אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניסוי מדעי ✔חמשת החושים, איך עובד המוח? חוש הראיה, חוש השמיעה, ניסוי מדעי, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, ניתוח תהליך, מהירות תגובה, איך המוח חושב...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חמשת החושים, איך עובד המוח? חוש הראיה, חוש השמיעה, ניסוי מדעי, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, ניתוח תהליך, מהירות תגובה, איך המוח חושב?
האם המוח מגיב מהר יותר לגירוי ראייתי או שמיעתי?

אליעד כהן מסביר את הנושא של מהירות תגובה לגירויים של חוש הראייה לעומת חוש השמיעה, תוך התבססות על ניסוי שהוצג בתוכנית "משחקי מוח" בערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק. בניסוי ניסו לבדוק האם אנשים מגיבים מהר יותר לגירוי חזותי (ראייה) או לגירוי שמיעתי (שמיעה). לצורך כך, הושיבו אדם על כיסא, מאחוריו צפצפה ומולו דגל. כשהצפצפה הופעלה, האדם היה צריך לקום מיידית, וכאשר הדגל זז מולו, הוא היה צריך לקום גם כן. הפעולות צולמו והושוו כדי למדוד איזו תגובה הייתה מהירה יותר.

אליעד מתאר את הניסוי ומצביע על כמה בעיות אפשריות בשיטה שבה בוצע. למשל, בתגובה לשמיעה היה ברור מתי בדיוק האדם צריך לפעול, משום שהצפצוף הוא אירוע ברור ומיידי. לעומת זאת, בתגובה לראייה, האדם לא תמיד ידע מתי בדיוק עליו לפעול - האם כשהדגל מתחיל לזוז או כשהוא מגיע לנקודה מסוימת? בנוסף, בדיקת הראייה הייתה בעייתית מכיוון שהדגל הוצב קרוב מאוד לפנים, מה שגרם לנבדק להסס ולא להגיב מידית מחשש לפגיעה.

עוד כשלים בניסוי שאליעד מציין הם הסדר שבו נערכו הבדיקות, מכיוון שאם בדיקת השמיעה נעשתה ראשונה, הנבדק היה יכול להיות עייף יותר בבדיקה השנייה. כמו כן, הוא מציין כי גורמים אישיים כמו גיל, עייפות ופציעות יכולים להשפיע מאוד על זמני התגובה, ולכן התוצאות אינן חד - משמעיות ואינן מייצגות בהכרח את כל בני האדם.

למה משתמשים באזעקות קוליות ולא באזעקות חזותיות במצבי חירום?

אליעד כהן מסביר מדוע לרוב משתמשים באזעקות קוליות במצבי סכנה או חירום ולא באזעקות חזותיות. אזעקה קולית מתאימה יותר למצבים שבהם אנשים לא מסתכלים לכיוון מסוים, או נמצאים במצב שינה. אדם אינו יכול לראות סימן ויזואלי אם עיניו סגורות, אך הוא תמיד יכול לשמוע. מסיבה זו, אזעקות קוליות הן יותר אפקטיביות להעברת מסרים דחופים במצבים כאלה.

עם זאת, אליעד מציין שזו אינה הוכחה לכך שהשמיעה תמיד מהירה או אפקטיבית יותר מהראייה. למשל, אדם שנמצא בכביש יגיב פעמים רבות מהר יותר למראה של רכב מתקרב לעברו מאשר לצליל שהוא עשוי לשמוע, מכיוון שלעתים הרכב יהיה עדיין רחוק מדי מכדי להישמע.

באיזה חוש אנשים מאמינים יותר - ראייה או שמיעה?

אליעד כהן מעלה שאלה נוספת: האם אנשים נוטים לסמוך יותר על מה שהם רואים או על מה שהם שומעים? הוא מביא כדוגמה מצב שבו אדם שומע ילד בוכה לעומת מצב שבו הוא רואה ילד שנפצע. בדרך כלל אנשים נוטים להאמין יותר למה שהם רואים במו עיניהם, כי המוח האנושי תופס מידע ויזואלי כמדויק יותר. עם זאת, יש מצבים שבהם דווקא השמיעה היא שמשכנעת יותר, במיוחד כשהמראה אינו ברור או חד משמעי. לכן, הוא מדגיש שאין כלל מוחלט באיזה חוש אנשים מאמינים יותר, אלא שהדבר תלוי מאוד בסיטואציה ובמידת הבהירות של המידע המגיע מכל חוש.

מה הבעיות המרכזיות בניסוי תגובה חושית וכיצד ניתן היה לשפר אותו?

אליעד מדגיש כמה בעיות מרכזיות שגרמו לניסוי להיות לא מדויק ולא מייצג:
  • הנבדקים...
האם המוח מגיב מהר יותר לחוש הראייה או השמיעה?

אליעד כהן מסביר את השאלה האם המוח האנושי מגיב מהר יותר לגירוי חזותי או לגירוי שמיעתי. הוא נותן דוגמה לניסוי מדעי שנועד לבדוק זאת, כפי שהוצג בערוץ נשיונל ג'אוגרפיק בתוכנית "משחקי מוח". מטרת הניסוי הייתה לבדוק מהירות תגובה של אנשים לאותות שמיעה וראייה, ולבחון איזה חוש מפעיל תגובה מהירה יותר במוח.

בניסוי המדעי שהוזכר, הושיבו אדם על כיסא וביצעו שני סוגים של בדיקות. תחילה הושמעה לו צפצפה מאחוריו, ובכל פעם שהצפצפה התחילה לפעול, האדם היה צריך לקום מיד. לאחר מכן, הציבו מול עיניו דגל, וכשהדגל החל לזוז הוא היה צריך לקום. את שני המצבים הללו צילמו בווידאו ולאחר מכן השוו את זמני התגובה של האדם לשני הגירויים.

אליעד כהן מתאר את תהליך הניסוי ומצביע על מספר בעיות וכשלים אפשריים בשיטה שבה נעשה המחקר. למשל, בניסוי של חוש השמיעה, האדם ידע בדיוק מתי לפעול כי נאמר לו לקום מיד ברגע שהצפצפה מתחילה. לכן התגובה לשמיעה הייתה מהירה וברורה. לעומת זאת, בניסוי של חוש הראייה, האדם היה צריך לראות תנועה של דגל שמוצב ממש מול פניו. מצב זה בעייתי כי כאשר הדגל היה קרוב לפנים, האדם לא יכול היה להגיב מיידית משום שהוא חיכה לסימן ברור ומדויק יותר של תחילת התנועה. אליעד מציין שהניסוי לא הוגדר בבירור - האם להגיב ברגע שהדגל מתחיל לזוז, או כאשר הוא נמצא בנקודה מסוימת.

עוד בעיות שאליעד כהן מתייחס אליהן כוללות את סדר הבדיקות, משום שאם ביצעו תחילה בדיקת שמיעה ולאחר מכן בדיקת ראייה, האדם יכול היה להיות עייף יותר בשלב השני של הניסוי, וכך להטות את התוצאות. הוא מוסיף שגורמים אישיים כמו עייפות, גיל, או פציעות יכולים להשפיע על זמן התגובה, ולכן התוצאות אינן חד - משמעיות.

למה משתמשים באזעקה קולית ולא חזותית במקרה של סכנה?

אליעד כהן עובר לנושא נוסף, דן בשאלה מדוע משתמשים בעיקר באזעקות קוליות ולא באזעקות חזותיות במצבי סכנה. הוא מסביר שאזעקה קולית מתאימה במיוחד למצבים בהם אנשים ישנים או אינם מסתכלים לכיוון מסוים. אדם אינו יכול לראות סימן חזותי אם עיניו סגורות או אם אינו מביט לכיוון הנכון, אך הוא עדיין יוכל לשמוע צליל אזעקה. דוגמה זו מדגישה את היתרון של חוש השמיעה בהעברת מידע דחוף במצבי חירום.

עם זאת, אליעד מציין שהמסקנות מניסוי התגובה בין הראייה לשמיעה אינן מוחלטות. הוא מוסיף שכאשר אדם נוהג בכביש ורואה רכב המתקרב אליו, לעיתים...
להגיב נאמנות רעש להוכיח משחק לחשוש בוכה תגובות שיטה להביא הוכחות אנושיות 5 החושים איך המוח חושב איך עובד המוח החושים המוח המוח הנשי חוש הראיה חוש השמיעה חושים חמשת החושים חשיבה מדעית מדע מהירות מהירות תגובה מוח משחק משחקי מוח משחקים ניסוי מדעי ניתוח תהליך ניתוח תהליכים נשיונל גאוגרפיק עובד עובדים תגובה תגובות תהליך תהליכים
סטטיסטיקה, קבוצת בקרה, קבוצת ניסוי, קבוצת מדגם, שיטות דגימה, מדגם לא מייצג, מדגם מייצג, הסתברות, תזונה בריאה, בריאות, מה נכון לאכול? מה בריא לאכול? הוכחה מדעית
סטטיסטיקה, קבוצת בקרה, קבוצת ניסוי, קבוצת מדגם, שיטות דגימה, מדגם לא מייצג, מדגם מייצג, הסתברות, תזונה בריאה, בריאות, מה נכון לאכול? מה בריא לאכול? הוכחה מדעית
... של טעות. מהו מדגם מייצג? איך להבין סטטיסטיקה? מהי הוכחה מדעית בתזונה? האם בשר בריא או מזיק? איך מבצעים ניסוי מדעי? מה ההבדל בין מדעים מדויקים למדעי הבריאות? מה המשמעות של סיכויים גבוהים?
לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
לשלוט ברפלקסים, אינסטינקטים, שליטה ברפלקסים, תנועות לא רצוניות, פעולות אוטומטיות, אימפולסיביות, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, התנהגות אוטומטית, פעולות לא רצוניות, שליטה בדחפים
...הדעה שרפלקסים, תנועות לא רצוניות, ואינסטינקטים הם תהליכים שאינם בשליטתם. אך למעשה, אליעד מציע כי הדברים הרבה יותר מורכבים ממה שמקובל לחשוב. כיצד ניתן להגדיר פעולה כרפלקס או כבחירה מודעת? אליעד מסביר כי כדי לבדוק אם פעולה מסוימת היא באמת רפלקס או לא, עלינו לשאול שאלה פשוטה: האם אדם יכול באופן מודע לא לבצע את הפעולה? אם מדובר בדברים כמו זרימת דם או חילוף חומרים, כמובן שאין לאדם שליטה עליהם, ולכן אלו פעולות רפלקסיביות לחלוטין. לעומת זאת, פעולות כגון הזזת היד הן בחירה מודעת, שכן האדם יכול להחליט אם...
איך עובד המוח האנושי? כיצד פועל המוח? איך המוח עובד? חמשת החושים, חוש הראיה, תודעה אנושית, סודות היקום, סודות העולם, סודות החיים, סודות הבריאה, להטיל ספק בחושים, כיצד עובד המוח?
איך עובד המוח האנושי? כיצד פועל המוח? איך המוח עובד? חמשת החושים, חוש הראיה, תודעה אנושית, סודות היקום, סודות העולם, סודות החיים, סודות הבריאה, להטיל ספק בחושים, כיצד עובד המוח?
...נשענת על הבדל זה. מה קורה כשמפרקים את התפיסה הזו? אליעד מציע להטיל ספק בשלבים: מי אמר שיש פה שולחן? אני רואה שיש פה שולחן. אני חושב שאני רואה שיש פה שולחן. אני חושב שיש פה משהו שאני קורא לו שולחן. אני חושב שיש פה משהו. אני חושב שיש משהו. אני חושב שיש אפשרות שיש משהו. אני חושב שיש הבדל בין יש לאין. מי אמר שיש הבדל בין יש לאין? ברגע ששואלים את השאלה מי אמר שיש הבדל בין יש לאין?, כל תפיסת המציאות מתערערת, וזהו רגע הצמצום, בו אנו מבינים שאין לנו כל ידיעה וודאית על המציאות. האם חלום שונה מהמציאות? בהמשך...
חמשת החושים, הכרה אנושית, קוגניציה, תפישה קוגניטיבית, חמישה חושים, ידיעה שכלית, ידיעה חושית, חוש הראייה, חוש השמיעה, חוש המישוש, חוש הריח, חוש הטעם, זיכרון חושי, תפיסת החושים
חמשת החושים, הכרה אנושית, קוגניציה, תפישה קוגניטיבית, חמישה חושים, ידיעה שכלית, ידיעה חושית, חוש הראייה, חוש השמיעה, חוש המישוש, חוש הריח, חוש הטעם, זיכרון חושי, תפיסת החושים
...חושית לידיעה שכלית? אליעד נותן דוגמה פשוטה: כשאדם מחזיק כיסא בידו, הוא יודע זאת דרך חושיו. אך כיצד הוא יודע מהו כיסא? מי אמר לו שזה כיסא? האם זה בהכרח רק חושיו או שיש גם שכל שמפרש את החושים? אליעד טוען שללא השכל האדם לא יכול לדעת כלום, כי השכל נותן משמעות ותוכן לתפיסה החושית. הידיעה שיש פה כיסא אינה אך ורק חושית אלא גם שכלית, משום שהשכל משווה לזיכרונות קודמים ואומר לאדם: זה כיסא. האם אפשר לדעת משהו בלי חושים בכלל? אליעד ממשיך ומקשה בשאלה נוספת: האם אדם יכול לדעת משהו ללא שימוש בחושיו? למשל, הידיעה...
חוש המישוש, חמשת החושים, דמיון, עוצמת המחשבה, דמיון או מציאות, חלום או מציאות, מציאות דמיונית
חוש המישוש, חמשת החושים, דמיון, עוצמת המחשבה, דמיון או מציאות, חלום או מציאות, מציאות דמיונית
...בהכרה מלאה היא אכן המציאות האמיתית. הוא נותן דוגמה על אדם שמאמין לחלוטין במה שהוא רואה, כמו שולחן או כיסא, ואומר שהאדם לעולם לא יוכל לדעת בוודאות אם המציאות אכן קיימת או שהיא רק יצירה של המוח שלו. הוא מסביר שהבעיה איננה באמיתות השולחן או הכיסא אלא באמונה של האדם שמה שהוא מרגיש הוא אובייקטיבי. אליעד מסכם את הרעיון באמירה שהאדם צריך כל הזמן לבדוק ולברר מה באמת אמיתי ומה רק פרשנות סובייקטיבית. ככל שהאדם יחפור יותר עמוק בנושא הזה, כך הוא יגלה שמה שהוא מחשיב כמציאות מוחלטת הוא במקרים רבים רק דמיון, ולהפך...
להטיל ספק בחושים, חמשת החושים, להשתחרר מהחושים, לצאת מהחושים, הטלת ספק בחושים, הכל כרצונך תמיד, שום דבר לא רק רע, שום דבר לא רק טוב
להטיל ספק בחושים, חמשת החושים, להשתחרר מהחושים, לצאת מהחושים, הטלת ספק בחושים, הכל כרצונך תמיד, שום דבר לא רק רע, שום דבר לא רק טוב
...כל מה שעובר לנו בראש - בין אם מדובר במחשבה, בזיכרון או ברגש - צריך להיבחן בצורה דומה לשאלה שהוזכרה: איך אני יודע שזה נכון? הוא מסביר בצורה מאוד מפורטת שהטלת ספק בסכל, למשל, כבר כוללת בתוכה גם את הטלת הספק בחושים, מכיוון שהסכל עצמו מתבסס על החושים. לכן, במקום להוסיף את החושים בנפרד, כל הטלת ספק במחשבות או בתודעה כבר מכילה באופן מובנה הטלת ספק בחושים. אליעד גם מתייחס למצב בו האדם חושב שהוא לא רוצה שיקרה לו דבר מסוים. הוא מדגים שאם יש בך אפשרות לחשוב על משהו שאתה לא רוצה בו, אז חייבת להיות בך גם האפשרות...
נפלאות המוח האנושי, סודות המוח האנושי, איך המוח חושב? איך נוצרות מחשבות? שיטת ההיפוכים, מערכת ההפעלה האנושית, מודעות עצמית, סודות התת מודע, איך עובד המוח? מחקרים על המוח האנושי
נפלאות המוח האנושי, סודות המוח האנושי, איך המוח חושב? איך נוצרות מחשבות? שיטת ההיפוכים, מערכת ההפעלה האנושית, מודעות עצמית, סודות התת מודע, איך עובד המוח? מחקרים על המוח האנושי
...אתה יכול לחוות את כל החוויות בבת אחת? מה זה אתמול, היום, מחר - קרה, קורה, יקרה - זה רק תחושה, תמונות במוח. יכול להיות ששום דבר לא קרה ולא קורה רק נדמה לך בתחושה שזה קרה, אבל מי אמר שזה קרה? אם אתה מרגיש שזה קרה, האם זה באמת קרה? אפילו אם תטיל ספק בחושים או לגבי עבר, הווה ועתיד, עדיין זה מוגבל לגבי דבר והיפוכו בו זמנית. למשל אתה שואל, אולי אין קיר? אולי. אבל אולי יש קיר ואין קיר? זה בכלל לא אפשרי. למשל כל ההיפוכים, כמו מי אמר שאני רוצה את זה, אולי אני לא רוצה את זה? או מי אמר שזה רע, אולי זה טוב...
דמיונות, כוח המדמה, איך המוח מדמיין? איך הדמיון עובד? איך להפסיק לדמיין? איך המוח חושב? איך עובד המוח? איך עובד הדמיון? אמונות, הנחות יסוד, חוקי הפיזיקה, החוקיות של המוח
דמיונות, כוח המדמה, איך המוח מדמיין? איך הדמיון עובד? איך להפסיק לדמיין? איך המוח חושב? איך עובד המוח? איך עובד הדמיון? אמונות, הנחות יסוד, חוקי הפיזיקה, החוקיות של המוח
...שבה הוא מתאר מצב שבו הוא ראה זוג באותה תחנה, ואז הוא מציין כי הדמיון בין שני אנשים במצבים דומים עשוי להוביל למסקנות על האופן שבו הם יתנהגו. כלומר, כאשר אנחנו רואים שני אנשים שמזוהים כזוג, המוח שלנו מניח שיהיו להם מטרות דומות או שהם יתנהגו בצורה דומה. מהו תהליך ההשוואה במוח? כאשר אנחנו בונים השוואות בין פרטים, המוח מייצר קישורים של דמיון. אליעד מסביר כי ברוב המקרים, כאשר אנחנו פוגשים מישהו או שומעים סיפור, המוח שלנו בודק האם יש קשר דמיון או חפיפות בין פרטים שהיו לנו בעבר ובכך יוצר תחושת ביטחון או...
דימויים, אסוציאציות, איך עובד המוח האנושי? איך המוח חושב? כוח המדמה, הרצון הראשון, המחשבה הראשונה, הבחירה הראשונה, מהי הסיבה הראשונה? איך נוצרים רצונות? איך נוצרות מחשבות?
דימויים, אסוציאציות, איך עובד המוח האנושי? איך המוח חושב? כוח המדמה, הרצון הראשון, המחשבה הראשונה, הבחירה הראשונה, מהי הסיבה הראשונה? איך נוצרים רצונות? איך נוצרות מחשבות?
...מתפקד כיסוד למחשבות והחלטות עתידיות. כיצד הדימויים והאסוציאציות משפיעים על תפיסת המציאות שלנו? הדימוי הראשון שצץ בראשנו לא בהכרח משדר את המשמעות האמיתית של הדבר. למשל, כשאנחנו רואים שולחן, הדימוי הראשון שלנו הוא לא בהכרח השולחן כפי שהוא במציאות, אלא ייתכן שהוא יכלול את כל מה שקשור אליו - החפצים שעליו, המקום שבו הוא נמצא, או הזיכרון של מה שהיה עליו. אליעד מציין שחשוב להבין את העומק של הדימויים כדי להבין את התהליכים המנטליים של איך אנחנו חושבים ומה אנחנו רוצים. מהן האסוציאציות שמנחות את הרצון שלנו...
תסמונת עליסה בארץ הפלאות, אשליה אופטית, חוש הראיה, נערה 30 זהויות, נערה 30 דמויות, פיצול אישיות, טיפול בהפרעה נפשית, מסע בזמן, אי אפשר לחזור בזמן, הפרעת אישיות, עיוותים בתפיסת המציאות, הנערה בעלת 30 הזהויות
תסמונת עליסה בארץ הפלאות, אשליה אופטית, חוש הראיה, נערה 30 זהויות, נערה 30 דמויות, פיצול אישיות, טיפול בהפרעה נפשית, מסע בזמן, אי אפשר לחזור בזמן, הפרעת אישיות, עיוותים בתפיסת המציאות, הנערה בעלת 30 הזהויות
...הגודל של עצמים סביבו. אליעד כהן מסביר כי מדובר בהפרעה שבה האדם פתאום רואה דברים גדולים מדי או קטנים מדי ביחס למציאות, כפי שקרה לאביגיל, נערה שסבלה מהתסמונת. התופעה נקראת כך משום שהיא מזכירה את חוויותיה של עליסה בסיפור עליסה בארץ הפלאות, שם הכל יוצא מפרופורציה והעצמים משתנים בגודלם בצורה קיצונית. אליעד מביא כדוגמה מקרה שבו אדם עשוי לראות פתאום כיסא רגיל בתור כיסא ענקי או להיפך - חפצים גדולים כקטנים מאוד. הוא מציין כי בהיגיון הפשוט לא ניתן להבין כיצד עצם גדול יכול להיכנס לחלל קטן ממנו, ולכן חוויה...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חמשת החושים, איך עובד המוח? חוש הראיה, חוש השמיעה, ניסוי מדעי, משחקי מוח, נשיונל גאוגרפיק, ניתוח תהליך, מהירות תגובה, איך המוח חושב?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ניסוי מדעי, איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניסוי מדעי, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רב תחומי, קאוצינג, אימון אישי להפרעות קשב וריכוז בנושא ניסוי מדעי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5000 שניות - עכשיו 02_09_2025 השעה 18:03:44 - wesi1