אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה משכנעים לקוחות ✔איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש?

הצלחה במכירות תלויה במיקוד במהות של המכירה ולא בצורה שלה. הדבר המרכזי שצריך להבין הוא: מה המהות של המכירה? רבים רואים את המכירה כתהליך שבו הם מנסים למכור את המוצר, אך למעשה, המכירה האמיתית קשורה לשאול את עצמך - מה אתה בעצם מוכר ללקוח? לקוחות לא באים לקנות את המוצר עצמו, אלא את התוצאה או התחושה שהמוצר מספק להם. על המוכר להתמקד במהות של הצורך של הלקוח, ולא במוצר עצמו.

מה הלקוח באמת רוצה?

אם תנתחו את כל העסקאות בהן המכירה מצליחה, תגלו שהן התרכזו לא במוצר, אלא בחוויית הקנייה ובמהות שלה. למשל, לקוח שבא לקנות טלוויזיה לא מחפש רק את המוצר עצמו, אלא את החוויה שהוא יוכל להפיק מהטלוויזיה - חוויית צפייה מרהיבה שתשדרג את הזמן עם המשפחה והחברים. על המוכר להבין זאת ולהתמקד במענה על הצורך הזה. לדוגמה, אם לקוח שואל על טלוויזיה, המוכר צריך להדגיש את התחושות שהלקוח ירגיש כשהוא יוכל לראות את סרטיו האהובים ב - HD חד ומרשים, ולא רק את התכונות הטכניות של המוצר.

מהו ההבדל בין צורה למהות במכירה?

המוכר יכול להימנע מהמיקוד במוצר עצמו ולפני הכל צריך להתמקד במה שהלקוח רוצה להשיג. צורת המכירה אומרת למכור את המוצר, בעוד מהות המכירה היא למכור את התחושה שהלקוח ישיג מהמוצר. לקוח קונה לא רק את הטלוויזיה אלא את תחושת ההנאה שהוא יפיק ממנה. לכן, ככל שהמוכר יוכל להתמקד בצרכים הרגשיים של הלקוח, כך המכירה תהיה מוצלחת יותר.

איך להימנע מטעויות במכירה?

חלק מהטעויות הגדולות ביותר במכירות קורות כשמוכר מתמקדים רק במוצר ומפיץ מידע טכני על המוצר בלי להתחשב במה שהלקוח באמת רוצה. לדוגמה, מכירות רבות כושלות כי המוכר מסביר את המוצר באופן טכני, כמו "שלום, אני עובד בחברה X ויש לנו את המוצר Y". הלקוח לא אכפת לו מכל המידע הזה. הוא לא קונה את המוצר, הוא קונה את התחושה שהוא ירגיש כאשר ישתמש במוצר.

מהו הקשר בין מכירה והחיסרון של הלקוח?

כאשר הלקוח בא לרכוש מוצר, הוא בעצם מנסה למלא חיסרון מסוים בחיים שלו. זה יכול להיות צורך פיזי כמו נעליים חדשות או צורך רגשי כמו תחושת שייכות או הנאה. המוכר טוב הוא זה שמצליח לאתר את החיסרון הזה ולהציע פתרון, ולא פשוט לשווק מוצר. לדוגמה, אם הלקוח בא לרכוש טלוויזיה,...
מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר יתרונות מחסרונות ביחס למה שהוא רוצה, ביחס לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת.

ש: להאמין במוצר.

אליעד: לא.

ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה.

אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי "תקשיב, תן לי שיטה איך להצליח במכירות". דבר ראשון מתומצת שממנו נגזור הכל. כמו שאמרנו תביא לי את החוק שממנו נגזור הכל, מה החוק שממנו תגזור הכל?

ש: זה כאילו ענית על הצורך של הלקוח.

אליעד: במה תלוי הצלחת המכירה? במה תלוי? תראה, כל התיאוריות על מכירה יש מאחוריהן פרנציפ ומה הפרנציפ הזה? נגיד שמישהו אומר "אני עכשיו רוצה לשבת לבד, לבנות שיטה למכירות, לפי מה אני אבנה את השיטה?". מה החוקיות שלפיה אתה צריך לבנות את השיטה? נו, מי יודע?

ש: בסוף זה שהלקוח יקנה זאת אומרת הלקוח יקנה בגלל שהוא יראה שיש לו תועלת.

אליעד: יש דבר שבו תלוי אם תצליח במכירה או לא הדבר הוא כמה אתה ממוקד במהות של המכירה ולא בצורה של המכירה. מה זה אומר מהות וצורה במכירה. מה זה מהות ומה זה מכירה? צורה של מכירה זה אומר "אני מוכר לו, מה אתה מוכר? נעליים", הלקוח בא, מה לקנות? נעליים, מה אתה מוכר לו?

ש: נעליים.

אליעד: נעליים, יפה. אם ככה אתה חושב אתה מאוד גרוע כמוכר נעליים.

ש: הוא בא לקנות רגש.

אליעד: שניה, חכה, נכון. בסדר, שניה, רגע. אבל יותר עמוק. מה שאמרת זה נכון אבל בוא נגדיר את זה יותר. מוכר רע זה מוכר שמוכר צורות, מה זה מוכר צורות, הוא אומר מה הוא רוצה לקנות "X" הוא אומר "מה אני נותן לו "X, אתה מדבר איתו על ה"X", משבח את ה "X" וכו'. מוכר טוב זה מוכר שמתמקד במהות של המכירה, מה המהות של המכירה, "למה בן אדם בא אלי לחנות? כי רע לו במשהו", אולי לא רע, אם היה טוב לו כל כך למה הוא הגיע ואז הבנו פה משהו, למה הוא בא אלי? כי הוא חושב שאולי אני יכול לעשות לו טוב בחיים.

ש: מספק לו את הצרכים שלו.

אליעד: קודם כל להסתכל באופן כללי. הוא בא אלי כי הוא חושב שאני יכול לעשות לו יותר טוב בחיים מאשר שטוב לו עכשיו. אם הוא היה חושב שאני יכול לעשות לו יותר רע בחיים או שאני לא יכול לשפר לו את החיים הוא לא היה בא. כן.

ש: נכון, סליחה אני יכול להכניס פה עוד משהו. גם הוא בא עצם זה שהוא בא אלי יותר קל לי לחבק אותו כי הוא בא אלי, הוא נגש הנה, הוא נכנס לטריטוריה שלי בדיעבד. יותר קל לי לחבק אותו ולדבר איתו...

אליעד: מאשר אם היית ניגש אליו.

ש: ברור, כן.

אליעד: מה שאתה אומר זה נכון. אבל זה לא עכשיו מהות העניין. מהות העניין היא כזאת, מי שרוצה להצליח במכירה צריך תמיד לזכור "מה אני מוכר לו" והקונספט צריך להיות סובב סביב מה שאתה מוכר לו. עכשיו, איך אתה משכנע אותו שאתה יכול לעשות לו טוב בחיים? דרך המוצר, אבל המוצר הוא רק אמצעי הוא לא המטרה. אתה לא מוכר לו את המוצר, צא מהראש שלך עם המוצר. כי הרבה אנשים לא מצליחים במכירה בגלל שהם יותר מדי מנסים למכור את המוצר שלהם.

ש: הם מתעסקים במוצר בכלל.

אליעד: הוא בא ללקוח והוא מתחיל לספר לו על המוצר.

ש - 1: יפה אתה יכול להסתכל גם על החיים שלך מה זה משנה אם אתה ביל גייטס או לא ביל גייסט, או אתה משהו.

ש - 2: הלכת רחוב, בחורה למשל, תסתכל על בחורה כעל מוצר.

ש - 1: לא תסתכל עליה כעל מוצר.

אליעד: על עצמך, אל תעברו עכשיו נושא חברים. אני מסביר עוד פעם, לפעמים בן אדם לא מצליח במכירה כי הוא יותר מדי מתעסק במוצר שלו. לדוגמה "שלום אני זה וזה, ואני עושה ככה וככה", זה לא מעניין אף אחד, הוא לא רוצה לקנות את מה שאתה נותן לו, זה לא מעניין מה אתה עושה. אתה צריך לבדוק מה הוא רוצה, הוא רוצה להרגיש טוב, איך הוא חושב שיהיה לו טוב, על ידי שיהיה לו "1,2,3". "שלום אני יוכל לתת לך 1,2,3", בא נתחיל ממה אתה יכול לתת לו. בשביל מה הוא שילם בשביל מה שנתת או בשביל מה שהוא קיבל? בשביל משהו שהוא קיבל.

אבל טיפש אומר "מה זאת אומרת הוא שילם כי נתתי לו", בכלל לא קשור למה שנתת לו יש פה בכלל מערכת אחרת, הוא רצה להרגיש טוב והוא חשב שאם תיתן לו משהו נוסף זה יעשה לו טוב, והוא בכלל שילם לך על משהו אחר לא בהכרח על מה נתת לו.

אבל עוד פעם עם כמה אנשי מכירות כשאתה אומר לו תספר על עצמך, הוא מתחיל לספר לך סיפורים על עצמו כי הוא בא למכור מוצר אומר "שלום אנחנו חברה שעושה ככה וככה".

ש: אין נו מה, זה לא מתחילים ככה בכלל.

אליעד: איך מוכרים?

ש: אתה בא מדבר עם הלקוח "שמע יש לי מוצר" ואז הוא מתחיל זה, אתה מתחיל לדבר איתו שיחה אישית בכלל.

אליעד: לא, זה ברור שלא, אבל לא מההיבט הזה. אני מדבר על הפוקוס שלך צריך להיות "שלום אני יכול לתת לך ככה וככה". קודם כל מה אתה יכול לתת לו אחר כך מה אתה נותן בפועל. מה הוא צריך? הוא צריך משהו? מה הוא צריך נגיד?

ש: מה הוא צריך כאילו מוצר, כאילו מה?

אליעד: אני אתן לך דוגמה, נגיד שהוא בא לקנות טלויזיה, אתה בא "אתה יודע יש לנו טלויזיה כזאת וכזאת", לא. עכשיו אתה צריך לאלתר למה הוא רוצה את הטלויזיה? "יש לי בשבילך משהו שיספק לך חוויית צפייה סוף הדרך, משהו שירשים את כולם", "עכשיו אתה יודע מה? יש לי את זה ואת זה". קודם כל תתחיל מהסיבה שהוא רצה לקנות לא ממה שמכרת.

ש: ואז אתה שואל אותו סתם לדוגמה ממה שעולה לי בראש, "כאילו אתה מה, אתה רוצה לראות בזה כדורגל עם החברים?", סתם לדוגמה. ואז אתה מתחיל לומר לו שאתה יושב עם החברים ואתה רואה את זה "HD" יותר טוב וזה.

אליעד: מה שאני מנסה לומר שההתמקדות לא צריכה להיות "בשלום אני 1,2,3" למרות שאתה יכול להגיד את "ה - 1,2,3" ואז אתה מיד אמור לעבור לצורך שלו, מיד אתה אמור לעבור לחיסרון של הבן אדם, "אני יכול למלא לך את החיסרון" אחר כך תספר לו איך תמלא את החיסרון. למה? כי יותר מעניין אותו לשמוע מה אתה יכול לתת לו, סליחה יותר מעניין אותו לשמוע מה הוא מקבל ממך שמעניין אותו מאשר מה אתה רוצה לתת לו.

עכשיו אם אתה זוכר שבסוף שהוא קונה ממך תחושה של טוב אז הרבה פעמים גם המכירה תתבצע אחרת ואתה בעצם תדבר איתו אחרת, ומאוד יכול להיות שהוא גם לא צריך את המוצר ויקנה אותו בגלל שעשית לו טוב. אתה מבין? אבל אם אתה נעול על המוצר, "אני צריך למכור לו את זה", אז אתה לא מרוכז במכירה, אתה מוכר לו את המוצר הלא נכון. הוא לא משלם על המוצר שלך הוא משלם על משהו אחר בכלל.

ש: למה מיד, למה לא בעקיפין?

אליעד: אני אסביר לך, עוד פעם הכל תלוי בסיטואציה אם אתה רוצה לתפוס את הריכוז של הלקוח, נגיד שיש לך דקה לדבר איתו, חצי דקה.

ש: אבל אם זה מיד אז זה...

אליעד: יש לך חצי דקה לדבר איתו עכשיו, חצי דקה מתוך חצי דקה לא שכנעת אותו הוא ניתק לך את הטלפון. מה אתה עושה? "אנחנו חברה של ככה וככה", מה אכפת לי איזה חברה אתה, אתה מציק לי, אתה כבר עשר שניות יותר מדי על הקו.

ש: אתה חופר לי.

אליעד: אתה חופר, חבר אתה חופר. אתה צריך להגיד לו "שלום רצינו להציע לך ככה וככה", קודם כל תבדוק מה הוא רוצה ותספר לו מי אתה או שתגיד לו מי אתה בשתי מילים, עכשיו תספר לו מה אתה יכול לתת לו ואל תספר עוד פעם מי אתה. כל הזמן הפוקוס צריך להיות על מה הלקוח רוצה. לא מה אני נותן לו, לא מה בא לי לתת לו, לא כמה אני חכם, לא מעניין, לא אכפת לו כמה אתה חכם. קודם כל מה אתה יכול לתת לו.

יש את אלו שבאים ועושים פרזנטציות מתחילים לספר על עצמם וזה מראה שהם לא מרוכזים למרות שהרבה פעמים גם הלקוחות טיפשים, הוא אומר "כן תספר לי על עצמך", מה אכפת לי מי אתה, תגיד לי מה אתה יכול לתת לי, מה אכפת לי שאתה דוקטור לאיזה, מה הפתרון. טוב זה הבנו? מה היא המהות מה שאמרתי פה? מהי המהות?

ש: או עוד לראות מה הלקוח רוצה, מה הלקוח שהוא בא לקנות, מה הוא רצה בקנייה הזאת. לא את המוצר מה הוא רצה מעבר למוצר, איזה תחושה הוא רצה לקבל מהקנייה של המוצר. כמו לדוגמה הצפייה של הטלויזיה לדוגמה עם חברים, שיהיה לו.

אליעד: אז אם שואלים אותך לדוגמה, מוכר לדוגמה "מה אתה עושה בחיים", אומר "אני מוכר X", אוקי סבבה, ואיך אתה מגדיר את עצמך מול עצמך? "אני מוכר X", נכשלת. "אני עושה טוב לאנשים באמצעות זה שאני ממלא להם חסרונות מסוימים".

ש: אני נותן שירות וזה.

אליעד: איזה שירות? מי צריך שירות. הוא אמר לך משהו אחר.

ש: זה כמו סטרס שאומר אני מספק אנשים כאילו להרגיש יותר טוב.

אליעד: אולי, תקשיב זה לא "אני נותן שירות לאנשים", "אני המקצוע שלי לעשות אנשים מאושרים". באופן יחסי מאושרים, "אתה נותן לאנשים אושר?", "כן". בא בן אדם רעב, נותן לו לחם, בא בן אדם רוצה זה, נותן לו נעליים. אתה צריך להסתכל על זה במהות של הדבר לא על הצורה. עכשיו ככל שתסתכל יותר על המהות ככה המכירה שלך יותר תצליח, למה? כי כל הפוקוס שלך יהיה על ליצור לו את החוויה המתאימה על זה שהוא יקנה את הנעל.

אם נגיד אתה מרגיש שהוא לחוץ, אתה אומר "רגע המהות זה לא למכור לו את הנעל, המהות זה שהוא לא יהיה לחוץ", כי אם הוא לחוץ אז הוא כבר לא מרגיש בנוח למה שהוא יקנה את הנעל, צריך להרגיע אותו. אני מסביר לך, מה היה קורה אם היית מבין את מה שעשית אז היית עושה את זה בצורה מסודרת, אז היית מצליח יותר.

כמו שיש אחד שהוא זוכה בלוטו פעם אחרי פעם והוא...
למכירה אני לא רוצה שאלה תוצאות טלביזיה לגרום למישהו מוצר רוגע הבדל כדורגל לשכנע לקוח איך לגרום ללקוח איך להצליח איך להצליח במכירות איך להצליח למכור איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך מוכרים איך מוכרים ללקוח איך משכנעים איך משכנעים לקוח איך משכנעים לקוחות אתה מוכר ללקוח הלקוח הלקוח רוצה הלקוח שלך הצלחה הצלחה במכירות טיפים טיפים למכירות לגרום ללקוחות להצליח להצליח במכירות להצליח למכור למכור לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מה אתה מוכר מה אתה מוכר ללקוח מה הלקוח מחפש מה הלקוח רוצה מה הלקוח שלך רוצה מה שהלקוח רוצה מהות מהות המכירה מוכר ללקוח מוכרים ללקוח מכירה מכירות משכנע משכנעים לקוח משכנעים לקוחות רצון שכנוע
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
יזמות, יעוץ ליזמים, הדרכת אנשי מכירות, איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות?
... איך לשכנע משקיע? איך לשכנע לקוח? החדרת מוצר לשוק, איך למכור מוצר? איך מוכרים מוצר? איך להכין פרזנטציה? איך להעביר מסר? איך משכנעים לקוחות? איך משכנעים לקוחות לרכוש מוצר חדש? ההרצאה עוסקת בנושאים כמו יזמות, הדרכת אנשי מכירות, וייעוץ ליזמים, תוך מתן כלים לשכנוע ...
סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
סודות ה NLP, סודות השכנוע, סודות המכירה, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? חינוך ילדים, איך לשכנע ילד? לסדר את החדר, איך למכור יותר? ללמוד למכור, ללמוד לשכנע, ללמוד NLP
... יכול לנסות לשכנע לקוח שהמוצר שלך הכי טוב, אך מרוב שאתה מנסה לשכנע, הלקוח מחליט לא לקנות בכלל. לכן חשוב לזכור תמיד מה המהות ולא להתקבע על הצורה. איך באמת משכנעים לקוח שהמוצר שלך טוב? כדי לשכנע לקוח שהמוצר שלך טוב, אליעד מסביר שהמטרה האמיתית היא לגרום ללקוח לחשוב שהיתרונות של המוצר גדולים ...
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, מוצר X. אם המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על המוצר, מבלי לדעת אם זה באמת מה שהלקוח מחפש. אליעד טוען שהפעולה הנכונה היא לשאול את הלקוח שאלות לפני שמציגים מידע, כמו למשל: מה בדיוק אתה מחפש? מה המטרה שלך? מה הכי חשוב לך במוצר הזה? שאלות אלה עוזרות למוכר להבין את הצרכים האמיתיים של הלקוח, וכך להתאים לו את המוצר בצורה מדויקת יותר. מה עושים אם הלקוח לא מוכן לחשוף את הצרכים שלו? ...
NLP / סודות השכנוע / לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע?
... סודות השכנוע לימוד NLP - מהו דיבור אובייקטיבי ומהו דיבור סובייקטיבי? איך לדבר בצורה משכנעת? איך לשכנע בצורה נכונה? איך להעביר מסרים משכנעים? איך לשכנע אנשים? איך להצליח לשכנע? וכאן אבאר עוד אחד מהעקרונות החשובים ביותר בשכנוע והעברת מסרים, והוא העיקרון של דיבור אובייקטיבי ודיבור סובייקטיבי. ואסביר את היתרונות ואת החסרונות של דיבור אובייקטיבי ושל דיבור סובייקטיבי? ומתי לדבר אובייקטיבי ומתי לדבר ... כל הרעיונות נכונים לא נכונים באותה המידה ממש. וכאשר מנסים לשכנע מישהו במשהו, פירושו של דבר שהוא, שמנסים לגרום לו להתייחס לרעיון סובייקטיבי, כאל רעיון אובייקטיבי. כי מצד האמת האובייקטיבית הגדולה ביותר, כל הדעות כולן וכל ההעדפות כולן, הן רק ... את הדברים בצורת דיבור אובייקטיבית, זה יגרום לכך שתצליח פחות לשכנע את האדם השני להסכים איתך. והסיבה לכך היא, שלפעמים צורת דיבור סובייקטיבית, היא נתפשת בעיני השומע, כצורת דיבור פחות מאיימת ויותר מכילה. שהיא נותנת לגיטימציה גם לדעה של הצד השני, ...
מנהיגות / ניהול / שכנוע / קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד
... ניהול שכנוע קבלת החלטות - מהי מנהיגות? איך להיות מנהיג משכנע? מהן תכונות של מנהיגות? כיצד להיות מנהיג? מיהו מנהיג? מה ההבדלים בין מנהיג למנהל? מנהל מול מנהיג, איך לפתח כישורי מנהיגות? ועוד וכאן אבאר מה זה להיות ... ואיך להיות מנהיג טוב ומהן תכונות מנהיג טוב? ואבאר איך בוחרים מנהיג? ולמה צריך מנהיג? ואיך נולד מנהיג? ומה זה להיות מנהיג ומהי מנהיגות? ואיך כל זה קשור ליכולות שכנוע ולקבלת החלטות? ואבאר גם את ההבדלים שבין מנהל לעומת מנהיג? ואבאר איך באפשרותך לדעת האם אתה מנהל או מנהיג? ומיהו מנהל מנהיג? ומהי מנהיגות מנהל, שיוצרת מנהל ... יודע איך להחליט, אז המנהיג עוזר לאדם לקבל החלטה ולדעת באיזו דרך ללכת. ובעצם זה אומר, כי דמות המנהיג, היא הדמות של האדם שמסוגל ויודע איך להחליט בצומת דרכים ושיודע גם לשכנע את העם, ללכת בדרך שבה הוא בוחר ללכת. כך שהוא מנהיג את העם, ללכת אחריו, בדרך שבה הוא בוחר מתוך כל האפשרויות הקיימות לפניו. כך שהמנהיג צריך 2 תכונות מרכזיות. והתכונה האחת היא, היכולת שלו לקבל החלטות ולדעת להחליט מה לעשות כאשר ניצבים בפני פרשת דרכים. והתכונה השנייה היא, היכולת שלו לשכנע את אלו שיש להם ספק באיזו דרך ללכת, לשכנע אותם ללכת בדרך שהוא חושב שהיא הדרך הטובה ביותר. כך שתכונותיו של המנהיג והתכונות הנדרשות ממנהיג כדי להיות מנהיג, הן: 1 - יכולת לקבל החלטות גורליות ולדעת איך להחליט ולקבל החלטות. 2 - היכולת לשכנע אנשים אחרים, לקבל את ההחלטה שהוא חושב שהיא הנכונה ביותר. ומי שיודע להחליט, אבל לא יודע לשכנע אחרים להחליט כמותו, או מי שיודע לשכנע אחרים, אבל לא יודע מה להחליט, שניהם לא יכולים להנהיג. ובאופן יחסי, בסופו של דבר, אנשים בוחרים מנהיג, שנראה בעיניהם שהוא יודע להחליט בצורה הטובה ביותר, ושהוא מצליח לשכנע אותם, שהוא זה שההחלטות שלו, הן הטובות ביותר עבורם. ועוד אוסיף ואומר, כי בדכ שתי התכונות האלו קשורות אחת לשנייה. זא היכולת של האדם לקבל החלטות, קשורה ליכולת שלו להשפיע על אנשים ולגרום להם לחשוב כמותו. ולמה? כי ככל שהאדם יותר בטוח בהחלטה שלו, כך ממילא הוא משדר יותר ביטחון עצמי כאשר הוא מדבר, וממילא יותר קל לו לשכנע אחרים לחשוב כמותו. ומי שקשה לו להחליט, כי הוא בספק באיזו דרך לבחור, ממילא הוא יתקשה לשכנע אחרים לחשוב כמותו, כי הוא עצמו לא בטוח בדרך של עצמו. או במילים אחרות, ככל שרמת הוודאות של המנהיג לגבי הדרך שבה הוא הולך, ככל שהיא גדולה יותר, כך גדול הסיכוי שהוא ישכנע אחרים ללכת בדרך שלו. ואעמיק עוד יותר, כי היכולת לקבל החלטה, היא בעצם מקבילה ליכולת לשכנע את הצד הנגדי לחשוב בדרך האחרת. זא שתהליך קבלת החלטה, הוא בעצם מצב שבו כל צד מנסה לשכנע את הצד השני, עד שמתקבלת החלטה. וכאשר ההחלטה התקבלה בצורה נכונה, דהיינו, שמראש נלקחו כל השיקולים גם של הצד הנגדי, כך ממילא יותר קל לשכנע גם אחרים, ללכת בדרך כלשהי. כי קבלת ההחלטה, היא אפשרית רק כאשר צד אחד שבתוך האדם, משכנע את הצד השני שבתוך האדם, ללכת בדרך כלשהי. והנל בעצם אומר, שמי שרוצה להנהיג, עליו ללמוד ולדעת איך להחליט החלטות באופן כללי וגם איך לשכנע אחרים לחשוב שההחלטות שלו הן הנכונות ביותר. שזה בעצם אומר, שברמה העקרונית, מי שקשה לו לקבל החלטות באופן כללי בחיים האישיים שלו, אדם כזה לא ראוי ... ויודע איך לקבל החלטות בחיים האישיים שלו. כי מי שלא יודע איך להנהיג את עצמו, כיצד הוא ידע איך להנהיג אחרים?! והדבר השני שצריך להבהיר בנושא הזה של איך להיות מנהיג משכנע, הוא, שעל המנהיג לדעת להפוך את האפשרי למחויב, לפחות כאשר הוא מדבר עם קהל השומעים שלו. ואסביר: כי מנהיג בעצם נכנס לתפקיד שלו, כאשר יש פרשת דרכים שיש בה ... דבר שהוא מחויב ולא חושבים מלכתחילה בצורה משוחדת, שיש דרך אחת שהיא טובה יותר, אלא חושבים על כל הדרכים כאפשריות בצורה שווה. ובמאמר מוסגר, מי שלא עושה זאת, גם לא יודע איך לשכנע אחרים להסכים איתו, כי מלכתחילה הוא לא התייחס לדרך שלהם כדרך אפשרית, בזמן שהוא קיבל החלטה. ובזמן קבלת ההחלטה, המנהיג לוקח את האפשרי והופך אותו ... הופכת להיות דרך שחייבים ללכת בה. ואז כאשר המנהיג בא לציבור בוחריו, הציבור שבוחר בו להיות מנהיג, או כאשר המנהיג בא לציבור בוחריו הפוטנציאלים, דהיינו, כאשר הוא מנסה לשכנע אותם לבחור בו להנהיג אותם, ברגע הזה הטעות הגדולה ביותר שהמנהיג יכול לעשות, זה לדבר בטעות בצורה של חוסר מנהיגות. שזה אומר, לדבר בצורה שתחשוף בפני תת ... בגלל שהוא עצמו חושב שזאת דעה אישית שלו, שהיא לא מחויבת אלא רק אפשרית בלבד. ומי שרוצה לדעת מראש, למי יש הרבה פחות סיכוי להיבחר בבחירות, ומי קשה לו מאוד להנהיג ולשכנע, צריך להקשיב לנאומים השונים של ראש הממשלה ושל המנהיגים השונים, ולראות מי מהם וכמה פעמים כל אחד מהם מדבר בצורה סובייקטיבית שמעידה על חוסר מנהיגות, וכמה ... אחרי שביארתי מיהו ומהו מנהיג, עכשיו אבאר מיהו ומהו מנהל? ומה בעצם ההבדל בין מנהל למנהיג? וכפי שניתן להבין, תפקידו של המנהיג בא לידי ביטוי ביכולת שלו לקבל החלטות ולשכנע אחרים להסכים עם ההחלטות שהוא מקבל. אך מנהל לעומת זאת, אין זה מתפקידו הישיר להחליט מה לעשות, אלא תפקידו מתרכז יותר בכך שהוא צריך להיות אחראי שהדברים ... מה שנקרא מנהל מנהיג. וזה קורה כאשר המנהל ממלא גם את מקום המנהיג וגם את המקום של המנהל. דהיינו, מנהיגות מנהל באה לידי ביטוי בכך, שהמנהל גם יודע לקבל החלטות, וגם יודע לשכנע אחרים ללכת אחרי ההחלטות שלו באופן כללי, שבכך בעצם הוא הופך להיות מנהיג. אבל הוא גם יודע לנהל ולראות ולוודא שבפועל המנהיגות שלו, תבוא לידי ביטוי בפעולות ... של דבר, מי שרוצה להיות מנהיג ורוצה לרכוש יכולות מנהיגות וכישורי מנהיגות, עליו ללמוד 2 דברים. 1 - לדעת איך מקבלים החלטות נכונות ואיך לקבל החלטות. 2 - עליו לדעת איך לשכנע אחרים, שההחלטות שלו אכן נכונות. ובכך בעצם הוא גורם לאחרים, לרצות שהוא ינהיג אותם, כאשר הם לא יודעים איך להנהיג את עצמם כאשר הם צריכים לבחור מישהו שיתווה דרך ושינהיג אותם. והכל מתחיל ביכולת ההנהגה של האדם את עצמו. עד כמה האדם יודע לקבל החלטות בחיים האישיים שלו, ועד כמה האדם עצמו יודע לשכנע את עצמו, שההחלטות שלו אכן נכונות, ושהוא יודע להחליט גם כאשר יש לו המון ספקות, ושהוא יודע איך לקבל החלטה בתנאי חוסר וודאות, ואיך להיות שלם עם ההחלטה ...
פוליטיקה / NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא מדידות, שחיתות שלטונית, שחיתות פוליטית
... NLP - הבטחות של פוליטיקאים, שכנוע של פוליטיקאים, שקרים של פוליטיקאים, איך פוליטיקאים משכנעים? המשחק הפוליטי, מהי פוליטיקה? הבטחות מדידות, הבטחות לא מדידות, שחיתות שלטונית, שחיתות פוליטית וכאן אבאר את אחת מטכניקות המניפולציה של ... שלהם, לחשוב בטעות ש: 1 - שהוא אכן מזדהה עם המטרות שלהם. 2 - שהוא אכן יקיים את ההבטחות שהוא מבטיח שהוא יקיים אותן. והמניפולציה וטכניקת השכנוע הזאת, מבוססת על הרעיון שאומר, שאת כל הרעיונות שיש בעולם בכלל ואת כל ההבטחות שיש בעולם בפרט, את הכל ניתן לחלק לשתי קבוצות שונות. כאשר בקבוצה אחת ... לצאת ידי חובת כולם, העיקר כדי לשמור על הכיסא ועל השלטון וכיוב, גם אם לשלטון אין שום משמעות מעשית, מלבד זה שהוא שולט במדינה. ויש כאלו שמוכרים פוליטיקה חדשה. אבל מהי פוליטיקה חדשה? האם פוליטיקה חדשה, היא פוליטיקה שבה מדברים בצורה מדידה שבה אפשר לדעת מראש למה בדיוק התכוון הפוליטיקאי? ... השלטון, אם הוא לא יעמוד במטרות המדידות שאפשר למדוד אותן, שהוא מתחייב אליהן לפני הבחירות. ואתה, כאשר פוליטיקאי מדבר בצורה שנשמעת מאוד משכנעת, האם יכול להיות שבעצם הוא לא אומר כלום? האם יכול להיות שהוא מרמה אותך? האם יכול להיות שאתה מרמה את עצמך כשאתה מאמין לו? האם יכול להיות שאתה ...
מבוא לניתוח NLP, למה לנתח טקסטים? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע
מבוא לניתוח NLP, למה לנתח טקסטים? איך ניתוח טקסטים יגרום לך להיות מאושר? ניתוח תוכן של טקסטים, להסתכל בשכל שיש בכל דבר, איך לנתח טקסטים? איך ליצור עניין בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע
... בכל דבר? איך לא להשתעמם? טקסט משכנע מה הקשר בין ניתוח טקסטים לבין אושר? כאשר רוצים להבין את המשמעות של טקסטים, זה חשוב לא רק כדי לנתח את התוכן, אלא גם כי ניתוח כזה יכול להוביל להבנה עמוקה ... איך ניתוח טקסטים משפיע על יכולת השכנוע? אליעד מציין שניתוח טקסטים עוזר גם בהבנה של איך לשכנע אנשים בצורה יותר אפקטיבית. כל טקסט הוא למעשה דרך לשדר מסר, ולכן עלינו להבין איך המילים משדרות את המסר הזה. בניתוח טקסטים אנחנו לא רק מבינים את ... המנטליים של אחרים, כך שנוכל לשכנע אותם בצורה יותר מדויקת. מהי הדרך הנכונה לשאול שאלות במטרה להבין את המשמעות? בשיחה עם אחד המשתתפים, אליעד מדבר על כך שחשוב לשאול למה? לא רק על רעיונות ... והשפעתן? איך אפשר לשפר את יכולת השכנוע בעזרת ניתוח טקסטים? מהי הדרך הנכונה לשאול שאלות מעמיקות? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: משכנעים לקוחות, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: משכנעים לקוחות, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול רגשי, מאמן אישי לילדים, מאמן אישי רוחני בתחום משכנעים לקוחות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 20:24:32 - wesi1