אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לנהל שיחה? ✔הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
איך לנהל דיון בלי מריבות ואי הבנות?

אחת הבעיות הגדולות ביותר בתקשורת בין אישית ובניהול דיונים היא העובדה שאנשים רבים מוצאים את עצמם מתווכחים ללא הפסקה, מתווכחים על דברים שלא נאמרו, או לא מבינים זה את זה כראוי. אליעד כהן מציע גישה פשוטה ויעילה, המאפשרת לנהל שיחה ברורה, רגועה ומוצלחת יותר, בין אם מדובר בשיחות בין חברים, בני זוג, בעבודה או אפילו בדיונים פילוסופיים מורכבים. הגישה הזו מבוססת על שני שלבים מרכזיים שיש ליישם בכל פעם שמתעורר ויכוח או אי הבנה: לוודא שהבנת את הצד השני, ולוודא שהצד השני הבין אותך.

מה לעשות לפני שאומרים למישהו שלא מסכימים איתו?

הרבה פעמים, במהלך דיון או שיחה, אנשים נוטים למהר להגיב בצורה של התנגדות או ביקורת על דברים שנאמרו, בלי לוודא שבאמת הבינו נכון את מה שנאמר. אליעד כהן מסביר שזו טעות נפוצה שמובילה למריבות מיותרות, כי פעמים רבות מה שאנחנו מתנגדים לו, הוא לא מה שהאדם השני באמת התכוון אליו. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא שלפני שאתה מגיב לדבריו של מישהו, במיוחד אם אינך מסכים איתו, תעצור לרגע ותוודא שהבנת בדיוק את מה שהוא התכוון.

לדוגמה, אם האדם שמולך אמר משהו שנראה לך טיפשי או שגוי לחלוטין, במקום להגיד לו מיד "אתה טועה" או "זה לא נכון", תגיד לו בנימוס: "האם אני יכול לחזור על הדברים שלך כדי לוודא שהבנתי אותך נכון?" אם הוא יאשר שהבנת אותו, אתה יכול להתקדם ולהביע את דעתך. לעומת זאת, אם הוא אומר שלא הבנת נכון, זו הזדמנות מצוינת עבורו להבהיר את דבריו מחדש.

הסיבה שזה כל כך קריטי היא שלעתים קרובות אנשים מגיבים למשהו שלא באמת נאמר. הם שומעים חלקית או מפרשים את מה ששמעו בצורה לא נכונה. כשהם מגיבים, הם לא מתווכחים עם הטענה האמיתית, אלא עם גרסה מעוותת שלה, וכך נוצרת מחלוקת מיותרת ומיותרת לחלוטין.

מה לעשות כשמישהו לא מבין אותך?

העיקרון הזה עובד גם בכיוון ההפוך. אם אתה אמרת משהו ובן השיח שלך לא מגיב באופן שציפית או שאתה מזהה אי הבנה, חשוב לעצור ולבקש ממנו שיסביר מה הוא הבין. שאל אותו: "האם תוכל לחזור על מה שהבנת שאמרתי, רק כדי לוודא שהסברתי את עצמי בצורה ברורה?"

הפעולה הזו יוצרת מצב שבו אתה יכול לזהות במהירות אם הצד השני לא הבין אותך נכון. במצב כזה יש לך הזדמנות להבהיר את עצמך שוב, במקום להתחיל ויכוח על דבר שהצד השני בכלל לא התכוון אליו.

מדוע חשוב לוודא הבנה גם כשיש הסכמה?

אליעד כהן מדגיש שהשיטה הזו לא רלוונטית רק למקרים של אי הסכמה, אלא מועילה מאוד גם במקרים שבהם נראה לכאורה שיש הסכמה בין הצדדים. זאת מכיוון שגם כשיש הסכמה, לא תמיד ההסכמה נובעת מהבנה מלאה ומדויקת. ייתכן שכל אחד מהצדדים הבין דברים קצת אחרת, ואם זה לא יתברר, הדבר עלול ליצור בעיות בהמשך. הבהרת ההבנה הדדית מונעת גם בעיות עתידיות.

מדוע אנשים לא משתמשים בשיטה הפשוטה הזו?

אליעד מסביר שהרבה פעמים אנשים נמנעים מלבקש מהצד השני לחזור על דבריהם, כי זה נראה להם כמו פגיעה באגו שלהם או של הצד השני. למשל, אם מישהו מבקש ממך לחזור על דבריו, אתה עלול להיעלב ולחשוב שהוא מזלזל ביכולת ההבנה שלך, או להיפך, שאתה עלול לחשוב שזה מזלזל באינטליגנציה של הצד השני. בנוסף, אנשים לפעמים פשוט לא יודעים לחזור על הדברים שנאמרו, כי הם לא באמת הבינו אותם, וכדי לא לחשוף את חוסר ההבנה שלהם, הם מעדיפים לא להישאל כלל.

הפתרון לכך הוא ליצור אווירה נעימה ומכבדת, שבה אתה בעצמך מודה שייתכן שלא הבנת טוב או שלא הסברת טוב. למשל, אפשר להגיד: "אולי אני לא הסברתי ברור, אולי התבלבלתי, אשמח אם תוכל להסביר מה הבנת מדבריי." כשאתה מציג את זה כך, הצד השני לא מרגיש מותקף או מזולזל.

איך השיטה הזו עובדת בפועל, צעד אחר צעד?

כדי להשתמש בשיטה הזו, אליעד כהן ממליץ על תהליך ברור של ארבעה שלבים פשוטים:
  1. לפני שאתה מגיב, עצור ושאל את הצד השני אם אפשר להסביר לו מה הבנת שהוא אמר, כדי לקבל אישור שהבנת נכון.
  2. הצד השני יקשיב ויסביר אם הבנת נכון או לא.
  3. אם הבנת נכון, תוכל להמשיך ולהגיב באופן מדויק למה שנאמר.
  4. אם לא הבנת נכון, בקש מהצד השני להסביר שוב עד שתהיה בטוח שאתה מבין בדיוק את מה שהוא מתכוון.
אם אתה חושד שהצד השני לא הבין אותך, השתמש בשיטה הזו בכיוון ההפוך: בקש ממנו להסביר לך מה הוא הבין ממך, לפני שתמשיך.

מהי הטעות הכי גדולה כשמנהלים דיון?

הטעות הגדולה ביותר בדיונים היא שאנשים חושבים שהם הבינו נכון את הצד השני, ומתחילים להתווכח עם טענה שאף אחד לא באמת אמר. אליעד מסביר שהדבר הזה קורה באופן יומיומי, כמעט בכל סוג של שיחה או ויכוח, וגורם לרוב הוויכוחים וחוסר ההבנה.

כשמישהו שואל אותך שאלה ואתה עונה, אבל הוא לא מרוצה מהתשובה, לפני שאתה מתעקש על כך שהתשובה שלך נכונה, בדוק אם בכלל הבנת את השאלה שלו במדויק. תחזור על השאלה שלו ותוודא איתו שאכן הבנת נכון את מה שהוא שאל. כך תוכל לענות בצורה מדויקת ונכונה יותר ולהימנע ממצב שבו אתה עונה לשאלה שהוא בכלל לא שאל.

מה הרעיון המרכזי שעומד מאחורי השיטה הזו?

המהות של ההצעה של אליעד היא פשוטה וברורה: לעולם אל תנסה לפתור בעיה שלא הבנת עד הסוף. אם תוודא תמיד שהבנת את הצד השני והוא הבין אותך, אתה תמנע מרוב הבעיות התקשורתיות בחיים שלך. זה חכם, זה יעיל, וזה ימנע מריבות, אי הבנות וטעויות רבות.
איך להגיע להסכמה ולהבנה עם אחרים?

כאשר אנחנו מדברים עם מישהו אחר ורוצים להגיע להבנה והסכמה, פעמים רבות נוצרות מחלוקות. אחד אומר משהו, והשני לא מסכים, ואז מתחיל ויכוח. השאלה היא - איך אפשר להגדיל את כמות ההסכמות, לשפר את ההבנה, ולהפחית מריבות?

התשובה פשוטה: לפני שאתה מביע את חוסר ההסכמה שלך, עצור רגע ושאל את הצד השני האם הבנת אותו נכון.

שלב ראשון: לוודא שהבנת את מה שהשני אמר

בכל פעם שאתה לא מסכים עם מישהו, לפני שאתה אומר לו "אני לא מסכים איתך", חשוב לוודא שהבנת את מה שהוא אמר. הדרך לעשות זאת היא כך:
  • בקש מהאדם שמולך לוודא שהבנת נכון את דבריו. לדוגמה: "האם אני יכול להסביר לך מה הבנתי שאמרת, כדי לוודא שהבנתי נכון?"
  • אם הוא מאשר שאכן הבנת נכון - תוכל להמשיך ולהביע את דעתך.
  • אם הוא אומר שלא - עצור ובקש ממנו להבהיר את דבריו.
שלב שני: לוודא שהשני הבין אותך

זה עובד גם בכיוון ההפוך. אם אתה אומר משהו, והצד השני לא מסכים איתך או לא מגיב כפי שציפית, ייתכן שהוא לא הבין אותך נכון. לכן, במקום להתווכח, בקש ממנו לחזור על מה שאמרת במילים שלו.
  • שאל: "האם תוכל בבקשה להסביר לי מה הבנת ממני, כדי לוודא שהסברתי את עצמי נכון?"
  • אם הוא חזר נכון על הדברים - אפשר להמשיך בדיון.
  • אם הוא לא הבין - זו הזדמנות שלך להבהיר את כוונתך.
למה השיטה הזו חשובה?

בפועל, בהרבה מאוד מקרים:
  • אנשים לא שומעים זה את זה עד הסוף.
  • אנשים לא תמיד מבטאים את עצמם באופן ברור.
  • אנשים מגיבים לדברים שלא באמת נאמרו.
במקרים רבים, אתה עשוי לומר משהו, אבל הצד השני מבין זאת בצורה שונה. ייתכן שאמרת משהו מסוים אך התכוונת למשהו אחר, או שהמילים שבחרת לא היו ברורות מספיק. זה יוצר בלבול ומוביל לוויכוחים מיותרים.

איך זה חוסך ויכוחים?
  • אם לפני שאתה מגיב, תוודא שהבנת נכון את הצד השני - תוכל להגיב לדבריו בצורה עניינית ולא להילחם נגד דעה שהוא בכלל לא אמר.
  • אם תוודא שהשני הבין אותך נכון - הוא לא יתנגד למה שהוא לא באמת הבין.
  • זה עוזר לנהל דיונים בצורה רגועה וממוקדת.
דוגמה ליישום

נניח שמישהו שואל שאלה ואתה רוצה לענות לו. לפני שאתה עונה, שאל:

"האם אני יכול לחזור על השאלה שלך, כדי לוודא שהבנתי אותה נכון?"

אם הצד השני מאשר שאכן הבנת, תוכל לתת תשובה שמותאמת למה שהוא באמת שאל. כך תימנע מלתת תשובה לשאלה שלא נשאלה בכלל, דבר שקורה פעמים רבות.

איך זה משפיע על ניהול דיונים?

דיון לא מוצלח:

שני אנשים מתווכחים, אך כל אחד מהם בכלל מגיב למה שהוא חושב שהשני אמר, ולא למה שנאמר בפועל.

דיון מוצלח:

כל צד מוודא שהוא מבין את הצד השני לפני שהוא מגיב. כך הדיון הופך להיות הרבה יותר ממוקד ופורה.

לסיכום

בכל שיחה, ויכוח או דיון, לפני שמגיבים:
  • וודאו שהבנתם את הצד השני.
  • וודאו שהצד השני הבין אתכם.
  • תנו לצד השני הזדמנות לוודא שהבין אתכם לפני שהוא מגיב.
זו לא חולשה - להפך, זו חוכמה. זה יחסוך מריבות, אי - הבנות וקטסטרופות תקשורתיות.

למידע נוסף

אם הנושא מעניין אתכם, תוכלו למצוא מידע נוסף באתר EIP.co.il על ניהול דיונים, יצירת הסכמה, איך להתווכח בצורה אפקטיבית, איך להבין נכון את השאלות והתשובות ועוד.

בהצלחה!
לתת עניין התנגדות האם הבנת אגו סוג של ודאות למנוע לגרום למישהו להצדיק אותך איך למנוע ויכוחים למנוע ויכוחים איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו להבין איך לגרום למישהו להבין אותך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו להצדיק אותך איך להסביר איך להסביר את עצמי איך להסביר את עצמך איך להתווכח איך להתווכח בצורה נכונה איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לנהל שיחה איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך אישית בצורה נכונה הסבר הסברים הסכמה השאלה ויכוח זוגי זוגיות כיצד לנהל לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו להבין לגרום למישהו להבין אותך לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו להצדיק אותך לגרום למישהי להבין להבין אותך להבין את להבין את הבעיה להבין את השאלה להבין מה הבעיה להבין מה השאלה להסביר להסביר את עצמי להסביר את עצמך להסכים להסכים איתך להצדיק להצדיק אותך להתווכח להתווכח בצורה נכונה לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל פגישה לנהל פגישות לנהל שיחה לפתח שיחה לשכנע מישהו לשכנע מישהו להבין לשכנע מישהו להבין אותך לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך מישהו להסכים איתך מנהל ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח שיחה צדיק צדיקים שאלה שיחה תקשורת תקשורת בין אישית
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
תקשורת בין אישית, תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות
... תקשורת חיובית, תקשורת בונה, טיפים למערכות יחסים, לשדר קרבה, לדבר נכון, איך לנהל שיחה? איך נכון להגיב? איך לנהל שיחה נעימה? מה לעשות כשאין תשובה? לא יודע מה לענות איך לנהל שיחה בצורה נכונה ולא לפגוע באדם שאתה מייעץ לו? שיחה עם אדם ... לך כמי שמתעניין בשאלתו ושמח לעזור, אפילו אם אין לך את הפתרון המיידי. איך לנהל שיחה מבלי לפגוע ולהזדהות עם השואל? לפני הכל, אליעד מסביר שחשוב ... איך להעביר תשובה נכונה מבלי לפגוע? מה לעשות כשאתה לא יודע את התשובה? איך לנהל שיחה עם חברים? איך להימנע מלהעליב בשיחה? ומה נעשה ונראה תוך כמה ...
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
... שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה ... מגיעים לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר ... איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה ...
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
איך להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים
... להגיע להבנה? איך להגיע להסכמה? איך לנהל שיחה נכון? איך להבין אנשים? איך לשוחח נכון? איך לפתור קונפליקטים? איך להימנע מקונפליקט? גישור בין אנשים, לגשר בין אנשים איך לנהל שיחה נכונה ולהגיע להבנה בין אנשים? ההרצאה עוסקת בטכניקות ניהול שיחה, פתרון קונפליקטים והבנה בין אנשים, תוך דגש על הדרך בה ניתן לנהל דיאלוג בצורה שמובילה להסכמה והבנה הדדית. אחת השאלות המרכזיות שהועלו במהלך השיחה היא כיצד לנהל שיחה בצורה אפקטיבית, איך להימנע מקונפליקטים ולהגיע להבנה בין הצדדים. מהו הקונפליקט שבין שתי נקודות המבט? המרצה מסביר שמרבית הקונפליקטים בין אנשים נובעים מהבנת עולם ...
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? ... ולהימנע מעימותים ישירים. חשוב לשמור על אווירה מכבדת, לנהל שיחות בצורה פתוחה ולהראות לצד השני שאתם באמת מתחשבים בדעתו ובתחושותיו. איך לנהל שיחה רגועה? איך למנוע כעס והתפרצות רגשית? איך להתמודד עם אנשים כוחניים? איך לגרום לאנשים ... רעיונות ולשמור על אווירה מכבדת. לפעמים, היכולת לשמור על קור רוח ולהגיב בצורה מתונה יכולה להיות ההבדל בין ויכוח סוער לבין דיון בונה. איך לנהל שיחה רגועה? איך למנוע כעס והתפרצות רגשית? איך להתמודד עם אנשים כוחניים? איך לגרום לאנשים ...
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1
ניתוח ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי יהירות? איך לגרום למישהו להבין שהוא יהיר? למה הוא מתנשא? איך לגרום למישהו להקשיב לך? לקבל ממך עצה, איך לגרום למישהו לשמוע לך? חלק 1
... ניהול שיחה, מתי לבקש ממישהו להגדיר? איך לנהל שיחה? איך לענות לשאלה? מהי ... קל לו יותר לקבל עצות מאחרים, ולכן הדרך הנכונה לעזור לו היא לא להגדיר אותו כיהיר, אלא להוביל אותו בעדינות להבנה עצמית עמוקה יותר. איך לנהל שיחה בצורה יעילה? מהי הדרך הנכונה ...
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
תקשורת בין אישית, איך לתקשר עם אנשים? איך למנוע מריבות? איך למנוע ויכוחים? איך לנהל דיונים? איך לא לריב עם אנשים? איך ליצור הסכמה? איך ליצור הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה?
... הבנה? זה לא נכון או מה לא נכון, מה הבנת אותי? למה התכוון המשורר? איך לנהל שיחה? איך למנוע מריבות וויכוחים עם אנשים? אליעד כהן מסביר שיש דרך פשוטה אך אפקטיבית למנוע מריבות וויכוחים ... השני יוכל להבין בדיוק את מהות המחלוקת ויוכל להגיב באופן ענייני. כיצד ניהול שיחה נכון יכול למנוע כמעט כל מריבה בעולם? אליעד מדגיש שהשיטה הפשוטה הזו יכולה למנוע כמעט את כל המריבות ... לעצמו הרבה מריבות וויכוחים מיותרים בחיים. איך למנוע ויכוחים? איך לנהל שיחה נכונה? איך להבין למה התכוונו? איך לשפר תקשורת בין אישית? איך ליצור הסכמה בשיחה? איך להימנע ממריבות עם ...
לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 9
... NLP טכניקות שכנוע העברת מסרים יצירת אמון רכישת אמון איך לתת מחמאה איך לנהל שיחה משכנעת טכניקות לשיחה טובה איך לתקשר עם אנשים איך מנהלים שיחה יכולת רטורית רטוריקה דיבייטינג - חלק 9 X קרה בגלל Y. או בגלל Y קרה X. מה ההבדל שבין 2 צורות הביטוי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הסכמה, ניהול שיחה, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לגרום למישהו להבין אותך? איך לגרום למישהו להצדיק אותך? איך לנהל דיון? להבין את השאלה, איך להסביר את עצמך? איך לנהל שיחה? איך להתווכח בצורה נכונה? תקשורת בין אישית, זוגיות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לנהל שיחה?, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך לנהל שיחה?, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי מומלץ, ייעוץ טיפולי, אימון אישי לזוגיות בתחום איך לנהל שיחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 27_05_2025 השעה 23:53:47 - wesi1