אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מתי לשלם? ✔אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1:38:10אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
למה אנשים מנסים לחיות על חשבון אחרים?

אליעד כהן מסביר את התפיסה של "לחיות על חשבון אחרים", כלומר, אנשים המחפשים יתרונות בלי לשלם עליהם את המחיר המתאים. המושג "אין ארוחות חינם" מתייחס לכך שבמציאות לכל יתרון יש מחיר, ואין אפשרות ליהנות ממשהו באמת בלי לתת משהו בתמורה. לדוגמה, אם אדם מנסה לנצל מערכת או אנשים אחרים כדי לקבל דברים בחינם או במחיר נמוך במיוחד, הוא אולי מרגיש שהרוויח, אך בעצם הוא הפסיד בטווח הארוך כי זה יוצר אצלו דפוס מחשבה שגורם לו לסבל.

האם באמת אפשר לקבל משהו בחינם ללא תמורה?

אליעד מציג את העיקרון שכל הנאה דורשת תשלום. הוא מדגים זאת דרך הדוגמה של אדם שמוריד סרטים בחינם מהאינטרנט. לכאורה, האדם לא משלם על הסרט והוא נהנה מכך. אבל האמת היא שהסרט לא נוצר מעצמו, אנשים השקיעו זמן, מאמץ וכסף ביצירתו. כשאדם נהנה ממשהו שניתן לו בחינם, הוא מתרגל לקבל ללא תמורה, מה שמוביל אותו לחשוב שהוא יכול ליהנות מטוב בלי רע, וכך הוא מפתח דפוס של "נצלנות" שפוגע בו בסופו של דבר.

למה מי שמנצל את המערכת משלם מחיר כפול?

אליעד כהן מסביר שכל מי שמנצל את המערכת, גם אם הוא מרגיש שהצליח "לדפוק" את המערכת או לקבל הנחות בלי לשלם מחיר, משלם בסופו של דבר מחיר כפול. הוא נותן דוגמה של אדם שחותך תור בכביש. בהתחלה זה נראה כמו רווח מיידי, אבל בטווח הארוך הוא משלם בכך שהסביבה מתרגלת להתנהגות כזאת, ואז הוא עצמו נפגע כשמישהו אחר עושה אותו הדבר. בנוסף, אליעד מסביר שמי שרגיל לנצל ולחפש קיצורי דרך, מרגיש תסכול מתמיד מכך שהמציאות לא עובדת תמיד לפי רצונו.

מדוע אנחנו לא יכולים להעריך משהו שקיבלנו בחינם?

הסבר נוסף שמספק אליעד הוא שכאשר אדם משלם מחיר, המוח שלו מבין שהדבר בעל ערך, ולכן הוא גם נהנה ממנו יותר. דוגמה לכך היא שני אנשים שנרשמים לחדר כושר: האחד משלם הרבה, והשני מעט. למרות ששניהם מקבלים את אותו שירות, האדם ששילם יותר ייקח את האימונים ברצינות רבה יותר ויהנה יותר, כי המחיר הגבוה גרם לו להעריך את הערך של המוצר.

איך הרצון לקבל דברים בחינם גורם לנו לסבל?

ההסבר המהותי של אליעד הוא שהסבל של האדם נובע מכך שהוא חושב שרע לו ללא סיבה, כלומר, בחינם. אדם שסובל מחרדה או כאב לא מבין שזה התשלום על ההנאות הקודמות שהיו לו. לדוגמה, אם האדם נהנה בעבר מרגעים טובים, הוא בהכרח יצטרך לשלם עליהם אחר כך ברגעים פחות נעימים. אם האדם היה מוכן לשלם על הדברים שהוא נהנה מהם (כלומר, היה מקבל את המחיר מראש), הוא היה סובל פחות.

למה אסור לעשות "קומבינות" בחיפוש אחר האמת?

אליעד כהן מתייחס לכך שבחיפוש האמת המוחלטת, אין מקום לקומבינות ולקיצורי דרך. הוא מדגים זאת דרך סיפור של רבי נחמן מברסלב, שם מי שניסה להגיע לאמת בעזרת תחבולות או קומבינות, לעולם לא הגיע לאמת המדויקת. לדוגמה, אדם שחושב שהוא השקיע והתאמץ מספיק זמן כדי להשיג משהו, ומכאן מניח שהוא בהכרח הגיע לאמת, עשוי לגלות שהשקעתו לא מבטיחה הצלחה, אם היא לא נעשתה בצורה מדויקת, נקייה ונטולת קיצורים.

איך קומבינות ברמה האישית והלאומית גורמות לנו לסבול?

אליעד נותן דוגמה נוספת ברמה הלאומית: הוא מדבר על כך שהעם הישראלי נחשב בעיני עצמו לעם "קומבינטור", אבל בפועל התוצאה היא שבראש המדינה עומדים מנהיגים שגם הם "קומבינטורים" שנוטים לשקר, לעוות עובדות, ולנהל את המדינה בצורה כזו שהאזרח משלם את המחיר. הוא נותן כדוגמה את הבעיות בפריפריה ומסביר שאנשים מתלוננים, אך הם עצמם בחרו שוב ושוב במנהיגים קומבינטורים, ולכן משלמים על כך.

האם עדיף לא לנסות לקבל דברים בחינם כלל?

אליעד מדגיש שלמרות שנראה שהמציאות מאפשרת לקחת דברים בחינם, זה יוצר אשליה של חיסרון ללא יתרון, או יתרון ללא חיסרון, והאדם משלם מחיר יקר בהמשך. עדיף לשלם מחיר גלוי וברור על דברים, גם אם המחיר נראה גבוה, מאשר לחפש הנחות ולקמבן, מה שגורם למחיר כפול בטווח הארוך.

האם קיימים דברים שבאמת ניתנים בחינם?

אליעד מציג זווית נוספת בה הוא אומר שגם אם המציאות מספקת דברים ללא מאמץ מצידנו, כגון אוויר לנשימה, האדם צריך לזכור שגם על כך קיים מחיר, כמו שמירה על איכות הסביבה. הוא מדגיש שתמיד קיים מחיר, גלוי או סמוי, ולכן מי שרוצה לחיות באמת טוב צריך להיות מוכן לשלם את המחירים האלו מראש, ולא להתלונן כשיגיע החשבון.

מהו המחיר האמיתי של כל דבר בחיים?

בסופו של דבר, אליעד מחדד את המסר המרכזי ואומר שהמחיר האמיתי של כל דבר הוא הרצון לשלם אותו באופן מלא ומראש. ככל שהאדם יותר מוכן לשלם את המחיר, כך הוא ייהנה יותר מהחיים, והפחות יסבול.
עיקרון האמת הבלתי תלויה זוויות יתרון בלי חיסרון מתנגד למחיר המוח האם להשאיר טיפ טווח ארוך מחשבות ארוחות חינם לגלות אהבה אוהב להתאמץ אוהב לשלם אוכל אוכלי חינם איך להתאמץ אין ארוחות חינם אכילה ארוחות ארוחות חינם בחינם האם להשאיר טיפ האם להתאמץ הדדיות התאמצות חוק ההדדיות חינם חשבון טיפים כמה להתאמץ כסף לא אוהב להתאמץ לא אוהב לשלם להשאיר טיפ להתאמץ לחיות לחיות על חשבון אחרים למה להתאמץ לנצל לנצל אנשים לשלם מתי להתאמץ מתי לשלם מתנה מתנות מתנות חינם נצלנות על חשבון אחרים קומבינה קומבינות שום דבר לא בחינם שונא מתנות שונא מתנות יחיה שנאה תשלום תשלום כספי
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר? בשיחה זו, אליעד כהן מתמקד בשאלה מה הזמן הטוב ביותר לשלם לבעל מקצוע או נותן שירות - האם עדיף לשלם מראש, בסוף, באמצע התהליך, או לפי ההתקדמות? נבחנים מספר היבטים, יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה ... כזה, הוא עלול לשכוח את הציפייה לתשלום או לאבד מוטיבציה עקב המרחק של התגמול. לכן, האידיאל בדרך כלל הוא לשלם לפי ההתקדמות או לשלב תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי ... של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ מיוחד או התחייבות מוקדמת, ולכן ירגיש יותר טוב וייהנה ... אין תשובה חד - משמעית שמתאימה לכל המקרים, אלא תלוי מה האדם רוצה לחוות ולפי זה הוא צריך לבחור מתי לשלם. מתי עדיף בכלל לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות ... לתת שירות טוב לא תלוי בכסף אלא נובע ממוטיבציה פנימית או רגשית של נותן השירות. מהו השיקול המרכזי בהחלטה מתי לשלם? אליעד מבהיר שהשיקול המרכזי בכל הדיון הוא להבין מה מניע את נותן השירות. יש מצבים בהם נותן השירות מונע ... לתת תשלום כפול אם יסיים את העבודה בזמן קצר יותר מהמתוכנן, או להבטיח בונוס על עבודה איכותית. אפשר גם לשלם לו חצי מהסכום בהתחלה, ואת היתר לפי ההתקדמות, כדי לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה לאורך כל התהליך. למה אין ... לכל המצבים. כל אדם צריך לבחון בעצמו מה מניע אותו או את נותן השירות, ובהתאם לכך להחליט מתי ואיך לשלם כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. האם תשלום מוקדם תמיד מוריד מוטיבציה? אליעד מדגיש שזה לא תמיד המצב. יש ... מראש כי הם לא בטוחים שיוכלו לספק את העבודה באופן שיצדיק את התשלום. איך אפשר לדעת מהו הזמן האידיאלי לשלם? אליעד מציע שכל אדם יעשה בדיקה עם עצמו או עם נותן השירות באופן ישיר וישאל מה יגרום לך להרגיש ... והמניעים של האנשים המעורבים בתהליך התשלום, ומציע מספר אפשרויות והסברים כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר בתהליך מתן וקבלת שירות. מתי לשלם לבעל מקצוע? האם כדאי לשלם מראש? איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? האם כדאי לעבוד בחינם? איך לתת תמריץ כספי נכון?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו?
נסיעה במונית, שכנוע אנשים, תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? איך לשכנע מישהו? מתי הכי משתלם לשלם לנותן שירות? אחת הסוגיות שאליעד כהן עוסק בה היא השאלה מתי הכי כדאי לשלם למישהו שנותן לך שירות?. במהלך ההסבר שלו, אליעד מביא מגוון דוגמאות מפורטות כדי להמחיש את השיקולים השונים שמשפיעים על קבלת ההחלטה בנוגע לעיתוי התשלום - האם לשלם מראש, באמצע השירות, או רק בסופו. הוא בוחן במיוחד את המקרה של נסיעה במונית כדוגמה מרכזית, אך מתייחס גם למקרים אחרים כמו הזמנת אתר אינטרנט מבעל מקצוע. מתי כדאי לשלם לנהג המונית כדי שיגיע מהר? אליעד מתאר מצב שבו נוסע מזמין מונית כדי להגיע ליעד במהירות האפשרית. הוא שואל ומנתח מה יגרום לנהג לנסוע בצורה הכי מהירה. אפשרויות התשלום הן לשלם מראש לפני תחילת הנסיעה, במהלך הנסיעה (באמצע), או רק בסוף לאחר ההגעה ליעד. אליעד מציג מספר שיקולים לכל אחת ... ישלם מראש, ייתכן שהנותן שירות לא ייתן את המקסימום או אפילו לא ישלים את העבודה כלל. במקרה כזה, ברור שלשלם מראש הוא סיכון גדול יותר מאשר לשלם בסוף, מכיוון שאין ללקוח הבטחה מלאה לקבלת התוצאה הרצויה. האם כדאי להשתמש בכסף כאמצעי לחץ לשכנוע אנשים? אליעד מסביר ... שהנושא מורכב ואין תשובה יחידה שנכונה בכל המקרים. יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לסיטואציה, למטרות ולמצבו של נותן השירות. מתי לשלם לנהג מונית? איך לשכנע אנשים באמצעות תשלום? האם לשלם מראש או בסוף? איך לגרום לנותן שירות להיות מהיר יותר? תשלום מראש או לפי התקדמות? לשלם לפי התקדמות או בסיום? כיצד לשכנע אנשים באמצעות כסף?
תשלום לפי תוצאות בלבד, תשלום על תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק על תוצאות בלבד, החזר כספי ללקוח, להחזיר כסף ללקוח לא מרוצה, למכור שירותי יעוץ, להתחייב על תוצאות בלבד, חוצפה של לקוחות, בקשה חצופה של לקוח, התנגדויות מכירה קשות, למה לעשות שיווק?
... תוצאות בלבד, בקשות של לקוח חצוף, לקוח מבקש הנחה מוגזמת, בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מתנגד להצעת מחיר, לשלם רק על תוצאה, לקוח לא רוצה לשלם מראש, לקוח רוצה קודם כל לראות תוצאות, תשלום רק לפי תוצאה, אם לא תהיה מרוצה כספך יוחזר, תשלום רק ... שאתה בא למכור למישהו מוצר ואתה נותן לו הצעת מחיר כלשהי. והלקוח יוצא עליך ואומר לך, שאין לו בעיה לשלם לך, אפילו יותר ממה שאתה מבקש. אבל הוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות. קודם תראה לי תוצאות ואז אני אשלם לך, אפילו כפול. והשאלה היא, איך הגיוני להתייחס ... צריך להבין כי זכותו של הלקוח, לבקש ממך מה שבא לו, ואפילו לבקש ממך לרקוד עבורו כדי שהוא יסכים לשלם לך. וזכותו של הלקוח גם לבקש לך שאתה תשלם לו כדי שהוא יסכים להשתמש במוצר שלך, הכל אפשרי והכל ... ושוק חופשי והכל זה עניין של היצע וביקוש וזכותו של הלקוח לבקש ממך איזו הנחה שבא לו או לבקש לשלם לך בתנאים שלו וגם זכותו לבקש ממך למכור לו במחיר הפסד עבורך. בקיצור, זכותו של הלקוח לבקש מה שבא ... שלך ולהקטין את אחוז הרווח שלך. ואני אסביר. ברמת העיקרון, נניח שאתה מוכר ללקוח שירותי יעוץ כלשהם והלקוח מוכן לשלם רק אם הוא יראה תוצאות. הרי שבעצם אתה רוצה לקבל תשלום מהלקוח, בתמורה לזמן שלך. דהיינו, אתה מוכר את ... אותו, כי יכול להיות שאתה לא תביא לו את התוצאה שהוא רוצה מסיבות שונות כאלו ואחרות. ולכן הוא מוכן לשלם לך, אולי אפילו יותר, אבל רק לפי תוצאה. במילים אחרות, הלקוח טוען, שבעצם מבחינתו, לשלם לך על הזמן שלך, זה בעצם לשלם לך על המאמץ שלך ולא על התוצאה שלו. במילים אחרות הלקוח אומר לך, שהמאמץ שלך לא מביא לו מספיק ... אם לדוגמה היית מבקש 1 שח על המאמץ ואת השאר רק על התוצאה, אז אולי הוא כן היה מסכים לשלם לך. במילים אחרות הוא אומר לך, שמבחינתו, הזמן שלך, הוא רק מאמץ שלך עבורו, ולא בטוח שתביא תוצאות ולכן ... 100 אחוז את הכסף שלו בלמלא לוטו, כי הסיכוי שהוא יקבל תועלת לזכות בלוטו, שווה לו את העלות שלו לשלם כסף למלא לוטו. אבל במקרה שלך, הוא לא חושב שהסיכוי שהוא יקבל ממך תועלת, שווה את העלות שאתה מבקש ... כי בסוף יישאר לך יותר כסף. אבל אם מתוך 100 לקוחות, רק 1 בוודאות יהיה מרוצה. ולקוח מרוצה מוכן לשלם נניח רק פי 20 על תוצאות, מאשר על המאמץ, הרי שאם תעבוד רק לפי תוצאות בלבד, כנראה שיהיה לך יותר כסף. במילים אחרות, כאשר הלקוח אומר לך שהוא מוכן לשלם לך רק על תוצאות בלבד, הוא בעצם מבקש ממך להגדיל את עלות הייצור שלך. דהיינו, הוא אומר לך, תעבוד ... היצע וביקוש. ואתה צריך לפעול לפי האלטרנטיבות שיש לך. אם יש לך אפשרות לעבוד עם מישהו אחר שיהיה מוכן לשלם לך גם עבור המאמץ שלך בלי התחייבות לתוצאות, כי הוא מעריך את עצם המאמץ שלך, הרי שעדיף לך לקבל ... יותר כסף בסופו של דבר, מה הסיכוי שלך להתחייב לתוצאות, בכמה אתה יכול לתמחר תוצאות, כמה לקוחות יהיו מוכנים לשלם על תוצאות בלבד, מה העלות שלך להשיג את אותם הלקוחות וכולי. במילים אחרות, עליך להגיב לפי האלטרנטיבות שלך. ואם ... בלבד. כי אין לך אלטרנטיבה אחרת. דהיינו, הכל לפי האלטרנטיבות שלך. כמו לדוגמה המון עסקים מתחילים, שיהיו אפילו מוכנים לשלם למישהו כסף, כדי שהוא יסכים לעבוד איתם, בשביל לצבור ניסיון, בשביל שיהיה להם תיק עבודות וכולי. ויש גם כל ... אפשרויות גרועות. שבמקרה שלנו, נוכל לומר ללקוח, אין בעיה, תשלם על תוצאה בלבד, אבל הרבה מעבר למה שהוא מוכן לשלם על תוצאות. כדי שהוא ירצה את האפשרות הפחות גרועה, שהיא לשלם על מאמץ. יש עוד לוגיקה שאומרת ללקוח, שאתה מוכן שהוא יקבל כסף חזרה והחזר כספי אם לא תביא לו ... ללקוח להתנסות במוצר וכיוב. כאשר כאן הלוגיקה תהיה להעלות את הערך של הניסיון שלך לעזור ללקוח, שהוא יהיה מוכן לשלם גם רק עבור הסיכוי שאתה תוכל להביא לו תוצאות וכולי. בכל מקרה, מהות העניין היא, שהלקוח בעצם אומר, שהוא לא מוכן לשלם לך סכום X, רק עבור הסיכוי והאפשרות שאתה תצליח לעזור לו. כאשר אתה מהצד שלך, צריך לגרום ללקוח להבין, ... כמה פעמים, שאפשרי למכור אפילו בלי איש מכירות, אם עושים שיווק נכון. כי אם אתה נתקל המון בלקוחות שמוכנים לשלם לך רק עבור תוצאה בלבד, הרי שזה אולי בגלל שהשיווק שלך גרוע מאוד. ואז ללקוחות שלך אין אפשרות להכיר אותך, לתת בך אמון, להתנסות במוצר שלך ולהיות מוכנים לשלם לך גם עבור זה שאתה מוכן אפילו רק להקדיש להם זמן לצורך העניין, כדי להגדיל את הסיכוי שהם ימצאו ...
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
איך לא לחסוך כסף בעסק? טעויות בהגדלת רווחיות בעסק, ריטיינר חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים?
... חודשי, תשלום לעובדים, תשלום לנותני שירות, תשלום לספקים, לבקש הנחה, לחסוך עלויות, צמצום הוצאות, חיסכון בהוצאות, חיסכון בעלויות, איך לשלם לספקים? איך לשלם לעובדים? מדוע עסקים עושים טעות כשהם מנסים לחסוך בעלויות? אחת הטעויות הנפוצות שעסקים עושים כאשר הם מנסים להגדיל את ... איך חיסכון לא נכון בשכר עובדים יכול לפגוע בעסק? באותה דרך, גם כאשר עסק מחליט להוריד משכורות לעובדים או לשלם להם את המינימום האפשרי, הוא אמנם חוסך בטווח המיידי, אך העובדים מרגישים לא מוערכים, מאבדים מוטיבציה, וכתוצאה מכך איכות ... איכות המוצר או השירות בעקבות ההורדה בעלויות, הרי שייתכן שהחיסכון יגרום להפסד גדול בהרבה מהסכום שנחסך. במקרה כזה, עדיף לשלם מחיר מלא או גבוה יותר, כדי להבטיח שירות איכותי ואמין יותר בטווח הארוך. סיכום המסר של אליעד לעסקים שרוצים ... טוב רק כשהוא לא פוגע באיכות המוצר או השירות. בכל מקרה שבו קיימת אי ודאות לגבי איכות השירות, עדיף לשלם יותר על מנת לקבל שירות איכותי ואמין. זכרו תמיד שכל שקל שחסכתם עלול להסתכם בנזק כספי כפול ומכופל בעתיד, ולכן חיסכון חייב להיות מתוכנן ובדוק, ולא בצורה אוטומטית ללא מחשבה. מה שזול עולה ביוקר? איך לשלם לספקים? האם לבקש הנחה? כמה משכורת לתת לעובדים? טעויות ניהוליות חוזה עם ספקים תשלום לפי הצלחה הטעות הנפוצה של ... ספק שירות על בסיס ריטיינר חודשי, התשלום קבוע מראש אך האיכות של השירות אינה ידועה מראש. אם העסק בוחר לשלם מחיר נמוך יותר, עלול לקרות מצב שבו הספק מרגיש שהוא נדפק מהעסקה, וכתוצאה מכך יעניק שירות באיכות נמוכה יותר, ...
שווי השוק של המוצר, הוכחה לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות בראיון עבודה, כמה כסף מגיע לך? כמה כסף אתה רוצה? כמה כסף לבקש? איך לבקש משכורת? מניפולציות של מנטורים
... לשווי שוק של מוצר, טריקים של מנטורים לכסף, איך לראיין עובדים? משא ומתן על שכר בראיון עבודה, כמה משכורת לשלם לעובד? כמה שכר מגיע למישהו? כמה לשלם לנותן שירות? שיטות מכירה של מנטורים, איך למכור את עצמך ביותר כסף? איך למכור סדנא ביותר כסף? הצעות מתחרות ... ועוד. אז נניח שמנטור רוצה למכור לך כרטיס להרצאה בעלות של 1,000 שח. אחת הדרכים לגרום לך להיות מוכן לשלם לו 1,000 שח להרצאה, היא באמצעות זה שהוא יספר לך ששעת פגישה אישית איתו, היא פי 10. לדוגמה הוא ...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך? מה המחיר שאתה מוכן לשלם כדי להיות מאושר? האושר הוא נושא מרכזי וחשוב ביותר בחיים, אך השאלה האמיתית שאליעד כהן מציג היא באיזה מחיר ... לעשות בכל מחיר, ויש דברים שמוכנים לעשות רק במחיר מסוים. חשוב להבין ולהגדיר במדויק מהו המחיר האמיתי שאנו מוכנים לשלם עבור האושר. האם אתה באמת רוצה להיות מאושר בכל מחיר? אליעד כהן מדגיש שהבעיה של בני האדם היא לא ... הוא הגורם המרכזי לסבל ולאי - הנחת. לכן, על האדם להחליט באופן ברור ומדויק עד כמה הוא באמת מוכן לשלם תמורת האושר שלו. אם הוא לא מוכן לשלם דבר, אז עליו להכיר בכך שהוא לא באמת מחפש אושר, ובכך יסיים את החיפוש ויהיה מאושר מעצם הפסקת החיפוש. מצד שני, אם האדם מוכן לשלם כל מחיר למען האושר, עליו ללכת עד הסוף. המשמעות המעשית של לשלם כל מחיר לפי אליעד היא לקבל באופן מלא ומוחלט כל מה שקורה. הדרך הפרקטית לכך היא להצהיר שהכל טוב ... אדם מקבל באמת ובתמים שהכל טוב במידה שווה, הוא יכול להגיע לאושר אמיתי ומוחלט. מה קורה אם אינך מוכן לשלם כל מחיר עבור האושר שלך? אליעד מסביר את המקרה שבו אדם אינו מוכן לשלם כל מחיר עבור האושר, אלא רק מחיר חלקי. גם זה בסדר גמור, אך חשוב שהאדם יגדיר באופן ברור איזה מחיר הוא מוכן לשלם ויעמוד בו באופן מלא. למשל, אם אדם מוכן להשקיע רק חצי מהמאמצים או המשאבים שלו למען האושר, עליו להבין ... מה שהוא מוכן לתת למען האושר, עליו להפסיק לחפש אושר נוסף. אם האדם ימשיך לחפש אושר נוסף ללא נכונות לשלם עוד מחיר, הוא למעשה משקר לעצמו ומאריך את סבלו. אליעד ממחיש זאת בדוגמה כספית: נניח שאדם מחזיק ב - ... שאליו הוא יכול להגיע, והוא צריך להפסיק לחפש יותר מכך. אם הוא רוצה יותר אושר, עליו להחליט שהוא מוכן לשלם מחיר גבוה יותר ולהתחייב לכך. מדוע אנשים לא מאושרים גם כאשר הם בריאים? אחת הדוגמאות שאליעד נותן כדי להדגים ... שאליעד חוזר ומדגיש הוא החשיבות של להיות אמיתי עם עצמך. אדם צריך להיות כן לגבי מה הוא באמת מוכן לשלם עבור האושר שלו. ברגע שאדם מגיע לאמת עצמית מלאה וברורה לגבי מה הוא באמת רוצה ומה הוא באמת מוכן ... עצם הכנות והאמת הופכות אותו למאושר מיד, ללא צורך בפעולות נוספות. אם האדם לא בטוח מה המחיר שהוא מוכן לשלם, הוא עלול למצוא את עצמו תקוע בין הרצון לאושר לבין החשש או חוסר הנכונות להקריב דברים מסוימים. מצב זה ... אמיתי. לסיכום: אושר בכל מחיר או בלי מחיר כלל? אליעד כהן מסכם באומרו שהאושר הוא הדבר היחיד בעולם ששווה לשלם עבורו כל מחיר, כי בסופו של דבר, רק האושר הוא החשוב באמת. אם יש לך אושר, לא משנה מה ... אחר לא באמת משנה. לכן, אם אדם מחליט שהוא רוצה להיות מאושר, עליו ללכת עם ההחלטה הזו עד הסוף ולשלם כל מחיר שיידרש ממנו. ואם הוא מחליט שהוא לא מוכן לשלם שום מחיר, עליו לפחות להפסיק לטעון שהוא מחפש את האושר, ובכך כבר יגיע לאושר מעצם הפסקת החיפוש. כך או ... תמורת האושר ואם תעשה את כל מה שאתה מוכן לעשות למען האושר תפסיק לחפש את האושר. כמה אדם צריך לשלם תמורת האושר - לא משנה העיקר שתהיה אמיתי עם עצמך עם הרצון של עצמך. רק אל תשקר. צריך ללכת ...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך? מהו המחיר שאתה מוכן לשלם עבור האושר שלך? אליעד כהן מסביר שאושר הוא משהו שיש לו מחיר, ושעל האדם לשאול את עצמו באיזה מחיר ... אליעד מדגיש כי על האדם להיות כנה ואמיתי עם עצמו לגבי מידת האושר שהוא מחפש ולגבי המחיר שהוא מוכן לשלם כדי להשיג את האושר הזה. האם אפשר להיות מאושר בלי לשלם שום מחיר? אליעד מסביר שאדם יכול להיות מאושר בכל רמה שבה יבחר, גם אם הוא לא מוכן לשלם מחיר בכלל. אבל במקרה כזה, האדם חייב להכיר בכך שהוא לא באמת מחפש את האושר בצורה מוחלטת. הוא טוען ... כהן? אליעד מדגיש שאושר אמיתי הוא אושר בכל מחיר, כלומר, אדם שרוצה להיות מאושר באופן מוחלט צריך להיות מוכן לשלם כל מחיר. המשמעות המעשית של הרעיון הזה היא, שלדעתו האדם צריך לקבל באופן מוחלט כל מה שקורה לו במציאות ... בריאותו, ואומר שהדבר לא הגיוני כי מטרת הבריאות היא להיות מאושר בסופו של דבר. אליעד טוען שאם מישהו מוכן לשלם מחיר מסוים אך לא כל מחיר, זה בסדר גמור - אך בתנאי שאותו אדם יגדיר לעצמו בבירור מה בדיוק הוא מוכן לתת בתמורה לאושר ויעמוד בהחלטה הזו במלואה. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא מוכן לשלם חצי מהמשאבים שיש לו בתמורה לאושר, אז לאחר שהוא שילם את החצי הזה - עליו להפסיק לחפש יותר אושר ... שכל אי - הבהירות או הסבל של האדם נובעים מכך שהוא לא כנה עם עצמו בנוגע למחיר שהוא מוכן לשלם על האושר. הוא מתאר מצב שבו האדם מתנדנד ולא סגור לגמרי על המחיר שהוא מוכן לשלם. אליעד אומר שבמצב כזה האדם לא יכול להיות מאושר, מכיוון שהוא לא סגור עם עצמו לגבי ההקרבה שהוא מוכן ... לעשות דבר מלבד להכיר באמת - ברגע שהאדם מבין לעומק מה הוא באמת רוצה ומה המחיר שהוא באמת מוכן לשלם, הוא כבר בדרך לאושר. מה אליעד ממליץ לאדם שלא באמת רוצה לשלם מחיר עבור האושר? אם אדם מגלה שהוא לא באמת מוכן לשלם שום מחיר עבור האושר, אליעד ממליץ לו פשוט להפסיק לרצות להיות מאושר. הוא מסביר שהבעיה היא לא במחיר שהאדם ... שהמפתח לאושר טמון בהבנת האמת הפנימית של האדם - להכיר באמת מה אתה רוצה ומה המחיר שאתה באמת מוכן לשלם, וזהו הדבר שהופך אותך למאושר. לסיכום, מהו הדגש המרכזי באושר לפי אליעד כהן? אליעד כהן שם את הדגש המרכזי על כנות ואמת עצמית. האדם חייב להבין באמת ובכנות מוחלטת מה הוא רוצה, מה המחיר שהוא מוכן לשלם עבור האושר, ולפעול בהתאם לכך. הוא מציין שהדבר היחיד שבאמת משנה בחיים הוא האושר, ולכן זה הדבר היחיד שעליו ... או למחיר מוחלט. הדבר היחיד שבאמת משנה בחיים הוא האושר עצמו, ולכן כדאי להקדיש לו את מלוא תשומת הלב ולשלם כל מחיר שנדרש. איך להיות מאושר בכל מחיר? מה המחיר של אושר מוחלט? האם אפשר להיות מאושר בלי לוותר ... תמורת האושר. וברגע שנתת מה שאתה מוכן לתת זהו, לא לזגזג שם. ולא חשוב ולא משנה כמה האדם מוכן לשלם עבור האושר, מה שמשנה שאדם לא ישקר. ומי שבאמת רוצה אושר, שילך עד לקצה האחרון בכל מחיר, אין באמצע ...
מיתוג מחדש, בניית מותג מחדש, מיתוג או בידול, האם כדאי לעשות מיתוג מחדש? האם צריך מיתוג? איזה מיתוג צריך? מתי לא צריך מיתוג? האם כדאי לבנות מותג? טעויות במיתוג מחדש, טעויות בבניית מותג, איך לבנות מותג יוקרה? בניית מותג יוקרה, מיתוג עסקי מחדש, חוסר מיתוג, ניתוח שיווקי, בניית אסטרטגיה שיווקית, סוגים של מותגים, איך למתג את עצמי? איך למתג את העסק? האם לעשות מיתוג עסקי? מי קהל היעד שלך? בידול או מיתוג, למה אנשים רוכשים מותגים? האם להיות מותג?
... שלך. בתור מה למתג? זה כמובן עניין אחר, שתלוי בקהל היעד וכולי. בנוסף אפשרי לומר, שבדרך כלל, אנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מותגים שנתפסים בעיניהם כמותגים יותר טובים / איכותיים / או כל סיפור אחר, שהלקוח מתחבר אליו. כמו לדוגמה כל מותגי היוקרה שישנם, שאנשים מוכנים לשלם יותר כסף, עבור מוצר שנתפס כיותר ממותג וכולי. עד כאן הכל נכון. עכשיו, לצורך העניין ניקח עסק שרוצה להרוויח ... ולכן הוא לא ירצה למתג את עצמו בתור המוצר הכי זול. אבל הוא כן רוצה לפנות לקהל יעד שירצה לשלם לו יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם למותגי יוקרה כאלו ואחרים. ובמאמר מוסגר אני אומר, שצריך לעשות הפרדה בין העניין שלקוחות מוכנים לשלם הרבה יותר למותגים הכי יקרים בעולם, לבין רמת הרווחיות של המותגים הכי יקרים והכי גדולים בעולם. דהיינו, נניח שלקוחות מוכנים לשלם 1M על החולצה הכי יקרה בעולם, האם זה אומר שאותו עסק שמוכר חולצות ב 1M לחולצה, האם זה אומר ... מעל מחיר השוק, היא באמצעות בניית מותג / או מיתוג מחדש וכולי. כי נראה שהלוגיקה אומרת, שאם אנשים מוכנים לשלם המון כסף על מותגים, הרי שאם תבנה מותג, אנשים יהיו מוכנים לשלם לך הרבה כסף על המוצרים ועל השירותים שלך. אבל כמובן, זה שמשהו נראה הגיוני, זה עדיין לא אומר שהוא ... כמותג בעיני הלקוחות. וזה נכון שניתן לומר, שאם הלקוחות היו רואים בעסק מותג, הרי שכנראה היה יותר קל להם לשלם כסף, אבל מאוד יתכן שהסיבה שהלקוחות לא מוכנים לשלם עוד כסף, היא לא בגלל בעיה של חוסר מיתוג, אלא אולי בגלל בעיות אחרות, שניתן לפתור אותן בדרך הרבה ... הוא משתמש במוצר. יחד עם זאת כאשר אתה חושב על מיתוג של העסק שלך, כדי לגרום ללקוחות להיות מוכנים לשלם לך יותר כסף, כמו שלקוחות מוכנים לשלם יותר כסף למותגי יוקרה, אתה צריך לשאול את עצמך, מה האמת שלך לגבי המוצר שלך? מה בדיוק אתה מוכר? ... למי אתה רוצה למכור? ומה הלקוחות שלך רוצים לקנות? וכמובן שצריכים לעשות הפרדה, בין המחשבה שאומרת שיש לקוחות שמוכנים לשלם המון כסף על מותגים, לבין המסקנה שאומרת שאם גם אתה תבנה מותג, אז הלקוחות שלך יהיו מוכנים לשלם לך המון כסף. כי זאת כמובן מחשבה שאינה בהכרח נכונה. כי מצד האמת צריכים להתחיל בהתחלה, מנקודת מבט אחרת. ... דהיינו, שהלקוחות שלך לא יודעים להסביר לעצמם, למה לרכוש דווקא ממך? מה ההבדלים שיש בינך לבין המתחרים שלך? למה לשלם לך יותר כסף מאשר למישהו אחר? וכמובן שיתכן שיש בכלל בעיות יותר בסיסיות, של חוסר התאמה יותר בסיסי בין ...
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב ... ולמצוא דרך לענות לו על חסרונו מבלי לבצע את הבקשה. אם לדוגמה, הלקוח רוצה הנחה מתוך חשש שהוא עשוי לשלם יותר מדי, אפשר להסביר לו שהמחיר הכולל של המוצר נמוך יחסית ויש לו ערך גבוה, כך שההנחה אינה הכרחית. ... הכסף זה כי בכל מקרה הוא יצא. ראיתם זה בדיוק אותו דבר, שני אנשים המוכר מנסה לשכנע את הלקוח לשלם יותר, הלקוח מנסה לשכנע את המוכר לשלם פחות. מה המוכר עושה כדי לשכנע את הלקוח? שתי דרכים, אחד הוא אומר לו תראה נכון שזה עולה לך ...
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, מה לעשות כדי לא ללמד את המתחרים שלך? איך לא לחשוף סודות מקצועיים בתכנים שיווקיים? איך להעביר ללקוח חומר מקצועי בצורה שיווקית? איך לא לחשוף סודות בתוכן מקצועי? איך לעשות צנזורה על תוכן מקצועי? איך לא ללמד את המתחרים שלך את הידע שלך?
טעויות בהפצת תכנים שיווקיים מקצועיים, שיקולים ביצירת תוכן שיווקי מקצועי, איך לגרום ללקוח להיות מוכן לשלם לך יותר כסף? איך לגרום ללקוח לרצות לרכוש דווקא ממך במחיר יותר גבוה? הפצת חומרים מקצועיים, הפצת תוכן מקצועי, ... הוא גם יחשוב שאתה מקצועי כדי שהוא ירצה לפנות אליך ודווקא אליך ולא למתחרים שלך. וגם שהוא יהיה מוכן לשלם לך יותר מאשר למתחרים שלך. אבל גם מצד שני, שהוא לא יחשוב שהוא מספיק מקצועי בעצמו כדי להסתדר בלעדיך? ... כדי שירצה לקבל ממך שירות. 2 - כדי שירצה לבוא דווקא אליך ולא למישהו אחר. 3 - כדי שירצה לשלם לך יותר כסף, מאשר למתחרים שלך, שבעיניו הם פחות מקצועיים. ולכן בעצם אתה תכין חומרי שיווק שמטרתם היא לשדר ... אחר. כמו שתכף אסביר. אז ברמת העיקרון, מה בעצם צריך כדי שלקוח ירצה לרכוש ממך ודווקא ממך ושיהיה מוכן לשלם לך מחיר יותר גבוה מאשר למישהו אחר? תשובה: לשם כך הוא אמור לחשוב שאתה מקצועי ושאתה מסוגל לספק לו ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מתי לשלם?, איך לשתול מחשבות? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למצוא זוגיות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לנהל את הזמן? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מתי לשלם?, דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ינג לילדים, אימון אישי לירידה במשקל, מאמן אישי בטלפון בתחום מתי לשלם - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 21_08_2025 השעה 03:11:48 - wesi1