אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מה לענות ללקוח שמבקש? ✔בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
והפעם נסביר, עוד נקודת מבט על איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית ולא סבירה שאתה לא מוכן לקבל אותה. לדוגמה, אתה מוכר מטבח ללקוח והלקוח מבקש ממך שכאשר אתה בונה לו את המטבח, שתספק לו עוד איזה שירות שלא הגיוני לך לספק לו את השירות הזה ואתה לא רוצה ולא מוכן לספק לו את השירות הזה. והשאלה היא, איך הגיוני להסביר ללקוח שהוא לא יקבל ממך את השירות הזה.

וברמת העיקרון תמיד הכי טוב לבדוק מה האמת. והאמת היא, שברמת העיקרון לגיטימי שהלקוח יוכל לבקש את כל מה שבא לו והגיוני גם שהוא יוכל לקבל את כל מה שבא לו. אבל מה לא הגיוני? לא הגיוני, שהלקוח יבקש ויקבל את כל מה שבא לו, בלי שהוא יהיה מוכן לשלם על זה. במילים אחרות, אם הלקוח מצפה לקבל את מה שבא לו, שיהיה גם מוכן לתת את כל מה שמבקשים ממנו, דהיינו, לתת על זה תוספת תשלום.

ככה שנקודת האמת היא, שכאשר אתה מתנגד לבקשה של לקוח, הרי שאתה מתנגד אליה, כנראה בגלל שהלקוח לא מוכן לשלם את פרמיית המחיר שאתה היית רוצה לקבל בתמורה לבקשה שלו. וכמובן שזאת הכללה, אבל נזרום איתה כרגע.

וכאשר לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, הרי שיש אפשרות לענות ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית ושהיא לא מקובלת ולא סבירה וכולי. ואז הלקוח יכול לקבל או לא לקבל את התשובה שלך לבקשה שלו. אבל יש עוד כמה דרכים איך להתמודד עם לקוח שמבקש בקשה לא הגיונית שאתה לא מוכן לקבל אותה.

אפשרות אחת שכבר הסברתי אותה, היא לתת ללקוח כמה הצעות גרועות אחרות, שהוא יצטרך לבחור מבין כל האפשרויות הגרועות, את האפשרות שהכי הכי פחות גרועה לו ושהיא אולי תהיה האפשרות שהכי טובה לך.

אבל הפעם אתן עוד נקודת מבט שאומרת, שאם אתה מתנגד לבקשה של לקוח, אז במקום לומר ללקוח שהבקשה שלו לא הגיונית, תנסה לומר ללקוח שהבקשה שלו כן הגיונית אם יקרה כך או אחרת. ומאחר שהוא לא רוצה שיקרה כך או אחרת, לכן כרגע הבקשה שלו לא הגיונית.

לדוגמה: הלקוח מבקש ממך לבצע עוד עבודה שאתה לא מוכן לבצע, בתנאי התשלום הנוכחיים של מה שסגרת עם הלקוח. אז אפשרות אחת לתגובה, היא לומר ללקוח שזה לא מקובל עליך וכולי. אבל האפשרות הנכונה יותר היא, לדוגמה לומר ללקוח, שהבקשה שלו לגיטימית אם הוא לא היה מבקש הנחה, אם הוא לא היה מקבל הנחה, אם היית מתמחר את הכל אחרת וכיו"ב.

במילים אחרות, במקום לתקוף את הלקוח ולהסביר לו שהוא מבקש בקשה לא הגיונית וחצופה וכיו"ב, במקום זה לענות ללקוח, מסר של אמפתיה. משהו בסגנון של "אני מבין את הבקשה שלך... לדעתי הבקשה שלך הגיונית... אבל במקרה שלנו היא לא הגיונית כי..." או "הבקשה שלך היתה הגיונית אם היינו במקרה אחר שבו...
מה לענות ללקוח איך להתמודד לנהל משא ומתן לסגור עסקה תשובה לבדוק מה האמת טוב לבד איך לענות ללקוח לשלם איך לסגור עסקה סיטואציות איך לא להרוס איך לא להרוס עסקה איך לגלות אמפתיה איך לגלות אמפתיה ללקוח איך להגיב איך להגיב לבקשה לא הגיונית איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח איך להתמודד איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח איך להתנגד איך להתנגד לבקשה איך להתנגד לבקשה של לקוח איך להתנגד ללקוח איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בהתנגדות לקוח איך לנהל איך לנהל משא ומתן איך לנהל משא ומתן עם לקוח איך לסגור עסקאות איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה בכל מחיר איך לסרב איך לסרב לבקשה איך לסרב לבקשה של לקוח איך לסרב ללקוח איך לענות ללקוח איך לענות ללקוח שמבקש איך לענות ללקוח שמבקש משהו איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני איש מכירות אמפתיה אמפתיות אנשי מכירות בקשה לא הגיונית בקשה לא הגיונית של לקוח בקשה לא סבירה האם להתנגד ללקוח האם לטפל בהתנגדות לקוח האם לסגור את העסק הגיוני הדרכת אנשי מכירות היגיון התמודדות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפולים טעויות טעויות של אנשי מכירות טעות לגלות לגלות אמפתיה לגלות אמפתיה ללקוח להגיב להגיב לבקשה לא הגיונית להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח להרוס להרוס עסקה להתמודד להתמודד עם בקשה לא הגיונית להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח להתנגד להתנגד לבקשה להתנגד לבקשה של לקוח להתנגד ללקוח לטעות לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לטפל בהתנגדות לקוח למה לגלות אמפתיה לנהל לנהל משא ומתן לנהל משא ומתן עם לקוח לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה בכל מחיר לסרב לסרב לבקשה לסרב לבקשה של לקוח לסרב ללקוח לענות לענות ללקוח לענות ללקוח שמבקש לענות ללקוח שמבקש משהו לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני לקוח לקוח מבקש בקשה לקוח מבקש בקשה לא הגיונית לקוח מבקש בקשה לא סבירה לקוחות מה לענות ללקוח מה לענות ללקוח שמבקש מחיר מטופל מטופלים מטפל מכירות מנהל מנהל מכירות מנהלי מכירות משא ומתן משא ומתן עם לקוח מתי לסגור עסקה ניהול ניהול משא ומתן ניהול משא ומתן עם לקוחות סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקה בכל מחיר עסקים
איך להגיד לילד לא? הדרכת הורים לילדים עקשנים ולילדים מרדניים, איך אומרים לילד לא? איך אומרים לא לילד? איך לחנך ילד עקשן? איך לסרב לילד? איך לגרום לילד להקשיב לך? מה עושים אם הילד לא מקשיב? איך לחנך ילד מרדן?
איך להגיד לילד לא? הדרכת הורים לילדים עקשנים ולילדים מרדניים, איך אומרים לילד לא? איך אומרים לא לילד? איך לחנך ילד עקשן? איך לסרב לילד? איך לגרום לילד להקשיב לך? מה עושים אם הילד לא מקשיב? איך לחנך ילד מרדן?
... מרדניים, איך אומרים לילד לא? איך אומרים לא לילד? איך לחנך ילד עקשן? איך לסרב לילד? איך לגרום לילד להקשיב לך? מה עושים אם הילד לא מקשיב? איך לחנך ילד מרדן? איך להגיד לילד לא בצורה נכונה? הורים רבים נתקלים בקושי משמעותי כאשר ... מההורים שלהם, וכעת הם מחליטים שאצל הילד שלהם יהיה אחרת. הם מאמינים בטעות שאם הם לא נותנים לילד משהו שהוא רוצה, זה אומר שהם לא אוהבים אותו באמת. מתוך אמונה מוטעית זו הם נוטים לספק לילד את כל מה שהוא מבקש. אבל בפועל, כאשר הילד מקבל תמיד את מה שהוא רוצה, נוצרת אצלו תחושה שהוא מרכז העולם, שאין גבולות, שהוא חייב תמיד ... שלילית בהמשך. השיטות אינן פותרות את הבעיה מן השורש, אלא רק מנסות לטפל בתסמינים. אליעד מסביר שהדרך היחידה האמיתית והיעילה היא לעבוד קודם כל על עצמך כהורה, ללמוד כיצד להגיד לעצמך לא, ללמוד כיצד להתאפק, איך לא להרגיש אומלל ... לעצמו לא, לעמוד בגבולות שהציב לעצמו, לא להרגיש אומלל כשמשהו לא מתנהל לפי רצונו, ולהיות מסוגל לשאת את האכזבות בצורה טובה. כשההורה יצליח בכך, הילד ילמד ממנו באופן טבעי ובריא. איך להגיד לילד לא? איך להציב גבולות ...
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? איך לגרום למישהו לחזור בו ... מציע להשתמש בטכניקה של התנגדות מתוחכמת, שבמסגרתה אפשר לומר כן, אך תוך כדי כך לגרום לצד השני להתחרט על הבקשה שהוא עצמו ביקש. מהי טכניקת ההסכמה המניפולטיבית? הטכניקה מבוססת על הסכמה ... את הרעיון של הבעת התנגדות בדרך עקיפה. איך להשתמש בשאלות כדי לגרום לאדם להתחרט על בקשתו? דרך מתוחכמת יותר לעשות זאת היא באמצעות שאילת שאלות שמערערות את הבקשה. לדוגמה, אפשר ... הבקשה כלא ברורה או לא הגיונית, ובכך מעודדות את המבקש לחזור בו מיוזמתו. איך לגרום לאדם להרגיש לא בנוח עם מה שביקש? אליעד כהן מסביר שאפשר גם להציג את הבקשה בדרך שתגרום לשואל להרגיש לא ... שלו נשמעת מעט לא הגיונית, אפשר לומר: אוקיי, למרות שהבקשה לא ממש הגיונית, אני אכבד אותה. השומע מבין באופן עקיף שהוא יוצא טיפש, מה שיגרום לו לסגת מהבקשה. איך להעביר מסרים סמויים לתת המודע של האדם? המפתח לשיטה הוא להעביר מסר סמוי ... הטכניקה מאפשרת להביע התנגדות בצורה עקיפה, ללא אמירת לא מפורשת. באמצעות הצגת הבקשה בצורה שלילית או לא נעימה, אפשר לגרום לאדם השני להתחרט עליה בעצמו. פסיכולוגיה הפוכה שכנוע מכירות מניפולציה פסיכולוגית איך לשתול מחשבות? טכניקות שכנוע הבעת התנגדות איך להביע התנגדות בצורה מתוחכמת ולגרום למישהו להתחרט על בקשה? כשהשומע לא רוצה להסכים לבקשה של מישהו, אך לא יכול או לא רוצה לומר זאת ישירות, יש אפשרות להפעיל ... לדחות את הבקשה, אפשר להגיב בצורה שמפנה את הבקשה לכיוון שלא רצוי לשואל. לדוגמה, אם תגיד אני אביא לך כוס מים כדי שתוכל למות מזה, אתה בעצם מציג את הבקשה בצורה כה קיצונית שהשואל יתחיל ... נתפסת כלא ברורה או לא הגיונית. השאלות האלה שואלות על כוונותיו ומספקות לו הזדמנות להסביר את עצמו שוב, מה שגורם לו לחשוב מחדש על הבקשה ולחזור בו. איך לגרום למישהו לחזור בו ממה שהוא ביקש? ... שהופכת אותה לפחות הגיונית. לדוגמה, אם הוא ביקש משהו שנראה לא הגיוני, אפשר לשאול מה זה טיפש בעיניך? ולפני שתסביר את הבקשה, תדגיש את חוסר ההיגיון שלה, מה שגורם לו לתחושות לא נוחות שיביאו אותו לחזור בו ממה שביקש. מה עליך לעשות ... פסיכולוגיה הפוכה שכנוע מכירות מניפולציה פסיכולוגית איך לשתול מחשבות טכניקות שכנוע הבעת התנגדות שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות וכו והטיפ הולך ככה נניח שמישהו מבקש מכם איזו בקשה כלשהי, בקש את הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא רוצה לא מעוניין לא כדאי לך לא, למה? מאיזו סיבה כזו או אחרת ועכשיו אתה גם לא רוצה להגיד כן, אז מה עושים? אז אחת הדרכים היא ... מישהו שחושב בצורה לא הגיונית, אוקי ואז לדוגמה אפשר להגיד לו אוקי אז תקשיב למרות שהבקשה הזאת לא הגיונית אני אכבד אותה, לא הגיונית למה לא הגיונית, למה אני מבקש משהו לא הגיוני מה זה אני טיפש? לא אני לא טיפש לא ביקשתי את זה לדוגמה. אוקי אז אמרנו משהו בצורה עקיפה ששידר למוח של השומע בצורה עקיפה שהוא טיפש וזאת הייתה כמובן סתם דוגמה ...
חקר הרצון העצמי, האם יש בחירה חופשית? איך להתנגד לרצון? איך לשלוט ברצון? איך להבין את הרצון? חקר האושר, איך לשלוט באושר? איך להיות מאושר? איך לא לסבול? המרדף אחרי הרצון
חקר הרצון העצמי, האם יש בחירה חופשית? איך להתנגד לרצון? איך לשלוט ברצון? איך להבין את הרצון? חקר האושר, איך לשלוט באושר? איך להיות מאושר? איך לא לסבול? המרדף אחרי הרצון
... הרצון העצמי, האם יש בחירה חופשית? איך להתנגד לרצון? איך לשלוט ברצון? איך להבין את ... את סוגיית הרצון והבחירה החופשית, ומברר לעומק כיצד האדם יכול לשלוט ברצונות שלו. בשיחה מפורטת הוא עונה על השאלות: האם יש בחירה חופשית על הרצון? איך נוצר הרצון? כיצד ניתן להתנגד לרצון? ואיך אפשר באמת לשלוט בו? מאיפה בכלל ... מפני שאנחנו מרגישים שהוא שולט בנו. לפי אליעד, ברגע שהרצון מציע פעולה מסוימת (קום מהכיסא, לך למקום מסוים, רוצה כסף) אנחנו חשים דחף לבצע זאת. הבעיה מתחילה כשהרצון נתפס כדבר שמנהל אותנו, ואז האדם חש חסר אונים ומנסה להבין איך לשלוט או להתנגד לו. האם האדם יכול לשלוט ברצונות שלו? אליעד ... סובל. אבל אליעד מציע לו לשאול ברגע הסבל: האם אני חייב להרגיש רע מזה שאין לי כסף? לדבריו, ברגע שהאדם מבין שאינו חייב להרגיש רע, הסבל נעלם. האם הרצון הוא דבר מחויב או שאפשר להתנגד לו? אליעד מסביר כי הרצון נתפס לעיתים כדבר מוחלט ומחויב שלא ניתן להתנגד לו, אך האמת היא שאם האדם באמת מאמין שהרצון הוא מוחלט ולא ניתן להתנגד לו, לא היו מתעוררות בו שאלות כלל. עצם העלאת ... ברגע שהוא מתעורר. למשל, כשיש רצון לגרד את הרגל, האדם צריך לעצור את עצמו מלגרד, ולבדוק האם הוא חייב להקשיב לרצון או לא. התרגול הזה מביא את האדם להבנה עמוקה לגבי האפשרות שלו להתנגד או להסכים לרצונותיו. כך הוא יכול להשתחרר ... מהסבל שנגרם בעקבות הרצון. האם יש בחירה חופשית על הרצון? איך לשלוט ברצונות שלי? כיצד להתמודד עם סבל מהרצון? האם אני חייב לרצות משהו? איך להשתחרר משליטת הרצון? מדוע הרצון מנהל אותי? האם אפשר להתנגד לרצון שלי? ...
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור
לסרב בנימוס, לסרב לאנשים, לסרב בלי לפגוע, לסרב לתת הנחה, לסרב לשלם יותר, לבקש הנחה, לקבל הנחה, לשכנע את המוכר, לשכנע את הלקוח, לסרב ללקוח, לסרב למוכר, להגיד לא ללקוח, לסרב למכור איך לסרב בנימוס בלי לפגוע? כאשר מדובר בסרוב של בקשות או רצונות של אחרים, הדרך בה מבוצע הסירוב מאוד משפיעה על תוצאות השיחה. סירוב יכול להתבצע בצורה מכבדת כך שלא יפגע במי שמבקש, וזהו נושא חשוב ביותר בעסקים וביחסים אישיים. אליעד כהן מציע שיטה כיצד לסרב בנימוס וללא פגיעה, תוך שימוש בטכניקות מניפולציה שיביאו לתוצאה המבוקשת מבלי לפגוע במי שמבקש. הסירוב הראשוני הוא סוג של מניפולציה, שבו אתה לא ממלא את רצונו של ... לו? תהליך הסרוב יכול להתבצע בצורה כזו שהצד השני לא ירגיש שהוא מסורב, וזה תלוי ביכולת להוציא את הפוקוס של האדם מרצונו ולהעביר אותו לנושא אחר. אליעד מסביר כי כדי לסרב בלי לגרום לאדם להרגיש בכך, עליך לשאול את עצמך מה חשוב לו יותר מהבקשה שהוא מציב, ואז לפנות את תשומת ליבו לנושא חשוב יותר. לדוגמה, אם לקוח מבקש הנחה, תוכל להסביר לו את היתרונות של המוצר בצורה שיכולה להרתיע אותו מלבקש הנחה. במקום להיכנס לשיחה על הנחה, אתה מסביר לו את יתרונות המוצר או את הערך שבקנייתו במחיר המלא, כך שהוא יתמקד בלא לחשוב על ההנחה. מהם הכלים המניפולטיביים לסרב בצורה אפקטיבית? ישנם כלים מניפולטיביים נוספים המאפשרים סירוב בצורה כזו שמבלי שהצד השני ירגיש, הוא יפסיק לרצות את מה שביקש. אליעד מציע לשאול את עצמך מה הבעיה האמיתית של האדם ומה חסר לו, ולמצוא דרך לענות לו על חסרונו מבלי לבצע את הבקשה. אם לדוגמה, הלקוח רוצה הנחה מתוך חשש שהוא עשוי לשלם יותר מדי, אפשר להסביר לו שהמחיר הכולל של המוצר נמוך יחסית ויש לו ערך גבוה, כך שההנחה אינה הכרחית. אם אדם מבקש הנחה ממך ואתה לא מעוניין להעניק אותה, יש מקום לבדוק מדוע הוא מבקש אותה ומה הוא רוצה להשיג. האם הוא רוצה הנחה כי הוא חושש מהמחיר או כי הוא פשוט רוצה להרגיש טוב עם עצמו שהוא קיבל משהו בחינם? אליעד ממליץ למצוא את המניע האמיתי מאחורי הבקשה ולתת פתרון שמספק את הצורך הזה מבלי להעניק את ההנחה בפועל. איך לפתח טכניקות אלו בחיים האישיים והמקצועיים? אליעד מציין שטכניקות אלו יכולות להתאים לכל תחום בחיים, לא רק בעסקים. בכל שיחה, כאשר יש לך צורך לסרב למישהו בצורה שאינה פוגעת בו, אתה יכול להיעזר בטכניקות אלו. אם מדובר בעובד המבקש לצאת מוקדם, למשל, אתה יכול להפנות אותו לחשיבות המשימות שעליו להשלים במקום להתעקש על כך שיישאר בעבודה. ההבנה שהצד השני לא תמיד מבקש את הבקשה בגלל צורך אמיתי אלא מתוך מניעים שונים יכולה לעזור לך לזהות את הדרך בה תוכל לסרב מבלי לפגוע. איך לסרב בנימוס? טכניקות מניפולציה בסרוב איך לשכנע לקוח בלי לפגוע? סירוב בעסקים איך לסרב מבלי לפגוע כיצד לשכנע מבלי להרגיש מניפולטיבי? כן הלאה. ש: אני רוצה לדעת איך לשלוט ברצונות שלי, סתם. אליעד: נו. ש: אתה הורס לו את ההקלטה אתה לא מבין. אליעד: אתה מתערב בשיחה זה הורס את ההקלטה, הלאה. ש: אני רוצה לדעת איך לסרב למישהו בלי שהוא ירגיש. אליעד: אוקי בא נחשוב על זה. עכשיו בעצם אני צריך לעשות עליו מניפולציה,
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
... לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה והפעם נדבר על מקרה שלקוח מבקש ממך משהו ואתה לא יכול לענות לו בחיוב אלא אתה צריך לענות לו תשובה שלילית. איך הכי הגיוני לעשות את זה? איך לטפל בהתנגדות מכירה קשה? לדוגמה, אתה מוכר ללקוח רכב והוא מבקש ממך את הרכב בצבע צהוב. אבל אין לך רכב בצבע צהוב במלאי. איך לענות ללקוח, במידה ואתה רוצה לסגור עסקה בכל מחיר, למרות שאין לך מענה ללקוח? ומה לעשות אם הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם ה
איך לא לפגוע במישהו? איך להיפרד בלי לריב? איך להיפרד בצורה יפה? איך לא לעשות גוסטינג? איך להתגרש בלי מריבות? איך לסיים מערכת יחסים בלי לריב? איך להתגרש בשלום? איך לפטר עובד בלי שיפגע? איך לסיים מערכת יחסים בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה, איך להיפרד ממישהו בלי לריב? איך לפרק שותפות עסקית בלי לריב? איך לסיים קשר בצורה יפה? איך לסיים קשר בלי לריב? איך לפטר עובד בלי מריבות? איך לסרב למישהו בלי שהוא יפגע? איך להגיד לא בצורה יפה? איך לסרב בנימוס?
... מערכת יחסים בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה, איך להיפרד ממישהו בלי לריב? איך לפרק שותפות עסקית בלי לריב? איך לסיים קשר בצורה יפה? איך לסיים קשר בלי לריב? איך לפטר עובד בלי מריבות? איך לסרב למישהו בלי שהוא יפגע? איך להגיד לא בצורה יפה? איך לסרב בנימוס? והפעם אסביר, איך להיפרד כידידים? איך לדחות ... עובד בלי שהוא יפגע פרידה זוגית לסיים קשר ולהיפרד בצורה יפה גירושים מכל סיבה שהיא פירוק שותפות עסקית להפסיק לעבוד עם ספק העלאת מחיר ללקוח קבוע ביטול רכישה חוסר התאמה זוגית ... ואסביר, איך לדחות מישהו בלי שהוא יפגע? איך לסיים מערכת יחסים בלי לריב? איך לסיים התקשרות עסקית בלי מריבות? ועוד. באותו הקשר יש כאן גם עוד ... על מצב, שבו ההחלטה להיפרד כבר התקבלה, ההחלטה לפטר את העובד כבר התקבלה, ההחלטה לפרק את השותפות העסקית כבר התקבלה וכיוב. והשאלה היא, איך לעשות את ... לא היית מפטר אותו. כך שאם החלטת לפטר אותו, אם החלטת להיפרד ממנה, אם החלטת לסיים את ההתקשרות העסקית וכולי, הרי שזה אומר בוודאות שאתה לא מרוצה ... ושהוא ישתנה ושהוא רוצה להשתנות. וכיוב בפרידות זוגיות, שהרבה פעמים מישהו מהצדדים מתעקש ללכת לטיפול זוגי ולתת לקשר עוד צאנס וכולי. ככה שכאשר אחד ... מובטל ועוד כיוב. אז אם הצד שנפרדים ממנו, רוצה להילחם על הקשר, אז הוא כנראה עוד יותר ינסה למכור את עצמו ואז כנראה שהוא עוד יותר יפגע אם אתה החלטת ... ממנה ושעדיין הוא יחשוב שלגיטימי שאתה תתעקש על הסיבה הזאת. נניח לדוגמה שאתה רוצה לסיים שותפות עסקית כי אתה חושב שהשותף שלך מרמה אותך. עכשיו, אם ... היא בגלל שאתה חושב שהוא מרמה אותך, הרי שהוא יפגע. לכן צריך למצוא סיבה, שהאדם השני יחשוב שהיא הגיונית שאתה תרצה אותה, אבל שעדיין היא תאפשר לו לקבל את ... אומר עליו נכון. ואיזו סיבה אתה יכול לתת, שהאדם השני יחשוב שזאת באמת הסיבה שלך, ושהיא תישמע לו הגיונית, ושעדיין הוא לא יפגע ממנה? תשובה: צריך לבדוק כל ... לגופו והכל תלוי בהקשר ובהמון גורמים. אבל בהכרח שזאת צריכה להיות סיבה, שהאדם השני יחשוב שהיא הגיונית בעיניו, שהגיוני בעיניו שאתה באמת רוצה להיפרד מהסיבה הזאת. ושעדיין ... במשהו או לא מספיק טוב, במובן שהוא לא יקבל בעצמו את מה שאתה לא אוהב בו. דוגמה: לפטר עובד בגלל טעויות אנוש. שהעובד המפוטר, מבין שזה לגיטימי שזכותך לא לקבל טעויות אנוש. וזה אנושי שיש לו טעויות אנוש. ככה שהעובד לא מרגיש רע מכך שהוא נאשם שיש לו טעויות אנוש. וכן, זה הגיוני שיהיו לו טעויות אנוש. אבל כן, זו גם זכותך לא לקבל טעויות אנוש. וכמו שאמרתי, כל מקרה לגופו. היבט ... שיש באדם השני, אלא לתלות את הסיבה לפרידה במשהו שקורה במציאות, לדוגמה מלחמה שינוי מבנה ארגוני טעות שנעשתה בעבר, משהו שקרה בשוק. וכנל כל מקרה לגופו. ... להשתנות וכולי? אז למה בעצם מישהו רוצה לתת לזה עוד צאנס? ורוצה לנסות שוב לנסות להשתנות ללכת לטיפול וכולי? תשובה: 1 - כי הוא נפגע מהמחשבה שזורקים ... אותו, משהו שלא ניתן לשלוט בו וכיוב. מה זה יכול להיות? תשובה: כל מקרה לגופו. או בדוגמה הנל, טעויות אנוש, שזה משהו שלא ניתן לשנות אותו. אבל ... לשינוי על ידי האדם השני על ידך. ולכן הסיבה צריכה להיות כמה שיותר וכמה שאפשר: 1 - סיבה שתישמע הגיונית לצד השני, סיבה שלא תישמע מומצאת או הטרלה. 2 - ...
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
אמון ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי שנפגע ממך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי
... ואמפתיה, יצירת אמון באמצעות אמפתיה, איך לגלות אמפתיה למי ... לסלוח לך? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לבקש סליחה? איך לבקש סליחה אחרי בגידה? איך לבנות אמון עם האקס? איך לבנות אמון מחדש? עשיתי שינוי איך בונים אמון מחדש באמצעות אמפתיה? כיצד ניתן לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע ממך? איך ניתן לבקש סליחה בצורה נכונה ולגרום למישהו לסלוח לך? תהליך בניית האמון מחדש דורש הבנה עמוקה של רגשותיו של הצד השני ושימוש נכון באמפתיה, שהיא היכולת להזדהות ולהבין את כאבם של אחרים. כאן נבצע פירוט כיצד האמפתיה תורמת לתהליך ההתנצלות וכיצד כדאי לנסח את ההתנצלות כדי להבטיח שהצד הפגוע יוכל להתחיל בתהליך של סליחה ובניית אמון מחודש. האם אמפתיה מספיקה להחזיר את האמון? ... שאני לא מעריך אותך. - אני יכול לדמיין איך זה גרם לך להרגיש חסרת ביטחון. בהתנצלות כזו, האדם הפגוע ירגיש שהפוגע אכן מבין את מצוקתו ומתחייב לתקן את דרכיו. מה קורה כאשר אמפתיה לא מספיקה? לעיתים, גם כאשר מביעים אמפתיה, האדם הפגוע עשוי להתקשות לסלוח. לעיתים זה נובע מכך שהוא לא הצליח להבין את מלוא הכאב שהוא חווה. במקרה כזה, הסבר נוסף מהצד הפוגע עשוי להיות חיוני. לדוגמה, אם מורה נהיגה מתקן תלמיד על טעות שביצע, חשוב שהתלמיד לא יתייחס רק למילים כמו אני אהיה יותר זהיר, אלא יסביר את טעויותיו ויציין את הסיבה שהובילה אותם. זאת כדי להראות שהוא באמת מבין את הבעיה. איך לשלב אמפתיה עם שתילת מחשבות חיוביות? לא די באמפתיה בלבד, ניתן לנצל את הרגע בו ... רוצה שנעבוד יחד על הקשר שלנו ונצא מזה חזקים יותר. כך, לצד ההבנה של כאב הצד השני, ניתן לזרוע מחשבות חיוביות שמובילות לסליחה ולבניית אמון מחדש. הסכנה שבגילוי יתר של אמפתיה אמפתיה היא כלי רב ... למשל, אם גבר שבגד בבת זוגו אומר לה: - אני מבין שפגעתי בך כי זה גרם לך לחשוב שאני לא אוהב אותך, וזה אומר שאולי אני מעריך מישהי אחרת יותר ממך. במקרה כזה, גילוי יתר של אמפתיה עשוי להעצים את הכאב ולהחמיר ... הפצע. הסבר עמוק כמרכיב חשוב בתהליך ההתנצלות חשוב לזכור שידיעת הבעיה היא חצי מהפתרון. כאשר הפוגע מסביר למי שנפגע ממנו את מהות הסיבה לפגיעה, זה מסייע לו להרגיש שהבעיה טופלה, והסיכוי לסליחה עולה. אם אדם נפגע אך לא מבין במלואו את הסיבה לפגיעתו, הוא עשוי להתקשות להיענות להתנצלות. לדוגמה, כאשר מנהל מתנצל בפני עובד על כך שהתעלם ... לו, יכול להיות שהפוגע יוכל לעזור לו להבין את רגשותיו תוך כדי תהליך ההתנצלות. בכך, ייתכן והצד הפגוע יוכל לסלוח בצורה מלאה יותר ולהתחיל בתהליך של סליחה אמיתית. האם אמפתיה ונסיבות קשורות להתנהגות עתידית? כשהפוגע מסביר את הפגיעה בצורה עמוקה ומבין את רגשות הצד הפגוע, יש יותר סיכוי שהוא ישתנה בעתיד. הצגת ההבנה משדרגת את הסיכוי שהפוגע לא יחזור על הטעות, ומאפשר לבנות אמון מחודש. לסיכום, תהליך בניית האמון מחדש דורש יותר מהתנצלות שטחית. יש לנקוט בגישה אמפתית עמוקה ולנסח את ההתנצלות בצורה שתשקף הבנה כנה של רגשות הצד הפגוע, תוך שמירה על מינון נכון של גילוי רגשות. איך לבקש סליחה? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך ליצור אמפתיה? בניית אמון מחדש שיפור תקשורת בין אישית איך לזהות את רגשותיו של האחר? בניית אמון מחדש באמצעות אמפתיה כאשר רוצים לבנות אמון מחדש עם אדם שנפגע מאיתנו, חשוב להבין כי תהליך זה אינו פשוט ודורש התייחסות רגישה ומחושבת. אחד העקרונות המרכזיים ביצירת אמון מחדש הוא אמפתיה - היכולת שלנו להכיר ולהזדהות עם רגשותיו וסבלו של האדם שנפגע. אמפתיה אינה מסתכמת בהתנצלות שטחית, אלא במאמץ כן להבין את התחושות של הצד השני ולשקף לו שאנו מבינים את כאבו. החשיבות של אמפתיה בתהליך ההתנצלות כאשר אנו ... זה מספיק שיאמר לה אני אוהב אותך או אני מתנצל. עליו להראות לה שהוא מבין כיצד הבגידה פגעה בה, כיצד היא גורמת לה להרגיש לא נאהבת, לא מוערכת או חסרת ביטחון. איך מגלים אמפתיה בצורה נכונה? כדי להראות אמפתיה בצורה אפקטיבית, חשוב לנסח ... לא מעריך אותך. - אני יכול לדמיין כמה זה גרם לך להרגיש חסרת ביטחון. במקום להתמקד רק בהתנצלות עצמה, יש להתמקד בהבנה של הכאב שנגרם ולהעביר זאת לצד השני. מה קורה כשהאמפתיה לא מספיקה? לעיתים, גם כאשר מביעים אמפתיה, האדם הפגוע לא סולח בקלות. ... ברורה. כאשר האדם הפוגע מסוגל להסביר לנפגע את עצמו טוב יותר ממה שהוא מבין את עצמו, זה יכול להוביל לתהליך ריפוי עמוק יותר. חשיבות ההסבר העמוק לדוגמה, תלמיד נהיגה שעשה טעות בכביש והמורה מעיר לו על כך. ...
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה?
טיפול בהתנגדויות מכירה - מתי לא לטפל בהתנגדויות מכירה? האם להתעקש מול הלקוח? מתי לוותר על המכירה? האם להתנגד ללקוח? האם לטפל בהתנגדות המכירה? האם לוותר על המכירה? מתי לשחרר את הלקוח? מתי לוותר על העסקה? אז כאשר מטפלים בהתנגדויות מכירה, נשאלת השאלה, כמה עלינו להתעקש בתהליך הטיפול בהתנגדות המכירה . כי תאורטית או עקרונית ניתן עד אין סוף להמשיך להתעקש מול הלקוח ולכל התנגדות של הלקוח? אפשרי לנסות לנטרל את ההתנגדות של הלקוח. ואז השאלה היא, כמה בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח? ולכאורה התשובה היא, שזה לפי תחושת בטן ... של האם נראה לאיש המכירות שהלקוח רלוונטי או לא. אבל זאת טעות, כי כל לקוח עקרונית יכול להיות רלוונטי אם נמשיך לטפל בהתנגדות המכירה שלו. ולכן ... האם ועד כמה צריכים לטפל בהתנגדות הלקוח? והתשובה לשאלה הזאת היא, שעלינו להמשיך לטפל בהתנגדות המכירה של הלקוח, עד הרגע שנחשוב שיש אלטרנטיבה יותר טובה לזמן שלנו, כדי לסגור עסקה אחרת עם לקוח אחר. דהיינו, שלטפל בהתנגדות המכירה של ה
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
... הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה וכאן ניתן עוד היבט לגבי איך להתמודד עם מצב שבו מנהלים משא ומתן עם מישהו ולא מגיעים להסכמה עם הצד השני. ורוצים שתהיה תחושה של הסכמה, למרות שאין הסכמה, איך לגרום לזה לקרות? ונסביר את העניין יותר טוב. נניח לצורך העניין שמנהלים משא ומתן והלקוח רוצה X ואתה לא מוכן לתת לו את X. ונניח שמבחינתך אין עסקה אם הלקוח מתעקש לקבל X. ונניח שאתה מציב גבול ללקוח במשא ומתן, ואומר לו עד כאן!, אני לא מוכן להתפשר יותר והלקוח צריך לבחור האם לקיים איתך את העסקה או שלא. עכשיו, במה תלוי אם תהיה עסקה או שלא? זה כמובן תלוי בהרבה גורמים, כאשר אחד מהם זאת האווירה הכללית שיש בינך לבין הלקוח. דהיינו, אם הלקוח ירגיש שהוא אוהב אותך ושהוא בהרמוניה איתך, הרי שזה מגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח יבחר
אסטרטגיות משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה
... משא ומתן למתקדמים, ניהול משא ומתן עסקי למתקדמים, להציע כמה הצעות גרועות, לתת ללקוח אפשרויות בחירה, לקוח שמציב אולטימטום, אסטרטגיות לניהול משא ומתן, אסטרטגיות של משא ומתן, איך לנהל משא ומתן? עקרונות ניהול משא ומתן, איך מנהלים משא ומתן? איך לסגור עסקה בכל מחיר? תורת המשחקים במשא ומתן, חשיבה אסטרטגית, תורת המשא ומתן, משא ומתן לבכירים, משא ומתן למנהלים בכירים, עקרונות ניהול משא ומתן, יעוץ למנכלים, יעוץ למנהלי חברות, התנגדויות מכירה וכאן נציג אסטרטגיית ניהול משא ומתן למתקדמים, שבה הצד השני שמולך מבקש ממך בקשה שאתה חייב לסרב לה, דהיינו, הצד השני לצורך העניין הלקוח שלך, מבקש ממך בקשה שאתה חייב לסרב לה, בקשה שאי אפשר לקבל. ונניח שהלקוח שלך מציב לך אולטימטום, או שתקבל את הבקשה שלי, או שאין עסקה . ונניח שאתה רוצה לסרב לו, אבל אתה רוצה להגדיל את הסיכוי שכן, תהיה עסקה, בתנאים שלך. השאלה היא, איך עושים את זה? ויש בזה כל מיני לוגיקות ושיטות, וכרגע ניתן עוד עצה והיא, שאם הצד השני, לצורך העניין הלקוח שלך, מבקש בקשה שאתה חייב לסרב לה, באפשרותך להציע לו כמה הצעות שונות, שכולן גרועות עבורו, כדי שהוא יצטרך לבחור באפשרות שאתה רוצה שהוא יבחר בה, שהיא תהיה הכי פחות גרועה עבורו. לדוגמה: נניח שהלקוח מבקש ממך הנחה ואומר לך, או הכל או כלום, או שתתן לי את ההנחה או שאין עסקה. מה שקורה במקרה הזה במוח של ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על בקשה לא הגיונית של לקוח, לקוח מבקש בקשה לא סבירה, לקוח מבקש בקשה לא הגיונית, איך להתנגד ללקוח? איך לענות ללקוח? איך לגלות אמפתיה ללקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? איך להתמודד עם בקשה לא הגיונית של לקוח? לסגור עסקה בכל מחיר, איך לא להרוס עסקה? איך להגיב לבקשה לא הגיונית של לקוח? איך לענות ללקוח שמבקש משהו לא הגיוני? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות, איך להתנגד לבקשה של לקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לסרב ללקוח? איך לסרב לבקשה של לקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה לענות ללקוח שמבקש?, איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה לענות ללקוח שמבקש?, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להיות מאושר ושמח? איך לחנך ילדים? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפרש חלומות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, אימון אישי לתזונה נכונה, מאמן זוגי בתחום מה לענות ללקוח שמבקש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6094 שניות - עכשיו 10_08_2025 השעה 02:46:37 - wesi1