אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול שיחות ✔תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
איך לנהל שיחה בצורה נכונה ולא לפגוע באדם שאתה מייעץ לו?

שיחה עם אדם שמבקש ממך עצה או חוות דעת מצריכה חשיבה על הדרך בה תוכל להעביר את התשובה מבלי לפגוע בו. כל מילה שבחרת עשויה להשפיע על האדם שאתה מייעץ לו, במיוחד כשאתה לא מסכים עם החלטתו. למשל, נניח שמישהו שואל אותך איפה כדאי לו להתחתן, ואתה חושב שזו טעות חמורה להתחתן עם האדם הספציפי שהוא שוקל. איך תענה לו מבלי לפגוע בו?

הדבר החשוב ביותר הוא להתחיל בהזדהות עם האדם ששואל. אליעד מסביר שברגע שאתה מראה תמיכה או הבנה למצבו של האדם, אתה יוצר תחושת קרבה שמפחיתה את הסיכון לפגוע בו. לדוגמה, כשמישהו שואל אותך אם כדאי לו להתחתן עם אדם מסוים, במקום להחפז ולהגיד "לא" באופן מוחלט, אתה יכול לומר משהו כמו: "אני מבין שאתה חושב שזה יכול להיות צעד חשוב, אבל אני רוצה שתחשוב על כמה דברים שיכולים להשפיע עליך בעתיד". כך, השיחה נשארת חיובית יותר, ונותנת מקום לספק ולחשוב שוב מבלי להרגיש שהשגת אותו בשקר.

מה לעשות כאשר אין לך תשובה לשאלה?

לעיתים קרובות אתה מוצא את עצמך במצב שבו אדם מתייעץ איתך בנוגע למשהו שאתה לא מבין בו. לדוגמה, אם מישהו שואל אותך איזה רכב לקנות ואתה לא מבין ברכב בכלל, איך עליך להגיב?

במקום לומר "לא יודע" ולסיים את השיחה, אליעד מציע דרך אחרת. כדאי לך להראות עניין בשאלה ולמצוא דרך לעזור, גם אם אין לך את כל התשובות. לדוגמה, תוכל לשאול את האדם: "מה הקריטריונים החשובים לך ברכב?" ונסו לגלות יחד מה הצרכים שלו. גישה כזו לא רק מספקת עזרה, אלא גם מראה לך כמי שמתעניין בשאלתו ושמח לעזור, אפילו אם אין לך את הפתרון המיידי.

איך לנהל שיחה מבלי לפגוע ולהזדהות עם השואל?

לפני הכל, אליעד מסביר שחשוב תמיד לתת תשובה לשאלה, גם אם זה קשה. אם מישהו מתייעץ איתך בנושא שחשוב לו, כמו אם להתחתן או לקנות רכב, כדאי להציע תשובה כנה, אך תמיד לשלב בה גם הזדהות עם המצב של האדם. כך, אפילו אם אתה חושב שהוא טועה, תוכל להעביר את הדעה שלך בצורה רכה ומבינה. דוגמה לכך היא כאשר מישהו שואל על חתונה ואתה חושב שזו...
ומה נעשה ונראה תוך כמה זמן יביאו לי תשובה ואז זה יהיה פשוט מדי אולי אני אהיה בהלם כמו תמיד, כמו הרבה פעמים לא יודע בא ננסה נראה מה יקרה.

ש: אתה לפעמים בהלם מהטיפשות אבל לפעמים.

אליעד: לא יודע אוקי עכשיו השאלה היא כזאת נגיד שמישהו שואל אותך שאלה, בן אדם שואל אותך שאלה נגיד הוא שואל אותך לדוגמה "איפה אתה חושב שכדאי לי" אומר לך "שלום תודה הכרתי את זאתי וזאתי אני רוצה להתחתן איתה איפה אתה חושב שהכי כדאי להתחתן" ואתה חושב שהכי גרוע בחיים זה שהוא יתחתן איתה עדיף שלא יתחתן איתה בכלל זאת הטעות הכי גדולה שהוא יכול לעשות אי פעם.

ש: יתחתן איתה באופן ספציפי?

אליעד: באופן ספציפי ספציפי ופרטי אתה גם חושב שלהתחתן זה גרוע ואתה גם חושב שאיתה זה עוד יותר גרוע שאם הוא יתחתן זה יהיה גרוע איתה זה עוד יותר, איך אתה אומר לו את זה בלי לפגוע בו שאלה פשוטה.

ש: רגע ומה הוא ביקש איפה להתחתן?

אליעד: באה חברה שלך אומרת לך "אולי ניסע עכשיו לאיזה מקום אולי ניסע לקוטב הצפוני" עכשיו אתה חושב שמה פתאום ניסע לקוטב הצפוני אבל אתה לא רוצה להגיד לה "מה פתאום ניסע לקוטב הצפוני" אתה צריך לסובב את זה. עכשיו בא נניח שנייה שהיא לא אומרת נגיד לך בוא ניסע לקוטב היא אומרת לך "אתה יודע אני שוקלת לנסוע לקוטב הצפוני, אני שוקלת לנסוע נגיד לדאעש לבקר באזור", לא רגע שנייה ואתה נגיד שאתה חושב שהגרוע ביותר שהיא תיסע לשם אבל אתה לא רוצה ישר כאילו לתקוף אותה. מה אתה אומר?

ש: אני חושב שבמקרה כזה מה שאני אעשה קודם כל המחויב זה שלא.

אליעד: קודם כל אתה שואל מה האמת.

ש: לא.

אליעד: קודם כל תתרגל לשאול מה האמת והלאה נתקדם תשאל מה האמת ואז תמשיך.

ש: חכה עם האמת עכשיו שנייה.

אליעד: חכה עם האמת אתה מתרחק מהתשובה אין בעיה תמשיך.

ש: אני חשבתי על כזה דבר אם היא רוצה נניח ואם הוא נגד חתונה ונגד חתונה עם אותה ספציפית אז שקודם כל ילך על המקיף נגד חתונה בכלל.

אליעד: כן אבל אז זה ישפיל את הבן אדם.

ש: רגע אז לא להגיד נגד חתונה פשוט להגיד דברים חיוביים על לא להתחתן.

אליעד: הוא רוצה לשאול אותך איפה אתה מציע להתחתן אתה אומר לו בוא אני חושב שכדאי לך למה אתה.

ש: הוא כבר בדרך לחתונה?

אליעד: הוא אומר לך "אתה יודע הכרתי את זאתי ואת זאתי אתה יודע המון זמן לא נפגשנו אתה יודע הכרתי את זאתי ואת זאתי ואיפה אתה חושב, מתי אתה הכי חושב שכדאי שנתחתן באיזה תאריך".

ש: בקיצור הוא הכיר מישהי והם כבר בדרך לחתונה.

אליעד: כן.

ש: הבנתי ואתה רוצה להניא אותו מזה.

אליעד: כן להניא אותו מזה כן הלאה.

ש: אתה אומר לו כמה ונותר רק ספק בליבו.

אליעד: אני אתן דוגמה אחרת לדוגמה נגיד בן אדם לדוגמה אומר לך "מה דעתך על הרכב הזה והזה" זאת הדוגמה המקורית פשוט שהייתה, אוקי "מה דעתך על הרכב הזה והזה" עכשיו אתה חושב שבכלל לא כדאי לו לקנות רכב.

ש: זה רכב מעולה אבל אולי שתתנסה בו ותראה אם אתה תוך כמה זמן הוא מאיץ ל - 120.

אליעד: לא את חושבת שבכלל לא כדאי שהוא יקנה רכב הוא אומר לך שהוא רוצה עכשיו להוציא רישיון על אופנוע ואת חושבת שלא כדאי שהוא יוציא רישיון על אופנוע והוא שואל אותך באיזה בית ספר הכי כדאי לי ללמוד לרכב על אופנוע. מה אתה אומר התשובה צריכה להיות פשוטה אחר כך יגידו לי לא שאלתי את השאלה נכון בסדר אז מה אבל מזה הסיטואציה, כן אתה.

ש: אני הייתי עונה לך אם חבר היה שואל אותי כזה דבר אז קודם כל הייתי עונה לו על התשובה ואז הייתי אומר לו ואולי תנסה אופניים חשמליות ואז הייתי אומר לו מה טוב ורע פה ומה טוב ורע פה.

אליעד: הוא שאל אותך איפה להוציא רישיון לאופנוע ואתה אומר לו תנסה אופניים חשמליות?

ש: לא אני עונה לו על זה ואז אומר לו אבל רגע תחשוב שנייה אולי היית מנסה את זה ואת זה כי זה וזה זה וזה ואז אני מנסה כאילו לנסות להראות לו כאילו לערער לו את זה לנסות להראות לו שיש עוד דברים.

אליעד: אז קודם כל תקשיב לי קודם כל נתת תשובה נכונה אבל את החלק הנכון של התשובה אמרת אותו במילה אחת ואת החלק המיותר הארכת אותו, תתרכז שנייה תתרכז השאלה לא הייתה איך לגרום לו לשנות את דעתו זאת לא השאלה, איך לגרום לו לשנות את דעתו זאת שיחה אחרת השאלה הייתה כשגורמים לו לשנות את דעתו לא לגרום לו להרגיש רע או פחות לגרום לו. אז מה הייתה התשובה קודם כל תענה לו על מה שהוא שאל אחר כך תגיד מה שאתה רוצה "איפה בית הספר לנהיגה? אתה יודע ביררתי פה שמעתי פה".

עכשיו בוא נהיה יותר פרקטיים כשאמרתי בא נראה מה האמת זה אומר ככה אם אתה יודע שכרגע הוא כרגע הולך לקפוץ מהגג והוא אומר לך "מאיזה קומה כדאי שאני אקפוץ עכשיו אני אקפוץ מהקומה הזאת או מהקומה הזאת" והוא עכשיו כבר על הקומה כבר עומד לקפוץ "על איזה כפתור אני אלחץ על הכפתור הזה או על הכפתור הזה איפה איזה כפתור יהרוג אותי קודם".

אוקי והוא עכשיו הולך ללחוץ על הכפתור אז פה אתה לא יכול להגיד לו "אתה יודע הכפתור האדום יהרוג אותך אבל" אין זמן לאבל תגיד לו "תקשיב אל תלחץ על הכפתור" אם הוא ישנא אותך הוא ישנא אותך אין מה לעשות זה המחיר כדי להציל את חייו.

אוקי אבל ברוב המקרים זה לא ככה ברוב המקרים גם אם תיתן לו את התשובה עדיין אפשר לתת לו את התשובה להביע איתו הזדהות "תראה נכון אם אתה רוצה להתחתן אז, אז אם אתה רוצה לקנות רכב אז אם אתה רוצה זה אז" ולהביע הזדהות וזה "אבל אתה יודע נראה לי שאולי כדאי שתחשוב ש... או גם ש..." וכו' זה הכל פשוט. זאת אומרת המהות התשובה הייתה שקודם כל תיתן לו את התשובה למה שהוא שאל אחר כך תספר איזה סיפור שאתה רוצה.

איזה סיפור תספר זאת כבר שאלה אחרת אבל זאת לא הייתה מהות השאלה מהות התשובה היא הייתה מה לעשות כדי שהוא לא יפגע אז התשובה היא קודם כל תביע איתו הזדהות. ולכן קודם כל אמרתי תשאל מה האמת האם האמת היא שאם לא תביע ישר התנגדות יקרה אסון בדרך כלל זה לא ככה.

ש: לא הבנתי את התשובה.

אליעד: את השאלה הבנת?

ש: אתה אומר לו מזל טוב ואיזה יופי ואז אתה מביא איזשהו ספק.

אליעד: נכון זאת התשובה.

ש: "חזרתם ביחד?".

אליעד: "כן אנחנו כבר גרים ביחד שלוש שנים".

ש: "ונחמד?".

אליעד: לא בסדר לא שנייה לא משנה המהות היא.

ש: ספק.

אליעד: לא המהות היא לא איך.

ש: להזדהות ואחר כך ספק.

אליעד: התשובה היא להזדהות קודם תזדהה איתו.

ש: האם הזדהות בהכרח לא נותנת הרגשה טובה?

אליעד: בהכרח היא גורמת להרגשה יותר טובה מאשר אם תגיד לו "תקשיב כל מה שאתה אומר זה שקר". עוד פעם בן אדם אומר לך "אני רוצה משהו" בן אדם מתייעץ איתך אם לחזור בתשובה ללכת לישיבה הזאת או ללכת לישיבה הזאת, קודם כל תתייחס לזה חצי ברצינות תגיד לו "אתה יודע בדקת את הישיבה מה הכי חשוב לך בישיבה מה המטרה" ואם אתה מספיק פיקח אתה גם יכול לעשות את זה בשאלות שתכף כבר יובילו אותך לדבר הבא שהוא יבין שזה בכלל לא חשוב.

בסדר אבל בגדול קודם כל תן לו איזו תשובה קודם כל תגיד לו "אתה יודע בדקת ככה וככה" קודם כל תזדהה עם מה שהוא אמר לך אחר כך תגלגל מה שאתה רוצה. אוקי טוב עכשיו עוד שאלה דומה לזה בא בן אדם, הבנו את זה פשוט היה מה אתה הבנת?

ש: שזה פשוט קודם כל תזדהה איתו ואחר כך תנסה.

אליעד: נכון פשוט אלא אם כן מה?

ש: אלא אם כן אין ברירה אתה חייב להגיד לו כפתור אדום וזה תגיד לו את זה.

אליעד: עכשיו כן בדיוק, אוקי עכשיו הוא הולך לחתום על החוזה ואתה אומר לו קודם כל אל תחתום על החוזה הוא אומר לך "ואיפה אני חותם? קודם כל אל תחתום". אוקי עכשיו אני אשאל שאלה דומה באותו הקשר נגיד מישהו שואל אותך שאלה מישהו בא להתייעץ איתך באיזה נושא ואין לך תשובה אתה לא יודע מה התשובה עכשיו אם אתה תגיד לו, אז יש פה בעיה אתה תגיד לו "לא יודע אין לי תשובה" או "לך תשאל את ההוא" מצד מסוים זאת האמת כי באמת אין לך תשובה.

הוא בא עכשיו להתייעץ איתך נגיד לדוגמה בא להתייעץ איתך איזה רכב לקנות נגיד שאתה לא מבין בזה בכלל אין לך רכב אתה לא יודע מה זה רכב בכלל, אוקי אז אתה יכול להגיד לו "לא מבין בזה" וזהו אבל אז לא מבין בזה וזהו יצרת...
איך להימנע מ אני חושב ש לתת תשובה תחושה להראות כמה זמן תכלית חיים שמח איך לגרום חוזרים בשאלה איך לנהל איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה נעימה איך נכון להגיב אין פיתרון אין פתרון אין תשובה אין תשובות אישית בלי פיתרון בלי פתרון בלי תשובה חברה חיובית חיוביות טיפים טיפים ל טיפים למערכות יחסים יחסים כיצד לנהל לא יודע לא יודע מה לענות לא יודעים לדבר לדבר נכון להגיב ללא פיתרון ללא פתרון ללא תשובה לנהל לנהל שיחה לנהל שיחה נעימה לענות לפתח שיחה לשדר לשדר קרבה מה לעשות מה לעשות כשאין תשובה מנהל מערכות מערכות יחסים מערכת יחסים ניהול ניהול שיחה ניהול שיחה נעימה ניהול שיחות פיתוח שיחה שיחה שיחה נעימה תקשורת תקשורת בונה תקשורת בין אישית תקשורת חיובית תשובה
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל ... עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך ... זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים ... לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים ... ביותר לכל מצב ולבחור את הדרך שתניב את התוצאות הטובות ביותר. למידע נוסף על ניהול פגישות, ניהול שיחה ותקשורת בין אישית, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולמצוא מידע ...
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
מיומנויות תקשורת בין אישית, כישורי תקשורת בין אישית, תקשורת חברתית, 2 גורמים לתקשורת בין אישית טובה, כישורים בין אישיים, אינטליגנציה רגשית, אינטליגנציה בין אישית, מיומנויות חברתיות, מיומנויות ניהול, מיומנויות רכות, אימון רגשי
... לתקשר כראוי. אדם כזה, גם אם הוא יודע מה נכון לומר, לא יצליח לנהל שיחה בצורה אפקטיבית, מכיוון שהמחסום הרגשי שלו ימנע ממנו להפעיל את הידע שרכש. לכן, אם אדם מרגיש פחד שינצלו אותו, פחד להשפיל ... ושנאה כלפי אחרים, הוא לא יצליח לפתח מיומנויות חברתיות ויכולת ניהול שיחות מוצלחות. אילו מחסומים רגשיים נפוצים פוגעים ביכולת התקשורת הבין אישית? קיימים מחסומים רגשיים רבים שיכולים להפריע לאדם ... עם אנשים? כישורים מקצועיים, מיומנויות קשות ורכות, מיומנויות ניהול שיחות קשות, מיומנות רכה, מיומנות קשה, מיומנויות עבודת צוות, מיומנויות רכות וקשות, יכולות ניהוליות, יכולות חברתיות, יכולות ...
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
טיפים להעברת מסרים, לקצר מילים רעות, להאריך מילים טובות, טיפים לשכנוע, העברת מסרים בעייתיים, התחמקות אלגנטית, התחמקות מתשובות, איך להתחמק מתשובות? איך להסתיר מידע? הסתרת מידע בעייתי
... עובר במהירות וביעילות, ולהאריך ככל האפשר כשמדובר במידע חיובי. שכנוע ומכירות ניהול שיחות ותקשורת בין אישית דרכים להתמודדות עם ביקורת איך להעביר מסר שלילי? איך להתחמק מתשובות לא רצויות? איך לשכנע לקוחות? איך ... של הדברים על הצד השני ולהתאים את המסר הנכון בצורה יעילה יותר. שכנוע ומכירות ניהול שיחות ותקשורת בין אישית דרכים להתמודדות עם ביקורת עכשיו השאלה היא כזאת, כשאתה בוחר מוצר יש הרבה פעמים שאתה צריך, נאלץ להגיד ...
האם לספר כשרע לך? האם לשתף שרע לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים? האם לשתף בבעיות שלך? איך ליצור אווירה נעימה? איך לשדר קרבה? האם לספר על בעיות אישיות? תקשורת בין אישית, אומנות הפיתוי
האם לספר כשרע לך? האם לשתף שרע לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג חברים? האם לשתף בבעיות שלך? איך ליצור אווירה נעימה? איך לשדר קרבה? האם לספר על בעיות אישיות? תקשורת בין אישית, אומנות הפיתוי
... להישאר קרובים אליכם. יחסי אהבה ומשפחה עצות לשיתוף רגשי נכון כיצד להתמודד עם רצון לקבל אהבה ניהול שיחות ומערכות יחסים האם לשתף אחרים בקשיים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? תקשורת ... זה יתפרש כחוסר התחשבות. יחסי אהבה ומשפחה עצות לשיתוף רגשי נכון כיצד להתמודד עם רצון לקבל אהבה ניהול שיחות ומערכות יחסים היו היה איש שרצה שיאהבו אותו רצה שיאהבו אותו ואותו איש הלך ...
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
שכנוע אנשים, מילים מוכרות, צריך מול רוצה, לשכנע לקוחות, מה הלקוח צריך? מה הלקוח רוצה? צריך או רוצה מול לקוח, איך לדבר עם לקוחות? מה אתה צריך? מה אתה רוצה? איך לגרום למישהו לרצות משהו? שימוש במילות מכירה, איך למכור ללקוחות?
... שלו. איך לדבר עם לקוחות? מה זה צריך ומה זה רוצה? השפעת השפה על קבלת החלטות איך להגדיל מכירות דרך בחירת מילים נכונה? ניהול שיחות מכירה בצורה אפקטיבית הבדל בין צריך לרוצה בשיחה עם לקוח כאשר אנו משוחחים עם לקוח, ... והשירות. איך לדבר עם לקוחות מה זה צריך ומה זה רוצה? השפעת השפה על קבלת החלטות איך להגדיל מכירות דרך בחירת מילים נכונה ניהול שיחות מכירה בצורה אפקטיבית ...
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
לדבר על אנשים מאחורי הגב, למה לא לרכל על אנשים מאחורי הגב? רכלנות, אנשים צבועים, צביעות אנושית, החבר של החבר שלך, אנשים רכלנים, רכילות במקום העבודה, רכילות בין חברים, תקשורת בין אישית, חברך חברא אית ליה
... אומר שהדברים האלה אינם מתרחשים בפועל. במילים אחרות, אין דרך לדעת בוודאות מה אומרים עליכם מאחורי גבכם, ולכן הגישה הבטוחה ביותר היא להקפיד גם בעצמכם שלא לנהל שיחות שתרגישו לא בנוח אם ייוודע עליהן לאדם השלישי המדובר. איך לדעת עם מי ... לא לדבר על אחרים דברים שלא הייתם אומרים בנוכחותם. רכילות והשפעותיה איך להימנע מוויכוחים מיותרים? שיפור יחסים בין אישיים איך לדבר בצורה חכמה ומכובדת? ניהול שיחות במקום העבודה למה לא לדבר על אנשים מאחורי הגב? אם אתם רוצים להימנע ... זכרו שתמיד אפשר לחפש מידע נוסף באתר EIP.co.il. רכילות והשפעותיה איך להימנע מוויכוחים מיותרים שיפור יחסים בין - אישיים כיצד לדבר בצורה חכמה ומכובדת ניהול שיחות במקום העבודה ...
ניהול שיחה, להרגיש בנוח בשיחה, מיומנויות שיחה, לשלוט בשיחה, חשיבה מופשטת, מבני חשיבה בשיחה, להבין את השיחה, פרספקטיבות בשיחה
ניהול שיחה, להרגיש בנוח בשיחה, מיומנויות שיחה, לשלוט בשיחה, חשיבה מופשטת, מבני חשיבה בשיחה, להבין את השיחה, פרספקטיבות בשיחה
ניהול שיחה, להרגיש בנוח בשיחה, מיומנויות שיחה, ... ולשלוט בשיחות מורכבות? אחת הבעיות המרכזיות בניהול שיחות היא תחושת חוסר הנוחות והקונפליקט הפנימי ... בזמן אמת. מה הקשר בין ניתוח שיחות לבין יכולת לנהל שיחה מוצלחת? הסיבה ליעילות של ניתוח שיחות ... הנוחה והרגועה שלו בסיטואציות חברתיות שונות. איך לנהל שיחה ללא לחץ? מיומנויות שיחה ושליטה בשיחה למה ...
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
איך לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה
... לפתח שיחה? פיתוח שיחה, שיפור כישורי שיחה, מיומנויות שיחה, נושאי שיחה, להעלות נושא בשיחה, ניהול שיחה, לנהל שיחה, להעביר נושא בשיחה, שיחה מעניינת, מיומנויות ניהול שיחה, שיטות מניפולציה איך לפתח שיחה בלי שהצד השני ישים לב? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט את ההסברים והדוגמאות ... מכוון את השיחה באופן מודע. אליעד מציג מגוון דוגמאות מעשיות ואסטרטגיות ליצירת שיחות זורמות וטבעיות, שישמשו אתכם לשיפור מיומנויות השיחה שלכם ולניהול שיחות מעניינות. מהי הנוסחה להעלאת נושא בשיחה בצורה עקיפה? כאשר אתה רוצה להעלות נושא בשיחה בלי שהאדם השני ... משהו כמו התפוחים הכי טובים בעולם בכלל נמצאים בתאילנד, למרות שמאז הצונאמי הדברים השתנו. כך יצרת מעבר טבעי מנושא אחד לאחר. מהו העיקרון הבסיסי בניהול שיחה אסוציאטיבית? אליעד מדגיש את החשיבות של מודעות לתהליכים האסוציאטיביים שמתרחשים בראש. ככל שאתה יותר מודע ... שהלכתי ללונה פארק הייתי חייב לוודא שסיימתי את כל המטלות שלי. המשפט הזה מוביל באופן טבעי לדיון במחויבויות אחרות, כמו שיעורי הבית של הילד. איך לנהל שיחה עם מטרה סמויה? כאשר המטרה שלך בשיחה היא סמויה ואתה לא רוצה שהצד השני יבחין בה, אליעד ממליץ לדבר על ... ביותר: מודעות לתהליכים אסוציאטיביים, יצירת גשרים בין נושאים שונים בשיחה, זיהוי המחויבויות וההקשרים שהובילו למחשבות ולמשפטים שלך, ויכולת לנהל שיחה בצורה טבעית ואותנטית, גם כאשר יש לך מטרה ברורה וסמויה. איך להעלות נושא בשיחה? מיומנויות שיחה מתקדמות שיטות מניפולציה בשיחה איך לנהל שיחה אסוציאטיבית? איך לשפר כישורי שיחה? איך לשנות נושא בשיחה? ...
התבוננות פנימית, התבוננות עצמית, התבודדות, כתיבה רוחנית, ריכוז, חיפוש עצמי, מיקוד, חיפוש עצמי
התבוננות פנימית, התבוננות עצמית, התבודדות, כתיבה רוחנית, ריכוז, חיפוש עצמי, מיקוד, חיפוש עצמי
... שהסיבה שבגללה קל יותר לדבר עם מישהו אחר היא המיקוד שנוצר בשיחה. לאחר שהבנו זאת, הפתרון הוא פשוט - על האדם ליצור בעצמו את אותו המיקוד, דרך ניהול שיחה פנימית ממוקדת. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, לפי אליעד, היא באמצעות כתיבה רוחנית או התבוננות פנימית ... עם כל המחשבות שצצות, אך בהמשך הן מתבהרות ומתמעטות עד שאפשר להגיע למחשבות הממוקדות והאמיתיות של האדם עצמו. לסיכום, אליעד מדגיש שהיכולת לנהל שיחה פנימית ממוקדת, לרשום את המחשבות באופן מסודר, להתבונן על הבעיות מבחוץ ולהשתמש בהתבודדות ככלי לעצירת ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול שיחות, איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול שיחות, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מורה רוחני מומלץ, אימון אישי קשב וריכוז, אימון אישי לילדים בנושא ניהול שיחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 21:35:27 - wesi1