אוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגוןאוטומציה ארגונית, אוטומציה של תהליכים, מחשוב תהליכים בארגון, תיעוד הידע הארגוני, תהליכי אוטומציה, טכנולוגיה בארגון, מחשוב ארגוני, חשיבות האוטומציה בארגון, אוטומציה של הארגון, אוטומציה עסקית, אוטומציה לעסקים, תיעוד הידע בארגון מהי אוטומציה ארגונית ומהם היתרונות שלה? אוטומציה ארגונית היא תהליך שבו משימות החוזרות על עצמן בתוך הארגון ... משימות בארגון חוזרות על עצמן בתדירות גבוהה ויכולות לעבור אוטומציה. לדוגמה, שליחת אימיילים ללקוחות, הפקת דוחות, ביצוע חישובים וכדומה. תיעוד הלוגיקה: חשוב להבין באופן מדויק כיצד העובדים מבצעים כל משימה. שלב זה כולל תשאול עובדים ומנהלים לגבי השלבים שהם ... עובדים מתחלפים או נעדרים. כך נשמרת הפרודוקטיביות, האיכות והיעילות לאורך זמן. ניהול עובדים ניהול ארגונים אוטומציה עסקית מחשוב תהליכים תיעוד ידע ארגוני היתרונות של אוטומציה בארגון אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בתהליך האוטומציה הוא הפיכת משימות ארגוניות לאוטומטיות באמצעות מחשב. ... אותן פעולות שוב ושוב, ניתן להגדיר את הלוגיקה של המשימות הללו כך שהן יבוצעו אוטומטית על ידי מערכת ממוחשבת. תיעוד הלוגיקה הארגונית מעבר ליתרונות הברורים של חיסכון בזמן, יעילות, צמצום טעויות ושיפור הפרודוקטיביות, אחד היתרונות הנוספים והמהותיים של אוטומציה הוא בכך שהיא מאפשרת תיעוד של הלוגיקה הארגונית והניהולית. כלומר, ברגע שהלוגיקה של המשימות מתועדת בתוך מערכת ממוחשבת, הידע הארגוני אינו תלוי עוד בעובד ... יש לבצע את השלבים הבאים: ניתוח תהליכים - מזהים אילו משימות חוזרות על עצמן ואילו תהליכים ניתן להפוך לאוטומטיים. תיעוד הלוגיקה - מבינים את השלבים המדויקים שהעובד מבצע בכל פעם שהוא מבצע את המשימה. הגדרת תהליכים - מגדירים חוקים ... כמנוע לניהול ידע כפי שצוין, האוטומציה היא לא רק דרך להפוך תהליכים ליעילים יותר, אלא היא גם כלי עוצמתי לתיעוד החשיבה הניהולית של הארגון. כאשר מתעדים תהליכים וממירים אותם לקוד, ניתן לשמור על הידע הניהולי גם כאשר כוח האדם ...