אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מחיר זול ✔איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
איך לבקש הנחה בצורה נכונה?

כאשר אדם מעוניין לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות עולה הצורך לבקש הנחה על המחיר. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה כך שמסבכים את הסיכוי להשיג אותה, מבלי לפגוע במערכת היחסים עם המוכר? ישנן שתי דרכים עיקריות לבקש הנחה, כאשר אחת עשויה להוביל לתוצאה הרצויה ואילו השנייה עשויה להחמיר את המצב ולהפחית את הסיכוי לקבל את ההנחה.

מהי הנחה ומדוע מוכר עשוי להעניק אותה?

הנחה היא למעשה ויתור על חלק מהמחיר המבוקש על המוצר או השירות, כלומר, המוכר מסכים למכור את המוצר במחיר נמוך יותר ממה שהוא הציע בהתחלה. ברגע שאתה מבקש הנחה, אתה בעצם מבקש מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין איך לגרום למוכר להיות מוכן להעניק הנחה.

הדרך השגויה לבקש הנחה: תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר

דרך אחת לבקש הנחה היא על ידי תקיפת המוכר או המוצר. כלומר, אם הלקוח פונה למוכר עם אמירות כמו:

- "למה זה כל כך יקר?"

- "המוצר הזה לא שווה את המחיר"

- "אתה גנב! אצל אחרים זה עולה פחות"

הגישה הזו לא רק שלא תעודד את המוכר להוריד את המחיר, אלא גם תגרום לו להרגיש מותקף. המוכר עלול להרגיש שנפגע או נעלב, והתגובה שלו עשויה להיות התנגדות לבקשה שלך. לאחר מכן, במקום להגיע לעסקה, תיווצר ביניכם תחושת חוסר כבוד, והמוכר ירגיש שאין סיבה להוזיל את המחיר אם הלקוח לא מעריך את המוצר או את העבודה שהושקעה בו.

הדרך הנכונה לבקש הנחה: הערכה למוצר ולהביע קושי כלכלי אישי

בניגוד לתקיפה, הדרך הנכונה לבקש הנחה היא על ידי הערכת המוצר והבעת קושי אישי כלכלי. במקום לזלזל במוצר או במוכר, כדאי להבהיר שהמוצר הוא טוב אך התקציב שלך מוגבל. אפשר להשתמש במשפטים כמו:

- "המוצר הזה שווה כל שקל, פשוט כרגע אין לי אפשרות לשלם את מלוא הסכום."

- "אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל הנחה קטנה?"

- "אין ספק שהמחיר הוגן, פשוט כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי?"

גישה זו מראה למוכר שלא מדובר בתקיפה של המוצר או של המחיר, אלא בצורך אישי של הלקוח, דבר שמאפשר למוכר להרגיש אמפתיה כלפיו. כאשר המוכר מבין שאתה מעריך את המוצר אך מתקשה כלכלית לשלם את המחיר המלא, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים להוריד את המחיר ויבוא לקראתך.

סיכום: איך להגדיל את הסיכוי לקבל הנחה?

במקום לתקוף את המוכר או את המוצר, כדאי להציג את המוצר כטוב וראוי למחירו, אך להבהיר שאתה נתקל בקושי כלכלי שמקשה עליך לשלם את המחיר המלא. כך אתה מציב את עצמך כקונה מכבד ואמיתי, דבר שיגדיל את הסיכוי שלך לקבל את ההנחה המבוקשת.
איך לבקש הנחה בצורה נכונה?

כאשר אדם רוצה לרכוש מוצר או שירות, פעמים רבות הוא מעוניין לקבל הנחה על המחיר המבוקש. השאלה היא, איך נכון לבקש הנחה? ישנן שתי דרכים עיקריות לעשות זאת - אחת שמגבירה את הסיכוי לקבל הנחה, והשנייה שפועלת לרעת המבקש. הבנה של שתי הגישות הללו תאפשר לכם לבחור בדרך שתעזור לכם להשיג את התוצאה הרצויה.

מהי הנחה ולמה מוכר עשוי להעניק אותה?

הנחה היא למעשה ויתור של המוכר על חלק מהמחיר המבוקש עבור המוצר או השירות שהוא מציע. כאשר מבקשים הנחה, בעצם מבקשים מהמוכר להרוויח פחות על העסקה. לכן, חשוב להבין כיצד לגרום למוכר לרצות להיענות לבקשתכם.

הדרך השגויה - תקיפת המוכר והוזלת ערך המוצר

אחת הדרכים הרעות לבקש הנחה היא באמצעות תקיפת המוכר או המוצר. זה נעשה על ידי אמירות כגון:
  • "למה זה כל כך יקר?"
  • "המוצר הזה לא שווה את המחיר."
  • "אתה גנב! אצל אחרים זה עולה פחות."
כשמדברים כך אל המוכר, הוא עלול להרגיש מותקף או נעלב. במקום לעודד אותו להוזיל את המחיר, הגישה הזו דווקא תגרום לו להתנגד. מדוע שמוכר ירצה לתת הנחה למישהו שמזלזל במוצר שלו או בפעילות העסקית שלו? בסופו של דבר, כל אדם זכאי לקבוע את המחיר שהוא רוצה לגבות, ואם הלקוח אינו מרוצה מהמחיר - הוא תמיד יכול ללכת למקום אחר.

הדרך הנכונה - הערכת המוצר והבעת קושי כלכלי אישי

לעומת זאת, ניתן לבקש הנחה בגישה שמביעה הערכה למוכר ולמוצר, אך מצביעה על מגבלה אישית של הקונה. גישה זו כוללת אמירות כמו:
  • "המוצר הזה שווה כל שקל, פשוט כרגע אין לי אפשרות לשלם את מלוא הסכום."
  • "אני מאוד רוצה לרכוש את זה, אבל התקציב שלי כרגע מוגבל. אפשר לקבל הנחה קטנה?"
  • "אין ספק שהמחיר הוגן, פשוט כרגע זה קצת מעבר ליכולת שלי. יש אפשרות להנחה כלשהי?"
בדרך זו, במקום ליצור התנגדות אצל המוכר, אתם גורמים לו להרגיש אמפתיה כלפיכם. כאשר המוכר מבין שאתם מעריכים את המוצר אך מתקשים לשלם, הוא עשוי להיות יותר נוטה לבוא לקראתכם.

לסיכום - איך להגדיל את הסיכוי לקבל הנחה?

במקום לתקוף את המחיר או את המוכר, כדאי להציג את המוצר כטוב וראוי, אך להבהיר שקיימת מגבלה כלכלית שמקשה על הרכישה. כך אתם מציבים את עצמכם כקונים מכבדים ולא כקונים תוקפניים, מה שיגדיל את הסיכוי שתקבלו את ההנחה המבוקשת.
חיזוק ביטחון עצמי חוסר כבוד איך להעניק איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים איך להרוויח תקיפה מרגיש שהמוצר יקר מצביעים לרכוש את המוצר איך לחזק ביטחון עצמי איך לבקש איך לבקש הנחה איך לבקש הנחה על מוצר איך לגרום למוכר לתת לך הנחה איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר יקר ללקוח איך למכור מוצרים יקרים איך לקבל הנחה איך לשכנע איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה אין לי כסף בקשת הנחה האם המוצר יקר האם המחיר גבוה מידי האם המחיר הוא רק תירוץ האם המחיר יקר מידי האם לבקש הנחה הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר שלך יקר המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הנחה הנחה על מוצר הנחה על מוצרים הנחות התנגדות למחיר התנגדות מחיר זה יקר לי טיפים טיפים לתקשורת בין אישית יקר יקר לי יקר ללקוח כסף לא שווה לבקש לבקש הנחה לבקש הנחה בצורה נכונה לבקש הנחה על מוצר לגרום למוכר לתת לך הנחה להתווכח על המחיר למה אין לי כסף למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה לקוח מבקש הנחה למה מוצר יקר למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצרים יקרים לקבל לקבל הנחה לקבל הנחה על מוצר לקוח לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מבקש הנחה לקוח מתנגד למחיר לקוחות לשכנע לשכנע את המוכר לשכנע מוכר לשכנע מוכר לתת לך הנחה לתת לך הנחה מוצר מוצר יקר מוצר יקר מידי מוצר לא שווה את הכסף מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מרגיש שהמוצר יקר מתי לבקש הנחה מתי לקוח מבקש הנחה מתנגד למחיר קשה למכור מוצר יקר שכנוע תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
מבצעי מכירות, איך למכור ללקוח מוצר בהנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים
... הנחה ללקוח? איך להציג ללקוח מחיר מוצר במבצע? איך להציג ללקוח הנחה על מוצר? הנחת מבצע, איך להציג ללקוח מחיר זול? איך להציג ללקוח הטבת הנחה? איך להציג ללקוח הטבת מחיר? תמחור מוצר זול, להוריד את המחיר של המוצר, איך לתמחר מוצר? איך למכור מוצר זול? איך למכור מוצר בהנחה? איך להציג הנחה על מוצר? איך להציג יתרון של מחיר זול? איך לפרסם מחיר זול? איך למכור בזול? איך להציג את המחיר הכי זול? תחרות מחירים והפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות ביותר של ... מוצר שיש עליו הנחה, היא שבטעות הם שותלים ללקוח את המחשבה שאומרת, שכדאי לו לקנות את המוצר, רק או בעיקר בגלל המחיר הזול שלו. במובן, שלפעמים איש המכירות אומר ללקוח, כדאי לך לקנות את המוצר הזה, כי יש עליו הנחה מאוד גדולה. ... תהיה עוד יותר טובה ללקוח, גם בגלל המחיר. אבל לא לשדר ללקוח, שכדאי לו לבצע את העסקה רק או בעיקר בגלל המחיר. לסיכום: צריכים וקריטי לדעת, איך להציג ללקוח מחיר זול ואיך להציג ללקוח הטבת הנחה והטבת מחיר על מוצר כלשהו. שלא ישתמע שכדאי ללקוח לרכוש, כי זה זול. אלא ...
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית
איך לקבוע מחיר? איך לתמחר מוצר? שיטות תמחור מוצר, תמחור פסיכולוגי, קביעת מחיר למוצר, איך קובעים מחיר לשירות? מחיר זול, מחיר יקר, איך מתמחרים שירות? NLP, כלכלה התנהגותית איך לקבוע מחיר נכון למוצר או לשירות? בקביעת מחיר למוצר או לשירות קיימים ... תמיד כדאי לכתוב פחות מ - 40 כי זה עלול לעורר תהיות או חשדות לגבי האמינות של המחיר. מתי מחיר גבוה יכול להיתפס כזול יותר? אליעד מסביר תופעה מעניינת שבה לפעמים מחיר גבוה דווקא יוצר רושם שהמוצר זול יותר ממה שהוא באמת. למשל, מוצר שמחירו 90 שקלים עשוי לעורר תחושה שהמחיר נדחף בכוונה קרוב ל - 100 אך נעצר רגע לפני, מה שעלול לגרום ללקוח לחשוב שמדובר במוצר יקר שבקושי ניתנה בו הנחה. לעומת זאת, מוצר אחר שנמכר ב - 130 שקלים עלול להיתפס כזול יותר ביחס לטריטוריית ... הלקוח? לבסוף, אליעד מחדד נקודה נוספת: לקוחות לא תמיד רגישים רק למחיר עצמו, אלא לציפיות שיש להם ממנו. לפעמים מחיר גבוה יחסית שנתפס כמחיר מוזל יכול להיות עדיף על מחיר נמוך שנראה כאילו ניסו לדחוף אותו למעלה בכוח. לכן חשוב ... שלו ועם הטריטוריה המנטלית שבה הוא נמצא. איך לתמחר מוצר? מה זה תמחור פסיכולוגי? איך להציג מחיר ללקוח? האם מחיר גבוה מוכר יותר? איך קובעים מחיר לשירות? האם כדאי מחיר עגול או מחיר שבור?
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח הרגלי רכישה של לקוחות, כמה כסף לבקש?
תמחור מוצרים, האם להעלות את המחיר? איך להעלות את המחיר בלי לאבד לקוחות? מה יקרה אם אעלה את המחיר? ניתוח התנהגות צרכנים, שוקל להעלות מחיר, מה התקציב של הלקוח? להכיר את הלקוחות שלך, לקוחות שרוצים מחיר זול, לקוחות שרוצים מחיר יקר, איכות או מחיר, כמה כסף יש ללקוחות שלך? מה יקרה אם תעלה מחיר? מה יקרה אם תבקש יותר כסף? האם התמחור נכון? ניתוח התנהגות לקוחות, הרגלי צריכה של לקוחות, איך לא לאבד לקוחות? ניתוח ... לקוחות. ואיך לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, ואיך אפשרי לנתח את ההתנהגות של הלקוחות שלך, כדי לדעת מה יקרה אם תעלה להם את המחיר, האם הם ירכשו יותר או פחות וכולי. אז נניח לדוגמה שיש לך חנות ירקות ואתה רוצה להעלות את המחיר של העגבניות, איך תוכל לדעת מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אפשרות אחת היא, שאם תמכור ביותר יקר, תרוויח יותר כסף. אפשרות שניה היא, שיקנו ממך פחות ותרוויח פחות כסף. ואפשרות כמובן אמצעית, שתרוויח את אותו הסכום, ... שלך וכולי. ויש לכך כל מיני תשובות. ואחת התשובות הולכת כך. אם אתה רוצה לדעת אם תעלה מחיר מה יקרה, האם תרוויח יותר או שתפסיד לקוחות, באפשרותך לנסות ליצור כמה חבילות של מוצרים, או כמה סוגים של מוצרים בתמחורים שונים ובאפשרותך לראות מה הלקוחות שלך רוכשים. האם הם רוכשים את המוצר הכי זול או את המוצר הכי יקר וכולי. ובהתאם לזה, תוכל לצפות מה יקרה אם תעלה את המחירים. לדוגמה, נניח שאתה מוכר עגבניות ותביא לחנות הירקות שלך, כמה סוגים של עגבניות ולכל סוג ... לדוגמה לאותו סוג של עגבניות, תחליט שעגבניות בצבע כלשהו או בצורה כלשהי, יש להם מחיר שונה, יותר זול ויותר יקר, אז אם תעשה את זה, תוכל לראות מה הלקוחות שלך רוכשים ממך ובהתאם לזה תוכל להעריך מה יקרה אם תעלה את המחיר. כי אם כאשר יש לך כמה מוצרים במחירים שונים, רוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצרים ... זול. ולכן אם תעלה את המחיר, כנראה שתאבד לקוחות. אבל אם תראה שרוב הלקוחות שלך רוכשים את המוצר הכי יקר, או את המוצרים הכי יקרים וכולי, הרי שבעצם זה אומר, שאם תעלה את המחיר, הרי שלא תאבד את הלקוחות שלך, אלא תרוויח יותר כסף. במילים אחרות, כאשר אתה רוצה להעלות מחירים, או כאשר אתה רוצה להביא לחנות שלך מוצרים יותר יקרים שהם אולי יותר רווחיים עבורך, אתה בעצם רוצה לדעת, מה יקרה עם הלקוחות שלך. ולשם כך אתה רוצה לדעת כמה כסף יש ללקוחות שלך, כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך, האם ללקוחות שלך חשוב יותר הכסף או האיכות של המוצר, האם הלקוחות שלך מאמינים שמוצר יקר הוא מוצר טוב, או שאולי הם מאמינים שמוצר זול הוא מוצר שכדאי לקנות אותו. אתה בעצם רוצה להיכנס לראש של הלקוחות שלך, להבין איך הם חושבים, איך הם מתייחסים לכסף, מה עובר להם במוח, מה יקרה אם תבקש יותר כסף על המוצר שלך. ויש כל מיני דרכים לדעת מה קורה במוח של הלקוחות שלך. זה ... המבחן של האם הלקוחות רוכשים את המוצרים היותר זולים ואת החבילות היותר זולות, או שהלקוחות רוכשים את החבילות היותר יקרות, את המוצרים היותר יקרים. במילים אחרות, באפשרותך לעשות כל מיני ניסויים ומבצעי מכירות ומשחקים, שדרכם תוכל להכיר יותר טוב את הלקוחות שלך. וככה תוכל לנסות להבין מה יקרה אם תעלה את המחיר. עד כמה הכסף חשוב ללקוחות שלך ועד כמה הם ימשיכו לקנות ממך ותרוויח יותר או ...
קמפיין יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, קמפיין בעקבות משבר תקשורתי של המתחרים, קמפיין בידול ממתחרים במשבר תקשורתי, בידול מהמתחרים שלך, במה אתה יותר טוב מהמתחרים שלך? יתרון על המתחרים, ניצול משבר של המתחרים, להיות יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג
... יותר זול מהמתחרים, יתרון של מחיר ביחס למתחרים, מחיר יותר זול משל המתחרים, למכור במחיר הכי זול בשוק, קמפיין מחיר זול, קמפיין המחיר הכי זול, קמפיין לא יקר כמו המתחרים, קמפיין מחיר ביחס למתחרים, העלאת מחיר של המתחרים, מיתוג וכאן אשיב לשאלה הבאה: נניח שלמתחרה העסקי שלך ... משמעית אלא כל מקרה לגופו. וכאן אני אסביר, שיקולים במה תלוי מה עדיף ומה כדאי לעשות בקמפיין השיווקי. ברמת העיקרון, בסופו של דבר, אתה אמור לדבר על מה שלדעתך יביא לך יותר תועלת. בטווח הקצר / טווח בינוני / טווח ארוך וכולי. ולכן כאשר ניגשים לשאלה, במידה ויש למתחרה שלך אסון תקשורתי, שמדבר על זה שהמחירים שלו יקרים, אז אם המחירים שלך זולים, אז לפני ששואלים האם הגיוני שתעשה קמפיין שימנף את המשבר של המתחרה שלך, לתועלת ... עוד יתרונות חוץ ממחיר? אם אין לך שום יתרון חוץ ממחיר, נשאל: האם אתה מרוצה מזה שהיתרון שלך הוא המחיר הזול שלך? האם אתה מתכנן שיהיו לך יתרונות אחרים נוספים על פני המתחרה שלך? האם אתה מרוצה מזה שהלקוחות יחשבו ... גם אם יש לך עוד יתרונות נוספים, אולי אתה מניח שהלקוחות הפוטנציאלים כל כך שונאים את המתחרה שלך בגלל המחיר הגבוה שלו, ככה שעצם זה שאתה יותר זול ממנו, עצם זה יביא לך הרבה לקוחות. ואדרבה, אולי כדאי לך לדבר ...
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
מיתוג עסקי, איך למתג את עצמך? איך לא לגרום ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול
... ללקוח לקנות ממך? איך לא למתג את עצמך? טעויות במיתוג עצמי, איכות או מחיר, מיתוג מוצרים זולים, מיתוג מחירים יקרים, תחרות על המחיר הזול ביותר, בחירת קהל יעד עסקי, בחירת התחרות העסקית, הכי זול למה לא כדאי למתג את העסק שלך בתור הכי ... ראשונה חינם, פגישה שלישית חינם. כל אלה הן דרכים לומר ללקוח: הסיבה המרכזית שבגללה כדאי לך לקנות אצלי היא המחיר הזול שלי. לכאורה, יש היגיון בשיטה הזו, אבל בפועל קיימות בה מספר בעיות חמורות שיכולות לפגוע בעסק לטווח ארוך. למה תמיד תפסיד בתחרות על המחיר הזול ביותר? כאשר עסק ממותג כזול, הוא נכנס לתחרות מסוכנת מאוד, שבה כמעט תמיד הוא יפסיד בסופו של דבר. הסיבה ... יעלה את המחירים מחדש. מכיוון שתמיד קיימת אפשרות למצב שבו מישהו ימכור בזול יותר, עסק שמתחרה רק על בסיס מחיר זול יפסיד כמעט בוודאות. מה קורה כשאתה משדר ללקוחות שאתה הכי זול? כשאתה משווק את עצמך ללקוחות על בסיס מחיר ... לו. כאשר העסק ממותג סביב איכות ושירות, הוא הרבה פחות פגיע לתחרות המחירים. זאת מפני שגם אם מתחרה יציע מחיר זול יותר, הלקוח יבחר בך כי הוא רוצה לקבל את התמורה הכי טובה, ולא רק את המחיר הכי נמוך. לסיכום, המיתוג על בסיס מחיר זול בלבד הוא מסוכן מאוד ועלול להוביל להפסדים כספיים, לתדמית שלילית, ואף לסגירת העסק בטווח הארוך. לעומת זאת, מיתוג על ... לאורך זמן, בלי להיות תלוי במתחרים שמוכרים בזול יותר. מיתוג עסקי נכון איך לא למתג את עצמך? תחרות על המחיר הזול ביותר מיתוג מוצרים יקרים איך להתמודד בתחרות עסקית? איכות או מחיר טעויות במיתוג עצמי
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
אימון עסקי, איך לתמחר את עצמך? איך לתמחר שירות? באיזה מוצר להתמקד? איזה מוצר למכור? כמה כסף לבקש? איזה שירות לתת? מיקוד עסקי, מטרות עסקיות, איך לשווק את עצמך? אימון לבעלי עסקים
... עובדת מהבית וגובה 100 שקלים, ובמקרה שאת מגיעה לבית הלקוח את רוצה לגבות 500 שקלים, אסור לך לחשוב שהמחיר יקר מדי רק כי את משווה אותו למחיר הזול בביתך. הלקוח לא עושה את אותו החישוב שאת עושה. הוא חושב מנקודת מבט של נוחות אישית: ייתכן שעבורו שווה ... התרופה הביתה. הלקוח מחשב את העלות ביחס לנוחות שלו, ולא ביחס למחיר המקורי של השירות. מה לעשות כאשר לקוח מתנגד למחיר? כאשר לקוח מתנגד למחיר הגבוה, אליעד מציע שתסבירי לו את האלטרנטיבה הזולה יותר: אם המחיר יקר לך, יש לך אפשרות לקבל את השירות במחיר נמוך יותר אצלי בבית. גישה זו מייצרת עבור הלקוח אפשרויות בחירה, ... השירות ניתן - מכיוון שזמן נסיעה הוא גורם חשוב בהערכת הזמן שלך. עם זאת, הוא מציין שלפעמים, דווקא האפשרות היקרה יותר, למשל לנסוע ללקוח בתשלום גבוה, יכולה להיות משתלמת יותר מאחר שהיא חוסכת לך זמן בעתיד. כך שההחלטה לא ... מאמץ. תמחור גבוה יותר לשירות שניתן בבית הלקוח, כדי לפצות על המאמץ והזמן הנוספים. מתן אפשרות ללקוח לבחור בין מחיר זול יותר אצלך לבין מחיר גבוה ונוח בביתו. הערכה נכונה של שווי השירות דרך עיני הלקוח, תוך התמקדות בנוחות שלו ולא רק במחיר עצמו. לסיכום, ... עליה לצאת לבתים של אנשים. אליעד מתחיל להסביר שהיא שואלת את השאלה לא נכון, ומסביר שלהצלחה עסקית יש קשר בעיקר למאמץ הכללי ולתועלת שמתקבלת מהעבודה. השאלה הנכונה היא איך להרוויח כסף בצורה היעילה ביותר עם מינימום מאמץ. הוא מציין ... במחיר נמוך יותר. דוגמת הזמנת תרופות דרך שליח מחזקת את הרעיון: אנשים מוכנים לשלם יותר עבור נוחות, גם אם המחיר גבוה. אליעד מסביר שהלקוח לא עושה חישוב של המחיר לפי מה שהגיוני לך, אלא לפי מה שמנחם לו או נותן ... סכום x, בסדר אם את נוסעת אליו לבית שלו יש לזה מחיר תתני מחיר ואם הוא יגיד לך שזה יקר אז מה תגידי לו? ש: שיבוא אלי הביתה או שלא יבוא. אליעד: תגידי לו אז מה אם זה יקר אתה חושב שזה יקר אז יש לך אופציה לבוא הביתה. ש: מעניין היה לנסות את זה. אליעד: תראי את צריכה להבין משהו מסוים ...
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
איך לדעת מה הוא רוצה? איך לדעת מה היא רוצה? מה גברים רוצים? מה נשים רוצות? רוצים גם וגם, איך לקרוא אנשים? איך להבין אנשים? איך לעשות טוב למישהו? איך לגרום לה להתאהב בך? איך להתנהג עם מישהו? איך לקרוא מחשבות?
... מדי ויגיד שזה הדבר הכי טוב בעולם, הלקוח גם אז לא יקנה, כי זה נראה מוגזם ולא אמין. אותו עיקרון פועל גם כאשר מדובר במחיר: מחיר זול מדי או יקר מדי יכול להרתיע את הלקוח. צריך תמיד למצוא את האמצע המדויק. איך יודעים מהו המינון המדויק? אליעד כהן טוען ... צדיק יצליח להטעות דרך כתב, ועל כך עונה אליעד שזה כמובן אפשרי: אדם שיותר מתוחכם יכול להטעות אחרים, אך העיקרון עדיין נשאר - כל פעולה היא רמז או סימן שמעיד על המחשבות והרגשות שמאחוריה. לסיכום, כיצד אפשר לקרוא ולהבין ... במינון מסוים אם אתה תיתן לו יותר מדי הנחה הוא יגיד זה זול מדי אם תיתן לו יותר מדי יקר הוא יגיד לך יקר מדי יש מינון מסוים איך אתה יכול לדעת מה המינון המסוים. ש: יש את העניין של ההרגשה שאתה מרגיש ... רוצה לאכול או לא איך אתה יודע אם היא רוצה ככה או ככה, עכשיו מה התשובה אז קודם כל בעיקרון התשובה לשאלה איך אני יודע כמה היא רוצה שאני אתן לה space וכמה היא רוצה שאני לא אתן לה ...
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יותר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות למה אסור להגיד ללקוח אם יותר זול לך תקנה שם? כאשר לקוח אומר שהמחיר שלך יקר לו ומציין שמצא מקום זול יותר, יש נטייה טבעית לענות לו: אם מצאת יותר זול - לך תקנה שם. ... קשה מאוד בטיפול בהתנגדויות מחיר, משום שהיא גורמת ללקוח לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות בכך שהוא שיקר לגבי המחיר. אפילו אם הלקוח לא באמת מצא הצעה זולה יותר, ברגע שאתה מציע לו ללכת למתחרה, אתה למעשה ... תקנה שם. התגובה הזו גורמת לו להרגיש לא בנוח אם ירצה לחזור אליך, שכן הוא יחוש כאילו הוא מודה ששיקר לגבי ההצעה של המתחרה. מה הדרך הנכונה להתמודד עם התנגדות מחיר של לקוח? במקום לשדר ללקוח שהוא לא דובר אמת או לגרום לו להרגיש לא בנוח לחזור אליך, מומלץ לשנות ... שלך, ומבין מדוע המחיר שלך מוצדק. כיצד להדגיש יתרונות מוצר מול המתחרה? כאשר לקוח אומר שראה את אותו מוצר במחיר זול יותר, עליך להבליט את ההבדלים החשובים ולהדגיש את היתרונות שלך. לדוגמה, אם אתה מוכר שולחן ב - 1000 שקלים ... שאני מספק כולל אחריות ארוכה יותר. הגימור והעיצוב אצלי ייחודיים ושונים ממה שתקבל שם. הסברים כאלה גורמים ללקוח להבין שהמחיר הגבוה שלך הוא מוצדק ואינו יקר סתם כך, אלא משקף ערך גבוה יותר. מה לעשות כאשר המתחרה באמת מציע מוצר זול יותר? ייתכן שלקוח באמת ... אחר. כאשר מדובר בשירותים מותאמים אישית, אליעד מסביר שחשוב ללקוח להבין שלא רק שלא ניתן להשיג את המוצר שלך במחיר זול יותר, אלא גם אי אפשר למצוא מוצר טוב יותר במחיר גבוה יותר, מפני שהשירות שלך הוא יחיד במינו ולא מוצר סטנדרטי שניתן להשוות בקלות למוצרים אחרים בשוק. מה ההבדל בין ... שח), משום שיש הבדלי איכות ומותגים שונים. עם זאת, שירות ייחודי ואישי כמו ייעוץ לא יכול להיות זול או יקר יותר, מפני שהוא מוצר מותאם אישית שאין לו מקביל. המחיר הוא חד - ערכי, מכיוון שלא ניתן להשוות את הערך של השירות לשירות אחר באופן ישיר. מכך עולה כי בטיפול בהתנגדות מחיר של שירות אישי, עליך להסביר ללקוח את הערך החד - פעמי והבלתי ניתן להשוואה של השירות שלך, וכך להצדיק ... והגברת הסיכויים לסגירת העסקה. איך לטפל בהתנגדויות מחיר? למה אסור לשלוח לקוח למתחרה? איך להתמודד עם לקוח שטוען שאתה יקר? איך להציג יתרונות של מוצר יקר יותר? מה ההבדל בין שירות ייחודי למוצר סטנדרטי? למה תגובה של לך תקנה אצל המתחרים היא טעות בטיפול בהתנגדות מחיר? כאשר לקוח אומר לך שהמוצר שלך יקר לעומת המתחרים, התגובה האינסטינקטיבית של רבים היא להגיד: אז לך תקנה שם. אך תגובה כזו היא טעות קריטית מכמה ... לך תקנה שם מראה חוסר ביטחון בערך של המוצר שלך ומובילה לאובדן העסקה. איך נכון להגיב ללקוח שאומר שמצא מחיר זול יותר? כדי לשמור על הסיכוי שהלקוח ירכוש ממך, ישנן מספר דרכים חכמות יותר להתמודד עם ההתנגדות שלו: 1. הדגשת ... נותן כולל אחריות ארוכה יותר - הגימור והעיצוב כאן שונים ממה שתקבל שם בצורה כזו, אתה גורם ללקוח להבין שהמחיר הגבוה מוצדק. 3. להימנע מהצגת אלטרנטיבות כעדיפות - אם אתה אומר ללקוח לך תקנה שם, אתה למעשה מאשר שהאופציה של ... זה משנה אם אפשר לקנות את המוצר שלך גם ביוקר? יש מוצרים שאפשר למצוא במחיר נמוך יותר, אבל גם במחיר גבוה יותר, תלוי ברמת האיכות והמותג. למשל, שולחן פשוט אפשר לקנות גם ב - 300 שח וגם ב - 3000 ... תשלח את הלקוח למתחרים בעצמך - זה רק גורם לו לחשוב שאם הוא יחזור אליך, הוא יצטרך להודות שהוא שיקר. 2. במקום להתמקד במחיר, התמקד בערך - הלקוח צריך להבין למה המוצר שלך שווה את המחיר שאתה דורש. 3. ... עכשיו נגיד שאתה רוצה למכור שולחן אוקי וכמה אתה רוצה עליו אלף שקלים ומישהו בא ואומר לך מה אתה יקרן אני קונה שם בחמש מאות עד כאן הבנת, עכשיו בא נניח שאתה אומר לו אם מוכרים שם בחמש מאות ... שם עכשיו למה התשובה הזאת היא תשובה גרועה עכשיו אני לא מדבר בגלל שהיית צריך לשאול אותו מה זה יקר לי למה זה יקר לי וכל הקשקושים האלה. מה גרוע בתשובה הזאת? ש: מבחינתי גרוע שלא הייתה התייחסות לתשובה הזאת. אליעד: זה מה ... אוקי תראה אם שם עולה חמש מאות לך תקנה שם, עכשיו זה ברור שאתה צריך לשאול אותו מה הכוונה יקר לי למה יקר לי להיות בטוח שזה אותו מוצר ולהיות בטוח שזאת אותה איכות להסביר לו ששלך זה לא כמו ששם מכיר ... בעצם מונע מהאגו שלו עכשיו גם אם באמת אין שם הוא לא יבוא אליך כי אז כאילו אתה רואה שיקרת לכן גם אם אתה חושב שהוא שיקר או לא משנה מה אל תגיד לו אם שם יותר זול לך תקנה שם תגיד לו תראה אני לא ... לקנות אותו ביותר זול? ש: לא. אליעד: לא אבל יש פה קטע מעניין שגם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר הבנת לא רק שאי אפשר לקנות אותו ביותר זול גם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר. ש: נכון. אליעד: לא אתה צריך להבין את זה כי בדרך כלל. ש: אפשר לקנות אותו לפי המחיר שאני ... והוא לא מוצר מדף אז לא רק שאי אפשר לקנות אותו ביותר זול גם אי אפשר לקנות אותו ביותר יקר. הבנת את זה? ש: מה זה אומר שהוא לא מתחרה כאילו? אליעד: לא יודע תהיה מודע לזה כשמישהו אומר ... לא רק ששמה, אז מה האינטואיטיבי אומר תראה שמה זה פחות טוב לא גם אם שמה זה עולה יותר יקר זה פחות טוב זה לא משנה זה מה שאני מסביר לך הבנת, עוד פעם אם זה מוצר ממשי שולחן ... מה אז לא רק שאי אפשר לקבל את המוצר שלך ביותר זול אלא גם אי אפשר לקבל אותו ביותר יקר. ש: כן נכון. אליעד: זהו תהיה מודע לזה שים את זה בראש. הבנת?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
הנחה, משכורת נמוכה, התפשרות על שכר עבודה, לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין?
... לתת הנחה ללקוח, להתפשר על המשכורת, למה לא לתת הנחה? מה המשמעות של לתת הנחה ללקוח? איך למכור מוצר יקר? הלקוח אומר יקר לי, מה המשמעות של התפשרות על המשכורת שלך? שכיר כעצמאי, איך להתראיין? האם לתת הנחה ללקוח באמת משתלם? כאשר ... יותר מזה שרצה, הוא למעשה נותן הנחה ללקוח שלו, כלומר, למעסיק שלו. מדוע אנשים מבקשים הנחה? קיימות שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים מבקשים הנחה: הם רוצים לשמור על כמה שיותר כסף בכיס. אין להם מספיק כסף כדי לשלם את ... או השירות לא באמת שווה את המחיר שמבקשים עליו. הסיבה השלישית היא המשמעותית ביותר. לעיתים קרובות, כאשר הלקוח אומר יקר לי, הוא לא בהכרח מתכוון שאין לו כסף, אלא הוא חושב שהמוצר אינו מצדיק את המחיר שנדרש עבורו. מה ... לא מספיק איכותי. למה לתת הנחה ללקוח יכול לגרום לך להפסיד את העסקה? חשוב להבין שלא כל הלקוחות מחפשים מחיר זול. ישנם לקוחות רבים שהדבר החשוב להם הוא האיכות, השירות, והערך של המוצר או השירות. כשאדם מציע הנחה, הוא לפעמים ... באמת שווה את המחיר שדרשו עליו מלכתחילה. בצורה כזאת, הוא עלול לגרום ללקוח להתרחק, כיוון שהלקוח מחפש מוצר איכותי ויקר, לא זול. לדוגמה, אם לקוח אומר לך: המוצר יקר לי, ואתה מיד מציע לו הנחה, אתה בעצם עלול להעביר לו את המסר שהמחיר הראשון שדרשת היה מוגזם. התוצאה ... להתעקש על השכר ולהוכיח את המקצועיות שלו במקום להוריד את המחיר. איך להתמודד נכון עם התנגדות של לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר שהמוצר יקר, אפשר להציע לו לבחון את איכות המוצר, את השירות שנלווה אליו, ואת היתרונות שהוא נותן לעומת המתחרים. במקום לתת ... מה שאתה מבקש עליו. הסיבה לכך היא שכך אתה משדר ביטחון בערך של המוצר שלך, ולא מסמן ללקוח שהוא יקר מדי. באופן כזה, הסיכויים שירכוש את המוצר דווקא עולים, כי הלקוח רואה שאתה בטוח במה שאתה מציע ולא רק מנסה למכור בזול. איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר יקר? מתי לתת הנחה וכמה לתת? טיפים לשיפור יכולות מכירה למה לקוח מבקש הנחה? האם להתפשר על השכר שלך? התמודדות ... עלולה לפגוע במוניטין שלך ובתפיסה של הלקוח כלפי המוצר או השירות שלך. איך להצליח בראיון עבודה איך למכור מוצר יקר מתי לתת הנחה וכמה לתת טיפים לשיפור יכולות מכירה איך למכור את עצמך בראיון? איך להצליח בראיון עבודה? תשובות לשאלות בראיון עבודה, אתה לא מספיק מקצועי, המוצר לא שווה את הכסף, המוצר יקר מידי, התנגדויות של לקוחות, כמה משכורת אתה רוצה? כמה שכר אתה רוצה? למה לא להתפשר על המשכורת? למה לא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לבקש הנחה על מוצר? איך לקבל הנחה על מוצר? איך לשכנע מוכר לתת לך הנחה? איך לגרום למוכר לתת לך הנחה? איך לבקש הנחה בצורה נכונה? המוצר יקר, אין לי כסף, המוצר לא שווה את הכסף, לקוח מבקש הנחה, טיפים לתקשורת בין אישית, בקשת הנחה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מחיר זול, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מחיר זול, איך להיגמל מהימורים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בראיון עבודה? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך להאמין בעצמך? איך לא להישחק בעבודה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לפרש חלומות? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

נושאים נוספים לעיונך...
למה יש לה ידידים? אני לא רוצה להרגיש כאב פיזי לראות אוהב כאויב טכניקת הנשימות להאמין שהכל... רוחות פחד להבין את עצמך האם פחדים זה רע? הערכה עצמית שלילית לרצות לאהוב את עצמי להפסיק לאהוב ידיד איך לגרום לילד לאהוב ירקות? לעולם לא מאושר האם להעניק יגרום לך להיות מאושר? איך לא לפחד מזוגיות וממחויבות זוגית? צפייה בסרטי סקס ויתרונותיה איך מקבלים החלטות בחיים? להחליט להיפרד להתמודד עם לחץ חברתי של המשפחה הקרובה איך מתמודדים עם חרדה? פחד מכישלון בזוגיות איך להשיג הצלחה? לשכנע מישהו להתרגל לעשות סיבות אפשריות להכנת חומרי שיווק ילדה מפחדת חרדות אצל ילד נפילה רוחנית תרגיל למודעות עצמית טיפול מרחוק בהפרעות נפשיות לפתח הפרעת אישיות להדחיק את האקסית האם לשלוח הודעה לאקס? אני לא שומר על גב ישר שרירי הארבע ראשי האם יכול להיות שיש אלוהים? לאלוהים יש רצון לשמור על ההארה נגד שימוש בסמים להארה רוחנית איך לחזור להיות אלוהים? להתבודד ולהיות אלוהים לגור בדירה להפסיק לרצות עוד כסף מה התכלית של החיים? מהי משמעות החיים? איך מבשרים בשורות שליליות? אין פרסום שלילי שכנוע ובחירה חופשית לגרום לרובוט העולם קדמון או מחודש ממה מורכב היקום? עוד נושאים ...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לקריירה, מאמן למציאת עבודה, אימון אישי להפרעות קשב בתחום מחיר זול - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.6411 שניות - עכשיו 10_09_2025 השעה 00:49:12 - wesi1