אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מפרש משפטים ✔איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
13:35איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר?

אליעד כהן מסביר שכשאנו רוצים לשכנע לקוח או אדם אחר להסכים למשהו שאנחנו רוצים ממנו, המפתח הוא שימוש בטכניקה שנקראת "הסכמה גדולה והסכמה קטנה". הרעיון המרכזי הוא לפרק את ההסכמה הגדולה, שהיא המטרה המרכזית שלנו, למספר הסכמות קטנות יותר. אליעד נותן דוגמה פשוטה שבה מוכר מנסה למכור ללקוח טלוויזיה, והלקוח מסרב. בשלב זה, המוכר לא צריך להתעקש מידית על הטלוויזיה, אלא לפתח שיחה שבה הוא מוצא נושאים שהלקוח יכול להסכים איתם בקלות, אפילו דברים טריוויאליים ולא קשורים כמו מזג אוויר או דעה פוליטית.

המטרה כאן היא ליצור "תחושת הסכמה" כללית, שבה הלקוח יתחיל להרגיש שהוא נמצא במצב של הסכמה עם המוכר. אחרי שהלקוח כבר חווה חוויה של הסכמה, המוכר יכול לחזור לנושא המרכזי - הטלוויזיה או המוצר שהוא רוצה למכור - ולנסות שוב לשכנע את הלקוח.

איך יוצרים הסכמה דרך שאלות "בתנאי ש"?

אם לקוח מתנגד בצורה מלאה לרכישת מוצר, אליעד מציע להשתמש בטכניקה של "הסכמה בתנאי". לדוגמה, אם לקוח אומר שהמוצר יקר לו מדי, אפשר לשאול אותו: "ואם המוצר היה עולה חצי מחיר, היית מוכן לקנות אותו?". במצב כזה, הלקוח לרוב יגיד שכן, וכך נוצר מצב של הסכמה חלקית. אמנם הלקוח הסכים רק בתנאים מסוימים, אבל בפועל הוא אמר שהוא רוצה את המוצר.

הסיבה לכך שהטכניקה עובדת היא שהמוח של הלקוח שומע את עצמו אומר "אני רוצה את המוצר", אפילו שהוסיף לזה תנאי. תת - המודע של הלקוח מקבע את הרצון הזה, ולכן קל יותר לאחר מכן לשכנע אותו להסכים לקנות את המוצר בתנאים קרובים יותר להצעה המקורית.

אליעד נותן דוגמה נוספת של אדם שלא רוצה לשתות קולה, אבל כן מסכים לשתות מים. ברגע שהסכים לשתות מים, למעשה הוא אמר שהוא רוצה לשתות משהו, ומכאן כבר אפשר בקלות רבה יותר לשכנע אותו לשתות קולה, במיוחד אם אין מים זמינים.

למה חשוב לא להקצין את ההסכמה עם הלקוח?

לפי אליעד, יש נקודה חשובה מאוד שצריך להיזהר ממנה - לא להגיע למצב שבו המוכר מסכים יותר מדי עם ההתנגדות של הלקוח. לדוגמה, אם לקוח אומר שהמוצר יקר לו, המוכר לא צריך להסכים יתר על המידה ולהודות שהמחיר באמת גבוה מדי. הסכמה מוגזמת כזאת יכולה ליצור מצב שבו הלקוח מתבצר בעמדתו המקורית, ומתקשה לאחר מכן להשתכנע שהמוצר שווה את המחיר המלא.

לדוגמה, אם המוכר רוצה למכור ללקוח פרה, והלקוח אומר שהוא לא רוצה כי הפרה תלכלך את הבית, המוכר יכול לשאול: "ואם היית יודע שהפרה לא תלכלך בכלל, היית מוכן?". אם הלקוח מסכים, נוצרה הסכמה, אבל כאן אליעד מדגיש שצריך להיזהר. אם המוכר מדגיש יותר מדי את הלכלוך ואת החשש של הלקוח, זה עלול לחזק את ההתנגדות של הלקוח כשיתברר לו שהפרה בכל זאת מלכלכת קצת.

איך להשתמש בהסכמה חלקית בזהירות?

כאשר משתמשים בטכניקה של הסכמה חלקית, צריך להיות מודעים לכך שלא תמיד ההטבות או התנאים שהלקוח מסכים אליהם זמינים. לדוגמה, אם לקוח אומר שהוא מוכן לקנות פרה רק אם היא לא תלכלך בכלל, והמוכר יודע שהמצב לא כך, צריך להשתמש בהסכמה הזאת בזהירות ולא להתחייב ללקוח לתנאי בלתי אפשרי. אחרת, כשהלקוח יגלה את האמת, הוא ייסוג לחלוטין.

לכן, אליעד ממליץ למוכר לשאול את עצמו מראש: "באיזה מקרים הלקוח היה מוכן להסכים?", ולנסות ליצור הסכמות במצבים שקרובים למציאות. לאחר שהלקוח מסכים לתנאים מסוימים, המוכר יכול בהדרגה להעלות את הרף ולהתקרב להצעה המקורית שלו.

איך להימנע מניצול ההסכמה נגדכם?

אליעד מזהיר את הקהל להיות ערניים ולא ליפול בפח של הסכמות חלקיות. הוא מסביר שלפעמים אנשים משתמשים בטכניקה הזאת כדי להוביל אדם להסכים למשהו שהוא לא באמת רוצה. לדוגמה, אדם יכול לשאול: "אתה מסכים איתי ש - X ו - Y נכונים?", ואם האדם עונה בחיוב, הצד השני עלול להוביל אותו להסכמה נוספת שלא מתאימה לו. לכן, חשוב לזכור שהסכמה חלקית היא רק הסכמה חלקית ולא מחייבת הסכמה מלאה לכל התנאים הבאים.

לסיכום, אליעד כהן ממליץ על שימוש זהיר ומדויק בטכניקות של יצירת הסכמה חלקית, הקפדה על לא להקצין התנגדויות של הלקוח, וערנות לתנאים האמיתיים שניתן לספק ללקוח, כדי להצליח לשכנע אותו לבצע את הפעולה המבוקשת.
איך לשכנע לקוח להסכים לקנות מוצר?

הסכמה היא כלי מרכזי בתהליך מכירה, ויש להבין כיצד להגיע להסכמה גדולה דרך הסכמות קטנות. אם הלקוח לא מסכים עם הצעה או מוצר, הדרך היא ליצור תחושת הסכמה על נושא אחר, אפילו אם מדובר במשהו שאינו קשור ישירות למוצר.

הדבר הראשון שעל המוכר לעשות הוא להבין מתי הלקוח יהיה מוכן להסכים, ובאיזה תנאים. אם לקוח אומר שהוא לא רוצה מוצר, כדאי לשאול אותו אם הוא היה מסכים אם היה מדובר בתנאים שונים, כמו מחיר נמוך יותר. השאלה הזו עוזרת להבין את התנגדויות הלקוח ולהתמודד איתן בדרך שתיצור הסכמה.

איך ליצור הסכמות קטנות כדי להגיע להסכמה גדולה?

כשהלקוח לא מסכים עם ההצעה הראשונית, חשוב למצוא נקודות בהן הוא יכול להסכים, גם אם מדובר בנושאים שאינם קשורים ישירות למכירה. לדוגמה, אם לקוח לא רוצה לקנות טלוויזיה מסוימת, אפשר לשוחח איתו על יתרונות אחרים של המוצר או על סיבות אחרות שהוא לא מסכים איתן. המטרה היא ליצור תחושת הסכמה כלשהי, כמו "נכון, אתה צודק" או "נכון, זה נכון".

לאחר שהלקוח מסכים לנושא מסוים, קל יותר לשוב ולהחזיר אותו לנושא המרכזי, כמו מכירת המוצר. ככל שההסכמות יהיו יותר רבות, הסיכוי להצלחה במכירה יעלה.

איך לשכנע לקוח להסכים בתנאים מסוימים?

הסכמה לא חייבת להיות מוחלטת. חשוב להבין מה הלקוח מוכן להסכים לו בתנאים מסוימים. לדוגמה, אם לקוח לא מוכן לקנות רכב במחיר מסוים, אפשר לשאול אותו אם היה מוכן לקנות את הרכב במחיר נמוך יותר, ולראות אם זה מתאים לו. גם אם הלקוח לא מסכים עם כל ההצעה, השאלה הזו יוצרת הסכמה חלקית שיכולה להוביל למכירה.

מה עושים כשלקוח אומר "לא"?

ברגע שללקוח יש התנגדות מלאה, יש לבדוק מה בדיוק מפריע לו ולהתמודד עם התנגדויותיו באופן מעמיק. אם לקוח אומר שהמוצר יקר מדי, אפשר לשאול אותו אם היה מוכן לקנות אותו במחיר נמוך יותר, וליצור תחושת הסכמה בכך שיסכים למשהו אחר, אפילו אם לא מדובר בתנאים הסופיים.

מה לעשות אם הלקוח מסכים בתנאים מסוימים, אבל לא בכולם?

הסכמה חלקית היא צעד חשוב, אך יש להימנע מהגזמת ההסכמות, שכן זה יכול להוביל למצב בו המוכר לא יוכל למכור את המוצר כפי שהוא רוצה. חשוב להבין שלא כל הסכמה, במיוחד כשמדובר בתנאים שיכולים להיות שונים מההצעה הסופית, תוביל למכירה מוצלחת.
שלום לכולם, הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של: איך לשכנע אנשים? איך למכור? איך לגרום לאנשים להסכים? איך לגרום ללקוח להסכים לקנות? וכו' וכו'

והטיפ הולך ככה: אז כמו שהסברתי בפעם אחרת, יש דבר שנקרא 'הסכמה גדולה והסכמה קטנה'.

כדי שלקוח יסכים על דבר גדול, צריך לקחת את ההסכמה הגדולה, לבדוק מאיזה הסכמות קטנות היא מורכבת וקודם כל להגיע אתו להסכמות הקטנות ומשמה להוביל אותו להסכמה הגדולה.

עכשיו, הטיפ באותו הקשר הולך ככה: אם אנחנו רוצים להגיע עם בנאדם להסכמה והוא לא מסכים אתנו. אנחנו אומרים לו: "אני רוצה שתעשה ככה" והוא לא מסכים. מה עושים?

אז אחת השיטות הולכת ככה: מה שצריך לעשות זה ברגע שבנאדם לא מסכים למשהו שביקשנו ממנו, מה שצריך לעשות זה לנסות להגיע אתו להסכמה על נושא אחר. נגיד שאנחנו אומרים ללקוח: "אוקי, אז אתה רוצה את הטלוויזיה הזאת?", "לא תודה, אני לא רוצה, היא לא מתאימה לי". מה עושים?

מה שצריך לעשות זה לנסות להגיע עם הלקוח להסכמה. לנסות ליצור תחושת הסכמה עם הלקוח בתחומים אחרים. לדבר אתו, וזה לא כל כך משנה על מה כרגע, לצורך העניין, זה יכול להיות על המוצר, זה יכול להיות על הסיבות שבגללם הוא לא רוצה לקנות את המוצר, יכול להיות כל דבר. ולהגיע אתו להסכמה. להגיע למצב שהלקוח יגיד: "נכון, אני מסכים אתך", הקונה יגיד: "כן אני מסכים אתך", הבנאדם השני יגיד: "כן אני מסכים אתך". לאו דווקא שיגיד במילים האלה, הכוונה היא שהוא ירגיש שהוא מסכים עם מה שאמרו לו להגיד: "נכון נכון, מה שאתה אומר זה נכון", "נכון נכון, אתה צודק", "נכון, נכון, זה טוב לי", "כן, אני מסכים". עכשיו, ברגע שהצלחנו להביא את הלקוח לתחושה של הסכמה, עכשיו אפשר לנסות שוב פעם למכור לו את מה שרצינו כי כבר עכשיו הוא מסכים אתנו. ואז לנסות לבוא, "תראה, אולי פה תחשוב עוד פעם...", כל תירוץ אחר, או כל טריק אחר, לדחוף לו את אותו רעיון עוד פעם, אבל הרעיון הוא שלפני כן צריך להכניס את הלקוח לחוויה של הסכמה.

אז עוד פעם אני אחזור: אם הלקוח לא מסכים, אז, מה שצריך לעשות זה לנסות להגיע אתו להסכמה בכל תחום שהוא, בכל הקשר, תסכים אתו שהיום חם, תסכים אתו שדופקים את השחורים, לא משנה מה, תסכים אתו על משהו, תגיד לו כן, שהוא יסכים אתך, שתהיה תחושה של הסכמה.

ופה אני אחדד עוד כמה היבטים: היבט אחד אומר שבעולם אידיאלי עדיף להגיע עם הלקוח להסכמות ולתחושה שהוא מסכים, עוד לפני שמנסים להגיע אתו להסכמה הסופית. אוקי? ואז אם נוצרת תחושה של הסכמה, אז יש יותר סיכוי שהוא יסכים גם על המכירה הסופית, זה דבר ראשון.

דבר שני, אם רוצים ליצור תחושה של הסכמה חזקה, מה שצריך לעשות זה לבדוק איזה דבר רק הוא חושב שזה נכון וליצור אתו הסכמה. דהיינו, ליצור איזה משהו, לדוגמה נגיד שאתה יודע שהבנאדם שיושב מולך יש דעה מסוימת שהוא חושב שזה נכון, וששאר האנשים לא חושבים שזה נכון. תסכים אתו על זה. למה? תן לו תחושה שאתה נמצא אתו בהסכמה, למרות שכל האנשים לא חושבים ככה ואז תחושת ההסכמה היא עוד יותר גדולה, היא יוצרת תחושת הזדהות, תחושת אחדות, תחושת קרבה.

וזה משהו שכבר הסברתי אותו בפעם אחרת, אבל זה באותו הקשר אז חזרתי עליו עוד פעם.

ועכשיו, אני אוסיף עוד דבר, בהקשר הקודם של: הלקוח שלא מסכים לקנות את המוצר, מה שצריך לעשות זה: המוכר צריך לשאול את עצמו: באיזה מצב אני המוכר חושב שהלקוח היה מוכן להסכים לקנות את המוצר? לדוגמה, אם נגיד המוצר היה עולה חצי מחיר, הלקוח היה מוכן להסכים לקנות אותו. אז מה שצריך לעשות ברגע שלקוח אומר "אני לא מוכן, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה", שואלים את הלקוח "תגיד לי, ואם זה היה עולה לך חצי, היית מוכן לקנות אותו? היית רוצה לקנות אותו? היה יכול להתאים לך?", "כן, אתה יודע אם זה היה עולה לי חצי, הייתי מוכן לקנות אותו".

מה בעצם עשינו? גרמנו ללקוח להיות בחוויה שהוא מסכים לקנות את המוצר, מה לעשות שהמוצר לא עולה חצי, הוא עולה כפול מהחצי, אבל קודם כל יצרנו הסכמה, עכשיו, אחרי שהלקוח אמר שהוא מסכים לקנות בחצי, עכשיו, בא נדבר על המחיר. אבל, יצרנו הסכמה.

כנ"ל לגבי כל התנגדות אחרת. בנאדם נגיד אומר: "אני לא רוצה ככה וככה...", "תגיד לי ואם ככה וככה, אתה מסכים שככה וככה? / יכול להתאים לך ש...? / יכול להתאים לך יותר אם... ?", "ואם זה וזה וזה, יכול להיות שיכול להסתדר לך? / זה יכול ככה וככה?". להגיע אתו לאיזה הסכמה כלשהי.

עכשיו שימו לב, קודם הטיפ היה: תגיע אתו להסכמה בכלל באופן כללי, סתם כך משהו תסכים אתו, תסכים אתו שזה שיורד גשם זה טוב למשהו מסוים, סתם, תסכים אתו, על משהו. צור תחושה של הסכמה באוויר, כל שכן, צור תחושה של הסכמה על משהו שרק הוא חושב ככה. נגיד שהוא מצביע לאיזה מפלגה לא פופולרית, תגרום לו לחשוב שגם אתה מצביע למפלגה הזאת, למה? תן לו תחושה שאתה אתו, שיש איזה הסכמה, אפילו הסכמה ייחודית. אוקי?

אבל, כרגע אני מחדד עוד יותר, לא רק תגיע אתו סתם לאיזה הסכמה באופן כללי, אלא, תגיע אתו להסכמה על מה שאתה רוצה שהוא יסכים בתנאי ש...

נגיד שאנחנו רוצים שמישהו יקנה רכב, בית, והוא אומר: "לא רוצה". אוקי? מה אנחנו צריכים לעשות כדי שהוא יסכים? באיזה מקרים הוא היה מסכים? לדוגמה: יש בנאדם שאומר: "גם אם תשלם לי כסף, לא רק שאני לא מוכן לקנות את הרכב, גם אם אתה תשלם לי את המכיר של הרכב, אני לא מוכן לנסוע בו" כי הוא בכלל לא רוצה לנסוע. אז קודם כל בא ננסה לראות, נשאל אותו: "אם הייתי נותן לך את הרכב במתנה, היה מתאים לך הרכב?"

בא נביא את הלקוח למצב שהוא קודם כל מסכים שהוא רוצה את המוצר, שהסכים שהוא רוצה את המוצר, אחרי שהוא מסכים שהוא רוצה את המוצר, עכשיו אני אגיד לו: "טוב, אז איך אתה רוצה לשלם?" או "אתה יודע, אז בא נעשה לך ככה וככה וזה יהיה כמעט בחינם" נגיד, "אם נעשה לך בהרבה תשלומים, זה כאילו לא שילמת, לא שילמת, זה כאילו קיבלת את זה בחינם" נניח. אוקי? סתם הייתה דוגמה.

הרעיון הוא, להגיע אתו להסכמה, עוד פעם, המוכר צריך לשאול את עצמו: "באיזה מקרים אני יכול לשכנע את הלקוח להסכים שהוא רוצה את המוצר הזה שהוא רוצה את הדבר הזה. באיזה מקרים אני ההורה, יכול לשכנע את הילד שהוא כן מסכים לדבר הזה. "אם אני אביא לך ככה וככה, אתה תסכים?", "תגיד לי ואם זה וזה, אתה תסכים?", "תגיד לי ואם ככה וככה, אז ככה וככה?" "מסכים".

עכשיו, אחרי שהוא הסכים, עכשיו לאט לאט מעלים את הרף "טוב, תראה אז מה, אז למה זה כל כך חשוב לך שדווקא זה וזה? אז למה זה כל כך מפריע לך?" אבל, כבר נוצרה תחושה של הסכמה, הוא כבר הסכים שהוא רוצה את המוצר. אמנם, הוא הסכים שהוא רוצה את המוצר בתנאי ש, אמנם הוא הסכים שהוא מוכן לעשות ככה וככה רק אם, זה נכון. אבל עדיין הוא הסכים שהוא מוכן לעשות ככה וככה, גם זה יש לזה משמעות, כי במח של הבנאדם, כשהבנאדם חושב לעצמו: "אני רוצה לשתות מים" נניח, דוגמה. אז בעצם אמנם הוא אמר שהוא רוצה לשתות מים, אבל כשהמח של הבנאדם חשב שהוא רוצה לשתות מים, הוא גם חשב שהוא רוצה לשתות. אז אם הוא חשב שהוא רוצה לשתות, עכשיו אפשר גם אולי לגרום לו לשתות קולה.

לדוגמה: נגיד בנאדם אומר, רוצים שהוא ישתה קולה: "לא רוצה לשתות קולה", "תגיד, אתה רוצה אני אביא לך מים? ואם מים, אתה תשתה?" "כן, רוצה לשתות", אבל אין מים, אז אולי תשתה קולה.

ברגע שהוא אמר לעצמו בראש: "אני רוצה לשתות מים" בראש שלו כבר היה: "אני רוצה לשתות", עכשיו, 'רוצה לשתות', כבר אפשר להלביש לזה אח"כ משהו אחר.

שזה קשור גם כן למשהו שהסברתי פעם אחרת, בהקשר של איך המח חושב. כי המח גם לוקח את המשפטים בשלמות אבל הוא גם לוקח, המח של הבנאדם כשהוא מפרש משפט, הוא מפרש אותו גם בחלקים, לא רק ביחידות שלמות ולכן, אם בנאדם אומר: "אני מוכן לקנות את המוצר בתנאי ש" או "אם היה ככה וככה, אז הייתי קונה את המוצר", התת מודע של השומע, של הלקוח היה: שהוא רוצה לקנות את המוצר הזה. נכון שהוא אמר 'בתנאי ש', נכון שהוא אמר 'רק אם', נכון שהוא אמר 'רק כאשר', זה נכון, אבל אף על פי כן, בתת מודע שלו הוא אמר שהוא רוצה לקנות את המוצר. והתת מודע של השומע שמע את המילים האלה: "אני רוצה לקנות את המוצר". ומכאן, הרבה יותר קל לשכנע אותו לקנות את המוצר.

ולכן, לסיכומו של דבר, אם רוצים לשכנע בנאדם במשהו, איזה פעולה, איזה משהו, תבדוק: "תגיד לי ואם..." לבדוק באיזה מקרים הוא כן יכול להסכים ולשכנע אותו שהוא יסכים במקרים האלה, ומשמה לנסות לעלות להסכמה היותר גדולה.

עכשיו, אני רוצה שתשימו לב, שמי שלא יודע לעשות את זה נכון, עוד יכול לדפוק את עצמו קצת, גם, למה? נגיד שהבנאדם אומר: "יקר לי 100 שקל", נגיד אומרים לו: "המוצר עולה 100 שקל", אומר "יקר לי 100 שקל, אין לי 100 שקל". עכשיו, מה אנחנו יודעים? שנגיד יש לו 20 שקלים בכיס ואנחנו אומרים לו "תגיד לי ואם זה היה עולה 20 שקלים היית קונה?" יגיד "כן, הייתי קונה". אז קודם כל יצרנו אתו הסכמה, אמר שהוא רוצה את המוצר, עכשיו בא נדבר על המחיר.

אבל, אם בנאדם עושה את זה גרוע, אז, מזה נקרא לעשות את זה גרוע? זה להביע יותר מדי הזדהות עם ההתנגדות של הלקוח למצב שאליו אנחנו רוצים להוביל אותו בסוף. נגיד שלקוח אומר: "אין לי 100 שקלים" ואז המוכר, אם אין לו שכל אז הוא יגיד "כן, גם אני חושב שהמוצר הזה מאוד... 100 שקלים זה לא... זה יקר מדי, עזוב, 100 שקלים לא כדאי לקנות, תגיד לי אבל אם זה היה ב20 היית קונה?", "כן נכון נכון, הייתי קונה, נכון אתה צודק".

עכשיו, לכאורה המוכר השיג הסכמה של הלקוח, הלקוח אומר "נכון, תראה, המוכר הבין אותי, הוא הבין באמת ש100 שקלים זה יקר, אני כן, אם 20 שקלים, אני קונה". אבל מה הבעיה? שהאובר הסכמה הזאת, היותר מדי הסכמה הזאת בעצם דופקת את העסקה בסוף כי בסוף אנחנו צריכים שהוא יסכים עם משהו שלא מתאים לו.

ולכן, שימו לב, אם אנחנו רוצים למכור ללקוח פרה, והלקוח אומר "לא רוצה פרה". "תגיד לי, ואתה רוצה כל בוקר לשתות חלב?" כן, רוצה כל בוקר לשתות חלב". אז הנה, יצרנו הסכמה, עכשיו אני אמכור לו את הפרה, אבל מצד שני צריך לשים לב שכשמגיעים אתו להסכמה שהוא רוצה לשתות חלב, מגיעים אתו להסכמה שהוא היה מוכן לקנות את הפרה 'רק אם'... שים לב, שה'רק אם' הזה, אנחנו לא מקצינים אותו יותר מדי.

למה? כי אם נקצין אותו יותר מדי, אנחנו תיכף צריכים להפוך את זה, תיכף צריך להגיד לו "לא, אבל אתה יודע, זה לא המצב כרגע, המצב כרגע שתקנה את הפרה למרות שזה לא ככה וככה".

לדוגמה: "תגיד לי, אם היית יודע בוודאות שהפרה בוודאות לא מלכלכת לך את הבית בכלל? היית מוכן לקנות את הפרה?", "כן, הייתי מוכן", "אז מה אכפת לך? אז תגיד לי, וכמה לכלוך זה מפריע לך? מזה בוודאות? מה אתה צריך לדעת? כמה לכלוך מציק לך?"

עכשיו, אבל אם עושים את זה גרוע? אז מה שהמוכר הגרוע יעשה, יגיד: "כן, נכון, אתה צודק, זה אסון גדול אם באמת פרה תלכלך לך את הבית", "תגיד לי אבל אם הפרה הזאת הייתה נקיה לגמרי, היית רוצה לקנות פרה?" "כן, קונה פרה, אין לי בעיה". אבל מה הבעיה? שתיכף אתה צריך להגיע: "אבל הפרה היא לא באמת נקייה לגמרי", אתה תיכף צריך למכור לו את הפרה.

מה המהות? הרעיון הוא כזה: כך את ההתנגדות של הלקוח, תראה למה הוא לא רוצה, תגיד לו, הרי יש התנגדות מלאה והתנגדות חלקית, יש בנאדם, שעקרוני יגיד אני לא רוצה לקנות פרה כי לא יודע מה, הוא נגד להחזיק פרות בבית. יש בנאדם שאומר: אין לי בעיה לקנות פרה, רק מה שמפריע לי זה סעיף 1,2,3". מה הטריק אומר? הטריק אומר: תקשיב, תגיד לו: "ואם סעיף 1,2,3 הייתי פותר לך ואם הייתי מוסיף לך סעיף 5, הטבה מספר 6, היה מתאים לך?", "היה מתאים".

אבל, לזכור שבסופו של דבר אין את הטבה מספר 6, בסופו של דבר, לא תמיד יש את הטבה מספר 6 ובסופו של דבר לא תמיד פתרנו לא את בעיה 1,2,3.

ולכן, כשאנחנו מגיעים אתו להסכמה חלקית, מתי זה כן מתאים לו, לשים לב שלא מחזקים אצלו בראש את המחשבה שאומרת: "אני לא רוצה את מה שבאמת בסוף רוצים למכור לו".

הבנו? ולכן, אותו דבר מהצד ההפוך, כשמישהו מנסה להגיע אתך להסכמה, תשים לב, שגם שאתה מסכים אתו על משהו מסוים, זה לא אומר שאתה מסכים אתו על כל החבילה.

לפעמים באים לפתות בנאדם ואומרים לו: "טוב, אתה מסכים איתי שככה? אתה מסכים איתי שככה? אז בוא תסכים איתי גם שככה", "לא, אבל אני לא מסכים שככה, הסכמתי חצי, לא הסכמתי הכל".

אז, שלא יעבדו עליכם!
להשתמש בטכניקות התנגדות של הלקוח חשיבה מוקצנת איך להתמודד עם התנגדויות רוצה לשתות אידיאל התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון מחשבות להחזיר איך להשפיע על לקוח הצד השני איך לגרום ללקוח איך להצליח איך להצליח למכור איך להשפיע איך להשפיע על לקוח איך ליצור הסכמה איך למכור איך למכור יותר איך למכור ללקוח איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך לשנע אנשים הסכמה הסכמה בתנאי הסכמה חלקית הסכמה מלאה הסכמה רק אם הצלחה לגרום ללקוחות להסכים להצליח להצליח למכור להשפיע להשפיע על לקוח להשפיע על לקוחות ליצור ליצור הסכמה למכור למכור יותר למכור ללקוח למכור ללקוחות לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשנע אנשים שכנוע
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
שתילת מחשבות, לשכנע באמצעות ריבוי משמעויות, תרתי משמע בשכנוע, איך המוח משתכנע? איך המוח מבין? איך המוח חושב? איך לשכנע אנשים? איך להשפיע על אנשים? שיטות שכנוע, טכניקת NLP
... השומע עשוי לפרש זאת בתת - המודע כמשמעות של כל האנשים, כי המבנה הלשוני מאפשר זאת. מצד שני, המשפט אנשים בקבוצה הזאת גנבים פחות מחייב הכללה גורפת. כיצד המוח מפרש משפטים עם ריבוי משמעויות? אליעד כהן מסביר כיצד המוח מנתח משפטים עם ריבוי משמעויות. לדבריו, המוח לא ... מדגיש את חשיבות ההבנה כיצד להשתמש ולהיזהר ממילים עם תרתי משמע, מתוך מודעות לאופן שבו המוח האנושי מפרש מסרים. איך לשכנע אנשים? מה זה ריבוי משמעויות? איך המוח מפרש משפטים? מה זה מניפולציה פסיכולוגית? כיצד להימנע ממניפולציות? איך להעביר מסר חד - משמעי? שלום לכולם ...
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
העברת מסרים הפוכים למה שהתכוונת, איך לא להעביר מסר מנוגד למסר שלך? טעויות בהעברת מסרים, למה מבינים אותך הפוך ממה שהתכוונת? איך לא להעביר מסר הפוך מהמסר שלך? מסר ישיר, מסר עקיף, מסר לתת מודע, ההפך מחייה את הדבר
... אישית, הבעה בכתב, הבעה בעל פה, איך להתבטא נכון? האם לנמק? האם לתת סיבה? האם לפרט? האם לתת פירוט? איך המוח מפרש מסרים? איך המוח מנתח מסרים? למה לא מאמינים לי? איך המוח מנתח מידע? איך המוח מפרש משפטים? איך לפרש משפטים? איך לקרוא מחשבות? איך לקרוא מסרים לא מילוליים? ...
תורת המכירות / שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך?
... המכירות שכנוע - להפוך את האפשרי למחויב - איך לשכנע? איך למכור? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך ליצור אמון? איך לגרום למישהו להסכים איתך? וכאן אבאר, איך אפשר להפוך את האפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לקחת רעיון כלשהו, שהוא לא חייב להיות נכון, אלא שהוא רק יכול להיות נכון. ... = דבר שהנכונות שלו היא מחויבת, ושהיא אינה יכולה להיות לא נכונה. בכל תהליך של מכירה ושכנוע, יש המרה של דבר שהוא אפשרי לדבר שהוא מחויב. כי מצד האמת האובייקטיבית לגמרי, שום דבר אינו מחויב, ושום דבר אינו הכרחי בצורה כלשהי. אלא כל הרעיונות ... עדיין היא אפשרית. וממילא, כל דעה שהיא, היא רק אפשרית בלבד. וכאשר אתה מנסה לדוגמה לגרום ללקוח לקנות את המוצר שלך, האמת היא, שהוא אף פעם לא מוכרח לקנות את המוצר שלך והוא אף פעם לא מוכרח להסכים איתך. כי מצד האמת, למטבע יש צדדים שונים. ומצד אחד של המטבע, אכן הלקוח צריך לקנות את המוצר שלך. אבל מצדדים אחרים, הוא לא צריך לקנות את המוצר שלך. וכדי לסגור עסקה, דהיינו, כדי שהעסקה עם הלקוח תתבצע, בשביל זה עליך להראות לו רק צד אחד של המטבע. ולגרום לו להרגיש ולחשוב ולהבין, שהוא רואה את כל המטבע כולה. כי בעולם היחסי שלנו, מנסים לגרום ללקוח להיצמד לנקודת מבט מסוימת, ולבצע פעולה מוגדרת וספציפית כלשהי, שהיא רכישת המוצר שלך. ואם הלקוח כל הזמן יראה גם את האפשרות שיותר טוב שהוא לא יקנה את המוצר שלך, ואם הלקוח כל הזמן יראה את נקודת המבט, שהוא לא באמת חייב לקנות את המוצר שלך, ואז האדם יראה כל הזמן, את נקודת המבט, שאומרת שגם הוא יכול להיות צודק, זה מקטין את ... את האפשרי למחויב. דהיינו, צריך לגרום לדעה שלך שהיא רק אפשרית, להפוך להיות מחויבת אצל הלקוח שלך, ושהוא יהיה בטוח, שרק אתה צודק, ושהוא מוכרח לקנות את המוצר שלך. והשאלה היא, איך הופכים את האפשרי למחויב, ואיך גורמים לדבר שהוא נכון רק בצורה ... שהאדם מבין טוב יותר את התהליך ההפוך, שבו הוא יכול לקחת כל דבר שהאדם בטוח שהוא נכון, ולשכנע אותו שהוא לא נכון, ושהוא לא רק נכון, שזה תהליך של הפיכת המחויב לאפשרי. שלאדם נראה שדבר כלשהו הוא מחויב. ויש דרכים לגרום לאדם, להבין שהדבר הוא ... במקומות אחרים. ועכשיו נסביר, כיצד אפשר להפוך דבר שהוא אפשרי למחויב. דהיינו, איך אפשר לגרום ללקוח שלך לחשוב שרק אתה צודק, ושהוא רק חייב לרכוש את המוצר שלך, ושאין שום אפשרות בעולם, שהוא לא ירכוש את המוצר שלך. ואסביר, איך אפשר לשכנע מישהו, שאתה רק צודק ושאך ורק אתה צודק, ושאין שום אפשרות בעולם שגם הוא צודק, אלא שרק אתה צודק. ואסביר כאן את קו החשיבה הכללי, של איך הופכים דבר ... אם בהתחלה תגיד בצורה מוחלטת שרק אתה צודק, אז מצד אחד זה יכול לעבוד. אבל מצד שני זה יכול ליצור תמרור אזהרה בולט מידי, שאומר שאתה שקרן שלא אומר את האמת. כי האמת האובייקטיבית היא, שאתה גם צודק וגם טועה, מנקודות מבט שונות. ולכן כאשר מנסים להפוך דבר ללגיטימי, אז צריך להתחיל לדבר עליו בצורה יחסית, שגם הוא נכון, ושקיימת האפשרות לכך שהלקוח יקנה את המוצר. ולא תמיד כדאי להתחיל לדבר בצורה מוחלטת, אלא להתחיל לדבר בצורה יחסית. ואחכ לאט לאט מתחילים לדבר על העניין בצורה מוחלטת, ובשימוש ... סובייקטיבית. וגם כאן, המסר העיקרי הוא, שמי שרוצה להיות מומחה מכירות מומחה שיווק מומחה שכנוע וכולי, עליו ללמוד היטב לעומק, את ההבדלים שבין דבר שהוא מחויב לבין דבר שהוא אפשרי. ועליו לדעת ברמת כל מילה של דיבור, האם היא מחייבת את הדבר, או מאפשרת אותו. ואז בזמן אמת האדם יודע איך לשכנע את מי שהוא רוצה במה שהוא רוצה. ...
איך לשתול מחשבות בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך?
... בצורה מניפולטיבית? איך עושים שטיפת מוח? איך יוצרים שכנוע עצמי? איך ליצור אוטוסוגסטיה? איך לגרום למישהו לרצות להסכים איתך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? וכאן ... האדם חושב ואיך המוח עובד? ואיך להשתמש בכל זה, כדי להשפיע על תת המודע של האדם? ועוד... והדרך לכך היא, ... לאדם כלשהו לחשוב ולהזדהות עם רעיון X. עכשיו, עליך ליצור אצל האדם השני סיטואציה, שבה תיווצר אצלו חוסר ... הסיטואציה. ואז, האדם שלא רוצה להרגיש רע, הוא בוחר להסכים ולהזדהות עם אותו רעיון X, כדי להשתמש ... אחר: תיצור לאדם השני סיטואציה, שהיא תאלץ אותו להסכים עם רעיון כלשהו, כדי להתמודד עם אותה ... שהוא מרגיש באותה הסיטואציה. ואיך יודעים למצוא וליצור סיטואציה שכזו? תשובה: תשאל את עצמך, באיזה ... עבורך ועם המאמץ שלו עבורך, תהיה על ידי זה שהוא ישכנע את עצמו, שהוא אוהב אותך. כדי שחוויית הנתינה ... אותך. כי בנקודה הזאת, הוא בעצם משוחד ויש לו אינטרס להסכים עם המחשבה הזאת. כי היא תקל עליו את ... אחרות, באיזה סיטואציה, יהיה יותר אינטרס לאדם השני להסכים עם הרעיון שאתה רוצה שהוא יסכים איתו, משום שבאותה הסיטואציה ההסכמה שלו עם אותו הרעיון, תגרום לו להרגיש יותר טוב ... שאם תגרום למישהו לעשות רע לאדם אחר, בכך בעצם אתה משכנע אותו שהאדם השני הוא רע, ושהוא שונא את אותו ... הנפש שלו למען האדם האחר, היא על ידי זה שהוא משכנע את עצמו בשכנוע עצמי שהוא בעצם אוטוסוגסטיה בתת מודע, שהוא ... הוא מתאמץ ככ למען האדם השני. והרעיון הוא, שעליך ליצור עבור האדם השני סיטואציה, שבה הוא ירגיש יותר בנוח להסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. וזה בעצם ... שמנסים לגרום לו לחשוב דבר כלשהו, לפעמים זה יכול ליצור את התוצאה ההפוכה. כי הוא ירגיש שנאה כלפי אותו ... ויש לאדם אינטרס להיות חופשי ולא להיות מוכרח להסכים עם אותו הרעיון. ואז זה גורם לאדם עוד ... לגרום לו להיות מוכרח לחשוב בצורה כלשהי, זה יכול ליצור אצלו את האפקט הנגדי ואת התוצאה הלא רצויה שהוא ...
איך להסביר משהו? איך לשכנע מישהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע, יכולת שכנוע
איך להסביר משהו? איך לשכנע מישהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע, יכולת שכנוע
... להסביר משהו? איך לשכנע מישהו? איך ללמד משהו? איך לגרום למישהו לחשוב כמוך? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ללמד ילדים? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים? כושר שכנוע, יכולת שכנוע איך להסביר משהו למישהו שלא מבין? כאשר מנסים להסביר משהו ... שאני אומר? לדוגמה, אם אדם בא לשכנע מישהו בדבר מסוים, הוא אומר משפט מסוים מתוך הנחות יסוד ... מבין, זה מעיד על כך שיש פער בהסכמה לגבי אחת או יותר מהנחות היסוד של האדם המסביר. איך לבדוק את ... יש לעצור בנקודה הזו ולהתמקד בשכנוע בנוגע לאותה הנחה ספציפית. כדי לשכנע בהנחת יסוד מסוימת, יש לבצע שוב את התהליך - לברר מהם ... להסביר לאחרים ולהיות מסוגל לשכנע אותם, יש להבין לעומק את עצמך ואת הנחות היסוד שגורמות ... במה שאתה מנסה להסביר לו. איך לשכנע אנשים? איך לגרום לאחרים להסכים איתך? כיצד להסביר רעיונות? מהן הנחות יסוד? איך ללמד ... אדם היה לו נגיד את, את באה לשכנע מישהו במשהו עכשיו את אומרת משפט עכשיו יש הנחות יסוד ... לא מסכים אומרים בוא ננסה לשכנע אותו. איך נשכנע אותו בוא נבדוק מה ההנחות יסוד שגורמות לי לחשוב שהנחת היסוד ... מצד החושים או מצד משהו ואז נשכנע את הבן אדם. עכשיו מה קורה אם נגיד הוא מסכים איתך על ההנחות ...
מתי ואיך לגרום למישהו לחשוב, שאתה בעד זה שהוא יעשה משהו שאתה מתנגד לכך שהוא יעשה אותו? מה לעשות כשהבן אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי לעודד מישהו לעשות משהו שאתה לא רוצה שהוא יעשה אותו? מה לעשות מול אדם שמחזיק בדעתו בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים
... כשהבן אדם השני לא מוכן בכלל לשנות את דעתו? מתי להסכים עם מישהו על משהו שאתה לא מסכים איתו? מתי ... בצורה קיצונית? הינדיק, לגרום למישהו לא להתאבד, לשכנע מישהו להפסיק לקחת סמים וכאן אבאר עוד עיקרון שכנוע חשוב, ואסביר, מתי עליך להסכים עם מישהו ולומר למישהו שאתה חושב, משהו שאתה ... לדוגמה, נניח שמישהו רוצה להתאבד. ונניח שאתה רוצה לשכנע אותו לא להתאבד. האם הגיוני שתגיד לו שאתה ... אז זהו, שדווקא כן, יש מקרים שבהם אם אתה רוצה לשכנע מישהו לא לעשות משהו, כגון לדוגמה לשכנע מישהו לא להתאבד, לפעמים לשם כך עליך להסכים איתו על זה שהוא כן יתאבד. ואסביר: כעיקרון, ברגע שאתה רוצה לשכנע מישהו לחשוב בצורה כלשהי, עליך כמובן לבטא את עמדתך ולא להסכים איתו על העמדה שלו, שאתה רוצה שהוא ישנה ... לו לשנות את דעתו. ובמקרים שכאלו, עליך לדעת כן להסכים איתו, כדי שהוא לא יראה בך אוייב אלא יראה ... בכך בעצם הוא יפסיק לתקשר איתך וככה לא תוכל יותר להשפיע עליו. במקרה שכזה לדוגמה, עליך כן להסכים איתו שיבצע את הפשע, כדי להמשיך לשמור איתו ... לגרום לו לשנות את דעתו, באמצעות כל שאר שיטות השכנוע הקיימות. אבל צריך לשים לב למספר פרטים. 1 - ... והחוכמה היא, לדעת לזהות את המקרים האלו, ולדעת לא להסכים יותר ממה שאתה אמור להסכים עם הדעה שאתה מנסה להחליש. וכמה עליך להסכים איתו? והאם אתה אמור לנמק וכמה לנמק את זה ... ומצד האמת, זה נכון באופן כללי בכל תהליך של שכנוע. שכאשר אתה מביע דעה שמנוגדת לדעתו של האדם השני, עליך לדעת באיזה מינון להביע הסכמה ובאיזה מינון להביע התנגדות, כלפי הדעה שאתה ... אליה. ובצורה מדוייקת לאט לאט לגרום לאדם השני להסכים איתך. כי לפעמים צריך להתנגד בצורה מהירה ומוחלטת, לדעתו של השני, ולפעמים בכלל צריך להסכים עם האדם השני. והחוכמה היא לדעת, מתי וכמה ...
טיימינג של שכנוע עקיף - איך לגרום למישהו לא להסכים עם עצמו, באמצעות שימוש במשחק מילים? איך לגרום למישהו לשנות את דעתו, באמצעות זה שמוציאים את דבריו מהקשרם? איך לגרום למישהו לחשוב מחשבה שהוא לא רוצה לחשוב? איך לגרום למישהו לחשוב שהוא טועה? האם זה משנה מתי ובאיזה רגע, האדם השני יתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב? איזה נזק יכול להיגרם, אם מישהו יסכים איתנו מוקדם מידי?
... של שכנוע עקיף - איך לגרום למישהו לא להסכים עם עצמו, באמצעות שימוש במשחק מילים? איך לגרום למישהו לשנות את דעתו, באמצעות זה שמוציאים את ... רגע, האדם השני יתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב? איזה נזק יכול להיגרם, אם מישהו יסכים איתנו מוקדם מידי? וכאן אבאר עוד עיקרון בנושא של שכנוע, איך לגרום למישהו לשנות את דעתו, באמצעות זה שתגרום לו לחשוב שהוא טועה, בצורה זמנית, באמצעות ... אתה רוצה שהאדם השני יחשוב את דעתו השגויה, עד לרגע מסוים. ואם הוא יחשוב שאתה צודק לפני הזמן ולא בצורה הנכונה, זה עלול לגרום לו דווקא עוד יותר לא להסכים איתך ועוד. והעיקרון אומר, שאם ברצונך לגרום למישהו לשנות את דעתו ולא לחשוב משהו מסוים, עליך ... ואז כאשר הוא בעצם לא מסכים עם עצמו במידה והוא לא הובן נכון במידה ופירשת אותו לא נכון, הרי שתוך כדי זה בעצם, הוא לרגע אחד, חשב שהוא טועה ולא הסכים עם הדעה של עצמו. לדוגמה: נניח שמישהו אומר: אני לא רוצה ללכת לעבוד היום. אז נחשוב לדוגמה, איך ניתן ... שזה ההפך של המחשבה שלו, שהוא לא רוצה ללכת לעבוד היום. או לדוגמה, נניח שמישהו אומר אני סובל מהפרעה שגורמת לי לחוסר ריכוז. ונניח שאנחנו רוצים לשכנע אותו שהוא לא סובל משום הפרעה. אז לדוגמה אפשר לקחת את הביטוי סובל מהפרעה ולשחק איתו משחק ...
טיימינג של שכנוע / תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף
... של שכנוע תזמון של שכנוע - איך לא לשכנע מהר מידי? מהו הזמן הנכון לשכנע מישהו במשהו? מתי אנחנו רוצים שמישהו יסכים איתנו? איזה נזק יכול להיגרם אם מישהו יסכים איתנו בצורה חלקית מוקדם מידי ומהר מידי? איך לפעמים מישהו עלול לא להסכים איתנו, בגלל שהוא הסכים איתנו מוקדם מידי? מה צריך לוודא, לפני שאנחנו גורמים למישהו לחשוב משהו? טעויות בשכנוע, שכנוע מוקדם מידי, שכנוע מהר מידי, שכנוע עקיף וכאן אבאר עוד עיקרון חשוב ביותר בנושא של שכנוע ושינוי עמדות, והוא העיקרון של הטיימינג של השכנוע. כי אנשים בטעות חושבים, שאם אנחנו רוצים לשכנע מישהו שיחשוב משהו, אז העיקר הוא שהוא יחשוב כמה שיותר מהר את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. וזו טעות שאינה נכונה. כי יש תזמון ספציפי שבו אנחנו רוצים שהאדם השני יסכים איתנו ובמינונים שונים. מהסכמה חלקית ועד הסכמה מלאה. והעיקרון הזה אומר, שכאשר אנחנו רוצים שמישהו יחשוב משהו, צריך לדעת מתי התזמון הנכון שבו הוא אמור להסכים איתנו. וזה ברמה של מינונים שונים. כי יש שלב שבו כדאי שהוא יתחיל להסכים איתנו קצת, אבל לא יותר מידי. עד השלב שבו אנחנו רוצים שהוא יסכים איתנו לגמרי. ולפעמים, אם מישהו מסכים איתנו חלקית, מוקדם מידי, זה עלול לגרום לו, עוד יותר לא להסכים איתנו באופן מלא בהמשך. ואסביר: בעיקרון אחת הסיבות לכך שמישהו חושב משהו, היא משום שהמחשבה שלו עושה לו טוב לחשוב אותה. מה שאומר, שאם הוא יחשוב את ההפך, זה יעשה לו רע. מה שבעצם ... מידי בצורה לא נכונה מהר מידי וכיוב, הרי שזה עלול לגרום יותר נזק מתועלת. וכך גם בנושא של שכנוע. לדוגמה, נניח שאנחנו רוצים לגרום למישהו לחשוב שהוא צריך להפסיק לקחת סמים. ונניח שהמחשבה שלו שהוא לוקח סמים, עושה לו טוב. כי נניח שעבורו הסמים מצילים אותו ממחשבות רעות. ונניח ... שלנו אין בעיה להכיל את המחשבה של עצמנו, במידה ומדובר בישויות זהות וכולי. אבל בתהליך של שכנוע, לפעמים מישהו מסכים למה שאנחנו אומרים, קצת ואחר כך עוד קצת וכולי. ואז ישנם מצבים, שאם האדם השני מסכים איתנו קצת ובאופן חלקי, ומתחיל להתרגל לחשוב כמו שאנחנו רוצים שהוא יחשוב, ... לפני שהאוכל התבשל במינון הנכון וכיוב המון דוגמאות נוספות. וכל הרעיון הזה של תזמון של שכנוע ושל טיימינג של שכנוע, רלוונטי עוד יותר במקרים שבהם עושים למישהו שכנוע עקיף, שבו הוא בצורה מדורגת לאט לאט מתחיל לחשוב את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב. שאז צריך לשים לב, שהוא לא יחשוב בצורה חלקית ומוקדם מידי, את מה שאנחנו רוצים שהוא יחשוב בצורה מלאה ... השני. ועליך להבין למה רע לו לחשוב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. ועליך לדמיין שהוא מתחיל קצת להסכים איתך, ולראות איך זה מרגיש לך. ולוודא, שזה לא יגרום יותר נזק מתועלת. והלוגיקה כאן היא כדלקמן: בעיקרון, נניח שמישהו מחשבה כלשהי עושה לו רע לחשוב אותה. אז עליך להבין בצורה מובנית, ... לוודא שהוא לא חושב את מה שאתה רוצה שהוא יחשוב, לפני שהוא הבין את ההקדמות האלו. כדי לא ליצור התנגדות בינו לבין מה שאתה רוצה שהוא יחשוב. והחוכמה היא, לדעת מתי כמה להסכים וכמה להתנגד עם הדעה של האדם השני. וכעיקרון, באפשרותך לקחת את מה שאתה רוצה שהאדם השני יחשוב, ולחלק את זה למספר חלקים שונים ולמספר רעיונות שונים. ועליך לדעת כל חלק של כל רעיון, ... לאדם השני להתחיל לחשוב אותו ובאיזו רמה. וכל חלק, מהן ההקדמות שהוא צריך לדעת קודם לכן, כדי להסכים עם כל אחד מהחלקים. בדיוק כמו מכשיר, שמרכיבים אותו מכל מיני חלקים, שכל חלק בפני עצמו מורכב מחלקים שונים. והחוכמה היא, לדעת לקחת את הרעיון הסופי, ולדעת מאיזה חלקים הוא מורכב, וכל ...
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
איך לנסח שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP
... שאלה? איך לקבל כן? איך לא לקבל לא? איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך ליצור אווירה טובה? איך לשאול שאלה? איך לבקש בקשה? שאלה יחסית, שאלה מוחלטת, איך אתה מרגיש? מרגיש יותר טוב, NLP מה ההבדל בין ... שלו, אפילו אם הוא עדיין לא בריא לגמרי. זו דרך ליצור תקשורת חיובית יותר, ולבנות כימיה טובה עם האדם השני. מתי כדאי להשתמש בשאלות יחסיות כדי ליצור אווירה חיובית? לפי אליעד כהן, אם רוצים ליצור אווירה חיובית ולקבל תשובות חיוביות בתקשורת, כדאי תמיד להעדיף שאלות יחסיות על פני שאלות מוחלטות. שאלות יחסיות מובילות את ... להיות חיובית עדיין. ניסוח השאלות בצורה הזו מאפשר ליצור אווירה טובה יותר, לבנות יחסים טובים יותר עם אנשים ולהשיג תוצאות טובות יותר בתקשורת בין אישית. איך לשאול שאלות בצורה נכונה? מה ההבדל בין שאלה יחסית לשאלה מוחלטת? איך ליצור אווירה חיובית בשיחה? איך לגרום לאנשים לענות בחיוב? מתי כדאי להשתמש בשאלות יחסיות? איך לנסח בקשה בצורה אפקטיבית? מהו ... להגדיל את הסיכוי שיגידו לך כן דהיינו, ואז ממילא ליצור כימיה מה שזה לא יהיה תשאל על יחסי תשאל שאלות באופן יחסי. ש: אתה יכול להגיד לו מה איך אתה מרגיש פחות גרוע. אליעד: טוב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור הסכמה? הסכמה מלאה, הסכמה חלקית, הסכמה בתנאי ש, הסכמה רק אם, איך למכור ללקוח? איך להצליח למכור? איך למכור יותר? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על לקוח? איך לשנע אנשים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מפרש משפטים, בשביל מה לחיות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מפרש משפטים, איך לחנך ילדים? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך לשנות תכונות אופי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להשיג איזון נפשי? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל הוליסטי, מאמן אישי לימודים, מאמן אישי למציאת זוגיות בתחום מפרש משפטים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 04:29:27 - wesi1