אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול עובדים בארגון ✔יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
איך ניתן לשנות את תפישת יחסי עובד מעביד?

כאשר אנו מתבוננים על יחסי עובד ומעביד, בדרך כלל התפיסה היא שהעובד נמצא תחת סמכותו של המעביד, והוא מספק את השירותים שדרושים לו בעבור שכר. אך יש דרך חדשה להסתכל על מערכת יחסים זו, דרך השוואה למודל ספק - לקוח. זו היא דרך מעניינת שתוכל לשנות את תפיסת הניהול והיחסים בתוך הארגון.

מה הכוונה בעובד כספק שירותים?

המושג "עובד כספק שירותים" מציע שכל עובד למעשה מספק שירותים למעביד, בדיוק כמו ספק חיצוני שמספק שירותים לעסק. בהנחה שהעובד נמצא תחת משטר העבודה של המעביד, הוא למעשה מספק לו את השירותים שנדרשים, ובתמורה לכך הוא מקבל משכורת. אם הוא היה ספק חיצוני, הוא היה שולח חשבונית למעביד, אך במקום זאת הוא מקבל את תשלום העבודה באמצעות תלוש משכורת. המשמעות כאן היא שמבחינה פונקציונלית, המעביד הוא הלקוח של העובד, והעובד מספק לו שירותים שנדרשים.

מה זה אומר לגבי תפישת המעביד כלקוח?

מנגד, אם אתה בתפקיד המעביד, אתה יכול להסתכל על עצמך כ"לקוח" של העובדים שלך. במקום לחשוב עליהם ככפופים לך, תוכל לראות בהם כמי שמספקים לך שירותים. אותם עובדים מספקים לך את השירותים שנדרשים במקום העבודה, ואותם שירותים הם אלו שאתה משלם להם עבורם באמצעות המשכורת החודשית. זהו שינוי מחשבתי משמעותי, כי במבט כזה, מערכת יחסי עבודה אינה מוגדרת כעבודה "למישהו" אלא כ"מתן שירותים למישהו", מה שיכול להוביל להבנה יותר רציונלית על הצורך של כל אחד במערכת.

איך זה משנה את התפיסה?

כאשר אתה מבין שיחסי העבודה הם למעשה מערכת של ספק - לקוח, התפיסה משתנה באופן מוחלט. כללים שמחליטים כיצד לעבוד עם לקוחות נכנסים לתוקף גם ביחסי עובד ומעביד:
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח - כמו שספק שירותים שואף לספק שירות איכותי ללקוח, כך גם העובד צריך לשאוף לשביעות רצונו של המעביד.
  • מתן שירות איכותי - ספקים תמיד שואפים לספק שירות טוב כדי לשמור על לקוחותיהם, כך גם העובדים צריכים לדאוג להעניק שירותים איכותיים למעביד שלהם כדי להבטיח את המשך העבודה.
  • התנהלות חוזית - העובד והמעביד פועלים תחת חוזה עבודה שמבוסס על התחייבויות הדדיות, ומתן שירותים מצד אחד, וקבלת תמורה מצד שני.
השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה

כשהמעסיק והעובד רואים אחד את השני כשותפים עסקיים ולא כיררכיה של עליונות ותחתוניות, הדינמיקה משתנה לטובה. גם בעסק שבו עובדים נמצאים תחת מעביד, אפשר לשפר את היחסים באופן שיביא לתפוקה ושביעות רצון הדדית גבוהה יותר.
  • התייחסות לעובד כאל שותף עסקי - במקום לחשוב על העובד ככפוף, יש מקום להסתכל עליו כמי ששיתוף פעולה עמו חשוב להצלחת הארגון.
  • שיפור חוויית העבודה - כמו שמעסיקים משקיעים בשיפור חוויית הלקוח, כך גם עליהם להשקיע בשיפור חוויית העובד, כך שיפיקו יותר מהעבודה.
  • הבנה הדדית של הצרכים - העובד רוצה תמורה הוגנת, והמעביד רוצה שירות איכותי. הבנת הצרכים של כל אחד תביא לפתרון טוב יותר.
לסיכום

במקום להסתכל על יחסי עובד ומעביד כיחס של סמכות, אפשר לראות בהם מערכת של ספק - לקוח שבה כל אחד מספק ערך לשני. הצפייה שהעובד ייתן שירות טוב והמעביד יעניק תמורה הוגנת יכולה להוביל לשיפור משמעותי ביחסים הארגוניים. עקרונות העבודה עם לקוחות - כמו שמירה על שביעות רצון, איכות, ותיאום ציפיות - חלים גם ביחסים בתוך הארגון, ומערכת כזו יכולה לייעל את השפעתה על התפוקה הכוללת של הארגון.
נקודת מבט חדשה על יחסי עובד ומעביד

כאשר אנו מסתכלים על יחסי עובד - מעביד, ישנן דרכים רבות לנתח את הדינמיקה בין השניים. אחת הדרכים המעניינות להסתכל על כך היא דרך ההשוואה למודל של ספק שירותים.

העובד כספק שירותים

מה המשמעות של זה? אם אתה עובד עבור מישהו, ניתן לראות אותך כספק שירותים עבורו. כלומר, אתה מספק שירותים מסוימים לבוס שלך, ובמקום שהוא ישלם לך עבור חשבונית כמו לכל ספק, הוא משלם לך באמצעות משכורת חודשית. בסופו של דבר, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ואתה מספק לו שירותים.

המעסיק כלקוח של העובד

מהצד השני, אם יש לך עובדים תחתיך, אתה יכול לחשוב על עצמך לא רק כ"מנהל" או "בוס", אלא כלקוח של אותם עובדים. העובדים שלך מספקים לך שירותים מסוימים שבמקום לקבל תמורתם חשבונית, אתה משלם להם בתלוש משכורת.

איך זה משנה את התפיסה?

כאשר מבינים את זה, היחס משתנה לחלוטין. אם מסתכלים על הבוס כלקוח, אז למעשה הכללים שחלים על עבודה עם לקוחות הופכים להיות רלוונטיים גם ליחסי עבודה. למשל:
  • שמירה על שביעות רצון הלקוח - העובד צריך לשמור על שביעות הרצון של הבוס, כמו שספק דואג לרצות את הלקוח.
  • מתן שירות איכותי - כמו שכל ספק רוצה לספק שירות טוב כדי להבטיח המשך עבודה, כך גם עובד צריך לפעול.
  • התנהלות חוזית - העובד והמעביד למעשה פועלים על פי חוזה עבודה שמבוסס על מתן שירותים והתחייבויות הדדיות.
השלכות על מערכת היחסים במקום העבודה

ברגע שמסתכלים על יחסי עובד - מעביד דרך המשקפיים של ספק - לקוח, אפשר לגשת לניהול עובדים בצורה שונה. למשל:
  • התייחסות לעובד כאל שותף עסקי ולא רק כאל כפוף.
  • מתן דגש על שיפור חוויית העבודה, כמו שמנסים לשפר את חוויית הלקוח.
  • הבנה הדדית של הצרכים - המעביד רוצה שירות איכותי והעובד רוצה תמורה הוגנת.
לסיכום

הבנת מערכת היחסים בין עובד למעביד כמערכת ספק - לקוח מאפשרת לנהל את הקשרים בצורה פרודוקטיבית ושקופה יותר. במקום לראות את העובד ככפוף והמעביד כבעל הסמכות המוחלטת, אפשר להבין שכל אחד מספק ערך לאחר, וניתן לשפר את היחסים על ידי גישה אסטרטגית חכמה יותר.

למידע נוסף
הלקוח שלך איך לנהל עובדים עליונות יועץ מערכת יחסים למנהלים לנהל עבודה החלטיות מערכות יחסים איך לנהל את העובדים איך להתנהל איך להתנהל מול עובדים איך לנהל איך לנהל עובד איך לנהל עובדים אימון אימון למנהלים אימונים ארגון בוס בוסים הלקוח הלקוח שלך העובד שלך הוא הספק שלך חוסר ודאות חוסר וודאות יועץ יחסי עובד מעביד יחסי עובדים יעוץ יעוץ לעסקים יעוץ עסקי כסף להתאמן להתנהל להתנהל מול עובדים למה הבוס שלך הוא הלקוח שלך למנהלים לנהל לנהל את העובד לנהל עובד לנהל עובדים לקוח לקוחות מנהל מנהלים מתי לנהל את העובד ניהול ניהול עובד ניהול עובדים ניהול עובדים בארגון ספק ספקות עובד עובדים עובדים בארגון עסק עסקים תפישת המעביד כלקוח תפישת העובד כספק תפקיד תפקיד העובד בארגון
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
מיומנות רטורית, יאיר לפיד, הכנה לראיון בטלוויזיה, יעוץ למנהלים, יעוץ לפוליטיקאים, יעוץ פוליטי, יעוץ רטורי, יעוץ תקשורתי, יחסי ציבור, NLP, התמודדות בראיון, ניתוח ראיון, תשובות לשאלות בראיון
...כשנשאל לפיד אם ישב עם פוליטיקאים מסוימים, הוא התחמק ואמר אני לא רוצה להיכנס לתרבות של פסילות וחרמות. אליעד כהן מסביר שטעותו של לפיד הייתה באמירה שמשדרת אינטרס אישי (אני לא רוצה שיפסלו אותי). במקום זאת, היה עליו להתמקד באמירה שיש לו ערכים מוצקים שידרוש מכל שותף פוליטי. כיצד לסיים ראיון בצורה חזקה? לקראת סיום הראיון, לפיד עשה טעות כשהתנצל על חוסר הסבלנות של המראיינת ואמר אני אגמור את זה. לפי אליעד כהן, היה עדיף לומר אני אסיים בשני משפטים או אסיים מיד, כי השימוש במילה אגמור בהקשר זה יוצר תחושה שלילית...
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
איך לענות לשאלות קשות בראיון? בוזי הרצוג, איך להתראיין לטלוויזיה? איך להתראיין נכון? איך לענות לשאלות בראיון? יועץ אסטרטגי, יועץ פוליטי, יועץ תקשורת, יעוץ אישי למנהלים, ניתוח ראיון, פרזנטציה
...על אופוריה וביטחון בניצחון? כאשר הרצוג נשאל על אופוריה במחנה שלו, אליעד מצביע על טעות נוספת של הרצוג, שאומר אנחנו לא באופוריה, משפט שלדברי אליעד משדר חולשה ומצביע על כך שאינו בטוח בעצמו. במקום זאת, הרצוג היה צריך להראות ביטחון, לומר בבירור שהוא בטוח בהצלחתו, ולהימנע משימוש במונחים המצביעים על חוסר ביטחון. האם שימוש במילה תקווה יעיל במהלך ראיון? אליעד מזהיר מפני שימוש חוזר ונשנה במונח תקווה, מכיוון שהוא משדר פסיביות וחוסר ביטחון. לדבריו, אנשים אינם מחפשים תקווה אלא שינוי ממשי. הרצוג צריך היה להדגיש...
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
טיפול בהתנגדויות מראש, ניהול משא ומתן מתוחכם, נטרול התנגדות מראש, שתילת מחשבות, יצירת אינטרס להסכמה, שאלות מקדימות, בירור הנחות יסוד, יעוץ לאנשי מכירות, יעוץ למנהלים, NLP
...הוא ימצא את הסיבות הבלתי אפשריות שלא חשבת עליהם מראש כי הוא כבר אמר את שלו והוא רוצה להתעקש להתבצר בזה ואז הוא ימצא סיבות שמראש לא יכולת לחשוב עליהן. אליעד: אבל אם מראש לא יכולת לחשוב עליהן זה לא פתר לנו את השאלה, השאלה היא מה לעשות בסיבות שאתה יכול לחשוב שהוא יגיד אותן ואיך לנטרל לו אותן. ש: אני אומר שאתה לא תוכל מראש לדעת את כל הסיבות ואת כל התירוצים האפשריים. אליעד: זה נושא שיחה אחר אנחנו שואלים עכשיו בהנחה שאתה יודע שיש לו אפשרות שהוא יתרץ תירוץ מה היתרון בלשאול אותו את זה מראש לסנדל לו את האפשרות...
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
...לא עשה משימה כי הוא לא מבין אותה, כאשר למעשה ייתכן שהוא מבין היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית. אליעד מדגיש את החשיבות של בידוד הגורם האמיתי שבגללו האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו. יש צורך להבין אם האדם: באמת מבין את המשימה שנדרשת ממנו. באמת רוצה לבצע את המשימה. באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל. לכל אחד משלושת הגורמים האלה יש להתייחס בנפרד. אליעד נותן דוגמה: אם ילד לא עושה מה שאמו מבקשת, חשוב שהיא תשאל את עצמה - האם הוא באמת מבין את ההוראה? אולי הוא מבין, אבל...
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
איך להתכונן לפגישה? האם להכין נושאי שיחה לפגישה? האם להתכונן לפגישה? מתי לא להתכונן לפגישה? עלות מול תועלת, שיחה עם עובד, שיחה עם מנהל, טיפים לשיחה יעילה, יעוץ למנהלים, יעוץ ארגוני, טיפים לניהול שיחה מסודרת, שיחה ממוקדת
...כך שהשיחה לא תתפזר ותהיה ממוקדת. אליעד מציין כי כאשר מגדירים את מטרת השיחה, יש סיכוי גבוה יותר שתגיעו למסקנות ממוקדות ופתרונות אפקטיביים. טיפים לניהול שיחה יעילה וממוקדת אליעד לא רק מדבר על השיטות השונות להתכונן לשיחה, אלא גם נותן טיפים איך לשמור על שיחה ממוקדת ויעילה. אחד הטיפים המרכזיים הוא להימנע ממעבר לנושאים אחרים מדי פעם, מה שיכול להוביל להתפזרות של השיחה ולהפסד זמן. הוא מציע לעיתים לבצע הכנה מינימלית לקראת השיחה, ולא להעמיס על עצמך עם רשימות ארוכות מדי, אם אתה לא רואה בכך צורך. מה מגדירים...
4 אפשרויות בזוגיות רעה בלי להתגרש, 4 אפשרויות מול עובד בעייתי בלי לפטר את העובד, יעוץ זוגי, יעוץ למנהלים, איך להתמודד עם פחד מגירושים? בעיות עם העובד, בעיות בזוגיות, איום בפיטורים, איום בגירושין
4 אפשרויות בזוגיות רעה בלי להתגרש, 4 אפשרויות מול עובד בעייתי בלי לפטר את העובד, יעוץ זוגי, יעוץ למנהלים, איך להתמודד עם פחד מגירושים? בעיות עם העובד, בעיות בזוגיות, איום בפיטורים, איום בגירושין
...את הסיכון שהצד השני יעזוב, תוך מתן אפשרות לשיפור מתון והדרגתי של המצב. מה קורה כשמדברים בכנות יתרה? ישנו סיכון מסוים בשיחות כנות מדי עם הצד השני, מכיוון שהכנות יכולה להוביל למודעות של הצד השני לכך שהוא בעצם לא רוצה להישאר במצב הזה. לדוגמה, כאשר שואלים עובד למה הוא מאחר, ייתכן שהוא יודה בפני עצמו ובפניך שהוא פשוט אינו רוצה להמשיך לעבוד איתך, ורק חיכה להזדמנות לעזוב. כך גם בשיחות כנות מדי בזוגיות - הצד השני עלול להגיע למסקנה שהפרידה היא הפתרון הנכון. האם דמיון של סיטואציה מפחידה יכול לגרום לה לקרות...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
...מדובר ברצונות העובדים. השאיפה בניהול היא ליצור איזון, גם כשיש המון דרישות ממספר כיוונים. אם תדע לאזן את עצמך, תדע גם לאזן את הצרכים והרצונות של אחרים. מנהל טוב צריך לדעת לנהל את המשאבים שסביבו בצורה חכמה, תוך כדי שיתוף פעולה עם העובדים והבנת הדרישות השונות. כלומר, כל מנהל טוב לא רואה את עצמו כאדם נפרד מהצוות, אלא כחלק אינטגרלי ממנו. המשאבים הם אנשים, ולא משנה אם מדובר בעובד אחד או במאה עובדים - המנהל צריך לדעת כיצד לתקשר איתם ולהוביל אותם לעבר המטרות. לסיכום, כל אדם יכול וצריך להיות מנהל, וזה לא...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יחסי עובד מעביד, תפישת העובד כספק, תפקיד העובד בארגון, תפישת המעביד כלקוח, העובד שלך הוא הספק שלך, הבוס שלך הוא הלקוח שלך, ניהול עובדים בארגון, איך לנהל עובדים? איך להתנהל מול עובדים? אימון למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול עובדים בארגון, איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ניהול עובדים בארגון, איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
איך ליצור אווירה? יתרונות וחסרונות בבני זוג איך לפתח התמדה? מוסר יחסי אפיקורוס מקרה כללי איך לעזור למישהו בהתקף חרדה? פחד להרגיש טוב איך לבנות ביטחון עצמי לילדים? האם להעריך את עצמי? בחורות אוהבות איך לא להרוס אהבה? סוד האושר של ההפכים האם כסף יכול לקנות אושר? נוסחאות להצלחה בזוגיות כמה זמן לוקח להתגבר על האקס? סדר עדיפות בקבלת החלטה לקבל החלטות לפי הרגע הקודם להתמודד עם מישהו שפוגע בך בלי להתכוון התמודדות עם מצבי לחץ להצליח להשיג מטרות גדולות פחד מכישלון להתחיל עם בחורה איך למכור פגישה בטלפון? מבצעי מכירות ילדים מרדניים חרם של ילדים מורה רוחני אנושי תהליך מודעות עצמית טיפים לטיפול בסכיזופרניה קולות של טומאה לגרום לאקסית לרצות אותך האקסית לא רוצה אותי למרות שהשתנתי סביב זווית הישום אימון סימטרי בצורה אסימטרית למה שאלוהים יעזור לך? למה נפגעי כתות מאמינים באלוהים? לשחזר הארה רוחנית הארה רוחנית אמיתית למה לרצות להיות אלוהים? האם אפשר להיות אלוהים? אין לי חשק לכסף להרגיש בנוח לבקש כסף המשמעות של החיים ביטול הרצון ומשמעות החיים ללא רצון איך לראות את חצי הכוס המלאה? אין חיובי בלי שלילי בחירה והתמכרות בחירה על הכל עולם מושלם מה היה לפני שאלוהים ברא את העולם? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, מאמן אישי קריירה, יועץ טיפולי בנושאי ניהול עובדים בארגון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6563 שניות - עכשיו 14_10_2025 השעה 15:27:34 - wesi1