אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול פגישה ✔הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
איך לנהל דיון בלי מריבות ואי הבנות?

אחת הבעיות הגדולות ביותר בתקשורת בין אישית ובניהול דיונים היא העובדה שאנשים רבים מוצאים את עצמם מתווכחים ללא הפסקה, מתווכחים על דברים שלא נאמרו, או לא מבינים זה את זה כראוי. אליעד כהן מציע גישה פשוטה ויעילה, המאפשרת לנהל שיחה ברורה, רגועה ומוצלחת יותר, בין אם מדובר בשיחות בין חברים, בני זוג, בעבודה או אפילו בדיונים פילוסופיים מורכבים. הגישה הזו מבוססת על שני שלבים מרכזיים שיש ליישם בכל פעם שמתעורר ויכוח או אי הבנה: לוודא שהבנת את הצד השני, ולוודא שהצד השני הבין אותך.

מה לעשות לפני שאומרים למישהו שלא מסכימים איתו?

הרבה פעמים, במהלך דיון או שיחה, אנשים נוטים למהר להגיב בצורה של התנגדות או ביקורת על דברים שנאמרו, בלי לוודא שבאמת הבינו נכון את מה שנאמר. אליעד כהן מסביר שזו טעות נפוצה שמובילה למריבות מיותרות, כי פעמים רבות מה שאנחנו מתנגדים לו, הוא לא מה שהאדם השני באמת התכוון אליו. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא שלפני שאתה מגיב לדבריו של מישהו, במיוחד אם אינך מסכים איתו, תעצור לרגע ותוודא שהבנת בדיוק את מה שהוא התכוון.

לדוגמה, אם האדם שמולך אמר משהו שנראה לך טיפשי או שגוי לחלוטין, במקום להגיד לו מיד "אתה טועה" או "זה לא נכון", תגיד לו בנימוס: "האם אני יכול לחזור על הדברים שלך כדי לוודא שהבנתי אותך נכון?" אם הוא יאשר שהבנת אותו, אתה יכול להתקדם ולהביע את דעתך. לעומת זאת, אם הוא אומר שלא הבנת נכון, זו הזדמנות מצוינת עבורו להבהיר את דבריו מחדש.

הסיבה שזה כל כך קריטי היא שלעתים קרובות אנשים מגיבים למשהו שלא באמת נאמר. הם שומעים חלקית או מפרשים את מה ששמעו בצורה לא נכונה. כשהם מגיבים, הם לא מתווכחים עם הטענה האמיתית, אלא עם גרסה מעוותת שלה, וכך נוצרת מחלוקת מיותרת ומיותרת לחלוטין.

מה לעשות כשמישהו לא מבין אותך?

העיקרון הזה עובד גם בכיוון ההפוך. אם אתה אמרת משהו ובן השיח שלך לא מגיב באופן שציפית או שאתה מזהה אי הבנה, חשוב לעצור ולבקש ממנו שיסביר מה הוא הבין. שאל אותו: "האם תוכל לחזור על מה שהבנת שאמרתי, רק כדי לוודא שהסברתי את עצמי בצורה ברורה?"

הפעולה הזו יוצרת מצב שבו אתה יכול לזהות במהירות אם הצד השני לא הבין אותך נכון. במצב כזה יש לך הזדמנות להבהיר את עצמך שוב, במקום להתחיל ויכוח על דבר שהצד השני בכלל לא התכוון אליו.

מדוע חשוב לוודא הבנה גם כשיש הסכמה?

אליעד כהן מדגיש שהשיטה הזו לא רלוונטית רק למקרים של אי הסכמה, אלא מועילה מאוד גם במקרים שבהם נראה לכאורה שיש הסכמה בין הצדדים. זאת מכיוון שגם כשיש הסכמה, לא תמיד ההסכמה נובעת מהבנה מלאה ומדויקת. ייתכן שכל אחד מהצדדים הבין דברים קצת אחרת, ואם זה לא יתברר, הדבר עלול ליצור בעיות בהמשך. הבהרת ההבנה הדדית מונעת גם בעיות עתידיות.

מדוע אנשים לא משתמשים בשיטה הפשוטה הזו?

אליעד מסביר שהרבה פעמים אנשים נמנעים מלבקש מהצד השני לחזור על דבריהם, כי זה נראה להם כמו פגיעה באגו שלהם או של הצד השני. למשל, אם מישהו מבקש ממך לחזור על דבריו, אתה עלול להיעלב ולחשוב שהוא מזלזל ביכולת ההבנה שלך, או להיפך, שאתה עלול לחשוב שזה מזלזל באינטליגנציה של הצד השני. בנוסף, אנשים לפעמים פשוט לא יודעים לחזור על הדברים שנאמרו, כי הם לא באמת הבינו אותם, וכדי לא לחשוף את חוסר ההבנה שלהם, הם מעדיפים לא להישאל כלל.

הפתרון לכך הוא ליצור אווירה נעימה ומכבדת, שבה אתה בעצמך מודה שייתכן שלא הבנת טוב או שלא הסברת טוב. למשל, אפשר להגיד: "אולי אני לא הסברתי ברור, אולי התבלבלתי, אשמח אם תוכל להסביר מה הבנת מדבריי." כשאתה מציג את זה כך, הצד השני לא מרגיש מותקף או מזולזל.

איך השיטה הזו עובדת בפועל, צעד אחר צעד?

כדי להשתמש בשיטה הזו, אליעד כהן ממליץ על תהליך ברור של ארבעה שלבים פשוטים:
  1. לפני שאתה מגיב, עצור ושאל את הצד השני אם אפשר להסביר לו מה הבנת שהוא אמר, כדי לקבל אישור שהבנת נכון.
  2. הצד השני יקשיב ויסביר אם הבנת נכון או לא.
  3. אם הבנת נכון, תוכל להמשיך ולהגיב באופן מדויק למה שנאמר.
  4. אם לא הבנת נכון, בקש מהצד השני להסביר שוב עד שתהיה בטוח שאתה מבין בדיוק את מה שהוא מתכוון.
אם אתה חושד שהצד השני לא הבין אותך, השתמש בשיטה הזו בכיוון ההפוך: בקש ממנו להסביר לך מה הוא הבין ממך, לפני שתמשיך.

מהי הטעות הכי גדולה כשמנהלים דיון?

הטעות הגדולה ביותר בדיונים היא שאנשים חושבים שהם הבינו נכון את הצד השני, ומתחילים להתווכח עם טענה שאף אחד לא באמת אמר. אליעד מסביר שהדבר הזה קורה באופן יומיומי, כמעט בכל סוג של שיחה או ויכוח, וגורם לרוב הוויכוחים וחוסר ההבנה.

כשמישהו שואל אותך שאלה ואתה עונה, אבל הוא לא מרוצה מהתשובה, לפני שאתה מתעקש על כך שהתשובה שלך נכונה, בדוק אם בכלל הבנת את השאלה שלו במדויק. תחזור על השאלה שלו ותוודא איתו שאכן הבנת נכון את מה שהוא שאל. כך תוכל לענות בצורה מדויקת ונכונה יותר ולהימנע ממצב שבו אתה עונה לשאלה שהוא בכלל לא שאל.

מה הרעיון המרכזי שעומד מאחורי השיטה הזו?

המהות של ההצעה של אליעד היא פשוטה וברורה: לעולם אל תנסה לפתור בעיה שלא הבנת עד הסוף. אם תוודא תמיד שהבנת את הצד השני והוא הבין אותך, אתה תמנע מרוב הבעיות התקשורתיות בחיים שלך. זה חכם, זה יעיל, וזה ימנע מריבות, אי הבנות וטעויות רבות.
איך להגיע להסכמה ולהבנה עם אחרים?

כאשר אנחנו מדברים עם מישהו אחר ורוצים להגיע להבנה והסכמה, פעמים רבות נוצרות מחלוקות. אחד אומר משהו, והשני לא מסכים, ואז מתחיל ויכוח. השאלה היא - איך אפשר להגדיל את כמות ההסכמות, לשפר את ההבנה, ולהפחית מריבות?

התשובה פשוטה: לפני שאתה מביע את חוסר ההסכמה שלך, עצור רגע ושאל את הצד השני האם הבנת אותו נכון.

שלב ראשון: לוודא שהבנת את מה שהשני אמר

בכל פעם שאתה לא מסכים עם מישהו, לפני שאתה אומר לו "אני לא מסכים איתך", חשוב לוודא שהבנת את מה שהוא אמר. הדרך לעשות זאת היא כך:
  • בקש מהאדם שמולך לוודא שהבנת נכון את דבריו. לדוגמה: "האם אני יכול להסביר לך מה הבנתי שאמרת, כדי לוודא שהבנתי נכון?"
  • אם הוא מאשר שאכן הבנת נכון - תוכל להמשיך ולהביע את דעתך.
  • אם הוא אומר שלא - עצור ובקש ממנו להבהיר את דבריו.
שלב שני: לוודא שהשני הבין אותך

זה עובד גם בכיוון ההפוך. אם אתה אומר משהו, והצד השני לא מסכים איתך או לא מגיב כפי שציפית, ייתכן שהוא לא הבין אותך נכון. לכן, במקום להתווכח, בקש ממנו לחזור על מה שאמרת במילים שלו.
  • שאל: "האם תוכל בבקשה להסביר לי מה הבנת ממני, כדי לוודא שהסברתי את עצמי נכון?"
  • אם הוא חזר נכון על הדברים - אפשר להמשיך בדיון.
  • אם הוא לא הבין - זו הזדמנות שלך להבהיר את כוונתך.
למה השיטה הזו חשובה?

בפועל, בהרבה מאוד מקרים:
  • אנשים לא שומעים זה את זה עד הסוף.
  • אנשים לא תמיד מבטאים את עצמם באופן ברור.
  • אנשים מגיבים לדברים שלא באמת נאמרו.
במקרים רבים, אתה עשוי לומר משהו, אבל הצד השני מבין זאת בצורה שונה. ייתכן שאמרת משהו מסוים אך התכוונת למשהו אחר, או שהמילים שבחרת לא היו ברורות מספיק. זה יוצר בלבול ומוביל לוויכוחים מיותרים.

איך זה חוסך ויכוחים?
  • אם לפני שאתה מגיב, תוודא שהבנת נכון את הצד השני - תוכל להגיב לדבריו בצורה עניינית ולא להילחם נגד דעה שהוא בכלל לא אמר.
  • אם תוודא שהשני הבין אותך נכון - הוא לא יתנגד למה שהוא לא באמת הבין.
  • זה עוזר לנהל דיונים בצורה רגועה וממוקדת.
דוגמה ליישום

נניח שמישהו שואל שאלה ואתה רוצה לענות לו. לפני שאתה עונה, שאל:

"האם אני יכול לחזור על השאלה שלך, כדי לוודא שהבנתי אותה נכון?"

אם הצד השני מאשר שאכן הבנת, תוכל לתת תשובה שמותאמת למה שהוא באמת שאל. כך תימנע מלתת תשובה לשאלה שלא נשאלה בכלל, דבר שקורה פעמים רבות.

איך זה משפיע על ניהול דיונים?

דיון לא מוצלח:

שני אנשים מתווכחים, אך כל אחד מהם בכלל מגיב למה שהוא חושב שהשני אמר, ולא למה שנאמר בפועל.

דיון מוצלח:

כל צד מוודא שהוא מבין את הצד השני לפני שהוא מגיב. כך הדיון הופך להיות הרבה יותר ממוקד ופורה.

לסיכום

בכל שיחה, ויכוח או דיון, לפני שמגיבים:
  • וודאו שהבנתם את הצד השני.
  • וודאו שהצד השני הבין אתכם.
  • תנו לצד השני הזדמנות לוודא שהבין אתכם לפני שהוא מגיב.
זו לא חולשה - להפך, זו חוכמה. זה יחסוך מריבות, אי - הבנות וקטסטרופות תקשורתיות.

למידע נוסף

אם הנושא מעניין אתכם, תוכלו למצוא מידע נוסף באתר EIP.co.il על ניהול דיונים, יצירת הסכמה, איך להתווכח בצורה אפקטיבית, איך להבין נכון את השאלות והתשובות ועוד.

בהצלחה!
פתירת בעיות לגרום למישהו להסכים איתך בלבולים לפתור בעיות להשתמש בשיטה שמחה לגרום לאישה איך להתווכח בצורה נכונה אווירה בעיות עתידיות לגרום למישהו להצדיק אותך איך לגרום איך לגרום לה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו להבין איך לגרום למישהו להבין אותך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו להצדיק אותך איך לגרום למישהי איך להבין את השאלה איך להסביר איך להסביר את עצמי איך להסביר את עצמך איך להתווכח איך להתווכח בצורה נכונה איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לנהל שיחה איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך הסבר הסברים הסכמה ויכוח זוגיות כיצד לנהל כמה להסביר את עצמך לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לה להסכים איתך לגרום לו לגרום לו להסכים איתך לגרום למישהו לגרום למישהו להבין לגרום למישהו להבין אותך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו להצדיק אותך לגרום למישהי להבין להבין אותך להבין את הבעיה להבין את השאלה להבין מה הבעיה להבין מה השאלה להסביר להסביר את עצמי להסביר את עצמך להסכים להסכים איתך להצדיק להצדיק אותך להתווכח להתווכח בצורה נכונה לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל פגישה לנהל פגישות לנהל שיחה לפתח שיחה לשאול לשכנע מישהו לשכנע מישהו להבין לשכנע מישהו להבין אותך לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך מישהו להסכים איתך מנהל ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה צדיק צדיקים שאלה שאלות שיחה תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
מנהיגות, האם כדאי להוביל פגישה? האם הובלת פגישה משדרת מנהיגות? מנהיגות בפגישה מקצועית, האם המוביל נחשב למנהיג? מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך לשדר סמכות? איך לגרום לאנשים לכבד אותך? לתת למישהו אחר להוביל, מנהיגות ארגונית
... האם הובלת פגישה משדרת מנהיגות? מנהיגות בפגישה מקצועית, האם המוביל נחשב למנהיג? מי נחשב למנהיג? האם הובלת פגישה משדרת חשיבות? איך לגרום לאנשים להעריך אותך? מתי כדאי להוביל פגישה מקצועית? איך לנהל פגישה, איך לשדר מנהיגות בארגון? מי אמור להוביל פגישה? להעביר מצגת, ניהול פגישה, איך להיות מנהיג? הצגת מצגת, להציג מצגת, דינאמיקה קבוצתית, איך לשדר סמכות? איך לגרום לאנשים לכבד אותך? לתת למישהו אחר להוביל, מנהיגות ארגונית והפעם ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, ... לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, ... כדאי לשים לב כיצד אתם מחלקים את הזמן שלכם ולוודא שלא תגיעו לרגע האחרון בלחץ. לסיכום יש שני סוגים של פגישות - מסודרת וזורמת. כאשר רוצים לנהל פגישה מסודרת, חשוב לתכנן מראש איך היא תתנהל. ... פגישה מתוכננת שנראית זורמת. העיקר הוא להיות מודעים לשיטה המתאימה ביותר לכל מצב ולבחור את הדרך שתניב את התוצאות הטובות ביותר. למידע נוסף על ניהול פגישות, ניהול שיחה ותקשורת בין אישית, ניתן ...
כתות, הכת של אליעד כהן, תלות רגשית, תלות נפשית, מהי כת, דרך רוחנית, כת הרסנית, נפגעי כתות, להאמין במורה רוחני, תלות במורה רוחני, פחד מדעות של אחרים
כתות, הכת של אליעד כהן, תלות רגשית, תלות נפשית, מהי כת, דרך רוחנית, כת הרסנית, נפגעי כתות, להאמין במורה רוחני, תלות במורה רוחני, פחד מדעות של אחרים
... שלי. מכאן ניתן לזהות אם אדם נמצא בכת: הוא הופך להיות מוגבל בחופש המחשבה שלו, מפחד לשאול שאלות, ומפחד לנהל דיון פתוח. אליעד מדגים זאת כאשר הוא אומר שאם ניגשים לאנשים שנמצאים בכת ושואלים אותם שאלות המנוגדות לאמונתם, הם נלחצים מיד, ומסרבים ...
אבולוציה, תורת האבולוציה, מדע, לוגיקה, הוכחה מדעית, בחירה חופשית, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה מדעית, הוכחות מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט
אבולוציה, תורת האבולוציה, מדע, לוגיקה, הוכחה מדעית, בחירה חופשית, פילוסופיה של המדע, פילוסופיה מדעית, הוכחות מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט
... מדעיות, איך נוצר האדם? מאיפה בא האדם? משמעות החיים, אדם או רובוט האם תורת האבולוציה משפיעה על תפיסת המציאות שלנו? אליעד כהן מנהל דיון פילוסופי מעמיק סביב תורת האבולוציה, משמעות החיים וההשפעה של הידע המדעי על ...
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
... לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים איך לנהל דיון אפקטיבי בלי ליפול למלכודות? אליעד כהן מסביר כיצד לנהל דיון בצורה יעילה שתוביל לתוצאות ברורות במקום להתעסק ... שלכן הרבה החלטות הן לא הגיוניות ולא באמת משרתות את המטרה שאנשים רוצים להשיג. איך לנהל דיון מוצלח בלי בזבוז זמן? לפי אליעד, הדרך הנכונה לנהל דיון היא פשוטה מאוד: קודם כל להגדיר בבירור כל מושג ... ברורים. מי שלא עושה זאת מסתכן בהמשך דיונים חסרי משמעות גם בתוכו וגם מול אחרים. איך לנהל דיון בצורה יעילה? למה חשוב להגדיר מושגים בדיון? ניהול ...
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
רטוריקה, יכולת רטורית, לעמוד מול ביקורת, להתגונן מביקורת, לזהות הנחות יסוד, לשלול הנחות יסוד, להפריך הנחות יסוד, לנהל משא ומתן, להתגונן מול ביקורת, לא לפחד מביקורת
... כי חשוב להבין שכל בחירה - אם לענות ישירות או לערער את ההנחות - תלויה במטרה הרצויה של השיחה. אם רוצים לכבד ולנהל דיון ענייני - עונים ישירות. אך אם רוצים לזעזע את הצד השני, להוציא אותו מאיזון, או להתמודד עם ביקורת לא מוצדקת, עדיף לבדוק מהן ההנחות שלו ...
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
אד הומינם, כשל לוגי, לגופו של אדם, לגופו של עניין, קבל את האמת ממי שאמרה, לוגיקה, רטוריקה, למי להאמין? לגופו של טיעון, לגופו של טוען, טול קורה מבין עיניך, שיח טיעוני, כשלים לוגיים, כשלים רטוריים
... הטענה באופן אובייקטיבי, ללא תלות במי שהעלה אותה. לגופו של טוען הוא מצב שבו במקום לבדוק את הטענה, מתייחסים לתכונות האדם שהעלה אותה כדי לפסול אותה מראש. ההבדל הזה חשוב לשיח יעיל והוגן. לסיכום, כיצד לנהל דיון טיעוני נכון ואובייקטיבי? כדי לקיים דיון טיעוני אפקטיבי, אליעד ממליץ להתמקד בטענות עצמן (לגופו של עניין) ולא במי שטוען אותן (לגופו של ... אמונתו האמיתית לבין מה שהוא אומר בפועל. מהו אד הומינם? לגופו של אדם או לגופו של עניין? איך לזהות כשל לוגי? האם מעשי האדם משפיעים על נכונות דבריו? הפרדה בין טוען לטיעון קבל את האמת ממי שאמרה כיצד לנהל דיון טיעוני נכון? ...
איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? אמיר חצרוני, אמנון יצחק, איך להתווכח עם אנשים? איך לשכנע אנשים? להתווכח עם משוגע, שיטות שכנוע, מערכות יחסים, איך ליצור הסכמה? רטוריקה, דיבייטינג
... וויכוח חסר תועלת? לעיתים קרובות, ויכוח עם אנשים בעלי דעות קיצוניות או תיאוריות קונספירציה הוא חסר תועלת. במקרה כזה, אליעד ממליץ להימנע מוויכוחים שלא מובילים לשום מקום ולא להמשיך לנהל דיונים אינסופיים. ישנם אנשים שפשוט לא ניתן לשכנע, והדיאלוג איתם לא יהיה פרודוקטיבי. ...
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
איך לדבר על שכר? כמה כסף לבקש? איך לתמחר מוצר? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור את עצמך? מהן דרישות השכר שלך? דיון על שכר, כמה כסף אני רוצה? איך להצליח במקום עבודה?
... תמחור מוצר מכירת עצמך מיקוח על שכר עכשיו השאלה היא בן אדם נמצא בראיון עבודה ואז שואלים אותו כמה אתה רוצה או שהוא נמצא בדיון על שכר ואז שואלים אותו כמה כסף אתה רוצה, מה הדרך הכי נכונה לנהל את הדיון הזה מה הדרך, איך בן אדם אומר כמה כסף לבקש איך אני אדע כמה ואם ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול פגישה, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול פגישה, איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? מי ברא את אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ספרים על אימון אישי, מאמן אישי להפרעות קשב, קואצ'ינג לילדים בתחום ניהול פגישה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 13:29:07 - wesi1