אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
מהי הטעות הנפוצה ביותר של מנהלים בארגון?

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. עם זאת, למרות הסמכות הברורה שלו, כאשר הוא בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון.

מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון?

עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו הוא בעצם עוקף את המנהל בדרג הביניים (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד.

מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון?

עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד "מדוע לא ביצעת את המשימות שלך?", אז העובד יכול לענות לו "לא ביצעתי את המשימות כי המנהל שמעליך נתן לי משימות אחרות". המנהל בדרג הביניים, בתגובה, יכול לומר למנהל הבכיר שהסיבה שהעובד שלו לא מבצע את המשימות שלו היא בגלל התערבותו הישירה של המנהל הבכיר, ואז למעשה נוצרת בעיה כפולה:
  1. המנהל בדרג הביניים מאבד את הסמכות והשליטה על העובד שלו, מכיוון שהעובד כבר לא מתייחס אליו כמקור הסמכות המרכזי שלו.
  2. המנהל הבכיר מאבד את האפשרות לבוא בטענות כלפי המנהל בדרג הביניים על כך שהעובד אינו מבצע את תפקידו, כי המנהל הבכיר עצמו נתן הוראות לעובד באופן ישיר ועקף את הסמכות של המנהל שמתחתיו.
כך נוצר מצב שבו העובד כפוף לכמה מנהלים בו זמנית, מצב שמוביל לכאוס ולחוסר סדר, והארגון מאבד יעילות ואפקטיביות.

איך נכון לנהל מנהלים בלי לעקוף את הסמכויות שלהם?

הדרך הנכונה לנהל מנהלים בארגון היא להקפיד על כך שכל מנהל פונה אך ורק לדרג הניהולי שנמצא תחתיו באופן ישיר, ואינו מדלג על אף דרג בדרך. לדוגמה, אם מנהל בכיר ברמה 3 זקוק למשימה ספציפית מעובד שנמצא ברמה 1, עליו לפנות תחילה למנהל בדרג הביניים (רמה 2), להסביר לו מה הוא צריך, והמנהל בדרג הביניים יפנה לעובד וייתן לו את ההוראות הנדרשות.

באופן זה, יש מספר יתרונות ברורים לארגון:
  • כל עובד מקבל הוראות ברורות ממנהל אחד בלבד, דבר שמונע בלבול וסותרנות.
  • המנהל בדרג הביניים שומר על סמכותו ועל יכולת השליטה שלו, וכך הארגון מתנהל בצורה מסודרת.
  • המנהל הבכיר יכול להטיל אחריות על המנהל תחתיו ולדרוש ממנו דין וחשבון, משום שלא נוצר מצב שהעובדים תחתיו מקבלים הנחיות סותרות או מתעלמים ממנו.
מה הבעיה כשמנהל לוקח על עצמו את תפקידי העובד?

בעיה נוספת, דומה מאוד, מתרחשת כאשר מנהל מבצע באופן ישיר את המשימות של העובד הכפוף לו, או כאשר הוא לוקח על עצמו תפקידים שנמצאים באחריות העובד. למרות שלמנהל יש את הסמכות לעשות זאת, הוא בעצם יוצר בכך בלאגן, כי העובד יאשים אחר כך את המנהל בכך שהפריע לו לבצע את המשימה שלו כראוי. העובד מאבד אחריות והופך לפחות עצמאי ופחות אפקטיבי, והמנהל לא יכול לאחר מכן להאשים את העובד אם התוצאות אינן טובות, כי העובד תמיד יוכל לטעון שהמנהל התערב לו בתפקיד.

למה מנהלים עדיין עוקפים סמכויות למרות הנזק?

לעיתים מנהלים בכירים עוקפים סמכויות כי הם חושבים שכך קל ומהיר יותר לבצע משימות, אך בפועל הם גורמים ליותר נזק מתועלת. התפיסה היא שאם הם צריכים משהו דחוף מהעובד, קל יותר לפנות ישירות ולא להמתין עד שהמנהל הכפוף להם יעביר את ההוראה הלאה. למרות שזה קל יותר, בטווח הארוך זה פוגע בתפקוד הארגוני כולו וגורם לאי סדר וכאוס בניהול.

מה המסקנה?

כדי לשמור על ארגון תקין ובריא, יש לשמור בקפדנות על כללי היררכיה ברורים: כל מנהל חייב לפנות רק למנהל הישיר שמתחתיו. אם אתה מנהל בכיר וצריך משהו מעובדים של מחלקה מסוימת, תמיד תעבור דרך מנהל המחלקה, ולעולם לא ישירות לעובד.

רק בצורה הזאת ניתן לשמור על סדר ברור, סמכויות ברורות, ואחריות מוגדרת לכל עובד ולכל מנהל בארגון.
הטעות הנפוצה בניהול: עקיפת סמכויות של עובדים

שלום חברים, הפעם נדבר על אחת הטעויות הנפוצות בארגונים - מצב שבו המנהל עוקף את הסמכויות של העובד שלו. עוד פעם - המנהל עוקף את הסמכויות של העובד שלו.

למי יש יותר סמכויות - למנהל או לעובד?

התשובה היא כמובן למנהל. אז איך ייתכן שהטעות היא בכך שהמנהל עוקף את הסמכויות של העובד? איך זה יכול להיות? אני אסביר.

מבנה ארגוני ושרשרת ניהול

בכל ארגון יש היררכיה. לדוגמה, יש לנו מנהל בכיר, מנהל ביניים, ועובד. כלומר, יש לנו שלוש רמות - רמה 3 (המנהל הבכיר), רמה 2 (המנהל הביניים), ורמה 1 (העובד).

מה שקורה לעיתים קרובות הוא שהמנהל הבכיר פונה ישירות לעובד במקום לעבור דרך המנהל שתחתיו. כאשר המנהל הבכיר (רמה 3) מבקש משימה מעובד ברמה 1, הוא עוקף את מנהל הביניים (רמה 2).

למה זה בעייתי?

כאשר המנהל עוקף את המנהל שמתחתיו, זה יוצר כאוס. למה? כי אחר כך אי אפשר לבוא בטענות כלפי מנהל הביניים על ביצועי העובד, כיוון שהוא יכול לטעון שהעובד לא פעל לפי הנחיותיו, אלא לפי הנחיות המנהל הבכיר.

תחשבו על התרחיש הבא:

1. מנהל הביניים בא לעובד ושואל - "למה לא עשית את העבודה שלך?"

2. העובד משיב - "המנהל הבכיר נתן לי משימה אחרת."

3. עכשיו, מנהל הביניים לא יכול להאשים את העובד, כי המנהל הבכיר נתן הוראות ישירות לעובד מבלי לעדכן אותו.

וכך נוצר בלאגן - כל אחד עושה מה שבא לו, בלי סדר ובלי היררכיה ברורה.

איך למנוע את הבעיה?

בעולם ניהולי תקין, עליך כמנהל בכיר, למרות שיש לך יותר סמכויות ממנהל הביניים, לא לעקוף את הסמכויות שלו. כלומר, אם אתה צריך משהו מהעובד שנמצא בתחתית ההיררכיה, אתה חייב לעבור דרך המנהל הישיר שלו.

למרות שיש לך את הסמכות לפנות ישירות לעובד, אל תעשה זאת! אם אתה צריך שהעובד יבצע משימה, פנה למנהל הביניים ותן לו את ההנחיות. הוא זה שצריך לפנות לעובד ולנהל אותו.

היתרונות של גישה זו:
  • שומרים על סדר בעבודה.
  • המנהלים בדרגי הביניים שומרים על הסמכות שלהם.
  • העובדים יודעים בדיוק למי להקשיב.
  • לא נוצר מצב שבו עובד מקבל משימות מכמה כיוונים.
דוגמה נוספת:

נניח שיש לך עובד אחד בלבד תחתיך, ואתה אחראי עליו. אם אתה תתחיל לבצע את המשימות שהוא אחראי עליהן בעצמך, יווצר בלבול. העובד לא יבין מה תפקידו, לא יוכל לקחת אחריות, ואחר כך, כשהעבודה תתעכב, הוא יוכל להאשים אותך בכך שהתערבת.

לכן, גם אם אתה המנהל הישיר - תן לעובד לבצע את תפקידו, ואל תעשה את העבודה במקומו.

מסקנה:

אם אתה מנהל בכיר, ואתה צריך משהו ממחלקה מסוימת - אל תפנה ישירות לעובדים במחלקה, אלא תמיד דרך מנהל המחלקה. בכל היררכיה, כל מנהל צריך לפנות רק לרמה שמתחתיו, ורק כך נשמר הסדר הארגוני.

ברגע שמישהו עוקף מנהלים באמצע, נוצר כאוס. העובד בדרג הנמוך יכול לתרץ שהוא לא הקשיב למנהל הישיר שלו כי מנהל בכיר יותר נתן לו משימה אחרת. כך, מנהל הביניים מאבד שליטה, העבודה מתעכבת, ובסוף הכל מתבלגן.

לסיכום:

שמרו על ההיררכיה הניהולית. אל תעקפו סמכויות. פנו תמיד דרך המנהל הישיר של העובד, גם אם זה דורש יותר עבודה. כך הארגון יתפקד בצורה מסודרת ויעילה יותר.

למידע נוסף בנושא ניהול נכון, איך לנהל עובדים, ניהול צוות וייעוץ למנהלים, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולהעמיק בנושא. בהצלחה!
שימוש לרעה בכוח הניהולי, אחריות ארגונית, הסרת אחריות בארגון, ריבוי מנהלים לעובד בארגון, מי המנהל של העובד? עובד מול כמה מנהלים, עקיפת סמכויות בתוך הארגון, לא לעקוף את המנהל שעובד תחתיך, למה לא לנהל את העובדים בצורה ישירה? הסרת אחריות של מנהלים בארגון, יעוץ ארגוני, ניהול ארגונים, תפקידו של המנהל בארגון, מנהל ישיר, חלוקת תפקידים בארגון, לא לפנות לעובד באופן ישיר, לפנות לעובד דרך המנהל שלו, מי המנהל הישיר של העובד? מי אחראי לנהל את העובד? הקצאת משימות לעובד
חוסר סדר שיטת eip פחד מאיבוד שליטה הסרת אחריות של מנהלים בארגון מה הנוסחה של אליעד כהן משימות לעובדים לדרג ארגון עצמאים משימה להסיר אחריות איך לנהל איך לנהל את המנהל איך לנהל מנהל איך לנהל מנהלים ארגון טעויות טעויות של מנהל טעויות של מנהלים טעויות של מנהלים בארגון טעות לטעות למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך לנהל לנהל את המנהל לנהל מנהל לנהל מנהלים לעקוף את המנהלים שתחתיך מנהל מנהל בדרג ביניים מנהלים מנהלים בארגון מנהלים בדרגי ביניים מנהלים שתחתיך ניהול ניהול בצורה נכונה ניהול ישיר ניהול מנהלים סמכויות סמכויות בארגון סמכויות של מנהלים סמכויות של מנהלים בארגון עקיפת סמכויות עקיפת סמכויות בארגון עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
אימון למנהלים, איך לנהל מנהלים? איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, עקיפת סמכות בעבודה, עקיפת סמכויות, האצלת סמכויות, טעויות בניהול עובדים, להאציל סמכויות, נתינת אחריות, הכשרת מנהלים, טיפים לניהול עובדים
...המנהלים הזוטרים. בנוסף, אליעד מדגיש כי פעולה זו בעצם מנוונת את המנהלים הזוטרים, כיוון שהם מאבדים את תחושת האחריות והסמכות, ובסופו של דבר מאבדים גם את המוטיבציה לפעול ולשפר את עצמם. הוא מתאר מצב שבו העובדים כבר לא מתייחסים להוראות המנהל הישיר שלהם ברצינות, מכיוון שהם יודעים שההחלטה הסופית והמשמעותית היא בידי המנהל הבכיר. אליעד גם מציג סיבה נוספת ועמוקה יותר לכך שמנהלים עוקפים את סמכות המנהלים תחתיהם - הם לא יודעים איך להכשיר את המנהלים שתחתיהם לנהל בצורה אפקטיבית. כאשר המנהל הישיר פונה למנהל הבכיר...
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
מעקב אחרי משימות, אחריות ניהולית, מי אחראי על ביצוע המשימה? ניהול משימות, אחריות על ביצוע משימה, יצירת משימה ארגונית, משימות ניהוליות, איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, האצלת סמכויות, העברת סמכויות, העברת אחריות, פיקוח על משימות
...את התוצאות בידי המזל או הרצון הטוב של העובד. לדוגמה, אם המנהל נותן לעובד משימה לארגן פגישה או לייצר דוח מסוים, ברור שהעובד אחראי לביצוע המשימה, אך אם המנהל לא יבדוק שהמשימה אכן בוצעה או מה מצבה, אין שום ערובה שהמשימה תתבצע במועד או באופן הנדרש. לפיכך, הגישה הנכונה והאפקטיבית ביותר היא של פיקוח אקטיבי ומתמשך. מהי הדרך הנכונה למעקב אחרי ביצוע משימות בארגון? אליעד מדגיש שהאחריות של המנהל כוללת לא רק לתת משימות, אלא גם לוודא שהן אכן מתבצעות כראוי. לפיכך, בכל פעם שאתה נותן משימה לעובד, עליך להוסיף לעצמך...
אחריות ניהולית, סמכות ניהולית, אחריות בלי סמכות, אחריות ללא סמכות, מהי אחריות? איך לקבל אחריות? איך לתת אחריות? איך להעביר אחריות? איך להאציל סמכויות? איך לגייס מנהל? איך לנהל מנהלים? אחריות וסמכות, אחריות עם סמכות, יעוץ ניהולי
...תהיה ברורה יותר, כך הסיכוי לביצוע נכון של המשימה יגדל משמעותית, ויימנעו חיכוכים וחוסר הבנות בארגון. למה חשוב לא להשאיר אחריות ללא כלים מתאימים? לסיום, אליעד כהן מזהיר בצורה מפורשת מפני הטלת אחריות ללא מתן כלים מתאימים. הוא משווה מצב זה למצב שבו מצפים מאדם לבנות בית בלי לספק לו כלים וחומרים. מצב כזה הוא בלתי אפשרי ולא הגיוני, בדיוק כמו לתת לעובד או מנהל אחריות בלי סמכות מתאימה. ארגונים שחוטאים בכך ימצאו את עצמם במצבים מתמידים של תסכול וחוסר אפקטיביות, שיכולים להוביל למשבר ניהולי וארגוני עמוק. מהי...
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים בכירים? איך להעביר סמכויות למנהל? איך לתת סמכויות למנהל? איך לתת אחריות ניהולית? אחריות המנהל על העובדים, המנהל כספק שירותים, ניהול ראשי צוותים, ניהול מנהלי עבודה, ניהול עובדים בכירים, יעוץ למנהלים
...שהיית מטיל על העובדים הישירים. לדוגמה, נניח שאתה אחראי על מנהל המכירות, שתחתיו ישנם אנשי מכירות רבים. במקום לנהל את אנשי המכירות ישירות, אתה בא למנהל המכירות ואומר לו: אדוני, אני מצפה ממך למכור כמה שיותר, וזאת המשימה שלך. במילים אחרות, אתה מעביר אליו את כל האחריות שיש לך מול העובדים שלו. כיצד מתבטאת האחריות הניהולית של המנהל על העובדים? האחריות של המנהל על העובדים שלו דומה לאחריות של ספק שירותים. כשאתה מזמין בעל מקצוע לבצע עבודה עבורך, אתה לא אומר לו איך בדיוק להשתמש במקדחה או בכלים אחרים. אתה קובע...
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
יעוץ למנהלים, ניהול מנהלים בארגון, הכשרת מנהלים, איך לנהל מנהלים? אימון למנהלים, איך לנהל עובדים? הכשרת עובדים, איך ללמד עובדים? איך להכשיר עובדים? פיתוח עובדים, התפתחות העובדים בארגון
...באמת חכם לא יחשוש מעובדיו החכמים, אלא להיפך - יראה בהם יתרון ארגוני, וישתמש באינטליגנציה שלהם לקידום משותף והצלחה כוללת. כיצד מנהלים הופכים בטעות את המנהלים תחתיהם לרובוטים? אחת הטעויות הנפוצות בניהול מנהלים היא להגיד למנהל באופן ישיר וחד - משמעי מה עליו לעשות, בלי להסביר לו את ההיגיון מאחורי ההחלטות. לדוגמה, כאשר מנהל זוטר עושה טעות, המנהל הבכיר פשוט אומר לו באופן קצר וישיר זו טעות, תעשה אחרת, או אתה צריך לעשות ככה ולא ככה. בשיטה זו אמנם המנהל מקבל פתרון מהיר לבעיה, אך הוא הופך בהדרגה לרובוט שמבצע...
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
ניהול עובדים, 2 מנהלים לעובד 1, ריבוי מנהלים, מספר מנהלים לעובד אחד, ניהול משאבי אנוש, מנהלים שונים לעובד אחד, איך לנהל עובד עם מספר מנהלים? שיקול דעת של עובדים, תירוצים של עובדים, ניהול ארגוני, יעוץ ארגוני, סמכויות בארגון
...שמישהו באמת יעקוב אחריו או יבקר אותו. הוא יכול להסתתר מאחורי מנהל אחר ולתת תירוצים על אי ביצוע משימות. מצב זה מקל על העובד לבחור משימות לפי מה שנוח לו ולהימנע מהתחייבויות ברורות. כיצד למנוע את הטעות ולקבוע ניהול אפקטיבי? כדי למנוע את הטעות, יש לוודא שמבנה הארגון ברור, וכל עובד מקבל הוראות ממנהל אחד בלבד. כאשר יש צורך להעביר הוראות דרך כמה מנהלים, יש למנות מנהל אחראי שיתאם את כל המשימות ויוודא שהעובד מקבל הוראות ממנהל אחד בלבד. סיכום ומסקנות ניהול עובדים בצורה אפקטיבית דורש מנגנון ברור של סדר והיררכיה...
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
ניהול עובדים, טעויות של מנהלים, איך לסמוך על העובדים? מתי להתפשר על בינוניות? מתי להתפשר על חוסר מקצועיות? מתי להתפשר על טעויות של עובדים? להתערב בעבודה של העובדים, האצלת סמכויות, מצויינות ארגונית, מצויינות בעבודה, התייעלות ארגונית
...להביא תועלת רבה יותר לארגון. מהו ניהול נכון של עובדים? המנהל צריך להבין שהצלחה של העסק לא תלויה תמיד באיך שהמשימות מבוצעות, אלא באיך שהוא ממקד את המשאבים. אם המנהל מצפה שהעובדים שלו יבצעו כל משימה בצורה הכי טובה, הוא עלול להיגרר לעבודה של העובדים ולבזבז זמן יקר על משימות שיכולות להתבצע באופן סביר תוך פיקוח מועט. הכוונה כאן היא לא לעודד הזנחה, אלא למצוא את האיזון בין הציפיות לתוצאה לבין הזמן שהמנהל יכול להשקיע בכל משימה. מה לעשות כאשר רוצים לשפר את התוצאה, אבל המחיר גבוה מדי? במקרים מסוימים, העלות...
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
ניהול ארגוני, טעויות של מנהלים, טעויות בניהול, מנהל או עובד, למה לא לעשות את העבודה של העובדים? תפקידו של המנהל בארגון, איך להיות מנהל טוב? תפקידו של המנהל לנהל, מה זה לנהל עובדים? מה התפקיד של המנהל? להתערב בעבודה של העובדים
...לא צריך לעשות את העבודה של העובד? המנהל לא אמור להיות מעורב בביצוע המשימות של העובדים, גם אם הוא עושה זאת בצורה טובה יותר. כשמנהל מתערב בתהליך העבודה של עובד, הוא בעצם לא מממש את תפקידו. המנהל אמור לנהל את כל האופרציה הארגונית - לקבל החלטות, להבין מי עושה מה, ולהכווין את המשאבים בצורה נכונה. בכך שהוא מבצע את העבודה במקום העובד, הוא מפספס את מטרת התפקיד שלו. עבודתו של המנהל היא לנהל, וכאשר הוא עוסק בביצוע משימות שביכולת העובד לעשותן, הוא מפספס את ההזדמנות להוביל את הארגון לשלב הבא ולממש את מטרותיו...
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
ניהול עובדים, אימון למנהלים, אימון לעסקים מוצלחים, איך לנהל עובדים? יעוץ ארגוני, האצלת סמכויות, הקצאת משימות, חלוקת משאבים, תחרותיות בין עובדים, איך לנהל עסק מצליח? משאבי אנוש בארגון
...עשר ידיים נוספות. ככל שיש לך יותר משאבים כמו ידיים או מחשבים, כך אתה יכול לבצע יותר פעולות בו זמנית. בהתאם לתפיסה הזאת, כל עובד שאתה מגייס הוא למעשה עותק שלך שיכול לבצע פעולות במקומך. בצורה זו, קל יותר לקבל החלטות הקצאה, כי במקום לחשוב על האדם באופן אישי, אתה מתייחס למשימה בצורה אובייקטיבית יותר. האם תמיד כדאי להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר? אליעד כהן מציין שברירת המחדל הטובה ביותר היא להקצות משימות לפי המיומנות הגבוהה ביותר של כל עובד. אבל זה לא תמיד פתרון מושלם. הוא מדגים זאת באמצעות...
אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
אחריות ניהולית, העברת אחריות, מי אחראי על האחראי? אחריות של מנהל, האצלת סמכויות, איך להעביר אחריות? איך לתת אחריות? כמה אחריות לתת? אדם הראשון, יעוץ למנהלים, אימון מנהלים, יעוץ עסקי
...על זה. זאת אומרת אם יש לך משהו שאתה אחראי עליו ואתה אומר אני עכשיו מאציל סמכות למשה שהוא עכשיו יהיה אחראי על התחום אל תחשוב שהנה אני מנהל טוב אני מעביר את האחריות למשה לא עכשיו האחריות שלך לוודא שמשה באמת אחראי אתה לא צריך להיכנס לו לפרטים כי אמרנו שהוא באחריותו אבל אתה צריך לוודא שהוא אחראי, לדוגמה נגיד עכשיו אתה צריך ללכת לעשות קניות ואתה אומר לעצמך יש לי המון משימות בא ניקח מישהו שיהיה אחראי על הקניות אתה אומר משה אתה אחראי על הקניות מביא לו את הקניות הוא אומר לך סבבה אני אחראי עכשיו אם אתה מנהל...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לנהל את העובדים, דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לנהל את העובדים, איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך להתמודד עם גירושין? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך ליצור אהבה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה העולם קיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מהי תכלית ומשמעות החיים? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא ייעוץ נפשי, מאמן למציאת עבודה, טיפול אישי מומלץ בנושא לנהל את העובדים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 3.1406 שניות - עכשיו 04_09_2025 השעה 19:57:46 - wesi1