מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי וכאן אראה ואתן דוגמאות למניפולציות שונות שיש בפרסומות שונות, ...
...היה מנסה להבין את המשמעות האמיתית, הוא היה נכנס לסחרחורת, מאחר שדבריו של אליעד אינם תואמים שום תבנית לוגית מקובלת. האם השיטה של אליעד כהן היא סוג של רמאות או שקר? אליעד עצמו טוען באופן ברור שכשמנסים להבין את דבריו כמוגדרים באופן מוחלט, הם למעשה שקר בדיוק כמו השקרים שאנשים אחרים אומרים. הוא מדגיש שבספר שלו כבר בפרק הראשון כתוב שכל מה שהוא אומר הוא שקר וגם ההיפך הוא שקר. במילים אחרות, הוא מצביע על כך שהשיטה שלו בנויה על שלילה של כל אפשרות תפיסתית מוגדרת. הוא אומר שבכך הוא משקר בדיוק כפי שאחרים משקרים...
...לנסות להבין מה עומד מאחורי צורה חיצונית של אירוע או רעיון. הטלת ספק בהנחות יסוד - לזהות את הנחות הבסיס שלנו ולערער עליהן כאשר נחוץ. הוא מסביר שהכלים הללו מאפשרים להסיק מסקנות מעשיות מכל רצף אירועים או מידע, גם כשמדובר בסיטואציות מורכבות או כאשר יש צורך לקחת בחשבון גורמים רבים. מדוע חשוב להבדיל בין ידע לשכל בכל תחום בחיים? אליעד מחדד שידע הוא בסיס חשוב - הוא מאפשר לזהות שמות, הגדרות ועובדות בסיסיות. אך כדי להתמודד עם בעיות אמיתיות, כמו איך לשפר ביטחון עצמי או איך להבין לעומק רעיונות שונים, נדרשת...
...שקורה בחלום, לא באמת קורה. אבל כאשר האדם בחלום הוא חושב שזה העולם האמיתי, ורואה הבדלים בין הדמויות שבחלום. אך זה שחושב את החלום מבחינתו הוא לא רואה הבדל בין הישויות שבחלום. ולמעשה כל מה שקורה בחלום נמצא בשום מקום ממשי. המחשבה = חלום, נמצאת במקום שלא נתפס על ידי החושים. ולמרות שהמחשבה לא תופסת מקום שאפשר למדוד אותו בחושים, אף על פי כן אפשר בתוכה לחוות מקום שנחווה בחושים. מחשבה תופסת מקום, כמו שהכלום תופס מקום. אך לא מקום כמו החדר. מכאן שגם המקום שלנו פה, לא בטוח שהוא באמת קיים, כמו החלום. עבור האדם...
...וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ממך. אז נניח שאתה רוצה למכור רכב והלקוח בא לברר פרטים. אז כרגע הלקוח במצב של ספק הוא לא יודע אם המוצר שלך מתאים לו או לא. ונניח שאתה עושה איתור צרכים עם הלקוח ואתה מצליח לענות ללקוח על כל הצרכים שלו. במקרה כזה הרי שרמת החיבור עם הלקוח ורמת הסינרגיה עם הלקוח, היא מאוד גבוה. דהיינו, ממצב שבו הלקוח בספק אם לרכוש ממך, הוא עובר לתחושה ולמצב שבו הוא יותר ויותר רוצה לרכוש ממך. ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה...
...מופיעות בפרסומות, השפעתן היא שונה מאשר כשמדובר בסלבריטאים. אליעד מסביר כי נשים, במיוחד כשמדובר בנשים צעירות ויפות, לא נועדות להוסיף לאמינות של המוצר, אלא להגדיל את תשומת הלב אליו. במקום שמטרת הפרסומת תהיה להגדיל את האמינות, היא מסתמכת על המשיכה המינית והעניין שהנשים מעוררות. לדוגמה, בפרסומות לרכב שבו נשים מוצגות כמודל לחיקוי, אין הכוונה לגרום לצופה להאמין שהרכב עצמו טוב יותר, אלא להחיות את הדימוי המושלם שמפנה את הצופה לאותם סטנדרטים. מה תפקיד ה - NLP בהשפעת הפרסומות? במהלך ההרצאה, אליעד מציין כי...
...מניפולציות פסיכולוגיות, מניפולציות בשכנוע, מניפולציות שיווקיות, איך להעביר מסרים? מדוע המוח מנתח כל מילה בנפרד במהלך השיחה? כאשר אדם שומע משפט, המוח שלו מבצע ניתוח כפול: גם של המשפט כולו וגם של כל אחת מהמילים בנפרד. אליעד כהן מדגים זאת במשפט אין כאן פילים. לכאורה, המשמעות ברורה: אין כאן פילים. אבל המוח, בו זמנית, מפרק את המשפט למילים אין, כאן, פילים ולביטויים כמו אין פה, פה פילים וכדומה. בכל חלק שהמוח מנתח עולות לו אסוציאציות אחרות, והוא למעשה חושב על האפשרות החיובית (יש פה פילים) כדי לשלול אותה...
...מפחד שלא יאהבו אותו, מאמין באופן מוגזם שאהבה מהסביבה תגרום לו אושר עצום, בלתי מוגבל כמעט. לכן כאשר הוא מרגיש שיש סיכוי קל שבקלים שלא יאהבו אותו, הוא חווה תחושה של אסון גדול. הבעיה נוצרת לא רק בגלל הפחד אלא בעיקר בגלל האמונה המוגזמת בטוב שיבוא אם אכן יאהבו אותו. באותה מידה, אליעד מסביר את הרעיון באמצעות דוגמה פיזיקלית של חום וקור. אי אפשר להרגיש משהו קר מאוד אם אין לנו השוואה למשהו חם מאוד. ככל שנחשוב שמצב אחד יכול להיות טוב בצורה קיצונית, כך נהפוך את המצב ההפוך לגרוע וקיצוני באותה המידה. כיצד לטפל...
...נוסף מכל סוג שהוא. כל זמן שהאדם רוצה X ועוד משהו נוסף, הרי שאינו רוצה מספיק את ה X. לא משנה מהו הרצון הנוסף, כל זמן שיש רצון נוסף, הרי שהרצון אינו מספיק חזק. לרצות מספיק משהו = לא לרצות שום דבר אחר מבלעדיו. לרצות מספיק משהו = כאשר שום דבר אחר מלבד הדבר אינו חשוב לאדם. אם יש כמה דברים שחשובים לאדם, הרי שהוא אינו רוצה מספיק את הדבר הספציפי. אם כל כוח הרצון של האדם רוצה אך ורק X, אז כיצד זה שיש עוד דברים אחרים שחשובים לאדם? כאשר האדם רוצה X בשלמות, זה מצב שבו שום דבר אחר מלבד ה X אינו חשוב לאדם. רצון...
...שבו אנשים שמים פתקים, כהמחשה לאמונה שאלוהים נמצא דווקא במקום מסוים, אך מדגיש שוב שאלוהים איננו מוגבל למקום ספציפי. האם אלוהים זקוק לתפילות של האדם? אליעד מסביר בבירור שאלוהים לא זקוק לתפילות של בני אדם. הוא משתמש בדוגמה ומסביר שאם אלוהים באמת כל יכול, אין שום היגיון בכך שהוא צריך שבני האדם יתפללו אליו או יבקשו ממנו משהו. התפילות והבקשות הן רק צורך של בני האדם, ולא של אלוהים. האדם זקוק לתפילות כי הוא איננו מבין עדיין את הטוב המוחלט של אלוהים. האם אלוהים אוהב שמנסים לקמבן אותו? אליעד מזהיר את האנשים...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: מצג שווא בפרסום, איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: מצג שווא בפרסום, איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? דיכאון? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: איך להעריך את עצמך? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל קוגניטיבי התנהגותי, ייעוץ אישי, מאמן אישי להרזיה בתחום מצג שווא בפרסום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331