אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנהלים ✔יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:28יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
למה מישהו לא עושה את מה שאני מבקש ממנו?

אליעד כהן מסביר שכדי לגרום למישהו לעשות דבר כלשהו, חייבים להתקיים שלושה תנאים הכרחיים. התנאים הם: שהאדם יבין את המשימה, ירצה לבצע אותה, ויהיה מסוגל לבצע אותה. הוא מדגים זאת על ידי העוזרת שאמורה לשטוף את הבית. בכדי שתבצע זאת, היא צריכה קודם כל לרצות לשטוף את הבית, להבין מה בדיוק נדרש ממנה כאשר אומרים לה "לשטוף את הבית", וכמובן להיות מסוגלת טכנית ומעשית לעשות זאת.

כיצד נבדיל בין "מבין", "רוצה" ו"יכול"?

כאשר מישהו לא עושה מה שמבקשים ממנו, יש לבדוק מדוע. לפי אליעד כהן, אנשים רבים מניחים אוטומטית שמדובר בכך שהוא לא רוצה או לא מבין או לא יכול, אבל זו לא בהכרח המציאות. למשל, לפעמים חושבים שהעובד לא עשה משימה כי הוא לא מבין אותה, כאשר למעשה ייתכן שהוא מבין היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית.

אליעד מדגיש את החשיבות של בידוד הגורם האמיתי שבגללו האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו. יש צורך להבין אם האדם:
  • באמת מבין את המשימה שנדרשת ממנו.
  • באמת רוצה לבצע את המשימה.
  • באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל.
לכל אחד משלושת הגורמים האלה יש להתייחס בנפרד. אליעד נותן דוגמה: אם ילד לא עושה מה שאמו מבקשת, חשוב שהיא תשאל את עצמה - האם הוא באמת מבין את ההוראה? אולי הוא מבין, אבל אין לו רצון מספיק חזק לבצע את ההוראה? או שאולי הוא רוצה מאוד לבצע אותה, אך חסרה לו יכולת מעשית?

מה המשמעות של "רוצה אבל לא מספיק רוצה"?

אליעד מסביר נקודה חשובה: הרבה פעמים אנשים חושבים בטעות שהאדם לא עושה דבר מסוים כי הוא לא רוצה, כאשר הוא בעצם רוצה - אבל לא מספיק. לפי אליעד, כשאומרים שהאדם רוצה משהו, הכוונה צריכה להיות שהוא רוצה את זה יותר ממה שהוא לא רוצה. הוא מבהיר שכל אדם שרוצה משהו גם לא רוצה אותו ברמה כלשהי, ולכן כאשר האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו - זה יכול להיות בגלל שהוא לא רוצה את זה מספיק.

לדוגמה, עובד יכול לומר שהוא רוצה לבצע משימה, אבל בפועל לא לבצע אותה כי הרצון שלו לא מספיק חזק מול הסיבות לא לבצע אותה (כגון עייפות, קושי, חוסר מוטיבציה וכו'). אליעד ממליץ לבדוק לעומק האם הרצון של האדם אכן חזק יותר מההתנגדות שלו לבצע את המשימה.

כיצד שלוש הידיעות משפיעות על הפעולה?

אליעד מפרק את התהליך לשלוש ידיעות שונות שהאדם צריך להחזיק כדי לבצע פעולה:
  • הידיעה הראשונה: האדם צריך לדעת בבירור מהי המשימה שהוא נדרש לבצע.
  • הידיעה השנייה: האדם צריך לדעת כיצד בדיוק לבצע את המשימה (הפן הטכני או המעשי).
  • הידיעה השלישית: האדם צריך לדעת שהוא רוצה לבצע את המשימה (מודעות לרצון).
לדוגמה, עובד יכול לדעת בדיוק מה הבוס מבקש ממנו (למשל: להכין דו"ח), יכול לדעת בדיוק כיצד להכין את הדו"ח (אילו נתונים נדרשים, באיזו תוכנה להשתמש), אבל אולי הוא לא יודע שהוא באמת רוצה להכין את הדו"ח - כלומר, הוא לא בטוח שהרצון שלו מספיק חזק לעומת הקושי או אי הנוחות הכרוכים במשימה.

אליעד מציע לשאול שלוש שאלות ברורות כדי לזהות את הבעיה בכל מקרה שהאדם לא עושה משהו:
  • האם הוא יודע מה בדיוק המשימה?
  • האם הוא יודע איך מבצעים אותה?
  • האם הוא יודע שהוא רוצה לבצע אותה?
רק אחרי שמבינים בדיוק איזה גורם חסר, אפשר לגשת לטיפול בבעיה ולהגיע לתוצאות. אליעד מדגיש שהבלבול בין "לא רוצה", "לא יכול" ו"לא מבין" הוא אחת הסיבות המרכזיות לחוסר הצלחה בשכנוע ובניהול נכון של עובדים וילדים, ולכן חייבים להפריד ולבדוק כל אחד מהגורמים בנפרד.
אליעד: עכשיו בעקרון בשביל שבן אדם יעשה משהו צריך לקרות שלשה דברים, מה הם שלוש הדברים?

בשביל שהעוזרת תשטוף תבית צריך לקרות שלוש דברים מהן? אחד שהיא תרצה לשטוף את הבית, שתיים שהיא תוכל לשטוף את הבית, שלוש שהיא תבין מה זה אומר לשטוף את הבית.

בשביל להגיע למקום מסוים אתה קודם כל צריך להבין מה זה אומר אני רוצה "להגיע לשם", אתה צריך לרצות "להגיע לשם", ואתה צריך להיות מסוגל להגיע לשם.

נגיד, שמישהו לא עושה משהו ואתה רוצה שהוא יעשה את זה אתה צריך לשאול את עצמך למה הוא לא עושה את זה? בגלל שהוא לא מבין / רוצה / יכול את המשימה? עכשיו איך תדע אם הוא לא מבין / רוצה / יכול?

הרעיון הוא שאם יש לך משהו שאתה רוצה לבקש ממישהו והוא לא עושה את מה שאתה רוצה, ואתה מניח שהוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין את מה שביקשת ממנו לעשות.

אבל זה לא בהכרח נכון, אתה צריך לבדוק האם הוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין? ולפעמים הוא גם לא רוצה / יכול / מבין. הרעיון הוא שאתה בא לטפל בבעיה צריך לבודד האם הוא לא רוצה / יכול / מבין.

ש: יכול להיות מקרה שהוא מבין / רוצה / יכול אבל הוא לא מספיק מבין / רוצה / יכול?

אליעד: תשובה: זה אומר שהוא לא מספיק רוצה.

עכשיו שאת אומרת לילד לעשות משהו והוא לא עושה את צריכה לשאול את עצמך הוא לא עושה כי הוא לא מבין / רוצה / יכול? וחשוב מאוד לשיב לב האם הוא לא מבין / רוצה / יכול.

עכשיו אם נכנס לעומק מדובר ב שלש ידיעות שונות הוא צריך לדעת מה המשימה? הוא צריך לדעת איך לעשות את המשימה? והוא צריך לדעת שהוא רוצה לעשות אותה, זה שלש ידיעות שונות.

האם הוא יודע שהוא רוצה? רצון זה ידיעה, אני יודע שאני רוצה את זה, האם אתה יודע איך עושים את זה? האם אתה יודע מה עושים?

צריך לבדוק מה חסר לו? האם צריכים לגרום לו "לדעת" שהוא רוצה? או לגרום לו "לדעת" במה מדובר? או לגרום לו "לדעת" איך הוא יכול לעשות את זה?
בלבול למה היא לא בלבולים למה הילד בעיות איך לשכנע לבצע משימות 3 סיבות למה הילד לא מקשיב גורמים שאלות להתבוננות 3 דרכים לשכנע מישהו 3 סיבות 3 סיבות שמישהו 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך 3 תנאים 3 תנאים שמישהו יעשה משהו איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לדבר איך לדבר עם העובד איך לדבר עם עובד איך לדבר עם עובדים איך לשכנע איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים דרכים לשכנע דרכים לשכנע מישהו הדרכה להורים הדרכת הדרכת הורים הורה הורות הורים הילד לא מקשיב הקשבה חינוך ילדים יועץ יעוץ יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים יעוץ למנהלים לא מקשיב לי לא מקשיב לך לא עושה מה שאני מבקש לגרום לעובדים לדבר לדבר עם העובד לדבר עם עובד לדבר עם עובדים לחנך ילדים למה הוא לא למה הוא לא עושה למה הוא לא עושה מה שאני מבקש למה היא לא למה הילד למה הילד לא למה הילד לא מקשיב למה הילד לא מקשיב לי למה העובד לא שומע לי למנהלים לנהל לשכנע לשכנע מישהו לשכנע עובד לשכנע עובדים מישהו לא מקשיב לך מנהל מנהלים ניהול סיבה סיבות עובד עובדים שכנוע תנאים
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון מה הטעות הבסיסית ביותר בניהול עובדים? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בניהול עובדים היא מצב שבו לעובד אחד יש כמה מנהלים שונים במקביל. הכוונה היא שהעובד מקבל הוראות מכמה אנשים, וכל אחד מהם מצפה ממנו לבצע דברים לפי סדר עדיפויות משלו. ברגע שיש לעובד כמה מנהלים, הוא צריך לבחור למי להקשיב קודם, והתוצאה היא בלבול וסיבוכים רבים. למה מצב של כמה מנהלים גורם לכאוס ארגוני? כשהעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, כל אחד מהם מצפה לביצוע משימות שונות, לעיתים סותרות, וזה גורם לו לחלק את זמנו בין מספר הוראות מבלי שיתקיים סדר ברור. כשעובד מקבל הוראות ממספר מנהלים, הוא עלול להתעכב בביצוע משימה כי הוא עסוק בהוראה אחרת ממנהל שונה. זה פותח פתח לתירוצים ולהעברת אחריות בין המנהלים, כך שלעיתים אף אחד לא יודע מה באמת קורה עם המשימות. העובד מתחיל להפעיל שיקול דעת מה לעשות קודם, במקום לבצע ... לנהוג בו זמנית. כלומר, כל רכב זקוק לנהג אחד בלבד. כך גם בעבודה, יש צורך במנהל אחד, שיתן את ההוראות ויקבע את סדר העבודה. כשיש לעובד כמה מנהלים, הוא מוצא את עצמו חצוי ומבצע משימות לפי מה שנראה לו נכון באותו רגע, וזה יוצר כאוס בארגון. הדרך הנכונה לניהול עובדים הדרך הנכונה היא לוודא שלכל עובד יהיה מנהל אחד ויחיד, ורק הוא נותן לעובד הוראות ישירות. גם אם בארגון יש כמה מנהלים, אף אחד מהם לא יפנה ישירות לעובד. כל בקשה או משימה שקשורה לעובד תעבור דרך המנהל הישיר שלו. כך העובד לא יצטרך לבחור בעצמו איזה מנהל להקשיב לו קודם, ויש סדר ברור במי נותן את ההוראות. מה עושים כאשר בכל זאת עובד צריך לקבל הוראות מכמה מנהלים? במקרים שבהם עובד צריך לתת שירות למספר מנהלים שונים, יש כמה פתרונות אפשריים: 1. חלוקת זמן ברורה: העובד יוכל לעבוד בחלק מהשעות או בימים מסוימים אצל מנהל אחד, ובשעות אחרות אצל מנהל נוסף. כך נמנע מצב שבו ישתלבו ההוראות השונות באותו זמן. 2. מנהל אחראי יחיד: יש למנות
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של מנהלים בארגון? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. עם זאת, למרות הסמכות הברורה שלו, כאשר הוא בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון. מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון? עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו הוא בעצם עוקף את המנהל בדרג הביניים (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד. מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון? עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד מדוע לא ביצעת את המשימות שלך?, אז העובד יכול לענות לו לא ביצעתי את המשימות כי המנהל שמעליך נתן לי משימות אחרות. המנהל בדרג הביניים, בתגובה, יכול לומר למנהל הבכיר שהסיבה שהעובד שלו לא מבצע את המשימות שלו היא בגלל התערבותו הישירה של ה
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
... למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון כיצד לנהל מנהלים בארגון בצורה נכונה? אחת הטעויות הנפוצות ביותר בארגונים היא ההתנהלות של מנהלים בכירים מול מנהלים זוטרים או מנהלים תחתיהם. כדי להבין כיצד יש לנהל מנהלים בצורה נכונה, חשוב תחילה להבחין בין שני סוגים שונים של עובדים בארגון. מה ההבדל בין עובדים רובוטיים למנהלים חכמים? אליעד כהן מסביר שבכל ארגון ישנם עובדים המבצעים פעולות פשוטות, מוגדרות, וברורות - עובדים ... שמאפשר להם לבצע משימות באופן אוטומטי בלבד. אם עובדים אלה יהיו חכמים מדי, הם עשויים להתחיל לחשוב מעבר לתפקידם הבסיסי ולעשות פעולות שיכולות לפגוע בתפקודם ובהתנהלות הארגונית התקינה. לעומתם, בארגון ישנם גם מנהלים, אשר מומלץ שיהיו בעלי יכולת חשיבה מפותחת ויכולת קבלת החלטות עצמאית. לפעמים מנהלים בכירים חוששים ממנהלים זוטרים חכמים מדי, מתוך חשש שהם יהיו לא נאמנים, יבגדו באמון הארגון, או ינסו לתפוס את מקומם. אולם, לדברי אליעד, זוהי חשיבה שגויה שמאפיינת דווקא מנהלים שאינם חכמים מספיק בעצמם. מנהל בכיר שהוא באמת חכם לא יחשוש מעובדיו החכמים, אלא להיפך - יראה בהם יתרון ארגוני, וישתמש באינטליגנציה שלהם לקידום משותף והצלחה כוללת. כיצד מנהלים הופכים בטעות את המנהלים תחתיהם לרובוטים? אחת הטעויות הנפוצות בניהול מנהלים היא להגיד למנהל באופן ישיר וחד - משמעי מה עליו לעשות, בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי ההחלטות. לדוגמה, כאשר מנהל זוטר עושה טעות, המנהל הבכיר פשוט אומר לו באופן קצר וישיר זו טעות, תעשה אחרת, או אתה צריך לעשות ככה ולא ככה. בשיטה זו אמנם המנהל מקבל פתרון מהיר לבעיה, אך הוא הופך בהדרגה לרובוט שמבצע פקודות בלי הבנה של הסיבה שמאחוריהן. כאשר מנהל אינו מבין את ההיגיון של ההחלטות, הוא לא באמת ילמד כיצד להימנע מהטעות בפעמים הבאות. מעבר לכך, הוא עשוי ... שהוא מוותר על החשיבה העצמאית לחלוטין. למה חשוב להסביר את ההיגיון ולא רק לתת הוראות? האפשרות הנכונה והיעילה יותר, לפי אליעד, היא להשקיע זמן וסבלנות ולהסביר למנהל שמתחתיך את ההיגיון שעומד מאחורי ההחלטות. כאשר מנהל מבין את ההיגיון, הוא יכול לחשוב באופן עצמאי גם בעתיד, ולקבל החלטות טובות יותר באופן עקבי, ללא צורך בהתערבות מתמדת מצד המנהל שמעליו. אף על פי שדרך זו מצריכה השקעת זמן רב יותר בטווח הקצר, היא משתלמת מאוד בטווח הארוך.
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני
ניהול מנהלי עבודה, ניהול מנהלים בכירים, איך לנהל מנהלי עבודה? ניהול ראשי צוותים, ניהול בכירים, אחריות ניהולית, אחריות המנהל, אחריות על התוצאה, אחריות על המאמץ, העובד ככלי עבודה, ניהול ארגוני, אחריות עם סמכות, יעוץ ארגוני מה זה אומר לנהל מנהלי עבודה? ניהול מנהלי עבודה שונה מניהול עובדים רגילים. כשאנו מנהלים עובד רגיל, התהליך הוא פשוט וברור. לדוגמה, אם אנו מנהלים עובד שאחראי להרכיב מוצר מסוים, נשאל אותו באופן ישיר האם הרכיב, כיצד הרכיב, וכמה יחידות הוא הספיק להרכיב. אך כאשר מדובר בניהול מנהל עבודה או מנהל בכיר יותר, התהליך מורכב יותר, משום שהאדם שאנו מנהלים איננו מבצע את העבודה בעצמו, אלא מנהל אחרים שמבצעים אותה. לדוגמה, במקרה של מנהל מכירות, הוא אינו מוכר בעצמו, אלא אחראי על אנשים אחרים שמבצעים את המכירות. כאן קיימות שתי אפשרויות ניהול מרכזיות: גישה אחת היא לשאול את המנהל כמה מכירות ביצעו העובדים שלו. לדוגמה, אם משה הוא איש מכירות, נשאל את מנהל המכירות כמה משה מכר היום? ומה קורה עם העובדים שלך? בדרך זו אנו מעבירים למנהל את המסר שהוא אחראי על הדרך שבה מתבצעות המכירות, כלומר, הוא אחראי על ניהול העובדים, אך לא על התוצאה הישירה שלהם. הגישה השנייה היא לשאול את המנהל ישירות כמה הוא עצמו מכר היום, כאילו הוא באופן אישי אחראי לבצע את המכירות. למרות שזה ברור שהוא לא המוכר הישיר, הגישה הזו משדרת למנהל שהוא האחראי הישיר לתוצאות. לדוגמה, כמה יחידות מכרת היום? או כמה מטוסים ...
יחסי מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים
... מנהל עובד, יחסי עובד מנהל, שביעות רצון העובדים מהמנהל, מנהל טוב או מנהל רע, מנהל שהעובדים אוהבים אותו, מנהל שהעובדים לא אוהבים אותו, מנהל נערץ, מנהל כושל, מנהל גרוע, דירוג מנהלים, ציון מנהלים, ניהול מנהלים, איכות ניהולית, ללמוד לנהל, יעוץ למנהלים, מנטורינג למנהלים, ללמוד לנהל עובדים, לגרום לעובדים לאהוב אותך, מוטיבציה לעובדים, ניהול רעיל, מנהל רעיל, מנטור למנהלים וכאן נדבר על מערכת היחסים שבין המנהל לבין העובדים שלו. ונשיב לשאלות הבאות: האם מנהל טוב אמור לשאוף לכך שהעובדים שלו יאהבו אותו ושירצו לעבוד איתו וכולי? האם מנהל טוב נמדד גם לפי כמה שהעובדים שלו אוהבים אותו? האם ואיך היחס של העובדים כלפי המנהל, מעיד על איכות הניהול של המנהל שלהם? האם הגיוני למדוד מנהל טוב, גם לפי כמה שהעובדים שתחתיו רוצים לעבוד איתו וכולי? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להרגיש כלפיו? איך מנהל טוב אמור לגרום לעובדים שלו להתייחס ...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים איך לנהל מנהלים בכירים בצורה יעילה? כאשר אתה אחראי על מנהלים בכירים בארגון, קיימות גישות רבות כיצד לעשות זאת בצורה נכונה. אליעד מציג גישה ייחודית וברורה המסבירה את הדרך האופטימלית לניהול מנהלים של עובדים, תוך התמקדות מלאה בתוצאה ובאחריות ניהולית. איך להעביר סמכויות למנהל בצורה נכונה? אחת ההמלצות המרכזיות שאליעד מציג היא להתייחס למנהל הבכיר שמתחתיך כאילו הוא בעצמו עובד שלך. כלומר, הדרך הטובה ביותר לנהל מנהל בכיר, היא לדמיין שאתה עצמך מנהל ישירות את העובדים שתחתיו, ולהטיל על אותו מנהל בדיוק את אותן המשימות שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך. במילים אחרות, ... את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו. כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים? האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה ... ולא מתעניין באילו כלים או שיטות הוא משתמש. בדיוק כך, המנהל שתחתיך צריך להבין שהוא ספק שירותים שלך. הוא זה שאחראי על העובדים, והם מבחינתך רק כלי העבודה שלו. כיצד מתייחסים לעובדים ככלי עבודה של המנהל? אליעד נותן דוגמה מעשית: נניח שיש לך
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, תפקידו של המנהל בארגון, איך לגרום למנהל לנהל יותר טוב? מהי העבודה של המנהל? מה התפקיד של המנהל? מה מנהל לא אמור לעשות? מה מנהל אמור לעשות? יעוץ ארגוני למנהלים איך לנהל מנהלים בצורה נכונה? ניהול מנהלים הוא אחד האתגרים הגדולים בכל ארגון, מפני שכאשר אתה מנהל מנהל, אתה בעצם אחראי על מישהו שאמור לנהל צוות עובדים תחתיו. השאלה המרכזית כאן היא איך לוודא שהמנהל שמתחתיך אכן מנהל, ולא מבצע פעולות שהעובדים שתחתיו יכולים לבצע. הנקודה העיקרית שאליעד מציג בנושא הזה היא שהמנהל צריך לעשות אך ורק משימות שאף עובד מתחתיו לא מסוגל לבצע. התפקיד המרכזי שלך כמנהל מנהלים הוא לדאוג שהמנהל שאתה אחראי עליו לא יבצע שום משימה שניתן להאציל לעובדים שלו. מדוע מנהל לא צריך לבצע משימות של עובדים? הסיבה המרכזית לכך היא שהמנהל מתוגמל בשכר גבוה יותר מאשר העובדים שתחתיו, ולכן אין שום היגיון כלכלי או ניהולי בכך שיבצע בעצמו משימות פשוטות יותר. כאשר מנהל מבצע משימה שיכולה להיעשות על ידי עובד זוטר, הארגון משלם בעצם שכר גבוה עבור עבודה שניתן לבצע בעלות נמוכה יותר. לדוגמה, אם המנהל אחראי על הכנת דוחות פשוטים שהעובדים שלו יודעים ויכולים להכין, הוא מבזבז את הזמן שלו ואת הכסף של הארגון. המשמעות היא שהארגון לא מנצל נכון את המשאבים שלו. למה חשוב שהמנהל יהיה פנוי לניהול? אם ה
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
... למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים מה קורה כשמנהלים עוקפים את הסמכויות של מנהלים אחרים? אליעד כהן מסביר שישנן טעויות נפוצות בארגונים, שבהן מנהלים בכירים או בעלי עסקים עוקפים סמכויות של המנהלים הזוטרים או האחראים הישירים לעובדים. אליעד מתאר מצב שבו מנהל בכיר, לדוגמה, מנהל מחלקה או מנכל, מדבר ישירות עם עובד תחתיו, למרות שקיים מנהל אמצעי שהעובד כפוף לו ישירות. הוא מציג את היתרונות והחסרונות של פעולה כזו. יתרון של פעולה כזו הוא האפשרות להשיג מטרות בטווח הקצר מהר יותר, שכן מנהל בכיר, שלכאורה מיומן ומנוסה יותר, יכול לפתור את הבעיות באופן ישיר ויעיל יותר מאשר המנהל הזוטר. אולם אליעד מדגיש כי זוהי פעולה בעייתית מאוד לטווח הארוך, כיוון שהיא פוגעת בסמכותו של המנהל הזוטר, גורמת לעובדים להבין כי לא משנה מה המנהל הישיר אומר, תמיד אפשר לעקוף אותו ולדבר עם הבכיר יותר, וזה מוביל לזלזול ולהקטנת אחריות של המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר עם בעיה ואומר אני לא יודע איך לגרום לעובד להקשיב לי, המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום ללמד את המנהל הזוטר כיצד להתמודד עם הבעיה, כיוון שהוא עצמו לא יודע איך ללמד ולהכשיר אותו. מה גורם למנהל בכיר לעקוף סמכות של
ממה נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של מנהיג, מנהיג מגמגם, מי מתאים להיות ראש ממשלה? חרדת הביצוע של בני גנץ, חרדת קהל של מנהלים, פחד מפני קהל של מנהלים
ממה נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של מנהיג, מנהיג מגמגם, מי מתאים להיות ראש ממשלה? חרדת הביצוע של בני גנץ, חרדת קהל של מנהלים, פחד מפני קהל של מנהלים
... נובע הגמגום של בני גנץ? למה בני גנץ גמגם? אופי של מנהל, אופי של איש מכירות, אופי של מנהיג, כריזמה של ... מנהיג מגמגם, מי מתאים להיות ראש ממשלה? חרדת הביצוע של בני גנץ, חרדת קהל של מנהלים, פחד מפני קהל של מנהלים למה בני גנץ מגמגם כשהוא מדבר מול מצלמה? ... כיוון שאינו מתורגל בהופעות תקשורתיות או פוליטיות. האם הגמגום מעיד על יכולת ניהול נמוכה? אליעד כהן מדגיש כי העובדה שבני גנץ גמגם בראיון אינה מעידה על כישוריו כמנהל או כמנהיג. הוא מציין דוגמה לכך שיכול להיות ... מחשש שיצטרכו לדבר בפומבי. הוא מוסיף שזה לא פוגע כלל ביכולתם לקבל החלטות ניהוליות נכונות. האם ראש ממשלה יכול לפחד מדברים ... אליעד כהן מוסיף דוגמה נוספת וממחיש שאיש מכירות בחברה תמיד יהיה טוב יותר מהמנהל במכירות, אך אין זה אומר שהמנהל פחות טוב בקבלת החלטות עסקיות או בניהול. כך גם ראש ממשלה או מנהיג פוליטי יכול להיות טוב מאוד בקבלת החלטות ניהוליות, גם אם הוא פחות טוב מול מצלמה. האם חרדת קהל ... שהגמגום או החשש של בני גנץ בזמן ראיונות תקשורתיים אינו מעיד בהכרח על יכולתו לנהל או להנהיג את המדינה. הוא מציין שגם נתניהו וגם ... חד - משמעי בין חרדת קהל, פחד ממצלמה או גמגום רגעי, לבין היכולת לקבל החלטות ניהוליות חשובות. למה בני גנץ מגמגם? מהי חרדת ביצוע? ... ראש ממשלה יכול לפחד מגוקים? הבדל בין בני גנץ לנתניהו במצבי לחץ חרדת קהל של מנהלים מי מתאים להיות ראש ממשלה? פחד לדבר לפני קהל, פחד לנאום בפני קהל, חרדת ביצוע של מנהלים, חרדת מצלמה, פחד מפני מצלמה, פחד ... יעוץ פוליטי, ניתוח פוליטי, פחד מפוליטיקה, ביבי נתניהו או בני גנץ, פחדים של מנהלים, מי מתאים להיות איש מכירות? שיקולים בבחירת מנהל, כריזמה של מנהל, האם ראש ממשלה יכול לפחד מגוק? האם ראש ממשלה ...
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
משימות ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן
... ניהוליות, איך לנהל מנהלים? משימות לעובדים, איך לתת משימה לעובד? מה דעת העובד על המשימה? חוות הדעת של העובדים על המשימה, ניהול משימות, אימון למנהלים, ניהול מנהלים, איך להקצות משימה? דברים שרואים משם לא רואים מכאן איך לתת משימה לעובד בצורה נכונה? כאשר מנהלים נותנים משימות לעובדים, חשוב מאוד שלא רק יזרקו משימה וילכו, אלא יוודאו מספר דברים חיוניים כדי שהמשימה תבוצע נכון וביעילות. תחילה, יש ... בנוסף, כדאי לברר אם לדעתו המטרה של המשימה מוגדרת נכון. הסיבה המרכזית לכך היא שהעובדים שלכם יכולים לראות דברים שאתם כמנהלים אולי מפספסים. לעיתים העובד מחזיק בזווית ראייה אחרת, ידע נוסף או ניסיון שיכולים לשנות או לשפר את המשימה שנתתם. מה ההבדל בין עובד טוב ... שלכם, הוא עובד שמפעיל חשיבה ובוחן את המשימה לעומק. עובד כזה אומר לעצמו האם המשימה הזו באמת הגיונית?, ומעביר לכם כמנהלים את דעתו - גם אם היא ביקורתית. מנהל גרוע הוא מנהל שלא רוצה לשמוע שום ביקורת ורוצה שהעובדים פשוט יבצעו את מה שנאמר להם. מנהל טוב, לעומת זאת, שואף לכך שהעובדים ירגישו חופשיים לומר את דעתם בכנות, גם אם היא ביקורתית, כדי לגבש את הדרך הטובה ביותר לביצוע המשימה. כמובן, בסוף אתם כמנהלים אומרים את המילה האחרונה, אבל עדיף שתהיו פתוחים לשמוע משוב של העובד. למה עובד נמנע מלהביע דעה כנה על משימה? רבים מהעובדים נמנעים מלהביע את דעתם הכנה לגבי המשימה מכיוון שהם חוששים לפגוע באגו של המנהל, או חוששים להיתפס כמי שמתנשאים או לא מצייתים להוראות. לכן כמנהלים , יש לכם אינטרס ברור ליצור אווירה שבה העובדים מרגישים בנוח להיות שקופים ולומר לכם את האמת. כך למשל, עובד ירגיש בנוח לומר שהמשימה מזעזעת ... נצפה בדרך כלל שיבצעו את המשימה כפי שניתנה להם, עם פחות שיקול דעת או ביקורת. זהו חלק מהשיקול הכללי שעליכם לעשות בעת ניהול המשימה והקצאתה לעובד. מדוע חשוב לערב את העובד בהחלטות על המשימות? הסיבה לכך היא שייתכן שאתם והעובד מסכימים על המטרה הראשית של העסק, אך לא בהכרח מסכימים על הדרך הנכונה להשגתה. לעיתים העובד יוכל לתת מידע נוסף או זווית אחרת, שתעזור לכם כמנהלים להחליט מהי הדרך הכי יעילה להשגת המטרה. מה התוצאה של הקצאת משימה בדרך נכונה? כאשר מקצים משימה לעובד בדרך שאליעד כהן מתאר - הכוללת שיחה ... ביצוע נכון של הקצאת משימות מגביר את האפקטיביות של העובד ומשפר את התוצאות של העסק כולו. איך לתת משימות לעובדים? ניהול משימות בארגון איך לנהל עובדים בצורה נכונה? מה דעת העובד על המשימה? ניהול מנהלים בארגון איך לשפר ביצועי עובדים? חשיבות משוב מהעובד ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מנהלים, איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מנהלים, איך להצליח בזוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפרש חלומות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם הכל אפשרי? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה יש רע בעולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למציאת זוגיות, מאמן משפחתי, קואצ'ר בתחום מנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 17_07_2025 השעה 14:16:15 - wesi1