... צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות
מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית
ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה
למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת
מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה
ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם הם רואים ברכישת
מותגי יוקרה סוג של בזבזנות כספית וכולי. כי יש בעולם אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה מאוד כסף, בגלל השם של
המותג. ויש אנשים שיהיו מוכנים להוציא הרבה כסף, כדי לרכוש ... כי הרי יש להם את המוצר הכי יקר. ואלו אנשים מסוג מסוים. שאם נשכנע אותם
שמותג מסוים הוא
המותג הכי טוב
והמותג הכי יוקרתי, הם יעדיפו לרכוש אותו, בלי הנחה, בלי מבצע ... משהו רע. והמון צרכנים כן היו מעדיפים לחסוך כסף יותר מאשר לבזבז אותו על
מותגי יוקרה כאלו ואחרים. ויש אנשים שלא ירכשו
מותג, רק בגלל שהוא
מותג. כי לרכוש
מותג, נתפס כפלצנות שחצנות וכולי. והם יסרבו לרכוש מוצר, רק ... חסר לו כסף, הוא לא רוצה להוציא את העיניים לאחרים והוא בכוונה לא ירכוש
מותג, כדי שהסביבה שלו לא תסמן אותו כמתנשא וכולי. ולכן ... רוכש מוצר כי הוא זול כי יש מבצע, הוא גם לא רוכש מוצר כי הוא הכי נחשב והכי
מותג. הוא כן רוכש את מה שהוא צריך. ואם הוא צריך משהו ...