אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מידע ✔שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
וכאן נסביר איך להתמודד עם הפחד מתחרות עסקית, בתוך תהליך של יצירת חומרי שיווק? איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? איך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך? בפרט כאשר חומרי השיווק שאתה יוצר, יכולים לעזור גם למתחרים שלך ובפרט כאשר חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך, יוצרים גם ביקושים למתחרים שלך. ואני אסביר:

יש כל מיני סוגים של חומרי שיווק ולכל חומר שיווקי, יש את המטרות שלו. יש חומרי שיווק שתכליתם לקרוא ללקוח לקנות. לדוגמה פרסומת שאומרת "המזרן הכי טוב בעולם, כרגע למכירה לזמן מוגבל" וכיו"ב. אבל יש גם חומרי שיווק שהם לא קוראים למכירה מיידית, אלא הם מסבירים על המוצר באופן כללי ומטרתם לגרום ללקוח לרצות לרכוש אותם. לדוגמה חומר שיווקי שמסביר, למה כדאי לישון על מזרון קפיצים ולא מזרון ספוג. או חומר שיווקי שמסביר על סוגים של מזרנים ועל איך לבחור מזרון וכולי, שמטרתם היא לגרום ללקוח לרצות לרכוש את המוצר שלך.

ואם נסתכל על הסוג של השני של חומרי השיווק, דהיינו, חומרי שיווק שאמורים לגרום ללקוח להתחבר למוצר שלנו, הרי שנשים לב שאת חומרי השיווק האלו ניתן לחלק ל 2 חלקים, בהתאם למסרים שלהם.

החלק הראשון יהיה חומרי שיווק שיש בהם מסרים שרלוונטיים אך ורק למוצר שלנו ולא לשום מוצר מתחרה אחר. החלק השני יהיה חומרי שיווק שיש בהם תכנים שרלוונטיים גם למוצרים שמתחרים בנו.

ואני אסביר: נניח לדוגמה שאתה רוצה למכור רכב, שהיתרון שלו הוא הבטיחות שלו. לשם כך אתה צריך לעשות כמה פעולות עם כמה מסרי שיווק שונים. 1 - לגרום לאנשים לרצות לרכוש רכב חדש. 2 - לגרום לאנשים לרצות רכב עם יותר בטיחות. 3 - לגרום לאנשים לרצות דווקא את מערכות הבטיחות שברכב שלך.

ואני אסביר: נניח לצורך העניין שיש מולך כמות גדולה של אנשים שרוצה לרכוש רכב חדש וכולם רוצים שהרכב שלהם יהיה כמה שיותר בטיחותי. במקרה כזה, במידה ואתה רוצה לשווק ולמכור רק לאנשים האלו, הרי שבחומרי השיווק שלך יהיו אך ורק מסרים שמסבירים, למה לרכוש דווקא את המוצר שלך ולא את המוצר של המתחרים שלך, בלבד.

דהיינו, אם קהל היעד שלך שאתה פונה אליו, הוא אך ורק אנשים שמתלבטים בין המוצר שלך לבין המוצר של המתחרים שלך, הרי שאז תיצור חומרי שיווק שיש בהם אך ורק הסברים על היתרונות שלך ביחס למתחרים שלך.

אבל בעולם האמיתי, אתה כנראה תגדיל את המשפך השיווקי שלך ואתה כנראה תיצור חומרי שיווק, לא רק לאנשים שמתלבטים בינך לבין המתחרים שלך במשהו ספציפי, אלא אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב. דהיינו, לדוגמה אם אתה מוכר רכב, אתה כנראה תפנה גם לקהל הרחב ותרצה ליצור לו את הרצון לקנות רכב חדש בלי קשר לכלום.

ואני אזכיר, שחומרי השיווק, אמורים להיות בחפיפה למסרים של תהליכי המכירה. דהיינו, אם בתהליך המכירה צריך גם לשכנע את הלקוח לרכוש רכב חדש, ולא רק לשכנע אותו למה דווקא הרכב שלך, הרי שבחומרי השיווק, צריך גם מסרים כיו"ב.

וזה בעצם אומר, שחומרי השיווק שכנראה תייצר, יהיו בהם 2 סוגים של תכנים. סוג 1 של תכנים, יהיה סוג של תכנים שרלוונטי אך ורק למוצר שלך באופן יחסי. דהיינו, חומרים שמסבירים את היתרונות שיש דווקא במוצר שלך. לעומת זאת כנראה שיהיו גם חומרים נוספים, שבהם יהיו גם מסרים שיווקיים, שגם המתחרים שלך, היו יכולים להשתמש בהם. ושהם יוצרים ביקוש גם למתחרים שלך ולא דווקא למוצר שלך.

כי אם לדוגמה אתה עושה פרסומת שקוראת לאנשים להתחדש בבית החדש שלך, הרי שזה יכול לגרום ללקוח לרצות לרכוש בית חדש, אבל לא דווקא ממך וכולי.

ובעצם ניתן להבין, שכל חומרי השיווק שאתה מכין ללקוחות שלך וכל המסרים השיווקיים, אפשרי שתשאל את עצמך, האם ועד כמה גם המתחרים שלך יכולים להשתמש במסרים האלו? האם חומרי השיווק שלך מייצרים ביקושים רק למוצר שלך, או גם למוצרים שמתחרים בך? האם המתחרים שלך יכולים ללמוד ולהעתיק את תהליכי השיווק שלך? עד כמה השיווק שלך, עוזר רק לך ועד כמה הוא עוזר למתחרים שלך?

ניקח לדוגמה את התכנים שיש באתר האינטרנט הזה. נניח שמטרתם, היא למכור שירותי יעוץ בנושאים שונים. האם יהיה נכון לומר כל מי שירצה לתת יעוץ לאנשים, יוכל להיתרם מהתכנים שבאתר הזה? האם הוא יוכל ללמוד מהתכנים שבאתר הזה ולהציג אותם בשפה שלו במקום אחר? האם עצם כתיבת התוכן הספציפי הזה, מחייבת את הקורא לרצות לקבל ייעוץ דווקא מאליעד כהן שכתב את התוכן הספציפי, או שאולי היא גם מגדילה את הסיכוי לכך שהוא ירצה לקבל יעוץ כלשהו, אבל ממישהו אחר? בקיצור, יש כאן כל מיני נקודות למחשבה.

והשאלה היא, איך להתמודד עם הפחד מכך שהמתחרים שלך יעתיקו את חומרי השיווק שלך? ואיך להתמודד עם זה שאתה יוצר חומרי שיווק, שמצד האמת יוצרים ביקושים לאו דווקא למוצר שלך, אלא גם למוצרים שמתחרים במוצרים שלך?

ויש בזה כל מיני היבטים ועניינים. ונקודה אחת אומרת, שמצד האמת לא לכל דבר יש פתרון ולכל דבר יש יתרונות וחסרונות, ואולי באמת לא ניתן לפתור את הבעיה הזאת. ואולי תמיד יש לך 2 אפשרויות גרועות, או לא לפרסם שום דבר שיכול לעזור למתחרים שלך ואז להפסיד גם לקוחות, או כן לפרסם ללקוחות שלך, אבל גם המתחרים שלך יקבלו מידע וכולי. דהיינו, תשובה אחת אומרת, שאולי באמת אין לזה פתרון.

נקודה נוספת אומרת, שכאשר יוצרים חומרי שיווק, כדאי להתמקד בחומרי שיווק שמקדמים אותך ורק אותך ולא מקדמים גם את המתחרים שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר רכב חדש, אז תתמקד בליצור חומרי שיווק שמסבירים למה כדאי לרכוש דווקא את הרכב שלך, דברים שאין למתחרים שלך. אבל אל תיצור חומרי שיווק שמסבירים למה לרכוש רכב חדש באופן כללי, כי זה משרת גם את המתחרים שלך ולא רק אותך. וגם האמירה הזאת נכונה באופן כללי. אבל גם היא פרקטית, לא תמיד אפשרית לביצוע וגם לה יש מחיר, של הקטנת החשיפה ללקוחות באופן כללי.

אבל יש עוד נקודה נוספת שצריכים לדעת גם אותה, שאומרת, שכאשר אתה יוצר חומר שיווקי, שנכון שהוא יכול לעזור גם למתחרים שלך באופן כללי, הרי שאתה יכול ליצור אותו בצורה שתרצה לגרום ללקוח שלך, לרכוש דווקא ממך ולא מהמתחרים שלך, למרות שהתוכן השיווקי הוא יכול להיות...
בגלל לרכוש דווקא ממך לשכנע את הלקוחות יתרון ביצוע בידול עסקי תחרות עסקית לשכנע את הלקוח לרצות רק אותך תהליך מכירה התלבטויות איך ליצור איך ליצור חומרי שיווק איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה בידול בידול עסקי בידול שיווק בידול שיווקי ביקוש בצורה נכונה הפצת תוכן שיווקי הפקת חומרי שיווק חומר חומר שיווקי חומרי שיווק חומרים שיווקיים חרדה מ חרדות מ ייחודיות עסקית ייחודיות שיווקית יצירת חומר שיווקי יצירת חומרי שיווק יצירת חומרים שיווקיים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוחות לגרום ללקוחות לרצות לגרום ללקוחות לרצות לרכוש לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך להסתיר להסתיר מידע להסתיר מידע מהמתחרים ליצור ליצור ביקושים ליצור ביקושים למתחרים ליצור חומרי שיווק ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה למה לקנות דווקא ממך למכור למכור גם את המתחרים לפחד מתחרות עסקית לקוח לקוחות לקנות לקנות דווקא ממך לרכוש לרכוש דווקא ממך לרצות לרצות לרכוש דווקא ממך לשווק לשווק גם את המתחרים לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לתכנן מידע משפך שיווקי משפך שיווקי צר משפך שיווקי רחב מתחרים מתחרים עסקיים נישה עסקית נישה שיווקית עסק עסקים פחד פחד מ פחד מהעתקת חומרי שיווק פחד מתחרות פחד מתחרות עסקית פחד שהמתחרים ילמדו ממני פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים פחדים קושי קשיים רצון שוק תחרותי שיווק שיווק בצורה נכונה שיווק בשוק תחרותי שיווק יוצר ביקוש שיווק יוצר ביקוש למתחרים שיווק למתחרים תוכן שיווקי תחרות תחרות עסקית תחרותי תחרותיות תכנון תכנון חומרי שיווק
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
ללמוד ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט?
... ללמוד, איך ללמוד כל דבר? 2 שיטות ללמוד כל דבר, איך ללמוד מידע חדש? איך להצליח ללמוד כל דבר? איך ללמוד נכון? 2 סוגים של מידע, שיטות איך ללמוד, אוטודידקטיות, הרגלי למידה, אסטרטגיות למידה, איך להיות אוטודידקט? איך ללמוד כל דבר בשתי שיטות פשוטות? כאשר רוצים ללמוד מידע חדש, הדבר החשוב ביותר הוא להבחין קודם כל בסוג המידע שאותו רוצים ללמוד, כי קיימים שני סוגים מרכזיים של מידע, ולכל אחד מהם נדרשת שיטת למידה שונה לחלוטין. הסוג הראשון הוא מידע המבוסס על זיכרון (מידע אקראי), והסוג השני הוא מידע המבוסס על היגיון (מידע סיבתי המבוסס על הקדמות). מהו מידע המבוסס על זיכרון וכיצד ללמוד אותו? מידע המבוסס על זיכרון הוא מידע שאין בו היגיון פנימי ברור, והוא למעשה אקראי לחלוטין. דוגמה נפוצה לכך היא למידה של אוצר מילים בשפה חדשה. למשל, מדוע בעברית נקרא שולחן ובאנגלית טייבל? אין לכך סיבה הגיונית עמוקה - זו פשוט החלטה אקראית לחלוטין. כדי ללמוד מידע מסוג כזה, הדרך היחידה והיעילה ביותר היא באמצעות חזרתיות ותרגול אינטנסיבי יש לכתוב כמה שיותר משפטים מגוונים עם המילה שרוצים לזכור. לדוגמה, אם רוצים לזכור את ... ולהשתמש בהם שוב ושוב, תוך כדי יצירת הקשרים חדשים במוח. הסיבה שהמוח זוכר את המידע טוב יותר בשיטה זו, היא מפני שהוא נחשף למידע בהקשרים רבים ומגוונים, וכך נוצר זיכרון חזק וברור. חשוב מאוד להבין שכאשר מדובר במידע מסוג זה, אין טעם לחפש היגיון או סיבה, כי פשוט אין כאלו. צריך רק לחזור על המידע בצורה עקבית ככל שניתן. האם יש היגיון גם בשפה זרה? גם בשפות זרות, לצד אוצר המילים האקראי, קיימים אלמנטים מסוימים בעלי היגיון פנימי. למשל, באנגלית הוספת האות S בסוף מילה מסמנת רבים (Table Tables). זהו כלל דקדוקי הגיוני, אך הוא שונה מהמידע האקראי, כמו עצם הבחירה של המילה טייבל. מהו מידע סיבתי המבוסס על היגיון והקדמות? מידע סיבתי הוא מידע בו קיימת תלות והיררכיה בין מושגים ושלבים. למשל, במתמטיקה חייבים להבין קודם חיבור וחיסור לפני שניתן לעבור לכפל וחילוק, ורק אחר כך למשוואות מורכבות. אותו דבר גם בתחומים כמו כלכלה ופיזיקה. במידע כזה, אי אפשר ללמוד שלב מתקדם בלי הבנה מלאה של השלבים הקודמים. מי שמדלג על שלבים או מנסה לשנן מידע כזה ללא הבנה אמיתית, ייתקע בהמשך ולא יצליח להתקדם כראוי. כיצד ללמוד מידע המבוסס על היגיון והקדמות? כדי ללמוד מידע מסוג זה, יש לפעול לפי הכללים הבאים: ראשית, לזהות שמדובר במידע סיבתי הדורש הבנה של שלבים קודמים. לחלק את המידע לחלקים קטנים ומוגדרים ככל האפשר. להבין לעומק כל חלק בפני עצמו, ורק לאחר הבנה מלאה לעבור לחלק הבא. כאשר נתקלים בקושי או לא מבינים נושא כלשהו, תמיד לחזור שלב ... שהבנתם לעומק כל חלק בנפרד, תוכלו להבין את המושג המלא. מה קורה אם מנסים לשנן מידע סיבתי במקום להבין? אם מנסים ללמוד מידע סיבתי רק באמצעות שינון, הזיכרון יגיע למגבלה שלו במהירות והלומד ייתקע בהמשך, כי מידע מסוג זה בנוי בצורה של היגיון והיררכיה ולא כזיכרון אקראי. ההבנה חשובה הרבה יותר מזיכרון במקרים כאלה. מה ההבדל בין למידה מסודרת ללמידה לא מסודרת? למידה ...
חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, איך להישמע חכם? איך להיראות חכם? מידע מורכב, מידע פשוט, מידע שגוי, מידע נכון, איך לזהות מישהו חכם? חוכמת הקבלה, חוכמת הזוהר, חוכמת היהדות, לימוד תורה, איך לדעת אם הוא חכם או טיפש? השפה הארמית
חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, איך להישמע חכם? איך להיראות חכם? מידע מורכב, מידע פשוט, מידע שגוי, מידע נכון, איך לזהות מישהו חכם? חוכמת הקבלה, חוכמת הזוהר, חוכמת היהדות, לימוד תורה, איך לדעת אם הוא חכם או טיפש? השפה הארמית
... או טיפש, 2 סוגים של מידע, איך להישמע חכם? איך להיראות חכם? מידע מורכב, מידע פשוט, מידע שגוי, מידע נכון, איך לזהות מישהו חכם? חוכמת הקבלה, חוכמת הזוהר, חוכמת היהדות, לימוד תורה, איך לדעת אם הוא חכם או טיפש? השפה הארמית איך להבדיל בין מידע עמוק למידע שטחי? כאשר אדם שומע מידע חדש, עליו להבדיל בין מידע שנשמע עמוק ומסתורי לבין מידע שהוא באמת עמוק ומסתורי. לעיתים, המידע עשוי להישמע מאוד חכם ועמוק, אך יש להבין אם מדובר במידע אמיתי ומורכב או שמא הוא פשוט עטוף במילים וביטויים לא מוכרים שמייצרים את הרושם של עומק. מה הופך מידע לעמוק? ישנם שני סוגים של מידע: מידע שנשמע עמוק בגלל הצורה בה הוא מועבר, ומידע עמוק באמת, שהוא מורכב מבחינת הלוגיקה או הרעיונות שבו. למשל, אם אדם אומר משהו פשוט כמו הלכתי אתמול לאכול, מדובר במידע שולי ואינו עמוק. אך אם אדם אומר משהו שנשמע מורכב, לדוגמה מצטט מילים בשפה ארמית או מושגים שאינם מוכרים למאזין, זה עשוי להיראות עמוק, רק כי ... והמושגים יוצרים תחושת סודיות. זהו סוג של מידע מעוטר שאינו בהכרח אמיתי או עמוק. מהו מידע עמוק באמת? המידע העמוק באמת הוא כזה שדורש מחשבה ומורכבות כדי להבין אותו. הוא יכול להיאמר בשפה פשוטה ובלי להיעזר במילים זרות או בושם של מיסטיקה, אבל הוא עדיין ... מישהו מציין חישוב כמו 1 ועוד 1 שווה 2, זהו מידע פשוט, אך אם הוא מוסיף חישובים מורכבים נוספים עם היגיון שדורש הקדמות להבנתו, המידע הזה הופך להיות עמוק. איך לזהות אם המידע עמוק או לא? כאשר אדם נשמע חכם ומדבר בצורה חכמה, חשוב להבין האם זה בגלל שהוא משתמש במילים זרות או במושגים שנשמעים עמוקים, או בגלל שהרעיונות ... מצטט את הזוהר או מוסיף פרטים שמאדירים את המידע שלו, זה לא בהכרח אומר שהמידע הוא אמיתי או חכם. ייתכן מאוד שהמידע לא נכון או מטופש, פשוט עטוף במילים שמטשטשות את פשטותו. איך לבדוק אם מישהו חכם או טיפש? כאשר שומעים מישהו שמציג רעיונות שנשמעים מסובכים, יש ... רעיונות עמוקים. מהי הדרך הטובה ביותר לזהות מידע חכם? בכדי לדעת אם מדובר במידע חכם, יש להתרכז בשאלה אם המידע הוא באמת מורכב מבחינת הלוגיקה וההבנה, ולא רק במילים שמעוטרות בציטוטים וביטויים. אדם חכם יכול להציג רעיונות בצורה פשוטה, בעוד שאדם שמנסה ... ומורכבות כדי ליצור רושם של חוכמה, גם אם המידע עצמו שטחי. איך לזהות מידע חכם? מה הופך
איך להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה?
... להסתיר מידע? דיסאינפורמציה, איך לעמוד בחקירה? לוחמה פסיכולוגית, איך לעשות מניפולציה? לנדב מידע, ללמוד איך לשקר? פסיכולוגיה הפוכה, הגנב הנאמן, איך לגרום למישהו לא לחשוד בך? איך לשדר אמינות? איך לשקר למישהו? איך לרמות מישהו? איך להסתיר בגידה? איך להתמודד עם חקירה? וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה, כיצד ניתן להסתיר מידע מאדם אחר, דווקא על ידי זה שחושפים בפניו, מידע שקשור למידע שאותו רוצים להסתיר ממנו. ואבאר איך לעשות זאת בצורה נכונה? ואיך לא לטעות ולהחשיד את עצמך בטעות? ואיך ליצור הטעיה אצל האדם השני? ואיך לנצח ... פסיכולוגית באמצעות שתילת דיסאינפורמציה? ועוד. והרעיון הוא, כי לפעמים ברצונך להסתיר מידע כלשהו, מאדם אחר, מסיבה כלשהי. ולפעמים יש לאדם האחר חשדות לגבי המידע שאתה רוצה להסתיר ממנו. ולפעמים האדם השני, באמת חושד בך שאתה מסתיר ממנו מידע, את המידע שאותו הוא רוצה לדעת. ולפעמים האדם השני חושד, שאולי יש לך אינטרס להסתיר ממנו את המידע שהוא רוצה לדעת. ולכן, ניתן לעשות פסיכולוגיה הפוכה ומניפולציה, שמהותה היא, שעל ידי זה שאתה חושף בפניו מידע שקשור לדבר שאותו הוא רוצה לדעת, מידע שאתה כן מוכן לחשוף בפניו, על ידי זה אתה שותל לו מחשבה ומשדר לתת המודע שלו, את המחשבה שאומרת, שאתה לא מנסה להסתיר ממנו מידע לגבי אותו העניין. או במילים אחרות, באפשרותך לחשוף בפניו את כל המידע שהוא רוצה לדעת, ורק להשמיט להחסיר להחליף פרט אחד קטן, שאותו אתה לא רוצה לחשוף בפניו. ובאפשרותך גם לעשות זאת בצורה טבעית, שבה אתה מיוזמתך מספר ... כאן רמת תחכום נוספת, והיא, שכאשר יש סיפור על נושא כלשהו, אז לא רק שבאפשרותך לגלות מידע על חלק מאותו הנושא, כדי להסתיר מידע על חלק אחר מאותו הנושא, על ידי זה שאתה משדר לתת המודע של השומע, שאתה לא מנסה להסתיר ממנו מידע לגבי אותו הנושא, אלא באפשרותך גם לגלות בפניו מידע חלקי אמיתי לגבי אותו הנושא כנל, ולהוסיף אליו גם מידע שגוי או להציג את המידע שאותו אתה מגלה, בצורה כזו שתגרום לשומע להשלים את התמונה של הסיפור בראש שלו, בצורה שונה מהמציאות כפי מה שהיא. כי כאשר אתה מספר למישהו משהו, ... לא שמע ושעליהם הוא רוצה לדעת. ובאפשרותך לספר חלקים אמיתיים מהסיפור ולהוסיף אליהם מידע שגוי, או על כל פנים לספר את החלקים האמיתיים בצורה כזו, שתגרום למוח של השומע, להשלים את הסיפור בדמיון שלו, בצורה שבה הוא יסיק מסקנות שגויות, לגבי המידע שאתה מנסה להסתיר ממנו. שזה שוב פעם אומר, שאם אתה לא רוצה שירמו אותך, אז כאשר אתה מגיע למסקנה כלשהי, עליך לבדוק כיצד הגעת אליה? האם באופן ישיר או באמצעות הסקת מסקנה כלשהי? והאם אימתת באופן מלא את המידע שגרם לך להגיע למסקנה שהגעת אליה? או שמא המסקנה שלך מבוססת על אמונה כלשהי, שיכולה להיות הטעייה כנל. ועוד אוסיף ואומר, שלפעמים האדם השומע הוא ... שלפעמים מספרים לו סיפור אחד, כדי להסתיר ממנו את הסיפור השני. ולפעמים חושפים בפניו מידע כלשהו (נידוב מידע לנדב מידע), דווקא כדי להסתיר ממנו מידע אחר. ולפעמים השומע מספיק חכם, כדי להתחיל לחשוד שמסתירים ממנו משהו, דווקא משום שמנדבים לו מידע שנראה בעיניו כמידע מיותר וכמידע לא רלוונטי לשיחה וכיוב. בצורה שגורמת לו לחשוד, שכנראה אם מספרים לו משהו אחד, כנראה שמסתירים ממנו משהו אחר. ולכן, לפעמים אם אתה מנדב
הגיוני או לא הגיוני, חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, מידע הגיוני, מידע לא הגיוני, מידע שנראה הגיוני, מידע שנשמע הגיוני, חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, האם המידע הגיוני? איך לדעת שמשהו נכון? למה לפתח את השכל? מה זה היגיון?
הגיוני או לא הגיוני, חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, מידע הגיוני, מידע לא הגיוני, מידע שנראה הגיוני, מידע שנשמע הגיוני, חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, האם המידע הגיוני? איך לדעת שמשהו נכון? למה לפתח את השכל? מה זה היגיון?
... או לא הגיוני, חכם או טיפש, 2 סוגים של מידע, מידע הגיוני, מידע לא הגיוני, מידע שנראה הגיוני, מידע שנשמע הגיוני, חכם שנראה טיפש, טיפש שנראה חכם, האם המידע הגיוני? איך לדעת שמשהו נכון? למה לפתח את השכל? מה זה היגיון? מהו ההבדל בין מידע שנשמע הגיוני לבין מידע שהוא באמת הגיוני? אליעד מסביר את החשיבות של הבחנה בין מידע שנשמע הגיוני לבין מידע שהוא באמת נכון. לעיתים, המידע עשוי להיראות הגיוני כי המבנה הלוגי שבו ברור ונשמע מוסבר היטב, אך בפועל יתכן שהוא שגוי. דוגמה לכך היא מקרים שבהם אנשים מציגים רעיונות או טיעונים שמשתמשים ... נוספת היא טענות או חוקים כמו תורת הקורונה, שבהם אנשים מייצגים רעיונות שנראים הגיוניים ומבוססים, אך בפועל הם לא נכונים. איך להבין אם המידע נכון? אליעד מציין שעלינו להיזהר מלהניח שמידע שנשמע הגיוני בהכרח נכון. לדוגמה, אם מישהו מקריא מספר מתוך מסמך, הוא עשוי להקריא אותו בצורה הגיונית מאוד, אך טעות קטנה כמו פספוס סימן המינוס יכולה לשנות את המשמעות לחלוטין. כלומר, המידע עשוי להיראות נכון ומאוד הגיוני, אך בפועל יש טעויות שאותן לא תמיד ניתן לזהות על פני השטח. האם כל דבר שנשמע לא הגיוני הוא אכן שגוי? כחלק מהתשובה לשאלה הזו, אליעד ... לבין מה שנכון. המפתח כאן הוא לא להסתמך על מה ששומעים או על מה שנראה הגיוני על פני השטח, אלא ללמוד כיצד לפתח חשיבה לוגית ולשפוט את המידע בצורה חכמה ומעמיקה יותר. אליעד מסיים את ההרצאה בהמלצה לשאול שאלות כמו איך לפתח את השכל? או מה זה היגיון? כדי לעודד את הצופים להמשיך להעמיק בתהליך הלמידה. מה זה היגיון? איך לפתח את השכל? איך לדעת אם משהו נכון? האם המידע הגיוני? איך לדעת אם משהו נשמע הגיוני? מתי מידע שנשמע הגיוני אינו נכון? ...
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
איך ליצור עניין? תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע?
... תקשורת בין אישית, איך לגרום למישהו לרצות להקשיב לך? איך לעניין מישהו? איך לקרוא אנשים? איך להבין מישהו? איך להבין אנשים? איך ליצור הקשבה? איך לדלות מידע? איך ליצור עניין ולגרום לאנשים להקשיב לך? בהרצאה זו, אליעד ... להשיג זאת, עליך להבין את הרצונות והצרכים של האדם שמולך ולהתאים את דבריך כך שהם יתאימו לצרכים אלו. אם אדם אומר משהו על מצבו, כמו קר לי, ניתן להסיק הרבה מידע על מצבו הפיזי, הרגשי והנפשי, וכך לדעת איך ליצור עניין ... במילים, אלא גם הנחות היסוד שמאחורי כל מילה. איך לזהות חיסרון או צורך מתוך שני משפטים? אליעד מציע שכשמישהו אומר קר לי מאוד בחדר הזה, ניתן להפיק מזה המון מידע, כמו למשל שמדובר באדם שמודע לסביבתו ומרגיש את מה שקורה לו. ... לא נמצא במצב של דיכאון עמוק, מכיוון שאדם דיכאוני לא תמיד ימצא טעם להתלונן. הניתוח של כל מילה במשפט, כמו למה הוא אמר מאוד ולא סתם קר לי, עוזר לדלות עוד מידע על מצבו של האדם. האם ניתן להפיק הרבה מידע משני משפטים? השאלה האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד היא שאלה חשובה, ואליעד מסביר כי ככל שאתה עוסק בניתוח מעמיק של המילים, אתה יכול להפיק מהם הרבה יותר ממה שנראה על פני השטח. אם יש לך יותר זמן לשוחח, כמובן שתוכל להפיק יותר מידע, אך גם בשיחה קצרה, עם תשומת לב לכל פרט וניואנס, ניתן ללמוד הרבה על האדם שמולך. לדוגמה, אם אדם אומר קר לי מאוד בחדר הזה, יש הרבה יותר מידע מאשר רק זה, כל מילה וההבהרה שלה מוסיפות מידע שיכול לעזור להבין את המצב שלו באופן רחב יותר. האם כדאי להסתמך על שני משפטים או שיחה ארוכה? אליעד מדגיש שבשיחה ארוכה יש יותר מידע ברור, אך לא תמיד יותר מידע מועיל. לעיתים, הרבה מידע יכול לשבש את המסקנות ולהפוך את האנליזה לפחות מדויקת. לכן, לדעת לנתח את כל מה שנאמר, גם אם מדובר רק בשני משפטים, יכול להניב את אותה תוצאה כמו בשיחה ארוכה. השאלה היא איך להפיק את המירב מהמידע המועט. סיכום לסיכום, יצירת עניין בשיחה לא קשורה להצגת ... אם מדובר רק בשני משפטים, יכול לאפשר לך להבין הרבה על האדם שמולך ולהשפיע עליו באופן משמעותי. איך ליצור עניין בשיחה? כיצד לזהות רצונות של אחרים? איך לדלות מידע משני משפטים? האם אפשר לדעת הרבה משני משפטים? איך ליצור ... בחר במילה מאוד ולא אמר סתם קר לי? המטרה היא לא להסיק את המשמעות המיידית, אלא להבין את ההקשר הרחב יותר של המשפט ואת המצב בו נמצא האדם. האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד? שאלה נוספת שהועלתה היא האם אפשר להפיק הרבה מידע משני משפטים בלבד, ולמה זה עשוי להיות קשה. אליעד מסביר כי כשיש לנו הרבה זמן לשוחח, אנו יכולים להוציא הרבה מידע מהשיחה, אבל אם יש לנו רק שני משפטים, הדרך להפיק את המידע היא לנתח כל מילה וכל הנחה שמסתתרת מאחוריה. אליעד מציין ... ושהוא מודע למצבו הפיזי. באמצעות ניתוח של מה שנאמר וההנחות שהאדם עשה לפני שהוא אמר את הדברים, ניתן ללמוד על הרבה היבטים אישיים ורגשיים שלו. כיצד להפיק מידע רב משני משפטים? ההבנה העמוקה של שני משפטים לא מתבצעת רק על ידי הסקת המידע הבסיסי של מה שאדם אומר, אלא יש לנתח כל פרט, כגון: למה אמר ... את הרצונות העמוקים של האדם. ניתוח נכון של משפטים מאפשר ללמוד המון על מחשבות האדם, ציפיותיו, ורצונותיו. ניתוח משפטים זהו תהליך שמאפשר לדלות הרבה יותר מידע ממה שנראה על פני השטח. לסיכום, הניתוח של כל מילה והמחשבה שמאחוריה מאפשר לפתח את היכולת להבין אנשים בצורה עמוקה יותר. האם כדאי להסתמך על שני משפטים או על שיחה ארוכה? שיחה ארוכה יכולה להפיק יותר מידע ברור אודות האדם, אבל אליעד מדגיש כי בעבודה עם שני משפטים, אם מבצעים ניתוח מעמיק, אפשר ללמוד על אותו אדם כמעט אותו הדבר. לפעמים פחות זה יותר, וכשיש לנו רק מעט מידע על אדם, חשוב לדעת איך להוציא את המיטב ממנו. באמצעות המון תשומת לב לכל פרט בשיחה, גם משפטים קצרים או חצי משפטים יכולים לגלות מידע חשוב מאוד. אליעד מסביר ששיחה ארוכה לא תמיד תועיל יותר, כי לפעמים יותר מדי מידע יכול לשבש את המסקנות. סיכום לסיכום, יצירת עניין בשיחה אינה ... בשיחה, אפילו אם מדובר רק בשני משפטים, יכול לאפשר לך להבין הרבה על האדם שמולך ולהשפיע עליו. איך ליצור עניין בשיחה? כיצד לזהות רצונות של אחרים? איך לדלות מידע משני משפטים? האם אפשר לדעת הרבה משני משפטים? מה השאלה? ש: ... שלך היא איך אפשר את השני משפטים להפוך להרבה מאוד אינפורמציה זאת בעצם מהות השאלה, זאת אומרת שלו יצויר שהייתי יכול להגיד לך שבשני המשפטים האלה יש הרבה מאוד מידע אז ממילא כבר אומר לך שני משפטים אתה יודע מה אתה יכול ללמוד עליו בשני משפטים אינסוף מידע, עכשיו השאלה היא בעצם איך גורמים לך משני משפטים שמישהו אמר לך לדלות המון מידע זאת בעצם השאלה והתשובה היא כשאתה אומר שני משפטים מה המידע שאתה יכול לתת לעצמך על השני משפטים שאמרת נגיד שאתה אומר קר ...
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
לשמור סוד, שמירת סוד, לגלות סודות, לספק מידע, לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע, פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן
... סוד, לגלות סודות, לספק מידע , לנדב מידע, להסתיר מידע, הסתרת מידע , פתיחות חברתית, ערך עצמי, הערכה עצמית, למצוא חן למה אנשים מספרים מידע מיותר על עצמם? אליעד כהן מסביר שאנשים רבים מרגישים צורך בלתי נשלט לספק מידע מפורט ומיותר על עצמם במהלך שיחות עם אחרים. הוא מציג מצב ... מדגיש כי נטייה זו לספק מידע עודף נובעת מכך שהאדם מאמין שזה יגרום לו להרגיש טוב יותר ... שלמרות שלכאורה מסירת המידע עשויה לפגוע באדם שמספר (כגון חשיפת מידע שעלול לגרום אי - נעימות או חרטה מאוחר יותר), עדיין האדם ... יותר לכך שאנשים משתפים מידע שלא נשאלו עליו, היא הצורך למצוא חן בעיני האחר. המספר ... על עצם העובדה שיש לו מידע ייחודי לספק. כאשר האדם מספר פרטים שאחרים לא יודעים, הוא ... מדוע יש קושי להסתיר מידע בשיחה? בהמשך, אליעד כהן מסביר שלעתים יש קושי אמיתי להסתיר מידע או לא לשתף אותו בשיחה. לדוגמה, כאשר נשאלת שאלה פשוטה, ... או כאילו הם מסתירים מידע בכוונה, ולכן הם יעדיפו לחשוף אפילו מידע שלילי או לא רצוי. הוא מתאר מצב שבו אדם חש שאם לא ישתף במידע המבוקש, יופעל עליו לחץ חברתי, או שהוא יואשם בכך שהוא ... בלחץ הזה יעדיפו לנדב מידע בקלות, גם אם הוא פוגע בהם או גורם להם להיראות פחות טוב ... שגורמים לאנשים לספק מידע מיותר או להאריך בדיבור, ומציע שאדם ינסה לשלוט בדחף הזה, ... את עצמו האם שיתוף המידע באמת מועיל לו או שהוא רק מספק צורך רגעי של קבלת הערכה ... להתגבר על הצורך לחשוף מידע מיותר? אליעד כהן מציע להכיר במודעות פנימית את הדחף לספר מידע מיותר ולנסות להשתיק אותו. הוא ממליץ לאדם לשאול את עצמו: ... לאדם לבחור מתי לשתף מידע ומתי לשמור אותו לעצמו. אליעד מסכם כי המודעות לכך שלכל ... לבחור מתי ואיך לחשוף מידע היא חלק חשוב בניהול תקשורת אפקטיבית ומוצלחת. איך לשמור ... איך לשלוט בדחף לשתף מידע? האם כדאי להסתיר מידע בשיחה? מה הקשר בין פתיחות חברתית וערך עצמי? איך להתמודד עם לחץ חברתי לספר מידע? איך לגרום לאנשים להעריך אותי יותר? ...
למה קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? 2 גורמים שמקשים לקבל החלטה
למה קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? 2 גורמים שמקשים לקבל החלטה
... קשה לקבל החלטות? 2 הסיבות שבגללן קשה להחליט, חוסר מידע, חוסר שלמות, למה קשה להחליט? איך לקבל החלטה בלב שלם? איך לעזור למישהו לקבל החלטה? למה אני לא מצליח להחליט? ... שזה נשמע פשוט, אנשים רבים מתקשים בקבלת החלטות. אליעד כהן מסביר בהרצאתו ששני גורמים עיקריים מקשים על תהליך קבלת ההחלטות: חוסר מידע - האדם לא יודע אילו השלכות תהיינה לכל אפשרות, ולכן מתקשה להעריך איזו מהאפשרויות עדיפה. חוסר שלמות בהחלטה - גם כאשר כל המידע זמין, ההחלטה יכולה להיות קשה מכיוון שכל אפשרות מכילה יתרונות וחסרונות, והאדם לא רוצה לוותר על היתרונות של האפשרות שלא יבחר בה. איך חוסר מידע מקשה על ההחלטה? כאשר חסר מידע, האדם מוצא את עצמו במצב של אי - ודאות. הוא לא יכול לחזות את ההשלכות המדויקות של ההחלטות שלו, ולכן מתקשה ... טוב יותר על עתידו - הוא לא יודע איפה יהיה טוב יותר מבחינת השכר, התנאים, הסביבה החברתית, או ההתקדמות המקצועית. בגלל חוסר המידע הזה, קשה לו לבחור. מנגד, במצבים בהם המידע ברור לגמרי - קבלת ההחלטה הופכת פשוטה יותר. לדוגמה, אם אדם נמצא בסכנת חיים, כמו במקרה של שריפה או משאית ... להתחיל איתו קשר. ואם אתה יודע בוודאות שהוא לא מעוניין בך, אתה גם לא מתקשה - אתה פשוט לא מתחיל איתו קשר. הקושי נובע מהמצב שבו המידע חסר ואינך יודע כיצד האדם השני יגיב, ואז קשה להחליט. למה קשה לקבל החלטה גם כשיש את כל המידע? אליעד כהן מסביר שגם כאשר כל המידע זמין, לעיתים קשה להחליט, כי ההחלטה אינה בין אפשרות טובה לאפשרות רעה, אלא בין שתי אפשרויות שיש לכל אחת ... נכונה. איך לעזור לאדם לקבל החלטה בקלות? אליעד כהן מציע שתי דרכים עיקריות לסייע לאדם שמתקשה להחליט: לוודא שהוא משיג את כל המידע האפשרי - אם הקושי שלו נובע מחוסר מידע, עליו לנסות לברר עוד פרטים שיסייעו לו להבין איזו אפשרות עדיפה לו. לעזור לו להשלים עם העובדה שאין החלטה ... צריך לפתח לקבלת החלטות קלה? לסיכום, אליעד כהן מציין שתי מיומנויות חשובות שצריך לפתח כדי להקל על קבלת החלטות: יכולת לחפש מידע ולפעול גם כאשר יש חוסר במידע - להבין מה בדיוק חסר ולהשלים את הפער. יכולת להיות שלם עם החלטה שאינה מושלמת - לקבל את העובדה שכל בחירה כוללת גם ויתור על משהו אחר. ברגע שהאדם יוכל להפריד בין קבלת מידע לבין הקושי הרגשי של הוויתור, הוא יוכל לקבל החלטות בצורה מהירה ויעילה יותר. איך לקבל החלטה בלב שלם? למה אני ... קבלת החלטה משמעה שהאדם מחליט איזו אפשרות נראית לו עדיפה על פני האחרות. קושי בקבלת החלטות נובע משתי סיבות עיקריות: 1. חוסר מידע - האדם מתקשה לבחור כיוון שהוא אינו יודע בוודאות אילו השלכות יהיו לכל בחירה. 2. חוסר שלמות בהחלטה - האדם יודע את כל הפרטים, אך מתקשה להחליט משום שכל אפשרות כוללת גם יתרונות וגם חסרונות. כיצד חוסר מידע משפיע על קבלת ההחלטה? כאשר אדם אינו יודע אילו תוצאות יגרום כל צעד שהוא ישקול, קשה לו לבחור. לדוגמה, אם אדם ... קלה - למשל, אם אדם רואה שריפה, הוא מיד מחליט לברוח, משום שברור לו לחלוטין שהישארות תגרום לו לנזק גדול יותר מאשר הבריחה. חוסר מידע יכול להיות מכריע בהחלטות כמו האם להתחיל קשר זוגי. אם אדם יודע בוודאות שמישהו אינו מעוניין בו, לא תהיה לו דילמה כלל - אך אם המידע חסר והוא אינו יודע כיצד הצד השני מרגיש, הוא יתקשה לקבל החלטה. מה קורה כשכל המידע זמין ובכל זאת קשה להחליט? גם כאשר יש לאדם את כל המידע, הוא עדיין יכול להתקשות בקבלת החלטה. הסיבה לכך היא שההחלטה אינה בין טוב לרע, אלא בין טוב לטוב או רע לרע. לדוגמה, אם אדם בוחר בין שתי משרות טובות, הוא לא מתקשה כי אין לו מידע, אלא כי כל בחירה כוללת יתרונות וחסרונות. במצב כזה, קבלת ההחלטה מקשה עליו משום שהוא מרגיש שהוא מוותר על משהו טוב בכל אפשרות. איך לעזור למישהו לקבל החלטה? כאשר אדם מתלבט, חשוב להבין מה מקשה עליו: - האם חסר לו מידע? במקרה כזה, עליו לאסוף מידע נוסף כדי להחליט בצורה מושכלת. - האם הוא מתקשה להחליט כי אינו רוצה לוותר על משהו? כאן יש צורך בעבודה על ... שהאושר אינו תלוי בהחלטה מסוימת, אלא בגישה של האדם לחיים. מהן שתי המיומנויות שצריך לפתח כדי לקבל החלטות בקלות? 1. יכולת להשיג מידע ולהסתדר עם חוסר מידע - לדעת כיצד לחקור נושא ולברר את הנתונים החשובים להחלטה. 2. יכולת להיות שלם עם החלטות לא מושלמות - להבין שכל החלטה כוללת ויתור כלשהו, ולהשלים עם כך. כאשר אנשים יצליחו להפריד בין הצורך במידע לבין הקושי הרגשי של ויתור על אפשרות אחרת, קבלת ההחלטות תהיה פשוטה ומהירה יותר. איך לקבל החלטה בלב שלם? למה ... זה קודם כל נקרא החלטה, עכשיו למה לאנשים קשה לקבל החלטה בן אדם יכול להיות לו קשה לקבל החלטה מאחת משתי סיבות אפשריות או שחסר לו מידע או שהוא לא שלם עם המידע שיש לו אני אסביר מה זה אומר בסדר. ש: אמרת אותו דבר. אליעד: זה שני דברים שונים בתכלית שתי בעיות שונות ... עבודות שהוא צריך לקבל והוא לא יודע אני אלך לעבוד פה או אני אלך לעבוד פה למה הוא לא יודע להחליט כי יכול להיות שאין לו את כל המידע, מה זאת אומרת אין לו את כל ה
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
איך לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על מישהו? איך לגלות משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה?
... לחקור אנשים? איך לגלות מידע? איך לחשוף מידע? איך לברר מידע? איך לנהל שיחה? מיומנויות שיחה, איך לדעת משהו על ... משהו? איך לדובב מישהו? איך לגלות שקר? איך לגלות בגידה? איך לגלות מידע מאנשים בלי לשאול אותם ישירות? אליעד כהן מסביר בהרחבה ובצורה מפורטת כיצד ניתן לחקור אנשים, לגלות מידע עליהם, לחשוף שקרים, בגידות, או כל מידע אישי אחר, מבלי לשאול אותם באופן ישיר. בהרצאה מוצגת ... בנושאים אישיים או במערכות יחסים. לכן, נדרש למצוא דרך עקיפה להשגת המידע. מהי השיטה לגלות מידע עקיף? השיטה המפורטת שאליעד מציג בנויה על ההבנה שכל ... אנשים? אליעד ממליץ לפעול לפי השלבים הבאים: תחילה, הגדירו בדיוק את המידע שאתם רוצים לגלות - לדוגמה, אם אתם חושדים שאישה ... אינו מודע לכך שהוא נחקר, ולכן התגובות שלו יהיו כנות יותר, ואנו נקבל מידע אמין. לדוגמה, במקום לשאול ישירות אם היא בגדה, נשאל ... לברר. כך נמנעים מעימותים, משקרים ישירים או מנזק ביחסים, ומקבלים מידע אמין ואובייקטיבי. איך אפשר להתאמן בשיטה הזו? אליעד ... יותר גם על אחרים. איך לגלות שקרים? איך לדעת אם בוגדים בי? איך להשיג מידע מאנשים? מיומנויות שיחה וחקירה איך לדובב אדם בלי ...
ספקות ולוגיקה, איך לצאת מספק באמצעות חשיבה לוגית? איך לדעת מה נכון? איך לדעת מה האמת? איך למצוא תשובה לשאלה באי וודאות? הסקה לוגית, מידע לוגי, מידע אקראי, תהליכי הסקת מסקנות, מה בטוח נכון? ידע כללי, תהליכי הסקת מסקנות
ספקות ולוגיקה, איך לצאת מספק באמצעות חשיבה לוגית? איך לדעת מה נכון? איך לדעת מה האמת? איך למצוא תשובה לשאלה באי וודאות? הסקה לוגית, מידע לוגי, מידע אקראי, תהליכי הסקת מסקנות, מה בטוח נכון? ידע כללי, תהליכי הסקת מסקנות
... מספק באמצעות חשיבה לוגית? איך לדעת מה נכון? איך לדעת מה האמת? איך למצוא תשובה לשאלה באי וודאות? הסקה לוגית, מידע לוגי, מידע אקראי, תהליכי הסקת מסקנות, מה בטוח נכון? ידע כללי, תהליכי הסקת מסקנות איך להתמודד עם ... מה נכון או מה אמת בסיטואציה כזו? יש מקרים בהם זה בלתי אפשרי לדעת בוודאות את התשובה הנכונה, משום שמדובר במידע אקראי ולא לוגי. אליעד מציין שלפעמים, השאלות שאנו שואלים לא בהכרח נתונות להסבר לוגי או הגיוני, ולעיתים יש צורך להבין מהו המידע האקראי ומהו המידע הלוגי. דוגמה לכך היא שאלה כמו איך אומרים בסינית שולחן? - אין דרך לוגית להגיע לתשובה לשאלה הזו ללא מקורות חיצוניים, כי מדובר במידע שנשען על מוסכמות שפה. לעומת זאת, שאלות כמו האם מישהו מאחר לעבודה כל יום? ניתנות לתשובה לוגית, כי מדובר בהסקה מתוך עובדות. ההבדל בין מידע לוגי ומידע אקראי אליעד מסביר את ההבדל בין מידע לוגי למידע אקראי: - מידע לוגי הוא כזה שניתן להגיע אליו על ידי חשיבה או הוכחה עצמאית, מבלי להסתמך על ידע חיצוני. לדוגמה, אם מישהו מאחר לעבודה כל יום, אז הוא לא תמיד מגיע בזמן - זו הסקה לוגית. - מידע אקראי הוא מידע שמוסכם על ידי החברה או תלוי במוסכמות שאינן ניתנות להסבר לוגי ישיר, כמו המילה הסינית לשולחן. אין דרך לוגית להסיק את המידע הזה רק מתוך עצמך. מה לעשות כשאי אפשר לדעת מה נכון? כאשר אנו לא יכולים לדעת בוודאות את ... בהשערה שלנו, אז ייתכן שהיא נכונה. איך לפתח חשיבה לוגית? חשיבה לוגית היא היכולת להסיק מסקנות נכונות מתוך מידע נתון, גם אם מדובר במידע מוגבל. כדי לפתח חשיבה לוגית, אליעד מציע ללמוד על מושגים כמו הסקה לוגית, ניתוח סיבתיות ... כלים אלה מסייעים לנו לנתח מחשבות ולשאול את עצמנו: האם מה שאני חושב עומד בהיגיון או לא? חשיבה לוגית גם על מידע אקראי לפעמים, אנחנו נתקלים במידע שאין לו הסבר לוגי ישיר, כמו במקרה של שפה או מוסכמות. גם אז, ניתן לבצע בדיקה לוגית - ... כדי להתמודד עם ספקות, עלינו לפתח את החשיבה הלוגית שלנו, לבדוק כל מחשבה בצורה מדוקדקת, ולהבין מתי נדרש מידע אקראי ומתי אפשר להסתמך על הסקה לוגית. דרך זו עשויה להקטין את הספקות ולקרב אותנו למענה ... באמת התכוון לברכה, או שיש לכך סיבה סמויה אחרת? לפעמים, אין דרך לוגית לדעת בוודאות מהי התשובה הנכונה, משום שהמידע עצמו אינו מידע לוגי אלא מידע אקראי. דוגמה בולטת לכך היא הניסיון לענות על השאלה: איך אומרים בסינית שולחן? אפשר לחשוב על העניין כמה שרוצים, אבל בלי לקבל מידע חיצוני (כמו ללכת ולברר באמת איך אומרים שולחן בסינית), לא ניתן להגיע למסקנה לוגית כלשהי. זהו מידע אקראי שנובע ממוסכמות שפה ואינו נובע מחוק לוגי. איך להבדיל בין מידע לוגי למידע אקראי? מידע לוגי הוא כזה שניתן להגיע אליו על ידי חשיבה או הוכחה, גם בלי ידע כללי חיצוני. לדוגמה, אם ... בכל יום, לא ניתן לטעון שהוא תמיד מגיע בזמן. זוהי הסקה לוגית המתבססת על ניתוח העובדות עצמן. לעומת זאת, מידע אקראי הוא כזה שלא ניתן להסיק אותו רק באמצעות חשיבה פנימית. לדוגמה, השאלה איך קוראים בסינית לשולחן? או למה מישהו אמר בוקר טוב? איננה בהכרח ברת - הוכחה לוגית. היא יכולה להיות תלויה במידע חיצוני שאינו נובע מחוק או הסבר לוגי. מה עושים כשאי אפשר לדעת מה נכון באופן לוגי? ... ביכולת להסיק מסקנות נכונות משורה של נתונים, בלי קשר לידע חיצוני על העולם. לדוגמה, איך קוראים לי? איננו מידע לוגי טהור, אלא
מחלקת מכירות, שיפור תהליכי המכירה, שיפור מחלקת מכירות, ניהול המכירות והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות
... והשיווק בארגון, שיפור תהליכי השיווק, הטמעת מידע המכירות במחלקת המכירות, הכנת מידע על המוצר, ארגון המידע השיווקי, ארגון המידע המכירתי, איך להכין חומרי שיווק? איסוף חומרים לצורך הכנת חומרי שיווק, ארגון המידע של מחלקת המכירות, תיעוד המידע של מחלקת המכירות, השמה לאנשי מכירות, גיוס אנשי מכירות וכאן נסביר לגבי תהליכים מקבילים שיש ... הם יכולים או להיות שיקוף וביאור והמחשה של מידע אמיתי ומדויק על המוצר שאותו אנו רוצים למכור? או שהם יכולים להיות מסרים כאלו ואחרים, שהם ... כי כמו שהסברתי, עליך לנסות להבין מה המידע שאותו אתה מעביר ללקוח שלך בשיחות המכירה ומשם לגזור את רשימת חומרי השיווק שאתה רוצה להכין. ... שלטובת העסק, כדאי שתהיה לו רשימה של כל המידע שיש לו על המוצר, רשימה שממנה ניתן לאחר מכן להכין חומרי שיווק, אבל כדאי להכין את המידע הזה, גם בלי קשר לרצון להכין מהם חומרי שיווק בפועל. ואני אסביר: נניח שאנחנו רוצים לעבוד ... לו בתהליך המכירה. וצריכים לקחת את כל המידע שמועבר ללקוח בתהליך המכירה וממנו ועבורו להכין את חומרי השיווק. לדוגמה, נניח שבפגישה אנחנו ... ורצוי מאוד להכין את הרשימה הזאת, של כל המידע על המוצר ושל כל המסרים שאנחנו רוצים להעביר ללקוח בתהליך המכירה, גם בלי קשר לתהליך השיווק, ... שלו. וכדאי שהרשימה תהיה מסודרת לדוגמה לפי מידע על המוצר, מידע שהלקוח חייב לדעת, מידע שכדאי שהלקוח ידע, תשובות לשאלות נפוצות של לקוחות, לפי קטגוריות וסיווגים וכולי. ואת המידע הזה כדאי להכין אותו עבור מחלקת המכירות ולא רק עבור מחלקת השיווק. דהיינו, זה נכון לומר שכדאי מאוד שלמחלקת השיווק יהיה מידע מסודר על כל המאפיינים השונים של המוצר שאותו רוצים לשווק. וזה נכון לומר שכדי להכין חומרי ... שיווק, כדאי מאוד שתהיה רשימה מסודרת של כל המידע המכירתי שמעבירים ללקוח בתהליך המכירה. אבל כדאי מאוד שהארגון עבור עצמו יחזיק מאגר מידע קובץ תיעוד, של כל המידע שמעבירים ללקוח על המוצרים השונים של החברה. ושהמידע יהיה מסודר לפי סיווגים שונים וכיוב. וזה על מנת לעזור להטמעת המידע בתוך מחלקת המכירות עצמה, גם בלי קשר לתהליכים השיווקיים שאפשרי לאחר מכן לגזור מהמידע הזה. לסיכום: כדאי לעסק להיכן מאגר מידע מסודר של כל המידע שיש לו לגבי המוצרים שאותם הוא מוכר, כולל מידע בסיסי כזה או אחר, ועד תשובות לשאלות נפוצות או נדירות של לקוחות לגבי המוצרים שהעסק מוכר. והמידע הזה יכול לשרת גם את מחלקת המכירות וזה במקביל לכך שהוא יכול גם להיות בסיס טוב עבור מנהל ... שיווק וכולי. כי כנל, יש מוצר, על המוצר יש מידע. את המידע צריך מנהל המכירות ואנשי המכירות. ובמקביל, את אותו המידע ממש, בהמשך, ישתמשו בו גם מחלקת השיווק ומנהל השיווק להכנת חומרי השיווק. כאשר מהות חומרי ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שיווק בשוק תחרותי, שיווק למתחרים, פחד מהעתקת חומרי שיווק, פחד שהמתחרים יעתיקו חומרי שיווק, פחד שהשיווק יוצר ביקוש למתחרים, פחד מתחרות עסקית, פחד שהמתחרים ילמדו ממני, להסתיר מידע מהמתחרים, ליצור ביקושים למתחרים, לשווק גם את המתחרים, למכור גם את המתחרים, איך ליצור חומרי שיווק בצורה נכונה? הפקת חומרי שיווק, הפצת תוכן שיווקי, בידול שיווקי, משפך שיווקי רחב, משפך שיווקי צר, לגרום ללקוחות לרצות לרכוש דווקא ממך, למה לקנות דווקא ממך? תכנון חומרי שיווק
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מידע, איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם גירושין? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: מידע, מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה לא להתאבד? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי מומלץ, מאמן אישי לבני נוער, אימון אישי להצלחה בתחום מידע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5469 שניות - עכשיו 22_05_2025 השעה 20:06:07 - wesi1