצר במשך הזמן... לסיכום, העסק צריך לבנות תוכנית להכנת חומרי שיווק ולהכין חומרי שיווק ולא רק כצורך של מחלקת שיווק להעלות קמפיין שיווקי כזה או אחר. ...
2 סוגים של שיווק, שיווק לטווח קצר, שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג את עצמך? איך למתג את העסק שלך? איך ליצור בידול לעסק שלך? איך להביא לקוחות לעסק? איך ליצור ביקושים לעסק שלך? איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט
... שיווק לטווח ארוך, שיווק ישיר, שיווק עקיף, איך לבנות משפך שיווקי? תכנים למשפך שיווקי, איך להרחיב את המשפך השיווקי? הרחבת המשפך השיווקי, איך לתכנן קמפיין שיווקי? תכנון חומרי שיווק, יעוץ שיווקי, איך למתג ... איך ליצור ביקושים למוצר שלך? איך למכור מוצרים באינטרנט? איך לעשות שיווק באינטרנט? שיטות שיווק באינטרנט אז לשיווק בכללותו יש את המטרות שלו, שהן לגרום לאנשים לדעת שאתה מוכר את המוצר, לגרום להם לרצות לרכוש ... עיצוב פנים, בגלל שזה משפר את איכות החיים של הבן אדם שהבית שלו מעוצב עם מעצב פנים מומחה, אז תיצור חומרים על נושא של שיפור איכות החיים ובתוכם תעביר מסרים על החשיבות של עיצוב פנים, כדי לשפר את איכות ... גם עיצוב פנים >> תכנים על עיצוב פנים של הבית >> ימשוך אליך לקוחות שרוצים שירותי עיצוב פנים. וכל מה שהסברתי כרגע, נכון גם לגבי החלק של השיווק שנועד לגרום לאנשים לרצות לרכוש דווקא ממך ולא ממישהו אחר. נניח ... לחשוב שאתה הכי מומחה בתכנון בית, דברים שיגרמו להם לרצות לרכוש את הבית שלך, כי הוא מתוכנן הכי טוב. בשורה התחתונה, הדרך הקצרה והארוכה, היא לעשות קמפיין שיווקי שמספר שאתה מוכר מוצר מספר 1 וכולי. הדרך ...
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי
ניתוח משפך שיווקי - איך לנתח משפך שיווקי שלא עובד? מה זה משפך שיווקי? מה זה משפך שיווקי שלא עובד? איך מנתחים משפך שיווקי, איך לדעת למה המשפך השיווקי לא עובד? ניתוח יחסי המרה, ניתוח ביצועים של קמפיין, ניתוח משפך מכירות, ניתוח תהליך מכירה, ניתוח תהליך שיווקי, ניתוח דף נחיתה, יחסי המרה של דף נחיתה, שיפור ביצועי קמפיין שיווקי, איך לתכנן משפך שיווקי? השוואה בין קמפיינים, חוק המספרים הגדולים, לנתח את תהליך המכירה, דיוק קהל היעד, טירגוט שיווקי אז מה זה משפך שיווקי? ומה זה משפך שיווקי שלא עובד? ומה לעשות כאשר המשפך השיווקי לא עובד? ולמה ... שמקבלת את השיחות הנכנסות או שעושה את השיחות היוצאות, לא עובדת מספיק טוב, או שאולי משהו נופל בתהליך תיאום הפגישה, או שמשהו נופל בפגישה עצמה עם מנהל המכירות, או שאולי בכלל יש בעיה בתמחור, או במוצר, או בתחרות של המוצר וכולי. בשורה התחתונה, אתה לא מרוצה מהתוצאות של המשפך השיווקי ואתה צריך ורוצה לדעת איך לנתח את המשפך ... היחס שם מאוד גרוע ביחס למה שמקובל בדרך כלל, אז ננסה לשפר שם את התהליך. אבל אם יחסי ההמרה שם טובים, אז לא נתחיל בלשפר שם את המצב. וגם זאת גישה לניתוח משפך שיווקי. אבל הגישה הנכונה לנתח משפך שיווקי, היא להתחיל מהחלק הקטן ביותר, החלק הוודאי ביותר וממנו לגזור לאחור. דהיינו, מי שרוצה לנתח את המשפך השיווקי, צריך להתחיל מהסוף, ... ולמה להתחיל לחקור את שיחת המכירה ללקוח ולא בשום דרך אחרת? תשובה: כי רק מכאן נוכל באמת לגזור מסקנות אמיתיות ביחס לכל התהליך כולו. ושום דבר בניתוח משפך שיווקי, לא בהכרח נכון, למעט המסקנות שנסיק מניתוח שיחת המכירה. ואני אסביר. ניקח לדוגמה, את השיטה הראשונה, שאומרת בא ננסה לשפר כל חלק בפני עצמו. הבעיה שלה היא, שלא ברור באמת, מה באמת צריך לשפר. לדוגמה, ניקח את הבאנר וננסה לשפר את יחס ההמרה של ההקלקות שלו. אז נניח שנעשה קמפיין יותר בועט ונשפר את יחס ההמרה של ההקלקות על הבאנר. האם כל הכבוד לנו? זהו, שלא. כי אולי הבאנו טראפיק זבל למחלקת המכירות. או לדוגמה נשפר את יחס ההמרה של קביעת הפגישות. כל מתקשר מגיע לפגישה. האם כל הכבוד לנו? זהו שלא. כי אולי אנחנו מביאים פגישות זבל למנהל המכירות. ולכן נקודת הייחוס שממנה מתחילים, היא שיחת המכירה הסופית עם הלקוח. וניקח לדוגמה את השיטה שאומרת שננסה לגלות היכן יש כשלים במשפך השיווקי, בהתאם להיכן יש יחסי המרה הכי גרועים. גם זאת דרך גרועה. כי אולי במשפך שלנו אמורים להיות יחסי המרה אחרים מקמפיינים אחרים, בגלל קהל יעד אחר, או מכל מיני סיבות כאלו ואחרות. לכן השוואה בין קמפיינים, גם היא לא בהכרח נכונה. מה כן בטוח נכון? שצריכים להתחיל מניתוח שיחת המכירה עם הלקוח. לנסות להבין ברגע שכן יש שיחת מכירה, האם ולמה היא נסגרת או לא נסגרת בהתאם לרצון שלנו. ומניתוח של שיחת המכירה הסופית עם הלקוח, ממנה נוכל להבין, מה ההתנגדויות של הלקוח, מי קהל היעד שלנו, איזה מסרים אנחנו צריכים להעביר לו, בהתאם למסרים שיעזרו לנו לסגור עסקה, ממנה אולי נבין היכן נמצא קהל היעד שלנו, ממנה נוכל להבין האם איך ומתי לפרסם לקהל היעד שלנו. כי הכל מתחיל באיש המכירות. האם הוא רוצה ... יעד אחר, מסרים אחרים וכולי. ואם הוא רוצה עוד לקוחות מאותו הסוג, אז אולי אפשרי להבין מהלקוח שכן רכש, מה הכאב של הלקוח וכולי, ומכך לגזור מסרים לקמפיין השיווקי. ואם איש המכירות לא מצליח לסגור עסקה, הרי שלא משנה מה נעשה, בכל מקרה בסוף נהיה בבעיה. אלא אם כן, אנחנו מניחים שאין אפשרות לשפר את שיחת המכירה. וכל מה שצריך, זה אך ... פנים אל פנים בפגישה של שעה, למה שתצליח להביא קהל יעד רלוונטי לפגוש אותך. ולמרות שהטענה לא בהכרח נכונה, בפועל היא די הגיונית. כי המסר השיווקי בקמפיין, אמור להיות חלק מהמסרים שיש בשיחת המכירה עצמה. ולכן: ניתוח משפך שיווקי אמור להתחיל בסוף התהליך ולא בשום מקום אחר. דהיינו, להתחיל לנתח את תהליך המכירה. אם לדעתך תהליך המכירה טוב, עכשיו תנסה ללכת צעד אחד אחורה ותנסה להבין איך אתה גורם לאנשים לפגוש אותך ואיך לשפר את תהליך המכירה של פגישה פיזית. אם הצלחת לשפר ולגרום לאנשים להגיע לפגישה מאלו שיוצרים איך קשר, עכשיו מכאן תשפר את המסר שלך להביא יותר אנשים שישקלו לפגוש אותך וכולי. ושוב, במהות, ניתוח תהליך המכירה בפועל, מלמד אותנו על דיוק קהל היעד שלנו, שממנו נגזרים המסרים השיווקיים והטירגוט השיווקי. ניתוח שיחת המכירה עם הלקוח, עוזרת לנו להבין את נקודות הכאב של הלקוח, שעוזרות ללקוח לסגור איתנו עסקה ועוזרת לנו להבין מה המסרים הנכונים שצריכים להעביר ללקוח במשפך השיווקי, כדי לשפר את כל התהליך מתחילתו ועד סופו. אם לדוגמה נגלה שהלקוח רוכש מאיתנו, בגלל כאב X ונרצה עוד לקוחות שרוצים לרכוש בגלל כאב X, אז ננסה לטרגט לקוחות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניתוח קמפיין פוליטי, ניתוח קמפיין בחירות, יעוץ פוליטי, איך לגרום לאנשים לבחור בך? בוזי הרצוג, המחנה הציוני, ייעוץ אסטרטגי פוליטי, ניהול קמפיין בחירות, איך לשכנע אנשים? איך להעביר מסרים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניתוח קמפיין, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניתוח קמפיין, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, אימון אישי לזוגיות, אימון אישי לילדים בתחום ניתוח קמפיין - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 12:52:48 - wesi1