אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע עובדים ✔יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
4:28יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
למה מישהו לא עושה את מה שאני מבקש ממנו?

אליעד כהן מסביר שכדי לגרום למישהו לעשות דבר כלשהו, חייבים להתקיים שלושה תנאים הכרחיים. התנאים הם: שהאדם יבין את המשימה, ירצה לבצע אותה, ויהיה מסוגל לבצע אותה. הוא מדגים זאת על ידי העוזרת שאמורה לשטוף את הבית. בכדי שתבצע זאת, היא צריכה קודם כל לרצות לשטוף את הבית, להבין מה בדיוק נדרש ממנה כאשר אומרים לה "לשטוף את הבית", וכמובן להיות מסוגלת טכנית ומעשית לעשות זאת.

כיצד נבדיל בין "מבין", "רוצה" ו"יכול"?

כאשר מישהו לא עושה מה שמבקשים ממנו, יש לבדוק מדוע. לפי אליעד כהן, אנשים רבים מניחים אוטומטית שמדובר בכך שהוא לא רוצה או לא מבין או לא יכול, אבל זו לא בהכרח המציאות. למשל, לפעמים חושבים שהעובד לא עשה משימה כי הוא לא מבין אותה, כאשר למעשה ייתכן שהוא מבין היטב, אבל פשוט לא רוצה לבצע אותה, או שהוא דווקא רוצה אבל אינו יכול טכנית.

אליעד מדגיש את החשיבות של בידוד הגורם האמיתי שבגללו האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו. יש צורך להבין אם האדם:
  • באמת מבין את המשימה שנדרשת ממנו.
  • באמת רוצה לבצע את המשימה.
  • באמת מסוגל לבצע את המשימה בפועל.
לכל אחד משלושת הגורמים האלה יש להתייחס בנפרד. אליעד נותן דוגמה: אם ילד לא עושה מה שאמו מבקשת, חשוב שהיא תשאל את עצמה - האם הוא באמת מבין את ההוראה? אולי הוא מבין, אבל אין לו רצון מספיק חזק לבצע את ההוראה? או שאולי הוא רוצה מאוד לבצע אותה, אך חסרה לו יכולת מעשית?

מה המשמעות של "רוצה אבל לא מספיק רוצה"?

אליעד מסביר נקודה חשובה: הרבה פעמים אנשים חושבים בטעות שהאדם לא עושה דבר מסוים כי הוא לא רוצה, כאשר הוא בעצם רוצה - אבל לא מספיק. לפי אליעד, כשאומרים שהאדם רוצה משהו, הכוונה צריכה להיות שהוא רוצה את זה יותר ממה שהוא לא רוצה. הוא מבהיר שכל אדם שרוצה משהו גם לא רוצה אותו ברמה כלשהי, ולכן כאשר האדם לא עושה את מה שמבקשים ממנו - זה יכול להיות בגלל שהוא לא רוצה את זה מספיק.

לדוגמה, עובד יכול לומר שהוא רוצה לבצע משימה, אבל בפועל לא לבצע אותה כי הרצון שלו לא מספיק חזק מול הסיבות לא לבצע אותה (כגון עייפות, קושי, חוסר מוטיבציה וכו'). אליעד ממליץ לבדוק לעומק האם הרצון של האדם אכן חזק יותר מההתנגדות שלו לבצע את המשימה.

כיצד שלוש הידיעות משפיעות על הפעולה?

אליעד מפרק את התהליך לשלוש ידיעות שונות שהאדם צריך להחזיק כדי לבצע פעולה:
  • הידיעה הראשונה: האדם צריך לדעת בבירור מהי המשימה שהוא נדרש לבצע.
  • הידיעה השנייה: האדם צריך לדעת כיצד בדיוק לבצע את המשימה (הפן הטכני או המעשי).
  • הידיעה השלישית: האדם צריך לדעת שהוא רוצה לבצע את המשימה (מודעות לרצון).
לדוגמה, עובד יכול לדעת בדיוק מה הבוס מבקש ממנו (למשל: להכין דו"ח), יכול לדעת בדיוק כיצד להכין את הדו"ח (אילו נתונים נדרשים, באיזו תוכנה להשתמש), אבל אולי הוא לא יודע שהוא באמת רוצה להכין את הדו"ח - כלומר, הוא לא בטוח שהרצון שלו מספיק חזק לעומת הקושי או אי הנוחות הכרוכים במשימה.

אליעד מציע לשאול שלוש שאלות ברורות כדי לזהות את הבעיה בכל מקרה שהאדם לא עושה משהו:
  • האם הוא יודע מה בדיוק המשימה?
  • האם הוא יודע איך מבצעים אותה?
  • האם הוא יודע שהוא רוצה לבצע אותה?
רק אחרי שמבינים בדיוק איזה גורם חסר, אפשר לגשת לטיפול בבעיה ולהגיע לתוצאות. אליעד מדגיש שהבלבול בין "לא רוצה", "לא יכול" ו"לא מבין" הוא אחת הסיבות המרכזיות לחוסר הצלחה בשכנוע ובניהול נכון של עובדים וילדים, ולכן חייבים להפריד ולבדוק כל אחד מהגורמים בנפרד.
אליעד: עכשיו בעקרון בשביל שבן אדם יעשה משהו צריך לקרות שלשה דברים, מה הם שלוש הדברים?

בשביל שהעוזרת תשטוף תבית צריך לקרות שלוש דברים מהן? אחד שהיא תרצה לשטוף את הבית, שתיים שהיא תוכל לשטוף את הבית, שלוש שהיא תבין מה זה אומר לשטוף את הבית.

בשביל להגיע למקום מסוים אתה קודם כל צריך להבין מה זה אומר אני רוצה "להגיע לשם", אתה צריך לרצות "להגיע לשם", ואתה צריך להיות מסוגל להגיע לשם.

נגיד, שמישהו לא עושה משהו ואתה רוצה שהוא יעשה את זה אתה צריך לשאול את עצמך למה הוא לא עושה את זה? בגלל שהוא לא מבין / רוצה / יכול את המשימה? עכשיו איך תדע אם הוא לא מבין / רוצה / יכול?

הרעיון הוא שאם יש לך משהו שאתה רוצה לבקש ממישהו והוא לא עושה את מה שאתה רוצה, ואתה מניח שהוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין את מה שביקשת ממנו לעשות.

אבל זה לא בהכרח נכון, אתה צריך לבדוק האם הוא לא עושה את זה כי הוא לא רוצה / יכול / מבין? ולפעמים הוא גם לא רוצה / יכול / מבין. הרעיון הוא שאתה בא לטפל בבעיה צריך לבודד האם הוא לא רוצה / יכול / מבין.

ש: יכול להיות מקרה שהוא מבין / רוצה / יכול אבל הוא לא מספיק מבין / רוצה / יכול?

אליעד: תשובה: זה אומר שהוא לא מספיק רוצה.

עכשיו שאת אומרת לילד לעשות משהו והוא לא עושה את צריכה לשאול את עצמך הוא לא עושה כי הוא לא מבין / רוצה / יכול? וחשוב מאוד לשיב לב האם הוא לא מבין / רוצה / יכול.

עכשיו אם נכנס לעומק מדובר ב שלש ידיעות שונות הוא צריך לדעת מה המשימה? הוא צריך לדעת איך לעשות את המשימה? והוא צריך לדעת שהוא רוצה לעשות אותה, זה שלש ידיעות שונות.

האם הוא יודע שהוא רוצה? רצון זה ידיעה, אני יודע שאני רוצה את זה, האם אתה יודע איך עושים את זה? האם אתה יודע מה עושים?

צריך לבדוק מה חסר לו? האם צריכים לגרום לו "לדעת" שהוא רוצה? או לגרום לו "לדעת" במה מדובר? או לגרום לו "לדעת" איך הוא יכול לעשות את זה?
3 סיבות חשוב מאוד לבקש צריך לבדוק אליעד הצלחה בשכנוע תנאים הוראה לבקש ממישהו לגרום למישהי מטפל 3 דרכים לשכנע מישהו 3 סיבות 3 סיבות שמישהו 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך 3 תנאים 3 תנאים שמישהו יעשה משהו איך לגרום לעובד איך לגרום לעובדים איך לדבר איך לדבר עם העובד איך לדבר עם עובד איך לדבר עם עובדים איך לשכנע איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים דרכים לשכנע דרכים לשכנע מישהו הדרכה להורים הדרכת הדרכת הורים הורה הורות הורים הילד לא מקשיב הקשבה חינוך ילדים יועץ יעוץ יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים יעוץ למנהלים לא מקשיב לי לא מקשיב לך לא עושה מה שאני מבקש לגרום לעובדים לדבר לדבר עם העובד לדבר עם עובד לדבר עם עובדים לחנך ילדים למה הוא לא למה הוא לא עושה למה הוא לא עושה מה שאני מבקש למה היא לא למה הילד למה הילד לא למה הילד לא מקשיב למה הילד לא מקשיב לי למה העובד לא שומע לי למנהלים לנהל לשכנע לשכנע מישהו לשכנע עובד לשכנע עובדים מישהו לא מקשיב לך מנהל מנהלים ניהול סיבה סיבות עובד עובדים שכנוע תנאים
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, טיפים למנהלים, יעוץ למנהלים, שיטות שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה
לשכנע עובדים, NLP בעבודה, ניהול עובדים, לנהל עובדים, משא ומתן בעבודה, שכנוע למנהלים, ... שכנוע עובדים, ללמוד לשכנע עובדים, שכנוע בעבודה איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף מבלי להגדיל משמעותית את השכר? הרבה מנהלים מוצאים את עצמם ... מתמודד איתה היא איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף או תוספת אחריות, מבלי לתת לו הצעה כספית גדולה או משמעותית ... על הארגון. איך לגרום לעובד להרגיש שהוא לא יכול לסרב להצעה? אליעד כהן ממליץ להתמקד במהות ולא בהיסטוריה - ... תגמול משמעותי. איך לשכנע עובד לקבל תפקיד נוסף? שיטות שכנוע עובדים בעבודה ניהול עובדים ללא העלאת שכר איך ... הנושא הוא כזה, איך לשכנע עובד בעבודה מהר, לשכנע לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר אליעד: איך לשכנע עובד לקבל תפקיד של מישהו אחר שהתפטר. ש: שהוא מקביל לו, אוקי? אליעד: אבל צריך לתת ... בעצם שאל איך אפשר לשכנע עובד לבצע תפקיד מסוים. נכון? זה השאלה. מה אנחנו עושים? שלב ראשון בודקים מה הוא ...
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
התייעלות בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים, שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים
... בעבודה, איך להתייעל בעבודה? ייעול עובדים, איך לייעל את העובדים? לשכנע עובדים , שכנוע עובדים, יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, יעוץ לנהל עובדים, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, שכנוע אנשים איך לשכנע עובדים להתייעל בלי ליצור התנגדות? כשמנהלים שואפים לשפר את היעילות של העובדים שלהם, לעיתים קרובות נוצרת התנגדות פנימית אצל העובדים עצמם. לפי אליעד כהן, אחת הסיבות המרכזיות לכך היא ... בכך שיראה להם שהתייעלות אינה רק דרישה ניהולית אלא דרך אמיתית להשיג את מטרותיהם האישיות והמקצועיות בצורה קלה ונוחה יותר. לסיכום, אליעד כהן מדגיש שכדי לשכנע עובדים להתייעל, המנהל חייב להציג את ההתייעלות כדרך להקל על העובדים ולהשיג את מטרותיהם האישיות, ולא כדרישה נוספת המעמיסה עליהם. כאשר העובדים יבינו שההתייעלות היא לטובתם, הסיכוי לשינוי מוצלח יגדל משמעותית. איך לשכנע עובדים להתייעל? ייעול עובדים ללא התנגדות איך ליצור מוטיבציה אצל עובדים? כיצד לשפר יעילות בעבודה? מדוע עובדים מתנגדים לשינוי? יעוץ ארגוני למנהלים ...
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
... למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה מתוך הרגל? אחת השאלות המרכזיות שמעסיקות מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף לגרום להם לבצע פעולות מסוימות באופן אוטומטי - ... והארגון יוכל להרוויח עובדים עם מוטיבציה פנימית והרגשת שייכות למקום עבודתם. איך לשכנע עובדים? ניהול עובדים יצירת הרגלים במקום העבודה איך לגרום לעובד לעשות משהו? יחסי עובד מעביד ש: השאלה היא שאלה פשוטה. אליעד: רגע כשאתה ... כאלה ואחרות נניח הדבר המרכזי שאולי אתה יכול לעשות שזה שאלה איך עושים אותו זה לגרום לעובדים שלך לא לתפוס את עצמם כעובדים אלא לתפוס את עצמם כסוג של שותפים שהם יראו ...
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך מנהלים נכון ... את שורשי הבעיה, ומאפשרת לפתח פתרונות יצירתיים, יעילים, וארוכי טווח. מהי הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לשכנע עובדים? כדי ללמוד איך לשכנע עובדים, אליעד מציע ללמוד לעומק את הפסיכולוגיה האנושית, להבין איך אנשים חושבים ופועלים. לא מספיק ללמוד טכניקות שכנוע שטחיות, אלא יש להבין את העקרונות ... מוטיבציה? איך להבין מה מניע עובדים? ניהול עובדים ושיפור ביצועים מה לעשות כשלעובד אין מוטיבציה? איך לגרום לעובדים להרגיש מוערכים? מהי חשיבה ניהולית נכונה? ...
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
שכנוע עובדים, ניהול עובדים, לנהל עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על עובדים, אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי
... אינטרס של עובדים, לשכנע עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים, מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, ... בשני דברים עיקריים: לגרום לעובד לרצות לעשות את העבודה. לתת לו את הידע והכלים לבצע אותה ... יתר במדדים עלולה לגרום לעובדים להרגיש מוגבלים, קטנים ומנוהלים מדי, וכך לפגוע במוטיבציה ... לגבולות בעבודה? איך לשכנע עובדים לבצע משימות בצורה יעילה? ש: השאלה היא כזאת מה כדאי ...
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר ... לחשיבות ההדדית של העניין, ולהפוך את אי - הרצון לשיתוף פעולה מודע. איך לנהל עובדים ביעילות? איך לוודא שהעובדים מבינים? שיטות לשכנוע עובדים איך לגרום לעובדים להקשיב לך? ניהול עובדים בצורה נכונה מה לעשות כשעובד לא מקשיב? איך למנוע טעויות של עובדים? ש: אולי אני לא יודע תגיד לי אם השאלה הזאת שאתה דיברת ...
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
תגמול עובדים, ניהול עובדים, בעיות בשיווק, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים, איך לנהל עובדים? איך לתגמל עובדים? קונפליקטים בארגון, בעיות בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים
... בארגון, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, יעוץ ארגוני, לשכנע עובדים איך לתגמל עובדים כשהתוצאות שלהם תלויות בעובדים אחרים? בהרצאה ... על הקונפליקט במשרדו. המטרה היא לא להיות שוטר, אלא לגרום לעובדים לפתור בעצמם את הקונפליקטים בנוכחות מנהל - כך שבפעם הבאה הם ...
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
מנהל כאיש מכירות, ניהול עובדים כתהליך מכירה, למה מנהל צריך להיות איש מכירות? עובדים כלקוחות, יחסי מנהל עובדים, התנגדויות עובדים, איזה תכונות צריך מנהל? תכונות ניהוליות, תכונות אופי לתפקיד ניהולי, תכונות של ניהול, תכונות למנהל
... דווקא הוא צריך לבצע את המשימה הזו. מנהל שאינו מומחה במכירות לא ידע איך להתייחס להתנגדויות אלה. התוצאה תהיה שהוא לא יצליח לגרום לעובדים לבצע את המשימות בצורה יעילה או מרצון. מנגד, ... יוביל לתוצאות גרועות בכל הארגון. מנגד, מנהל שהוא איש מכירות טוב יודע לתקשר היטב עם אנשים, יודע לדבר איתם בשפה שלהם, ויכול לגרום לעובדים להאמין שהמשימה שלהם חשובה, נחוצה ורצויה עבורם. ... אותם. הבנת התנגדויות - לזהות מדוע עובד מסוים לא רוצה לבצע משימה ולפתור את ההתנגדות שלו. יכולת ליצור מוטיבציה פנימית - לגרום לעובדים להרגיש שהתפקיד שלהם משרת את המטרות האישיות ... מה שהוא רוצה לעשות ולהאמין שהוא עושה זאת למען עצמו. איך זה משפיע על ההצלחה של העסק? אם אתה לא טוב במכירות ולא יודע איך לשכנע עובדים, ייתכן שתנהל אותם בצורה לא נכונה, מה שיוביל ... למידע נוסף, היכנסו לאתר וחפשו מידע על תכונות אופי של מנהל, איך להצליח בתור מנהל, איך לנהל עובדים, איך למכור לאנשים, איך לשכנע עובדים ואיך להצליח במכירות. בהצלחה! איך להיות מנהל ...
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
עובדים ולקוחות, תפישת העובד כלקוח, למה העובדים שלך הם גם הלקוחות שלך? למכור את עצמך לעובדים שלך, תהליך מכירה מול עובדים, איך לנהל עובדים? איך להיות מנהל טוב? איך לדבר עם עובדים? איך למכור לעובדים שלך? אימון למנהלים, יעוץ ארגוני
... התייחסו לעובדים בדיוק כמו שהייתם מתייחסים ללקוחות שאתם רוצים לשמר לטווח ארוך, ותראו שיפור משמעותי בביצועי העובדים ובהצלחת הארגון שלכם. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד ... לקנות מוצר, כך העובד רוצה להבין למה משתלם לו לבצע את המשימה. יצירת מוטיבציה - בדיוק כמו שלקוחות קונים מוצרים בגלל שהם מספקים להם ערך או פתרון לצורך מסוים, כך יש לגרום לעובד להבין מה יוצא לו מזה. ניהול תקשורת ... ככל שתבינו טוב יותר כיצד לדבר עם לקוחות ולשכנע אותם, כך תצליחו יותר לנהל את העובדים שלכם בצורה יעילה וליצור סביבת עבודה בריאה ומועילה. איך לנהל עובדים איך לשכנע עובדים ניהול משימות בצורה חכמה איך לעבוד ...
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים
... עובדים, מוטיבציה לעובדים, איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובד לרצות להקשיב לך? סמכויות המנהל, איך לדבר עם עובדים? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לגרום לעובדים שלך לאהוב אותך? יעוץ למנהלים איך לדבר עם העובדים בצורה שתגרום להם להקשיב לך? הנושא של ניהול עובדים ... במקום העבודה. לסיכום - איך לגרום לעובדים שלך לרצות להקשיב לך? אליעד כהן מסכם את דבריו ומדגיש באופן ברור: הדרך היעילה והטובה ביותר לגרום לעובדים שלך להקשיב לך היא להימנע לחלוטין מדיבור מתנשא ומשפיל, ולהקפיד על דיבור מכבד, מנומס וחברי. מנהל שיישם ... יותר ויאהבו יותר את העסק. איך לגרום לעובדים שלך להקשיב לך? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? איך ליצור מוטיבציה אצל העובדים? איך לדבר עם עובדים בכבוד? איך לגרום לעובדים לאהוב אותך? איך להימנע מהתנשאות על עובדים? אימון למנהלים, לדבר בכבוד אל העובדים, איך לא להתנשא על ... עבדים, לדבר בכבוד לעובדים, איך לשכנע עובדים? אופי של מנהל טוב, לדבר יפה לעובדים, לכבד את העובדים ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על יעוץ למנהלים, 3 סיבות שמישהו לא מקשיב לך, 3 דרכים לשכנע מישהו, למה העובד לא שומע לי? הדרכת הורים, למה הילד לא מקשיב לי? 3 תנאים שמישהו יעשה משהו, למה הוא לא עושה מה שאני מבקש? איך לדבר עם העובד? איך לשכנע עובד?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לשכנע עובדים, האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? למה העולם קיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? אולי אנחנו במטריקס? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה יש רע בעולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע עובדים, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לקבל החלטות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, אימון אישי למציאת זוגיות, גישור בתחום לשכנע עובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3945 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 11:16:39 - wesi1