אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
וכאן אראה ואתן דוגמאות למניפולציות שונות שיש בפרסומות שונות, כגון לדוגמה התחום של מסחר במטח. ואראה את המניפולציה, ואסביר את הלוגיקה המניפולטיבית ואת טכניקת השכנוע שעומדת מאחוריה.

וראשית אקדים ואומר, שמי שמכיר את נושא המסחר במטח באמת, יודעי כי המסחר במטח, בפרט המסחר הספקולטיבי במטח, אין הרבה סוגי מסחר והשקעה שיותר מסוכנים ממנו. ובדיוק כמו שאתה יכול להרוויח במקרה הטוב, כך בדיוק אתה גם יכול להפסיד במקרה הרע. ולפעמים עוד ישנם מצבים, שבהם חברת המסחר במטח שדרכה האדם סוחר, יש לה אינטרס אישי שהלקוח שלה יפסיד את כספו, או יותר מדויק, יפסיד את כל כספו, שאז היא מרוויחה יותר כסף עבור עצמה. כך שלא רק שיש את הסיכונים הרגילים של מסחר במטח, שהאדם יכול להפסיד את כל כספי ההשקעה שלו תוך כמה דקות, אלא שלפעמים גם יש אינטרסים שונים, שעוזרים לאדם להפסיד את כספו, למען ההתעשרות האישית שלהם.

ועכשיו לצורך העניין, אתן כאן דוגמה למניפולציות בפרסום שעושות חברות forex. ולצורך העניין אצטט את הנוסח של פרסומות של חברות forex שונות. כאשר בד"כ רוב חברות הforex השונות, המסרים השכנועים שלהן וטכניקות השכנוע שלהן, כולן זהות אחת לשנייה ועובדות על אותה טכניקת שכנוע.

ואתן מספר דוגמאות לפרסומות של חברות forex:

"אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה" / "השער שלך להצלחה מתחיל כאן ועכשיו" / "מחיר הזהב השתולל, ואני גרפתי 5,750 ש"ח בתוך 10 דקות" / "הרווחתי ב 8 דקות, 6,400 ש"ח" / "חברת המסחר, ששמה אותך במקום הראשון" / "שימוש בטכנולוגיה ככלי להצלחה" / "בא לשמוע כיצד ניתן להניב תשואה של 3,500 ש"ח בחודש ללא מאמץ" / "כמה זמן לוקח לך להרוויח 10,000 ש"ח??? לי זה לקח שעתיים בדיוק" / "מתחילת השנה, השגתי תשואה של 78% על הכסף שלי" / "החברה שלנו, מציגה את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר!" / "גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית ללא מאמץ" / וכיו"ב עוד המון ניסוחים שונים, באותה רוח הדברים...

ועל פניו במבט ראשון, זה שרואה את הפרסומות האלו, חושב לעצמו, אם אכן הנאמר בפרסומות האלו הוא אכן אמת, הרי שמישהו כאן המציא את הגלגל ואכן יש כאן דרך מהירה להתעשר ודרך קלה לעשות כסף וכיו"ב. וכאשר האדם נחשף לפרסומת שכזו, בד"כ הוא שואל את עצמו ותוהה לעצמו, האם באמת יש אמת בפרסום?! האם באמת יש אנשים שהרוויחו הרבה כסף תוך כמה דקות בלי מאמץ?! האם באמת אפשר לעשות כ"כ הרבה כסף בזמן כ"כ קצר?!

והתשובה המפתיעה לשאלה הזאת, היא שכן! כי אכן כן יש אפשרות לעשות כ"כ הרבה כסף, בזמן כ"כ קצר ובלי הרבה מאמץ. וכל מה שנאמר בפרסומות האלו, הוא אכן אמת, ויש אמת בפרסום. והפרסום, הוא לא פרסום שקרי, אלא פרסום אמיתי וכל מה שנאמר בו הוא אכן נכון ברמה העובדתית.

אז איפה כאן הקאצ' והמניפולציה? והתשובה לכל היא, שאומנם כל מה שנאמר בפרסומות הוא נכון ברמה העובדתית והוא אכן האמת, אלא שהוא לא כל האמת וממילא המסר שמועבר דרך הפרסומות, הוא לא אך ורק האמת, אלא הוא גם שקר. ולמרות שהדברים שהוצגו כעובדה בפרסומות הם אכן אמת, הרי שהמסר של הפרסומת הוא שקר.

ועכשיו אסביר את מהות התהליך שבו נעשית המניפולציה בפרסום הזה ושכיו"ב. והעניין הוא, כי במציאות שלנו, יש חלוקה ברורה בין דברים שיכולים לקרות, לבין דברים שקורים. ויש הבדל ממשי, בין האפשרות והפוטנציאל של הדבר, לבין המימוש הממשי בפועל של הדבר. וכאשר יש לך את האפשרות להיות עשיר, זה עדיין לא הופך אותך להיות עשיר בפועל. ולמה?

כי ברמה המהותית, כל אפשרות שקיימת, קיימת גם האפשרות הנגדית שלה. וברמת הפוטנציאל של המציאות, כאשר קיימת אפשרות להרוויח X כסף, הרי שברמת האפשרות קיימת גם האפשרות להפסיד X כסף. וכאשר קיימת אפשרות להתעשר בזמן קצר, הרי שגם קיימת האפשרות להפסיד את כל כספך ולהיות עני, תוך זמן קצר.

ומה האמת לגבי המסחר במטח וחברות הforex? האמת היא, שאכן במסחר במטח קיימת האפשרות להתעשר בזמן מאוד מהיר. אבל בדיוק באותה המידה ממש, קיימת גם האפשרות להפסיד את כל כספי השקעתך בזמן מאוד קצר. ותוך כמה דקות, האדם יכול להפסיד כספים, כמעט באותה המהירות שלוקח לכסף להישרף באש...

ואכן כל העובדות שמוצגות בפרסומות של חברות הforex, הן אכן אמת ברמה העובדתית, על אנשים שאכן התעשרו דרך המסחר במטח. אבל המניפולציה בפרסום שנעשית כאן, היא שיש הטעיה שמערבבת את רמת הפוטנציאל עם רמת המימוש בפועל.

דהיינו, שברמת הפוטנציאל, אתה יכול להפסיד כסף בדיוק או לפחות כמו שאתה יכול להרוויח כסף. וכאשר האדם רוצה לסחור במטח, אם הוא היה יודע מראש שהוא יכול להפסיד, בדיוק כמו שהוא יכול להרוויח, כל שכן אם הוא היה יודע שלפעמים יש אינטרס של חברת המסחר במטח, לגרום לכך שהוא יפסיד, כך שיש סיכוי גדול יותר שהוא יפסיד, אדם כזה כנראה לא היה מנסה להתעשר, במקום שבו הוא יכול להפסיד את כל כספו במהירות הבזק.

וחברות הforex, יוצרות מצג שווא בפרסומת שלהן, בכך שהן הופכות את האפשרי למחויב. ז"א שהן לוקחות את האפשרות שאתה יכול להתעשר מהר, ומציגות אותה כאילו אתה תתעשר מהר. במקום להציג את האמת, שאומנם אתה יכול להתעשר מהר, אבל בדיוק באותה המידה ממש, אתה יכול להפסיד את כספך מהר מאוד.

וטכניקת השכנוע וטכניקת המניפולציה היא, שלוקחים דבר שהוא רק אפשרי בלבד, שרק קיימת האפשרות שהוא יקרה, בדיוק כמו שקיימת האפשרות שיקרה ההפך שלו, ומסתירים מהצופה בפרסומת את העובדה שקיימת גם האפשרות הנגדית. ויוצרים לו סוג של מצג שווא, כאילו שמה שיכול לקרות, כאילו שרק הוא קורה. ולא מציגים ולא מראים לו את המקרים, של כל אותם אנשים שגם הפסידו את כספם, תוך כמה דקות...

ומהות העניין היא, שלוקחים מימוש של פוטנציאל אפשרי, דהיינו, מצב שבו אדם הרוויח כסף, מתוך האפשרות שהייתה לו להרוויח או להפסיד את הכסף, ומנסים לעשות מניפולציה, שמערבבת בתוך המחשבה של האדם, את ההפרדה הברורה שבין האפשרות להרוויח ולהפסיד באותה המידה, לבין זה שאתה בפועל מרוויח ולא מפסיד.

כי כל הפרסומת מראה אנשים שהרוויחו כסף בזמן מהיר. אבל זה שיש כאלו שהרוויחו בפועל, זה הוכחה לכך שאכן אפשר להרוויח ברמת האפשרות בלבד!. אבל זה שאנשים הרוויחו, זה עדיין לא הוכחה לכך שאכן כולם מרווחים בפועל, או לכך שיותר אנשים מרוויחים מאשר מפסידים בפועל. ולוקחים דבר שהוא אפשרי בלבד, שקיימת גם האפשרות הנגדית שלו. ומציגים את האפשרות הזאת, כאילו היא מחויבת.

ועכשיו אתן כמה דוגמאות ברמת ניתוח הטקסט:

"אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה" - האם כל הלקוחות? כמה אחוז מהלקוחות? האם בטוח שהמצב הזה ימשיך גם בעתיד? למה יש לקוחות שקיבלו תשואה כזו? האם זה חד פעמי מסיבות כלשהן, או שיש כאן משהו מגמתי?...
להוכיח הוכחה מראה איך לשאול שאלות הפרדה חוסר אמת בפרסום הבנת הנשמע בפרסום מאמץ מהירות שכנוע forex איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח הרבה כסף איך להרוויח יותר כסף איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות הרבה כסף איך לעשות יותר כסף איך לעשות כסף אמת אמת בפרסום בפרסום דרך מהירה להתעשר הדרך המהירה להתעשר חוסר אמת חוסר אמת בפרסום טכניקות טכניקות מניפולציה טכניקות שכנוע ייצור הכנסה להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח הרבה כסף להרוויח יותר כסף להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה לסחור במטח לעשות הרבה כסף לעשות יותר כסף לעשות כסף מניפולציה מניפולציות מניפולציות במסחר במטח מניפולציות בפרסום מסחר מסחר במטח מצג שווא מצג שווא בפרסום פרסום אמיתי פרסום שקרי שכנוע שקר שקרים שקרנים
מניפולציות פרסומיות, הישראלי המכוער, תקרית במלון, תקרית תפתח את החדר, טיסת השוקולד, עובדות ופירושים, ניתוח וידאו, ניתוח כתבה, ניתוח טקסטים, אין אמת בפרסום, פגיעה בצרכנים
...עובדי המלון לאחר שהנהלת המלון סגרה את חדרם בשל טענה שהם חנו במקום חנייה המיועד לנכים. האירוע תועד בווידאו ופורסם בתקשורת, תוך כדי הצגת האורחים כישראלי המכוער. אליעד הסביר שמדובר במניפולציה פרסומית שנועדה להשפיע על דעת הקהל, ושהדיווח התקשורתי לא בהכרח משקף את המציאות האמיתית של האירוע. מה באמת רואים בסרטון תפתח את החדר? ההרצאה כללה ניתוח מפורט של סרטון הווידאו שהוצג בתקשורת. בסרטון רואים את האורחים מתווכחים עם אנשי המלון ומבקשים מהם לפתוח את חדרם. אחד האורחים מאיים להשליך חפצים על פקיד הקבלה, אך...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
...זה עכשיו, עכשיו תראה שיש סיבה. ש: זה נראה כשיש שברים זה קרח וקרח אחד מהסימנים זה שברים. אליעד: כן כאילו כמו קרח כזה כמו נגיד קוביות, כן כמו קרח נשבר או מנופץ או משהו כזה. לפעמים האותיות יוצרות לך סוג של תחושה, תראה המסר מועבר גם בצורה טקסטואלית זאת אומרת אם אני אגיד לך את מה שכתוב אתה תבין אותו דבר אבל אם אתה רואה את זה זה מעביר לך עוד מסר. עכשיו המסר מועבר לך בצורה ויזואלית ולכן אמרתי פעם שלהגיע למפגש יש לזה את היתרונות שלו כי אתה גם רואה כשאני מדבר איתך וזה לא רק שומע, נגיד מה שאפשר עד כמה שאפשר...
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
ניתוח תוכן פרסומות, NLP, כיצד לנתח פרסומות? ניתוח ביקורתי של פרסומת, מסרים סמויים בפרסומות, טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange
...טכניקות פרסום, להשפיע על צרכנים, איך לנתח פרסומות? ניתוח תוכן של פרסומות, פרסומת orange איך פרסומות מנצלות את התת - מודע כדי להשפיע על הצרכנים? הסיכום הבא מתאר באופן מפורט כיצד פרסומות משתמשות בטכניקות NLP ומסרים סמויים כדי להשפיע על הצרכנים, על פי הניתוח של אליעד כהן. הדוגמה המרכזית המנותחת כאן היא פרסומת של חברת סלולר ישראלית (Orange), שהסיסמה שלה היא: בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל, גם אצלנו. מה הכוונה במשפט בכל העולם המשפחה תמיד באה לפני הכל? המשפט הזה בנוי כדי ליצור השפעה רגשית חזקה אצל...
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
...מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות ויפות, לא נועדות להוסיף לאמינות של המוצר, אלא להגדיל את תשומת הלב אליו. במקום שמטרת הפרסומת תהיה להגדיל את האמינות, היא מסתמכת על המשיכה המינית והעניין שהנשים מעוררות. לדוגמה, בפרסומות לרכב שבו נשים מוצגות כמודל לחיקוי, אין הכוונה לגרום לצופה להאמין שהרכב עצמו טוב יותר, אלא להחיות את הדימוי המושלם שמפנה את הצופה לאותם סטנדרטים. מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
...לטובה או לרעה וכיוב. ואז במקרה כזה, אם לפני שאמרו לאדם את המידע הזה, אמרו לו הרבה דברים טובים. או אם אחרי שאמרו לאדם את המידע הזה, אחכ אמרו לאדם הרבה דברים טובים. כל שכן אם כאשר גם לפני וגם אחרי שאמרו לאדם את המידע הזה, אמרו לו דברים טובים, שאז המוח של האדם מפרש בצורה עקיפה את מה שאמרו לו, כמידע בעל משמעות טובה, שדומה למה שאמרו לו קודם ואחכ. או לדוגמה אדם שהשתתף בקרב מלחמתי כלשהו. שלפעמים המוח שלו מתוכנת בצורה כזו, שאם הוא שומע רעש של בום ורעש חזק כלשהו, הוא ישר חושב שאולי יש איזו הפגזה וכיוב. והכל...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
...לא תקין, אם הוא יהיה בתחושה שהכל תקין באופן כללי, הוא יניח וישער ויאמין שגם המוצר תקין. אם הוא יהיה בתחושה שאתה רוצה לעשות לו טוב, באמצעות הבנה ישירה בדברים שהוא בטוח בהם, זה יגרום לו להאמין שאתה רוצה לעשות לו טוב, גם בדברים שהוא לא בטוח בהם. ועכשיו אסביר עומק נוסף של העניין, והוא העניין של זיכרון רגשי / אסוציאציה רגשית, שגם הם משפיעים על הפירוש שבו האדם מפרש את מה שאומרים לו. והרעיון הוא, שהאדם נמצא במצב רגשי כלשהו, כאשר הוא שומע מידע כלשהו. כגון לדוגמה האדם יכול להיות בחוויה של אכן זו האמת ואז...
איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנאה לאהבה? בחורה בפרסומת, איך לשנות דעות? איך להשפיע על אנשים?
...כן אוהב, זה יגרום לו עוד יותר לשנוא את האוכל שהוא לא אוהב. אבל אם הילד יראה באוכל שהוא לא אוהב, גורם מסייע ומאפשר לו לאכול את האוכל שהוא כן אוהב, כך ממילא הוא יתאהב באוכל שהוא לא אוהב. זא אם ברצונך שמישהו יאהב משהו, ונניח שאתה יוצר סיטואציה של תלות, שהאדם מקבל את מה שהוא אוהב, רק אם הוא יכיל את מה שהוא לא אוהב, עליך לוודא שהוא יבחר להכיל את הדבר שהוא לא אוהב, למען הדבר שהוא כן אוהב. וזה, על ידי זה שהמינון של הדבר הרע, יהיה מספיק קטן, ביחס לטוב שהוא מקבל. כדי שהוא יבחר להכיל את הדבר הרע, למען הדבר...
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
שטיפת מוח, שתילת מחשבות עצמית, איך לשתול לעצמך מחשבה? איך לעשות לעצמך שטיפת מוח? מסרים לתת מודע, מסרים בפרסומות בטלביזיה, שכנוע עצמי, אוטוסוגסטיה, מסרים סמויים בפרסומות, מהי שטיפת מוח חברתית? איך עובדת שטיפת מוח? השפעת פרסומות
...יפה. חשיפה עקבית לפרסומות כאלו גורמת לאדם להאמין בכך כי הוא נחשף לכך שוב ושוב. בפרסומות אחרות, למשל כשמשתמשים בשחקנים מפורסמים, נוצר הרעיון שאם כולם מעריכים את השחקן, אז הוא ודאי טוב. כאשר אדם נחשף שוב ושוב לשחקן שמקבל כבוד והערכה, הוא יכול להתחיל להאמין שצריך להיות מפורסם כדי שיעריכו אותו. כך שטיפת מוח עובדת - היא לא תמיד בהצגת רעיונות ישירים, אלא ברעיונות שמבוססים על הנחות יסוד. לדוגמה, כל פעם שמישהו רואה פרסומת שמציגה אדם מפורסם או מושא הערצה, הוא לא רק עובר שטיפת מוח לגבי הדימוי של אותו אדם...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
...או כמובן גם וגם. דהיינו, האם לדעתך נקודת התורפה שלך, היא שלא מספיק לקוחות מכירים אותך, או שנקודת התורפה שלך היא, שהלקוחות שמכירים אותך, לא סוגרים איתך עסקה? במידה ולדעתך נקודת התורפה שלך, שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה לאנשים, שידעו על קיום המוצר שלך. אבל במידה ונקודת התורפה שלך היא, שקשה לך למכור לאלו שכן מכירים אותך, הרי שבעצם אתה צריך ליצור חומרי שיווק, שיעסקו...
דיבייטינג / שכנוע - רק צודק / רק טועה / גם צודק - שינוי עמדות, NLP, תורת המשחקים, מניפולציות, סוגסטיה, השפעה, לשתול מחשבות, ניהול משא ומתן, רטוריקה, טכניקות שכנוע, איך לשכנע? איך להשפיע? סודות השכנוע, כושר שכנוע
...לפעמים אתה חושב שרק אתה צודק. ואעפכ הדרך להעביר את האדם לדעה שלך, היא לא על ידי זה שתאמר לשני שהוא רק טועה ושאתה רק צודק. וגם לא על ידי זה שתאמר לשני שהוא רק צודק ושאחכ תאמר לו שהוא רק טועה. אלא שתאמר לו שהוא גם צודק, ושגם הוא צודק. ואחכ תוסיף שגם אתה צודק. ואחכ משם תנסה למשוך אותו להבנה, שרק הדעה שלך צודקת. ובדרך הזאת, אומרים לאדם שהוא גם צודק, ואז זה מרדים אותו קצת, וקצת משאיר אותו דרוך, וקצת זה גורם לו למילוי של האגו שלו, וקצת משאיר לו ספק בדרך שלו. ובדרך הזאת, יש בה את היתרונות ואת החסרונות...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מצג שווא בפרסום, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשתול מחשבות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בזוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מצג שווא בפרסום, מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה העולם קיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
האם כדאי לא לעשות שינוי? טעויות של בעלי עסקים מה וודאי? לימוד מילים אשפוז פסיכיאטרי איך להתמודד עם זיכרון? דיכאון בגלל חרדה לדיכאון ולעצבות עובד חסר ביטחון עצמי מה רע בלהאמין בעצמך? איך להחזיר אהבה? התרגלת לקבל אהבה מבחן האושר המסע אל האושר לצאת עם האקס של חברה לתת ולקבל במערכת יחסים להחליט בקלות תהליכי קבלת החלטות להתמודד עם חרדת נטישה איך להתמודד עם אנשים שפוגעים בך בטעות? מוטיבציה לעשות ספורט מוטיבציה להיות יותר יעיל לשחרר לקוח בקשה מוזרה של לקוח מסרים סותרים בין הורים לילדים טביעת ילדים בבריכה אימון רוחני השגה רוחנית 100 אחוז פתרון להפרעת אישיות איך נוצרת אישיות גבולית? לגרום לאקס לאהוב אותך מחדש להתגבר על אקסית משקל חופשי האם אפשרי לעבוד על שריר ספציפי? אלוהים קיים מחוץ למקום ולזמן אמונה באלוהים מתוך חוכמה איך מגיעים להארה רוחנית? חיפוש הארה רוחנית להיות אלוהים האם כדאי להיות אלוהים? איך עושים כסף והרבה? איך להרגיש בנוח לבקש יותר כסף? האם מטרת החיים היא ימות המשיח? למה היא משמעות החיים שלי? חשיבה חיובית תמיד עובדת איך למחוק זיכרון שלילי? רצון חופשי וכתות אין רצון אם אין בחירה האם העולם כל הזמן היה קיים? תהליך הבריאה עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ פילוסופי, מנטור, אימון אישי בטלפון בתחום מצג שווא בפרסום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 18_09_2025 השעה 05:10:32 - wesi1