אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לתת אפשרויות בחירה ✔אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
כאשר באים למכור מוצר ללקוח, צריכים לדעת איך משפיע על הלקוח המצב שבו יש לו כמה אפשרויות בחירה שונות, שהוא צריך לבחור ביניהן. כגון לדוגמה לקוח שבא לרכוש רכב, שאפשרי להציג לו רכב אחד ולומר לו שיש לו רק אפשרות בחירה אחת של לרכוש או לא לרכוש את הרכב. אבל אפשרי גם לומר לו, שיש לו כמה אפשרויות בחירה, של כמה דגמים שונים וכולי. אז איך בעצם משפיעות אפשרויות בחירה על תהליך הרכישה.

ואתן כאן כמה נקודות מבט. יכול לדוגמה להיות לקוח, שרוצה להרגיש שהוא בוחר בין אפשרויות שונות ושהוא לא רוצה להרגיש שכאילו נכפה עליו מה לרכוש. לדוגמה לקוח שחייב לרכוש כאן ועכשיו מוצר מסויים. ואז הוא מרגיש שהרכישה נכפית עליו. ואז הלקוח עשוי להתנגד לרכישה, לא בגלל שהמוצר לא טוב לו, אלא בגלל שהוא מרגיש שהעסקה נכפית עליו. במקרה כזה לדוגמה, יש היגיון לתת ללקוח אפשרויות בחירה, כדי שהוא ירגיש שהוא בחר בחירה חופשית שלו, בתהליך המכירה.

יכול גם להיות מצב שאנחנו נרצה שלקוח ירצה לרכוש מוצר X, וכדי לעודד אותו לרכוש את המוצר, אנחנו נרצה לגרום לו לראות עוד יותר טוב את היתרונות של המוצר X. ואת זה נוכל לעשות על ידי זה שניתן לו עוד אפשרות בחירה של מוצר Y שהוא הרבה פחות מתאים ללקוח בצורה ברורה וחד משמעית. כגון לדוגמה שנציג ללקוח מוצר הרבה יותר יקר, שהלקוח לא יכול להרשות לעצמו לרכוש אותו. אבל שמצד שני הלקוח ירגיש שהוא כן תאורטית יכול לרכוש אותו. כדי שהוא ירגיש שכן יש לו כאן אפשרות בחירה.

ואז כאשר הלקוח רואה כמה אפשרויות בחירה, שרק אחת מהן טובה לו, אז בעצם מופעלת עליו מניפולציה, שהוא יכול לחשוב, שמאחר שאפשרות X עדיפה על אפשרות Y או אפשרות Z, מכך כאילו נובע שהוא בכלל צריך לרכוש את העסקה.

כי כאשר הלקוח מתלבט בין X לבין Y או Z, תוך כדי הוא כאילו מניח שהוא מבצע עסקת רכישה. ואז נשתל ללקוח במוח, שכאילו הוא חייב לרכוש, רק שהוא מתלבט לגבי האפשרויות.

אפשרות נוספת, שנציג ללקוח עוד אפשרויות בחירה, כדי לשדר לו אמינות בתהליך המכירה, שמנסים להתאים את המוצר לצרכים שלו. דהיינו, שהלקוח ירגיש שהמוצר לא סתם מתאים לו, אלא שיש כאן תהליך חשיבה ובדיקה שבו מתברר שהמוצר מתאים לו.

לדוגמה, נניח שמציגים ללקוח מוצר X ואנחנו חושבים שהמוצר כן יכול להתאים ללקוח. אבל אנחנו חוששים שהלקוח יחשוב לעצמו, שלא הגיוני שהמוצר מתאים לו. או שאולי המוצר לא בהכרח מתאים ללקוח, אז נוכל להציג ללקוח אפשרויות בחירה, כדי לשדר ללקוח שיש כאן תהליך של התלבטות ודיוק של צרכי הלקוח.

בפרט אם האפשרות הנוספת יותר זולה ויותר טובה ללקוח, שאז האפשרות הנוספת נראית ללקוח יותר מתאימה לו. כי איש המכירות מציג ללקוח עסקה שהיא פחות טובה לאיש המכירות, רק בגלל שהיא יותר מתאימה ללקוח. ואז יש יותר סיכוי לסגור את ההצעה השניה, כי היא משדרת ללקוח אמינות, לגבי איש המכירות...
בורידן לאתר את צרכי הלקוח לבחור לקנות סבל לבחור לקוח אומר שהמוצר יקר איך להציג מחיר של מוצר לרכוש רכב צריך לבחור לאתר את הצרכים של הלקוח fomo fomo של לקוח fomo של לקוחות אפשרויות אפשרויות בחירה אפשרויות בחירה בתהליך מכירה אפשרויות בחירה בתהליך רכישה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרויות בחירה של לקוח אפשרויות בתהליך אפשרויות בתהליך מכירה אפשרויות בתהליך רכישה אפשרויות ללקוח אפשרות בחירה בחירה בתהליך מכירה בחירה ללקוח האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה האם לתת אפשרויות בחירה האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח החלטה החלטות החלטיות החמצה חרדת החמצה לבחור לבחור לקנות להחליט להציג להציג ללקוח להציג ללקוח אפשרויות לקבל החלטה לקבל החלטות לקוח לקוחות לקנות לתת לתת אפשרויות לתת אפשרויות בחירה לתת ללקוח לתת ללקוח אפשרויות לתת ללקוח לבחור לתת ללקוח להחליט לתת ללקוחות מכירה פחד פחד מהחמצה פחד מהחמצה של לקוח פחדים קבלת החלטה קבלת החלטות קבלת החלטות בזמן רכישה תהליך תהליך מכירה תהליך מכירות תהליך רכישה תהליכי מכירה תהליכים
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
... סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה , אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר מהם שני סוגי העצות ללא אחריות וכיצד ניתן לתת עצות טובות? כאשר אנו נותנים או מקבלים עצות, חשוב להבין את ...
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
... לעזור ללקוח להחליט, לעשות מבצעים ללקוחות, תהליכי קבלת החלטה של הלקוח, האם לתת ללקוח אפשרויות בחירה? האם לתת הנחה? האם לעשות מבצע? האם לתת אפשרויות בחירה? האם לתת חבילות? האם לתת כמה אפשרויות בחירה? ... הנחה לתת? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות ממך? למה לתת הנחה ללקוח? למה לא לתת הנחה ללקוח? למה לעשות מבצעים? למה לא לעשות מבצעים? למה לא לתת אפשרויות בחירה? למה כן לתת אפשרויות בחירה? מרוב אפשרויות קשה לבחור, קבלת החלטות בתהליך ...
קבלת החלטות, איך לדעת מה האפשרויות שלך? איך לדעת מה האפשרויות העומדות לרשותך? איך להחליט? למה קשה להחליט? מה בטוח נכון? איך לקבל החלטה בקלות? מהן אפשרויות הבחירה שלי? תהליך קבלת החלטה, במה אני בטוח? להיות שלם עם החלטה
קבלת החלטות, איך לדעת מה האפשרויות שלך? איך לדעת מה האפשרויות העומדות לרשותך? איך להחליט? למה קשה להחליט? מה בטוח נכון? איך לקבל החלטה בקלות? מהן אפשרויות הבחירה שלי? תהליך קבלת החלטה, במה אני בטוח? להיות שלם עם החלטה
קבלת החלטות, איך לדעת מה האפשרויות שלך? איך לדעת מה האפשרויות העומדות לרשותך? איך להחליט? למה קשה להחליט? מה בטוח נכון? איך לקבל החלטה בקלות? מהן אפשרויות הבחירה שלי? תהליך קבלת החלטה, במה אני בטוח? להיות שלם עם החלטה איך עובד תהליך קבלת החלטות? תהליך קבלת החלטות מורכב ממספר שלבים עיקריים. כאשר אדם עומד בפני החלטה, הוא מתחיל בשאלה הבסיסית: מה אני רוצה להשיג? בשלב הבא, הוא שואל את עצמו מהן האפשרויות שיש לי כדי להשיג את המטרה הזו? ולבסוף, הוא בוחר מתוך האפשרויות את זו שנראית לו הכי טובה לאחר שבחן יתרונות וחסרונות. מדוע קשה לקבל החלטה? קשה לקבל החלטה כאשר האדם אינו בטוח מהן האפשרויות המדויקות שעומדות בפניו. כשלא ברור מהן האפשרויות , קשה גם להבין את היתרונות והחסרונות שלהן, ולכן האדם מתקשה לבחור בין אפשרויות שלא לגמרי ברורות לו. זו הסיבה שלעתים קרובות אנשים מתלבטים מאוד, מכיוון שהם מרגישים שאולי ישנן אפשרויות נוספות שהם עדיין לא חשבו עליהן. איך לדעת בוודאות מה האפשרויות שלך? אליעד כהן מסביר שכדי לדעת בביטחון מהן האפשרויות שלך, עליך להתחיל בשאלה פשוטה וברורה: מה בטוח נכון?. על ידי שאלת השאלה הזאת, אתה מצמצם את האפשרויות. אתה מתחיל במה שאתה יודע בוודאות, ובכך מסיר מהמשוואה אפשרויות שלא מתאימות לקריטריונים הברורים שלך. לדוגמה: אם אתה מתלבט מה לאכול, שאל את עצמך קודם כל: מה בטוח נכון? התשובות יכולות להיות: בטוח שאני רעב, בטוח שאני רוצה משהו ... ובטוח שאני לא רוצה דגים. על ידי קביעת העובדות הללו, האפשרויות מצטמצמות, וההחלטה נהיית קלה יותר. אם אדם מתלבט לאן לטייל, למשל בין ירושלים לחיפה, הוא יכול להיתקע במחשבה שאולי יש אפשרויות אחרות כמו אילת או אפילו חול. כאן שוב נשאלת השאלה מה בטוח נכון? התשובות יכולות להיות: בטוח שאני רוצה לטייל, בטוח שאני רוצה שהנסיעה לא תהיה ארוכה יותר משעה הלוך ושעה חזור, ובכך מצטמצמות אפשרויות היעד, ונעשה קל יותר לבחור. איך תהליך צמצום ה
להגדיל את כמות אפשרויות הבחירה, למה חשוב שיהיו לך כמה שיותר אופציות בחירה? האם הוא מתאים לי? האם היא מתאימה לי? כמה אפשרויות יש לך? כמה אופציות יש לך? האם טוב לך? האם אתה מוצלח? האם העבודה שלך טובה? האם טוב לי? התאמה זוגית
להגדיל את כמות אפשרויות הבחירה, למה חשוב שיהיו לך כמה שיותר אופציות בחירה? האם הוא מתאים לי? האם היא מתאימה לי? כמה אפשרויות יש לך? כמה אופציות יש לך? האם טוב לך? האם אתה מוצלח? האם העבודה שלך טובה? האם טוב לי? התאמה זוגית
... את כמות אפשרויות הבחירה, למה חשוב שיהיו לך כמה שיותר אופציות בחירה? האם הוא מתאים לי? האם היא מתאימה לי? כמה אפשרויות יש לך? כמה אופציות יש לך? האם טוב לך? האם אתה מוצלח? האם העבודה שלך טובה? האם טוב לי? התאמה זוגית למה חשוב שיהיו לך כמה שיותר אפשרויות בחירה? אליעד כהן מסביר כיצד אפשר לדעת אם אנחנו נמצאים במקום הנכון בחיים, בין אם מדובר בזוגיות, עבודה, דירה או כל תחום אחר. לדבריו, התשובה נעוצה בכמות האפשרויות שעומדות לרשותך. ככל שיש לך יותר אפשרויות לבחור מתוכן, כך גדל הסיכוי שהאפשרות שבחרת היא באמת הטובה ביותר עבורך. אליעד נותן דוגמה פשוטה אך ברורה כדי להסביר את הרעיון לעומק. ... שזה לא בהכרח תמיד נכון במאה אחוז. בהחלט אפשרי שהאדם הראשון עם 1,000 דולר ימצא במקרה הזדמנות נדירה לרכוש רכב שערכו האמיתי הוא הרבה מעבר לסכום שהוציא, ואילו האדם עם מיליון דולר עשוי ... בהסתברות גבוהה יותר, מי שיש לו יותר אפשרויות לרכישה, כנראה יבחר באופציה טובה יותר. האם תמיד מי שיש לו יותר כסף יבחר את האפשרות הכי טובה? לא בהכרח. אליעד מבהיר בצורה חד - משמעית שלא מדובר בחוק מוחלט. בהחלט ייתכן שאדם עם תקציב נמוך יצליח להשיג משהו טוב מאוד ואפילו יותר טוב ממי שיש לו תקציב גבוה בהרבה. אך מדובר בהסתברות נמוכה יחסית. ברוב המקרים, מי שיש לו יותר אפשרויות, סביר להניח שבחר באפשרות הטובה יותר. אליעד ממשיך ומרחיב את הדוגמה גם לתחום של מגורים. אם שני אנשים שוכרים דירה, כאשר לאחד יש תקציב של 5,000 שקל ... שקל, משום שיש לו הרבה יותר אופציות לבחור מתוכן. עם זאת, שוב, אליעד מדגיש שזה לא חוק מוחלט. ייתכן בהחלט שזה עם ה - 5,000 שקל יצליח למצוא דירה מעולה בהזדמנות חד - פעמית, וזה עם ה - 50,000 שקל יעשה עסקה פחות מוצלחת. אבל שוב, הסיכוי שמי שיש לו תקציב ... עבודה אחרים יכולים לקבל אותך? כמה אפשרויות תעסוקתיות עומדות לפניך? ככל שיש לך יותר אופציות תעסוקתיות, גדל הסיכוי שמקום העבודה שבו בחרת הוא באמת המקום המתאים עבורך. אם לעומת זאת, יש לך רק ... עובדים במקצוע מסוים. לאחד יש רק שתי אפשרויות תעסוקה, ולשני יש 200 אפשרויות שונות. מי מהם, סביר להניח, עובד במקום טוב יותר? כנראה שזה שיש לו 200 אפשרויות, כי היה לו יותר מרחב לבחור את האופציה שהכי מתאימה לו. איך כמות האפשרויות שלך משפיעה על איכות הזוגיות? גם בזוגיות, מסביר אליעד, הרעיון דומה. אם קשה לך למצוא בני זוג, זה אומר שיש לך מעט אפשרויות. ומי שיש לו מעט אפשרויות, כנראה שהבחירה שלו לא תהיה האופטימלית. זאת האמת המרה, כפי שאליעד מציין. ככל שיש לך יותר אפשרויות להכיר בני זוג פוטנציאליים, כך גדל הסיכוי שתבחר את הזוגיות שהכי מתאימה לך. אליעד מבהיר שזה לא בהכרח, אבל סטטיסטית, הסיכויים גדולים יותר שמי שיש ... בזוגיות טובה יותר עבורו. האם חוסר באפשרויות משפיע גם על הצלחה בעסקים ובהכנסות? התשובה של אליעד היא חד - משמעית: כן. אם יש לך מעט לקוחות, כנראה שהלקוחות שלך אינם הלקוחות הטובים ביותר. אם יש לך מעט פוטנציאל להרוויח כסף, כנראה שאתה נמצא בעבודה שלא מתאימה לך באופן מושלם. ככל שיש לך פחות אפשרויות, כך סביר להניח שאתה נמצא במקום שאינו הכי טוב עבורך. אליעד מדגיש זאת שוב ושוב: אם אין לך הרבה אפשרויות, כנראה שמה שיש לך כרגע הוא לא האפשרות הטובה ביותר האפשרית עבורך. לעומת זאת, ככל שיהיו לך יותר אפשרויות בתחומים השונים של חייך - בין אם זה בתחום העבודה, הזוגיות, או החברויות - כך גדל הסיכוי שתהיה לך אפשרות טובה יותר לבחור מתוכה. מה השורה התחתונה וכיצד ליישם זאת בפועל? השורה התחתונה שאליעד מסכם בה את דבריו היא ברורה ופשוטה: אתה צריך להתמקד בהגדלת כמות ה
איזה מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה / תהליך מכירה / טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות
... מידע להציג ללקוח קודם? מתי להציג את המידע ללקוח? באיזה שלב הלקוח נמצא? שלבים בתהליך מכירה, הנחות היסוד של המכירה - שלבי מכירה תהליך מכירה טיימינג של שכנוע, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות בעיקרון, למכור זה כמו לבנות בניין שיש בו כמה קומות. כאשר הקומה האחרונה, היא המכירה ללקוח. ומתחת לקומה הזאת, יש כל מיני קומות נוספות, שצריך לבנות ... לפני הקומה האחרונה. וקודם צריך לבנות את הקומה הראשונה, לפני הקומה החמישית, לפני הקומה העשירית. ובפועל זה אומר, שעליך להכין לעצמך רשימה של הדברים שאתה חושב שהלקוח שלך צריך לחשוב, לפני שהוא קונה את המוצר שלך. לדוגמה אתה מוכר לו רכב מרצדס. אז הלקוח שלך צריך לחשוב שהוא רוצה לקנות רכב באופן כללי. הוא גם צריך לחשוב שמרצדס זה רכב טוב. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס יותר טוב מהמתחרים שלו. הוא גם צריך לחשוב שהמרצדס שווה את הכסף שלו, עבורו כלקוח. הוא גם צריך לחשוב עוד כל מיני מחשבות כאלו ואחרות. אבל עליך לשאול את עצמך, ... הוא קודם צריך לחשוב שהמרצדס יותר טוב מחברה אחרת, או שקודם הוא בכלל צריך לחשוב שהוא רוצה לשדרג את הרכב שלו. או שאולי קודם הוא צריך לחשוב שהוא יכול להרשות לעצמו לקנות רכב כזה. ועליך להבין, מה הלקוח שלך צריך לחשוב קודם ומה הוא צריך לחשוב אחר כך. ועליך תמיד לדעת, באיזה קומה אתה נמצא בתהליך המכירה מול הלקוח שלך. שלא תמכור לו את קומה 5 לפני שבנית את קומה 2. גם אם בסוף צריך באמת לבנות את קומה 5,כדי להגיע לגג. דהיינו, לפעמים איש המכירות מוכר ללקוח כל מיני רעיונות, שאכן צריך למכור אותם בתהליך המכירה, אבל בשלב מאוחר יותר. כי הלקוח, עוד לא הגיע לשם במחשבה שלו. ולכן לא רק שחשוב לדעת, מה לומר ללקוח, אלא שחשוב גם לדעת, מתי לומר את זה ללקוח. וזה אפשרי רק אם תדע בצורה מובנית, מה הלקוח שלך צריך לדעת לפני שהוא קונה ממך את המוצר, ובאיזה סדר הוא צריך לדעת את ...
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
טעויות של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח?
... של אנשי מכירות, למה איש מכירות לא מוכר בצורה נכונה? להציג ללקוח את התועלת של הלקוח מהמוצר, מה הלקוח מקבל מהמוצר? דפוסי חשיבה של אנשי מכירות, אופי של אנשי מכירות, איך למכור מוצר ללקוח? איך להציג מוצר ללקוח? למה אנשי מכירות לא מציגים נכון את התועלת ללקוח? כאשר איש מכירות רוצה להצליח למכור מוצר ללקוח, הוא חייב לזכור שהלקוח לעולם לא מתעניין באמת במוצר עצמו, אלא בתועלת שהוא יכול לקבל ממנו. הלקוח שואל את עצמו תמיד, מה יוצא לי מזה?, ולכן המשימה המרכזית של איש המכירות היא לא להציג את המוצר באופן טכני, אלא להציג ללקוח את התועלת שהוא יפיק מהמוצר. לדוגמה, כשמוכרים רכב, במקום לומר ללקוח יש לרכב שבע כריות אוויר, עדיף לומר הרכב הזה יגן עליך וישמור על הבטיחות שלך כי יש בו שבע כריות אוויר. דוגמה נוספת: אם מוכרים ללקוח טלפון נייד, במקום להגיד לטלפון הזה יש זיכרון RAM בנפח של 6 גיגה, כדאי לומר הטלפון הזה יעבוד ... בתועלת? הסיבה המרכזית לכך שאנשי מכירות מתמקדים במפרט הטכני ולא בתועלת של הלקוח, היא שאנשים באופן כללי רגילים לעשות פעולות מבלי לשאול את עצמם למה אני עושה את זה?. אדם הולך ... אך לעיתים קרובות אינו שואל את עצמו למה הוא באמת רוצה כסף. הוא רוצה כסף כדי לקנות דברים, אבל למה הוא רוצה את הדברים האלה? התהליך הזה, שבו האדם מבצע פעולות בלי להבין לעומק את הסיבה האמיתית לפעולה, גורם לכך שבשעת המכירה, איש המכירות נוטה לדבר על המוצר עצמו, על הפרטים החיצוניים, ולא על הסיבה הפנימית שבגללה הלקוח ירצה לרכוש אותו. אדם שמוכר רכב ומדבר עם הלקוח על ציפוי מיוחד של הרכב עושה זאת כי הוא בעצמו חושב שהציפוי יפה או מיוחד, אך אינו שואל את עצמו ... הוא היה מגלה שהציפוי חשוב כי הוא הופך את הרכב ליפה יותר, והרכב היפה גורם ללקוח להרגיש יוקרתי ומאפשר לו להרשים אנשים אחרים. לכן במקום להגיד ללקוח ברכב הזה יש ציפוי מיוחד, יהיה הרבה יותר אפקטיבי לומר לו עם הרכב הזה תוכל להרשים אחרים, כי הוא ... הוא מפתח מיומנות טבעית שבה הוא מצליח לראות באופן אוטומטי את הרצון האמיתי של הלקוח מולו. זה אומר שבמקום לדבר על הרכב, הטלפון, או המוצר עצמו, הוא ידבר ישירות על התועלת הפנימית, על התכלית שהלקוח רוצה להשיג באמצעות הרכישה. לדוגמה, אם אדם מתרגל לשאול את עצמו למה אני רוצה רכב עם שבע כריות ... יבין שזה בגלל שהוא רוצה ביטחון. לכן כשהוא יבוא למכור, הוא באופן טבעי יגיד ללקוח הרכב הזה ייתן לך תחושת ביטחון גדולה יותר כי יש בו שבע כריות אוויר, במקום להסתפק בתיאור טכני בלבד. כיצד ניתן להפוך הצגת תועלת ללקוח להרגל אוטומטי? כדי שאיש מכירות יוכל להפוך את הגישה הזו להרגל אוטומטי, הוא חייב להרגיל את עצמו, ... האמיתיים שלו בצורה עמוקה יותר, וכתוצאה מכך הוא יתחיל להבין את הרצונות של הלקוחות בצורה עמוקה וטובה יותר. כשאדם מבין מהי המטרה הפנימית שהוא מנסה להשיג דרך פעולותיו, הוא מבין שגם ללקוחות שלו יש רצונות פנימיים מוסתרים מאחורי הרצונות הגלויים. לכן, כשהוא נמצא מול לקוח, הוא יוכל להציג בצורה טבעית ופשוטה את התועלת הפנימית, ובכך להגדיל משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה מוצלחת. ... וטכניים, עליו להתרגל לחשוב תמיד על התועלת הסופית ועל המטרה הפנימית של הלקוח. על ידי כך שהוא מתרגל לשאול את עצמו למה אני רוצה את מה שאני רוצה? הוא יתחיל להבין באופן טבעי ...
הצעת מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר?
... מחיר, סוגים של הצעות מחיר, לתת ללקוח הצעת מחיר, תוך כמה זמן לתת ללקוח הצעת מחיר? איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, איך לתמחר מוצר? כמה זמן להשקיע בהכנת הצעת המחיר? כמה לפרט את הצעת המחיר ללקוח? איך להתאים את הצעת המחיר למוצר? עלות הכנת הצעת מחיר ללקוח, ניהול משא ומתן עם לקוחות, הצעת מחיר של טווח מחיר, מתי לכתוב הצעת מחיר מפורטת? מתי לא צריך הצעת מחיר? למה צריך הצעת מחיר? איך לנהל משא ומתן עם לקוח? איך להציג ללקוח את המחיר? וכאן נסביר תוך כמה זמן לתת הצעת מחיר ללקוח? והאם חשוב לתת ללקוח הצעת מחיר כתובה? ומתי חשוב לפרט כמה שיותר את הצעת המחיר ללקוח? וברגע שלקוח מבקש ממך לקבל הצעת מחיר, האם להגיב ללקוח מיד? האם לתת ללקוח את הצעת המחיר אחרי זמן מסוים? וכמה זמן להשקיע בהכנת הצעת מחיר ללקוח? ועוד. אז ברמת העיקרון צריכים להבין את הדבר הבא, ... תקנה, אם לא תרצה אל תקנה. זה הכל. אבל צריכים להבין, שיש מוצרים ושירותים, שהם יותר מורכבים. בפרט מוצרים בהתאמה אישית ללקוח custom made. דהיינו, מוצרים שהם לא מוצרי מדף אלא מוצרים שהם מותאמים באופן אישי לצרכים של הלקוח הספציפי. לדוגמה נגר שמכין ארון ספציפי להזמנה ספציפית של לקוח ספציפי. המוצר הוא לא מוצר מדף, אלא הוא מיוצר באופן ספציפי עבור המידות והצרכים הספציפיים של הלקוח. וככל שהלקוח שלך מבקש ממך מוצר יותר מורכב ויותר שמותאם אישית לצרכים שלו כלקוח, כך זה מגדיל את העלות שלך כבעל עסק, להכין את הצעת המחיר ללקוח. כי אתה צריך להציע מחיר ללקוח, עבור העבודה שהוא רוצה שתבצע לו. ואתה לא רוצה לתת מחיר זול מידי כדי שאתה לא תידפק מכך ואתה לא רוצה לתת מחיר יקר מידי, כי אז אולי תאבד את העבודה. ולכן אתה תרצה לעשות כל מיני חישובים של העלויות שלך, כדי לתת ללקוח שלך הצעת מחיר שנראה לך שהיא טובה לך וגם ללקוח שלך. דהיינו, יש עלות בהכנת הצעת מחיר ללקוח. ועד כאן בעצם הבנו, שככל שהמוצר יותר מורכב ויותר ...
הצגת המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה
... המחיר ללקוח, להציג ללקוח את המחיר, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה? איך לענות ללקוח ששואל מה המחיר? התנגדות מכירה מחיר, התנגדות מחיר בתהליך מכירה, לקוח שאומר יקר לי, הלקוח אומר שאין לו כסף, לקוח אומר אין לי כסף, מתי לומר כמה זה עולה? מתי להציג ללקוח את המחיר? מתי להציג את המחיר ללקוח? תסריט שיחת מכירה, תסריט שיחה טלפוני, איך להתמודד עם לקוח ששואל כמה זה עולה? תמחור מוצר ללקוח, הצעת מחיר ללקוח, איך להתחמק משאלה של לקוח? התנגדויות מכירה והפעם נענה לשאלה, איך לענות ללקוח ששואל כמה זה עולה ואיך לענות ללקוח ששואל מה המחיר. כי לפעמים לאיש המכירות יש איזה סוג של תסריט שיחה ותסריט מכירה שהוא רוצה לעשות מול הלקוח, אבל הלקוח מחבל לאיש המכירות בתסריט השיחה שלו, והלקוח ישר קופץ אל המחיר ושואל, כמה זה עולה לי, מה המחיר של המוצר, או במקרה היותר רע הלקוח שואל מה הנזק הכספי שלי כמה כסף אני הולך להפסיד וכיוב. והשאלה היא, איך להגיב ללקוח ששואל מה המחיר של המוצר, בשלב שבו אנחנו לא רוצים עדיין להציג את המחיר ללקוח? אז קודם כל נסביר את ההתלבטות. לכאורה הלקוח שואל מה המחיר של המוצר, והרי בכל מקרה מתישהו נצטרך להציג לו את המחיר של המוצר, אז לכאורה מה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לתת אפשרויות בחירה, איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לתת אפשרויות בחירה, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למצוא זוגיות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש בחירה חופשית? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רגשי, מאמן אישי קואצ'ינג, אימון אישי מומלץ בנושא לתת אפשרויות בחירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4697 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 03:01:33 - wesi1