אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו ✔טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
כאשר מדברים עם מישהו, וכאשר מטרת השיחה היא לגרום לו להרגיש טוב, לשם כך צריך לשים לב, שבמהלך השיחה לא נאמרים דברים שגורמים לאדם השני להרגיש רע.

במהלך כל השיחה, תת המודע של השומע, מדרג במשך כל הזמן, פרמטרים שונים לגבי "איכות השיחה". כאשר אחד מהפרמטרים הוא, עד כמה השיחה עושה לשומע טוב או רע. ובסוף כל שיחה, תת המודע של השומע, שומר אצל עצמו, דירוג כללי לאיכות השיחה, מבחינת עד כמה השיחה עשתה לו טוב.

ולכן, בכל פעם במשך השיחה, כאשר נאמר משהו שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש לא בנוח / להרגיש רע, עליך להשתדל למנוע את התחושה הרעה מהשומע.

וכמובן שלא מדובר על כך שעליך להימנע מלומר בצורה ישירה לאדם השני, דברים שברור לך שיעשו לו רע. אלא עליך להימנע גם מלומר דברים, שעשויים לגרום לשני להרגיש רע, בצורה כלשהי, עד כמה שאפשר. כגון לדוגמה לומר משפטים שיש להם תרתי משמע, כאשר אחת מהמשמעויות שלילית. או לדוגמה לשאול שאלה, שעשויה לשים את האדם השני, במצב לא נעים. או לדוגמה לנקוט בעמדה, שעשויה ליצור אי נעימות.

אבל לא רק זה, אלא שלפעמים הצד השני בשיחה, הוא עצמו אומר משהו, שהוא עצמו לא מרגיש איתו בנוח. בין אם הוא אמר את זה במכוון, או בטעות. ובין אם הוא מרגיש לא בנוח מול עצמו, או מולך. וגם במקרה כזה, עליך להשתדל כל הזמן ליצור אווירה נעימה.

לא משנה מה ואיך, ברגע שנאמר בשיחה דבר שעשוי לגרום לאדם השני להרגיש רע בצורה כלשהי, בין בצורה ישירה או עקיפה, עליך לדעת לזהות את זה, ולגרום לאדם השני להרגיש כמה שיותר טוב. כדי שבדירוג איכות השיחה שבתת המודע של הצד השני, יהיה דירוג שיחה יותר גבוה.

לדוגמה, נניח שאתה שואל מישהו, "נראה אותך היום?", והוא עונה לך "מצטער, אבל אני לא אספיק להגיע בזמן". אז צריך לדעת לזהות את המילה מצטער, ולראות...
איך לעזור למישהו לראות לשכנע מישהו להרגיש בנוח פיתוח שיחה להימנע שיחה חיובית חוסר נוחות הרגשה חיובית לשכנע מישהו לזהות שאלות אווירה אווירה חיובית איך לגרום איך לגרום למישהו להרגיש איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח איך לגרום למישהו להרגיש בנוח איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו איך ליצור אווירה איך ליצור אווירה חיובית איך לנהל איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה חיובית איך לעזור איך לעזור למישהו איך לשכנע מישהו חיוביות טיפים טיפים לניהול טיפים לניהול שיחה כיצד לנהל לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה להרגיש לגרום לה להרגיש בנוח לגרום לו להרגיש לגרום לו להרגיש בנוח לגרום למישהו להרגיש איתך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח לגרום למישהו להרגיש בנוח לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו לגרום למישהי להרגיש לגרום למישהי להרגיש בנוח להרגיש להרגיש איתך בנוח להרגיש בנוח להרגיש בנוח עם עצמך ליצור ליצור אווירה ליצור אווירה חיובית לנהל לנהל שיחה לנהל שיחה חיובית לעזור לעזור למישהו לפתח לפתח שיחה לשכנע מישהו לשכנע מישהו להרגיש לשכנע מישהו להרגיש איתך לשכנע מישהו להרגיש איתך בנוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו מנהל ניהול ניהול שיחה ניהול שיחות פיתוח פיתוח שיחה שיחה שיחה חיובית תקשורת תקשורת בין אישית תקשורת בינאישית תקשורתיות
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
טיפים לפיתוח שיחה, טיפים לניהול שיחה, איך לפתח שיחה זורמת? איך לפתח שיחה נעימה? איך לפתח שיחה טובה? איך ליצור אוירה נעימה? איך לדבר עם אנשים? מיומנויות תקשורת בין אישית
...על הצפון, זה אומר שהמסעדה יותר מעניינת אותו מאשר זה שהוא היה בצפון. עכשיו מי ששם לב לזה יודע לפתח את השיחה על המסעדה לא ואיפה בצפון? אבל זה לא מעניין אותו איפה בצפון מעניינת אותו יותר המסעדה. קודם כל בעצם לשים לב הבן אדם השני על מה הוא מאריך את השיחה ועל מה הוא לא מאריך את השיחה, הנחת היסוד אומרת שמה שעושה לו רע הוא ינסה לקצר על זה את השיחה ועל מה שעושה לו טוב הוא ינסה להאריך את השיחה. יחד עם זאת יש מקרים יוצאי דופן שיכול להיות שבן אדם שהוא מקצר...
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות
לגרום למישהו להתמכר, לגרום למישהו להתאהב, לגרום לו ליהנות, לגרום למישהו להרגיש טוב, זוגיות, לגרום למישהו לאהוב אותך, גמילה מהתמכרות, יצירת אווירה, לגרום לה ליהנות, לגרום לבחורה ליהנות איך לגרום למישהו ליהנות או לסבול מפעילות מסוימת? כאשר רוצים לגרום למישהו ליהנות מפעילות כלשהי או לחלופין לגרום לו לא ליהנות ממנה, חשוב להבין את המהות שעומדת מאחורי ההנאה או חוסר ההנאה שלו, ולא להתרכז ... מישהו הולך להתאמן עם חבר, יתכן שהוא רוצה שהחבר ייהנה כדי שירצה לבוא שוב בעתיד, או שהוא רוצה שהחבר לא ייהנה כדי להימנע מהשתתפות חוזרת. הסיבה שלרצות לגרום למישהו ליהנות או לא ליהנות יכולה להיות מגוונת - למשל, בילוי עם ילד בפארק, הליכה משותפת או ... או לברוח ממשהו אחר. ברגע שמזהים את הסיבה האמיתית להנאה, אפשר לבנות את החוויה כך שהיא תענה בדיוק על הצורך הזה. למשל, אם הסיבה היא להתנתק מעבודה, יש ליצור אווירה שתאפשר לו את הניתוק הזה, לא לדבר על עבודה או לא להזכיר נושאים שעלולים ... וללמוד מהתנסות בפועל. ככלל, אנשים נוטים לדלג על שלב ההבנה של הסיבה הפנימית, וזה השלב החשוב ביותר. תמיד יש לבדוק מדוע אדם רוצה דבר מסוים לפני שמנסים לגרום לו להנאה או לחוסר הנאה. מה אפשר ללמוד מדוגמת האוכל והאימון? אם מישהו אומר שנהנה מאימון דינמי במיוחד, אי אפשר לקחת את האמירה הזאת כפשוטה וליצור לו תמיד אימונים דינמיים. חייבים לשאול מדוע דווקא אימון דינמי גרם לו הנאה. אולי זו ... תקף גם בארוחה - האם האדם רוצה לאכול כי הוא רעב, או אולי בגלל שהוא מחפש תחושת השקעה ואהבה? בהתאם לכך אפשר להחליט כמה אוכל להגיש, באילו כלים, באיזו אווירה וכדומה. איך אפשר להשתמש בשיטה זו מול עצמך? השיטה תקפה גם לשינוי התנהגויות של האדם ... מעבודתו יכול למצוא דרכים להדגיש את התועלת שהעבודה מספקת לו, כמו לדמיין את הכסף שהוא מרוויח בכל רגע. איך אפשר לשלוט בעוצמת ההנאה או הסבל? לפעמים רוצים ליצור שילוב בין הנאה לסבל. כלומר, רוצים שהאדם ייהנה, אך לא יותר מדי, או יסבול אך לא יתר על ... להשתמש בצורה מדודה ומדויקת בדברים שמשפיעים על תחושותיו. כיצד אפשר להשפיע בצורה סמויה או גלויה? יש אפשרות להשפיע בצורה סמויה, דרך שינויים קלים בדיבור ובתקשורת. לדוגמה, אם מישהו אומר שהסרט מהמם ביותר, אפשר להחליש את ההתלהבות שלו על ידי חזרה על ... בסופו של דבר, היכולת להשפיע על ההנאה או הסבל של האחר תלויה בזיהוי נכון של הרצונות, הצרכים והחוויה האישית שלו, ולא בהנחות כלליות או פתרונות שטחיים. איך לגרום למישהו ליהנות? איך לגרום לאדם לסבול? מה משפיע על ההנאה של אדם? איך לשלוט בחוויית ההנאה? איך לשנות הרגלים בצורה יעילה? עכשיו הנושא הוא כזה נניח יש מצבים שרוצים לגרום למישהו ליהנות ממשהו, אוקי ויש מצבים שרוצים לגרום למישהו לא ליהנות ממשהו עד כאן זה הגיוני? ש: יש מצבים כאלה. אליעד: אוקי, עכשיו בהנחה שהמשהו ... הזה שהן ברמת צורה. ש: תשובה מהותית. אליעד: בדיוק אני רוצה את התשובה המהותית, והן גם לא בהכרח נכונות דרך אגב. ש: מה? אליעד: התשובות של מה לעשות כדי לגרום למישהו ליהנות או לא ליהנות הן גם לא בהכרח נכונות אולי יש מישהו שנהנה כשאומרים לו שהאוכל לא ... יותר אז מה את צריכה לעשות? אז את אומרת אני אספר לו את זה בשקט, מחויב שאם נספר לו את זה בשקט הוא ייהנה יותר? לא מחויב, אז אני צריך תשובה מה הדרך לדעת איך לגרום למישהו ליהנות יותר או ליהנות פחות ממשהו. ש: נגיד אנשים נוסעים לחול בחג ואתה רוצה שהם ... אדם יותר טוב מרע. אליעד: מה זה לא נכון. ש: איך שני אנשים שעושים פעילות משותפת. אליעד: אתה הולך עם הבן שלך עכשיו לרשום אותו ללימודים ואתה יש לך אפשרות לגרום לו ליהנות מזה, אתה יכול להגיד איך אני גורם לו ליהנות יותר מזה שאני רושם אותו ללימודים? ואתה ... כן אבל הרעיון הוא שצריך למצוא את הצורה שבה הוא תופס את הדברים, לדוגמה את קוראת לילד שלך סיפור לפני השינה איך גורמים לו ליהנות? תשובה שואלים מה אמור לגרום לו ליהנות, לא מה הפעולות אלא מה המהות למה שהוא ייהנה איך הוא חווה את הסיפור לפני השינה, מה ... אליעד: אז קודם כל אתה צריך לדעת מה המטען, אחרי שאתה יודע מה המטען אחר כך אתה שואל את עצמך מה הדברים שאני חושב שאם אני אעשה אותם הם יגדילו את המטען החיובי אצלו או את השלילי אצלו. ש: אפשר לעשות את זה גם בלי לדעת מה המטען. אליעד: לא אי אפשר. ... את החיסרון או את היתרון. אליעד: של מי? ש: של הסרט. אליעד: שלה. ש: שלה. אליעד: אז אתה צריך לדעת מה חסר לה מה היא מחפשת בכלל. ש: לא אני לא חייב אני יכול ליצור לה את החיסרון הזה. אליעד: כן. ש: בלי לדעת מה היא מחפשת. אליעד: מה לדוגמה תן דוגמה, ... של ניקוי ראש. אז זה גם יכול להיות בצורת דיבור מה איזה כייף לנקות את הראש עכשיו מהעבודה או לשים לב שלא מדברים לב על העבודה או להכניס עוד דברים שיכולים לגרום לה לשכוח את העבודה. לדוגמה תשאל את עצמך למה כשהיא רואה את הסרט היא שוכחת את העבודה? ולעשות ... ומה שהוא מחפש זה בדיוק את ההפך ואתה תעשה את הטעות, נכון זאת האמת ואז לא תלמד ולא תדע נכון. בסדר זאת לא המהות עכשיו המהות היא שתהיה מודע לזה שבכלל כדי ליצור לו חוויה, עכשיו לדוגמה נגיד מישהו מזמין למישהו נגיד מסאז נניח איזה מסאז תזמין לו יש ... עכשיו בן אדם יחליט מה הוא רוצה איך להרוג מישהו ואיך להחיות מישהו. ש: ואם למשל אתה עובד עם מישהו ואתה חושב שאולי גילית את הדברים האלה שהוא רוצה כדי ליצור לו יותר הנאה אבל אתה לא מוכן לתת לו את זה. אליעד: במקום העבודה לדוגמה. ש: כן אתה לא ...
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
איך לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו?
... לשאול שאלה? תקשורת בין אישית, אווירה טובה, איך לדבר נכון? איך לדבר עם אנשים? איך לגרום למישהו להקשיב לך? מערכות יחסים, איך לשכנע מישהו? איך להשפיע על מישהו? איך לשאול שאלות בצורה נכונה ... משפיעה על התשובה שנקבל ועל האווירה שתיווצר בשיחה. אליעד מדגיש שכל מילה בשאלה יכולה לשנות לחלוטין ... זה, השואל מאפשר לצד השני להרגיש בנוח גם במצב שבו אין לו את המידע המבוקש. השימוש במילים האם אתה ... נינוחה. זוהי דרך טובה יותר לנהל תקשורת בין אישית כי היא לוקחת בחשבון גם את רגשותיו של הצד השני. איך להשתמש בשאלות כדי להפעיל לחץ או ליצור תחושת אי - נוחות? אליעד מסביר שאותו עיקרון יכול לעבוד הפוך. אם מטרת השואל היא ליצור תחושת אי - נוחות או להפעיל לחץ פסיכולוגי, אפשר להשתמש בשאלות ... לראות בה דווקא ניסיון לעדן את האווירה או להוריד לחץ. יש כאן גם עניין של תפיסה אישית והנחות יסוד של ... הבנת הנחות היסוד הללו קריטית לתקשורת אפקטיבית ומדויקת יותר. איך לשאול בצורה נכונה כדי לשפר את התקשורת הבין - אישית? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהמפתח לשאלה טובה הוא הבנה מדויקת של מה שאתה באמת רוצה לשאול, אילו ... הניסוח משפיע על האדם השני. התקשורת הטובה ביותר מתרחשת כאשר האדם השני מרגיש נוח להיות אמיתי ... איך לשאול שאלה בצורה נכונה? איך לגרום למישהו להקשיב לך? איך לשפר תקשורת בין אישית? איך להפעיל לחץ באמצעות שאלות? מהי הנחת יסוד בשאלה? איך להשפיע על אנשים באמצעות שיחה? האם אורך השאלה משפיע על התשובה? ...
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית
איך לנהל שיחה רגועה? איך לא לריב עם אנשים? איך לטפל בהתנגדות? איך לטפל בהתפרצות? איך לטפל בכעס? תקשורת בין אישית איך להתמודד עם אדם שמתפרץ באמצע שיחה? כאשר אתם מנהלים שיחה ואדם אחר מתפרץ, חשוב להבין תחילה למה הוא מתפרץ. אליעד כהן מסביר שהסיבה ... שהאדם המפריע מאמין, באותו רגע, שהתפרצות תועיל לו יותר מאשר שתזיק. לכן, על מנת לטפל בכך, יש לפעול באחת משתי הדרכים הבאות או בשילוב שלהן: לגרום לו להבין שהתפרצות תביא לו יותר נזק מתועלת. לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו יותר תועלת. אליעד מדגיש, שמעבר לכך, רצוי וחשוב ... ישירה של התנגדות - במקום להגיד אתה טועה, עדיף להגיד הבנתי את דעתך, אבל חשבת על אפשרות אחרת?. לשלוט בטון הדיבור - דיבור רגוע ושליו ייצור אווירה נעימה יותר בשיחה ויפחית מתח. לשאול שאלות פתוחות - במקום להכריז שהאחר ... מסוים. לפעמים, הפתרון הוא לעצור לרגע את השיחה, לאפשר לאדם להירגע, ולחזור אליה מאוחר יותר בגישה רגועה וממוקדת יותר. איך אפשר להרגיל אדם לנהל שיחות רגועות גם כשיש מחלוקת? כדי להרגיל אדם להתנהל בשיחות בצורה רגועה, אליעד ממליץ לא לנסות לחנך אותו באופן ישיר. במקום זאת, חשוב ליצור סביבה רגועה שמדגימה באופן ברור כיצד מנהלים שיחה נעימה. כאשר האדם מרגיש שמקשיבים לו ומכבדים אותו, הוא באופן טבעי יפסיק ... אני מרגיש שזה קשה לנו לדבר עכשיו, במקום להאשים אתה תמיד מתפרץ. לעצור את השיחה ולהמשיך אותה מאוחר יותר כששני הצדדים נרגעו. סיכום כללי: איך ליצור שיחה רגועה ומכבדת? הדרך לשיחה רגועה ללא התפרצויות היא להבין את הסיבות להתפרצות, להגיב בהדרגה, להביע אמפתיה ולהימנע מעימותים ישירים. חשוב לשמור על אווירה מכבדת, לנהל שיחות בצורה פתוחה ולהראות לצד השני שאתם באמת מתחשבים בדעתו ובתחושותיו. איך לנהל שיחה רגועה? איך למנוע כעס והתפרצות רגשית? איך להתמודד עם אנשים כוחניים? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? תקשורת בין אישית אפקטיבית איך אפשר להתמודד עם התפרצות של אדם באמצע שיחה? כאשר אדם מתפרץ באמצע שיחה, יש להבין שהתפרצות זו מגיעה מתוך מחשבה שההתפרצות תועיל לו יותר מאשר תזיק לו. לכן, יש שתי דרכים עיקריות לטפל במצב: 1. לגרום לו להבין שהתפרצות תגרום לו יותר נזק מתועלת. 2. לגרום לו להבין שאי - התפרצות תביא לו תועלת גדולה יותר. בנוסף, חשוב להבין מה הסיבה ... ניתן להחליט אם להמשיך את השיחה או להשהות אותה. במקרים מסוימים, עצירה יזומה של השיחה תאפשר לצד השני להירגע ולחזור אליה בגישה רגועה יותר. איך לגרום למישהו להתרגל לשיחה רגועה, גם במצבי מחלוקת? אם המטרה היא להרגיל מישהו לנהל שיחות ללא התפרצות, חשוב לא לנסות לחנך אותו בצורה ישירה. במקום זאת, ניתן ליצור סביבה שמדגישה דיאלוג רגוע - להשתמש בדוגמאות, להסביר את היתרונות שבשיחה ... להגיע להבנה טובה יותר. מסקנה כדי למנוע התפרצויות בשיחה, חשוב להבין את הסיבות שגורמות להן, להתאים את הדרך שבה מציגים רעיונות ולשמור על אווירה מכבדת. לפעמים, היכולת לשמור על קור רוח ולהגיב בצורה מתונה יכולה להיות ההבדל בין ויכוח סוער לבין דיון בונה. איך לנהל שיחה רגועה? איך למנוע כעס והתפרצות רגשית? איך להתמודד עם אנשים כוחניים? איך לגרום לאנשים להקשיב לך? תקשורת בין אישית אפקטיבית ש: בריא או לא בריא, איך להתמודד. אליעד: איך להתמודד? ש: או ...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון איך להחליט כמה עובדים לגייס לעסק שלך? כשמנהלים עסק, אחת השאלות המרכזיות היא כמה עובדים לגייס, איך להקצות משימות וכיצד לנהל את המשאבים בצורה הטובה ביותר. לפי אליעד כהן, הדרך הנכונה להבין את זה מתחילה קודם כל בשאלה בסיסית מאוד: אם אתה כבעל העסק היית עובד ... מסוימת, במקרה של עזיבתו או היעדרותו המשימה לא תתבצע, והעסק עלול להיתקע. הפתרון האפשרי שהוא מציע הוא ליצור מצב שבו כמה עובדים יודעים לבצע את אותה פעולה, אפילו אם באופן חלקי, וכך להקטין את התלות באדם אחד בלבד. איך ליצור תחרות חיובית בין עובדים? לפי אליעד כהן, דרך נוספת לנהל עובדים היא ליצור ביניהם תחרותיות חיובית. הוא מציע מצב שבו, במקום לחלק כל משימה לעובד אחד, אפשר לתת לכמה עובדים לבצע את אותה המשימה, וכך לעודד תחרות ושיפור ביצועים. יחד עם זאת, ... מדגיש שזה צריך להיעשות בשיקול דעת, כדי שהתחרות לא תהפוך להרסנית ולא תיצור לחץ מוגזם שיפגע בביצועים או באווירה בעבודה. מה עדיף - לתת לעובדים שיקול דעת או להחליט עבורם הכל? אליעד כהן מתאר שני קצוות אפשריים בניהול עובדים: לתת להם חופש פעולה מוחלט או לקבוע עבורם הכל מראש. התשובה שלו היא שהדרך הנכונה נמצאת בדרך כלל באמצע, ותלויה בשאלה עד כמה המנהל בטוח במה שצריך להיעשות. אם אתה כמנהל בטוח לגמרי מה צריך לעשות, עדיף שתגיד לעובדים בדיוק מה לעשות, בלי להשאיר להם מקום לשיקול דעת. אם אינך בטוח, ייתכן שכדאי לתת להם מעט יותר ... מעת לעת את הביצועים שלהם ואת התוצאות. הוא מסביר שההחלטה צריכה להיעשות בכל פעם מחדש, לפי רמת הוודאות שלך כמנהל, ולא להישען באופן עיוור על גישות ניהוליות כלליות או עצות גנריות. האם כדאי ללמוד שיטות ניהול מספרים ומדריכים? אליעד כהן מתייחס לספרים ולמדריכים שעוסקים בניהול עסקים ואומר שרוב העצות בהם עשויות להיות בעייתיות. הוא מסביר שכל עצה או שיטה לניהול יכולה להתאים במקרים מסוימים ולהיכשל במקרים אחרים. לדוגמה, אפשר למצוא מחקרים שתומכים בכך שהשקעה בניקיון במקום העבודה משפרת ביצועים, אבל באותה מידה אפשר למצוא מחקרים הפוכים שאומרים בדיוק את ההפך. לכן, ההמלצה המרכזית של אליעד היא לפתח את היכולת לחשוב בעצמך, לבחון כל עצה לגופה ולראות האם היא מתאימה לעסק הספציפי שלך. מהי הדרך האידיאלית לנהל עובדים ועסקים מצליחים? לסיכום, אליעד כהן מדגיש שהדרך האידיאלית לניהול עסק מצליח היא לא ללכת באופן אוטומטי לפי שיטות ניהול שנחשבות פופולריות או מצליחות, אלא תמיד לשאול את עצמך את השאלה: מה הייתי עושה אם הייתי לבד? ולבנות את תהליכי הניהול והקצאת המשימות בהתאם לכך. הדרך להצלחה היא לפתח גמישות מחשבתית, לבחון כל סיטואציה באופן ספציפי ולהתאים את דרך הניהול לעסק שלך בלבד. איך להחליט כמה עובדים לגייס? כיצד להקצות משימות לעובדים? האם כדאי לתת לעובדים שיקול דעת? איך לנהל עובדים בצורה נכונה? האצלת סמכויות בארגון ניהול תחרותיות בין עובדים ...
חוסר הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה עם לקוח, הרמוניה עם לקוח, קונפליקט עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה
... הסכמה במשא ומתן, איך לא להסכים עם לקוח בצורה נכונה? איך ליצור תחושת הסכמה כשאין הסכמה? איך להתמודד עם חוסר הסכמה בתהליך מכירה? מה לעשות כשאין הסכמה במשא ומתן? איך להתמודד עם התנגדות מכירה? איך לא להרוס עסקה? איך לשמור על אווירה טובה? איך לקבל סירוב של לקוח? איך להציב גבול ללקוח? הצבת גבולות ללקוח, מבוי סתום עם לקוח, חוסר הסכמה ... של לקוח, משא ומתן למתקדמים, לסגור עסקה וכאן ניתן עוד היבט לגבי איך להתמודד עם מצב שבו מנהלים משא ומתן עם מישהו ולא מגיעים להסכמה עם הצד השני. ורוצים שתהיה תחושה של הסכמה, למרות שאין הסכמה, איך לגרום לזה לקרות? ונסביר את העניין יותר טוב. נניח לצורך העניין שמנהלים משא ומתן והלקוח רוצה X ואתה לא מוכן לתת לו את X. ונניח שמבחינתך אין עסקה אם הלקוח מתעקש לקבל ... עכשיו, במה תלוי אם תהיה עסקה או שלא? זה כמובן תלוי בהרבה גורמים, כאשר אחד מהם זאת האווירה הכללית שיש בינך לבין הלקוח. דהיינו, אם הלקוח ירגיש שהוא אוהב אותך ושהוא בהרמוניה איתך, הרי שזה מגדיל ...
איך לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של לקוח, קונפליקט עם לקוח, מריבה עם לקוח, אי הסכמה עם לקוח, לתת ללקוח אפשרויות גרועות, חוסר הסכמה עם לקוח, התנגדויות מכירה
... לא לסרב ללקוח? איך לתת ללקוח תשובה חיובית בכל מחיר? איך לא לתת תשובה שלילית ללקוח? איך לענות ללקוח תשובה שלילית? איך ליצור הרמוניה עם לקוח? איך לשמור על הסכמה עם לקוח? איך ליצור אמון עם לקוח? מה לעשות כשאין לך תשובה ללקוח? איך לשמור על אווירה טובה עם לקוח? מה לעשות כשאין הסכמה עם לקוח? בקשה מוזרה של לקוח, בקשה לא הגיונית של ... הגעת למבוי סתום עם לקוח, איך להיחלץ ממנו? אז ברמת העיקרון, אתה רוצה שלאורך כל התקשורת שלך עם הלקוח, שהלקוח תמיד יהיה מולך באווירה חיובית, אווירה של הסכמה, אווירה של אמון וכולי. אתה לא רוצה ליצור אווירה של קונפליקט עם הלקוח ואתה לא רוצה שהלקוח ירגיש שהוא לא רוצה לרכוש ... ויותר רוצה לרכוש ממך. ואז הלקוח שואל אותך שאלה, שאתה לא יכול לתת ללקוח תשובה חיובית. לדוגמה, האם יש לך את הרכב בצבע צהוב וכיוב. ונניח שאין לך את הרכב הזה בצבע צהוב. ... של החיבור שלך מול הלקוח. והשאלה היא, מה אפשרי לעשות במקרה כזה? ואיך לשמור על אווירה טובה עם הלקוח, בכל מקרה? ויש בזה כל מיני היבטים, אבל כאן אסביר את נקודת המבט ... אפשרויות גרועות, שבה הלקוח שלך יכול להסתכל עליך בעין רעה ואתה יכול להרוס את כל האווירה החיובית איתו, אבל עדיין במובן מסוים אתה נשאר איתו על רצף של הסכמה. לעומת ... בהתאם לטיפול בהתנגדויות מכירה באופן כללי. אבל תמיד כן יש אפשרות כן לתת ללקוח אווירה שבה הוא כן יכול לרכוש ממך וכן לקבל איכשהו את מה שהוא רוצה גם במוצר שלך. לדוגמה, ... יותר מהים בכל פעם מחדש. וכיוב כל מיני תשובות מתחכמות, שהמהות שלהן היא, להישאר באווירה חיובית מול הלקוח. וכמובן שצריכים לעשות את זה בחוכמה. שזה לא ישמע מוזר או מופרך בעיני הלקוח. אבל כן להשתדל לשמור על אווירה של סנכרון עם הלקוח וכולי, כדי להגדיל את הסיכוי שתהיה עסקה עם הלקוח. ובאותו הקשר, ...
איזה תשובה לענות? מה הכי נכון לעשות? למה לא להתאבד? למה טוב לחיות? לשכנע מישהו לא להתאבד, מה רע בלהתאבד? איך לעזור למישהו?
איזה תשובה לענות? מה הכי נכון לעשות? למה לא להתאבד? למה טוב לחיות? לשכנע מישהו לא להתאבד, מה רע בלהתאבד? איך לעזור למישהו?
... תשובה לענות? מה הכי נכון לעשות? למה לא להתאבד? למה טוב לחיות? לשכנע מישהו לא להתאבד, מה רע בלהתאבד? איך לעזור למישהו? איך יודעים איזו תשובה לענות לשאלה מסוימת? כששואלים אותך שאלה כלשהי, אליעד כהן מסביר שהמפתח להעניק תשובה נכונה נעוץ בראש ובראשונה בהבנת השואל ובמה שהוא באמת מחפש. לפעמים האדם ששואל את השאלה לא מעוניין באמת לקבל תשובה ישירה, אלא ... יצטרך להסביר למה הוא רוצה להתאבד, הוא יצטרך להודות בכך שמשהו בכל זאת משנה לו. וכך, על ידי שאלות והכוונה, ניתן לעזור לו להבין שיש דברים שחשובים לו ולמצוא סיבות חיוביות לחיות. האם תמיד יש תשובה נכונה לשאלה? אליעד מדגיש שאין תמיד תשובה חד - משמעית ונכונה לכל אדם ולכל שאלה. תשובה נכונה תלויה תמיד בהנחות ... רוצה לשמוע משהו מסוים. במקרה כזה אפשר לתת לו את התשובה שהוא רוצה לשמוע, או אפילו דווקא את התשובה ההפוכה כדי לגרום לו לחשוב ולהבין מה באמת מטריד אותו בשאלה. כיצד להתמודד עם אדם שלא מרוצה משום תשובה שמציעים לו? כאשר אדם לא מרוצה משום תשובה שניתנת לו, אליעד ... אם עדיף לחיות חיים ארוכים עם סבל או חיים קצרים עם אושר, ומסרב לקבל תשובה כלשהי, אפשר להחזיר אליו את השאלה ולגרום לו לבחון את הנחות היסוד שלו עצמו. כך, האדם מתחיל בעצמו לחפש תשובות ומגיע לתובנות עמוקות יותר על משמעות השאלה והחיים בכלל. מתי עדיף לא לענות ... באדם השואל ובמניע שלו, ואין תשובה נכונה אחת שמתאימה לכל מצב. למה לא להתאבד? איזו תשובה לתת לשאלות פילוסופיות? איך לעזור למישהו במצוקה נפשית? איך לגרום למישהו לחשוב לבד? מה התשובה הנכונה? ...
חרדות ופחדים - אימון אישי, איך לעזור למישהו שיש לו חרדה ופחד? איך להתמודד עם פחדים וחרדות?
חרדות ופחדים - אימון אישי, איך לעזור למישהו שיש לו חרדה ופחד? איך להתמודד עם פחדים וחרדות?
... ופחדים - אימון אישי, איך לעזור למישהו שיש לו חרדה ופחד? איך להתמודד ... הפתוחות. הספק הזה מטריד את האדם וגורם לו למתח נפשי ולדמיונות שליליים. איך אפשר לעזור למישהו שסובל מחרדה? כשהאדם מגיע עם ... משנה וששום דבר לא באמת חשוב באופן מוחלט, רק אז תוכל להעביר לו את התובנה הזו. המפתח הוא הבנת מהות החרדה והיכולת להקל עליה. ... להתאמן על התמודדות עם אי - ודאות בחיים, ולהיעזר בנקודות חוסר ודאות אחרות ככלי לעזור לאדם להתמודד עם החרדה. סיכום ההבנה של מהות החרדה והיכולת להבחין בין חוסר הוודאות לבין האמיתות האובייקטיביות היא המפתח לטיפול בחרדות. על ידי עזרה לאדם להתמודד עם אי - ודאות, הוא יכול ללמוד לנהל את פחדיו ולהשתחרר מהם. כל שינוי בתפיסה ... הפתוחות, שמטרידות את האדם וגורמות לו למתח נפשי ודמיונות שליליים. איך אפשר לעזור למישהו שסובל מחרדה מחוסר ודאות? אליעד מציע דרך פרקטית ויעילה לעזור למישהו שסובל מחרדה ופחד, והיא להיכנס ... מוחלט, רק אז תוכל להעביר לאותו אדם את התובנה הזו. אליעד מסביר כי מי שרוצה לעזור באמת, צריך לאמץ את נקודת המבט של לא משנה. לדוגמה, נניח שאדם חרד מכך שיש לו מחלה מסתורית. הדרך לעזור לו היא פשוטה: נסה לחשוב על המצב הגרוע ... החרדה לא הייתה מופיעה מלכתחילה. איך להלביש את החרדה של המטופל על עצמך? כשרוצים לעזור למישהו עם חרדות ופחדים, כדאי לנסות ... שאין באמת חייב להיות טוב או חייב להיות רע באופן מוחלט, נרגעים יותר. לסיכום: איך לעזור למישהו שיש לו חרדה ופחד? 1. לזהות ... לחרדה הנוכחית. איך להתגבר על חרדות ופחדים? כלים להתמודדות עם חוסר ודאות בחיים טיפים מעשיים לטיפול בחרדה הבנת הגורם האמיתי ... של כולם, אני לא יודעת מה כולם פה עושים אבל אם בא אלי בן אדם עם חרדות ואני רוצה לעזור לו ויש לי הרבה הבנות ודורבנות, וידע ...
הדרכת מטפלים, איך להרגיע מישהו עצבני? איך לעודד מישהו? איך לעזור למישהו בדיכאון? איך לעזור למישהו בהתקף חרדה? איך לעזור למישהו עצבני? לעזור למישהו שסובל מחרדה, אימון אישי למטפלים, הדרכת הורים
הדרכת מטפלים, איך להרגיע מישהו עצבני? איך לעודד מישהו? איך לעזור למישהו בדיכאון? איך לעזור למישהו בהתקף חרדה? איך לעזור למישהו עצבני? לעזור למישהו שסובל מחרדה, אימון אישי למטפלים, הדרכת הורים
... מטפלים, איך להרגיע מישהו עצבני? איך לעודד מישהו? איך לעזור למישהו בדיכאון? איך לעזור למישהו בהתקף חרדה? איך לעזור למישהו עצבני? לעזור למישהו שסובל מחרדה, אימון אישי למטפלים, הדרכת הורים איך להרגיע מישהו עצבני, בחרדה או בדיכאון? כשאתה נתקל באדם שסובל מלחץ, עצבים, חרדה או דיכאון, או כשהילד שלך עצוב בגלל כישלון במבחן או במשימה אחרת, הדרך הטובה ביותר לעזור לו היא לא רק לנחם או לעודד באופן שטחי, אלא ממש להיכנס לתוך הראש שלו ולהבין את עולמו. אליעד כהן מסביר שמה שעליך לעשות ... זה לדמיין שאתה ממש האדם הזה - להרגיש בדיוק את מה שהוא מרגיש, לחשוב את המחשבות שלו, ולנסות להבין את הסיטואציה מנקודת המבט שלו באופן מלא. מה הצעד הראשון כדי לעזור למישהו שסובל מחרדה או לחץ? לדוגמה, אם הילד שלך נכשל במבחן ומאוד עצוב או עצבני מזה, עליך לדמיין את עצמך במקומו, ... מוחלט, שאל את עצמך: אילו אני הייתי במקומו ממש, מה הייתי רוצה שיגידו לי או מה הייתי אומר לעצמי כדי לצאת מזה? למה חשוב למחוק את כל מה שאתה יודע כשאתה רוצה לעזור? אליעד מדגיש שכדי לעזור למישהו באמת, אתה חייב לשכוח לחלוטין כל דבר שאתה יודע והאדם השני לא יודע. אתה חייב להימנע מהטעות הנפוצה של לדבר מתוך הפרספקטיבה שלך ולתת עצות שנראות לך הגיוניות, אך לא באמת מותאמות לתפיסתו של האדם הסובל. הדרך הנכונה לעזור היא להיצמד למידע הזמין רק לאותו אדם. אם יש ידע או תובנה שאתה יודע והוא לא מודע אליה, אסור לך להשתמש בה בשלב הראשון. רק אחרי שנכנסת ממש למקומו, אתה יכול להתחיל לעזור לו להרחיב את נקודת המבט שלו. איך עושים סנכרון מידע כדי להרגיע מישהו? שלב מתקדם יותר בעזרה למישהו סובל הוא לעשות ... חסרת חשיבות. בצורה כזו אתה יוצר גשר מנטלי - מעביר בהדרגה את ההבנה והתחושות שיש לך כאדם רגוע, אל האדם הסובל, וגורם לו לראות את הבעיה מנקודת מבט אחרת. האם אפשר לעזור למישהו בלי להבין אותו באופן מלא? אליעד מביא דוגמה מעניינת מעולם המושגים הדתי, ומצטט את האמרה: אל תדון את חברך עד ... אחר עד שאתה מסוגל להיכנס למקומו באופן מוחלט, כאילו היית אלוהים עצמו. הכוונה היא שאתה צריך ממש להיות האדם האחר, להרגיש אותו באופן מלא, ורק אז תוכל לדעת באמת איך לעזור לו. מה עושים אם אין זמן לניתוח ארוך של רגשות ותחושות? ישנם מקרים שבהם אין זמן לניתוח עמוק וארוך של רגשות ותחושות. ... מחזיק בו. רק אז תוכל להבין באמת את מצבו ולספק לו את המילים או הפעולות הנכונות להרגעה, לעידוד או להתמודדות עם המצב הרגשי שבו הוא נמצא. איך להרגיע אדם עצבני? איך לעזור למישהו שסובל מחרדה? איך לעודד ילד אחרי כישלון? טכניקות להתמודדות עם לחץ וחרדה מה לעשות כשמישהו בדיכאון? איך לבצע ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפים לניהול שיחה, איך לנהל שיחה חיובית? איך ליצור אווירה חיובית? תקשורת בין אישית, פיתוח שיחה, איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לעזור למישהו? איך לגרום למישהו להרגיש בנוח עם עצמו?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? כעס ועצבים? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו, איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשפר את הזיכרון? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לנהל את הזמן? איך לקבל החלטות? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם אפשר לדעת הכל? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? האם לדומם יש תודעה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע וסבל בעולם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול הוליסטי, מאמן זוגי, אימון אישי בסקייפ בנושא לשכנע מישהו להרגיש בנוח עם עצמו - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.6250 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 12:44:30 - wesi1