... מתחילה כאשר אדם מתחיל להאמין שהדבר שהוא אומר הוא האמת
המוחלטת. הסכנה בכך היא שמה שאדם אומר הוא תמיד יחסית ויכול להיות נכון רק במסגרת הזמן וההקשר שבו נאמר. שום דבר לא נכון באופן
מוחלט, ולכן כשאנשים מקבלים את העצות או הלימודים של מורה או מטפל כעובדה
מוחלטת, הם עשויים לפתח אשליה של שלמות ורוגע בעוד שמדובר בסך הכל בשחקן במשחק החיים. כיצד משחק החיים קשור לתפיסת הטוב והרע? אליעד כהן מדבר על כך שלעיתים יש תפיסה ... ושם יש לנו אשליה של טוב ורע. כל זה משחק, ואין באמת הבדל
מוחלט בין תחושות חיוביות לשליליות. הצורך להימנע ממצבים של פחד או כאב יכול ליצור את האשליה שהמציאות לא מושלמת כפי שהיא, וזה מה שמזין את תחושת הפחד והצורך ... או רעיון, אך אין תשובה ברורה שמניחה את הדעת. האם יש אמת
מוחלטת בעולם? ההבנה האמיתית של המציאות היא להגיע למצב שבו לא קיימת הבחנה בין יש לאין, בין טוב לרע, ובין שלמות לחיסרון. זהו מצב תודעתי שבו ניתן להבין את הסיבה ... אומרים הצלת לי את החיים - נוצרת אשליה שהדובר מחזיק באמת
מוחלטת. אלא שבמציאות שום דבר לא נכון באופן
מוחלט. אפילו ההבדל בין יש לאין איננו בהכרח אמת
מוחלטת . מהי הסכנה האמיתית בלזכות להערכה ולמחמאות? כשאנשים מהללים מישהו שהשיא להם עצות או לימד אותם להתמודד עם פחד, המורה עלול לשכוח שמדובר בפתרון יחסי בלבד. ... להאמין שרע באמת לפחד, ובכך לחזק את הרעיון שיש הבדל
מוחלט בין פחד ובין היעדר פחד. זה עלול לגרום לאותו מורה לשכוח שהכל משחק, ושבעצם גם לפחד עשויה להיות סיבה ותועלת, ואף שאולי במבט רחב יותר אין שום בעיה עם חוויית ... אבל תמיד עליו לזכור שאולי ההבדלה בין טוב לרע כלל לא
מוחלטת. חשוב לשמור על מודעות לכך שהכל רק הצגה זמנית שבה המציאות האמיתית היא מעבר להבדלות האלו. למה חשוב לזכור שהכל מושלם? הטקסט טוען שאם אדם באמת הבין שהמציאות ... בין הסיבה של בריאת העולם לבין מנהיגות? כדי להגיע להבנה
מוחלטת של המציאות, הכוללת את התשובה המלאה לשאלה למה אלוהים ברא את העולם?, יש להיות במצב שבו לא קיימת שום הבחנה בין מושלם ללא - מושלם. לפי הטקסט, אלוהים עצמו ... המשמעות היא הגעה למצב תודעתי שבו האדם חווה את האחדות
המוחלטת ללא כל הבדל בין יש לאין, טוב לרע, שלמות לחיסרון. רק אז אפשר להבין איך וא בריאת העולם התרחשה בכלל. עד אז, אפשר רק לדבר על כך ברמה רעיונית, אבל לא לתפוס ...