אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
איך מנטורים ומניפולציות משפיעים על אנשים?

הרצאה של אליעד כהן עוסקת במניפולציות השונות שמשתמשים בהן מנטורים, מאמנים, מנהיגים ויועצים כדי להשפיע על אנשים. המטרה העיקרית של מניפולציה היא לגרום לאנשים לחשוב או לפעול בצורה מסוימת, לעיתים על בסיס הצגת תדמית חיצונית, ולאו דווקא על בסיס התוכן עצמו.

איך מניפולציה פועלת?

הבסיס למניפולציה הוא הבנת העדפות והצרכים של קהל היעד. אליעד כהן מסביר שמי שמבצע מניפולציה ינסה להציג את עצמו כמי שאחרים רוצים להיות, כדי להפעיל את המשיכה הפנימית של הצופה או המאזין. למשל, אם אדם רוצה להיות עשיר, הוא יעדיף לקבל עצות ממישהו שמצטייר כעשיר. אם הוא רוצה להיות ספורטאי, הוא יאזין למנטור שמציג את עצמו כשחקן מקצועי. כדי ליצור את התחושה הזאת, לעיתים מנטורים ומשפיעים אחרים משדרים מסרים באמצעות אמצעים ויזואליים כמו לבוש, מיקום (כמו הצילום ליד רכב יוקרתי), או מראה חיצוני מושך. כל זה מיועד לגרום לצופה או המאזין להרגיש שהם רוצים להיות כמו אותו אדם, ולהאמין כי אם הם יעקבו אחרי העצות שלו, הם יגיעו לאותן תוצאות.

הקשר בין התדמית החיצונית לתוכן

לפי אליעד, ככל שמשקיעים יותר בהופעה החיצונית, כך בדרך כלל יש פחות השקעה בתוכן עצמו. מדובר במציאות שבה המשאבים המוגבלים של זמן, אנרגיה וכסף מתפנים לעיתים לעטיפה החיצונית על חשבון עומק התוכן. לדוגמה, אם מישהו משקיע הרבה בהופעה החיצונית, במיקום המרשים ובאפקטים ויזואליים, זה עשוי להוות כתחליף לחוסר בעומק רעיוני או תוכן איכותי. אליעד מציין את המשפט הידוע: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", כלומר, יש לבחור היכן להשקיע - האם בהופעה החיצונית או בהשקעה בתוכן פנימי.

איך להתמודד עם מניפולציות מסוג זה?

הדרך להתמודד עם מניפולציות מבוססות על מראה חיצוני היא להיות מודעים לתהליך. לדוגמה, אם צופים בסרטון, אפשר לכבות את המסך ולהקשיב רק לתוכן המילולי. המטרה היא לשאול את עצמך: האם זה הגיוני? האם יש תוכן ממשי מאחורי הדברים, או שההיגיון מוסתר מאחורי הצגת הדברים בצורה מרהיבה? כהן מציע לבחון את המסרים לעומק לפני שמתרשמים מהמראה החיצוני בלבד.

ההשפעה של תדמית על מכירת רעיון או מוצר

אליעד כהן מסביר כי כאשר אנשים רוצים לשכנע את קהל היעד שלהם או למכור להם רעיון, הם משקיעים לא פעם בנראות החיצונית. לדוגמה, הם מצטלמים עם רקע מרשים, משתמשים בחיוכים ובסיפורי הצלחה כדי ליצור תחושת הערכה ואהבה, מתוך תקווה שהצופה יחשוב: "אם אני אקשיב לו, גם אני אגיע להצלחה". למעשה, לעיתים התדמית החיצונית מהווה דרך להסתיר את העובדה שהתוכן לא בהכרח איכותי. המטרה כאן היא להימנע מהשפעה רגשית שנעשית באמצעות החיצוניות ולתמוך בתוכן שנראה הגיוני, לא רק מרשים.

ההבדל בין תוכן לבין עטיפה חיצונית

כהן מציין כי אנשים לעיתים מעריכים יותר את העטיפה החיצונית מאשר את התוכן עצמו, ובכך הם נופלים במניפולציות שיווקיות. כך, כאשר מישהו משקיע יותר מדי בחיצוניות, יתכן כי המוצר או הרעיון עצמו יהיו פחות טובים. כהן מציע להיות מודע להטיית העטיפה, ולהבין שמה שנראה מרהיב לעיתים אינו בהכרח אמיתי או משקף את איכות התוכן.

סיכום

ההרצאה עוסקת בהשפעה החזקה שיש לתדמית חיצונית על האנשים, במיוחד כאשר מדובר במנטורים, מנהיגים ומאמן. למרות שהעטיפה החיצונית יכולה להיראות מרשימה, חשוב לבחון את התוכן בפועל ולהתמקד בהיגיון של הרעיונות והמסרים, ולא להסתנוור מההופעה החיצונית בלבד.
מדוע משתמשים במראה חיצוני כדי להשפיע על אחרים?

אנשים רבים, כמו מנטורים, מאמנים ומנהיגים, מנסים לשדר שהם מושא להערצה או דמות שהצופה או המאזין ירצה להיות כמותה. לדוגמה, לובשים חליפה כדי לשתול מחשבה שהם רציניים או מצליחים, מצטלמים ליד רכב יוקרתי, בים או בנוף מרהיב כדי לשדר הצלחה וחופש, או מתאפרים ומתייפים במטרה לגרום למי שרואה אותם לרצות לקבל מהם עצות.

כיצד נוצרת התחושה שרוצים להיות כמותם?

אם מישהו רוצה להיות שחקן כדורסל, הוא יעדיף לשמוע עצות ממי שכבר משחק כדורסל, אם מישהי רוצה להיות עשירה, היא נמשכת לעצות של מי שמצטייר כעשיר, אם מישהו רואה אישה יפה ומצליחה חברתית, הוא חושב שאולי יוכל גם הוא לזכות בהערצה דומה. גם אם אין לאדם רצון להיות בדיוק אותו אדם שהוא רואה, הוא עשוי לרצות להצליח ולהיתפס כמוערך חברתית באותה צורה. כך, כאשר רואים מישהו מרשים חיצונית - גבוה, נראה טוב, מצטייר כמאושר - יש נטייה להקשיב לו יותר, גם אם התוכן שלו דל או לא בהכרח הגיוני.

איך העטיפה החיצונית משפיעה על התוכן?

ברוב המקרים, ככל שמשקיעים בעטיפה החיצונית, כך זה עלול לבוא על חשבון עומק התוכן. ניתן להסביר זאת בכך שלכל אדם יש משאבים מוגבלים: זמן, כסף ואנרגיה. אם משקיעים חלק גדול מהמשאבים הללו בבניית תדמית ויזואלית - לבוש, לוקיישן, אפקטים מיוחדים בסרטונים - פעמים רבות זה מפצה על כך שהתוכן עצמו אינו חזק מספיק. לא תמיד זה כך, אבל כאשר מישהו "משקיע יותר מדי" בחיצוניות, ייתכן שדווקא התוכן דל או פחות מבוסס.

יש גם אמירה ידועה: "מי שרוצה להחכים ידרים, ומי שרוצה להעשיר יצפין", והרעיון כאן הוא שבחיים צריך לבחור היכן להשקיע - אי אפשר להשקיע את כל המשאבים בכל הכיוונים בו - זמנית באותה מידה. לכן, אדם שמשקיע המון בהופעה חיצונית, בדרך כלל יעשה זאת על חשבון משהו אחר, כמו פיתוח עומק פנימי או שיפור היכולות הרעיוניות.

כיצד להימנע ממניפולציה המבוססת על מראה חיצוני?

הדרך להתמודד עם התופעה היא להיות מודעים לכך שתדמית חיצונית לא בהכרח משקפת תוכן איכותי. אפשר, למשל, לכבות את המסך כשצופים בסרטון ולהקשיב רק לתוכן המילולי: עד כמה הדברים שנאמרים הגיוניים? האם הם מבוססים על עומק או שהם רק נשמעים משכנעים בזכות ה"עטיפה"? כדאי לבחון את ההיגיון מאחורי המסרים לפני שמתרשמים מהאופן שבו הם מוצגים ויזואלית, לוודא שיש ממש ברעיון ולא רק צורה חיצונית מלהיבה.

מה הקשר בין גובה, יופי ועיצוב לבין מידת ההערצה?

אנשים נמשכים לדמויות שנראות מרשימות: גבר גבוה מעורר רצון להידמות לו אצל גברים אחרים, ונשים עלולות להימשך אליו כי הוא נראה "חזק" או "מרשים". אישה יפה מצטלמת טוב ויכולה ליצור סביב עצמה תחושה שאחרים יעריצו אותה, כך שצופות ירצו להקשיב לה משום שהיו רוצות להיראות כמוה, וצופים ירצו להקשיב לה כי הוא מייצגת הצלחה חברתית שהם היו רוצים לעצמם. לעומת זאת, אדם פחות מושך חיצונית - "גמד מכוער ופצוע", כדוגמה הקיצונית - כנראה לא היה זוכה לאותה הערצה וקשב, גם אם התוכן שלו היה חכם יותר.

איך התדמית משפיעה על מכירת רעיון או מוצר?

לא פעם, מי שרוצה למכור או לשכנע, משקיע יותר בנראות: מצלם את עצמו עם רקע מרשים, מראה סיפורי הצלחה, מציג חיוכים ומספר כמה הוא מאושר. המטרה היא לגרום לצופה לחשוב: "הייתי רוצה להיות כמוהו או כמוה" ולהאמין שאם יקשיב לעצות, אולי יגיע לאותם הישגים או לאותה תחושה. במקרים רבים, נוצר הרושם שהתוכן איכותי רק בזכות אותם אמצעים ויזואליים, בעוד שלמעשה ניתן לשלב גם וגם, אך לרוב רואים הטיה ברורה - יותר השקעה בעטיפה כדי לפצות על תוכן בינוני או דל.

לבסוף, ניתן להעמיק בנושא על ידי תשומת לב לתוכן במקום להתפעל רק מהחיצוניות, לבחון טענות והסברים לעומק, ולחפש את ההיגיון והרלוונטיות של הרעיון בפועל במקום להסתנוור מהצגת הדברים בצורה מרהיבה.
אופי או יופי, יופי על חשבון האופי, אופי על חשבון היופי, יפה וחכמה, יפה או חכמה, עשיר או טיפש, טיפש או עשיר, אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו, יופי חיצוני או יופי פנימי, מה המראה שלך אומר עליך? מה היופי שלך אומר עליך? למה אנשים אוהבים אנשים יפים? איך לשדר הצלחה? איך לשדר מנהיגות? מה הבגדים שלך אומרים עליך? איך להתלבש נכון? השפעת הבגדים על הסביבה, איך לשתול מחשבות? ראפור של מנטורים, מניפולציות של מוכרים, מניפולציות של אנשי מכירות, מניפולציות של מאמנים, בחורה יפה, תעודות על הקיר, איך לבחור יועץ? מה ההכשרה שלך? מה ההשכלה שלך? מה ההסמכה שלך? איך לבחור מנטור? איך לבחור מאמן? איך לבחור קאוצר?
להבין המטרה העיקרית איך לשדר הצלחה לשכנע משקיע נראה הגיוני יועצים בחורה יפה לבחון עטיפה חיצונית להציג את עצמך הקצנה nlp אופי אופי או יופי איך לגרום לאנשים להקשיב לך איך לגרום לאנשים ללכת אחריך איך לשכנע אנשים הקשבה השפעה השפעה על אנשים חיצוני חיצוניות יופי יופי או אופי כיעור כיצד לשכנע אנשים לגרום לגרום לאנשים להקשיב לך לגרום לאנשים ללכת אחריך להקשיב להקשיב לך ללכת ללכת אחריך לשכנע אנשים לשקר מכוער מנהיג מנהיגות מנהיגים מנטור מנטורים מנטורים ומניפולציות מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות והשפעה על אנשים מניפולציות של מנהיגים מניפולציות של מנטור מניפולציות של מנטורים נלפ נראות חיצוני נראות חיצונית עטיפה או תוכן שקר שקרים שקרים של מנטורים שקרנים
חיצוניות ופנימיות - מתי צריך חיצוניות? למה לפעמים צריך חיצוניות, למרות שיש פנימיות?
...מצבים שבהם צריך חיצוניות. ולא בגלל שאין פנימיות, אלא בגלל שהפנימיות ככ גדולה, עד שאי אפשר לגשת אליה ישירות, אלא רק באמצעות החיצוניות שלה. כי השמש לדוגמה, אי אפשר להסתכל עליה ישירות, אלא רק באמצעות דבר שמפריד בין האדם לבין השמש. ויש גם דברים שהם מאוד גדולים, כגון לדוגמה הגלקסיה שלנו, או אפילו כדור הארץ שלנו, שהאדם לא יכול לראות את כל התמונה המלאה של הדבר בבת אחת, מחמת שהדבר הזה הוא גדול מאוד. אבל האדם כן יכול לראות תמונה מוקטנת של הדבר. והתמונה המוקטנת...
חכם אמיתי בפנימיות וטיפש אמיתי בחיצוניות
... חכם אמיתי, ובין אם זאת המציאות שהיא חכמה באמת, כאשר אדם כזה רואה מול עיניו חכם אמיתי, אז בגלל שהוא לא מספיק חכם, לפעמים החכם האמיתי מצטייר בעיניו, כשקרן וכטיפש. בדיוק כמו שבן אדם רגיל, חושב שהמציאות שלנו לא מתנהלת בצורה הגיונית. ולמה? משום שלאדם שמפריד בין האחדות לבין ... לצורה החיצונית של העולם שלנו, אך אעפכ היא ישות אחת עם העולם שלנו, אז כאשר אדם כזה רואה שכל אמיתי וחכם אמיתי, אז לפעמים החכם האמיתי נדמה בעיניו כטיפש וכשקרן. משום שהחכם האמיתי, חי בעולם של נפרדות ממש, ללא שום אחדות כלל. כי האחדות של המציאות, היא נמצאת בעומק פנימיות כוונתו ... הוא רואה ומכיר את רמת עומק השכל של כל אחד ואחד, והוא מבין מיד, האם השכל הזה נלקח מהאחדות שנמצאת מחוץ למקום ולזמן ממש, או שמא השכל הזה נלקח מאיזו אחדות שקרית, שהיא רק מתחזה לאחדות האמיתית. וכל זמן שהאדם עצמו הוא לא חכם אמת בעצמו, הוא לא יודע מימינו ומשמאלו והוא לא באמת יכול ...
להיות איש אמת באמת - בפנימי ולא בחיצוני - מהו "איש אמת" באמת?
...של איש האמת. אך איש האמת עצמו, הוא איש אמת, לא בגלל ההתנהגות החיצונית שלו, אלא בגלל המהות הפנימית שלו. ולכן, מי שרוצה להיות איש אמת, עליו להבין את האמת. שלהיות איש אמת, אין פירושו להתנהג בצורה כלשהי, או לשנות משהו כלשהו. כי אלו דברים שיקרו מעצמם או שלא. אבל איש אמת אמיתי, הוא זה, שרק דבר אחד חשוב לו בחיים, וזאת, ידיעת האמת, למען ידיעת האמת. כי מי שהאמת חשובה לו למען סיבות כלשהן, הוא איש של שקר. ומי שמתנהג כמו איש אמת, אבל האמת היא לא הדבר היחיד שחשוב...
קושי שכלי להבין דברים חיצוניים, שהוא קושי פנימי להבין את עצמך
...פנימי להבין את עצמך כי לפעמים קשה לאדם להתמודד עם איזה דבר שחיצוני לו, ואז לפעמים האדם בורח מההתמודדות. ועל האדם לדעת את האמת, שלהבין את האחדות של המציאות, מצד אחד, זה הדבר הקל ביותר בעולם. כי הבנת האחדות, היא, שאין מה להבין כלל, כי היש והאין הם אחד, ואין שום שכל כלל. אבל מצד שני, הבנת האחדות, היא הדבר המורכב ביותר בעולם. ומי שלא מסוגל להתמודד, ולהבין איזה דבר כלשהו במציאות, הוא גם לעולם לא יבין את האחדות בשלמות. והאדם חווה את האחדות של המציאות,...
לרצות נפרדות מתוך הבנה של אחדות, טוב בלי תלות בדבר חיצוני, אפשרי להשיג שלמות, ייאוש בשלמות, סיבת הסבל, קיום עצמי
לרצות נפרדות מתוך הבנה של אחדות, טוב בלי תלות בדבר חיצוני, אפשרי להשיג שלמות, ייאוש בשלמות, סיבת הסבל, קיום עצמי
...להפסיק להתקיים כישות נפרדת? אליעד כהן מסביר כי לא ניתן להפסיק את עצם קיומה של התודעה. האדם אינו יכול להעלים את התודעה שלו או להפוך אותה ללא קיימת. התודעה והאני הם עובדה קיימת, והאדם אינו יכול פשוט לחסל אותם. יחד עם זאת, מה שהאדם כן יכול לעשות, הוא להגיע להבנה עמוקה של הטבע האמיתי של הנפרדות, להבין את המהות של האחדות, ומתוך ההבנה הזו לחוות את החיים בצורה שונה לחלוטין. דווקא מתוך ההבנה והקבלה של המצב, ניתן להגיע למצב שבו האדם חווה שלמות, בלי לחפש אותה...
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
פתרון חיצוני זמני ופיתרון פנימי קבוע, הפוטנציאל של הסבל ושל הרע, איך לבטל את הרע בשורשו
...אם זבוב מגרד לאדם את הרגל נגד רצונו, אותו אדם חווה סבל. כלומר, סבל אינו נובע מהאירוע עצמו אלא מכך שהאדם לא רוצה את מה שקורה. אליעד מוסיף דוגמה על פחד, ומסביר שגם אם אדם מתמודד באופן שטחי עם פחד מסוים, הפוטנציאל לפחד תמיד נשאר. הדרך היחידה באמת לפתור זאת היא לא לפחד מהפחד, ואף לאהוב את הפחד, להגיע למצב בו האדם רוצה את כל האפשרויות שקיימות במציאות. רק כאשר האדם באמת ירצה את המציאות כולה, הפוטנציאל של הסבל יתבטל לחלוטין. מהי השיטה להתמודדות עם דברים...
רצון עצמי, למה אתה רוצה כך ולא אחרת, למה יש לך רצון עצמי, בחירה חופשית, פנימי או חיצוני
רצון עצמי, למה אתה רוצה כך ולא אחרת, למה יש לך רצון עצמי, בחירה חופשית, פנימי או חיצוני
... מהר מאוד שאתה בעצם אינך שולט בדבר, שאתה אולי לא באמת בוחר באופן חופשי כפי שאתה חושב, ולכן יש לך התנגדות פנימית ללכת לעומק השאלה הזו. למה חשוב לבדוק קודם כל את עצם קיומו של הרצון? אליעד נותן דוגמה: נניח שאתה מתווכח עם אמא שלך לגבי משהו שהיא רוצה לעשות, ואתה מנסה להבין למה ...
הנחות יסוד, להניח הנחות, שאלות פנימיות, שאלות חיצוניות, שורש השאלות, לשאול שאלות נכונות, לצאת משאלות, שאלת שאלות
הנחות יסוד, להניח הנחות, שאלות פנימיות, שאלות חיצוניות, שורש השאלות, לשאול שאלות נכונות, לצאת משאלות, שאלת שאלות
... של המציאות כפי שהיא. לדוגמה, אם מישהו שואל האם אני חולם או ער? הוא מניח מראש שיש הבדל בין חלום למציאות. אליעד ממליץ ללכת לשורש ולבדוק מי אמר שיש בכלל הבדל כזה. הוא מציע לא רק לפקפק בשאלה, אלא לפקפק בעצם האפשרות לשאול שאלות כאלה. בסופו של דבר, אם הולכים עד הסוף עם ...
רצון פנימי, רצון חיצוני, מה באמת אתה רוצה, לרצות באמת, למה אתה רוצה, לרצות כלום, הרצון הראשון, לא רוצה שום דבר
רצון פנימי, רצון חיצוני, מה באמת אתה רוצה, לרצות באמת, למה אתה רוצה, לרצות כלום, הרצון הראשון, לא רוצה שום דבר
...באמצעות תהליך מתמיד של חקירה עצמית. בכל פעם שאדם רוצה משהו, עליו לשאול למה הוא באמת רוצה אותו, מה הסיבה האמיתית לכך שהוא רוצה אותו, ומה מסתתר מאחורי הסיבה הזאת. התרגול הזה עוזר לאדם להתרחק מרצונות שטחיים או זמניים ולהתחבר לרצונות פנימיים ועמוקים יותר, או בסופו של דבר - לשקט פנימי שנוצר כאשר הוא מבין שהוא לא באמת חייב שום דבר. אליעד מסכם באמירה, שכאשר אדם מגיע להבנה שאין באמת שום דבר שחייבים לרצות או להשיג, הוא חווה שחרור גדול. מנקודה זו הוא יכול...
איך להיות מאושר, במי תלוי האושר, אושר פנימי, אושר חיצוני, שינוי פנימי, שינוי חיצוני, לשנות את המציאות החיצונית, לשנות את המציאות הפנימית, הכל תלוי בך, שום דבר לא תלוי בך
איך להיות מאושר, במי תלוי האושר, אושר פנימי, אושר חיצוני, שינוי פנימי, שינוי חיצוני, לשנות את המציאות החיצונית, לשנות את המציאות הפנימית, הכל תלוי בך, שום דבר לא תלוי בך
...או קשרים חברתיים, אך האמת היא שהאושר האמיתי מגיע מתוך שינוי פנימי. מה השפעת המציאות החיצונית על תחושת האושר שלנו? אליעד מעלה את השאלה האם השינוי במציאות החיצונית יכול להביא אותנו לאושר אמיתי. הוא מסביר כי לעיתים אנו נוטים לחשוב שכשנשנה את מה שמתרחש בעולם החיצוני, כמו שיפור המצב הכלכלי או שיפור מערכת יחסים, נוכל להיות מאושרים יותר. אך למעשה, שינוי פנימי הוא שמוביל לאושר האמיתי. לדוגמה, הוא מציין סיטואציות בהן אנשים מתמודדים עם תחושת רעב, אך בוחרים...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מנטורים ומניפולציות, איך לגרום לאנשים להקשיב לך? איך לגרום לאנשים ללכת אחריך? יופי או אופי, עטיפה או תוכן, נראות חיצונית, שקרים של מנטורים, מניפולציות של מנטורים, מניפולציות של מנהיגים, מניפולציות והשפעה על אנשים, NLP
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מה הבגדים שלך אומרים עליך?, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אכזבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מה הבגדים שלך אומרים עליך?, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעביר ביקורת בונה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להאמין בעצמך? איך למצוא זוגיות? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות מאושר? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קואצ'ר, אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי קשב וריכוז בנושא מה הבגדים שלך אומרים עליך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3281 שניות - עכשיו 08_08_2025 השעה 08:33:15 - wesi1