אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול ישיר ✔טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
מהי הטעות הנפוצה ביותר של מנהלים בארגון?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. עם זאת, למרות הסמכות הברורה שלו, כאשר הוא בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון.

מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון?

עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו הוא בעצם עוקף את המנהל בדרג הביניים (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד.

מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון?

עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד "מדוע לא ביצעת את המשימות שלך?", אז העובד יכול לענות לו "לא ביצעתי את המשימות כי המנהל שמעליך נתן לי משימות אחרות". המנהל בדרג הביניים, בתגובה, יכול לומר למנהל הבכיר שהסיבה שהעובד שלו לא מבצע את המשימות שלו היא בגלל התערבותו הישירה של המנהל הבכיר, ואז למעשה נוצרת בעיה כפולה:
  1. המנהל בדרג הביניים מאבד את הסמכות והשליטה על העובד שלו, מכיוון שהעובד כבר לא מתייחס אליו כמקור הסמכות המרכזי שלו.
  2. המנהל הבכיר מאבד את האפשרות לבוא בטענות כלפי המנהל בדרג הביניים על כך שהעובד אינו מבצע את תפקידו, כי המנהל הבכיר עצמו נתן הוראות לעובד באופן ישיר ועקף את הסמכות של המנהל שמתחתיו.
כך נוצר מצב שבו העובד כפוף לכמה מנהלים בו זמנית, מצב שמוביל לכאוס ולחוסר סדר, והארגון מאבד יעילות ואפקטיביות.

איך נכון לנהל מנהלים בלי לעקוף את הסמכויות שלהם?

הדרך הנכונה לנהל מנהלים בארגון היא להקפיד על כך שכל מנהל פונה אך ורק לדרג הניהולי שנמצא תחתיו באופן ישיר, ואינו מדלג על אף דרג בדרך. לדוגמה, אם מנהל בכיר ברמה 3 זקוק למשימה ספציפית מעובד שנמצא ברמה 1, עליו לפנות תחילה למנהל בדרג הביניים (רמה 2), להסביר לו מה הוא צריך, והמנהל בדרג הביניים יפנה לעובד וייתן לו את ההוראות הנדרשות.

באופן זה, יש מספר יתרונות ברורים לארגון:
  • כל עובד מקבל הוראות ברורות ממנהל אחד בלבד, דבר שמונע בלבול וסותרנות.
  • המנהל בדרג הביניים שומר על סמכותו ועל יכולת השליטה שלו, וכך הארגון מתנהל בצורה מסודרת.
  • המנהל הבכיר יכול להטיל אחריות על המנהל תחתיו ולדרוש ממנו דין וחשבון, משום שלא נוצר מצב שהעובדים תחתיו מקבלים הנחיות סותרות או מתעלמים ממנו.
מה הבעיה כשמנהל לוקח על עצמו את תפקידי העובד?

בעיה נוספת, דומה מאוד, מתרחשת כאשר מנהל מבצע באופן ישיר את המשימות של העובד הכפוף לו, או כאשר הוא לוקח על עצמו תפקידים שנמצאים באחריות העובד. למרות שלמנהל יש את הסמכות לעשות זאת, הוא בעצם יוצר בכך בלאגן, כי העובד יאשים אחר כך את המנהל בכך שהפריע לו לבצע את המשימה שלו כראוי. העובד מאבד אחריות והופך לפחות עצמאי ופחות אפקטיבי, והמנהל לא יכול לאחר מכן להאשים את העובד אם התוצאות אינן טובות, כי העובד תמיד יוכל לטעון שהמנהל התערב לו בתפקיד.

למה מנהלים עדיין עוקפים סמכויות למרות הנזק?

לעיתים מנהלים בכירים עוקפים סמכויות כי הם חושבים שכך קל ומהיר יותר לבצע משימות, אך בפועל הם גורמים ליותר נזק מתועלת. התפיסה היא שאם הם צריכים משהו דחוף מהעובד, קל יותר לפנות ישירות ולא להמתין עד שהמנהל הכפוף להם יעביר את ההוראה הלאה. למרות שזה קל יותר, בטווח הארוך זה פוגע בתפקוד הארגוני כולו וגורם לאי סדר וכאוס בניהול.

מה המסקנה?

כדי לשמור על ארגון תקין ובריא, יש לשמור בקפדנות על כללי היררכיה ברורים: כל מנהל חייב לפנות רק למנהל הישיר שמתחתיו. אם אתה מנהל בכיר וצריך משהו מעובדים של מחלקה מסוימת, תמיד תעבור דרך מנהל המחלקה, ולעולם לא ישירות לעובד.

רק בצורה הזאת ניתן לשמור על סדר ברור, סמכויות ברורות, ואחריות מוגדרת לכל עובד ולכל מנהל בארגון.
הטעות הנפוצה בניהול: עקיפת סמכויות של עובדים

שלום חברים, הפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות בארגונים - מצב שבו המנהל עוקף את הסמכויות של העובד שלו. עוד פעם - המנהל עוקף את הסמכויות של העובד שלו.

למי יש יותר סמכויות - למנהל או לעובד?

התשובה היא כמובן למנהל. אז איך ייתכן שהטעות היא בכך שהמנהל עוקף את הסמכויות של העובד? איך זה יכול להיות? אני אסביר.

מבנה ארגוני ושרשרת ניהול

בכל ארגון יש היררכיה. לדוגמה, יש לנו מנהל בכיר, מנהל ביניים, ועובד. כלומר, יש לנו שלוש רמות - רמה 3 (המנהל הבכיר), רמה 2 (המנהל הביניים), ורמה 1 (העובד).

מה שקורה לעיתים קרובות הוא שהמנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום לעבור דרך המנהל שתחתיו. כאשר המנהל הבכיר (רמה 3) מבקש משימה מעובד ברמה 1, הוא עוקף את מנהל הביניים (רמה 2).

למה זה בעייתי?

כאשר המנהל עוקף את המנהל שמתחתיו, זה יוצר כאוס. למה? כי אחר כך אי אפשר לבוא בטענות כלפי מנהל הביניים על ביצועי העובד, כיוון שהוא יכול לטעון שהעובד לא פעל לפי הנחיותיו, אלא לפי הנחיות המנהל הבכיר.

תחשבו על התרחיש הבא:

1. מנהל הביניים בא לעובד ושואל - "למה לא עשית את העבודה שלך?"

2. העובד משיב - "המנהל הבכיר נתן לי משימה אחרת."

3. עכשיו, מנהל הביניים לא יכול להאשים את העובד, כי המנהל הבכיר נתן הוראות ישירות לעובד מבלי לעדכן אותו.

וכך נוצר בלאגן - כל אחד עושה מה שבא לו, בלי סדר ובלי היררכיה ברורה.

איך למנוע את הבעיה?

בעולם ניהולי תקין, עליך כמנהל בכיר, למרות שיש לך יותר סמכויות ממנהל הביניים, לא לעקוף את הסמכויות שלו. כלומר, אם אתה צריך משהו מהעובד שנמצא בתחתית ההיררכיה, אתה חייב לעבור דרך המנהל הישיר שלו.

למרות שיש לך את הסמכות לפנות ישירות לעובד, אל תעשה זאת! אם אתה צריך שהעובד יבצע משימה, פנה למנהל הביניים ותן לו את ההנחיות. הוא זה שצריך לפנות לעובד ולנהל אותו.

היתרונות של גישה זו:
  • שומרים על סדר בעבודה.
  • המנהלים בדרגי הביניים שומרים על הסמכות שלהם.
  • העובדים יודעים בדיוק למי להקשיב.
  • לא נוצר מצב שבו עובד מקבל משימות מכמה כיוונים.
דוגמה נוספת:

נניח שיש לך עובד אחד בלבד תחתיך, ואתה אחראי עליו. אם אתה תתחיל לבצע את המשימות שהוא אחראי עליהן בעצמך, יווצר בלבול. העובד לא יבין מה תפקידו, לא יוכל לקחת אחריות, ואחר כך, כשהעבודה תתעכב, הוא יוכל להאשים אותך בכך שהתערבת.

לכן, גם אם אתה המנהל הישיר - תן לעובד לבצע את תפקידו, ואל תעשה את העבודה במקומו.

מסקנה:

אם אתה מנהל בכיר, ואתה צריך משהו ממחלקה מסוימת - אל תפנה ישירות לעובדים במחלקה, אלא תמיד דרך מנהל המחלקה. בכל היררכיה, כל מנהל צריך לפנות רק לרמה שמתחתיו, ורק כך נשמר הסדר הארגוני.

ברגע שמישהו עוקף מנהלים באמצע, נוצר כאוס. העובד בדרג הנמוך יכול לתרץ שהוא לא הקשיב למנהל הישיר שלו כי מנהל בכיר יותר נתן לו משימה אחרת. כך, מנהל הביניים מאבד שליטה, העבודה מתעכבת, ובסוף הכל מתבלגן.

לסיכום:

שמרו על ההיררכיה הניהולית. אל תעקפו סמכויות. פנו תמיד דרך המנהל הישיר של העובד, גם אם זה דורש יותר עבודה. כך הארגון יתפקד בצורה מסודרת ויעילה יותר.

למידע נוסף בנושא ניהול נכון, איך לנהל עובדים, ניהול צוות וייעוץ למנהלים, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולהעמיק בנושא. בהצלחה!
שימוש לרעה בכוח הניהולי, אחריות ארגונית, הסרת אחריות בארגון, ריבוי מנהלים לעובד בארגון, מי המנהל של העובד? עובד מול כמה מנהלים, עקיפת סמכויות בתוך הארגון, לא לעקוף את המנהל שעובד תחתיך, למה לא לנהל את העובדים בצורה ישירה? הסרת אחריות של מנהלים בארגון, יעוץ ארגוני, ניהול ארגונים, תפקידו של המנהל בארגון, מנהל ישיר, חלוקת תפקידים בארגון, לא לפנות לעובד באופן ישיר, לפנות לעובד דרך המנהל שלו, מי המנהל הישיר של העובד? מי אחראי לנהל את העובד? הקצאת משימות לעובד
טעויות נפוצות אובדן שפיות אינטרנט ניהול ארגוני בצורה מסודרת סיבות איך לנהל סדר בארגון יעוץ למנהלים טעויות של ריבוי מנהלים לעובד בארגון איך לנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלים ארגון בארגון בצורה נכונה המנהל טעויות טעויות של טעויות של מנהל טעויות של מנהלים טעויות של מנהלים בארגון כיצד לנהל לא לעקוף את המנהלים שתחתיך למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך לנהל לנהל מנהל לנהל מנהלים לעקוף את המנהלים שתחתיך מנהל מנהל בדרג ביניים מנהלים מנהלים בארגון מנהלים בדרגי ביניים מנהלים שתחתיך ניהול ניהול בצורה נכונה ניהול ישיר ניהול מנהלים סמכויות סמכויות בארגון סמכויות של מנהלים סמכויות של מנהלים בארגון עקיפת סמכויות עקיפת סמכויות בארגון עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים
כוחות על טבעיים, מעשי ניסים, שרלטנים, מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב, מתקשרים, ועשית ככל אשר יורוך, רבנים, מיסטיקנים, כישופים, מכשפים, שרלטנות, שכר מנהלים, תיאום אינטרסים
... מפורסמים של שקר, רבי נחמן מברסלב, מתקשרים, ועשית ככל אשר יורוך, רבנים, מיסטיקנים, כישופים, מכשפים, שרלטנות, שכר מנהלים, תיאום אינטרסים מהם כוחות העל טבעיים והמיסטיקה ... מצליחים להציג את עצמם ככאלה שבזכות כוחות על טבעיים הם זוכים לעושר ולהצלחה. תופעה זו נמשכת גם בעולם העסקים, כאשר שכר המנהלים בחברות רבות גבוה במיוחד, ויש שמאמינים כי הכוח ...
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
... עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד ... לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם במצב שבו ... מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית שתכביד על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא ... יש להדגיש כי קבלת התפקיד החדש תחזק את הערכת ההנהלה כלפיו ואת ביטחונו התעסוקתי. ... אליעד מדגיש את החשיבות ביצירת קשר אישי עם העובד. מנהל צריך להציג את עצמו כחבר לעובד, ... ממנו יותר ממה שהוא יכול לבצע בפועל. מה הטעויות שמנהלים עושים בשכנוע עובדים? טעות ... אליעד מסביר שהדרך הנכונה היא להציג את המהלך כשינוי ארגוני חיובי, שמטרתו לייעל ולשדרג את ... מציע להשתמש באסטרטגיית הלחץ המתון: להסביר לעובד שהארגון נמצא בתהליך של התייעלות, וכי רק העובדים שתורמים משמעותית לארגון יישארו. זה יוצר אצל העובד תחושה ... עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך לזהות מה העובד באמת רוצה? ניהול משא ומתן עם עובדים טיפים לשכנוע ... נגיד מתייחס אליו כאל עובד. עכשיו, דרך אגב הוא מנהל או עובד? מה הוא עושה שמה? ש: מנהל . אליעד: מנהל. יפה, אז אם הוא מנהל אז זה יותר הגיוני אפילו שתתעניין ... אתה אומר לו לדוגמא אני מקדם אותך לתפקיד עוד יותר ניהולי, נגיד אני רוצה להגדיל לך את ... נניח. ש: כן אבל זה לא סתם להוסיף עובד בגלל אותו מנהל שפורש, יש לו עוזר אז העוזר עובר למנהל החדש, זאת הכוונה שלי. עכשיו אני לא יודע אם המנהל החדש יודע שההוא עומד לעזוב. יכול ... יפה, אתה עושה את זה אחרת, אתה בכלל עוד ראורגניזציה בארגון והוא בכלל צריך להגיד תודה שהוא ...
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
יעוץ למנהלים, פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים
... למנהלים , פיטור עובדים, לפטר עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון למנהלים האם כדאי לפטר עובד שמתנהג בחוצפה ולא מקשיב למנהל? אליעד כהן דן בנושא חשוב במיוחד בתחום ניהול עובדים, והוא שאלת ההתמודדות עם עובדים בעייתיים שמגלים חוסר משמעת וזלזול בהוראות המנהל. בהרצאה מוצגת דוגמה מעשית של עובד המתנהג בחוצפה גלויה, כאשר הוא מתפרץ על מנהל הייצור לעיני כל העובדים לאחר שנדרש להישאר לשעות נוספות. העובד אמר למנהל: אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה. המקרה מעלה מספר שאלות ניהוליות מורכבות. האם המנהל טעה כאשר פנה לעובד בנוכחות עובדים אחרים? אליעד מצביע על טעות שנעשתה מצד מנהל הייצור בכך שהוא פנה לעובד באופן פומבי ולא שוחח איתו בצד, בפרטיות. לפי אליעד, היה עדיף שהמנהל ישוחח עם העובד באופן אישי כדי לאפשר לו לקבל את הבקשה בנחת ובלי לחץ חברתי. לדבריו, כאשר המנהל מבקש מהעובד להישאר מול כולם, הוא לוקח סיכון שהעובד יגיב בשלילה, בדיוק כפי שקרה. מה צריך לעשות כשעובד מגלה חוסר משמעת קבוע? ... לפגוע במורל הצוות. האם יש יתרונות אמיתיים בהשארת עובד בעייתי בעסק? אליעד מדגיש שכל החלטה ניהולית צריכה להיבחן ביחס למטרה שהוגדרה מראש. אם המטרה היא הצלחת העסק, קשה למצוא יתרון אמיתי בהשארת עובד שפוגע במשמעת ובסמכות המנהל. לדבריו, אפשר תמיד למצוא יתרונות עקיפים כמעט בכל מצב, כמו למשל, שהמצב יכול לגרום להנהלה למצוא פתרונות יצירתיים, להחליף מנהלים חלשים או אפילו להכניס טכנולוגיות חדשות כמו רובוטים. אולם, אלה אינם באמת יתרונות חיוביים לאותו רגע ספציפי ולאותה מטרה ... לשדר מסר חיובי לכל העובדים על החשיבות של כללי המשמעת והסמכות בעסק. כאשר העובדים רואים שמנהל לא מתפשר על ענייני משמעת וכבוד, הם יכולים להפנים בצורה עמוקה יותר את הערכים החשובים למקום העבודה. לפיטורין יש מחיר, שכן העובדים האחרים עלולים לשאול שאלות על התנהלות העסק, ולכן חשוב לוודא שהצעד הזה יבוצע בצורה נכונה ובצמוד לשיקולים עסקיים רחבים. האם כדאי להחזיר עובד לאחר פיטורין? בעניין החזרת עובד שפוטר לעבודה, אליעד מזהיר שזה תלוי מאוד בסיטואציה ובתגובה הצפויה מהצוות. מצד אחד, עובד שלמד מהטעויות שלו יכול לתרום רבות לעסק, אך מצד שני, החזרתו עלולה לפגוע באמון הצוות בהנהלה ולפגוע במורל הכללי. לדעת אליעד, זה דורש בחינה מדוקדקת של הסיטואציה ושל האישיות של העובד. מהו הלקח המרכזי בניהול עובדים בעייתיים? אליעד מסכם כי כאשר עובד מראה באופן עקבי חוסר משמעת והתנהגות מזלזלת, לא תמיד שווה לשמור עליו, גם אם הוא ... טובות בעבודה. הצלחת העסק והצוות לטווח הארוך מחייבת שמירה על משמעת ועל כבוד הדדי בין המנהל לעובדים. לכן, אם הנזק למשמעת גדול מהתועלת הטכנית שהעובד מביא, כדאי לפטרו. בסיכום הדברים, חשוב לזכור שכל החלטה לגבי פיטורין או השארת עובד חייבת להתחשב בהשלכות הרחבות יותר על העסק ועל הצוות, תוך הקפדה על ניהול תקין ותקשורת ברורה וישירה עם העובדים. ניהול עובדים בעסק כיצד להתמודד עם בעיות משמעת אצל עובדים פיטורין עובדים בעסק איך לשמור על צוות מאוחד ומוראל גבוה השלכות פיטורין לעסק היבטים ניהוליים בעסק איך להתמודד עם עובד חוצפן שלא מקשיב למנהל? העובד בסיפור שהוצג מציג התנהגות של חוסר משמעת בצורה עקבית, ובסופו של דבר מתפרץ כלפי מנהל הייצור מול כל הצוות. הבעיה המרכזית היא ההתנהגות הלא מכבדת של העובד והדרישה להישאר שעות נוספות, שלדבריו הוא לא מוכן להיענות ...
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2
... בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 2 איך לקבל החלטות נכונות במצבי לחץ? קבלת החלטות במצבי לחץ וניהול עובדים היא אתגר מוכר ונפוץ. כדי לקבל החלטות טובות במצבי לחץ, עליך להבין תחילה מה בדיוק מחויב לך, מהי המטרה המדויקת שאתה רוצה להשיג ומה לא מחויב לך. לדוגמה, כשמדובר בעובדים, המטרה הבסיסית שלך כמנהל היא שהעובדים יבצעו את העבודה בצורה הטובה ביותר. כל דבר מעבר לכך - כמו מי אמר למי, מי נפגע ממי, מי לקח סמכויות שאינן שלו - כל אלו נחשבים דברים פחות חשובים אם הם לא מפריעים להשגת המטרה המרכזית. למה נוצרים קונפליקטים בעבודה וכיצד ניתן לפתור אותם? קונפליקטים בין עובדים נוצרים בעיקר ... אמירה כלשהי ומחליט להפסיק לשתף פעולה. במצבים אלו, הפתרון הוא תמיד להחזיר את העובדים אל המטרה המרכזית של הארגון או הצוות, כלומר, לעורר בהם מודעות למטרה המשותפת, ולהדגיש מהי המשימה האמיתית החשובה שיש לבצע. כאשר עובד טוען שפגעו בו, או שהאחר מתערב בעניינים לא שלו, הפתרון הוא לגרום לו ... של המשימה הכוללת חשובה יותר מהעניינים האישיים או מריבים פנימיים. זה נכון גם ברמה האישית וגם ברמה הכללית של הארגון. כיצד להגביר את המוטיבציה של העובדים בצורה אפקטיבית? על מנת להגביר את המוטיבציה של העובדים, עליך כמנהל להבין בדיוק מה משפיע על הרצון של כל עובד לבצע את העבודה. המוטיבציה תלויה בכמה העובד מאמין שהמאמץ שהוא משקיע בעבודה ישתלם לו, לעומת הנזק או ההפסד שהוא מרגיש שעלול להיגרם לו. ... יועיל לו באופן אישי או מקצועי. השיחה הזאת צריכה להיעשות בצורה שמסבירה לעובד כיצד המאמץ יתרום לו, לצוות או לארגון. מתי משתלם להשקיע בעובד עם פוטנציאל נמוך יותר? שאלה שעולה לעיתים קרובות היא האם להשקיע בעובד שיש לו מוטיבציה נמוכה יותר, או עובד שלדעתך הפוטנציאל שלו מוגבל. התשובה טמונה ... ניתוח מעמיק של המצב, לזהות את הסיבות ואת התוצאות האפשריות לכל החלטה. לדוגמה, כאשר יש ויכוח בין עובדים, אתה כמנהל צריך לבדוק לעומק למה הם רבים ומה בדיוק הסיבה לקונפליקט, ורק לאחר מכן להחליט איך לפתור את זה. היכולת לקבל החלטות בצורה מדויקת תלויה באימון יומיומי שבו אתה מנתח סיטואציות ... ומהירות יותר בזמן אמת. איך לדעת כמה משאבים להשקיע בפתרון בעיות של עובדים? שאלה נוספת שעליך לשאול את עצמך כמנהל היא כמה משאבים וזמן להשקיע בפתרון בעיות אישיות של עובדים. התשובה לכך היא שיש לבחון בכל מקרה את כמות המשאבים הדרושה לעומת התועלת שתקבל מההשקעה. אם ההשקעה גבוהה והתועלת ... כדאי להשקיע בו. לסיכום, המפתח לקבלת החלטות נכונות הוא בהבנת התמונה הכללית, בהירות לגבי המטרות העיקריות של הארגון והבנת המוטיבציה האישית של כל עובד. ככל שהניתוח שלך יהיה יסודי וממוקד יותר, כך תוכל לקבל החלטות נכונות יותר במצבי לחץ, קונפליקטים ואי - וודאות. איך לפתור בעיות בעבודה? קבלת החלטות תחת לחץ הנעת עובדים בצורה יעילה ניהול קונפליקטים בצוות כיצד לנהל עובדים באופן אפקטיבי? ...
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 1
פתרון בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 1
... בעיות, קבלת החלטות במצבי לחץ, מודל לקבלת החלטות, ניהול עובדים, יעוץ למנהלים, יכולות ניהול, איך לקבל החלטות? לפתור בעיות, פיתוח חשיבה, קבלת החלטות בתנאי אי וודאות, חלק 1 איך נכון לקבל החלטות כשיש כמה בעיות בו זמנית? כאשר מתמודדים עם מצב שבו יש ... שאתה מטפל במשימה זו, המשימה הבאה יכולה להפוך למשבר גדול יותר ממה שהיה לו היית מטפל בה בהתחלה. לדוגמה, אם אתה מנהל מסעדה ויש כמה מנות שאתה חייב להכין, הגיוני להתחיל מהמנה הכי חשובה או דחופה. אבל, אם לקוח אחר כבר ממתין זמן רב מדי, בזמן שאתה מטפל במנה החשובה, הבעיה ... טוב האפשרי בהתחשב בזמן, במשאבים וביכולות שלך באותו רגע נתון. איך לקבל החלטות נכונות? קבלת החלטות במצבי לחץ ניהול זמן אפקטיבי איך להתמודד עם לחץ בעבודה? שיטות לפתור בעיות במהירות פיתוח יכולות חשיבה מה לעשות כשאין פתרון מוחלט? ...
ניהול סיכונים, איך לסגור חוזה הוגן? ניהול עובדים, סיכון מול סיכוי, סיכוי מול סיכון, סגירת חוזה, העלאת שכר לעובד, הסכם עם עובד, יעוץ למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, קביעת שכר לעובד
ניהול סיכונים, איך לסגור חוזה הוגן? ניהול עובדים, סיכון מול סיכוי, סיכוי מול סיכון, סגירת חוזה, העלאת שכר לעובד, הסכם עם עובד, יעוץ למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, קביעת שכר לעובד
ניהול סיכונים, איך לסגור חוזה הוגן? ניהול עובדים, סיכון מול סיכוי, סיכוי ... העלאת שכר לעובד, הסכם עם עובד, יעוץ למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, ... בהירות בהסכם העבודה. הוא מביא דוגמה של מנהל שסגר חוזה עם עובד בכיר, שבו ... לא נקבעו מראש יעדים ברורים, אליעד מציע לנהל שיחה פתוחה וישירה עם העובד, ... בהירות בעתיד. איך לקבוע את השכר לעובד בצורה נכונה? בקביעת שכר לעובד, אליעד ממליץ ... לעבוד באופן מיטבי, ולמעסיק יהיה קל יותר לנהל את מערכת היחסים הזו. כאשר יש ... שכר לעובד? איך לנסח חוזה עבודה הוגן? ניהול סיכונים בעסקים איך מודדים הצלחה ... לעובדים מתי לתת העלאת שכר? יעוץ עסקי למנהלים ...
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
אימון למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים
... למנהלים, פיטורי עובדים, הגדלת הכנסות, הקטנת הוצאות, ניהול עסק, לפטר עובדים, לנהל עובדים, אימון עסקי, הגדלת רווחים, להרוויח יותר כסף, לעשות יותר כסף, לנהל נכון, אימון לעסקים האם כדאי לפטר עובדים או להשקיע בהגדלת ההכנסות? אליעד כהן דן לעומק בסוגיה חשובה מאוד בניהול עסק: האם עדיף לפטר עובדים או ... בפיטורי עובד בעייתי? אליעד גם נותן דוגמה נוספת של עובד שנתפס כבעייתי, אולי כזה שעושה רעש, צועק או מפריע לעבודה השוטפת בעסק. לכאורה, התגובה האינסטינקטיבית של מנהל היא לפטר אותו כדי להימנע מאי - נעימות וכאוס בארגון. אך אליעד ממליץ לעצור לרגע ... איתו כדי לפתור את הבעיה מהשורש, במקום לפטר אותו ולחפש עובד חדש שאולי יעלה יותר כסף ויצריך משאבים וזמן נוספים לגיוס ולהכשרה. אליעד מסביר שהטעות הגדולה ביותר של מנהלים רבים היא לפעול מתוך ... לכך באמצעות משל על אנשים דתיים שלא מתגרשים בקלות, מכיוון שהם מאמינים שהכל מגיע מאלוהים, ולכן גם קונפליקטים או קשיים הם משהו שיש לקבל או לעבוד עליו. בדומה לכך, מנהל עסק צריך להבין שהשאלה החשובה היא לא איך אני מרגיש או האם העובד מציק לי, אלא מה הדרך הכי יעילה ואפקטיבית להגדיל את הרווחיות של העסק. כיצד לקבל החלטות ניהוליות בצורה אובייקטיבית ולא ... צריכה להיות תמיד מכוונת קדימה, ולא על סמך ההיסטוריה של העובד. הגישה הזו מאפשרת לקבל החלטות חכמות יותר שמביאות לרווחיות מקסימלית בטווח הארוך. מה החשיבות של ניהול ללא אגו בהחלטות עסקיות? אליעד מסיים ומדגיש את החשיבות הגדולה של ניהול ללא אגו. הוא אומר שרוב הטעויות נעשות כשהמנהל נותן לרגש שלו להוביל אותו ... יש לקבל החלטות מתוך הסתכלות על העובדות, המספרים והיעילות של העובדים, ולשים בצד שיקולים רגשיים שעלולים לפגוע ברווחיות. כיצד להגדיל הכנסות בעסק? איך לקבל החלטות ניהוליות נכונות? מה חשוב לדעת לפני פיטורי עובד? ניהול עסקי ללא אגו איך להקטין הוצאות ולהגדיל רווחים? איך מתמודדים עם עובד בעייתי? אימון למנהלים ולעסקים ...
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
עסק משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים
... משפחתי, עבודה עם בני משפחה, סכסוכים בעסק משפחתי, בעיות בעסק משפחתי, בעיות במשפחה, לעבוד עם בני משפחה, עסק עם בני משפחה, בעיות במשפחה, ניהול בני משפחה, אימון למנהלים מה גורם לסכסוכים בעסק משפחתי? אחד הנושאים המורכבים ביותר בניהול עסק משפחתי הוא העבודה המשותפת עם בני המשפחה. כאשר עובדים עם בני משפחה בעסק משפחתי, נוצר לעיתים קרובות קונפליקט בין הצורך לשמור על הרמוניה משפחתית לבין דרישות הניהול של העסק. אליעד כהן מסביר שהדבר העיקרי שגורם לבעיות וקונפליקטים במשפחה כאשר עובדים יחד ... של עצמך. לדבריו, זה תלוי תמיד במטרות שלך. כלומר, חשוב להבין מה מטרת ההעסקה - האם זו מטרה עסקית או מטרה משפחתית? כאשר מדובר במטרה עסקית בלבד, צריך להתנהל על פי קריטריונים מקצועיים בלבד, אך אם המטרה היא גם רגשית או משפחתית, המצב שונה לחלוטין. האם יש קונפליקט בעבודה עם בני משפחה? אליעד מסביר שלפעמים יש צורך שהמנהל ישחק את תפקיד השוטר הרע, כלומר, יעמוד בקונפליקט מסוים עם העובדים שלו, כולל בני ... בנוסף, יש לדבר באופן פתוח וישיר על נקודות חיכוך פוטנציאליות. אם למשל בעל עסק יודע שבן משפחה עשוי להיעלב או להיפגע אם יקבל ביקורת מקצועית, עדיף לנהל את השיחה מראש כדי להבהיר את הציפיות. כך אפשר למנוע את החיכוך עוד לפני שנוצר. מה הקשר ... חשוב להבין את כל היתרונות והחסרונות של המצב, להגדיר מטרות עסקיות ומשפחתיות בצורה ברורה, וליצור תקשורת פתוחה על הציפיות של כל הצדדים. רק כך אפשר לנהל את העסק בצורה מוצלחת מבלי לפגוע בקשרים המשפחתיים, וגם ליהנות מהיתרונות הייחודיים של עסק משפחתי. איך לעבוד עם בני משפחה בעסק? סכסוכים בעסק משפחתי ניהול עסק משפחתי איך להימנע מבעיות במשפחה? האם כדאי להעסיק בן משפחה? אימון למנהלים בעסק משפחתי איך לפתור קונפליקטים בעסק משפחתי? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ניהול ישיר, האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם באמת הכל לטובה? למה העולם קיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש אמת מוחלטת? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך להנות בחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול ישיר, איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להאמין בעצמך? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לעסקים, מאמן זוגי, אימון אישי ועסקי בנושא ניהול ישיר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7520 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 07:55:41 - wesi1