... מצפה שהלקוח יבין בעצמו את הקשר שיש, בין התכונות של המוצר, לבין התועלת שאותה
הלקוח רוצה להשיג. וכאשר המשווק מתמקד בלפרסם את התכונות של המוצר, אז לפעמים הלקוח לא עושה מספיק טוב את הקשר בין ... הוא כאשר המפרסם יוצר אצל הלקוח קשר, בין המוצר שלו, לבין התועלת הסופית שאותה
הלקוח רוצה להשיג. כי על המפרסם לזכור, שמה שהלקוח באמת רוצה, זה את התועלת הסופית. והדבר האחרון שמעניין את הלקוח, זה ... ידי זה שהמפרסם יוצר קשר במחשבה של הלקוח, בין המוצר, לבין התועלת הסופית שאותה
הלקוח רוצה להשיג, ושהיא נמצאת ברמת המודעות שלו. ואף על פי כן, יש לתת את הדעת על כך, שלפעמים כן יש צורך לפרסם גם מידע ... העניין, הרעיון של שיווק נכון, הוא כאשר מתמקדים בסוף התהליך, שהוא התועלת שאותה
הלקוח רוצה להשיג מהמוצר, ועל ידי זה שבהתחלת התהליך, שהוא שלב הפרסום והשיווק, עושים קשר ישיר לסוף התהליך, שהוא התועלת ...