אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהל ✔ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:19ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
מה לעשות כשמרגישים שתשובה שלילית עומדת להגיע בניהול משא ומתן?

כאשר מנהלים משא ומתן, בין אם מדובר בבקשה להעלאה בשכר, דיון על תנאי העסקה או כל מצב אחר שבו רוצים לשכנע אדם אחר לקבל החלטה לטובתנו, לפעמים מגיע רגע שבו ברור שהתשובה שנקבל עומדת להיות שלילית. למשל, אם מישהי מבקשת מהבוסית שלה העלאה בשכר, ותוך כדי השיחה היא מתחילה להבין שהבוסית עומדת להגיד: "אין העלאה, ואם לא מתאים לך - את יכולה להתפטר", מה ניתן לעשות במצב זה? כיצד ניתן למנוע או לפחות לדחות את התשובה השלילית הזו?

האם עדיף לסגת או לוותר על הבקשה אם התשובה השלילית כבר באוויר?

אחת האפשרויות של אנשים היא לומר: "אם את לא רוצה לתת לי העלאה, פשוט תפטרי אותי", או "בואי נשאיר את המצב כמו שהוא". אבל הבעיה בגישה הזאת היא שהיא למעשה מקבעת את המצב השלילי ומונעת אפשרות לשיפור עתידי. אם האדם כבר קיבל את התשובה השלילית, הוא איבד את ההזדמנות להשיג את המטרה שלו, ובכך למעשה ויתר על האינטרסים שלו.

איך אפשר לדחות את התשובה השלילית כדי להרוויח זמן לחשיבה מחדש?

האפשרות המומלצת, כפי שמסביר אליעד כהן, היא לדחות את מתן התשובה. לדוגמה, אם מישהו עומד לקבל תשובה שלילית באופן מיידי, הוא יכול לומר לצד השני: "אני מבקש לא לקבל תשובה עכשיו, אשמח שתחשבו על הנושא עוד כמה ימים, ונדבר שוב לאחר מכן". בצורה זו האדם מרוויח זמן נוסף שבמהלכו הוא יכול:
  • להעלות טיעונים חדשים שלא חשב עליהם בזמן השיחה הראשונית.
  • למצוא דרכים נוספות להציג את הערך שלו או את היתרונות שהוא מציע לארגון.
  • לגייס תמיכה של גורם שלישי או המלצה שיכולה להשפיע על ההחלטה.
  • לאפשר לצד השני זמן להירגע ולחשוב בצורה פחות לחוצה, מה שעשוי להוביל להחלטה חיובית יותר בהמשך.
האם דחיית תשובה שלילית מועילה גם במצבים דרמטיים במיוחד?

אליעד כהן מציג דוגמה דרמטית, כמו מצב שבו אדם עומד מול שופט שעומד לגזור עליו גזר דין מוות. במצב כזה, אותו אדם יכול לבקש מהשופט: "תן לי עוד כמה ימים לפני שאתה מחליט". אמנם זהו מקרה קיצוני, אבל העיקרון זהה - המטרה היא להשיג זמן נוסף שבמהלכו אולי יצליח לשכנע או למצוא פתרונות חדשים שימנעו את התוצאה השלילית.

מה הסיכונים האפשריים בדחיית התשובה?

חשוב להדגיש שיש סיכון מסוים בדחיית התשובה. לדוגמה, ייתכן שלאחר הזמן הנוסף שהתקבל, המצב יהיה אפילו גרוע יותר: לא רק שלא יתקבל מה שרוצים, אלא שיגיע מצב גרוע יותר, כמו פיטורין במקום העלאת שכר. עם זאת, לפי אליעד כהן, אם כבר ברור שעכשיו עומדת להגיע תשובה שלילית חד - משמעית, אז בעצם אין מה להפסיד - כיוון שאת ה"לא" כבר כמעט בוודאות יש. לכן, הדחייה היא הזדמנות לשפר את המצב, כאשר אין הרבה מה להפסיד.

כיצד דחיית התשובה יכולה להגדיל את הסיכוי לקבל את מה שרוצים?

אליעד מדגיש שכאשר מקבלים זמן נוסף, נפתחות הזדמנויות חדשות. אפשר לנצל את הימים הנוספים כדי:
  • לחדד ולשפר את הצגת הבקשה בצורה משכנעת יותר.
  • להציג הוכחות נוספות ונתונים חדשים הממחישים את החשיבות והצורך של הבקשה.
  • לנהל שיחות בלתי פורמאליות שיכולות לשנות את דעתו של הצד השני.
  • להשתמש בטכניקות של NLP או שיטות שכנוע מתקדמות אחרות שיכולות לשפר את סיכויי ההצלחה.
האם כדאי תמיד לדחות את התשובה השלילית?

אליעד מסביר שהאסטרטגיה של דחיית התשובה היא כלי שימושי כאשר אדם כבר קולט שהתשובה השלילית קרובה ואין לו טיעונים נוספים באותו רגע. המטרה העיקרית היא להשאיר את המצב פתוח כמה שיותר זמן כדי לאפשר שינויים פוטנציאליים. זה לא מבטיח הצלחה ודאית, אך בפירוש נותן מרחב נוסף לפעולה ומגדיל את הסיכויים לתוצאה חיובית.

מה לעשות אם דחיית התשובה עלולה להחמיר את המצב?

אליעד מדגיש שבמקרה שבו ברור לחלוטין שהדחייה תוביל לתוצאה גרועה יותר, יש לבחון בזהירות את המהלך. אך לרוב, כאשר התשובה השלילית כבר כמעט ודאית, בדרך כלל לא יהיה נזק משמעותי בניסיון לדחות אותה, כי האלטרנטיבה היא לקבל "לא" מיידי וסופי.

מה המסר העיקרי של אליעד כהן על ניהול משא ומתן ואיך לא לקבל לא?

המסר המרכזי של אליעד כהן הוא שכדי לא לקבל "לא", במיוחד כשהתשובה השלילית כבר ברורה ומיידית, כדאי מאוד לנסות לדחות אותה. בקשת דחייה יוצרת הזדמנות נוספת לשנות את דעתו של הצד השני, לשפר את עמדתך, ולהביא לתוצאה טובה יותר. לא תמיד אפשר למנוע לחלוטין תשובה שלילית, אך הדחייה היא כלי משמעותי בניהול משא ומתן המגדיל את הסיכויים לשפר את התוצאה.
מה עושים כשמרגישים שעומדים לקבל תשובה שלילית במהלך ניהול משא ומתן?

במהלך ניהול משא ומתן על העלאה בשכר, או בכל סיטואציה דומה של שכנוע, עלול להגיע רגע שבו הצד השני עומד להכריז על "גזר הדין" - תשובה שלילית או סירוב מוחלט. לדוגמה, את מבקשת העלאה מהבוסית שלך, ואת מבחינה שהיא עלולה לומר "אין העלאה, ואם לא מתאים לך את יכולה להתפטר". במצב כזה, עולה השאלה מה אפשר לעשות כדי לא לקבל את התשובה השלילית, או לפחות לדחות אותה.

איך נראית הדילמה בניהול משא ומתן על העלאה בשכר?

הדילמה עולה כשאת מזהה שבפעם הבאה שהבוסית תדבר, היא תגיד "לא" לדרישתך. נראה שאין יותר מה לומר, ושכל טיעון כבר מוצג. הדילמה הופכת לחוצה במיוחד אם את רואה שאולי לא רק שלא תקבלי העלאה, אלא גם עשויים לפטר אותך. במילים אחרות, את מבינה שאת רגע לפני קבלת תשובה שלילית סופית, ואין לך עוד טיעון נוסף שישנה מיד את עמדתה.

למה לפעמים אנשים שוקלים לוותר ולסגת מהדרישה?

יש מי שיבחר להגיד: "טוב, אם את לא רוצה לתת לי העלאה, אז תפטרי אותי" או "בסדר, אז בואי נוותר על כל העניין ונישאר במצב כפי שהוא". אך במקרים רבים, ויתור או משיכת הבקשה רק מעבירה את התשובה השלילית "על השולחן" - כי בפועל לא קיבלת את מה שרצית, והמשא ומתן נסגר ללא ההעלאה המבוקשת.

איך לדחות את התשובה השלילית כדי לנסות לשפר את עמדתך?

כאשר את כבר רואה שהתשובה השלילית קרובה, וכבר אין לך רעיונות נוספים לשכנע ברגע זה, אפשרות אחת היא לבקש לדחות את התשובה. במקום לשמוע "לא" חד - משמעי עכשיו, אפשר לומר:

"אני מבקשת שלא תתני לי תשובה מיידית. אודה לך אם תוכלי לחשוב על זה עוד כמה ימים, ונחזור לדבר על הנושא בהמשך."

הרעיון הוא להרוויח זמן נוסף. לעיתים, מרווח הזמן הזה מאפשר:
  • להעלות טיעונים חדשים שלא חשבת עליהם קודם.
  • לגייס גורם נוסף או המלצה שתוכל להשפיע על המחליט / ה.
  • לתת גם לצד השני זמן להירגע, לבחון שוב את הסיטואציה או להתייעץ עם גורמים אחרים.
  • להגדיל את הסיכוי שהאווירה תהיה שונה בעת השיחה הבאה, ובכך לזכות בתגובה חיובית יותר.
איך זה קשור לתרחישי "גזר דין" דרמטיים יותר?

במהלך ההסבר, הובאה דוגמה דרמטית: אם אדם יודע שהשופט עומד להוציא אותו להורג, אולי כדאי לבקש לדחות את מתן גזר הדין, כדי להרוויח זמן ולנסות לשנות את ההחלטה. הרעיון דומה גם בדיון על משא ומתן בנושא שכר - אם את עומדת לקבל את התוצאה הגרועה ביותר (סירוב או אפילו פיטורין), לפעמים הבקשה "תן לי עוד זמן, אל תיתן לי תשובה עכשיו" מייצרת הזדמנות נוספת לשכנע.

מה הסיכון בדחיית התשובה?

תמיד יש חשש שבזמן הנוסף שתקבלי, הצד השני יחליט אפילו על אפשרות גרועה יותר עבורך. לדוגמה, אולי אחרי כמה ימים המעסיק יאמר "לא רק שאין העלאה, אלא שאני שוקל לפטר אותך." למרות זאת, אם מלכתחילה היית בטוחה שכבר עכשיו הולכת להגיע תשובה שלילית, לעיתים אין הרבה מה להפסיד. הגישה של "מה כבר עלול לקרות" יכולה להיות עדיפה על קבלת "לא" ודאי באותו רגע.

איך זה באמת עשוי להגדיל את הסיכוי לקבל תשובה חיובית?

ברגע שאת מצליחה לדחות את תשובת ה"לא", את משאירה לעצמך מרחב פעולה. בימים הנוספים האלו תוכלי:
  • לנסח מחדש את הבקשה כך שתהיה אטרקטיבית יותר לבוסית.
  • להביא דוגמאות נוספות לתרומתך לארגון, או להסביר את הערך המוסף שאת מביאה לתפקיד.
  • לגייס תמיכה ממנהלים אחרים או מעמיתים, כדי להשפיע בעקיפין על ההחלטה.
  • להתמודד עם התנגדויות שהבוסית העלתה, ולהראות לה שלאחר חשיבה נוספת, יש פתרונות לחששותיה.
  • להשתמש בטכניקות NLP, או בכלים של ניהול משא ומתן ושכנוע, כדי לחזק את העמדה שלך.
מה המסר העיקרי לגבי ניהול משא ומתן וכיצד "לא לקבל לא"?

המסר הוא שאם את מזהה שאת רגע לפני תשובה שלילית, תוכלי לבקש לדחות את התשובה, במקום לקבל אותה על המקום. לעיתים, עצם הדחייה יוצר שינוי בהלך הרוח. זה לא מבטיח הצלחה, אך בהחלט יכול להגדיל את הסיכוי לקבלת תוצאה טובה יותר בהמשך.
מה קורה אם אתה מנהל משא ומתן עם מישהו ואתה מנסה לשכנע אותו שנגיד יסכים לתת לך העלאה בשכר, את אומרת לבוסית שלך אני רוצה העלאה בשכר ואת מדברת איתה רוצה העלאה לא רוצה העלאה מדברים ומדברים ואז את מגיעה לשלב שאת קולטת שהיא הולכת להגיד לך "תקשיבי אין העלאה בשכר לא מתאים לך תתפטרי" ונניח שאת לא רוצה את התשובה הזאת מה האפשרויות העומדות לרשותך.

ש: את לא רוצה להעלות לי את המשכורת אז תפטרי אותי.

אליעד: את פה או לא פה מה אמרתי נניח שאת לא רוצה את התשובה הזאת.

ש: לא את התשובה הזאת זאת לא התשובה הזאת.

אליעד: נניח שאת לא רוצה שיגידו לך "לא בא לי לתת לך העלאה במשכורת ואם לא נפטר אותך" את יודעת שהבן אדם את מנהלת איתו משא ומתן, שנייה עכשיו אנחנו מנהלים משא ומתן עם מישהו ואנחנו רוצים שהוא יגיד לנו ככה ולא ככה אוקי אנחנו מתווכחים איתו ככה או ככה מתווכחים יש שלב שאתה קולט שעכשיו הוא הולך לתת את גזר הדין להגיד לך "אדוני לא מוכן וזהו בזה זה נגמר הפרשה" מה האלטרנטיבות העומדות לרשותך שאתה יכול לעשות משהו שיעזור לך תדאג לאינטרס שלך מה האלטרנטיבות.

ש: אפשר לשאול אותו האם יש סיכוי שאני אקבל תשובה.

אליעד: מה אני שאלתי?

ש: מה אתה יכול לעשות על מנת שלא אגיע למצב הזה.

אליעד: לא שאלתי את זה בהנחה שאתה יודע שהמשפט הבא הולך להיות מה שאתה לא רוצה לשמוע אז מה תמשיך לשכנע אותו להגיד אחרת?

ש: לא.

אליעד: כן אז מה?

ש: לשאול אותו שאלה להגיד לו אם אתה הולך להגיד לי עכשיו או שאתה מכוון לזה או שאתה מפטר אותי אז בוא נשאיר את המצב כמו שהוא.

אליעד: בוא נשאיר את המצב כמו שהוא אז זה בעצם אומר שאתה קיבלת אז זה כאילו אמרת אתה אומר תגיד במקומו את מה שהוא הולך להגיד לך, תגיד לו "יודע מה הכל בסדר אל תגיד לי בוא נשאיר את זה איך שזה אל תגיד לי כלום" זה הפתרון אבל זה לא התרחיש הטוב עבורך זאת האלטרנטיבה הכי טובה שלך?

ש: לא אני יכול להגיד אני מוכן להמתין עם הבקשה שלי להזדמנות אחרת למצב טוב יותר.

אליעד: אז מה בעצם שאתה וויתרת על מה שעכשיו אתה רוצה.

ש: כרגע כן.

אליעד: זאת אומרת שבעצם אמרת במקומו עכשיו לא תקבל העלאה נכון?

ש: עכשיו לא.

אליעד: זאת אומרת שאתה אמרת במקומו עכשיו לא, אוקי אתה רוצה שהוא יתן לך העלאה מחר אתה אומר "אני רוצה בסוף החודש שהוא יוסיף לי כסף למשכורת" עד כאן הבנת, הבנת זה מה שאתה רוצה עכשיו אתה מתווכח איתו ומתווכח אתה יודע שהוא הולך להגיד לך "אתה לא הולך לקבל כסף החודש תוספת למשכורת" הוא הולך להגיד לך את זה ואתה לא רוצה שהוא יגיד לך את זה אז מה תגיד לו תגיד לו יודע מה בוא נשאיר את המצב איך שהוא כרגע זה מה שאתה לא רוצה שיקרה.

ש: צריך להגיע למשפט שהוא יתן לי בכל זאת העלאה?

אליעד: לא יודע אם אתה לא רוצה, תקשיב אתה לא רוצה שהוא יגיד לך "אני לא נותן לך העלאה" ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שהוא יתן לך העלאה ואתה יודע שהוא הולך עכשיו להגיד לך "אדוני אין העלאה" מה עושים.

ש: אתה יכול להגיד לו שבזה שאתה לא מתכוון לתת לי העלאה אתה תפסיד הרבה יותר.

אליעד: אין בעיה ואתה יודע שתכף הולך להגיד לך "אדוני אין העלאה" ואתה לא רוצה לקבל את התשובה הזאת מה אתה עושה?

ש: זה מה שאני אומר אני אומר לו.

אליעד: אין בעיה כבר אמרת לו את זה והוא כבר קיבל והוא שמע ואתה כבר מבין שהוא עומד להגיד לך "אין בעיה תתפטר" ואתה לא רוצה שהוא יגיד לך את זה מה אתה עושה, אז התשובה היא פשוטה מה התשובה זה לא שאין תשובה יש תשובה מה התשובה, התשובה היא שאתה תמיד יכול להגיד לו אם אתה קולט שהמשפט הבא הולך להיות משהו שאתה לא רוצה לשמוע ואתה לא מוצא שום דרך למנוע את "מה כבר אני עוד יכול להגיד" אתה יכול להגיד אתה לא צריך לתת לי תשובה עכשיו תן לי תשובה עוד כמה ימים.

ש: אבל זה מה שהוא אמר.

אליעד: הוא לא אמר את זה.

ש: הוא אמר את זה.

אליעד: הוא לא אמר את זה והוא אפילו לא התכוון לומר את זה.

ש: הוא התכוון.

אליעד: הוא לא התכוון לומר את זה ולא רק שהוא לא אמר את זה ולא רק שהוא לא התכוון לומר את זה אלא אם הוא אמר את זה המצב עוד יותר גרוע כי הוא אמר הפוך ממה שאני אמרתי. אתה הבנת מה אני אמרתי רגע מה הייתה התשובה שלי?

ש: לא בטוח שזה ימנע את מה שהוא יגיד לו.

אליעד: לא בטוח אבל אם אתה עכשיו בדו קרב ועכשיו אומרים צריך להוציא אותך להורג ועכשיו אתה מנסה להסביר לשופט לא להוציא אותך להורג ואתה יודע שעכשיו המשפט הבא שלו זה "אוקי גזר דינך מוות" ואתה רוצה להגדיל את הסיכוי שלא תמות אז מה שאתה צריך לעשות להגיד לו "תקשיב אתה לא חייב לתת לי תשובה עכשיו אתה יכול לחשוב על זה" או "אני אשמח לקבל ממך תשובה בעוד כמה ימים אחרי שתחשוב על זה יותר לעומק" ואז בעצם עכשיו יצרת עוד זמן בזמן הזה פתאום יכול לבוא לך רעיון מה להגיד לו הוא יכול לשנות את דעתו כי כבר אין לך מה להפסיד את הלא כבר קיבלת.

זאת אומרת הוא עכשיו הולך להגיד לך "אני רוצה לעשות הפוך על שאתה רוצה" כאילו אם אתה קולט בשלב משא ומתן שאתה הולך לקבל תשובה שאתה לא רוצה לקבל אותה ואין לך מה לעשות אז תבקש לדחות את התשובה אל תבקש לקבל את התשובה עכשיו ואז אתה מגדיל את הסיכוי שאולי בעוד כמה ימים תקבל תשובה אחרת שונה מהתשובה שאתה חושב שאתה הולך לקבל עכשיו שאתה לא רוצה לקבל אותה. הבנת?

ש: הבנתי כן אבל השאלה אם זה באמת מגדיל את הסיכוי.

אליעד: כן עכשיו יש לך זמן זמן חשיבה.

ש: גם אני נותן לו את הזמן הזה אני אומר לו כעת אני מבין שכעת זה לא הולך.

אליעד: לא זה שונה אתה אמרת אין בעיה אני אגיד לו "תקשיב בוא אני מבין שזה לא הולך אני מוותר על מה שאני רוצה דבר איתי בהמשך" אבל לא תמיד זה אפשרי נגיד שהוא אומר לך אני רוצה לפטר אותך אז אתה יכול להגיד לו "טוב תפטר אותי ונדבר בהמשך" אין מה לדבר בהמשך פיטר אותך פיטר אותך לא תמיד זה אפשרי נדבר בהמשך וגם אם אפשרי לא תמיד אתה רוצה את ה - "נדבר בהמשך" לפעמים אתה גם רוצה עכשיו תשובה לא בהמשך.

מה שאני הצעתי זאת הצעה אחרת שאם אתה מתווכח עם מישהו על משהו והוא תכף הולך לתת לך את התשובה שאתה לא רוצה לשמוע יש לך עוד קלף אחד אחרון נגיד לו "תקשיב תחשוב תן לי תשובה עוד יומיים" ואז קיבלת עוד יומיים הארכה ביומיים האלה תחשוב תראה תשלח מישהו לדבר איתו דבר איתו אתה, יש יותר סיכוי שאם יעבור יומיים שהוא יחשוב להגיד לך את מה שאתה רוצה לשמוע מאשר עכשיו לכן עדיף לך להגיד לו דבר איתי עוד יומיים. הבנו את הסיפור?

ש: יכול להיות גם על ידי זה שאתה דוחה מה בעצם אתה דוחה.

אליעד: אתה לא יכול לעשות יותר רע אמרת לו "את מה שאתה רוצה להגיד לי, תקשיב אני לא צריך שתיתן לי תשובה עכשיו בבקשה תיתן לי תשובה עוד יומיים".

ש: הוא יכול להגיד לך אחרי הזמן הזה "לא רק שאני לא אתן לך העלאה במשכורת אני גם מפטר אותך".

אליעד: יכול להיות אבל מה אמרתי בהנחה שאתה כבר רואה שהוא עכשיו הולך לתת לך את התשובה הכי גרועה ועכשיו איזה תרחיש יותר גרוע יכול להיות שבעוד יומיים הוא בכלל יתנקש בך יכול להיות אבל לא דיברנו על זה, אם יש לך סיכוי שאם הוא לא יתן לך תשובה עכשיו אז בעוד יומיים התשובה תהיה יותר גרועה מאשר עכשיו זה נושא שיחה אחר אבל לא דיברתי על זה אמרתי בהנחה שיש לך יש לך עכשיו לדוגמה "אני מפוטר או לא מפוטר" משהו שהוא כן או לא ועכשיו אתה הולך לקבל את הלא אז אתה דוחה את הלא הזה בכמה ימים.
האם יש סיכוי רגוע לוזריות אליעד כהן טיעון לא בא לי המקום והזמן מפסידנים טיפים לניהול טכניקות של nlp למצוא nlp איך לא לקבל לא איך לדחות את רוע הגזירה אנשים מצליחים אנשים מצליחנים הולך להפסיד ווינר ווינריות ווינרים לא לקבל לדחות לדחות את רוע הגזירה להפסיד לוזר לוזריות לוזרים לנהל לנהל משא ומתן לקבל לא לקבל סירוב לקבל תשובה לקבל תשובה שלילית לקבל תשובות לשמוע מה לעשות מה לעשות כשאתה מה לעשות כשאתה הולך מה לעשות כשאתה הולך להפסיד מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא מנהל מפסידן מפסידנות מפסידנים מצליחן מצליחנות מצליחנים משא ומתן ניהול ניהול משא ומתן נלפ סירוב שלילי שליליות תשובה תשובה שלילית
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים , ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס אליו? ועוד. אז לכאורה בפשוטם של דברים, ...
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים
מנהל פוליטיקאי, מנכל, ראש ממשלה, טעויות בבחירת מנהל, איך לבחור מנהל? קומבינות בניהול, מנהל קומבינטור, מנהל מניפולטור, מנהל חלקלק, מנהל קוסם, ראש ממשלה קוסם, איך לבחור מנכל? שיקולים בבחירת מנהל, איך לראיין מנהל? מנהלים בכירים איך לבחור מנהל נכון בלי ליפול לקומבינות? כאשר אנשים עומדים בפני בחירת מנהל לעסק, לחברה, או אפילו ראש ממשלה למדינה, אחת הטעויות הנפוצות שהם עושים היא לחפש מישהו שהוא כביכול קומבינטור - מישהו חלקלק, פוליטיקאי, מניפולטור או קוסם. אליעד כהן מסביר ... דבר להשתמש בכישורים אלה גם כנגד מי שבחר בו. מדוע אנשים מתפתים לבחור מנהל קומבינטור? הטעות מתרחשת מכיוון שלרוב הבוחר מעוניין להשיג תוצאות מסוימות במהירות, ומאמין שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להעסיק אדם שיודע לעגל פינות, לשקר בצורה משכנעת, או ... לדוגמה, בעל עסק שרוצה להגדיל את ההכנסות שלו במהירות עשוי להתרשם ממנהל בחברה אחרת, שלכאורה מצליח לסגור עסקאות באמצעות טריקים ומניפולציות. הבעלים חושב לעצמו שזה בדיוק מה שהוא צריך בעסק שלו. אך הבעיה, כפי שאליעד כהן מזהיר, היא שאותו מנהל שהצלחתו נשענת על קומבינות ומניפולציות לא יעצור רק בלרמות את הלקוחות או השותפים לעסק - בסופו של דבר, הוא גם יפנה את המניפולציות שלו כלפי האדם שהעסיק אותו. האם קומבינה בניהול תמיד תחזור כבומרנג? התשובה של אליעד כהן ברורה: כן, זה כמעט תמיד יחזור אליך כבומרנג. הוא מביא דוגמה של פוליטיקאי שנחשב לרטוריקן הטוב בעולם, כמו למשל ראש ממשלה שמצליח תמיד ... כל סיטואציה לטובתו. כאשר אתה מתפעל ממנו וחושב שהוא האדם המתאים לנהל את המדינה או העסק שלך, אתה חייב לשאול את עצמך: האם הוא מצליח בכך כי הוא באמת נצמד לאמת, או כי הוא יודע לשקר טוב יותר מאחרים? לדוגמה, כשאתה שוקל להצביע לפוליטיקאי שמצליח מאוד ... מנצח בזכות האמת, או בזכות כישורי השקר שלו. אותו הדבר נכון גם לגבי מנהל מכירות שמצליח מאוד. האם הוא מוכר היטב בגלל שהוא יודע להסביר בצורה מדויקת וכנה את המוצר, או פשוט כי הוא יודע לשקר ולייפות את המציאות טוב יותר? מה ההבדל בין מנהל חכם לבין מנהל קומבינטור? אליעד כהן מסביר שיש הבדל ברור בין מנהל שהוא חכם, פיקח ומוכשר, לבין מנהל שהוא קומבינטור, שקרן או מניפולטור. מנהל חכם יכול להצליח מאוד בגלל כישרון אמיתי: הוא מבין את המציאות לעומק, יודע לשכנע אנשים בזכות האמת, ולנהל משא ומתן בצורה שקופה וישרה. לעומת זאת, מנהל קומבינטור מתבסס על שקרים קטנים, עיגול פינות וקומבינות כדי להצליח. לכן, כשאתה מתרשם ממנהל מסוים, אתה צריך לבדוק מה בדיוק מרשים אותך אצלו - האם זו חוכמה אמיתית, אינטליגנציה ושקיפות, או יכולת המניפולציה והקומבינה שלו. אם התכונה שהכי מרשימה אותך במנהל שאתה מגייס היא דווקא היכולת שלו לרמות אחרים, קיים סיכוי גדול שהוא בסוף ירמה גם אותך. האם לגיטימי שמנהל ידע לשקר לפעמים? אליעד כהן לא טוען שמנהל חייב תמיד להגיד רק את האמת. הוא מסביר שזה לגיטימי לחלוטין שמנהל ידע לפעמים להגיד את האמת ולפעמים לשקר, לפעמים להיות נחמד ולפעמים לא. אך הוא מדגיש שהבעיה מתחילה כאשר המאפיין המרכזי והבולט ביותר של ה
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל?
ניהול למנהלים, האם כל אחד מתאים לנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להצליח בתור מנהל? איך להיות מנהל טוב? מהו אופי של מנהל מוצלח? איך להיות מנהל מוצלח? האם אני מתאים לנהל? האם אני מתאים להיות מנהל? למה כל אחד הוא מנהל? האם כל אחד מתאים להיות מנהל? איך להיות מנהל טוב? לפי אליעד כהן, כל אדם, ללא יוצא מן הכלל, מתאים להיות מנהל. המנהל הטוב הוא אדם שמצליח לנהל את עצמו, שכן ניהול עצמי הוא היסוד לכל ניהול מוצלח של אחרים. מה זה ניהול עצמי? לנהל את עצמך פירושו לדעת לקבוע מטרות ולנהל את המשאבים העומדים לרשותך להשגתן. כל אדם, ללא קשר ... הידיים או האצבעות שיש לו, יכול ללמוד לנהל את עצמו בצורה טובה יותר. ניהול עצמי לא שונה מניהול עסק - פשוט מדובר בניהול של יותר משאבים ויותר מטרות. הקשר בין ניהול עצמי לניהול עסק אם אתה לא מצליח לנהל את עצמך בצורה מושלמת, זה אומר שלא תצליח לנהל עסק או צוות. ניהול עסק הוא בדיוק כמו ניהול עצמי, רק עם יותר אנשים ומטרות. העובדים הם המשאבים ...
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח מה ההבדל בין מנהל לבין פועל? ההבדל העיקרי בין מנהל לבין פועל מתבטא בהיקף האחריות ובאופי המשימות שלהם. המנהל אחראי לתוצאות, ואילו הפועל אחראי לדרך שבה הדברים מבוצעים. משמעות הדבר היא שפועל צריך להתמקד בביצוע מדויק של פעולות שהוגדרו מראש, והמנהל נדרש לוודא שהפעולות יובילו להשגת היעדים שהוצבו בפניו. לדוגמה, אם המטרה היא להגדיל את רווחי החברה, הפועל יקבל הוראות מפורטות מה עליו לעשות מדי יום. לעומת זאת, המנהל יקבל הגדרה כללית יותר של יעדים ומטרות, כמו להגדיל את המכירות, לשפר את השירות, או לייעל את תהליכי העבודה. המנהל יבחר בעצמו כיצד לפעול להשגת מטרות אלו, בזמן שהפועל מבצע בדיוק את המשימות שניתנו לו. מה ההבדלים ברמות הניהול בארגון? בארגון קיים מבנה היררכי ברור, כאשר כל שלב אחראי ברמה אחרת של תוצאות או פעולות: הפועל בשטח אחראי למשימות ספציפיות וברורות: לדוגמה, למכור 20 יחידות ביום. הוא נמדד על פי ביצוע משימות אלו ולא על פי חשיבה אסטרטגית או השגת תוצאות כלליות. מנהל זוטר, כמו אחראי צוות או סגן מנהל, אחראי לתוצאה רחבה יותר כמו להגדיל את המכירות. לא אומרים לו בדיוק כיצד לעשות זאת, אלא מגדירים את התוצאה הנדרשת והוא מחליט על הדרכים להשיגה. מנהל בכיר אחראי ליעדים כלליים יותר, כמו הגדלת רווחיות המחלקה או הארגון. כאן כבר יש צורך בחשיבה מופשטת ואסטרטגית יותר. עליו לפתח דרכים שונות, לבחור את האמצעים הנכונים ולהוביל תהליכים לשיפור הרווחיות. המנהל הכללי או המנכל אחראי לרווחיות והצלחת החברה כולה. הוא צריך ראייה מערכתית כללית מאוד, הבנה עמוקה של השוק, והתוויית דרך אסטרטגית ברורה שתוביל את הארגון קדימה. האם כדאי לך להיות מנהל או פועל? הבחירה בין תפקיד ניהולי לתפקיד ביצועי תלויה באופי האישי ובהעדפות של כל אדם: אם אתה מעדיף לקבל הוראות מדויקות ולבצע אותן בלי הרבה חשיבה או אחריות רחבה, כדאי לך להישאר פועל. בתפקיד כזה אין צורך בחשיבה ... לפעולה, ויש לך את הרצון והיכולת להסתכל על התמונה הכללית ולקבל החלטות מורכבות, כנראה שמתאים לך תפקיד של מנהל. איך לנהל מנהלים בארגון? כאשר אתה ממנה מנהלים או אחראי על מ
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני
מנהל כפסיכולוג, איך להיות מנהל טוב? למה מנהל צריך להיות פסיכולוג? תכונות אופי של מנהל טוב, איך לנהל עובדים? איך לנהל אנשים? מהן תכונות האופי הנדרשות ממנהל? האם אני מתאים לנהל? האם אני יכול להיות מנהל? יעוץ ארגוני, פסיכולוג ארגוני למה מנהל טוב חייב להיות פסיכולוג טוב? מנהל טוב, לפי אליעד כהן, הוא לא רק מי שנותן הוראות ומוודא שהמשימות מתבצעות, אלא מי שיודע להבין ולנתח לעומק את העובדים שלו. מנהל טוב חייב להיות גם פסיכולוג, כי בני אדם הם לא רובוטים. בני אדם אינם מגיבים רק לפקודות, אלא מושפעים ממערכת הפעלה מורכבת הרבה יותר - המערכת הרגשית שלהם. אם אתה מנהל ואינך מבין פסיכולוגיה או את המנגנונים הרגשיים של העובדים שלך, יהיה לך קשה מאוד להשיג את התוצאות הרצויות. מה ההבדל בין ניהול עובדים לניהול מכונות? לפי אליעד, כשמנהל מפעיל מכונה, הוא פשוט לומד את ההוראות של המכונה או הכלי הטכני: איך להפעיל רכב, איך להטיס מטוס, איך להפעיל ציוד מכני. אבל כשמדובר בניהול עובדים, המצב שונה לחלוטין. העובד הוא לא מכונה טכנית, אלא בן אדם עם רגשות, פחדים, תסביכים, אגו וחששות. אם אתה מנהל עובדים ולא יודע איך לזהות מה מניע או חוסם אותם, אתה לא יכול ... במרוץ טיסה אבל אינך מבין איך המטוס שלך פועל, אין סיכוי שתנצח, והסיכון הוא שהמטוס יתרסק. באותו אופן, אם אתה מנהל עובדים בלי להבין את המנגנונים הפסיכולוגיים שלהם, אתה עלול להיכשל במשימת הניהול. למה תפקידו של מנהל הרבה יותר מורכב מנתינת פקודות? לפי אליעד, מנהל טוב אינו רק מפקח שנותן הנחיות ודואג שיבוצעו. מנהל אמיתי צריך לדאוג לכך שהעובדים יצליחו לעבוד יחד, שיהיה ... אולי העובד סובל מפחד מכישלון, אולי הוא עצלן, אולי הוא רב עם אשתו, או שיש לו בעיה של רגשי נחיתות או אגו מוגזם. מנהל טוב מזהה את הסיבות לכך שהעובדים שלו לא מתפקדים כראוי ויודע כיצד לטפל בהן בצורה נכונה. איך פסיכולוגיה מסייעת למנהל לפתור קונפליקטים בין עובדים? אליעד מסביר שקונפליקטים בין עובדים הם חלק בלתי נפרד מהחיים בארגון. מנהל טוב חייב לדעת להיות מגשר בין העובדים. אך להיות מגשר זה למעשה להיות פסיכולוג: המנהל חייב להבין לעומק את התסביכים והבעיות של כל צד, להבין את ... הרגשיים והפסיכולוגיים מאחורי ההתנהגות של כל עובד, ואז למצוא את הדרך לגרום להם לשתף פעולה ולפתור את הבעיה. ככל שהמנהל מבין טוב יותר את העובדים שלו, הוא יכול לגשר ביניהם בצורה יעילה יותר, ליצור הרמוניה ולשפר את תפקוד הארגון. איך מנהל יכול לגרום לעובדים לבצע את משימותיהם? כדי לגרום לעובדים לבצע משימות, המנהל חייב לדעת כיצד המנגנון הרגשי שלהם עובד. הוא צריך להבין מה ...
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות
לנהל, להיות מנהל, האם כל אחד מתאים להיות מנהל? מי מתאים להיות מנהל? האם כדאי להיות מנהל? האם כדאי ללמוד לנהל? איך להצליח בתפקיד ניהולי? איך ללמוד לנהל? איך לנהל עובדים? איפה ללמוד ניהול? האם אני מתאים להיות מנהל? לימודי מנהיגות האם כל אחד יכול להיות מנהל? אליעד כהן מתחיל את ההרצאה בדיון על השאלה האם כל אדם יכול להיות מנהל. הוא מציין שיש דעות שונות בנושא: יש שמאמינים שניהול הוא תכונה מולדת שיכולה להתפתח רק אצל אנשים מסוימים, ויש המאמינים שניהול הוא דבר שניתן ללמוד. אליעד מציע גישה שונה, ולדבריו כל אדם נולד להיות מנהל. הוא מדגיש שמנהל טוב לא רק שאמור לדעת לנהל אחרים, אלא גם את עצמו, וזו המשמעות האמיתית של ניהול. מהו ניהול עצמי וכיצד הוא קשור לניהול אחרים? אליעד מדבר על החשיבות של ניהול עצמי כחלק בלתי נפרד מהיכולת לנהל אחרים. הוא מסביר כי ניהול עצמי הוא תהליך שבו אדם לומד לנהל את משימותיו, סדרי עדיפויותיו, ולהתמודד עם קונפליקטים פנימיים. כאשר אדם מצליח לנהל את עצמו בצורה אפקטיבית, הוא בהכרח ידע לנהל גם אחרים, שכן הניהול של אחרים הוא למעשה ניהול של משאבים, אנשים ומצבים, כפי שעושים כאשר מנהלים את עצמנו. האם כל אדם חייב להגיע ...
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל למה מנהל חייב להיות איש מכירות טוב? אחת מהתכונות החשובות ביותר שמנהל חייב לפתח כדי להצליח בתפקידו היא היכולת להיות איש מכירות טוב. רבים חושבים שלהיות מנהל פירושו רק להנחות צוות עובדים, לקבוע יעדים ולהשיג מטרות עסקיות. בפועל, אליעד כהן מסביר שלנהל עובדים זה תהליך של מכירה לכל דבר. מנהל טוב הוא בהכרח איש מכירות טוב - אפילו אם הוא עצמו אינו עוסק ... לעובדים את התפקיד שלהם? כשאליעד מדבר על כך שמנהל צריך להיות איש מכירות טוב, הוא מתכוון לכך שהמנהל צריך למכור לעובדים את התפקידים שלהם. זהו תהליך מכירה פנימי, ... הוא העובד עצמו. איש המכירות בתהליך הזה הוא המנהל. התהליך הזה דורש מהמנהל לא רק להטיל משימות אלא לשכנע את העובדים לקבל את המשימות מרצונם ... עבורם, ושהם עושים זאת למען עצמם ולא רק כי המנהל דרש זאת. איך להתמודד עם התנגדויות של עובדים? כמו בכל מכירה, גם ... לא מבין למה דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה ... לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, מנהל שיודע למכור לעובדים את התפקיד שלהם בצורה טובה, מבין את ... לפעולה מתוך מוטיבציה אמיתית. מהן התוצאות של ניהול ללא מיומנויות מכירה? מנהל שאינו איש מכירות טוב ינהל את הצוות שלו באופן עקום. מה זאת אומרת עקום? המשמעות היא שהעובדים ... הדבר יוביל לתוצאות גרועות בכל הארגון. מנגד, מנהל שהוא איש מכירות טוב יודע לתקשר היטב עם אנשים, יודע לדבר איתם ... מכירה משפיעות על הצלחת הארגון כולו? ברגע שהמנהל יודע למכור את התפקידים לעובדים שלו, העובדים יבצעו את המשימות ... כולו. כלומר, מיומנויות מכירה הן למעשה כלי ניהולי מהותי ביותר, המשפיע ישירות על הצלחת הארגון ועל השגת היעדים העסקיים. האם מנהל יכול להצליח בלי כישורי מכירה טובים? אליעד מדגיש שאין אפשרות למנהל להיות באמת טוב בתפקידו אם הוא לא מבין במכירות או אינו בעל כישורי מכירה. גם אם למנהל יש צוות מכירות ייעודי, עדיין
איך לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל עצות? ניסיון ספציפי בתחום ספציפי, התמחות ספציפית, גיוס עובדים, איך לבנות אסטרטגיה שיווקית?
... לבחור חברת שיווק? איך לבחור מנהל שיווק? איך לגייס מנהל שיווק? גיוס מנהל שיווק, איך לבחור איש מכירות? לבחור יועץ שיווקי, לבחור משרד שיווק, גיוס מנהל מכירות, גיוס איש מכירות, איך לגייס סמנכל מכירות? איך לגייס מנהל מכירות? איך לגייס סמנכל שיווק? שיקולים בבחירת מנהל שיווק, שיקולים בבחירת חברת שיווק, אין חכם כבעל הניסיון, איך לבחור איש מקצוע? ממי לקבל ... איך לבנות אסטרטגיה שיווקית? והפעם אסביר, איך לבחור מנהל שיווק יועץ שיווקי משרד שיווק מנהל מכירות איש מכירות וכולי. ובעיקרון יש בזה כל מיני שיקולים והיבטים, גם בהקשר הכללי של גיוס ... תהליכי השיווק והמכירה. ולשם כך אתה פונה ליועץ שיווקי מנהל שיווק מכירות וכיוב. אז מי בעצם יביא לך את התוצאה הטובה ביותר עבורך? אז בעולם אידיאלי, ... אז בעצם אתה צריך להסתמך על ניתוח המידע שאתה יודע על מנהל השיווק, כדי להעריך מה הסיכוי שהוא יוכל להיות הטוב ביותר לצרכים שלך. ומה שצריכים לדעת זה, ...
הערכת ביצועי עובדים, מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד שלא לוקח אחריות, מדידת ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק
... מי אחראי לכך שאין תוצאות? לגרום לעובד לעשות את המקסימום, יעוץ ארגוני, ניהול עובדים, עובד שמאשים אחרים, עובד ... ביצועי עובדים, איך למדוד ביצועי עובדים? אחריות של עובד, אחריות של מנהל, שיווק או מכירות, מחלקת שיווק, מחלקת מכירות, שיפור ביצועי עובדים, מנהל השיווק אשם, מנהל המכירות אשם, איך לגרום לעובד לקחת אחריות? ניהול מנהל מכירות, לנהל מנהל מכירות, איך לנהל אנשי מכירות? ניהול אנשי מכירות, מכירות או שיווק וכאן ... שרוצים שהוא יביא. לדוגמה נניח שהארגון לא מצליח לייצר מכירות. ואז באים למנהל המכירות ומנסים להבין למה אין מכירות. ואז אותו מנהל מכירות כל הזמן שם את האחריות אצל גורמים אחרים. לדוגמה, אין מכירות כי מנהל השיווק אשם, כי השיווק לא טוב, ... שלו, בתוך מסגרת האחריות והסמכויות שיש לו. לדוגמה, נניח במקרה הנל שמנהל המכירות מאשים את מנהל השיווק וכיוב, בכך שאין מכירות, עלינו למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את תפקידו כמנהל מכירות בצורה אופטימאלית? שאינה קשורה לתוצאות של תהליך המכירה. ואיך למדוד את מנהל המכירות, האם הוא עושה את ... כדי להביא תוצאות יותר טובות, ביחס לסמכות ולאחריות של אותו עובד ואותו מנהל מכירות כנל. אבל אם אנחנו חושבים שאותו מנהל מכירות, כן יכול לעשות פעולות ...
תכונות של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה?
תכונות של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני גנץ, מי מתאים להיות ראש ממשלה?
... של מנהל, מהן התכונות הנדרשות ממנהל? איך לבחור מנהל? מי מתאים לתפקיד מנהל? 3 תכונות שנדרשות ממנהל, לגייס מנהל, 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, רצון ידע ויכולת, גיוס עובד, ביבי נתניהו או בני ... ראש ממשלה? מהן שלוש התכונות הנדרשות ממנהל בכל תחום? כאשר בוחרים מנהל, ישנן שלוש תכונות מרכזיות שאליעד כהן מדגיש כחשובות ביותר, בלי קשר לתחום בו הוא מנהל. כדי שהמנהל יהיה מוצלח ויצליח לבצע את התפקיד כראוי, נדרשים ממנו שלושה דברים עיקריים: רצון - המנהל צריך לרצות לבצע את התפקיד ולהשיג את המטרות המוגדרות לו. ידע - המנהל צריך לדעת כיצד לבצע את התפקיד שלו בצורה נכונה ומדויקת, על סמך המטרות שהוגדרו לו. יכולת - המנהל צריך להיות מסוגל לבצע את מה שהוא יודע לעשות, מבחינה מעשית. מדוע הרצון הוא התכונה החשובה ביותר אצל מנהל? אליעד מסביר שהרצון הוא הגורם החשוב ביותר מבין שלוש התכונות. הסיבה לכך היא שהמנהל יכול לדעת כיצד לבצע את המשימות ואף להיות מסוגל לבצען בפועל, אבל אם הוא לא ... לא יזוז. כמו כן, אליעד מוסיף שאם המנהל ירצה לבצע את המשימה, הוא כבר ימצא את הדרך להשיג את הידע והיכולת. לכן קודם כל ... את שאר התכונות. כיצד לבדוק אם למנהל יש רצון מתאים? אליעד מסביר שכדי לבדוק אם למנהל יש את הרצון המתאים, צריך לבדוק קודם כל מהן המטרות של החברה או הארגון שאותו מנהל אמור לנהל, ולאחר מכן לשאול את המנהל אם הוא רוצה להשיג את אותן המטרות. הוא נותן דוגמה מפורטת: אם המטרה של החברה היא להרוויח כסף, צריך לבדוק שהמנהל באמת רוצה שהחברה תרוויח כסף. אם המנהל מעוניין בדבר אחר, כגון להפסיד כסף בכוונה או לדאוג לאינטרסים אישיים שלו בלבד, ... לבצע את המשימות. מה חשוב יותר בבחירת מנהל - הרצון שלו או הידע והיכולת? כדי להמחיש את החשיבות של הרצון על פני ידע ... שיכול להיות מצב בו נתניהו יודע ויכול לנהל את המדינה, אבל אם הוא לא רוצה לנהל אותה בדרך הנכונה (על פי תפיסתו של מי שבוחר), אז הידע והיכולת שלו לא ... בני גנץ אולי פחות מנוסה ופחות יודע לנהל, אבל הוא רוצה באמת בטובת המדינה. לכן, על פי ההסבר של אליעד, עדיף לבחור מנהל שרוצה את הטוב לארגון (או למדינה במקרה זה), מאשר מנהל שמוכשר יותר אך מטרותיו האישיות לא תואמות את מטרות הארגון. מה הדרך הנכונה לבחור מנהל לארגון שלך? לסיכום ההסבר, אליעד ממליץ על דרך ברורה ופשוטה לבחירת
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול משא ומתן, איך לא לקבל לא? איך לדחות את רוע הגזירה? מה לעשות כשאתה הולך לקבל סירוב? מה לעשות כשאתה הולך לשמוע לא? מה לעשות כשאתה הולך לקבל תשובה שלילית? מה לעשות כשאתה הולך להפסיד? NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהל, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? דיכאון? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהל, איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיה הוליסטית, מאמן אישי למציאת זוגיות, יועץ טיפולי בנושא מנהל - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5781 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 03:54:50 - wesi1