אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מי יצר את הזמן? ✔התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך?

כדי לייצר יותר זמן לעובדים שלך ולהגדיל את התפוקה שלהם, חשוב להבין תחילה מה הם עושים כרגע ומה היית רוצה שהם יעשו בנוסף. אם יש לך עובד טוב, שאתה מרוצה ממנו, אבל הוא לא מספיק לבצע את כל המשימות שהיית רוצה שיעשה, הדרך הכי יעילה לפנות לו זמן היא להפוך אותו למנהל ולגייס עובדים חדשים תחתיו.

למה לגייס עובדים חדשים מתחת לעובד שלך?

הרעיון שעומד מאחורי הגיוס של עובדים חדשים מתחת לעובד הנוכחי שלך הוא פשוט: אם העובד הנוכחי שלך עסוק במשימות קלות מדי ביחס לרמתו וליכולות שלו, העסק למעשה מפסיד כסף. אתה משלם משכורת גבוהה לעובד שיכול לבצע משימות מורכבות וחשובות, בעוד שאת המשימות הפשוטות הוא יכול להאציל לעובדים זוטרים שירוויחו פחות כסף. בכך נוצרת יעילות ארגונית טובה יותר, כיוון שהכישורים של כל עובד מנוצלים באופן אופטימלי.

איך עושים את זה בפועל?

כדי ליישם את השיטה באופן מעשי, עליך לבצע את השלבים הבאים:
  1. ראשית, ערוך רשימה מפורטת של כל המשימות שהעובד מבצע כרגע ביום - יום.
  2. הוסף לרשימה את המשימות הנוספות שהיית רוצה שהעובד יעשה אך אינו מספיק.
  3. לאחר מכן, חלק את כלל המשימות לקבוצות לפי רמת הקושי והמורכבות שלהן.
  4. זהה אילו משימות מתוך הרשימה הן פשוטות מספיק, כך שניתן להעביר אותן לעובד זוטר יותר, בשכר נמוך יותר.
  5. גייס עובד או עובדים חדשים, בהיקף המשרה הדרוש (משרה מלאה, חצי משרה או שלושת - רבעי), אשר יקחו על עצמם את המשימות הפשוטות שהוגדרו בשלב הקודם.
לדוגמה, אם יש עובד מצוין שמתעסק במשימות מורכבות כמו סגירת עסקאות גדולות, אבל הוא מבזבז הרבה זמן על משימות פשוטות כמו מילוי דוחות או שליחת מיילים, עליך לגייס עובד חדש שיבצע את המשימות הללו ויפנה לעובד הראשי את הזמן לעסוק רק במשימות הגדולות יותר שמתאימות ליכולותיו.

מה היתרון הכלכלי של השיטה הזאת?

כאשר עובד מיומן, מנהל או בכיר מבצע משימות פשוטות מדי, העסק מפסיד כסף. למשל, אם עובד בעל שכר גבוה מבצע משימות שיכול היה לבצע עובד בעל שכר נמוך יותר, הרי שנוצר מצב שבו החברה משלמת יותר מדי על ביצוע אותה המשימה. אם עובד בכיר משתכר 100 שקל לשעה ועובד פשוט מרוויח 50 שקל לשעה, כל פעם שהעובד הבכיר מבצע משימה פשוטה, החברה למעשה מפסידה את ההפרש בעלות העבודה.

לכן, חלוקה נכונה של המשימות בין העובדים השונים, בהתאם ליכולות ולשכר שלהם, חוסכת כסף ומייצרת התייעלות ארגונית משמעותית.

איך השיטה תורמת למוטיבציה של העובדים?

השיטה של גיוס עובדים תחת עובד מנוסה והפיכתו למנהל, תורמת גם למוטיבציה ולשביעות הרצון שלו. כשהעובד מתעסק במשימות ההולמות את יכולותיו וכישוריו, הוא מרגיש שהארגון מכיר בערך שלו, רואה בו מנהיג ומאפשר לו להתקדם מקצועית. הוא מקבל תחושת אחריות, משמעות וסיפוק רב יותר, מה שמוביל להגדלת התפוקה והמחויבות כלפי הארגון.

האם השיטה מתאימה תמיד?

חשוב להבהיר שמדובר בקו חשיבה נכון מאוד, אך ישנם היבטים נוספים שחייבים להתחשב בהם לפני יישום השיטה:
  • יש לחשב את העלויות הכרוכות בגיוס העובדים החדשים מול התועלת שייצרו.
  • יש לוודא שלעובד שלך יש את היכולות הניהוליות הדרושות כדי לנהל עובדים נוספים.
  • יש להעריך את הזמן והמשאבים הדרושים להדרכה ולהכשרה של עובדים חדשים.
  • יש לוודא שהמשימות פשוטות ומוגדרות מספיק כך שניתן יהיה להעביר אותן לעובדים חדשים באופן אפקטיבי.
השיטה יעילה מאוד, אך נדרשת חשיבה מוקדמת והתאמה למציאות הארגונית הספציפית שלך.

איך ליישם את השיטה גם עבורך?

בדיוק כפי שאתה יכול ליישם את השיטה הזאת על העובדים שלך, אתה יכול להשתמש בה גם על עצמך:
  • רשום את כל המשימות שאתה מבצע באופן קבוע.
  • חלק אותן לפי רמת מורכבותן או בהתאם לערכן לארגון.
  • מצא את המשימות הפשוטות שניתן להעביר לאחרים, וגייס עובדים מתאימים לביצוען.
גם אצלך, פעולה כזו תפנה לך זמן לעסוק במשימות החשובות ביותר ולהוביל להתייעלות ארגונית ואישית משמעותית.

לסיכום, מה צריך לעשות עכשיו?

מה שעליך לעשות עכשיו הוא לקחת את המשימות של העובד או של עצמך, לנתח אותן לפי רמות קושי, לגייס עובדים מתאימים ולהתחיל להאציל סמכויות בצורה נכונה. כך תוכל ליצור זמן נוסף, התייעלות ארגונית טובה יותר, ועל הדרך להגדיל את התפוקה, המוטיבציה והיעילות של הארגון כולו.
איך לייצר יותר זמן לעובדים שלך?

יש לך עובד שאתה מרוצה מהעבודה שלו, אבל אתה רוצה שהוא יעשה עוד דברים והוא לא מספיק לבצע את כל המשימות שאתה מצפה ממנו? אז איך ניתן לייצר לו יותר זמן?

הפתרון:

מה שצריך לעשות זה לגייס עובדים תחתיו ולהפוך אותו למנהל.

איך עושים זאת בפועל?
  • ראשית, יש לבחון מהן המשימות שהעובד מבצע ביום - יום.
  • לאחר מכן, לרשום אילו משימות נוספות היית רוצה שהוא יבצע.
  • לחלק את כלל המשימות האלו לקבוצות ולבדוק אילו מהן ניתן להעביר הלאה לעובדים אחרים.
  • לזהות את המשימות שדורשות פחות מיומנות או ניסיון ולמצוא מישהו אחר שיכול לבצע אותן.
  • לגייס עובד נוסף במשרה חלקית או מלאה שייקח על עצמו את המשימות הקלות יותר, כך שהעובד הראשי יתמקד במשימות שדורשות את כישוריו.
למה זה חשוב?
  • אם עובד בדרג ניהולי או בכיר מבצע משימות פשוטות מדי, העסק למעשה מפסיד כסף, כי משימות אלו יכולות להתבצע על ידי עובד בשכר נמוך יותר.
  • כאשר העובד עוסק במשימות שאינן תואמות את רמתו המקצועית, הוא לא מקדיש את זמנו למה שבאמת חשוב.
  • תהליך זה יוצר התייעלות ארגונית, חוסך זמן ומשאבים, ומשפר את תפוקת העובדים.
איך ליישם את השיטה גם עבורך?

בדיוק כפי שעושים זאת לעובד, ניתן ליישם את אותו עיקרון גם על עצמך.
  • רשום את כל המשימות שאתה מבצע.
  • חלק אותן לפי רמת המורכבות שלהן.
  • מצא מישהו אחר שיכול לקחת על עצמו את המשימות הפשוטות.
זו רק נקודת מוצא, כמובן שישנם עוד היבטים כמו עלות, תועלת ועוד, אך העיקרון המרכזי הוא פשוט - אם אתה רוצה שלעובדים שלך (או לעצמך) יהיה יותר זמן, עליך ללמוד כיצד לחלק משימות ולהאציל סמכויות.

חפשו מידע נוסף באתר האינטרנט EIP.co.il ותעמיקו בנושא.
איך לפנות זמן לעובד מנהיגות מה הסוד של אליעד כהן עובד חדש לגייס עובד מנהל לנהל את העובד לסגור עסקה איך לגרום לעובד לעבוד יותר לנהל איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובד איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות איך לגרום לעובד לעבוד איך לגרום לעובד לעבוד יותר איך לגרום לעובדים איך לגרום לעובדים שלך איך לגרום לעובדים שלך לעבוד איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר איך לייצר איך לייצר זמן לעובדים שלך איך לפנות זמן לעובד איך לשכנע עובד איך לשכנע עובדים ארגון גיוס עובדים האם לגייס עובד האם לגייס עובדים התייעלות התייעלות ארגונית יועץ יעוץ יעוץ ארגוני לגייס לגייס עובד לגייס עובדים לגרום לגרום לעובד לגרום לעובד להספיק יותר משימות לגרום לעובד לעבוד לגרום לעובד לעבוד יותר לגרום לעובדים לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר להספיק להספיק יותר משימות לייצר לייצר זמן לעובדים שלך למה לגייס עובדים לעבוד לפנות זמן לעובד לשכנע עובד לשכנע עובדים משימה משימות מתי לגייס עובד מתי לגייס עובדים עובד עובדים
מי אני, מה אני, האני, אין או יש אני או לא אני, ביטול האני עצמי, ממה האני מורכב, מה היית לפני שהיית, חיפוש עצמי
מי אני, מה אני, האני, אין או יש אני או לא אני, ביטול האני עצמי, ממה האני מורכב, מה היית לפני שהיית, חיפוש עצמי
... אחד הם קיימים, אך מצד שני הם חלק מאותה ישות אחידה ששום דבר לא מפריד אותה באמת. מהו המסר של רבי נחמן והדוגמאות הנוספות? בהקשר של הסברים רבים, הובאו דוגמאות משיטות שונות: הרעיון שלפני שהאדם בודק מי יצר את הזמן, שישאל מהו זמן בכלל. ... טוב? הלמה הוא מחוץ להרגיש טוב, יש אני רוצה להרגיש טוב שזה אירוע, ויש משהו מסביבו שגורם לו לקרות, אז שהצלחת לגלות מה מחוץ לאירוע, יצרת אירוע, אז תנסה להבין מה הוא האירוע הזה. לדוגמה במקום שתשאל מי יצר את הזמן, תשאל מה הוא זמן? אנחנו ...
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 7
אחדות המציאות, סוד הצמצום יש מאין, אחדות ההפכים, יש ואין כאחד, מהות המציאות, אחדות הניגודים, חלק 7
... אנו מנסים להבין את הטקסט, המטרה היא שאולי תתבונן ותראה שתפיסת המציאות שלך היא לא מדויקת. כשאתה אומר, אני זזתי מפה לשם, תתבונן, מי אמר שזזת מפה לשם? אולי אתה גם פה וגם שם ורק אתה לא יודע? לשאול, מה היה לפני הזמן? ומי יצר את הזמן? אלו שאלות טיפשיות, כי הזמן תמיד קיים, לא יצרו אותו. גם לשאול מה יש מאחורי המקום, זה גם שאלה טיפשית, כי אין גדול מהמקום. אין טעם ...
אחדות המציאות / סוד הצמצום יש מאין ואחדות ההפכים - חלק 2
... הם אחד ממש, ולכן גם הנפרדות היא המצוי הראשון). כי השאלה האמיתית, היא לא מה היה לפני הזמן ומי יצר את הזמן, ומה יש בסוף המקום ומי יצר את המקום, כי אלו שאלות שגויות, שהתשובה שלהן היא פשוטה, והיא שהמקום והזמן קיומם הוא נצחי. והשאלה האמיתית היא, מה הוא הזמן ומה הוא המקום. מה ...
אין אלוהים! אלוהים לא קיים! הוכחות שאין אלוהים! מהי הוכחה שאין אלוהים? האם יש או למה אין אלוהים?
... ולמקום באופן מוחלט, מה זא באופן מוחלט? הדתיים הטיפשים חושבים שהמדע אומר שאלוהים היה לפני המפץ הגדול, והוא יצר את הזמן והמקום, איך שהוא יצר אותו, שזו ...
הקוונטים, יקומים מקבילים, הזיכרון האנושי, סיבתיות, חלומות, ניסים, תודעת על, טוב אמיתי, אמת יוצרת סבל
הקוונטים, יקומים מקבילים, הזיכרון האנושי, סיבתיות, חלומות, ניסים, תודעת על, טוב אמיתי, אמת יוצרת סבל
... חולם חלום: החולם יכול לשלוט בכל האירועים אם ירצה, אבל כשהוא בתוך החלום הוא מרגיש מוגבל. כך, האדם הוא לכאורה אלוהים שחווה את עצמו כאדם קטן ולא זוכר שהוא זה שמייצר את הזמן , המקום, וגם את התחושה שהוא לא אלוהים. האם באמת בחרנו להיות כך? עולה השאלה: אני לא זוכר שבחרתי להגביל את עצמי, אז איך זה יכול להיות שאני ...
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
איך לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה
... לנהל עובדים? ניהול עובדים, איך לנהל נכון עובדים? מנהיגות, ניהול אנשים, לנהל אנשים, מנהל טוב, ניהול נכון, מדריך למנהלים, איך לגרום לעובדים למכור? תפקיד המנהל בארגון, טיפים למנהלים, מוטיבציה איך לנהל עובדים בצורה אפקטיבית? בכדי לנהל עובדים בצורה נכונה, אליעד מציין כי יש לקחת בחשבון את המהות של העבודה שמבצע העובד ואת השפעתה על הצלחת החברה. לרוב, מנהלים רבים לא מבינים את המהות האמיתית של תפקידם ומבצעים את ניהול העובדים בצורה טכנית מדי, תוך התמקדות בצורת הביצוע של העבודה ולא בתוצאה הכוללת. השאלה העיקרית, לדברי אליעד, היא לא איך לגרום לעובדים לעשות את העבודה, אלא איך לגרום להם לרצות לבצע אותה בצורה הטובה ביותר. מה המהות של ניהול עובדים? המהות האמיתית של ניהול עובדים היא לגרום להם להבין שמה שהם עושים משפיע על הצלחת החברה כולה. אם העובד מרגיש שמה שהוא עושה הוא חלק אינטגרלי מהצלחה הגדולה של הארגון, הוא ישאף לבצע את המשימה בצורה הטובה ביותר. במקום להסתפק בהסברים טכניים על איך לבצע את העבודה, המנהל צריך לגרום לעובד להבין את חשיבות המטרה הגדולה יותר - הצלחת החברה. אם העובד חושב על האינטרס הכללי של החברה ורגיש לחשיבות העבודה שלו בתוך הקשר רחב יותר, הוא יתחיל לפתח מוטיבציה טבעית ולבצע את העבודה בצורה עצמאית וביעילות. כיצד לגרום לעובדים להבין את המהות? הדרך לגרום לעובדים להבין את המהות היא בעזרתה של מוטיבציה פנימית. אליעד מדבר על כך שצריך לעורר אצל העובד תחושת שייכות ותחושת שליחות - שהוא חלק חשוב ממערכת העבודה הכללית. יש לכך שני מרכיבים חשובים: הראשון הוא העברת מסר ברור לעובד שמה שהוא עושה משפיע ישירות על הצלחת החברה. השני הוא הסביבה שבה העובד פועל, אם הוא מרגיש חלק מקבוצת עבודה המעריכה את
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
ללמוד לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה
... לנהל, יעוץ ארגוני, אימון למנהלים, איך לשכנע עובדים? יצירת מוטיבציה בארגון, ליצור מוטיבציה, העלאת שכר לעובדים, אינטרסים של עובדים, ניהול עובדים, בעיות עם עובדים, חוסר מוטיבציה איך מנהלים נכון עובדים ויוצרים מוטיבציה בארגון? ניהול עובדים אפקטיבי מתבסס על ההבנה העמוקה של הרצונות, האינטרסים והאמונות של כל עובד בנפרד. על פי אליעד כהן, הדרך להצליח בניהול ולהניע עובדים אינה מתמקדת בהכרח בפתרונות נקודתיים כמו העלאת שכר או תמריצים כספיים בלבד. במקום זאת, הדגש הוא על הבנת הפסיכולוגיה של העובד, להבין מה באמת מניע אותו לעבוד טוב יותר, בצורה יעילה ואפקטיבית לאורך זמן. האם כסף באמת יוצר מוטיבציה בקרב עובדים? אליעד כהן מסביר שאמנם שכר גבוה הוא כלי נפוץ ליצירת מוטיבציה, אך הוא לא תמיד יעיל לאורך זמן. למשל, עובד שמקבל שכר גבוה מדי עלול להגיע למצב שבו כבר לא ירגיש צורך לעבוד או שירצה לעזוב כי כבר השיג את מטרתו הכלכלית. בנוסף, עובד יכול להישאר לא מרוצה גם אם יקבל העלאת שכר, כי הבעיה האמיתית שלו לא תמיד קשורה לכסף, אלא לרצונות אחרים שלא מתמלאים, כמו תחושת ערך, הכרה, הערכה מהמשפחה, או תחושת משמעות בחיים. איך מזהים את הרצונות האמיתיים של העובדים? אליעד מציע שיטה לניהול נכון ומעמיק: להסתכל על כל עובד כבן אדם שלם עם מגוון רחב של רצונות ואמונות, ולא רק כמי שמבצע משימות מסוימות עבור הארגון. לכל אדם יש מערכת רצונות מגוונת, שלפעמים גם סותרים אחד את השני. למשל, עובד עשוי לרצות להיות מוערך בקרב עמיתיו לעבודה או במשפחתו. במצב כזה, אפשר ליצור סביבה שבה העובד ירגיש מוערך באמצעות פעולות חברתיות, הענקת מתנות למשפחה עם לוגו החברה, או יצירת אירועים שיגרמו לעובדים להרגיש משמעותיים ומוערכים יותר, גם ללא קשר ישיר לכסף. האם רצון העובד תמיד ברור? לא תמיד העובדים יביעו את רצונם בצורה ברורה. לפעמים העובדים יאמרו משפטים כלליים או אפילו יתלוננו בצורה לא ישירה. לדוגמה, עובד שאומר שהוא לא שפוי או לא מבין מה קורה לו, לא בהכרח באמת לא שפוי. לפעמים האמירה הזו משקפת תחושות של תסכול, ...
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה
יעוץ למנהלים, ניהול עובדים, איך לשכנע עובדים? איך לנהל עובדים? איך לגרום לעובדים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לעשות משהו? לפטר עובדים, יחסי עובד מעביד, יחסי עבודה איך לגרום לעובדים לעשות את מה שאתה רוצה ... מנהלים ומעסיקים רבים היא כיצד ניתן לשכנע עובדים לפעול בצורה מסוימת, ואף ... ואת הדרכים הפרקטיות ליישם זאת על עובדים במקום העבודה. הרגל הוא פעולה שחוזרת על עצמה ... כבר רגיל לעשות זאת. מה צריך לעשות כדי שעובדים יתרגלו לפעולה מסוימת? כדי ליצור הרגל אצל עובדים, אליעד מציין שני תנאים מרכזיים: העובד צריך לבצע את הפעולה מספר רב של פעמים. העובד צריך להאמין שהפעולה מועילה ... תגרום לו נזק או אי - נוחות. ברגע שהעובד מבצע את הפעולה מספיק פעמים ... אותה להרגל קבוע. כיצד מתמודדים עם עובדים שלא עושים מה שמבקשים מהם? לדוגמה, מנהל שרוצה שהעובדים יבדקו תמיד מה הם מוסרים ומה הם מקבלים, עלול להיתקל בקושי כאשר העובדים אינם מבצעים זאת. כאן ... מציע להבין מדוע בכלל קיימת התנגדות מצד העובד. אליעד מסביר שההתנגדות קשורה לעובדה שהעובד התרגל לקבל שכר ללא קשר ישיר ... מסוימות. כלומר, המשכורת נתפסת אצל העובד כמובנת מאליה, והפעולות ... ממנו נתפסות כלא מחויבות. מכאן נובע שהעובד יעדיף שלא להתאמץ מעבר ... כמו חוקים סוציאליים, ניתן היה פשוט לפטר עובד שלא עושה מה שנדרש ממנו, וכך לייצר מוטיבציה טבעית אצל שאר העובדים לפעול בצורה רצויה מתוך פחד לאבד את עבודתם. אך מכיוון שזה לא תמיד אפשרי, ... דרך אחרת. איך ליצור תחושת שייכות אצל העובד למקום ה
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
ניהול עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים
... עובדים, איך לנהל עובדים? טיפים לניהול, טיפים למנהלים, איך לשכנע עובדים? איך לגרום לעובדים להקשיב לך? שכנוע עובדים, כיצד לנהל עובדים? מנהל עבודה, אימון למנהלים, יעוץ למנהלים איך אפשר לדעת אם העובדים באמת הבינו את מה שהסברת להם? כאשר מנהל מסביר משהו לעובדים שלו, השלב הראשון לבדוק אם העובד הבין הוא פשוט לשאול אותו בצורה ישירה: תסביר לי מה ... כגון ואם יקרה מצב כזה, מה תעשה?, למה אתה חושב שאמרתי דווקא ככה?, למה לדעתך צריך לפעול בצורה מסוימת ולא אחרת? וכן הלאה. כל זאת נועד לוודא כי אתה והעובד רואים את הדברים באותה הצורה בדיוק. אליעד מוסיף כי חשוב לשים לב בדיוק לאופן שבו העובד עונה: האם הוא מוסיף מילים שלא אמרת או משמיט מילים ... שלה לא הייתה ברורה לו. במקרה כזה, עליך להבהיר שוב את ההיגיון מאחורי ההסבר, כדי שיהיה ברור מדוע כל מילה ומילה משמעותית. מה עושים אם יש הרבה עובדים ואי אפשר לבדוק כל עובד בנפרד? כאשר מדובר במספר רב של עובדים ואין אפשרות לבדוק כל אחד באופן פרטני, אליעד מציע שתי שיטות אפשריות: לקרוא לעובדים בנפרד ולשאול אותם שאלות מדגמיות כדי לקבל תמונה חלקית לגבי ההבנה הכללית. לתת לעובדים מבחן עם שאלות סגורות או פתוחות, שיבדוק אם הם הבינו את ההנחיות במלואן וללא טעויות, ולוודא שהם לא העתיקו זה מזה. האם הגברת הערנות של העובדים מבטיחה שהם יבינו טוב יותר? אליעד מסביר שהנחת היסוד לפיה עובד ערני יבין טוב יותר את ההנחיות אינה נכונה בהכרח. הוא מציין כי עובד אינטליגנטי יבין מה לעשות גם אם הוא עייף או לא נכח בישיבה, בעוד עובד שאינו מחובר לצורת החשיבה של המנהל לא יבין גם אם יהיה נוכח וערני לחלוטין. לפי אליעד, הבנת העובד תלויה בראש ובראשונה ביכולת שלו להתחבר לתפיסת העולם של המנהל ולא בערנות בלבד. כיצד ניתן להעריך מראש אם העובדים יבצעו את מה שהבינו? לפי אליעד, קשה מאוד עד בלתי אפשרי להעריך בוודאות אם העובדים יבצעו את מה שנאמר להם, משום שמדובר בפעולה עתידית המושפעת מפרמטרים רבים כמו הזדהות עם מטרות הארגון, פחד מפיטורין, ההיסטוריה שלהם כעובדים וכו. עם זאת, הוא מציין שישנן אינדיקציות שיכולות לספק רמזים לגבי מידת המחויבות של העובד. למשל, יש לבדוק כיצד העובד מתנסח: אם הוא משתמש במילים כמו אם במקום כש, ייתכן ... דוגמה נוספת היא שימוש בגוף ראשון לעומת גוף כללי - כשאני אעשה לעומת אם מישהו עושה. השימוש בגוף ראשון מעיד על כוונה אישית לביצוע. האם שפת גוף של עובד היא מדד אמין לביצוע ההוראות? אליעד מבהיר ששפת הגוף ...
איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים? הסרת אחריות של עובד, אימון למנהלים, ניהול עובדים, הסרת אחריות של עובדים, לקיחת אחריות של עובדים, יעוץ למנהלים, אימון עסקי
איך לגרום לעובד לא להסיר אחריות? בקשת עדכון לסטאטוס משימה מעובד, איך לדבר נכון עם עובד? איך לשאול עובד שאלה? איך לנהל עובדים? הסרת אחריות של עובד, אימון למנהלים, ניהול עובדים , הסרת אחריות של עובדים, לקיחת אחריות של עובדים, יעוץ למנהלים, אימון עסקי שאלה: מה לעשות אם כאשר אתה שואל את העובד שלך לקבל ממנו סטאטוס על ביצוע המשימה שלו, זה גורם לו לחשוב כאילו לקחת את האחריות אליך על ביצוע המשימה שלו וזה גורם לו להסיר מעצמו אחריות? לדוגמה: אתה שואל את העובד שלך, מה קורה עם התקלה שיש אצל לקוח X. ואז העובד מעדכן אותך. ואז לפעמים העובד שלך מפרש את זה ששאלת אותו לגבי התקלה אצל הלקוח, כאילו העברת את המשימה אליך. כי כאשר מישהו מעביר אליו משימה, הוא באמת שואל לקבל עדכון על סטאטוס המשימה, לפני שהוא מעביר אותה אליו. אז מה לעשות במקרה שכזה, כדי לא לגרום לעובד שלך להסיר מעצמו אחריות? תשובה: אחרי שאת מברר עם העובד שלך את סטאטוס המשימה שלו, תמיד תבהיר ותחזיר את המשימה אליו. לדוגמה: אוקיי, אז איך אתה ממשיך לטפל בזה? אוקיי ... הזה?. ובמהות, תוסיף משפט שמבהיר, שזה שהתעדכנת בסטאטוס המשימה, זה לא משום שהמשימה עברה אליך, אלא שהמשימה עדיין באחריותו של אותו עובד. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על התייעלות ארגונית, איך לייצר זמן לעובדים שלך? איך לגרום לעובדים שלך לעבוד יותר? למה לגייס עובדים? מתי לגייס עובדים? האם לגייס עובדים? איך לגרום לעובד להספיק יותר משימות? איך לפנות זמן לעובד? איך לגרום לעובד לעבוד יותר? יעוץ ארגוני
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מי יצר את הזמן?, איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מי יצר את הזמן?, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש אמת מוחלטת? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם אפשר לדעת הכל? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להרזיה, אימון אישי לתזונה נכונה, אימון אישי בסקייפ בתחום מי יצר את הזמן - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.3906 שניות - עכשיו 02_08_2025 השעה 16:27:04 - wesi1