אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה ניהול ✔ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:19ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
מה לעשות כשמרגישים שתשובה שלילית עומדת להגיע בניהול משא ומתן?

כאשר מנהלים משא ומתן, בין אם מדובר בבקשה להעלאה בשכר, דיון על תנאי העסקה או כל מצב אחר שבו רוצים לשכנע אדם אחר לקבל החלטה לטובתנו, לפעמים מגיע רגע שבו ברור שהתשובה שנקבל עומדת להיות שלילית. למשל, אם מישהי מבקשת מהבוסית שלה העלאה בשכר, ותוך כדי השיחה היא מתחילה להבין שהבוסית עומדת להגיד: "אין העלאה, ואם לא מתאים לך - את יכולה להתפטר", מה ניתן לעשות במצב זה? כיצד ניתן למנוע או לפחות לדחות את התשובה השלילית הזו?

האם עדיף לסגת או לוותר על הבקשה אם התשובה השלילית כבר באוויר?

אחת האפשרויות של אנשים היא לומר: "אם את לא רוצה לתת לי העלאה, פשוט תפטרי אותי", או "בואי נשאיר את המצב כמו שהוא". אבל הבעיה בגישה הזאת היא שהיא למעשה מקבעת את המצב השלילי ומונעת אפשרות לשיפור עתידי. אם האדם כבר קיבל את התשובה השלילית, הוא איבד את ההזדמנות להשיג את המטרה שלו, ובכך למעשה ויתר על האינטרסים שלו.

איך אפשר לדחות את התשובה השלילית כדי להרוויח זמן לחשיבה מחדש?

האפשרות המומלצת, כפי שמסביר אליעד כהן, היא לדחות את מתן התשובה. לדוגמה, אם מישהו עומד לקבל תשובה שלילית באופן מיידי, הוא יכול לומר לצד השני: "אני מבקש לא לקבל תשובה עכשיו, אשמח שתחשבו על הנושא עוד כמה ימים, ונדבר שוב לאחר מכן". בצורה זו האדם מרוויח זמן נוסף שבמהלכו הוא יכול:
  • להעלות טיעונים חדשים שלא חשב עליהם בזמן השיחה הראשונית.
  • למצוא דרכים נוספות להציג את הערך שלו או את היתרונות שהוא מציע לארגון.
  • לגייס תמיכה של גורם שלישי או המלצה שיכולה להשפיע על ההחלטה.
  • לאפשר לצד השני זמן להירגע ולחשוב בצורה פחות לחוצה, מה שעשוי להוביל להחלטה חיובית יותר בהמשך.
האם דחיית תשובה שלילית מועילה גם במצבים דרמטיים במיוחד?

אליעד כהן מציג דוגמה דרמטית, כמו מצב שבו אדם עומד מול שופט שעומד לגזור עליו גזר דין מוות. במצב כזה, אותו אדם יכול לבקש מהשופט: "תן לי עוד כמה ימים לפני שאתה מחליט". אמנם זהו מקרה קיצוני, אבל העיקרון זהה - המטרה היא להשיג זמן נוסף שבמהלכו אולי יצליח לשכנע או למצוא פתרונות חדשים שימנעו את התוצאה השלילית.

מה הסיכונים האפשריים בדחיית התשובה?

חשוב להדגיש שיש סיכון מסוים בדחיית התשובה. לדוגמה, ייתכן שלאחר הזמן הנוסף שהתקבל, המצב יהיה אפילו גרוע יותר: לא רק שלא יתקבל מה שרוצים, אלא שיגיע מצב גרוע יותר, כמו פיטורין במקום העלאת שכר. עם זאת, לפי אליעד כהן, אם כבר ברור שעכשיו עומדת להגיע תשובה שלילית חד - משמעית, אז בעצם אין מה להפסיד - כיוון שאת ה"לא" כבר כמעט בוודאות יש. לכן, הדחייה היא הזדמנות לשפר את המצב, כאשר אין הרבה מה להפסיד.

כיצד דחיית התשובה יכולה להגדיל את הסיכוי לקבל את מה שרוצים?

אליעד מדגיש שכאשר מקבלים זמן נוסף, נפתחות הזדמנויות חדשות. אפשר לנצל את הימים הנוספים כדי:
  • לחדד ולשפר את הצגת הבקשה בצורה משכנעת יותר.
  • להציג הוכחות נוספות ונתונים חדשים הממחישים את החשיבות והצורך של הבקשה.
  • לנהל שיחות בלתי פורמאליות שיכולות לשנות את דעתו של הצד השני.
  • להשתמש בטכניקות של NLP או שיטות שכנוע מתקדמות אחרות שיכולות לשפר את סיכויי ההצלחה.
האם כדאי תמיד לדחות את התשובה השלילית?

אליעד מסביר שהאסטרטגיה של דחיית התשובה היא כלי שימושי כאשר אדם כבר קולט שהתשובה השלילית קרובה ואין לו טיעונים נוספים באותו רגע. המטרה העיקרית היא להשאיר את המצב פתוח כמה שיותר זמן כדי לאפשר שינויים פוטנציאליים. זה לא מבטיח הצלחה ודאית, אך בפירוש נותן מרחב נוסף לפעולה ומגדיל את הסיכויים לתוצאה חיובית.

מה לעשות אם דחיית התשובה עלולה להחמיר את המצב?

אליעד מדגיש שבמקרה שבו ברור לחלוטין שהדחייה תוביל לתוצאה גרועה יותר, יש לבחון בזהירות את המהלך. אך לרוב, כאשר התשובה השלילית כבר כמעט ודאית, בדרך כלל לא יהיה נזק משמעותי בניסיון לדחות אותה, כי האלטרנטיבה היא לקבל "לא" מיידי וסופי.

מה המסר העיקרי של אליעד כהן על ניהול משא ומתן ואיך לא לקבל לא?

המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכדי לא לקבל "לא", במיוחד כשהתשובה השלילית כבר ברורה ומיידית, כדאי מאוד לנסות לדחות אותה. בקשת דחייה יוצרת הזדמנות נוספת לשנות את דעתו של הצד השני, לשפר את עמדתך, ולהביא לתוצאה טובה יותר. לא תמיד אפשר למנוע לחלוטין תשובה שלילית, אך הדחייה היא כלי משמעותי בניהול משא ומתן המגדיל את הסיכויים לשפר את התוצאה.
מה עושים כשמרגישים שעומדים לקבל תשובה שלילית במהלך ניהול משא ומתן?

במהלך ניהול משא ומתן על העלאה בשכר, או בכל סיטואציה דומה של שכנוע, עלול להגיע רגע שבו הצד השני עומד להכריז על "גזר הדין" - תשובה שלילית או סירוב מוחלט. לדוגמה, את מבקשת העלאה מהבוסית שלך, ואת מבחינה שהיא עלולה לומר "אין העלאה, ואם לא מתאים לך את יכולה להתפטר". במצב כזה, עולה השאלה מה אפשר לעשות כדי לא לקבל את התשובה השלילית, או לפחות לדחות אותה.

איך נראית הדילמה בניהול משא ומתן על העלאה בשכר?

הדילמה עולה כשאת מזהה שבפעם הבאה שהבוסית תדבר, היא תגיד "לא" לדרישתך. נראה שאין יותר מה לומר, ושכל טיעון כבר מוצג. הדילמה הופכת לחוצה במיוחד אם את רואה שאולי לא רק שלא תקבלי העלאה, אלא גם עשויים לפטר אותך. במילים אחרות, את מבינה שאת רגע לפני קבלת תשובה שלילית סופית, ואין לך עוד טיעון נוסף שישנה מיד את עמדתה.

למה לפעמים אנשים שוקלים לוותר ולסגת מהדרישה?

יש מי שיבחר להגיד: "טוב, אם את לא רוצה לתת לי העלאה, אז תפטרי אותי" או "בסדר, אז בואי נוותר על כל העניין ונישאר במצב כפי שהוא". אך במקרים רבים, ויתור או משיכת הבקשה רק מעבירה את התשובה השלילית "על השולחן" - כי בפועל לא קיבלת את מה שרצית, והמשא ומתן נסגר ללא ההעלאה המבוקשת.

איך לדחות את התשובה השלילית כדי לנסות לשפר את עמדתך?

כאשר את כבר רואה שהתשובה השלילית קרובה, וכבר אין לך רעיונות נוספים לשכנע ברגע זה, אפשרות אחת היא לבקש לדחות את התשובה. במקום לשמוע "לא" חד - משמעי עכשיו, אפשר לומר:

"אני מבקשת שלא תתני לי תשובה מיידית. אודה לך אם תוכלי לחשוב על זה עוד כמה ימים, ונחזור לדבר על הנושא בהמשך."

הרעיון הוא להרוויח זמן נוסף. לעיתים, מרווח הזמן הזה מאפשר:
  • להעלות טיעונים חדשים שלא חשבת עליהם קודם.
  • לגייס גורם נוסף או המלצה שתוכל להשפיע על המחליט / ה.
  • לתת גם לצד השני זמן להירגע, לבחון שוב את הסיטואציה או להתייעץ עם גורמים אחרים.
  • להגדיל את הסיכוי שהאווירה תהיה שונה בעת השיחה הבאה, ובכך לזכות בתגובה חיובית יותר.
איך זה קשור לתרחישי "גזר דין" דרמטיים יותר?

במהלך ההסבר, הובאה דוגמה דרמטית: אם אדם יודע שהשופט עומד להוציא אותו להורג, אולי כדאי לבקש לדחות את מתן גזר הדין, כדי להרוויח זמן ולנסות לשנות את ההחלטה. הרעיון דומה גם בדיון על משא ומתן בנושא שכר - אם את עומדת לקבל את התוצאה הגרועה ביותר (סירוב או אפילו פיטורין), לפעמים הבקשה "תן לי עוד זמן, אל תיתן לי תשובה עכשיו" מייצרת הזדמנות נוספת לשכנע.

מה הסיכון בדחיית התשובה?

תמיד יש חשש שבזמן הנוסף שתקבלי, הצד השני יחליט אפילו על אפשרות גרועה יותר עבורך. לדוגמה, אולי אחרי כמה ימים המעסיק יאמר "לא רק שאין העלאה, אלא שאני שוקל לפטר אותך." למרות זאת, אם מלכתחילה היית בטוחה שכבר עכשיו הולכת להגיע תשובה שלילית, לעיתים אין הרבה מה להפסיד. הגישה של "מה כבר עלול לקרות" יכולה להיות עדיפה על קבלת "לא" ודאי באותו רגע.

איך זה באמת עשוי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית?

ברגע שאת מצליחה לדחות את תשובת ה"לא", את משאירה לעצמך מרחב פעולה. בימים הנוספים האלו תוכלי:
  • לנסח מחדש את הבקשה כך שתהיה אטרקטיבית יותר לבוסית.
  • להביא דוגמאות נוספות לתרומתך לארגון, או להסביר את הערך המוסף שאת מביאה לתפקיד.
  • לגייס תמיכה ממנהלים אחרים או מעמיתים, כדי להשפיע בעקיפין על ההחלטה.
  • להתמודד עם התנגדויות שהבוסית העלתה, ולהראות לה שלאחר חשיבה נוספת, יש פתרונות לחששותיה.
  • להשתמש בטכניקות NLP, או בכלים של ניהול משא ומתן ושכנוע, כדי לחזק את העמדה שלך.
מה המסר העיקרי לגבי ניהול משא ומתן וכיצד "לא לקבל לא"?

המסר הוא שאם את מזהה שאת רגע לפני תשובה שלילית, תוכלי לבקש לדחות את התשובה, במקום לקבל אותה על המקום. לעיתים, עצם הדחייה יוצר שינוי בהלך הרוח. זה לא מבטיח הצלחה, אך בהחלט יכול להגדיל את הסיכוי לקבלת תוצאה טובה יותר בהמשך.
מה קורה אם אתה מנהל משא ומתן עם מישהו ואתה מנסה לשכנע אותו שנגיד יסכים לתת לך העלאה בשכר, את אומרת לבוסית שלך אני רוצה העלאה בשכר ואת מדברת איתה רוצה העלאה לא רוצה העלאה מדברים ומדברים ואז את מגיעה לשלב שאת קולטת שהיא הולכת להגיד לך "תקשיבי אין העלאה בשכר לא מתאים לך תתפטרי" ונניח שאת לא רוצה את התשובה הזאת מה האפשרויות העומדות לרשותך.

ש: את לא רוצה להעלות לי את המשכורת אז תפטרי אותי.

אליעד: את פה או לא פה מה אמרתי נניח שאת לא רוצה את התשובה הזאת.

ש: לא את התשובה הזאת זאת לא התשובה הזאת.

אליעד: נניח שאת לא רוצה שיגידו לך "לא בא לי לתת לך העלאה במשכורת ואם לא נפטר אותך" את יודעת שהבן אדם את מנהלת איתו משא ומתן, שנייה עכשיו אנחנו מנהלים משא ומתן עם מישהו ואנחנו רוצים שהוא יגיד לנו ככה ולא ככה אוקי אנחנו מתווכחים איתו ככה או ככה מתווכחים יש שלב שאתה קולט שעכשיו הוא הולך לתת את גזר הדין להגיד לך "אדוני לא מוכן וזהו בזה זה נגמר הפרשה" מה האלטרנטיבות העומדות לרשותך שאתה יכול לעשות משהו שיעזור לך תדאג לאינטרס שלך מה האלטרנטיבות.

ש: אפשר לשאול אותו האם יש סיכוי שאני אקבל תשובה.

אליעד: מה אני שאלתי?

ש: מה אתה יכול לעשות על מנת שלא אגיע למצב הזה.

אליעד: לא שאלתי את זה בהנחה שאתה יודע שהמשפט הבא הולך להיות מה שאתה לא רוצה לשמוע אז מה תמשיך לשכנע אותו להגיד אחרת?

ש: לא.

אליעד: כן אז מה?

ש: לשאול אותו שאלה להגיד לו אם אתה הולך להגיד לי עכשיו או שאתה מכוון לזה או שאתה מפטר אותי אז בוא נשאיר את המצב כמו שהוא.

אליעד: בוא נשאיר את המצב כמו שהוא אז זה בעצם אומר שאתה קיבלת אז זה כאילו אמרת אתה אומר תגיד במקומו את מה שהוא הולך להגיד לך, תגיד לו "יודע מה הכל בסדר אל תגיד לי בוא נשאיר את זה איך שזה אל תגיד לי כלום" זה הפתרון אבל זה לא התרחיש הטוב עבורך זאת האלטרנטיבה הכי טובה שלך?

ש: לא אני יכול להגיד אני מוכן להמתין עם הבקשה שלי להזדמנות אחרת למצב טוב יותר.

אליעד: אז מה בעצם שאתה וויתרת על מה שעכשיו אתה רוצה.

ש: כרגע כן.

אליעד: זאת אומרת שבעצם אמרת במקומו עכשיו לא תקבל העלאה נכון?

ש: עכשיו לא.

אליעד: זאת אומרת שאתה אמרת במקומו עכשיו לא, אוקי אתה רוצה שהוא יתן לך העלאה מחר אתה אומר "אני רוצה בסוף החודש שהוא יוסיף לי כסף למשכורת" עד כאן הבנת, הבנת זה מה שאתה רוצה עכשיו אתה מתווכח איתו ומתווכח אתה יודע שהוא הולך להגיד לך "אתה לא הולך לקבל כסף החודש תוספת למשכורת" הוא הולך להגיד לך את זה ואתה לא רוצה שהוא יגיד לך את זה אז מה תגיד לו תגיד לו יודע מה בוא נשאיר את המצב איך שהוא כרגע זה מה שאתה לא רוצה שיקרה.

ש: צריך להגיע למשפט שהוא יתן לי בכל זאת העלאה?

אליעד: לא יודע אם אתה לא רוצה, תקשיב אתה לא רוצה שהוא יגיד לך "אני לא נותן לך העלאה" ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שהוא יתן לך העלאה ואתה יודע שהוא הולך עכשיו להגיד לך "אדוני אין העלאה" מה עושים.

ש: אתה יכול להגיד לו שבזה שאתה לא מתכוון לתת לי העלאה אתה תפסיד הרבה יותר.

אליעד: אין בעיה ואתה יודע שתכף הולך להגיד לך "אדוני אין העלאה" ואתה לא רוצה לקבל את התשובה הזאת מה אתה עושה?

ש: זה מה שאני אומר אני אומר לו.

אליעד: אין בעיה כבר אמרת לו את זה והוא כבר קיבל והוא שמע ואתה כבר מבין שהוא עומד להגיד לך "אין בעיה תתפטר" ואתה לא רוצה שהוא יגיד לך את זה מה אתה עושה, אז התשובה היא פשוטה מה התשובה זה לא שאין תשובה יש תשובה מה התשובה, התשובה היא שאתה תמיד יכול להגיד לו אם אתה קולט שהמשפט הבא הולך להיות משהו שאתה לא רוצה לשמוע ואתה לא מוצא שום דרך למנוע את "מה כבר אני עוד יכול להגיד" אתה יכול להגיד אתה לא צריך לתת לי תשובה עכשיו תן לי תשובה עוד כמה ימים.

ש: אבל זה מה שהוא אמר.

אליעד: הוא לא אמר את זה.

ש: הוא אמר את זה.

אליעד: הוא לא אמר את זה והוא אפילו לא התכוון לומר את זה.

ש: הוא התכוון.

אליעד: הוא לא התכוון לומר את זה ולא רק שהוא לא אמר את זה ולא רק שהוא לא התכוון לומר את זה אלא אם הוא אמר את זה המצב עוד יותר גרוע כי הוא אמר הפוך ממה שאני אמרתי. אתה הבנת מה אני אמרתי רגע מה הייתה התשובה שלי?

ש: לא בטוח שזה ימנע את מה שהוא יגיד לו.

אליעד: לא בטוח אבל אם אתה עכשיו בדו קרב ועכשיו אומרים צריך להוציא אותך להורג ועכשיו אתה מנסה להסביר לשופט לא להוציא אותך להורג ואתה יודע שעכשיו המשפט הבא שלו זה "אוקי גזר דינך מוות" ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלא תמות אז מה שאתה צריך לעשות להגיד לו "תקשיב אתה לא חייב לתת לי תשובה עכשיו אתה יכול לחשוב על זה" או "אני אשמח לקבל ממך תשובה בעוד כמה ימים אחרי שתחשוב על זה יותר לעומק" ואז בעצם עכשיו יצרת עוד זמן בזמן הזה פתאום יכול לבוא לך רעיון מה להגיד לו הוא יכול לשנות את דעתו כי כבר אין לך מה להפסיד את הלא כבר קיבלת.

זאת אומרת הוא עכשיו הולך להגיד לך "אני רוצה לעשות הפוך על שאתה רוצה" כאילו אם אתה קולט בשלב משא ומתן שאתה הולך לקבל תשובה שאתה לא רוצה לקבל אותה ואין לך מה לעשות אז תבקש לדחות את התשובה אל תבקש לקבל את התשובה עכשיו ואז אתה מגדיל את הסיכוי שאולי בעוד כמה ימים תקבל תשובה אחרת שונה מהתשובה שאתה חושב שאתה הולך לקבל עכשיו שאתה לא רוצה לקבל אותה. הבנת?

ש: הבנתי כן אבל השאלה אם זה באמת מגדיל את הסיכוי.

אליעד: כן עכשיו יש לך זמן זמן חשיבה.

ש: גם אני נותן לו את הזמן הזה אני אומר לו כעת אני מבין שכעת זה לא הולך.

אליעד: לא זה שונה אתה אמרת אין בעיה אני אגיד לו "תקשיב בוא אני מבין שזה לא הולך אני מוותר על מה שאני רוצה דבר איתי בהמשך" אבל לא תמיד זה אפשרי נגיד שהוא אומר לך אני רוצה לפטר אותך אז אתה יכול להגיד לו "טוב תפטר אותי ונדבר בהמשך" אין מה לדבר בהמשך פיטר אותך פיטר אותך לא תמיד זה אפשרי נדבר בהמשך וגם אם אפשרי לא תמיד אתה רוצה את ה - "נדבר בהמשך" לפעמים אתה גם רוצה עכשיו תשובה לא בהמשך.

מה שאני הצעתי זאת הצעה אחרת שאם אתה מתווכח עם מישהו על משהו והוא תכף הולך לתת לך את התשובה שאתה לא רוצה לשמוע יש לך עוד קלף אחד אחרון נגיד לו "תקשיב תחשוב תן לי תשובה עוד יומיים" ואז קיבלת עוד יומיים הארכה ביומיים האלה תחשוב תראה תשלח מישהו לדבר איתו דבר איתו אתה, יש יותר סיכוי שאם יעבור יומיים שהוא יחשוב להגיד לך את מה שאתה רוצה לשמוע מאשר עכשיו לכן עדיף לך להגיד לו דבר איתי עוד יומיים. הבנו את הסיפור?

ש: יכול להיות גם על ידי זה שאתה דוחה מה בעצם אתה דוחה.

אליעד: אתה לא יכול לעשות יותר רע אמרת לו "את מה שאתה רוצה להגיד לי, תקשיב אני לא צריך שתיתן לי תשובה עכשיו בבקשה תיתן לי תשובה עוד יומיים".

ש: הוא יכול להגיד לך אחרי הזמן הזה "לא רק שאני לא אתן לך העלאה במשכורת אני גם מפטר אותך".

אליעד: יכול להיות אבל מה אמרתי בהנחה שאתה כבר רואה שהוא עכשיו הולך לתת לך את התשובה הכי גרועה ועכשיו איזה תרחיש יותר גרוע יכול להיות שבעוד יומיים הוא בכלל יתנקש בך יכול להיות אבל לא דיברנו על זה, אם יש לך סיכוי שאם הוא לא יתן לך תשובה עכשיו אז בעוד יומיים התשובה תהיה יותר גרועה מאשר עכשיו זה נושא שיחה אחר אבל לא דיברתי על זה אמרתי בהנחה שיש לך יש לך עכשיו לדוגמה "אני מפוטר או לא מפוטר" משהו שהוא כן או לא ועכשיו אתה הולך לקבל את הלא אז אתה דוחה את הלא הזה בכמה ימים.
העלאת שכר לנהל מה אתה עושה רוצה לשמוע צריך להגיע להביא אמת השגת מטרה מה לעשות מרחב המקום איך לשכנע אנשים nlp איך לא לקבל לא איך לדחות את רוע הגזירה אנשים מצליחים אנשים מצליחנים הולך להפסיד הולך לשמוע לא ווינר ווינריות ווינרים לא לקבל לא לקבל לא לדחות לדחות את רוע הגזירה להפסיד לוזר לוזריות לוזרים לנהל לנהל משא ומתן לקבל לא לקבל סירוב לקבל תשובה לקבל תשובה שלילית לקבל תשובות לשמוע מה לעשות מה לעשות כשאתה מה לעשות כשאתה הולך מה לעשות כשאתה הולך להפסיד מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא מנהל מפסידן מפסידנות מפסידנים מצליחן מצליחנות מצליחנים משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן נלפ סירוב שלילי שליליות תשובה תשובה שלילית
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים
ניהול תהליכים עסקיים, ניהול תיבת הדואר הנכנס, ניהול תיבת ה INBOX, איך למנוע ממיילים ללכת לאיבוד? איך למנוע דואר נכנס שלא טופל? ניהול הדואר האלקטרוני, מחשוב תהליכים, מחשוב עסקי, התייעלות עסקית, ניהול עסקי, יעוץ ארגוני, ניהול המיילים איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הרצאה זו של אליעד כהן מתמקדת בניהול תיבת הדואר הנכנס, או כפי שמכונה גם האינבוקס, במטרה למנוע מיילים שלא טופלו מלהלך לאיבוד או להיבלע בתוך המיילים שנעשתה בהם עבודה. אליעד מציין את החשיבות בניהול המיילים בצורה מסודרת ומאורגנת, על מנת לשמור על אפקטיביות ... לא טופלו. כל מייל שלא הוצא מהאינבוקס ייצור ערבוב ובלגן, ומיילים חשובים עלולים להיאבד או להתעכב. מה התהליך הנכון לטיפול במיילים? אליעד מסביר שהמפתח בניהול אפקטיבי של דואר אלקטרוני הוא ההחלטה המיידית על כל מייל. כל ... אותו מהאינבוקס. על פי גישה זו, על העובד או האדם להוציא את המיילים מהמקום שבו הם ממתינים, כך שלא יוותרו מיילים לא מטופלים. האם זה באמת חשוב? החשיבות של ניהול נכון של הדואר הנכנס, לפי אליעד, היא קריטית לשמירה על סדר ואפקטיביות בעבודת היום - יום. תיבת הדואר הנכנס משמשת כשער לכל המשימות והפניות, ואם לא נתנהל בצורה מסודרת, כל מייל שלא מטופל בזמן יכול לגרום לעיכובים בתהליכים ולהחמיץ פניות חשובות. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס בצורה אפקטיבית? הנושא המרכזי בהרצאה הוא ניהול תיבת הדואר הנכנס, או האינבוקס, באופן שמונע מצבים בהם מיילים ... זה חשוב מאוד, כי אם מיילים נשארים באינבוקס, אתה עלול לשכוח מהם ולפספס משימות או משובים חשובים. האם זה באמת חשוב? ההבנה המרכזית כאן היא, שהתהליך של ניהול מיילים ופעולות הדואר האלקטרוני הוא קריטי כדי למנוע בלגן ... המשימות - היא האזור שבו כל הדברים מתחילים. כל מייל שלא מטופל מיד ישאר שם ויעכב את התהליך, ולכן חשוב כל הזמן לבדוק ולהוציא את המיילים שטופלו מהאינבוקס. ניהול תהליכים עסקיים ניהול זמן מחשוב תהליכים ניהול דואר אלקטרוני התייעלות עסקית איך לנהל את תיבת האינבוקס? איך לנהל את המיילים? איך לנהל את הדואר האלקטרוני? איך לנהל את הדואר הנכנס? ניהול משימות ...
ניהול / לנהל / מנהל - הכל כולל הכל על ניהול / לנהל / מנהל - רשימת כל הנושאים
ניהול לנהל מנהל - הכל כולל הכל על ניהול לנהל מנהל - רשימת כל הנושאים ניהול ניהול אנשים ניהול בני משפחה ניהול דיון ניהול דיונים ניהול דיונים בפייסבוק ניהול הזמן ניהול זמן ניהול זמן בארגון ניהול זמן יעיל ניהול זמן נכון ניהול כסף ניהול כעס ניהול כעסים ניהול לקוחות ניהול מנהלים ניהול מנהלים בארגון ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן מתוחכם ניהול משא ומתן עם אויב ניהול משא ומתן עסקי ניהול נכון ניהול סיכונים ניהול סיכונים פיננסיים ניהול עובדים
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות סגורות, לא לסגור משימות פתוחות, סגירת משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני
ניהול יומן משימות, ניהול משימות, ניהול זמן, ניהול רשימת משימות, לסגור משימות, מחיקת משימות, למחוק משימות, סדר וארגון משימות, לא לפתוח משימות ... משימה, פתיחת משימה, ניהול זמן, ניהול ארגוני איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה באמת? כדי לנהל יומן משימות באופן יעיל, אליעד כהן מסביר שישנם שני עקרונות חשובים ומשלימים שצריך להקפיד עליהם. ... את השני ותורמים לניהול זמן נכון ולמניעת עומס ובלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? העיקרון הראשון בניהול יומן משימות הוא לא לסגור אף פעם משימה שעדיין פתוחה או שעדיין דורשת טיפול. הטעות הנפוצה היא ... שני העקרונות תורם לניהול זמן וארגון נכון? האיזון בין שני העקרונות - לא לסגור משימות שעדיין פתוחות ולא להשאיר ברשימה ... את היעילות, לשפר את ניהול הזמן ולהפחית עומס נפשי מיותר. מצד אחד, כל משימה שנדרשת לטיפול מופיעה מולנו בבירור, ואיננו ... אליעד מסביר שניהול נכון של יומן המשימות כרוך בשמירה על בהירות מקסימלית. על ידי הקפדה על סגירה נכונה ומדויקת של ... ולהפחית לחץ נפשי. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות איך לנהל יומן משימות בצורה יעילה? כשמנהלים יומן משימות, ישנם שני עקרונות חשובים שצריך להקפיד עליהם, שיכולים להיראות כנגדים אבל ... חשוב להבין איך לנהל את המשימות באופן שמסייע לניהול זמן ויעילות, ולמנוע מצבים שמעמיסים על המוח או יוצרים בלבול. מהו עקרון לא לסגור משימות פתוחות? ... ונוחה להתמצאות. ניהול משימות סגירת משימות ניהול זמן ארגון רשימת משימות ניהול יומן משימות ...
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה? ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם. הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, כמה יחידות מכרת היום? או כמה מטוסים ייצרת החודש? אף שברור שלא הוא ייצר בעצמו את המטוסים, האמירה הזו מעבירה לו אחריות ישירה לתוצאה. מה ההבדל ...
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות
ניהול, סוד הניהול, להיות מנהל, ללמוד לנהל, להיות מנהל מוצלח, להצליח לנהל, לנהל אנשים, לנהל עובדים, לנהל ארגון, ניהול אנשים, ניהול עובדים, ניהול צוות עובדים, מנטורינג למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ למנהלים, מיומנויות ניהוליות מהו הסוד האמיתי לניהול מוצלח? הדרך הטובה ביותר ללמוד לנהל אנשים בצורה נכונה ולהיות מנהל מוצלח היא קודם כל ללמוד לנהל את עצמך בצורה הטובה ביותר. אליעד כהן מסביר בהרצאה באופן מפורט שיכולת הניהול שלך תלויה ישירות ביכולתך לנהל את עצמך, בעיקר ביחס למטרות האישיות שלך שאינן קשורות כלל לאנשים אחרים. ככל שתהיה מסוגל להשיג את המטרות האישיות שהצבת לעצמך, במיוחד את המטרות המאתגרות ביותר, כך תהיה מסוגל לנהל טוב יותר אנשים אחרים. איך ניהול עצמי משפיע ישירות על יכולת הניהול שלך? אליעד כהן מדגיש כי אין קיצורי דרך ואין פתרונות קסם בניהול אנשים. הוא מבהיר שכל קושי שאתה נתקל בו בניהול אחרים, משקף בדיוק את הקושי שיש לך בניהול עצמי. הוא נותן הסבר מפורט ואומר שאם אתה נתקל בקושי גדול לנהל עובד מסוים או מצב ספציפי, תוכל לבדוק ולראות שהקושי הזה הוא בדיוק אותו הקושי שיש לך מול עצמך, בתחום אחר או במצב אחר. לדבריו, אין הבדל עקרוני בין הקושי בלנהל עובדים לקושי ב
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי במחלקת מכירות, ניתוח משפך המכירות, מהו משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר?
ניהול מכירות, ניהול תהליכי מכירה, שיפור תהליכי מכירה, מה זה מנהל מכירות? מה ההבדל שבין איש מכירות למנהל מכירות? ניהול מחלקת מכירות, ניהול מנהל מכירות, ניהול אנשי מכירות, בקרה על תהליכי מכירה, לשפר את תהליכי המכירה, ניתוח משפך שיווקי, מסע הלקוח במחלקת המכירות, משפך שיווקי ... משפך מכירות? איך לשפר את תהליכי המכירה? איך לנהל אנשי מכירות? להבין למה אין מכירות, איך להגדיל את המכירות? למה קשה למכור? איך למכור יותר? וכאן נסביר מה תפקידו של מנהל מכירות? ונדבר על אחד מההבדלים שבין מנהל המכירות לבין איש המכירות ונסביר מה ההבדל שבין מנהל מכירות לאיש מכירות? ומה תכונות האופי הנדרשות ממנהל מחלקת מכירות, בשונה מהתכונות הנדרשות מאיש מכירות. ויש בזה כל מיני היבטים, לדוגמה שאיש המכירות אחראי רק על עצמו ומנהל המכירות כנראה אחראי על כמה אנשי מכירות וכיוב. אבל עוד הבדל אחד מרכזי שצריכים לזכור הוא, שאיש המכירות אחראי בעיקר על למכור. אבל מנהל המכירות אחראי על לנהל את תהליכי המכירה, שזו פעולה שהיא לא של מכירה לכשעצמה. ואני אסביר. איש מכירות, עובד בלמכור. הוא פוגש לקוחות ומוכר ... זה בגדול, למרות שזה לא מדויק, אבל זה בגדול. ניהול מחלקת מכירות על ידי מנהל מכירות, זה אומר לא רק אחריות כללית על אנשי המכירות ואחריות על כך שבסופו של תהליך יהיו מכירות, אלא גם זה אומר שמנהל המכירות צריך לעשות תהליכי ניתוח ובקרה של תהליכי המכירה. כי יש את החלק של למכור בפועל, דהיינו, תקשורת בין אישית עם ... וכך הלאה עד השלב שבו נסגרה עסקה באופן סופי. ומנהל המכירות אמור לדעת לעשות בקרות ואנליזות על תהליכי המכירה, לנסות לנתח את התהליך של קבלת הליד ולראות איך הוא משפר את ... נדרש בעיקר למכור ללקוחות ולסגור עסקאות. אבל ממנהל המכירות לא נדרש רק לגרום לאנשי המכירות למכור יותר, אלא נדרש גם לראות מבחוץ את כל תהליך המכירה ולדעת לנתח אותו ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים בארגון, קיימות גישות רבות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. אליעד מציג גישה ייחודית וברורה המסבירה את הדרך האופטימלית לניהול מנהלים של עובדים, תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית. איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה? אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך. במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו. כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים? האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה לא אומר לו איך בדיוק להשתמש במקדחה או בכלים אחרים. אתה קובע מהי התוצאה ... העבודה, ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו. כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל? אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
כסף ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי
... ואושר, ניהול תקציב משפחתי, ניהול תקציב אישי, ניהול תקציב כספים, ניהול כסף, התנהלות כספית, התנהלות כלכלית, בזבוז כסף, חיסכון בכסף, לחסוך כסף, לבזבז כסף, לחסוך או לבזבז, חיסכון כספי האם כדאי לנהל תקציב ולהגביל הוצאות? אליעד כהן עוסק בנושא של ניהול כסף, תקציב משפחתי ואישי, אושר ובזבוז, ומסביר כיצד נכון להתייחס לכסף מבחינת רישום ומעקב אחר הוצאות. לדעתו, כאשר אדם מרגיש שיש לו מספיק כסף ומסוגל להרשות ... לכן יש אנשים שמעדיפים לא לנהל מעקב כלל, ופשוט לחיות בתחושה שהם יכולים לבזבז ולחיות ללא הגבלה, גם אם בפועל הם נכנסים למינוס. מה היתרון בניהול תקציב מפורט של ההוצאות? למרות החסרונות הנפשיים שהוזכרו, אליעד כהן מסביר שלפעמים כן כדאי לנהל מעקב מדויק אחר ההוצאות, במיוחד כאשר האדם חש שיש לו בעיה כלכלית או שההכנסות אינן מספיקות לכיסוי ההוצאות. במקרה כזה, הרישום והמעקב עוזרים ליצור מודעות אמיתית ... לדוגמה, אם אדם מתחיל לנהל רשימת הוצאות, הוא יכול לזהות אילו הוצאות הן באמת הכרחיות ואילו אפשר לצמצם או לבטל. הדבר עוזר לו להחליט האם כדאי לו לעבוד יותר שעות בשביל לממן הוצאות ... מדוע אנשים נמנעים מלנהל מעקב תקציבי מדויק? אליעד מסביר שאנשים רבים נמנעים מניהול תקציב מסודר כי עצם הפעולה הזו מייצרת אצלם תחושת מחסור. למשל, כאשר אדם מנהל מעקב על כל הוצאה, אפילו הוצאה קטנה מאוד, הוא מתחיל להרגיש שהמשאבים שלו מוגבלים ושהוא חייב לחשוב פעמיים לפני שהוא מוציא כסף. התחושה הזאת של הגבלה גורמת לו ... שאין באמת פתרון מושלם לניהול הכסף. היחס האופטימלי הוא כזה שבו האדם כנה עם עצמו. מצד אחד, האדם צריך להכיר בכך שהוא רוצה וצריך להוציא כסף כדי להרגיש טוב, ומצד שני, הוא צריך להכיר ... שאליעד כהן מציג בנוגע לניהול תקציב וכסף מדגישה את הצורך באיזון מתמיד בין חופש כלכלי ושליטה עצמית, תוך מודעות להשלכות הפסיכולוגיות שיש לכל פעולה בתחום הפיננסי. על האדם להיות מודע לכך ... גורם אושר ומה מיותר. איך לנהל תקציב משפחתי? האם כדאי לעקוב אחרי כל שקל? לחסוך או לבזבז כסף? מה הקשר בין כסף לאושר? ניהול כסף בצורה נכונה איך להימנע מתחושת מחסור כלכלית? למה אנשים נכנסים למינוס? ...
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך ... למספר הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ...
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע לשלמות ב
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: ניהול, האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם המציאות היא טובה או רעה? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: ניהול, כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעריך את עצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך לחנך ילדים? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך לנהל את הזמן ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי בתל אביב, אימון אישי לעסקים בנושאי ניהול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:15:49 - wesi1