אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול שיחות ✔מה שלומך? איך אתה מרגיש? איך לענות לאנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לדבר עם אנשים? יצירת הרמוניה, איך לשוחח עם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
2:08מה שלומך? איך אתה מרגיש? איך לענות לאנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לדבר עם אנשים? יצירת הרמוניה, איך לשוחח עם מישהו? איך לנהל שיחה? כישורי שיחה, מיומנויות שיחה
איך לענות נכון כששואלים אותך "מה שלומך"?

כאשר מישהו שואל אותך "מה שלומך?" ישנן דרכים שונות לענות על השאלה, והתשובה האידיאלית, כפי שמסביר אליעד כהן, תלויה בעיקר בשני גורמים עיקריים: מה אתה רוצה שיקרה בשיחה, ומה אתה חושב שהאדם השני רוצה לשמוע. אליעד מסביר שהשיקולים האלה חייבים להתקיים במודע אם אתה פועל מתוך שכל ולא בצורה אקראית.

לדוגמה, אם אתה רוצה ליצור קשר טוב או חברותי עם האדם שמולך, התשובה שלך תתאים למה שאתה חושב שהוא היה רוצה לשמוע. לעומת זאת, אם אתה מעוניין להרחיק אותו, להכעיס אותו או לגרום לו להרגיש רע, התשובה שלך תהיה בהתאם למטרה זו. כלומר, כששואלים אותך "מה שלומך", אתה תמיד בוחן במודע מה המטרה שלך בשיחה.

איך התשובה לשאלה "מה נשמע" משפיעה על האדם השני?

אליעד כהן מדגים את הרעיון בצורה ברורה: אם אתה יודע שהאדם שמולך רוצה לשמוע שאתה מרגיש טוב, ואתה דווקא רוצה לגרום לו להרגיש רע או ליצור בו דכדוך, אז התשובה שלך תהיה דווקא הפוכה - תאמר "רע לי". כך נוצרת אצלו תחושת אי נעימות או חוסר סיפוק, משום שהוא ציפה לשמוע משהו אחר. באותו אופן, אם אתה מזהה שהוא רוצה לשמוע שאתה מרגיש רע (למשל, אדם שמקנא בך או רוצה להרגיש טוב על חשבונך), ואתה מעוניין דווקא לשמח אותו, תגיד לו שאתה אכן מרגיש רע, כדי שהוא ירגיש טוב מכך.

כלומר, אליעד מדגיש כי התשובה שלך צריכה להיות מחושבת בהתאם לשילוב בין הרצון שלך לבין מה שאתה חושב שהשני רוצה לשמוע. זה אומר שלא רק מה שאתה מרגיש באמת משפיע, אלא גם מה שאתה מעוניין להשיג מהאינטראקציה.

האם תמיד צריך לחשוב כל כך הרבה לפני שעונים?

אליעד מסביר שאדם שפועל מתוך שכל תמיד יבצע את השיקולים הללו בצורה אוטומטית. אם אתה עונה ללא מחשבה, בצורה אקראית, אז למעשה אינך משתמש בשכל. לעומת זאת, אדם חכם תמיד שואל את עצמו שאלות כמו "האם אני רוצה להתחבר לאדם הזה?", "האם אני רוצה שהוא יאהב אותי או לא יאהב אותי?", "האם אני רוצה שהוא ירגיש טוב או לא טוב?". אחרי השאלות האלו, האדם החכם יוסיף לחשוב: "ומה אני חושב שהוא רוצה לשמוע ממני?", ויענה בהתאם לכך.

לדברי אליעד, פעולת החשיבה הזו הכרחית והיא מתרחשת אצל אנשים חכמים באופן קבוע, גם אם הם אינם מודעים לכך בצורה גלויה. מי שלא עושה זאת, פשוט לא משתמש בשכל והוא פועל בצורה לא מחושבת.

האם השאלה "מה שלומך" היא אמיתית או סתם נימוס?

במהלך ההסבר עולה השאלה האם באמת אנשים מתעניינים במה שלומך כשהם שואלים אותך את השאלה הזו. אליעד טוען שהרבה פעמים, בעיקר בחברה הישראלית, השאלה "מה נשמע?" או "מה שלומך?" היא לא תמיד ביטוי אמיתי של דאגה או התעניינות אלא פשוט נימוס מקובל. במקרה כזה, התשובה שלך צריכה להיות מותאמת למה שאתה רוצה להשיג בסיטואציה. אתה לא חייב תמיד לומר את האמת על הרגשות שלך. למעשה, לפי אליעד, אין דבר כזה תשובה אידיאלית אחת, אלא יש תשובה אידיאלית שמותאמת למטרות שלך.

למשל, אם אתה מעוניין לסיים שיחה במהירות, התשובה שלך יכולה להיות קצרה וסטנדרטית כמו "הכל בסדר", כדי לסגור את השיחה במהירות האפשרית. לעומת זאת, אם אתה רוצה ליצור חיבור עמוק, דווקא תשובה מפורטת ואישית יותר תהיה יעילה יותר.

מה ההבדל בין לענות את האמת לבין לענות לפי אינטרס?

אליעד מבהיר שגם לומר את האמת זה אינטרס. אם אתה בוחר לומר בדיוק איך אתה מרגיש, זה גם כי יש לך מטרה מסוימת - אולי אתה רוצה שיבינו אותך, אולי אתה רוצה תמיכה, או שאתה פשוט רוצה שידעו באמת מה אתה מרגיש. כלומר, גם לומר את האמת תמיד נובע מאינטרס מסוים, ולכן אין הבדל מהותי בין "לענות את האמת" לבין "לענות לפי אינטרס". בכל מקרה, תמיד תהיה סיבה לתשובה שלך.

הדבר החשוב הוא להיות מודע לכך שהבחירה שלך במה לומר תלויה תמיד במה שאתה רוצה להשיג ובמה שאתה מעריך שהאדם השני רוצה או לא רוצה לשמוע ממך.
עכשיו נניח שמישהו שואל אותך מה שלומך מה התשובה האידיאלית למה שלומך?

ש: מה קורה.

אליעד: לענות בשאלה?

ש: לקח לי זמן להתרגל כשעליתי ששואלים פה מה נשמע וזה בעצם סתם.

אליעד: אז ההרגל שלך לא נכון.

ש: זה תלוי גם בשני מה הוא רוצה לשמוע.

אליעד: אתה רגע שנייה, הוא אמר תענה "מה קורה" הלאה מה אתה אומר תלוי מה השני רוצה לשמוע, יש עוד תשובות משהו?

ש: להגיד בדרך כלל בסדר להגיד תמיד משהו חיובי דיברנו על זה פעם.

אליעד: אתה אומר להגיד משהו חיובי, מה עוד אתה יכול לתת תשובה אחרת?

ש: מה אתה רוצה?

אליעד: מה זאת אומרת מה אתה רוצה?

ש: אתה רוצה להמשיך לדבר איתו או אתה רוצה שהוא יעוף לך מהעיניים, אתה רוצה מה אתה רוצה.

אליעד: אז מה האמת? האמת שזה תלוי מה אתה רוצה, מה זאת אומרת תלוי מה אתה רוצה תלוי מה אתה רוצה אתה רוצה להיות חבר שלו רוצה לריב איתו, רוצה להכניס אותו לדיכאון רוצה לגרום לו להיות שמח תלוי מה אתה רוצה ולפי זה עכשיו תגזור את התשובה בשכלול של מה שאתה אמרת שיהיה תלוי מה הוא רוצה לשמוע.

אם אתה רוצה שהוא יהיה בדיכאון ואתה יודע שהוא רוצה לשמוע שטוב לך אז תגיד לו "רע לי", אם אתה רוצה שהוא יהיה בדיכאון ואתה יודע שהוא רוצה לשמוע שרע לך תגיד לו "טוב לי". תלוי מה מדובר אם אתה רוצה שהוא ירגיש טוב ואתה יודע שהוא רוצה לשמוע שרע לך אז תגיד "רע לי" כדי שהוא ירגיש טוב שרע לך תלוי מה אתה רוצה ואז לפי זה משכללים מה אני חושב שהוא רוצה לשמוע.

ש: האם תמיד עושים את כל השיקולים האלה.

אליעד: ותמיד ואם יש לך שכל אתה תמיד עושה את כל השיקולים האלה אם אין לך שכל אתה פועל אקראית, בהנחה שיש לך שכל ומישהו שואל אותך מה שלומך אתה שואל את עצמך "מה אני רוצה להתחבר איתו או לא להתחבר איתו, שיאהב אותי שלא יאהב אותי, שהוא ירגיש טוב שלא ירגיש טוב, להיות חברים מה אני רוצה?" ואז לדעת "אוקי ומה אני חושב שהוא רוצה לשמוע" ולפי זה לראות איך אתה עונה על רצונו או לא עונה על רצונו.
מטרה להרגיש כלום אינטרס הרגשה ניהול שיחה פיתוח שיחה סיבות להרחיק מיומנויות תקשורת להיות מודע לשוחח איך לדבר איך לדבר עם אנשים איך לנהל איך לנהל שיחה איך לענות לאנשים איך לפתח שיחה איך לשוחח איך לשוחח עם מישהו הרמוניה יצירת הרמוניה כישורי שיחה כישורים לדבר עם אנשים למה לפתח שיחה לנהל לנהל שיחה לענות לענות לאנשים לפתח לפתח שיחה לשוחח לשוחח עם מישהו מה לענות לאנשים מיומנויות מיומנויות שיחה מיומנויות תקשורת מיומנויות תקשורת בין אישית מיומנויות תקשורתיות מיומנות מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח פיתוח שיחה שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, ... לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר ... פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה ... ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות ... מודעים לשיטה המתאימה ביותר לכל מצב ולבחור את הדרך שתניב את התוצאות הטובות ביותר. למידע נוסף על ניהול פגישות, ניהול שיחה ותקשורת בין אישית, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע מעמיק בנושא. בהצלחה! הכנה לפגישה, טיפים לפגישה, טיפים לראיון, ...
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
... ומילים כאשר מדובר במידע בעייתי, כדי להבטיח שהמידע עובר במהירות וביעילות, ולהאריך ככל האפשר כשמדובר במידע חיובי. שכנוע ומכירות ניהול שיחות ותקשורת בין אישית דרכים להתמודדות עם ביקורת איך להעביר מסר שלילי? איך להתחמק מתשובות לא רצויות? איך לשכנע לקוחות? ... אפשר לשלוט טוב יותר בהשפעה של הדברים על הצד השני ולהתאים את המסר הנכון בצורה יעילה יותר. שכנוע ומכירות ניהול שיחות ותקשורת בין אישית דרכים להתמודדות עם ביקורת עכשיו השאלה היא כזאת, כשאתה בוחר מוצר יש הרבה פעמים שאתה צריך, ...
האם לספר כשרע לך? האם לשתף שרע לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים? האם לשתף בבעיות שלך? איך ליצור אווירה נעימה? איך לשדר קרבה? האם לספר על בעיות אישיות? תקשורת בין אישית, אומנות הפיתוי
האם לספר כשרע לך? האם לשתף שרע לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים? האם לשתף בבעיות שלך? איך ליצור אווירה נעימה? איך לשדר קרבה? האם לספר על בעיות אישיות? תקשורת בין אישית, אומנות הפיתוי
... נוח במחיצתכם ולרצות להישאר קרובים אליכם. יחסי אהבה ומשפחה עצות לשיתוף רגשי נכון כיצד להתמודד עם רצון לקבל אהבה ניהול שיחות ומערכות יחסים האם לשתף אחרים בקשיים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת בין אישית מוצלחת על מה נסוב הסיפור ... לשתף, אחרת זה יתפרש כחוסר התחשבות. יחסי אהבה ומשפחה עצות לשיתוף רגשי נכון כיצד להתמודד עם רצון לקבל אהבה ניהול שיחות ומערכות יחסים היו היה איש שרצה שיאהבו אותו רצה שיאהבו אותו ואותו איש הלך ברחוב נפל ושבר את הרגל ...
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
... לקוחות? מה זה צריך ומה זה רוצה? השפעת השפה על קבלת החלטות איך להגדיל מכירות דרך בחירת מילים נכונה? ניהול שיחות מכירה בצורה אפקטיבית הבדל בין צריך לרוצה בשיחה עם לקוח כאשר אנו משוחחים עם לקוח, חשוב לשים לב להבדל ... לקוחות מה זה צריך ומה זה רוצה? השפעת השפה על קבלת החלטות איך להגדיל מכירות דרך בחירת מילים נכונה ניהול שיחות מכירה בצורה אפקטיבית
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
... יוכל להשתמש בידע שיש לו כדי לתקשר כראוי. אדם כזה, גם אם הוא יודע מה נכון לומר, לא יצליח לנהל שיחה בצורה אפקטיבית, מכיוון שהמחסום הרגשי שלו ימנע ממנו להפעיל את הידע שרכש. לכן, אם אדם מרגיש פחד שינצלו אותו, פחד להשפיל את עצמו, פחד מביקורת או פשוט כעס ושנאה כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים רגשיים רבים שיכולים להפריע לאדם לתקשר בצורה ... להסתדר עם אנשים בעבודה? 2 רכיבים בתקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? כישורים מקצועיים, מיומנויות קשות ורכות, מיומנויות ניהול שיחות קשות, מיומנות רכה, מיומנות קשה, מיומנויות עבודת צוות, מיומנויות רכות וקשות, יכולות ניהוליות, יכולות חברתיות, יכולות בין אישיות, איך ...
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
... אחרות, אין דרך לדעת בוודאות מה אומרים עליכם מאחורי גבכם, ולכן הגישה הבטוחה ביותר היא להקפיד גם בעצמכם שלא לנהל שיחות שתרגישו לא בנוח אם ייוודע עליהן לאדם השלישי המדובר. איך לדעת עם מי לדבר ומתי? כאשר אתם נמצאים בשיחה ... שלא הייתם אומרים בנוכחותם. רכילות והשפעותיה איך להימנע מוויכוחים מיותרים? שיפור יחסים בין אישיים איך לדבר בצורה חכמה ומכובדת? ניהול שיחות במקום העבודה למה לא לדבר על אנשים מאחורי הגב? אם אתם רוצים להימנע מבעיות שונות בחיים, אחת הדרכים היעילות ... נוסף באתר EIP.co.il. רכילות והשפעותיה איך להימנע מוויכוחים מיותרים שיפור יחסים בין - אישיים כיצד לדבר בצורה חכמה ומכובדת ניהול שיחות במקום העבודה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה איך לפתח שיחה בלי שהצד השני ישים לב? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט את ההסברים והדוגמאות של ... השיחה באופן מודע. אליעד מציג מגוון דוגמאות מעשיות ואסטרטגיות ליצירת שיחות זורמות וטבעיות, שישמשו אתכם לשיפור מיומנויות השיחה שלכם ולניהול שיחות מעניינות. מהי הנוסחה להעלאת נושא בשיחה בצורה עקיפה? כאשר אתה רוצה להעלות נושא בשיחה בלי שהאדם השני יבין שאתה ... בעולם בכלל נמצאים בתאילנד, למרות שמאז הצונאמי הדברים השתנו. כך יצרת מעבר טבעי מנושא אחד לאחר. מהו העיקרון הבסיסי בניהול שיחה אסוציאטיבית? אליעד מדגיש את החשיבות של מודעות לתהליכים האסוציאטיביים שמתרחשים בראש. ככל שאתה יותר מודע לכך שהמחשבות והמשפטים שלך ... שסיימתי את כל המטלות שלי. המשפט הזה מוביל באופן טבעי לדיון במחויבויות אחרות, כמו שיעורי הבית של הילד. איך לנהל שיחה עם מטרה סמויה? כאשר המטרה שלך בשיחה היא סמויה ואתה לא רוצה שהצד השני יבחין בה, אליעד ממליץ לדבר ... החשובות ביותר: מודעות לתהליכים אסוציאטיביים, יצירת גשרים בין נושאים שונים בשיחה, זיהוי המחויבויות וההקשרים שהובילו למחשבות ולמשפטים שלך, ויכולת לנהל שיחה בצורה טבעית ואותנטית, גם כאשר יש לך מטרה ברורה וסמויה. איך להעלות נושא בשיחה? מיומנויות שיחה מתקדמות שיטות מניפולציה בשיחה איך לנהל שיחה אסוציאטיבית? איך לשפר כישורי שיחה? איך לשנות נושא בשיחה?
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות איך לנהל שיחה בצורה נכונה ולא לפגוע באדם שאתה מייעץ לו? שיחה עם אדם שמבקש ממך עצה או חוות דעת מצריכה חשיבה ... מספקת עזרה, אלא גם מראה לך כמי שמתעניין בשאלתו ושמח לעזור, אפילו אם אין לך את הפתרון המיידי. איך לנהל שיחה מבלי לפגוע ולהזדהות עם השואל? לפני הכל, אליעד מסביר שחשוב תמיד לתת תשובה לשאלה, גם אם זה קשה. אם ... עליך. איך לשדר קרבה בשיחה? איך להעביר תשובה נכונה מבלי לפגוע? מה לעשות כשאתה לא יודע את התשובה? איך לנהל שיחה עם חברים? איך להימנע מלהעליב בשיחה? ומה נעשה ונראה תוך כמה זמן יביאו לי תשובה ואז זה יהיה פשוט ...
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
העברת מסרים לתת מודע, העברת מסרים באמצעות השלכה בתת מודע, לדבר עם מישהו על מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית
... מישהו אחר, להעביר מסרים בצורה עקיפה, שיחה על צד ג, רכילות על אנשים, מסרים עקיפים, מסרים סמויים, מסרים ישירים, ניהול שיחה, איך לנהל שיחה? תקשורת בין אישית איך לדבר על מישהו אחר מבלי לפגוע בשומע? כאשר אתם מדברים עם מישהו על אדם אחר, ... דומה, או לפחות להיות מודעים למילים שאתם בוחרים ולהתבטא בצורה רגישה יותר. איך לנהל נכון תקשורת באמצעות מסרים סמויים? ניהול שיחה ותקשורת בין - אישית באמצעות מסרים עקיפים או סמויים דורשת מודעות גבוהה. המפתח הוא שליטה במילים ובתוכן השיחה שלכם. ... נקלטים אצל האחרים. איך להעביר מסר בצורה עקיפה? השלכה בתקשורת בין אישית מסרים סמויים בשיחות איך לדבר עם אנשים? ניהול שיחה בתבונה איך להימנע מפגיעה בשומע? למה אנשים נעלבים? שלום חברים, כאשר אתם מדברים עם מישהו על מישהו אחר, אתם ... סמויים והן ככלי שלילי שעלול לפגוע באחרים מבלי שהתכוונתם לכך. לפרטים נוספים ולמידע מעמיק יותר על תקשורת בין אישית, ניהול שיחה, איך לדבר עם אנשים, מסרים סמויים, שתילת מחשבות וקריאת אנשים, חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il. שיהיה בהצלחה!
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מה שלומך? איך אתה מרגיש? איך לענות לאנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לדבר עם אנשים? יצירת הרמוניה, איך לשוחח עם מישהו? איך לנהל שיחה? כישורי שיחה, מיומנויות שיחה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול שיחות, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול שיחות, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לימודים, גישור, מאמן קריירה בנושא ניהול שיחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 01_09_2025 השעה 18:10:11 - wesi1