אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לקוח מתייחס ✔הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
וכאן אתן עוד נקודת מבט, לגבי למה לתת הנחה ללקוח, עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. ולמה לתת הנחה ללקוח, יכול לעשות ללקוח רע מעצם זה שאתה נותן לו הנחה ועוד.

חבר או איש מכירות

אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני היבטים, אבל יש עוד היבט והוא, שאם אתה נותן ללקוח הנחה אחרי משא ומתן, דהיינו, אם אתה אומר מראש ללקוח מחיר מסוים ורק אחרי משא ומתן אתה נותן ללקוח הנחה, הרי שאתה גורם ללקוח להתייחס אליך כמו לאיש מכירות ולא כמו לחבר.

כי אם היית מוכר לחבר הכי טוב שלך, שאתה רוצה רק בטובתו ולא רוצה למכור לו אם זה לא יהיה לו טוב, הרי שבמקרה כזה כנראה שהיית מנסה לקחת לו כמה שפחות וכנראה שמראש היית אומר לו את המחיר אחרי הנחה. ולא היית מנהל איתו משא ומתן ורק אחר כך נותן לו הנחה.

במילים אחרות, ככל שמתנהל משא ומתן יותר קשה ורק אחריו הלקוח מקבל הנחה, ככה הלקוח מרגיש יותר שאתה לא חבר שלו ושאתה לא רוצה רק בטובתו, אלא שאתה איש מכירות שרוצה להוציא ממנו כמה שיותר כסף. וזה עצמו עשוי לגרום ללקוח לרצות לא לרכוש ממך. כי הלקוח היה מעדיף לרכוש מחבר שלו שרוצה רק בטובתו ולא מאיש מכירות שרוצה את הכסף שלו.

אולי המחיר לא הכי טוב שיש

באותו עניין בדיוק, אם אתה נותן הנחה ללקוח, אתה גורם ללקוח להטיל ספק בתמחור שלך. וזה גורם ללקוח להרגיש רע, בגלל שהוא חושב שהוא אולי יכול לקבל הנחה עוד יותר גדולה. ואסביר שוב, אם אתה נותן הנחה ללקוח, זה בעצם אומר ללקוח, שהמחיר שאמרת לו מראש, הוא לא מחיר סופי. דהיינו, שיש מקום למשא ומתן. ואז הלקוח חושב לעצמו, שאולי גם עכשיו אחרי שנתת לו הנחה, אז אולי יש אפשרות לקבל הנחה נוספת. כך שאולי כרגע המחיר שאתה נותן לו אחרי הנחה, אולי הוא לא המחיר האופטימאלי.

לעומת זאת, אם לא תיתן הנחה ללקוח, הוא יכול להבין שהמחיר שהוא מקבל ממך, הוא המחיר הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. כי אין אפשרות לקבל הנחה כלשהי.

הסתרת מידע מהלקוח

ועוד סיבה אפשרית לכך שלתת הנחה ללקוח יכול לעשות לו רע, היא בגלל שאם אתה אומר ללקוח מחיר אחד ואחרי משא ומתן נותן לו הנחה, הרי שהלקוח מרגיש שבעצם אתה הסתרת ממנו מידע שהיה יכול לסייע לו. כי זה שנתת לו את ההנחה רק אחרי המשא ומתן זאת עובדה. וזה שהמחיר הסופי יותר טוב לו מאשר בהתחלה, זאת גם עובדה. וזה בעצם אומר, שאתה לא חשפת מההתחלה את כל המידע שהיה יכול לשרת את הלקוח, כי אתה הסתרת את המחיר של ההנחה, בהתחלת המשא ומתן.

וזה בעצם יכול לגרום ללקוח לחשוב שאולי אתה מסתיר ממנו עוד מידע שיכול לעזור לו. לדוגמה אולי יש חסרונות במוצר, שיעזור ללקוח לדעת את החסרונות האלו כדי לא לרכוש את המוצר. ואתה אולי מסתיר את המידע מהלקוח. במילים אחרות, לתת ללקוח הנחה אחרי משא ומתן, זה כמו להסתיר ממנו מידע בהתחלת המשא ומתן. ואז אולי אתה מסתיר ממנו עוד מידע.

אין מספיק ביקוש למוצר, כי הוא לא טוב

היבט נוסף, יתכן שהלקוח יחשוב שאתה נותן לו הנחה, כי אין לך מספיק ביקוש. כי בדרך כלל נותנים הנחה, כשאין מספיק ביקוש. ככה שאם אתה נותן הנחה, אולי אין למוצר מספיק ביקוש. ואם אין למוצר מספיק ביקוש, אולי זה בגלל שהמוצר לא הכי טוב שיש. ואז אולי לא כדאי לרכוש את המוצר גם לא אחרי הנחה.


בגלל כל הסיבות האלו וגם כמובן בגלל סיבות נוספות, צריכים לדעת האם לתת ללקוח הנחה ואיך לתת ללקוח הנחה ואיך להציג הנחה ללקוח ומתי לתת הנחה וכמה לתת ללקוח הנחה ועוד. וכל זה גם בגלל, שעצם זה שאתה נותן הנחה ללקוח, זה עושה לו גם רע ולפעמים הלקוח לא ירכוש את המוצר, דווקא בגלל שנתת לו הנחה. ולכן גם לתת הנחה ללקוח, גם את זה צריכים ללמוד.
לשכנע לקוח מנהל מכירות להרגיש שבע חוסר ודאות להתייחס לקוח חושב להטיל ספק לגרום ללקוחות להוריד את המחיר אתה איש מכירות להרגיש רע איך לא לתת הנחה איך לא לתת הנחה ללקוח איך לא לתת הנחה ללקוחות איך להציג איך להציג הנחה איך להציג הנחה ללקוח איך לקוח מפרש איך לתת הנחה איך לתת הנחה ללקוח גרוע האם לתת הנחה ללקוח האם לתת הנחה ללקוחות הורדת מחירים הלקוח הלקוח שלך הנחה הנחה ללקוח הנחה ללקוחות הנחות לא לקבל לא לקבל הנחה לא לתת הנחה לא לתת הנחה ללקוח לא לתת הנחה ללקוחות להוריד את המחיר להוריד מחיר להציג להציג הנחה להציג הנחה ללקוח להרגיש רע למה הלקוח למה לא לקבל הנחה למה לא לתת הנחה למה לא לתת הנחה ללקוח למה לא לתת הנחה ללקוחות למה לתת הנחה ללקוח לקבוע מחיר לקבל הנחה לקוח לקוח מרגיש לקוח מתייחס לקוחות לקנות לתמחר לתת לתת הנחה לתת הנחה ללקוח לתת הנחה ללקוחות מרגיש רע מתי לא לתת הנחה מתי לא לתת הנחה ללקוח מתי לתת הנחה ללקוח נזק קביעת מחיר רוצה הנחה רצון תמחור
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
איך לקבל פי 100? איך לקבל יחס טוב? איך לקבל בלי לתת? איך להרוויח בלי לעבוד? איך להצליח בלי להתאמץ? איך לקבל כמה שיותר? איך להצליח כמה שיותר? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל שירות טוב?
... לקבל יחס של כבוד וידידות מצד נותן השירות, אך השאלה היא כיצד לגרום לכך לקרות. השאלה המרכזית שצריכה להישאל היא: איך הלקוח מתייחס לנותן השירות? האם הוא מתייחס אליו כאל בן אדם, ... יותר סיכוי שהיא תבצע את עבודתה מתוך רצון אמיתי לעשות עבודה טובה. אל תצפה שיתייחסו אליך בכבוד אם אתה לא מכבד כאשר לקוח מתייחס לנותן השירות רק ככלי להשגת מטרה, אל לו להתפלא ... שאם הם משלמים כסף, נותן השירות הופך להיות חייב להם כמו עבד או זונה. אך זה לא המצב. הכסף הוא רק חלק מהמשוואה, ואם לקוח מתייחס לנותן השירות כאילו הוא שודד אותו, גם נותן ...
מכירות / שיווק / שכנוע - איך לשכנע לקוחות לקנות את המוצר שלך? מחויב או אפשרי?
... רק אפשרי בלבד שהוא ירכוש את המוצר שלך, אבל הוא לא מרגיש שהוא חייב לרכוש את המוצר שלך. במקרה כזה, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל דבר שמוגדר כגם. דהיינו, הוא מוכן לרכוש גם את המוצר שלך, ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת רק לא. דהיינו, שהלקוח מבחינתו חושב שהוא בטוח בדבר אחד, והוא, שהוא צריך להתרחק מהמוצר ... לו להישאר בלי שום אלטרנטיבה, העיקר שהוא לא ירכוש ממך את המוצר שלך. וגם מצבים כאלו קיימים, כגון כאשר הלקוח חווה כעס שנאה נקמנות וכיוב. שלפעמים במקרים כאלו, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל רק לא. שזה מצב, שבו הלקוח מרגיש שמחויב עבורו, שהוא יהיה בלי המוצר שלך. שאז הלקוח הוא לקוח קשה ... + המוצר שלך. דהיינו, רק + לא + רוצה את המוצר שלך. ובין הטווח הרגשי הזה של ההתייחסות של הלקוח אל המוצר שלך ואל הרעיון שלך, באמצע יש את כל שאר הטווח. דהיינו, שהלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר שהוא לא מחויב שכן או שלא, אלא שהוא רק מוצר אפשרי שכן או שלא. ושהלקוח לא מתייחס למוצר שלך כאל רק כן או רק לא. אלא הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל גם כן וגם לא. וזאת בדכ ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל המוצר שלך. וכאן יש לשים לב, שסיכויי ... הוא ככ לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר מוסיף את ההסבר למה הלקוח לא רוצה את המוצר. והרעיון הוא, שלפעמים הלקוח בטוח מבחינתו שהוא לא רוצה את המוצר. והלקוח מתייחס לזה כאל דבר שהוא מחויב. שמחויב בעיני הלקוח, שהוא לא ירצה את המוצר. והשאלה למה הוא לא רוצה את המוצר, גורמת לרעיון ...
זיהוי התנגדות הלקוח - איך לזהות את ההתנגדות האמיתית של הלקוח? איך לדעת מתי הלקוח משקר לך? שפת גוף של לקוח / אינטונציה של לקוח - איך לזהות את התנגדות הלקוח? לשכנע לקוחות
... איזה משפט של עצמו הוא יותר מזדהה ועם איזה משפט הוא פחות מזדהה. ואיש מכירות טוב, יודע להקשיב למילים שהלקוח משתמש בהן, והוא יודע לזהות, עד כמה הלקוח מדבר בצורה מוחלטת אובייקטיבית עובדתית, ועד כמה הלקוח מתייחס לדברים של עצמו, בצורה סובייקטיבית יחסית וכפירוש בלבד. ואיש מכירות טוב, יודע גם להקשיב לא רק למילים של ...
הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
... שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את המוצר שהוא מחפש, אעפכ לפעמים צריך גם לדעת להשמיט ולהסיר מילים שהלקוח משתמש בהן. כי לפעמים הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר אפשרי בלבד. ועליך להשמיט את ...
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
איך לקבל שירות יותר טוב? איך לגרום למישהו לרצות לעזור לך? איך להתייחס לנותן שירות? איך לגרום למוכר לרצות לתת לך הנחה? איך להתייחס לאנשים בכבוד? איך להתייחס בכבוד לנותני שירות? הלקוח לא תמיד צודק, הלקוח לא צודק, הלקוח תמיד צודק
... מגיע לי הכול, נותן השירות יראה בו רק שטר כסף ולא יהיה לו אינטרס לעזור מעבר למה שהוא חייב. הוא ירצה לסיים את האינטראקציה כמה שיותר מהר ולתת רק את המינימום הנדרש. לעומת זאת, כאשר הלקוח מתייחס אליו בכבוד ובאנושיות, נותן השירות ירגיש מחויבות פנימית לספק שירות טוב יותר. מה אפשר לעשות כדי לקבל שירות טוב יותר? להיות אדיבים ומנומסים - יחס מכבד גורר יחס ...
איך להגיב ללקוח שאומר שהוא ראה עליך דברים טובים בצאט גי פי טי? מתי לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח? איך לגרום ללקוח להאמין בך? איך להתנהג כמו איש מקצוע ולא כמו איש מכירות? איך לשדר מקצועיות ללקוח? איך להתייחס לדעה של צאט גי פי טי? צאט גי פי טי כמקור סמכות, האם לסמוך על צאט גי פי טי? ביקורת של צאט גי פי טי, יהללך זר ולא פיך, לעשות הפוך ממה שהלקוח מצפה, לפעול הפוך מהציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד לציפיות של הלקוח, לפעול בניגוד למה שהלקוח מצפה
... מרוצה מכך שהלקוח אומר לך שהוא ראה עליך דברים חיוביים בצאט גי פי טי. אבל יש כאן עוד נקודת מבט מעניינת שאומרת כך: הלקוח מצפה שתגיב בצורה X, בצורה שאתה מרוצה ממה שהוא אמר לך. והלקוח מניח שאתה תגיב בצורה X, גם בגלל שהלקוח מתייחס אליך כאיש מכירות שרוצה שיחשבו עליו דברים טובים. בשונה לדוגמה מאיש מקצוע כמו רופא כנל, שחשוב לו שהמידע יהיה אמיתי, שבמקרה כזה איש מקצוע לא יסתפק במה שהמחשב אומר, אלא ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הנחה ללקוח, למה הנחה ללקוח עושה ללקוח גם רע? למה הנחה עושה רע ללקוח? למה רע ללקוח לקבל הנחה? למה הנחה ללקוח תגרום לו לא לקנות? מה רע בלתת הנחה ללקוח? איזה נזק יש בלתת הנחה ללקוח? איך לקוח מתייחס להנחה? איך לקוח מפרש הנחה? האם לקוח רוצה הנחה? למה לקוח רוצה הנחה? למה לא לתת הנחה ללקוח? נתינת הנחה ללקוח, למה לקוח רוצה לא לקבל הנחה? למה הלקוח מרגיש רע לקבל הנחה? איך לתת הנחה ללקוח? איך להציג הנחה ללקוח? מתי לא לתת הנחה ללקוח? למה גרוע לתת הנחה ללקוח?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: לקוח מתייחס, האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לקוח מתייחס, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לשנות תכונות אופי? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לאורח חיים בריא, מטפל טוב, מאמן עסקי מומלץ בנושאי לקוח מתייחס - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2578 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 06:27:43 - wesi1