אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשכנע בעל עסק ✔לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
8:03לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
מה ההיגיון בכך שבעל עסק לא רוצה עוד לקוחות?

בעלי עסקים רבים נוטים לומר "טוב לי ככה", כאשר מוצע להם שירות או מוצר שמטרתו להגדיל את מספר הלקוחות שלהם. לכאורה, זו נשמעת טענה לא הגיונית, במיוחד אם בעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר כסף. לכן נשאלת השאלה: מה יכול להיות ההיגיון העומד מאחורי אמירה כזו?

האם בעלי עסקים באמת לא רוצים להרוויח עוד כסף?

קודם כל, צריך לבדוק אם באמת בעל העסק לא רוצה עוד כסף, או שהוא מאמין בטעות שאין קשר ישיר בין קבלת לקוחות חדשים לבין הגדלת הכנסתו. בהנחה שבעל העסק אכן מעוניין להרוויח יותר, הסיבה להתנגדותו עשויה להיות נעוצה בחוסר ביטחון לגבי התוצאה של הפרסום. לדוגמה, אם היו אומרים לו בוודאות מוחלטת שהוא יקבל עוד לקוחות וכתוצאה מכך ההכנסה שלו תגדל, והוא לא יצטרך להשקיע מאמץ נוסף משמעותי, סביר להניח שהוא היה מסכים ללא היסוס.

האם בעל עסק שחושב שיש לו מספיק לקוחות טועה?

יש בעלי עסקים שטוענים שיש להם "מספיק לקוחות" ומסרבים לקבל חדשים, מתוך אמונה שהם כבר עובדים שמונה שעות ביום ואין להם יכולת להרוויח יותר גם אם יהיו להם עוד לקוחות. לכאורה, הגיוני לומר שאם אדם לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות ביום, הוא לא זקוק לעוד לקוחות. אולם בפועל, חשיבה זו שגויה. מדוע? מכיוון שתוספת לקוחות יכולה לאפשר לבעל העסק להרוויח יותר כסף, אפילו בלי להגדיל את מספר שעות העבודה.

איך אפשר להרוויח יותר בלי לעבוד יותר שעות?

אם בעל עסק מקבל כיום 10 לקוחות ביום שכל אחד מהם משלם לו 100 ש"ח, הוא מרוויח 1,000 ש"ח ביום. אם בעל העסק יקבל פניות נוספות של 100 לקוחות חדשים, הוא יוכל לבחור את ה - 10 לקוחות המשלמים הכי הרבה, למשל 150 ש"ח ללקוח. כך הוא יגדיל את ההכנסה היומית שלו ל - 1,500 ש"ח, מבלי שיעבוד שעות נוספות. המשמעות היא שהוא יכול להעלות את המחיר פשוט בגלל ביקוש גבוה יותר למוצר או לשירות שלו.

מדוע בעלי עסקים חוששים להתעסק עם יותר כסף?

ישנם בעלי עסקים שחוששים שלהרוויח יותר כסף יכניס אותם ללחץ נוסף. הם מאמינים שהגדלת ההכנסה תוביל לכך שהם יצטרכו להתמודד עם ניהול מורכב יותר של הכספים, להעסיק עובדים נוספים, או לשלם יותר מסים. בפועל, רוב החששות האלה ניתנים לפתרון פשוט, במיוחד כשההכנסה עצמה גדלה משמעותית.

האם הלקוחות הקיימים באמת לא יעזבו לעולם?

טענה נוספת של בעלי עסקים היא שהלקוחות שלהם קבועים ולא יעזבו, ולכן אין צורך בפרסום או בקבלת לקוחות נוספים. אך המציאות מלמדת אחרת: לקוחות תמיד יכולים לעזוב או להפחית את כמות הרכישות שלהם. לכן, כדי לשמור על יציבות ורווחיות, יש חשיבות גדולה בהרחבת מאגר הלקוחות באופן קבוע.

איך לשכנע בעל עסק שצריך לקבל עוד לקוחות?

כאשר בעל עסק אומר "יש לי מספיק לקוחות", אפשר להציג לו את העובדות הבאות:
  • עוד לקוחות אינם בהכרח דורשים ממנו לעבוד יותר שעות, אלא מאפשרים לו לבחור את הלקוחות הכי משתלמים.
  • הרחבת מאגר הלקוחות מספקת ביטחון כלכלי מפני עזיבת לקוחות קיימים.
  • ביקוש מוגבר מאפשר להעלות מחירים ולשפר משמעותית את הרווחיות.
  • אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שייצרו הכנסה נוספת ללא צורך בהשקעת זמן נוסף.
מה הטעות הבסיסית של בעלי העסקים?

הטעות המרכזית של בעלי העסקים שאומרים "טוב לי ככה" היא ההנחה שהם לא יכולים להעלות את המחיר של השירות או המוצר שהם מציעים. הם מאמינים שמכיוון שכבר עכשיו הם עובדים במקסימום היכולת שלהם, תוספת של לקוחות לא תתרום להם. אבל ברגע שיש ביקוש רב יותר, הם יכולים בקלות להעלות מחירים, לבחור את הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, וכך להגדיל את ההכנסות בצורה משמעותית, ללא הגדלת מאמץ משמעותי.

מה אפשר לעשות במקרה של לקוחות מזדמנים שמשלמים יותר אך לא חוזרים?

גם במקרה שבו לקוחות חדשים מגיעים רק באופן חד - פעמי ולא חוזרים לקנות שוב, עדיין כדאי לקבל אותם, כי מבין הלקוחות החדשים שיגיעו, אפשר תמיד לבחור את אלה שיש להם סיכוי טוב יותר להפוך לקבועים. הגדלת הביקוש מאפשרת לבעל העסק להפעיל שיקול דעת ולבחור את הלקוחות המשלמים ביותר, מה שמשפר את הרווחיות הכוללת של העסק.

מה הדרך האידיאלית להתנהל מול לקוחות חדשים?

חשוב להבין שאם בעל העסק מקבל זרימה מתמדת של לקוחות חדשים, הוא תמיד יוכל לבחור את אלה שעונים בצורה הטובה ביותר על הקריטריונים החשובים לו - כסף, יציבות, נוחות בעבודה איתם וכדומה. זרם לקוחות חדש הוא תמיד הזדמנות לשיפור איכות הלקוחות והרווחיות של העסק.
היגיון מאחורי בעל עסק שאינו רוצה עוד לקוחות

ישנה סיטואציה שבה אדם מנסה למכור שירות לעסקים שיכול לעזור להם להגדיל את המכירות שלהם, ובעל העסק משיב שאין לו צורך בעוד לקוחות, כלומר, שהוא מרוצה ממצבו הנוכחי ולא מחפש להרחיב את היקף הפעילות. נשאלת השאלה: בהנחה שבעל העסק כן רוצה עוד כסף, איך ייתכן שהוא מסרב להזדמנות שמוצעת לו להגדיל את ההכנסות על ידי הבאת לקוחות חדשים?

הנחת יסוד: בעל העסק רוצה כסף

כאשר בעל עסק מצהיר שאינו רוצה עוד לקוחות, יש לבדוק האם הוא באמת אינו מעוניין בעוד כסף, או שיש סיבה אחרת להתנגדותו. בהנחה שהוא כן רוצה כסף, יש לחקור מדוע הוא אינו מזהה את הקשר בין הגדלת מספר הלקוחות לבין הגדלת הרווחים.

האם החשש הוא בגלל חוסר ודאות בהצלחה?

ייתכן שבעל העסק חושש שהפרסום לא יביא לו תועלת ממשית, כלומר, שהוא אינו בטוח שבאמצעות הפרסום הוא אכן ירוויח יותר כסף. אם היה ברור לו בוודאות של 100% שהוא יקבל יותר לקוחות ושבסוף החודש יהיה לו יותר כסף ללא מאמץ משמעותי נוסף, אזי היה בוחר לעשות זאת. אך במציאות, יש לו ספקות, ולכן הוא נמנע מלבצע את המהלך.

חשיבה שגויה: "יש לי מספיק לקוחות"

ישנם בעלי עסקים שמחזיקים באמונה שגויה לפיה אין להם צורך בעוד לקוחות מכיוון שהם ממילא עובדים שמונה שעות ביום, ולכן הם לא יוכלו להרוויח יותר גם אם יגיעו לקוחות נוספים. למעשה, זהו כשל לוגי, שכן גם במצב שבו העסק מתפקד במלואו, הוספת לקוחות חדשים יכולה להגדיל את הרווחים בדרכים אחרות.

הגדלת הרווחים גם ללא הגדלת השעות

כאשר עסק מתמודד עם ביקוש גבוה, הוא יכול להעלות את המחירים. בעל העסק לא בהכרח צריך להגדיל את שעות העבודה שלו כדי להרוויח יותר. אם יגיעו אליו יותר לקוחות, הוא יוכל לבחור לעבוד רק עם אלה שמשלמים יותר, כך שגם אם כמות העבודה תישאר זהה, ההכנסה תגדל.

דוגמאות לכך שעוד לקוחות משפרים את העסק

אם לבעל העסק יש 10 לקוחות ביום, וכל אחד משלם לו 100 ש"ח, הרי שהוא מרוויח 1,000 ש"ח ביום. כעת, אם נביא לו 100 לקוחות חדשים שירצו לעבוד איתו, הוא יכול לבחור את 10 הלקוחות שמשלמים הכי הרבה, נניח 150 ש"ח במקום 100, וכך יגדיל את הכנסתו היומית ל - 1,500 ש"ח מבלי לעבוד יותר שעות.

חשש מהתעסקות נוספת עם הכסף

חלק מהאנשים מרגישים שעוד כסף יגרום להם ללחץ נוסף - הם יצטרכו להתעסק יותר עם ניהול הכספים, אולי להעסיק עובדים נוספים, לשלם יותר מסים או להתמודד עם דרישות נוספות. אך במציאות, כל אלה הם נושאים שניתן להתמודד איתם באופן יעיל, במיוחד אם העסק מצליח יותר.

תפיסה שגויה: "לקוחות קבועים לא יעזבו"

יש בעלי עסקים שטוענים כי אין להם צורך בפרסום נוסף משום שהלקוחות שלהם קבועים ולא עוזבים. אך במציאות, לקוחות תמיד נוטים להשתנות - חלקם עוזבים, חלקם מפסיקים לקנות, ויש צורך מתמיד בהבאת לקוחות חדשים כדי לשמור על רווחיות העסק.

כיצד להתמודד עם התנגדות זו?

אם מישהו טוען כי אין לו צורך בעוד לקוחות, אפשר להראות לו כי:
  • עוד לקוחות לא מחייבים אותו לעבוד יותר שעות, אלא יכולים לאפשר לו לבחור את הלקוחות המשלמים יותר.
  • גם אם הוא חושב שיש לו מספיק לקוחות כרגע, תמיד טוב להגדיל את מאגר הלקוחות כדי להתמודד עם שינויים בלתי צפויים.
  • ביקוש גבוה מאפשר להעלות מחירים ולשפר רווחיות.
  • אפשר לשקול מוצרים דיגיטליים או אוטומציה שתאפשר להרוויח יותר מבלי להגדיל את כמות העבודה.
סיכום

בעלי עסקים רבים מחזיקים בתפיסות מגבילות שגורמות להם לוותר על הזדמנויות עסקיות, כמו ההנחה שהם לא צריכים עוד לקוחות. במציאות, תוספת לקוחות מאפשרת להעלות מחירים, לשפר את איכות הלקוחות וליצור ביטחון כלכלי לאורך זמן. לכן, כדאי להראות לבעל העסק כיצד קבלת לקוחות נוספים תוכל לתרום לו, גם אם הוא חושב שאין לו בכך צורך.
עכשיו בא נניח שמישהו מנסה למכור לעסקים שירות שיעזור להם להגדיל את המכירות שלהם יכול להיות כזה דבר? יכול להיות כזה דבר, עכשיו בא נלך שהוא מנסה נגיד למכור להם את המוצר ואז הבן אדם אומר לו "תקשיב אני לא צריך עוד לקוחות לא צריך עוד לקוחות טוב לי ככה" אומרים לו "אבל זה יביא לך עוד לקוחות" הוא אומר "טוב לי ככה".

עכשיו מה ההיגיון בזה מה ההיגיון שמישהו "טוב לי ככה" עכשיו יכול להיות שהוא לא רוצה נגיד כסף או משהו בעל העסק לא רוצה נגיד עוד כסף או מה שזה לא יהיה אבל בהנחה שאותו בעל עסק רוצה עוד כסף ובהנחה שהוא כן רוצה עוד כסף איזה היגיון יש אם אתה תגיד לו "תקשיב אני אביא לך עוד לקוחות" שהוא יגיד "אני לא רוצה נגיד עוד לקוחות טוב לי ככה".

ש: הוא רוצה עוד דברים חוץ מכסף כנראה יותר.

אליעד: בהנחה שהוא לא רוצה שום דבר חוץ מכסף.

ש: חוץ מכסף רק כסף?

אליעד: כן אם את אומרת למישהו "תגיד לי אם עכשיו x ואני אעשה לך פרסום אתה תרוויח כפול" הוא אומר לך "לא טוב לי ככה".

ש: מאה אחוז ירוויח כפול?

אליעד: הוא לא יודע במאה אחוז או לא במאה אחוז.

ש: אז זאת כבר סיבה לא לעשות את זה.

אליעד: למה לא לעשות, לא שנייה הוא לא אומר אני לא יודע אם זה יעזור לי הוא אומר "טוב לי ככה עזוב טוב לי ככה מספיק לי מה שיש לי אני לא צריך עוד לקוחות".

ש: אני חושב שהוא חושב שהעלות שיהיה לו יותר כסף.

אליעד: נניח שאתה אומר לו זה כמעט בחינם לא בגלל העלות מאה שקל תיתן לי.

ש: לא העלות מבחינת כסף אלא עלות מחשבתית או.

אליעד: מה ההיגיון בלוגיקה שאומרת "יש לי מספיק לקוחות" או "אני לא רוצה עוד לקוחות יש לי מספיק לקוחות" יש בזה היגיון?

ש: כן הוא לא רוצה לעבוד כל כך קשה אולי "אם יבואו עוד לקוחות אני אצטרך לעבוד יותר קשה אני לא רוצה לעבוד כל כך קשה, אני רוצה לעבוד 8 שעות ביום לא 16".

אליעד: סבבה אבל אז הוא אומר שהוא בעצם חושב שהוא יצטרך לעבוד יותר אבל הוא לא באמת עובד כל היום שמונה שעות, רגע וזאת טענה נכונה נגיד שהוא אומר "אני לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום אני רוצה לעבוד רק 8" זאת נראית לך חשיבה הגיונית לחשוב ככה?

ש: מבחינת הבן אדם?

אליעד: מבחינת בעל העסק זה הגיוני לחשוב ככה?

ש: בעל העסק לא זה לא הגיוני.

אליעד: למה לא אבל הוא לא רוצה לעבוד 16 שעות ביום הוא רוצה לעבוד רק 8.

ש: אז בשביל מה הוא הקים עסק אם הוא לא רוצה להרוויח.

אליעד: והוא לא רוצה לעבוד 16 שעות הוא רוצה לעבוד רק 8 מה הקשר מה לא לגיטימי?

ש: טוב לגיטימי.

אליעד: יש פה רכיב אחר אבל כן.

ש1: יכול שהוא חושב שיותר כסף יגרום לו רע.

ש2: זה מה שאני אומרת יגרום לו רע הוא יצטרך לעבוד יותר שעות הוא יצטרך להתעסק עם הכסף איפה להשקיע אותו.

אליעד: תקשיבו בואו נתקדם הסיפור הוא אחר הסיפור הוא שברגע שהוא, הנושא פשוט הוא לא חושב שהפרסום תראה אם בן אדם היה יודע שאתה מפרסם אותו ובסופו של דבר בסוף החודש בוודאות של מאה אחוז יש לו יותר כסף והוא יודע שהוא יתאמץ או שהוא לא יתאמץ יותר ממה שהוא מתאמץ כיום או שהוא יתאמץ קצת יותר וזה שווה לו את הכסף הוא היה עושה את הפרסום.

מה שקורה אצל אנשים שיש להם מחשבה שאומרת "גם אם יהיה לי עוד לקוחות אני ארוויח את אותו סכום" למה יש לו בראש את המחשבה הזאת הוא אומר "תראה אני יכול לעבוד שמונה שעות אני עובד שמונה שעות גם אם תביא לי עוד לקוחות אני לא יכול לעבוד יותר משמונה שעות ולכן אני לא צריך שתביא לי עוד לקוחות" אבל מה האמת שזה לא נכון, למה זה לא נכון המחשבה הזאת נגיד בן אדם אומר תראה נגיד שמישהו אומר "תקשיב יש לי כבר מספיק לקוחות אני לא צריך עוד לקוחות וזהו" האם זה נכון המחשבה הזאת.

באיזה מקרה זה נכון ובאיזה מקרה זה לא נכון בהנחה שאתה נגיד רוצה לעבוד שמונה שעות ביום ואתה עובד שמונה שעות ביום ויש לך לקוחות לשמונה שעות ביום האם זה הגיוני לומר "תקשיב כבר יש לי מספיק לקוחות לא צריך עוד לקוחות".

ש: אם אתה לא רוצה לעבוד יותר?

אליעד: ואתה לא רוצה לעבוד יותר משמונה שעות.

ש: אם לדבר על לקוחות שהם קבועים ולעולם לא ילכו אז זה הגיוני כי בדרך כלל לקוחות אז הם עוזבים גם.

אליעד: בהנחה שבממוצע יש לך את הכמות שאתה רוצה ואין לך מה לעשות עכשיו עם מאה לקוחות "אין בעיה אבל אין לי מה לעשות עכשיו עם אלף לקוחות חדשים מה אני אעשה איתם".

ש: בהנחה שהוא לא רוצה יותר כסף ובהנחה שהוא רוצה שמונה שעות ביום הגיוני להגיד.

אליעד: טוב יש פה משהו אחר שאתם מפספסים הסיפור הוא פשוט אם יהיה לך עוד לקוחות אתה יכול להרוויח עוד כסף, לא בא נגיד ככה המשפט הזה שאומר "יש לי כבר מספיק לקוחות" הוא נכון בתנאי שעוד לקוחות לא יגרמו לך להרוויח עוד כסף למה כי איך עוד לקוחות אמורים לגרום לך להרוויח עוד כסף באמצעות זה שתטפל בעוד לקוחות נכון, אבל זה לא נכון זה לא נכון אם אני אביא לך לעסק עוד אלף לקוחות אתה תרוויח עוד כסף כי אתה תמכור עוד אלף מוצרים איך תרוויח?

ש: תגדיל את המחיר.

אליעד: אתה תגדיל את המחיר אתה פשוט תמשיך לעבוד את אותה כמות עם אותה כמות לקוחות אבל המחיר יהיה כפול זה הכל. עכשיו בעל העסק אם אתה בטוח שאתה לא יכול למכור את המוצר שלך ביותר ממה שאתה מוכר אותו כרגע אז במקרה כזה זה לא יעזור לך שיהיה לך עוד לקוחות אם אתה לא רוצה לעבוד נגיד יותר משמונה שעות ויש לך לקוחות לשמונה שעות ואתה לא משנה מה אתה לא יכול לעלות את המחיר אבל אם נגיד אני אביא לך עוד מאה אלף עוד אלף לקוחות עוד x לקוחות ונגיד כל היום אתה נגיד מטפל בעשר לקוחות מה יעזור שיהיה לך עכשיו אלף לקוחות שרוצים לעבוד איתך שפשוט מתוך האלף האלה אתה יכול לבחור את העשר שמשלמים לך הכי הרבה.

אפילו מספיק שתעבוד עם שמונה ותיקח אלא שמשלמים הכי הרבה זה יהיה יותר מאשר עשרה לקוחות עשרה לקוחות שמשלמים לך פחות ומה שקורה אצל בעלי העסקים שהם בראש שלהם יש לו הנחת יסוד שאומרת "תראה אני בכל מקרה לא יכול למכור את המוצר הזה ביותר ממה שאני מוכר אותו" ובכל מקרה אני כבר עובד כל היום אז בשביל מה אני צריך עכשיו עוד לקוחות מה אני אעשה איתם" אבל זה לא נכון כי ברגע שיהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר על המוצרים הקיימים. נכון או לא נכון?

ש: כן.

אליעד: הבנת?

ש: כן.

אליעד: זאת התשובה לשאלה שנשאלה.

ש: הוא גם יכול לעשות מוצר דיגיטלי שבאופן פסיבי ייצר לו לכל האלף הנוספים.

אליעד: כן אבל אם היה לו מראש מוצר דיגיטלי לא היה את השאלה הזאת כי אז אין לו עלויות בלמכור יותר, אני מדבר עכשיו על המקרים הרגילים שההוא שאומר "יש לי מספיק לקוחות" כשמישהו אומר "יש לי מספיק לקוחות" הוא בעצם מתכוון להגיד "אני לא חושב שבאמצעות הלקוחות אני ארוויח עוד כסף" כי הוא לא חושב שעוד לקוחות יאפשרו לו לעלות את המחיר.

ש: בלי להתאמץ צריך להוסיף.

אליעד: לא הפואנטה פה זה שהוא מפספס את זה שאם יהיה לו עוד לקוחות הוא יכול להעלות את המחיר זה הפספוס כי אם עכשיו יבואו עוד אנשים אתה יכול להעלות את המחיר. נגיד שאני אגיד לך אני עכשיו יכול להביא לך עוד מאה סטודנטים מה תגיד לי "לא אני אין לי זמן" אבל זה לא נכון כי אם אני אביא לך מאה סטודנטים תיקח מתוך כמה אתה רוצה לעבוד ביום שלושה אז תיקח את השלושה שמשלמים לך הכי הרבה, בהנחה שמה שחשוב לך זה כסף בהנחה שחשוב לך איזה משהו אחר תבדוק מה הכי חשוב לך ותיקח מתוך המאה האלה את השלושה שעונים הכי טוב על מה שהכי חשוב לך.

ולכן אתה תמיד רוצה שיבואו אליך עוד לקוחות אלא אם כן מראש יש לך איזה הגדרות מסוימות הגדרות אחרות.

ש: אבל אם אתה יודע שיבוא אליך לקוח שהפעם ישלם לך יותר.

אליעד: כן.

ש: ופעם הבאה הוא לא יבוא אליך.

אליעד: לא משנה אז אם יהיה לך עוד לקוחות אז אתה תבחר את אלה שיבואו גם לפעם הבאה.

ש: אוקי אבל יש תמיד את המצב שאתה רוצה כל הזמן אתה בהתמדה ומחפש לקוחות זאת עלות.

אליעד: לא נגיד שמישהו אומר תן לי מאה שקל אני אביא לך לקוחות בחינם אני אביא לך לקוחות הוא אומר "לא אל תביא לי עוד לקוחות לא צריך". טוב הבנו את הסיפור?
אני לא יודע לאמן את החשיבה לגרום לבעל עסק מחשבות הלקוח לחשוש ספק תרגילים לפיתוח המוח באמצעות יש סיבה אימון קוגניטיבי אימון אימון לאנשי מכירות אימונים איש מכירות אנשי מכירות בחירה הגדלת כמות הגדלת כמות לקוחות הדרכת הדרכת אנשי מכירות הלקוח הלקוח שלך הלקוחות שלך העלאת מחירים לא רוצה עוד לקוחות לאנשי מכירות לבחור לבחור את הלקוח לבחור את הלקוחות לבחור את הלקוחות שלך להגדיל את כמות הלקוחות להעלות להעלות את המחיר להעלות מחיר להתאמן למכור למכור למישהו למכור למישהו פרסום למכור שטחי פרסום לקבוע מחיר לקוח לקוחות לתמחר מחיר מי צריך עוד לקוחות מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות צריך קביעת מחיר רוצה רצון שטחי פרסום תמחור
איך לגרום למישהו לא לשקר לך? איך לגרום למישהו לומר לך את האמת? איך לגרום למישהו להרגיש איתך בנוח? איך לגרום למישהו לדבר איתך בכנות? איך לגרום למישהו להודות בבגידה? איך לגרום למישהו להודות בגניבה? איך לגרום למישהו להודות בטעות? איך למנוע ממישהו להסתיר ממך מידע? איך לחקור עובד? איך לגרום לילד לא לשקר? לספר לך את האמת, לגלות לך את האמת, לומר לך את האמת
... האלו שלו, בצורה מובנית ומסודרת. וכיוב לגבי כל מקרה שבו רוצים לגרום למישהו להודות במשהו. כגון לגרום לבן זוג להודות בבגידה, לגרום לעובד להודות בגניבה, לגרום לבעל עסק להודות שהוא רימה אותך, לגרום לבעל מקצוע להודות שהוא עקץ אותך, לגרום לילד להודות שהוא התחיל ...
אושר למתקדמים, איך לוותר על הטוב? איך לא להרגיש רע? איך לראות את הרע כטוב? איך לראות את הטוב כרע? בלי טוב אין רע, בלי רע אין טוב, המחיר של הטוב, השכר של הרע, מקום וזמן, זמן ומקום
אושר למתקדמים, איך לוותר על הטוב? איך לא להרגיש רע? איך לראות את הרע כטוב? איך לראות את הטוב כרע? בלי טוב אין רע, בלי רע אין טוב, המחיר של הטוב, השכר של הרע, מקום וזמן, זמן ומקום
... לוותר על הטוב? איך לא להרגיש רע? איך לראות את הרע כטוב? איך לראות את הטוב כרע? בלי טוב אין רע, בלי רע אין טוב, המחיר של הטוב, השכר של הרע, מקום וזמן, זמן ומקום איך לוותר על הטוב? איך ... טוב ורע. הוא מציין שבלי רע אין טוב, ובלי טוב אין רע, והדברים הללו אינם יכולים להתקיים זה בלי זה. יש צורך להבין את המחיר של תחושת הטוב והסבל של תחושת הרע. כל תחושה, חיובית או שלילית, נושאת עמה מחיר מסוים, ושאלת המפתח היא כיצד להתמודד עם המחיר הזה ולהבין את הקשר שבין תחושות אלה. האם אפשר לוותר על הטוב? במהלך ... בין תחושת טוב שנובעת מרצון חיצוני או ממערכת יחסים, לבין תחושת טוב פנימית שעשויה להיות מנותקת מהשפעות חיצוניות. מה המחיר של הטוב? אם אנחנו רוצים לוותר על הטוב, אנחנו צריכים להיות מודעים למחיר שנשלם. למשל, אם אנחנו רואים את עצמנו כבודדים, אנחנו עשויים למצוא ... החיים בצורה עמוקה ומספקת יותר. מהי הדרך להתמודד עם תחושות רע? איך לוותר על הטוב? האם אפשר לראות את הרע כטוב? מה המחיר של תחושת הטוב? האם ניתן להפסיק לרצות את הטוב? הקשר בין זמן ומקום ...
גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר, מדינת ישראל, החמאס, גלעד שליט בשבי, הסכם שלום, אחרית הימים
גלעד שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר, מדינת ישראל, החמאס, גלעד שליט בשבי, הסכם שלום, אחרית הימים
... שליט, לשחרר את גלעד שליט בכל מחיר, מדינת ישראל, החמאס, גלעד שליט בשבי, הסכם שלום, אחרית הימים מהם השיקולים לשחרור גלעד שליט בכל מחיר? בהרצאה זו, אליעד מתאר את השיקולים המורכבים בנוגע לשחרור גלעד שליט, תוך הצגת גישות שונות בנושא. הוא מתחיל בהצגת המחלוקות הקיימות בשאלת שחרורו, בעיקר בין אלו שטוענים שהמדינה חייבת לשחרר אותו בכל מחיר , לבין אלו המפקפקים בכך ומבקשים לשקול את השיקולים הרחבים יותר. הדבר המרכזי בו אליעד מתמקד הוא רעיון של הסכמים בלתי כתובים, ...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
... בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך? מה המחיר שאתה מוכן לשלם כדי להיות מאושר? האושר הוא נושא מרכזי וחשוב ביותר בחיים, אך השאלה האמיתית שאליעד כהן מציג היא באיזה מחיר האדם מוכן להיות מאושר. קיימים בחיים דברים שמוכנים לעשות בכל מחיר, ויש דברים שמוכנים לעשות רק במחיר מסוים. חשוב להבין ולהגדיר במדויק מהו המחיר האמיתי שאנו מוכנים לשלם עבור האושר. האם אתה באמת רוצה להיות מאושר בכל מחיר? אליעד כהן מדגיש שהבעיה של בני האדם היא לא המציאות ... באמת מחפש אושר, ובכך יסיים את החיפוש ויהיה מאושר מעצם הפסקת החיפוש. מצד שני, אם האדם מוכן לשלם כל מחיר למען האושר, עליו ללכת עד הסוף. המשמעות המעשית של לשלם כל מחיר לפי אליעד היא לקבל באופן מלא ומוחלט כל מה שקורה. הדרך ... באמת ובתמים שהכל טוב במידה שווה, הוא יכול להגיע לאושר אמיתי ומוחלט. מה קורה אם אינך מוכן לשלם כל מחיר עבור האושר שלך? אליעד מסביר את המקרה שבו אדם אינו מוכן לשלם כל מחיר עבור האושר, אלא רק מחיר חלקי. גם זה בסדר גמור, אך חשוב שהאדם יגדיר באופן ברור איזה מחיר הוא מוכן לשלם ויעמוד בו באופן מלא. למשל, אם אדם מוכן ... מוכן לתת למען האושר, עליו להפסיק לחפש אושר נוסף. אם האדם ימשיך לחפש אושר נוסף ללא נכונות לשלם עוד מחיר, הוא למעשה משקר לעצמו ומאריך את סבלו. אליעד ממחיש זאת ... הוא יכול להגיע, והוא צריך להפסיק לחפש יותר מכך. אם הוא רוצה יותר אושר, עליו להחליט שהוא מוכן לשלם מחיר גבוה יותר ולהתחייב לכך. מדוע אנשים לא מאושרים גם כאשר ... עבור האושר, עצם הכנות והאמת הופכות אותו למאושר מיד, ללא צורך בפעולות נוספות. אם האדם לא בטוח מה המחיר שהוא מוכן לשלם, הוא עלול למצוא את עצמו תקוע בין הרצון ... אמיתי וכנה לגמרי עם עצמו, כבר עושה את הצעד הראשון והחשוב ביותר בדרך לאושר אמיתי. לסיכום: אושר בכל מחיר או בלי מחיר כלל? אליעד כהן מסכם באומרו שהאושר הוא הדבר היחיד בעולם ששווה לשלם עבורו כל מחיר , כי בסופו של דבר, רק האושר הוא החשוב באמת. אם יש לך ... לא באמת משנה. לכן, אם אדם מחליט שהוא רוצה להיות מאושר, עליו ללכת עם ההחלטה הזו עד הסוף ולשלם כל מחיר שיידרש ממנו. ואם הוא מחליט שהוא לא מוכן לשלם שום מחיר, עליו לפחות להפסיק לטעון שהוא מחפש את האושר, ובכך כבר יגיע לאושר מעצם הפסקת החיפוש. כך או כך, העיקר הוא האמת. איך להיות מאושר באמת? מהו המחיר של האושר? כיצד להפסיק לחפש אושר? איך להגיע לאמת עצמית? האם אושר חשוב יותר מבריאות? מה לעשות כדי להיות מאושר בכל מצב? מחירו של האושר, יש בחיים דברים שעושים בכל מחיר, ויש כאלה רק במחיר מסויים. מי שרוצה להיות מאושר עליו לשאול את עצמו באיזה מחיר אני רוצה להיות מאושר? ומי שרוצה להיות מאושר כל מה שהוא צריך לעשות זה להיות אמיתי עם עצמו על המחיר שהוא משלם תמורת האושר. עד כמה אני רוצה להיות מאושר? ... שהוא מחפש את האושר. הסיבה שרע לאדם לא בגלל המציאות אלא בגלל חיפוש האושר. מי שרוצה להיות מאושר בכל מחיר, תגיד כל דבר זה טוב באותה מידה. מעכשיו כל מה שקורה לך ... עד לקצה האחרון ולא להתקע. אם יש לך אושר לא משנה מה קורה סביבך. או שאתה מאושר או שלא. האושר הוא בכל מחיר הדגש זה על האמת, עד הסוף תלך אחריו. למי שכנה עם עצמו: ...
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
אושר בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך?
... בכל מחיר - מה המחיר של האושר שלך? מהו המחיר שאתה מוכן לשלם עבור האושר שלך? אליעד כהן מסביר שאושר הוא משהו שיש לו מחיר, ושעל האדם לשאול את עצמו באיזה מחיר הוא מוכן להיות מאושר. לדבריו, יש דברים בחיים שאנשים מוכנים לעשות בכל מחיר, ולעומתם דברים אחרים שיש להם גבולות או מחיר מוגבל. אליעד מדגיש כי על האדם להיות כנה ואמיתי עם עצמו לגבי מידת האושר שהוא מחפש ולגבי המחיר שהוא מוכן לשלם כדי להשיג את האושר הזה. האם אפשר להיות מאושר בלי לשלם שום מחיר? אליעד מסביר שאדם יכול להיות מאושר בכל רמה שבה יבחר, גם אם הוא לא מוכן לשלם מחיר בכלל. אבל במקרה כזה, האדם חייב להכיר בכך שהוא לא באמת מחפש את האושר בצורה מוחלטת. הוא טוען שהסיבה המרכזית לכך שאנשים אינם מאושרים היא שהם מחפשים את האושר באופן ... שום דבר למענו. לפי אליעד, אם האדם יכיר בכך שהוא לא באמת מחפש את האושר, הוא יפסיק לחפש וממילא יהיה מאושר. מה המשמעות של אושר בכל מחיר לפי אליעד כהן? אליעד מדגיש שאושר אמיתי הוא אושר בכל מחיר, כלומר, אדם שרוצה להיות מאושר באופן מוחלט צריך להיות מוכן לשלם כל מחיר. המשמעות המעשית של הרעיון הזה היא, שלדעתו האדם צריך לקבל באופן מוחלט כל מה שקורה לו במציאות כטוב באותה מידה. הוא אומר שאם אדם באמת רוצה אושר מוחלט, כל מה שעליו ... להתקבל כאילו הוא טוב בדיוק כמו הדבר הכי טוב, אבל באמת ובכנות. זהו התנאי לאושר מוחלט. איך להתייחס למצב שבו אינך רוצה אושר בכל מחיר? אליעד מסביר מצב שבו האדם אומר שהוא מעוניין באושר, אבל לא בכל מחיר. הוא מביא דוגמה של אדם שטוען שהוא מוכן לוותר על אושר כדי לשמור על בריאותו, ואומר שהדבר לא הגיוני כי מטרת הבריאות היא להיות מאושר בסופו של דבר. אליעד טוען שאם מישהו מוכן לשלם מחיר מסוים אך לא כל מחיר, זה בסדר גמור - אך בתנאי שאותו אדם יגדיר לעצמו בבירור מה בדיוק הוא מוכן לתת בתמורה לאושר ויעמוד בהחלטה הזו במלואה. לדוגמה, אם אדם אומר שהוא מוכן לשלם חצי ... מדוע אי אפשר להיות מאושר כשאתה לא כנה עם עצמך? אליעד טוען שכל אי - הבהירות או הסבל של האדם נובעים מכך שהוא לא כנה עם עצמו בנוגע למחיר שהוא מוכן לשלם על האושר. הוא מתאר מצב שבו האדם מתנדנד ולא סגור לגמרי על המחיר שהוא מוכן לשלם. אליעד אומר שבמצב כזה האדם לא יכול להיות מאושר, מכיוון שהוא לא סגור עם עצמו לגבי ההקרבה שהוא מוכן לעשות. אליעד מדגיש שהכנות העצמית היא המפתח, וכאשר אדם מברר לעצמו מה הוא באמת מוכן לתת עבור האושר ונותן את זה - באותו רגע הוא הופך להיות מאושר. האם אפשר להגדיר מחיר ביניים לאושר ועדיין להיות מאושר? אליעד מתאר את האפשרות של הגדרת מחיר ביניים לאושר, כלומר, מצב שבו האדם אומר שהוא מוכן להיות מאושר אבל רק בתמורה למחיר מסוים. הוא מדגיש שזה לגיטימי לחלוטין, אך התנאי להצלחה במצב זה הוא שהאדם יעמוד במחיר שהוא קבע ולא ימשיך לחפש אושר נוסף לאחר מכן. אם האדם לא עומד בתנאי הזה וממשיך לחפש אושר מעבר למה שהוא שילם עליו, הוא בעצם אינו כנה עם עצמו. מהי הדרך המעשית ... הופך להיות מאושר. אליעד מוסיף שכדי להגיע לזה לא חייבים לעשות דבר מלבד להכיר באמת - ברגע שהאדם מבין לעומק מה הוא באמת רוצה ומה המחיר שהוא באמת מוכן לשלם, הוא כבר בדרך לאושר. מה אליעד ממליץ לאדם שלא באמת רוצה לשלם מחיר עבור האושר? אם אדם מגלה שהוא לא באמת מוכן לשלם שום מחיר עבור האושר, אליעד ממליץ לו פשוט להפסיק לרצות להיות מאושר. הוא מסביר שהבעיה היא לא במחיר שהאדם משלם או לא משלם, אלא בחוסר הכנות של האדם עם עצמו לגבי מה שהוא באמת רוצה. אליעד מדגיש שוב ושוב שהמפתח לאושר טמון בהבנת האמת הפנימית של האדם - להכיר באמת מה אתה רוצה ומה המחיר שאתה באמת מוכן לשלם, וזהו הדבר שהופך אותך למאושר. לסיכום, מהו הדגש המרכזי באושר לפי אליעד כהן? אליעד כהן שם את הדגש המרכזי על כנות ואמת עצמית. האדם חייב להבין באמת ובכנות מוחלטת מה הוא רוצה, מה המחיר שהוא מוכן לשלם עבור האושר, ולפעול בהתאם לכך. הוא מציין שהדבר היחיד שבאמת משנה בחיים הוא האושר, ולכן זה הדבר היחיד שעליו נכון לומר שהוא ראוי להקרבה מוחלטת או למחיר מוחלט. הדבר היחיד שבאמת משנה בחיים הוא האושר עצמו, ולכן כדאי להקדיש לו את מלוא תשומת הלב ולשלם כל
פוליטיקה, ראש הממשלה, שר האוצר, שיעור בכלכלה, מחאת מחירי הדיור, יוקר המחייה, גארי יורופסקי, המחאה החברתית, מחדל הסופה, מחדל השלג, האיום האיראני, הגרעין האיראני, הסכם השלום
... ראש הממשלה, שר האוצר, שיעור בכלכלה, מחאת מחירי הדיור, יוקר המחייה, גארי יורופסקי, המחאה החברתית, מחדל הסופה, מחדל השלג, האיום האיראני, הגרעין האיראני, הסכם השלום מה הסיבה האמיתית לעליית מחירי הדיור בישראל? אליעד כהן מסביר לעומק את הבעיה של עליית מחירי הדיור בישראל באמצעות דוגמאות וניתוחים מפורטים. לדוגמה, הוא מביא את דברי שר האוצר שאומר לאזרחים ... כדי לקנות דירה. אליעד מבהיר שכדי לקנות דירה ממוצעת בישראל אדם צריך לעבוד 140 חודשים רצופים, בלי לאכול או לשתות, ולחסוך את כל הכסף. הוא מחדד שהבעיה המרכזית אינה החיסכון או חוסר הרצון לעבוד, אלא המחירים הגבוהים מאוד שנגרמים ממחסור בהיצע דירות, ולא בשל עצלות או חוסר השקעה של האזרחים. הוא מצביע על מדיניות ממשלתית בעייתית: במקום לעודד תחרות והגדלת היצע הדירות, המדינה דווקא מגבילה את השוק ומונעת ייבוא חופשי, מה שגורם למחירים להישאר גבוהים. לדעתו, מדינה שרוצה באמת להוריד את מחירי הדירות צריכה לפתוח את השוק לתחרות מלאה, לאפשר ייבוא, ולהגדיל משמעותית את כמות הדירות. ככל שיהיו יותר דירות מהדרישה, כך המחירים יירדו באופן טבעי, ללא צורך בפיקוח מלאכותי על המחיר. מדוע המדינה אינה מעוניינת לפתור את בעיית יוקר המחיה באמת? אליעד מסביר כיצד המדינה למעשה אינה מתכוונת לפתור את בעיית יוקר המחיה ומחירי הדיור. לטענתו, הממשלה משתמשת בתירוצים שונים ובמהלכים סמליים שנועדו להראות לציבור כאילו היא פועלת, אך בפועל אינה עושה דבר. הוא נותן דוגמה ממחירי החלב: במקום לפתוח את השוק לתחרות אמיתית וייבוא חופשי של מוצרי חלב, המדינה מגבילה את הרווחים של ... לכך היא שהמדינה והפוליטיקאים מתפרנסים מהמצב הקיים ואינם רוצים לפתור באמת את הבעיות. הם יוצרים אשליה של פתרונות, אך בפועל שומרים על המצב הנוכחי, שהוא המצב שממנו הם מרוויחים הכי הרבה. מה הקשר בין מחירי כוס קפה למחירי הדיור? אליעד מביא דוגמה מעולם בתי הקפה כדי להסביר את מנגנון המחירים: אם אנשים מוכנים לשלם 10 שקלים עבור כוס קפה, המחיר יישאר 10 שקלים. אבל אם הציבור לא יהיה מוכן לשלם את המחיר הזה, בעלי בתי הקפה ייאלצו להוריד את המחירים. אותו מנגנון בדיוק קורה במחירי הדיור ובמחירים של כל מוצר אחר: אם לא תהיה נכונות מצד הציבור לשלם, המחירים ירדו באופן טבעי. הוא מוסיף כי מחירי השכירות הגבוהים אינם הגורם למחירי קפה גבוהים, אלא בדיוק להפך - מחירי הקפה הגבוהים מאפשרים לבעלי הנכסים לגבות מחירי שכירות גבוהים. כך המחירים מתנהלים תמיד לפי הביקוש וההיצע. מה ניתן ללמוד מגרי יורופסקי על מוסריות וצדק חברתי? אליעד מביא ... הבנת הרצון האמיתי של האדם, והנטייה של בני האדם להסתיר מעצמם את האמת. כל הבעיות בעולם הן השתקפות של קונפליקטים פנימיים בין רצונות מנוגדים של האדם עצמו. הוא מציע שהדרך האמיתית לפתרון בעיות כמו מחירי הדיור, יוקר המחיה, מוסריות וצדק חברתי, אינה עוברת דרך פוליטיקאים או מדיניות ציבורית, אלא דרך הבנה אמיתית וכנה של האדם את עצמו ואת הרצונות המנוגדים בתוכו. איך מורידים את מחירי הדיור? מה גורם ליוקר המחיה בישראל? האם המדינה באמת רוצה לעזור לאזרחים? מה למדנו מגרי יורופסקי? ...
מחשבה אובססיבית, OCD, מחשבה טורדנית, מחשבה כפייתית, פחד ממחלה, פחד להיפגע, לכל דבר יש מחיר, מחשבה מציקה
מחשבה אובססיבית, OCD, מחשבה טורדנית, מחשבה כפייתית, פחד ממחלה, פחד להיפגע, לכל דבר יש מחיר, מחשבה מציקה
... אובססיבית, OCD, מחשבה טורדנית, מחשבה כפייתית, פחד ממחלה, פחד להיפגע, לכל דבר יש מחיר, מחשבה מציקה מהי מחשבה אובססיבית ואיך להתמודד איתה? מחשבה אובססיבית, או מחשבה טורדנית, היא מחשבה שחוזרת על עצמה שוב ושוב ללא שליטה של ... פעילויות המסכנות את הגב שלו, או לבצע אותן תחת תנאים מבוקרים, למשל להצמיד אביזר תומך שימנע ממנו תנועות מסוכנות. פתרון שני - קבלת המחיר: אם האדם אינו מוכן להפסיק את הפעולה שהוא אוהב (לדוגמה, אקרובטיקה) בגלל הסיכון הכרוך בה, עליו לקבל ולהכיר בכך שזה המחיר שהוא צריך לשלם. כלומר, עליו להכיר בכך שהוא יצטרך להתמודד כל הזמן עם דאגה ובדיקות חוזרות ונשנות. במילים אחרות, עליו להחליט שהוא מוכן לשלם מחיר נפשי ורגשי, המתבטא במתח מתמיד ובדאגה קבועה. למה אנשים מתקשים לבחור באחד הפתרונות? לדברי אליעד, אנשים מתקשים להחליט כי הם רוצים גם ... סיכון. הם מחפשים קסם או פתרון מושלם - כזה שיאפשר להם לעשות את מה שהם רוצים בלי לפחד. המציאות היא שאין פתרון כזה, כי לכל פעולה יש מחיר. או שמוותרים על הפעולה כדי להימנע לחלוטין מהסיכון, או שמוכנים לשלם מחיר של דאגה, מתח וחרדה כדי להמשיך ולבצע את הפעולה הרצויה. האם המחשבה האובססיבית מועילה? נקודה מעניינת שאליעד מציין היא שלעיתים מחשבה ... מצב. אם האדם לא יכול לקבל את חוסר הוודאות הזה, הוא ייאלץ לוותר על הפעילות לגמרי או לסבול מהאובססיה. לעומת זאת, אדם שמבין את המחיר ומוכן לשלם אותו יכול למצוא דרך לחיות לצד החשש ולצמצם את המצוקה. איך מתמודדים עם מחשבה טורדנית? מה זה מחשבה כפייתית? איך להפחית פחד ממחלה? מה עושים עם פחד להיפגע? מהו המחיר של כל פעולה? האם אפשר להיפטר ממחשבה מציקה? ...
דוח העוני, לא גומרים את החודש, הוצאות יותר מהכנסות, מי נחשב עני? מי נחשב עשיר? חיסכון כספי, אוברדראפט, עשיר או עני, רכישת דירה, מחירי הנדלן, חיסכון כספי, יוקר המחיה
... העוני, לא גומרים את החודש, הוצאות יותר מהכנסות, מי נחשב עני? מי נחשב עשיר? חיסכון כספי, אוברדראפט, עשיר או עני, רכישת דירה, מחירי הנדלן, חיסכון כספי, יוקר המחיה מי באמת נחשב עני לפי דוח העוני? דוח העוני המפורסם באופן תקופתי מתייחס לטענה מרכזית ולפיה כ ... אנשים מבזבזים כסף במסעדות ובמותרות, ואומר שגם אם אדם לא היה מבזבז אפילו שקל אחד על מותרות, לעיתים עדיין הוא לא היה מסוגל לקנות דירה, בשל מחירי הנדלן הגבוהים. לדבריו, ביקורת זו כלפי אנשים (למה אתה קונה קפה אם אין לך דירה?) היא מוטעית ואינה רלוונטית. גם אם אותו אדם ...
יש טוב בלי רע, יש אושר בלי סבל, אושר או סבל, להרגיש טוב בלי רע, להרגיש אושר בלי סבל, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין אושר בלי סבל, אין סבל בלי אושר, לכל דבר יש מחיר
יש טוב בלי רע, יש אושר בלי סבל, אושר או סבל, להרגיש טוב בלי רע, להרגיש אושר בלי סבל, אין טוב בלי רע, אין רע בלי טוב, אין אושר בלי סבל, אין סבל בלי אושר, לכל דבר יש מחיר
... בלי סבל, אין סבל בלי אושר, לכל דבר יש מחיר האם אפשר להרגיש טוב בלי רע או אושר בלי סבל? אליעד כהן מסביר בהרצאה כי הנושא של טוב ורע, אושר וסבל, והקשר ביניהם הוא אחד הנושאים המורכבים והעמוקים ... לא תתאים לרצונותיו. הוא מסביר שהמחיר של ההנאה בכל פעם שמתקיים משהו רצוי, הוא שלפעמים לא יהיה כך, ואז תיווצר תחושה של סבל. מה המחיר של הנאה ושל אושר? אליעד משתמש בדוגמה של קנייה במסעדה: ככל שהאדם ירצה ליהנות יותר, הוא יצטרך לשלם יותר. ככל שהוא רוצה יותר מנות, כך הוא יצטרך לשלם ... כסף. כלומר, הנאה גדולה תמיד מגיעה עם מחיר גבוה. לפי אותה אנלוגיה, ככל שאדם רוצה לחוות עוצמה גדולה יותר של אושר והנאה, כך הוא גם חייב להסכים לחוות סבל בעוצמה גדולה יותר, כי ללא הניגוד בין שני ... הוא נותן דוגמה של אדם שרוצה טוב ללא מחיר, כמו לקבל משכורת מבלי לעבוד או להזמין מנות במסעדה בלי לשלם עליהן. ההיגיון שלנו מתקשה להאמין שזה אפשרי ולכן האדם מרגיש שאין אפשרות לאושר מושלם בלי ... הוא אכן יוכל להרגיש טוב ללא תחושת המחיר. כלומר, שחרור אמיתי יכול להתרחש רק כאשר האדם מפסיק להאמין לחלוטין לרעיון שהטוב תלוי ברע. האם אפשר להרגיש טוב בלי רע? למה אושר תמיד מלווה בסבל? איך ... של טוב ורע? האם אפשר להיות מאושר בלי מחיר? איך להשתחרר מדואליות בחיים? מה המחיר של האושר? ...
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
לבקש הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד?
... הנחה מהמוכר, להתווכח על המחיר, לא רוצה למכור, הנאצי של המרק, הסופ נאצי, איך לפנות למוכר? איך לבקש הנחה? איך לדבר עם מוכר? איך לדבר בכבוד? איך נכון לפנות למוכר כשמבקשים הנחה? כאשר אדם רוצה לקנות מוצר ומבקש הנחה, ישנן שתי דרכים עיקריות בהן הוא יכול לגשת לנושא, כאשר לכל אחת מהן השפעה שונה לחלוטין על המוכר ועל תהליך המשא ומתן. הדרך הראשונה היא שהקונה מגיע למוכר ואומר לו במפורש: אני רוצה את המוצר שלך, כמה הוא עולה? ואז, לאחר שקיבל מחיר, הוא מתחיל להתמקח ומבקש הנחה. באופן זה, הקונה מכיר בערכו של המוצר, ומסביר שהסיבה להתמקחות אינה נובעת מזלזול במוצר, אלא מתוך שיקולים שונים כמו תקציב, זמינות כספית או השוואת מחירים. לעומת זאת, הדרך השנייה היא שהקונה מגיע למוכר מתוך גישה שונה לחלוטין ואומר לו מראש שהוא כלל אינו בטוח שהוא רוצה את המוצר הזה. למעשה, הוא מתייחס אל המחיר כגורם המרכזי בהחלטה שלו, כלומר, הקונה אומר משהו כמו: אני לא בטוח אם אני רוצה את המוצר שלך או מוצר אחר. כמה עולה אצלך?. שאלה כזו יכולה להיתפס בעיני המוכר כזלזול במוצר, שכן הקונה בעצם אומר שהוא לא מבין או לא מכיר בערך המיוחד של המוצר, ושהוא מאמין שניתן להשיג את אותו הדבר במקום אחר במחיר נמוך יותר. בצורה כזו, המחיר הופך לפרמטר עיקרי למדידת הערך של המוצר, וזו גישה שעלולה לגרום למוכר להתרחק מהעסקה. למה מוכר עשוי לסרב למכור לך מוצר? קורה שלמוכר יש אינטרסים נוספים מלבד הרצון להרוויח כסף. לדוגמה, אליעד כהן מביא דוגמה של אומנים או אנשים המוכרים מוצרים ייחודיים, כמו ציורים או פריטי אומנות אחרים, שיש להם ערך סובייקטיבי גבוה בעיני היוצר או המוכר. במקרה כזה, אם הקונה מזלזל במוצר או משווה אותו באופן שטחי למוצרים אחרים ואומר משהו כמו: אבל אצל האחר זה זול יותר, המוכר עשוי להגיד לו: לך תקנה את זה שם, לא מעוניין למכור לך את המוצר שלי. הסיבה לכך היא שהמוכר מרגיש שהקונה לא מעריך באמת את מה שהוא מוכר, ולכן הוא יעדיף לא למכור כלל, אפילו אם הקונה יסכים לשלם את המחיר המלא בסופו של דבר. האם קיימים בכלל שני מוצרים זהים לחלוטין? אליעד כהן מציין נקודה מעניינת בהקשר זה, שבה מתברר שאין כמעט אף פעם שני מוצרים ... שהקונה יעדיף את המקום הזול יותר. במצב כזה, ההחלטה הופכת לפשוטה מאוד וברורה: המחיר יהיה הגורם המרכזי להחלטה, ואין כאן עניין של העדפה אישית אלא שיקול כלכלי בלבד. מתי כדאי למוכר לשלוח לקוח לקנות במקום אחר? אליעד כהן מסביר כי לעיתים ה
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לא רוצה עוד לקוחות, למכור למישהו פרסום, הגדלת כמות הלקוחות, מי צריך עוד לקוחות? להעלות את המחיר, לבחור את הלקוחות שלך, הדרכת אנשי מכירות, אימון לאנשי מכירות, למכור שטחי פרסום
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשכנע בעל עסק, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם בדידות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשכנע בעל עסק, איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם באמת הכל לטובה? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא גישור, אימון אישי למציאת זוגיות, אימון אישי לפרישה בתחום לשכנע בעל עסק - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7188 שניות - עכשיו 15_06_2025 השעה 23:24:56 - wesi1