אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מיתוג אישי ✔ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט יכול להשפיע על איך אחרים תופסים אותך, את העסק שלך, או את המותג שלך. תרחיש כזה נוצר כאשר מישהו מחפש את שמך או את שם העסק שלך ומוצא כתבות או ביקורות שליליות, חלקן יכולות להיות שקריות או לא מדויקות. לא תמיד קל להתמודד עם מצב כזה, אך אליעד מציע דרכים להתמודד ולהתפתח למרות הקשיים.

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

רבים מאמינים כי אם יש לך מוניטין שלילי, זה עשוי לשלול ממך את ההזדמנות להצליח. עם זאת, לא תמיד מדובר באמת מוחלטת. אף אדם או עסק לא חסין ממידע שלילי, אפילו פוליטיקאים מצליחים בעולם או הדמויות הציבוריות המובילות ביותר. כמות המידע השלילי שעשוי להתפרסם עליהם גדולה מאוד, כולל שקרים, השמצות ועוד, אך הם מצליחים לנהל מדינות, לעסוק במקצועותיהם ולהשפיע באופן חיובי.

אליעד מציין כי גם ספרים כמו התנ"ך, או רעיונות דתיים ומפולמלים כמו האמונה באלוהים, נפגעים כל הזמן מביקורות שליליות, ועדיין זוכים להערצה ולכבוד. המשמעות היא שברגע שאתה נכנס לאינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה אדם, עסק, פוליטיקאי או מותג, תמיד יהיו תגובות חיוביות ושליליות כאחד. ככל שתהיה יותר מפורסם, כך מספר התגובות השליליות יגדל.

כיצד מוניטין שלילי יכול להשפיע?

כאשר יש מוניטין שלילי עליך באינטרנט, תוצאות חיפוש יכולות להציג ביקורות לא מחמיאות או השמצות. זה יכול לגרום לאנשים לחשוב שאתה לא מקצועי, אך יש להבין כי השפעת זה לא בהכרח תהיה גורלית. החיפושים האינטרנטיים עליך לא תמיד יקבעו אם מישהו יבחר להיעזר בשירותיך או לקנות ממך. לדוגמה, אם לקוח מחפש מסעדה והוא מוצא דירוג של 2 מתוך 5, הוא עשוי לקרוא גם את התגובות החיוביות והשליליות. אם האוכל טוב, הוא עשוי להתעלם ממחירים גבוהים או שירות גרוע.

למה אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד משקפות את איכותך או את איכות המוצר שלך. אנשים כותבים ביקורות שליליות מסיבות שונות:
  • חוו חוויה אישית גרועה שלא מייצגת את כלל הלקוחות.
  • הם עשויים להיות מתחרים מנסים לפגוע במוניטין שלך.
  • הם טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

ביקורת שלילית יכולה להוריד את הדירוג הכללי של מוצר או שירות שלך במנועי חיפוש כמו גוגל או פייסבוק. אך חשוב להכיר בכך שזו לא תמיד נקודת המפתח להחלטת הלקוח. מה שמשפיע באמת עליהם הוא הפער בין היתרונות לחסרונות שהם רואים במוצר או בשירות שלך.

מה לעשות עם מוניטין שלילי?

1. ניסיון להסרת התוכן

אם מדובר במידע שקרי לחלוטין, ניתן לפעול להסיר אותו באמצעות:
  • פנייה ישירה לאתרים שפרסמו את המידע.
  • הגשת תביעה בגין דיבה.
  • בקשת הסרה מגוגל או מאתרים אחרים (כמו במקרה של פגיעה בפרטיות).
2. בניית מוניטין חיובי

הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מוניטין שלילי היא לבנות מוניטין חיובי. במקום לנסות להילחם בהשמצות, יצירת תוכן חיובי היא הדרך היעילה ביותר:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמציגים את הצלחותיך.
  • עודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • הראה את היתרונות שלך באופן ברור במקום לנסות להסביר למה הביקורות השליליות אינן נכונות.
דוגמה לפוליטיקאי שמכפישים אותו

אם פוליטיקאי נתקל בהשמצות או תוקפים אותו, הדרך הטובה ביותר היא לא להיכנס לעימותים, אלא להציג תוצאות חיוביות. הציבור לא תמיד מתעניין בהשמצות, אלא הוא רוצה לראות תוצאות שמועילות לו.

מסקנה

הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא לשפר את המוצר או השירות שלך. בעזרת פיתוח חוויית לקוח יוצאת דופן, שיווק חיובי, והפצת תוכן שמציג את היתרונות שלך, תוכל לשפר את המוניטין שלך ולהתמודד עם ביקורות שליליות בצורה מיטבית.
איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט?

מוניטין שלילי באינטרנט הוא מצב שבו כאשר מישהו מחפש את שמך, את שם העסק שלך, את שם החברה שלך או של המוצר שלך, הוא מקבל מידע שלילי - חלקו אמיתי, חלקו שקרי, וחלקו חצי - אמת. מידע כזה יכול להשפיע על הדרך שבה אנשים תופסים אותך ולגרום לנזקים מקצועיים ואישיים. לכן, השאלה החשובה היא: איך מתמודדים עם מידע שלילי באינטרנט?

האם מוניטין שלילי מסמל סוף הדרך?

יש אנשים שיגידו לך: "אם יש עליך מידע שלילי באינטרנט, נדפקת", אך זה לא בהכרח נכון. יש גם כאלה שיגידו: "אם יש מידע שלילי עליך, הדרך הכי טובה היא לנסות להוריד אותו מהאינטרנט". אם המידע שקרי לחלוטין, ניתן לתבוע את מי שפרסם או לנסות לפנות לאתר ולבקש להסיר אותו. אבל יש נקודה חשובה יותר: זה לא באמת משנה כמה מידע שלילי יש עליך באינטרנט.

תחשוב על הפוליטיקאים הכי מצליחים בעולם - כמה מידע שלילי יש עליהם? אינספור כתבות רעות, השמצות, סיפורים מפוברקים וגם דברים אמיתיים שהם לא מחמיאים. ועדיין, הם מנהלים מדינות. ניקח דוגמה אחרת - התנ"ך, הספר הכי מפורסם בעולם. האם אין עליו ביקורות שליליות? ברור שיש, ועדיין אנשים מעריצים אותו ומאמינים בו. אפילו האמונה באלוהים, שהיא נושא מרכזי בכל כך הרבה דתות, נמצאת תחת מתקפה מתמדת מצד אנשים שחושבים שהיא טעות. אבל למרות כל זה - אנשים ממשיכים להאמין.

מה זה אומר? זה אומר שברגע שאתה מתחיל להיות באינטראקציה עם אנשים, בין אם אתה עסק, אדם מפורסם, מותג או פוליטיקאי, מחויב המציאות שיהיו עליך תגובות חיוביות וגם שליליות.

ככל שתהיה יותר מפורסם - כך יהיו יותר תגובות שליליות

ברגע שאתה פועל בעולם, מוכר מוצרים, מציג את עצמך - יהיו גם אנשים שיאהבו אותך וגם כאלה שידברו נגדך. ככל שתהיה יותר מצליח ויותר מוכר, יהיו יותר ביקורות שליליות. לדוגמה:
  • אם יש לך שני חברים, אז לכל היותר רק בן אדם אחד יכול לשנוא אותך.
  • אבל אם יש לך 1,000 חברים, ואם רק 10% מהם לא מסתדרים איתך - יש לך כבר 100 אנשים שמדברים עליך רע.
  • אם יש לך מיליון לקוחות, גם אם רק 1% מהם חוו חוויה שלילית - זה כבר עשרת אלפים תגובות שליליות.
מדוע אנשים כותבים תגובות שליליות?

התגובות השליליות לא תמיד קשורות לאיכות שלך או של המוצר שלך. לפעמים אנשים מתלוננים כי:
  • הם עברו חוויה אישית גרועה (שלא מייצגת את כלל הלקוחות).
  • הם מתחרים שלך שמנסים לפגוע בך.
  • הם פשוט טיפוסים שליליים שנהנים להתלונן.
  • הם לא קיבלו בדיוק את מה שציפו.
  • הם טעו בבחירת המוצר או השירות, והוא לא התאים להם.
איך זה משפיע על הלקוחות שלך?

כאשר לקוח פוטנציאלי מחפש אותך בגוגל ורואה תגובות שליליות, זה מגדיל את הסיכוי שהוא יחשוב שאתה לא טוב. עם זאת, חשוב להבין שזו לא הנקודה הכי קריטית בהחלטה שלו. ההחלטה אם לקוח יקנה ממך או לא לא תלויה בכמות הביקורות השליליות, אלא בפער בין היתרונות לחסרונות שהוא רואה אצלך.

דוגמה: מסעדה עם דירוג נמוך

נניח שאתה מחפש מסעדה, ורואה שהדירוג שלה הוא 2 מתוך 5. אתה נכנס לתגובות ורואה דברים כמו:

- "האוכל היה מצוין!"

- "מחירים יקרים מאוד."

- "שירות גרוע!"

- "מנות מיוחדות וטעימות!"

מה יקרה? אם אתה מחפש אוכל איכותי ולא אכפת לך מהמחיר - הביקורת על המחיר לא תשנה לך. לעומת זאת, אם מה שהכי חשוב לך זה שירות מהיר, אולי תבחר במסעדה אחרת.

המסקנה: אנשים לא מסתכלים רק על כמה מידע שלילי יש, אלא על מה בדיוק נאמר והאם זה משפיע עליהם אישית.

אז איך מתמודדים עם מוניטין שלילי?

1. הדרך הראשונה - ניסיון להסרת התוכן

אם מישהו כתב עליך מידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו דרך:
  • פנייה ישירה לאתר שפרסם את התוכן.
  • תביעת דיבה נגד מי שפרסם את המידע.
  • בקשת הסרה מגוגל (למשל אם מדובר בפרטיות אישית).
2. הדרך הטובה ביותר - בניית מוניטין חיובי

אין דרך טובה יותר להתמודד עם מוניטין שלילי מאשר להציף את האינטרנט במידע חיובי. במקום לנסות להילחם בכל ביקורת, פשוט תיצור תכנים שמציגים אותך באור טוב:
  • תפרסם מאמרים וסרטונים שמדברים על ההצלחות שלך.
  • תעודד לקוחות מרוצים לכתוב ביקורות חיוביות.
  • תראה בפועל את היתרונות שלך - במקום רק לנסות להסביר למה הביקורות השליליות לא נכונות.
דוגמה: פוליטיקאי שמכפישים אותו

אם אתה פוליטיקאי ומכפישים אותך, הדרך הכי טובה להתמודד עם זה היא לא להתמקד בהכחשה, אלא פשוט להביא תוצאות טובות. הציבור לא באמת אכפת לו מהכתבות השליליות - אם הוא רואה שאתה מספק לו את מה שהוא רוצה, הוא יתמוך בך.

דוגמה: אדם עם עבר פלילי

גם אם יש עליך כתבות על כך שישבת בכלא בעבר, אם אנשים רואים שאתה עכשיו מועיל להם - זה כבר לא משנה להם. אנשים ישפטו אותך לפי איך שאתה יכול להועיל להם כיום.

מסקנה: הדרך הכי טובה להילחם במוניטין שלילי - לעשות טוב

אין קיצור דרך. הדרך האמיתית להילחם במוניטין שלילי היא פשוט להיות טוב יותר:
  • לשפר את המוצר או השירות שלך.
  • לתת חוויית לקוח יוצאת דופן.
  • להפיץ כמה שיותר מידע חיובי.
  • לתת לאנשים להשתמש במוצר שלך בחינם, כדי שיוכלו לראות בעצמם שהוא טוב.
סיכום: איך להתמודד עם מוניטין שלילי?

1. אל תיבהל ממידע שלילי - לכולם יש ביקורות שליליות.

2. אם מדובר במידע שקרי, אפשר לנסות להסיר אותו.

3. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם ביקורות שליליות היא ליצור מוניטין חיובי.

4. תן לאנשים לראות בפועל את היתרונות שלך - אל תנסה רק "להסביר" אותם.

5. זכור: אנשים לא מסתכלים רק על מה שכתבו עליך - הם מסתכלים על מה שאתה עושה עבורם.
איך למתג את עצמך? איך להתמודד עם מיתוג שלילי באינטרנט? מיתוג עסקי, עסקה עם השטן, איך ליצור מוניטין חיובי באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי באינטרנט? לקוחות ממליצים באינטרנט, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים באינטרנט? איך להתמודד עם תלונות של לקוחות באינטרנט? המלצות של לקוחות באינטרנט, ביקורות חיוביות של לקוחות באינטרנט, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות באינטרנט? פרסום חיובי באינטרנט, מיתוג אישי, מיתוג חיובי באינטרנט, מיתוג באינטרנט, בניית מותג באינטרנט, לבנות מותג, שיווק עצמי, ניהול מוניטין, איך להתמודד עם פרסום שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם תגובות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם כתבות שליליות באינטרנט? איך להתמודד עם דירוג שלילי באינטרנט? איך להתמודד עם ביקורת שלילית באינטרנט? איך להתמודד עם השמצות באינטרנט? איך להתמודד עם לקוחות משמיצים באינטרנט? כתבות חיוביות, לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, דיל עם השטן, שימוש בסמים, התמכרות לסמים, הדגמה ללקוחות, לשכנע לקוחות, למכור ללקוחות, איך לנהל מוניטין שלילי? איך לנהל מוניטין חיובי? ביבי נתניהו, להיות מפורסם, מה לעשות אם מתלוננים עליך? מה לעשות אם משמיצים אותך? איך להתמודד אם משמיצים אותי? איך להתמודד אם מתלוננים עלי? איך להתמודד אם מכפישים אותי? מה לעשות אם מכפישים אותך? איך להתמודד עם הוצאת דיבה? איך להתמודד עם לשון הרע? איך להתמודד עם הוצאת שם רע? הסרת פרסום שלילי בגוגל, אין פרסום שלילי, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי? איך להתמודד עם פרסום שלילי בגוגל? איך להתמודד עם פרסום שלילי בפייסבוק? ניקוי מוניטין שלילי, איך לנקות מוניטין שלילי? יעוץ עסקי, מוניטין חיובי, תגובות חיוביות, דירוג חיובי, ביקורת חיובית, המלצות באינטרנט, לקוחות ממליצים, המלצות של לקוחות, פידבק חיובי, חוות דעת חיובית, איך להתמודד עם לשון הרע ברשת? איך להתמודד עם לשון הרע באינטרנט? איך להתמודד עם מוניטין שלילי בגוגל? לקוחות ממליצים בגוגל, התמודדות עם לקוחות מתלוננים בגוגל, התמודדות עם תלונות של לקוחות בגוגל, המלצות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בפייסבוק, מיתוג שלילי בפייסבוק, מיתוג חיובי בפייסבוק, מיתוג בפייסבוק, בניית מותג בפייסבוק, לבנות מותג בפייסבוק, שיווק עצמי בפייסבוק, ניהול מוניטין בפייסבוק, איך להתמודד עם מוניטין שלילי בפייסבוק? התמודדות עם תגובות שליליות בפייסבוק, כתבות שליליות בפייסבוק, דירוג שלילי בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בגוגל, התמודדות עם ביקורות שליליות של לקוחות בגוגל, פרסום חיובי בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג שלילי בגוגל? מיתוג חיובי בגוגל, מיתוג בגוגל, בניית מותג בגוגל, לבנות מותג בגוגל, שיווק עצמי בגוגל, ניהול מוניטין בגוגל, איך להתמודד עם מיתוג בגוגל? מוניטין שלילי בגוגל, התמודדות עם תגובות שליליות בגוגל, כתבות שליליות בגוגל, איך להתמודד עם דירוג שלילי בגוגל? איך להתמודד עם ביקורת שלילית בגוגל? התמודדות עם השמצות בגוגל, לקוחות משמיצים בגוגל, תלונות של לקוחות בגוגל, מיתוג עסקי בגוגל, כתבות חיוביות בגוגל, איך לנהל מוניטין שלילי בגוגל? להתמודד עם הוצאת דיבה בגוגל, לשון הרע בגוגל, הוצאת שם רע בגוגל, איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בגוגל? המלצות בגוגל, לקוחות ממליצים בפייסבוק, איך להתמודד עם לקוחות מתלוננים בפייסבוק? תלונות של לקוחות בפייסבוק, המלצות של לקוחות בפייסבוק, ביקורות חיוביות של לקוחות בפייסבוק, איך להתמודד עם ביקורות שליליות של לקוחות בפייסבוק? ביקורת שלילית בפייסבוק, השמצות בפייסבוק, התמודדות עם לקוחות משמיצים בפייסבוק, התמודדות עם תלונות של לקוחות בפייסבוק, מיתוג עסקי בפייסבוק, כתבות חיוביות בפייסבוק, איך לנהל מוניטין שלילי בפייסבוק? להתמודד עם הוצאת דיבה בפייסבוק, איך להתמודד עם לשון הרע בפייסבוק? איך להתמודד עם הוצאת שם רע בפייסבוק? איך להתמודד עם הסרת פרסום שלילי בפייסבוק? המלצות בפייסבוק, התמודדות עם לשון הרע בפייסבוק
אמת אמון התעלמות שנאה חוות דעת שלילית פרסום שלילי לקוח אומר שהמוצר יקר התמכרות מיתוג שלילי בגוגל אמונות מותג facebook איך להתמודד איך להתמודד עם פרסום שלילי אינטרנט ביקורת ביקורת שלילית ביקורתיות גוגל דירוג שלילי דעת השמצות באינטרנט התמודדות חוות דעת שליליות חוות דעת שלילית חשיפה שלילית כתבות שליליות להתלונן להתמודד להתמודד עם פרסום שלילי למתג לנהל לקוח לקוחות לקוחות משמיצים מוניטין מוניטין שלילי מותג מיתוג מיתוג באינטרנט מנהל ניהול ניהול מוניטין פידבק שלילי פייסבוק פרסום רע פרסום שלילי שלילי שליליות תגובות תגובות שליליות תלונה תלונות תלונות של לקוח תלונות של לקוחות
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
פיתוח קריירה, איך להתקדם במקום העבודה? להתייחס לבוס כאל לקוח, לחשוב כמו עצמאי, להתייחס לעצמך כאל עסק, איך להתייחס לבוס? איך להתייחס לקולגות בארגון? איך להתייחס למנהלים בארגון? איך להתנהג במקום העבודה? איך להתקדם בחיים?
... שוב ושוב. - תנהל את הקשרים בצורה אסטרטגית: בדיוק כפי שבעל עסק יודע כיצד לתפקד מול לקוחות וספקים, גם אתה תלמד כיצד לנהל את הקשרים עם העובדים והמנהלים בארגון. - מיתוג אישי : שכירים מצליחים מבינים שהם מותג בפני עצמם. הם לא רק עובדים, אלא מותג שמייצר ערך בשוק העבודה. סיכום כדי להתקדם במקום העבודה, עליך להתחיל לחשוב כמו עצמאי. חשוב ... הכישורים שלך ולהגיע ליותר הזדמנויות בשוק העבודה. איך לשפר את הקריירה שלך? איך לשכנע את הבוס שלך לקדם אותך? איך לפתח מיומנויות חדשות ולהתקדם מקצועית? איך לבנות מיתוג אישי חזק? איך לשפר את הביטחון העצמי בעבודה? איך להתקדם במקום העבודה? אם אתה שכיר במקום העבודה שלך ואתה רוצה להתקדם, עליך לשנות את צורת החשיבה שלך. המפתח להצלחה ... תנהל את הקשרים שלך חכם יותר - כמו שבעל עסק יודע כיצד לעבוד עם לקוחות, ספקים ושותפים עסקיים, כך גם אתה תלמד כיצד לעבוד עם עובדים אחרים ועם המנהלים שלך. - תדאג למיתוג אישי - שכירים מצליחים הם אלו שמבינים שהם מותג בפני עצמם, וכך מייצרים לעצמם ערך גבוה יותר בשוק העבודה. סיכום כדי להתקדם במקום העבודה, עליך לחשוב כמו עצמאי ולראות את ... ותתחיל לפעול כמו מישהו שמנהל את עצמו ואת עתידו. איך לשפר את הקריירה שלך? איך לשכנע את הבוס שלך לקדם אותך? איך לפתח מיומנויות חדשות ולהתקדם מקצועית? איך לבנות מיתוג אישי חזק? איך לשפר את הביטחון העצמי בעבודה? התנהלות מול מנהלים, תקשורת בין אישית, אימון להתקדמות בעבודה, אימון לבניית קריירה, איך להתייחס ללקוחות? התנהלות מול ...
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
בוס מהגיהנום, קריירה, בוס מציק, בוס מתנכל, בוס גרוע, בוס מניפולטיבי, בוס צועק, רבתי עם הבוס, עימות עם הבוס, ויכוח עם הבוס, פחד מהבוס, בוס לא מעריך, מנהל מתעמר, בוס לא מפרגן, הבוס שלי צעק עלי, מנהל נרקיסיסט, מנהל מהגיהנום
... למתג את עצמך, לפרסם את הכישורים שלך, ולדאוג שתמיד יהיו לך אפשרויות נוספות: ללכת לראיונות עבודה גם אם כרגע טוב לך, כדי שיהיו לך הזדמנויות עתידיות. לפתח מיתוג אישי ברור שיגרום לאנשים להכיר אותך ולפנות אליך. להתעסק בשיווק עצמי ומכירה עצמית, להציג את הכישורים והיכולות ... שכיר. בדיוק כמו בעל עסק שמחפש לקוחות חדשים, גם אתה צריך כל הזמן לחפש ולגייס לקוחות חדשים. איך עושים את זה? מתראיינים למקומות אחרים משווקים את עצמכם בונים מיתוג אישי יוצרים קשרים מחפשים הזדמנויות חדשות ברגע שיש לך עוד אפשרויות עבודה, אתה לא תלוי בבוס שלך, ואתה יכול לבחור ...
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
בידול עסקי, נישה עסקית, מה זה בידול עסקי? איך לבדל את העסק שלך? האם צריך בידול עסקי? 2 סוגים של בידול עסקי, ייחוד עסקי, בידול מותג, יתרונות וחסרונות בבידול עסקי, איך יוצרים בידול עסקי? איך ליצור בידול עסקי? איך לשווק את עצמי?
... ברורה, אך אם אתה מאלף כלבים מכל הסוגים, אין צורך לבצע בידול מיותר. בידול לא תמיד הוא הפתרון האידיאלי, וחשוב להגדיר את העסק שלך בצורה נכונה. ייעוץ עסקי ייעוץ שיווקי מיתוג ובידול עסקי אסטרטגיות שיווק שיווק ומיתוג אישי יעוץ עסקי, אימון עסקי, מנטור עסקי, הדרכת עסקית, יעוץ ...
פזיזות / ישוב הדעת - איך לפעול בפזיזות שנובעת מישוב הדעת?
... ישוב הדעת - איך לפעול בפזיזות שנובעת מישוב הדעת? פזיזות. לפעול בפזיזות = לפעול בצורה מהירה ללא ישוב הדעת. פזיזות היא פתח להמון בעיות. כאשר האדם פועל בפזיזות וללא מחשבה, הפעולה לא תמיד מספקת לאדם את התכלית הרצויה. פזיזות = הגדלת האפשרות לטעות = הגדלת האפשרות להגיע לכישלון = רע. ההפך של פזיזות הוא ישוב הדעת. לפעול מתוך ישוב הדעת, היינו לקשר את הפעולה למחשבה. לפעול מתוך מחשבה מקדימה. לקשר את הפעולה לתכלית שלה = פעולה מתוך ישוב הדעת. פעולה מתוך ישוב הדעת = השגת התכלית הרצויה מהפעולה = טוב. מתי פזיזות היא כן טובה? כאשר האדם מסוגל בפזיזות לקבל החלטה טובה מתוך ישוב הדעת. פירוש: כאשר האדם רואה את תמונת המצב המלאה בשלמות, אז באפשרותו לקבל החלטות מהירות שנראות כפזיזות. ביטחון עצמי = קבלת החלטות בצורה מהירה. חוסר ביטחון עצמי = קושי בקבלת החלטות. פזיזות = ביטחון עצמי שגוי = קבלת החלטות מהירות מתוך מחשבה שגויה. ישוב הדעת = ביטחון עצמי אמיתי = קבלת החלטות טובות בצורה מהירה. ברמה המעשית: כדי להיות מסוגל לקבל החלטות בצורה מהירה, ככ מהירה עד כדי כך שהיא נראית כפזיזות, על האדם להיות בקיא בשלמות ...
אחרי רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה שכולם חושבים?
... רבים להטות - מדוע דעת הרוב חשובה? ומה המשמעות של מה שכולם חושבים? מי שיתבונן בעניין יראה, כי דעתו של האדם מושפעת ממה שכולם חושבים. לאדם חשוב מה שחושבים עליו וכיוב. והאדם מגבש את דעתו, גם לפי מה שכולם חושבים. וברגע שהאדם לא יודע משהו, דבר ראשון הוא בודק מה כולם חושבים, ומניח שאחרים בדקו את הדבר לפניו. ואם ... ובנוסף, רוב העולם לא מאושרים. והאושר הוא תוצאה של צורת חשיבה. אז האם המסקנה היא שהרוב לא צודקים? ומהי מהות העניין של חשיבות דעת הרוב? והעניין הוא, כי יש אמת. והאמת היא אחת. והאמת היא ככ גדולה, עד שהיא מכילה בתוכה את כל הדעות שבעולם. וכל האנשים שבעולם, ...
תלמיד ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך?
... ורב - מהו תלמיד אמיתי? ואיך להשיג את דעת רבך? ובו יתבארו סוגים שונים ... ותלמיד אמיתי, הוא רק זה שאין חילוק בין דעתו של התלמיד לבין דעתו של רבו. כי כל זמן שהתלמיד ... כי הוא רק טועה לחשוב, שהוא לומד את דעת רבו האמיתית. ואילו היה האדם לומד את דעת רבו באמת, הרי שדעתו הייתה ... בדעת רבו, ולא היה שום חילוק בינו לבין דעת רבו. ושלמות התלמיד, היא כאשר אין שום חילוק, בין דעתו לבין דעת רבו. כי כל זמן שדעת הרב ... מדעת התלמיד, דהיינו, שהתלמיד רואה את דעת הרב, כחיצונית וכנפרדת מדעתו ... הוא תלמיד של טעות. כי הוא לא מבין את דעת רבו, אפילו לא ברמת האמונה ... רק זה שמשיג בשכלו את שכל האחדות, שאז דעת התלמיד, מתאחדת עם דעת הרב. אבל עד שדעת התלמיד ודעת ... בכח המדמה שלו ובדמיון ובאמונה שלו, את דעתו של רבו. שבעיניו של התלמיד, ... את כל עומק מחשבתו ורצונו, להבין את דעת רבו, שנפרדת מכל שאר השכלים ... משום שהוא לא מבין ולא באמת לומד את דעת רבו. כי האדם, לא לומד את דעת רבו מנקודת המבט של רבו, אלא את דעת רבו, מנקודת המבט האישית שלו (של התלמיד). והשגת הרב, את דעת עצמו, רחוקה כרחוק מזרח ממערב, מהשגת התלמיד את דעת רבו. והתלמיד לומד את דעת רבו, כפי מה שהוא משיג אותה. ... אלוהים, שהוא האחדות של המציאות. והשגת דעת הרב בשלמות, היא בסך הכל הבנת ... של הכל, הוא אחד. והתלמיד שלומד את דעת רבו, הוא לומד את דעת האני האמיתי שלו עצמו. וכל ... שהוא באמת? וכיצד יוכל האדם להתאחד עם דעת רבו? תשובה: על ידי זה שהאדם ... במילים במחשבות ובצמצומים שונים. ואז דעת התלמיד, נכללת בדעת רבו, שהוא ...
להשתגע / לצאת מהדעת - איך לצאת מדעתך באמת? איך להשתגע לגמרי?
... לצאת מהדעת - איך לצאת מדעתך באמת? איך להשתגע לגמרי? כי הטיפשים שיצאו מדעתם, דהיינו, בני האדם שנמצאים בתוך דעתם , שנדמה להם שהם בתוך דעתם , למרות שבאמת הם מחוצה לה, הם מפחדים לצאת מדעתם. כי האדם הוא משוגע אמיתי. משום שהאדם, נדמה לו שיש נפרדות בעולם, למרות שבאמת הכל אחד ממש. והאדם ... לנצח נצחים, שהיא נובעת, רק בגלל השכל של האדם. והאדם הוא ככ משוגע, עד שהוא מפחד לאבד את דעתו, ולחשוב שהכל אחד, שמא יקרה לו איזה דבר רע. והאדם לא מבין, שהוא כרגע נמצא בגיהנום ממש, שהוא חוויית הנפרדות. ושהדרך היחידה שלו לצאת מהגיהנום, היא ...
צחוק, הומור, בדיחות, חוש הומור, רצינות, בדיחות הדעת, ישוב הדעת, שחרור רגשי, הומור עצמי
צחוק, הומור, בדיחות, חוש הומור, רצינות, בדיחות הדעת, ישוב הדעת, שחרור רגשי, הומור עצמי
... הומור, בדיחות, חוש הומור, רצינות, בדיחות הדעת, ישוב הדעת, שחרור רגשי, הומור עצמי מה המשמעות האמיתית של צחוק? צחוק, לפי אליעד כהן, הוא מצב שמאפשר לאדם לחוות או לבטא רגש שהוא לא מסוגל להכיל אותו במסגרת הרצינות. כאשר אדם ... צוחקים על אחרים, למשל כשהם רואים מישהו אחר שנפל, הם משתמשים בצחוק כדי לשחרר את עצמם מרגש מבוכה או הזדהות שלילית. הצחוק למעשה מעניק מרחק רגשי מהאירוע ומאפשר לאדם לחוש טוב עם עצמו למרות שמצב אחר היה יוצר בו אי נעימות או אשמה. האם הצחוק הוא תמיד תגובה לחוסר נעימות? אליעד מדגיש שבכל פעם שהאדם צוחק, הוא בעצם נמצא במצב של חוסר שלמות או אי נעימות פנימית כלשהי, שהצחוק מאפשר לו להימנע מהתחושה הזו. הצחוק משמש פתרון ... אומר שהעולם קיים בצחוק? כי ברצינות זה אחד. ואז אתה אומר אם זה בצחוק אז זה אפשרי. כול צחוק מבטא חוסר ישוב הדעת. אבל אם תהיה מיושב בדעתך עד הסוף, אז לא תעשה שום דבר, כי הכל אחד. אבל בצחוק אתה יכול לעשות הרבה דברים. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ניהול מוניטין, מיתוג באינטרנט, איך להתמודד עם פרסום שלילי? מוניטין שלילי, תגובות שליליות, כתבות שליליות, דירוג שלילי, ביקורת שלילית, השמצות באינטרנט, לקוחות משמיצים, תלונות של לקוחות, גוגל, פייסבוק, פידבק שלילי, חוות דעת שלילית
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מיתוג אישי, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מיתוג אישי, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם לדומם יש תודעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לקריירה, אימון אישי לירידה במשקל, קואצ'ר לזוגיות בנושאי מיתוג אישי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 24_06_2025 השעה 19:51:13 - wesi1