אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
פיטורי עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר ברוח טובה? איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי
... עובדים בכירים, איך לפטר עובד נכון? פיטורי מנהל בכיר, איך לפטר מנהל בכיר? איך לפטר עובד בכיר? איך לסיים יחסי עובד מעביד? איך להיפרד בצורה יפה? ... איך לפטר בלי לריב? יעוץ עסקי איך לפטר מנהל בכיר בצורה יפה וברוח טובה? כאשר מפטרים מנהל בכיר או עובד בכיר, יש חשיבות מכרעת לאופן שבו מתבצעת הפרידה. המטרה היא לסיים ... יש להקפיד בתהליך סיום ההעסקה. כיצד לגרום למנהל בכיר לרצות לסיים את יחסי העבודה ברוח טובה? הטכניקה המרכזית שאליעד כהן מציג ... יפה של יחסי העבודה. חשוב לשתול במוחו של המנהל הבכיר שמפוטר, את המחשבה שיש לו אינטרס ישיר שהפרידה תתבצע באופן יפה ומכובד. הדרך לעשות זאת היא על ידי יצירת תפיסה אצל המנהל, שסיום ההתקשרות הנוכחית הוא רק שינוי בצורה של היחסים העסקיים ולא ניתוק מוחלט של היחסים. לדוגמה, ניתן לומר למנהל הבכיר שהחברה מעוניינת להמשיך לשתף פעולה איתו בעתיד, אך בצורה שונה מהמצב הנוכחי. ניתן להציע אפשרויות כגון: שהמנהל יעבור לעבוד בחברה אחרת איתה יש לחברה קשרים עסקיים, ואז ייווצר שיתוף פעולה בין החברות השונות. שהמנהל יתחיל לעבוד כעצמאי ויספק שירותים לחברה באופן קבוע או זמני, במעמד שונה מזה שהיה לו קודם. שבעתיד ייתכן והמנהל יועסק שוב על ידי החברה, אולי אפילו בתפקיד משמעותי יותר מזה שהיה לו בעבר, ... או להתנהגות שלילית. כיצד שמירה על האגו של המנהל הבכיר עוזרת לסיום יחסי עבודה טובים? אחד האתגרים המרכזיים בפיטורים של מנהל בכיר הוא תחושת הפגיעה באגו שלו. עובד שמפוטר עלול להרגיש שהערך העצמי שלו ירד, ... לכך שהוא לא מספיק טוב. לדוגמה, אפשר לומר למנהל בכיר: ההעסקה שלך במתכונת הנוכחית מסתיימת, אך אנחנו מאמינים מאוד ביכולותיך ... שונות בעתיד. לסיכום: איך נכון לפטר עובד או מנהל בכיר? הנקודה המרכזית בפיטורים של עובדים בכירים היא שהפיטורים צריכים להיות מנוהלים מתוך הבנה עמוקה של הפסיכולוגיה האנושית. יש ליצור מצב שבו העובד לא יראה ... ברוח טובה? איך להיפרד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך לסיים קשר בלי לריב? איך להימנע מנקמה של עובד שפוטר? פיטורי עובד ... מידע על איך לפטר עובדים, איך לפטר מנהלים, פיטורי עובדים, פיטורי מנהלים ועוד. שיהיה בהצלחה! איך למנוע מריבות עם עובד שפוטר? איך לגרום לעובד ... מפחד שהעובד שלך ינקום בי, סיום התקשרות עם מנהל בכיר, איך לפטר עובד בלי לריב? איך לסיים התקשרות עסקית? ניהול עובדים בכירים, איך לנהל עובד בכיר? איך לפטר עובד ברוח טובה? איך מפטרים מנהל בכיר? איך להתגרש ברוח טובה? איך להתגרש בלי לריב? איך ליצור אינטרס משותף? ... מריבות בגלל פיטורים? יעוץ ארגוני, יעוץ למנהלים, איך להיפרד ממנה? איך להיפרד ממנו? איך לסיים קשר בצורה יפה? איך לסיים ...
ווינר להפסיד לשנות לפגוע חברויות איך לשכנע עובדים הגזמה הצלחה
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח
מנהל או פועל, מנהל או עובד, מהו מנהל? מה תפקידו של המנהל? מהי אחריות ניהולית? איך לנהל מנהל? ניהול מנהלים בכירים, מחויבות ניהולית, חשיבה ניהולית, אופי של מנהל, איך להיות מנהל? האם להיות מנהל? האם אני מתאים לנהל? ניהול מוצלח מה ההבדל בין מנהל לבין פועל? ההבדל העיקרי בין מנהל לבין פועל מתבטא בהיקף האחריות ובאופי המשימות שלהם. המנהל אחראי לתוצאות, ואילו הפועל אחראי לדרך שבה הדברים מבוצעים. משמעות הדבר היא שפועל צריך להתמקד בביצוע מדויק של פעולות שהוגדרו מראש, והמנהל נדרש לוודא שהפעולות יובילו להשגת היעדים שהוצבו בפניו. לדוגמה, אם המטרה היא להגדיל את רווחי החברה, ... הוראות מפורטות מה עליו לעשות מדי יום. לעומת זאת, המנהל יקבל הגדרה כללית יותר של יעדים ומטרות, כמו להגדיל את המכירות, לשפר את השירות, או לייעל את תהליכי העבודה. המנהל יבחר בעצמו כיצד לפעול להשגת מטרות אלו, בזמן שהפועל מבצע בדיוק את המשימות שניתנו לו. מה ההבדלים ברמות הניהול בארגון? בארגון קיים מבנה היררכי ברור, כאשר כל שלב אחראי ברמה אחרת של תוצאות או פעולות: הפועל בשטח ... ולא על פי חשיבה אסטרטגית או השגת תוצאות כלליות. מנהל זוטר, כמו אחראי צוות או סגן מנהל, אחראי לתוצאה רחבה יותר כמו להגדיל את המכירות. לא אומרים לו בדיוק כיצד לעשות זאת, אלא מגדירים את התוצאה הנדרשת והוא מחליט על הדרכים להשיגה. מנהל בכיר אחראי ליעדים כלליים יותר, כמו הגדלת רווחיות המחלקה או הארגון. כאן כבר יש צורך בחשיבה מופשטת ... האמצעים הנכונים ולהוביל תהליכים לשיפור הרווחיות. המנהל הכללי או המנכל אחראי לרווחיות והצלחת החברה כולה. הוא צריך ראייה מערכתית כללית מאוד, הבנה עמוקה של ... ברורה שתוביל את הארגון קדימה. האם כדאי לך להיות מנהל או פועל? הבחירה בין תפקיד ניהולי לתפקיד ביצועי תלויה באופי האישי ובהעדפות של כל אדם: אם אתה מעדיף לקבל הוראות מדויקות ולבצע אותן ... ולקבל החלטות מורכבות, כנראה שמתאים לך תפקיד של מנהל. איך לנהל מנהלים בארגון? כאשר אתה ממנה מנהלים או אחראי על מ
פרוייקט החלטה להשיג חשיבה ניהולית רווחיות להבין למנהלים הרצון
להיפרד בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו?
להיפרד בלי לפגוע, לפטר עובד, לסיים קשר בצורה יפה, איך לפטר עובד בלי לריב? איך להיפרד כידידים? איך לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו?
... לפטר עובד בצורה יפה? איך לפטר מנהל בכיר? איך להתגרש כחברים? איך למנוע נקמנות של עובד? מניעת נקמנות של עובד, איך להתנתק ממישהו? איך לפטר ... אני מפטר אותך כי אני לא מצליח לנהל אותך נכון. אני לא יודע להסתדר איתך, זה לא בגללך אלא בגללי. יש לי בעיה לתת לך סמכויות או לסמוך עליך, ... שלי. אני לא מספיק מתאים להיות המנהל שלך. כך העובד לא מרגיש שהפגם או הכישלון נמצאים בו, אלא במעסיק או במערכת עצמה. בשום שלב לא נאמר לו ... שאתה צודק ואני צריך להשתפר בניהול שלי, אבל כרגע זו המציאות. אני מאמין שתמצא מנהל טוב יותר במקום אחר. באופן כזה, העובד מקבל אישור לתחושותיו ותלונותיו, ואינו מרגיש חסר ערך או מואשם. ... ביטוי במקום אחר טוב יותר, אצל מנהל שידע להעריך אותך נכון. באופן כזה, הפיטורים הופכים מהחלטה שלילית למהלך חיובי, לפחות בתפיסה שלו. במקום ... שיש לו הזדמנות חדשה ומבטיחה. איך לנהל פרידה אישית בצורה יפה? אותם עקרונות בדיוק נכונים גם לפרידה אישית, כמו בפרידה מבני זוג. במקום לומר ... מפטרים אותך כי אני לא מספיק יודע לנהל אותך או כי אני חושב שתוכל להצליח במקום שמתאים לך יותר. כלומר, להעביר את האחריות על ההחלטה אלינו. ... - אם לאורך השנים הוא התלונן שהמנהל קשוח, לא מפרגן, או דורש יותר מדי, אפשר לומר לו: אתה צודק, חשבתי על הדברים שאמרת לי ואני באמת מבין ... שינקום מפחד לפטר עובד מפחד לפטר מנהל נקמה של עובד לגרום לעובד לא לרצות לנקום איך לסיים קשר, איך להיפרד? יעוץ למנהלים נקמנות בעבודה נקמנות בתהליך פרידה נקמנות בתהליך גירושין איך למנוע מריבה בפיטורי עובדים, איך ... לסיים קשר זוגי בדרך מכובדת? איך לנהל פרידה ממקום עבודה? איך להתמודד עם פרידה רגשית? ...
כישלון להפסיק לחשוב על האקס לא להתגעגע לגרום לאישה פרנסה שלום להיפרד ממישהי בלי לפגוע בה מריבה
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני
ניהול שיחות, ניהול דיונים, ניהול פגישות, איך לנהל שיחה? איך להתכונן לשיחה? איך להתכונן לפגישה? איך להתכונן לדיון? איך לנהל דיון? איך לנהל פגישה? שיחה זורמת, שיחה מנוהלת, פגישה זורמת, פגישה ממוקדת, לזרום או להתמקד, יעוץ ארגוני איך לנהל פגישה - מתוכננת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב לכך שפגישה יכולה להתנהל בשני אופנים שונים, בדומה לטיול. האופן הראשון הוא כמו טיול ספונטני, שבו יוצאים ללא ... ובכך ליצור תחושה של זרימה טבעית. אפשרות נוספת היא שהפגישה תיראה כלפי חוץ כפגישה זורמת וספונטנית, אך בפועל מנהל הפגישה מחזיק סדר פנימי וברור לגבי לאן הוא רוצה להגיע ומהם היעדים. כיצד להתכונן נכון ... הנושאים שעליהם מדברים בפגישה, ומה מטרת הדיון בכל נושא. לקבוע מראש את הסדר ההגיוני של הנושאים, כך שהפגישה תתנהל בצורה יעילה, ברורה ומובנת. לוודא שבסיום כל נושא נעשה סיכום ביניים לפני שעוברים לנושא ... לרגע האחרון עם לחץ של זמן. כלומר, יש לשלב בין ספונטניות לבין תכנון מראש, בהתאם למטרות ולסוג הפגישה. איך לנהל שיחה מתוכננת שנראית זורמת? לעיתים כדאי ליצור מצב שבו השיחה תיראה זורמת, אך בפועל היא תהיה מתוכננת היטב. זה אומר שמי שמנהל את השיחה מחזיק בראשו סדר פנימי ברור: הוא יודע לאן הוא רוצה להגיע, מה עליו לשאול, ... רבים אינם מודעים לסגנון השיחה שבו הם נמצאים, וכתוצאה מכך משתמשים בסגנון לא מתאים. לדוגמה, אנשים רבים מנהלים פגישה מסודרת ונוקשה, בזמן שהיה עדיף שתהיה זורמת, או להפך - מנהלים פגישה זורמת מדי, כשהיה עדיף דווקא סדר ברור. לכן, הדבר החשוב ביותר הוא להיות מודע מראש: האם עדיף לנו לנהל שיחה מאורגנת וברורה, או דווקא לנהל שיחה פתוחה וספונטנית, או לשלב בין שתיהן. בשורה התחתונה, ככל שתהיו מודעים לאפשרויות האלה, תוכלו לנהל פגישות ושיחות בצורה טובה יותר, שתוביל לתוצאות יעילות, ברורות וממוקדות. איך להתכונן לפגישה? פגישה מתוכננת או פגישה זורמת? סדר יום לפגישה ניהול דיונים סיכום נושאים בפגישה איך לנהל שיחה ממוקדת? ניהול שיחות אפקטיבי ניהול פגישה - מאורגנת או זורמת? כאשר מנהלים פגישה, חשוב לשים לב שהפגישה יכולה להתנהל בשתי צורות עיקריות - בדומה לטיול. טיול יכול להיות ספונטני, שבו יוצאים ללא תוכנית ... יכולה לעודד יצירתיות, חופש ביטוי והבנה מעמיקה יותר של הצד השני. שילוב בין פגישה מובנית לפגישה זורמת כאשר מנהלים פגישה, חשוב להיות מודעים לשני הסגנונות ולבחור את הגישה המתאימה ביותר לכל ... לפעמים יש צורך בפגישה מובנית, אך כדאי להשאיר בה גם מקום לזרימה טבעית. מצד שני, גם שיחה זורמת יכולה להיות מנוהלת היטב אם יש בראש סדר כלשהו שמנחה את ההתקדמות שלה. ניהול נכון של פגישה מסודרת אם בוחרים לקיים פגישה מסודרת, ישנם כמה כללים שכדאי להקפיד ... הבנו? האם יש שאלות פתוחות? להימנע מקפיצות מנושא לנושא מבלי לוודא שסיימנו לדון בנושא הקודם. פגישה שאינה מנוהלת היטב עלולה להסתיים בתחושת בלבול וחוסר מיקוד. לא נדיר להגיע לסוף הפגישה ולגלות שלא ... היא מתוכננת היטב. כלומר, בעוד שהשיחה יכולה להיראות כאילו היא מתקדמת באורח חופשי, למעשה, יש סדר בראש של מנהל הפגישה, והוא יודע לאן הוא רוצה להוביל את הדיון. כיצד להימנע מבזבוז זמן בפגישה? ...
ניהול דיונים לנהל דיון יכולות פגישה זורמת לנהל פגישות צורך תכנון לגרום
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
איך לראיין עובדים? מה לשאול בראיון עבודה? מה יכול לגרום לך להיכשל בתפקיד? האם העובד מבין את התפקיד? האם העובד מתאים לתפקיד? בדיקת התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה
... התאמה לתפקיד, איך לראיין עובדים בכירים? איך לראיין מנהל? שאלות לראיון עבודה, הכנה לראיון עבודה איך לראיין עובדים בצורה אפקטיבית? כאשר מראיינים אדם לתפקיד מסוים, בין אם מדובר בתפקיד בכיר כמו מנכל, מנהל מכירות או כל תפקיד אחר, יש שאלה אחת מרכזית וחשובה שכדאי לשאול את המועמד על מנת להבין עד כמה הוא באמת מבין את ... את מהות התפקיד ואת הבעיות האפשריות בו. איך לראיין מנהל או עובד בכיר? לדוגמה, נניח שמראיינים אדם לתפקיד של מנהל מכירות. אפשר לשאול אותו בצורה ברורה וישירה: מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד שלך?. מועמד שאינו מקצועי ואינו ... כמו למשל: חוסר הבנה של צרכי הלקוחות או השוק ניהול לא נכון של הצוות או אנשי המכירות הכפופים לו קושי בהתמודדות עם התנגדויות של לקוחות ניהול זמן לקוי או קביעת סדר עדיפויות שגוי אי עמידה ביעדים מוגדרים מראש בעיות תקשורת פנימיות בארגון או מחוצה לו לאחר ... במהלך העבודה. איך לראיין עובדים בכירים? מה לשאול מנהל בראיון עבודה? איך לבדוק התאמה לתפקיד? איך להתכונן לראיון עבודה? מה גורם למנהלים להיכשל? שאלות אפקטיביות לראיון עבודה איך לזהות עובד מקצועי? איך לזהות את המקצועיות של מועמד בריאיון עבודה? ... בתפקיד שלך? לדוגמה, אם אנחנו מראיינים מועמד לתפקיד מנהל מכירות, אפשר לשאול אותו: שלום אדוני, מה לדעתך יכול לגרום לך לא להצליח בתפקיד שלך? מה ניתן ללמוד מתשובת המועמד? ... יענה בצורה ברורה ויסביר: מה שיכול לגרום לי, בתור מנהל מכירות, לא להצליח בתפקיד זה X, Y ו - Z. בשלב הבא, ניתן לשאול: ואיך אתה מתמודד עם X, Y ו - Z? באמצעות התשובות שלו ...
מבולבל להפסיק לאהוב מישהי אובייקטיבית להיכשל זמן משמעותיות שאלות לראיון עבודה להפסיק לאהוב את האקסית
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
גיוס עובדים, מי יראיין את העובד החדש? תהליך גיוס עובד לארגון, מי צריך לראיין את העובד החדש? כוח אדם, איך לגייס עובד חדש? איך לבנות צוות עובדים? איך לראיין עובד חדש? תהליך גיוס עובדים, יעוץ ארגוני, איך לראיין עובדים חדשים? מבנה ארגוני
... לגייס עובד חדש, נשאלת השאלה מי בדיוק אמור להיות המראיין של העובד. בארגונים קטנים, שבהם יש מנהל אחד ועובדים תחתיו, ברור שהמנהל עצמו יהיה זה שיבצע את הריאיון, מכיוון שאין מישהו אחר שיכול לעשות זאת. אבל מה קורה בארגונים גדולים עם כמה רמות ניהול ומבנה ארגוני מורכב? מי באמת צריך לראיין את העובד החדש? מדוע המנהל הישיר חייב לראיין את העובד החדש? הכלל הראשון הוא שהמנהל הישיר, כלומר, האדם שינהל את העובד באופן יומיומי, חייב להיות זה שמראיין את העובד. לדוגמה, אם מדובר בתהליך גיוס של איש מכירות, הראשון שיראיין את איש המכירות הוא מנהל המכירות שאצלו העובד יעבוד. למה חשוב להקפיד על זה? הסיבה פשוטה ומעשית: עובד חדש הוא בעצם כלי עבודה בידיו של המנהל. בדיוק כמו שאיש מקצוע בוחר לעצמו את כלי העבודה שלו, כך גם מנהל חייב לבחור את העובדים שלו. אם לדוגמה מגיע מועמד לתפקיד מכירות, ומישהו אחר בארגון, שאינו המנהל הישיר, מראיין ומקבל אותו לעבודה, ייתכן מצב בעייתי מאוד: כאשר העובד יעשה טעויות או ייכשל במשימותיו, המנהל הישיר עשוי לטעון שלא הוא בחר אותו, ולכן אין זו אשמתו. זה יוצר בעיית אחריות ברורה. לעומת זאת, אם המנהל הישיר הוא זה שבחר, ראיין ואישר את העובד, הוא נושא באחריות מלאה כלפי ההצלחה או הכישלון של ... או לא תקינה, והוא יסיר מעצמו אחריות. בדיוק באותו אופן עובד התהליך של גיוס עובדים: מי שמנהל ישירות את העובד חייב להיות אחראי לבחירת העובד, בדיוק כמו שכל בעל מקצוע אחראי על בחירת כלי ... שהתהליך יהיה אפקטיבי וברור, הוא צריך להתבצע בצורה מדורגת, תמיד מלמטה כלפי מעלה. ראשית, המנהל הישיר צריך לראיין ולסנן את המועמדים הפוטנציאליים. רק לאחר שהמנהל הישיר בחר מספר מועמדים מתאימים, הוא מעביר את אותם מועמדים לראיון נוסף אצל המנהל שמעליו, וכך הלאה במעלה המבנה הארגוני. לדוגמה, אם אנו רוצים לגייס איש מכירות זוטר, המנהל הישיר שלו (מנהל מכירות זוטר) יראיין תחילה. לאחר מכן, את המועמדים שהוא סימן כמתאימים יראיין המנהל שלו (מנהל מכירות בכיר יותר), ואולי אף מנהל נוסף בדרגה גבוהה יותר אם מדובר בתפקיד בעל חשיבות גבוהה. ככל שהתפקיד בארגון בכיר יותר וקריטי יותר, כך נדרשת מעורבות גדולה יותר של מנהלים בכירים בריאיון. חשוב להדגיש כי אין חובה שהמנהל הבכיר ביותר בארגון יראיין כל עובד זוטר שמגויס לתפקיד נמוך בהיררכיה. למשל, מנכל הארגון בדרך ... של תהליך ריאיון הדרגתי? תהליך הריאיון המדורג יוצר מחויבות ואחריות ברורה כלפי העובד החדש. המנהל הישיר יודע שהוא זה שבחר את העובד, ולכן אין לו אפשרות להתחמק מאחריות במקרה של תקלות או בעיות ביצועים בעתיד. בנוסף, תהליך זה מונע מצב שבו עובדים חדשים נכפים על מנהלים שלא היו מעורבים בבחירתם, מה שיכול לגרום לתסכול, פגיעה בביצועים וירידה ביעילות העבודה בארגון. סיכום מלא ומפורט של תהליך גיוס עובדים בארגון המנהל הישיר של העובד חייב להיות הראשון שמראיין ובוחר את העובד החדש. רק לאחר שהמנהל הישיר מסנן ומאתר מספר מועמדים מתאימים, המועמדים עולים לראיון אצל המנהל שמעליו. ככל שהתפקיד בכיר וחשוב יותר, כך יש צורך במעורבות גבוהה יותר של מנהלים בכירים בתהליך הריאיון. הראיונות מתבצעים תמיד מלמטה כלפי מעלה, מהמנהל הישיר ועד לה
לקיחת אחריות להתחמק משימה מנהלי מכירות כוח אדם איך לבנות צוות עובדים לקחת מבנה ארגוני
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי אמור לעשות מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון
ניהול ארגונים, משימות בארגון, תפקידו של המנהל בארגון, חלוקת תפקידים בארגון, איך לחלק את התפקידים בארגון? מי ... מה בארגון? מבנה עץ ארגוני, מבנה כוח האדם בארגון, מי אמור לעשות משימות בארגון? חלוקת המשימות בארגון מהו התפקיד העיקרי של המנהל בארגון? התפקיד המרכזי של המנהל בארגון הוא לבצע כמה שיותר משימות שרק הוא יכול לבצע, וכמה שפחות משימות שגם אחרים מסוגלים לבצע. כאשר המנהל מתלבט איזו משימה עליו לעשות מתוך אותן משימות ייחודיות, עליו לבחור תמיד במשימה שתביא את התועלת הרבה ביותר לארגון. הרעיון המרכזי הוא שלכל עובד בארגון, ובמיוחד למנהל, יש משימות ספציפיות שאם הוא לא יעשה אותן, אף אחד אחר לא יבצע ... שרק הוא יכול לבצע אותן, ובתוך אותן שתי משימות עליו לתעדף את המשימה שתביא הכי הרבה תועלת לארגון. כיצד להתמודד עם מצב בו המנהל יכול לבצע משימה בצורה טובה יותר מהעובד? אם קיימת משימה שגם המנהל וגם העובד יכולים לבצע, אבל המנהל מסוגל לעשות אותה ברמה גבוהה יותר, חשוב להסתכל על המשימה כשתי משימות נפרדות: משימה אחת ברמת ביצוע בסיסית שהעובד יכול לבצע (למשל ב - 50% מהיכולת המקסימלית). משימה שנייה של שיפור, שאותה רק המנהל יכול לבצע, מרמה בסיסית (50%) לרמת ביצוע גבוהה (100%). במקרה כזה, המנהל צריך להחליט אם עדיף לו להתמקד בשיפור הביצוע של העובד, או האם עדיף לו לעשות משימה אחרת, שרק הוא מסוגל לבצע ושתביא לארגון תועלת רבה יותר. כיצד מנהל צריך להחליט אילו משימות לבצע בעצמו ואילו להאציל לעובדים? המנהל צריך באופן עקבי לשאול את עצמו: האם את המשימה הזאת יכול לבצע גם מישהו אחר? אם התשובה חיובית, עדיף לתת לאותו עובד לבצע את המשימה. אם העובדים מבצעים משימות בצורה פחות טובה מהמנהל, עליו לשקול האם שיפור העבודה שלהם חשוב יותר ממשימה ייחודית אחרת שרק הוא מסוגל לעשות. בכל מצב המנהל צריך לתעדף את אותן משימות שיביאו את הערך המקסימלי לארגון ושרק הוא יכול לבצע אותן, כדי לא לבזבז את זמנו על משימות שאחרים יכולים לבצע גם אם ברמה מעט נמוכה יותר. למה חשוב שהמנהל לא יבצע משימות שגם עובדים יכולים לעשות? בארגונים רבים מנהלים נוטים לעשות משימות שגם עובדים אחרים מסוגלים לבצע, ולעיתים אפילו בצורה טובה יותר. זו טעות נפוצה שמורידה את היעילות של הארגון, מכיוון שכאשר המנהל עושה משימות פשוטות, הוא מונע מעצמו לבצע את המשימות החשובות ביותר, אלו שרק הוא יכול לבצע, כגון קבלת החלטות אסטרטגיות או תכנון ארוך טווח. לדוגמה, אם המנהל יכול לכתוב דוח או לנהל משא ומתן חשוב מול לקוח אסטרטגי, עדיף שהוא יתמקד במשא ומתן וייתן לעובד את הכנת הדוח. גם אם העובד יעשה את הדוח ברמה של 70% ממה שהמנהל היה עושה, התרומה לארגון תהיה גדולה יותר אם המנהל ינהל את המשא ומתן במקום לכתוב את הדוח בעצמו. מהי ... עובדים, להאציל לאלו שאין להם יכולת לבצע משימות ייחודיות אחרות. משימות שרק אדם אחד יכול לבצע יוטלו על אותו אדם באופן מיידי. המנהל יבצע רק משימות שהוא היחיד שמסוגל לבצע, או משימות שתרומתן לארגון ... בעצמו. חשוב לזכור שלא מספיק לעשות דברים טוב - צריך לעשות את הדברים הטובים ביותר לארגון, לפי סדר עדיפויות ברור ומדויק. איך לנהל צוות? איך לחלק משימות לעובדים? מהו תפקיד המנהל בארגון? איך להיות מנהל טוב? איך לחלק את התפקידים בארגון? ייעוץ ארגוני איך להקצות משימות לעובדים? תפקידו של המנהל בארגון שלום חברים, הפעם נסביר לגבי תפקידו של המנהל בארגון - מה הוא אמור לעשות, מה הוא לא אמור לעשות, ומה צריך לעשות כדי שארגון יצליח. הנושא הזה נכון לא רק למנהל, אלא גם לעובדים, ולכל ארגון שבו יש מספר עובדים. נדון בשאלה איך לדעת מה כל עובד אמור לעשות, איך לסדר את המשימות של הארגון בהתאם לעובדים, ואיך לבצע חלוקת משימות באופן מיטבי. מהו תפקידו של המנהל? התשובה הבסיסית היא שה
הנוסחה של אליעד לכתוב עובד התייעלות ארגונית עקביות מצליחנים לקוח עבודה
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
טעויות של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים?
... של מנהלים בארגון, עקיפת סמכויות בארגון, ניהול ישיר, ניהול בצורה נכונה, עקיפת סמכויות של מנהלים בדרגי ביניים, סמכויות של מנהלים בארגון, מנהל בדרג ביניים, למה לא לעקוף את המנהלים שתחתיך? ניהול מנהלים, איך לנהל מנהלים? מהי הטעות הנפוצה ביותר של מנהלים בארגון? אחת הטעויות הנפוצות ביותר שמנהלים עושים בארגונים היא עקיפת סמכויות של המנהלים הכפופים להם. לכאורה נראה שלמנהל בכיר יש את כל הסמכות לפנות ישירות לעובד שנמצא תחת מנהל בדרג ביניים, ולתת לו הוראות או משימות באופן ישיר. הרי באופן טבעי, ככל שהמנהל בכיר יותר בהיררכיה, כך יש לו יותר סמכויות. עם זאת, למרות הסמכות הברורה שלו, כאשר הוא בוחר לפנות לעובד שמתחת למנהל אחר, הוא יוצר בכך נזק וסיבוכים גדולים בארגון. מה המשמעות של עקיפת סמכויות בארגון? עקיפת סמכויות מתרחשת כאשר מנהל בכיר פונה לעובד שנמצא בדרג נמוך יותר, מבלי לעבור דרך המנהל הישיר שאחראי על אותו עובד. למשל, בארגון עם שלוש רמות ניהול - מנהל בכיר (רמה 3), מנהל ביניים (רמה 2), ועובד (רמה 1) - המנהל הבכיר פונה ישירות לעובד ברמה 1 ומבקש ממנו לבצע משימה מסוימת. בפעולה זו הוא בעצם עוקף את המנהל בדרג הביניים (רמה 2), שנמצא בין המנהל הבכיר לעובד. מדוע עקיפת סמכויות יוצרת בעיות בארגון? עקיפת סמכויות מייצרת אי סדר בארגון, כי היא פוגעת באחריות ובסמכות של מנהלי הביניים. לדוגמה, אם המנהל הבכיר פנה ישירות לעובד ונתן לו משימה, והמנהל הישיר של אותו עובד מגיע ושואל את העובד מדוע לא ביצעת את המשימות שלך?, אז העובד יכול לענות לו לא ביצעתי את המשימות כי המנהל שמעליך נתן לי משימות אחרות. המנהל בדרג הביניים, בתגובה, יכול לומר למנהל הבכיר שהסיבה שהעובד שלו לא מבצע את המשימות שלו היא בגלל התערבותו הישירה של ה
עקיפת סמכויות בתוך הארגון שימוש לרעה בכוח הניהולי אינטרנט לא לנהל את העובדים בצורה ישירה ביצוע יעוץ ארגוני מנהל בארגון מי המנהל הישיר של העובד
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
משימות לעובדים, הצפת התנגדויות משימה, קשיים בביצוע משימה, איך לתת משימות לעובדים? איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות
... איזה קשיים תיתקל בביצוע המשימה? הצפת בעיות בביצוע המשימה, איך לגרום לעובדים לבצע משימות? איך לנהל עובדים? ניהול מנהלים, ניהול משימות איך לתת משימות לעובדים ולהגדיל את הסיכוי לביצוען? כאשר מנהל נותן משימה לעובד, השאיפה שלו היא שהמשימה תבוצע בהצלחה ובזמן. ... או שאינו מבצע אותה כלל. אליעד כהן מסביר שמה שגורם לבעיה הזו הוא הציפייה הלא - ריאלית של מנהלים - הם נותנים את המשימה ומאמינים בטעות שברגע שהעובד אמר ... המשימה. לכן, אליעד מציג גישה מעשית לפתרון בעיה זו - במקום לתת משימה לעובד ולסיים את השיחה, המנהל צריך לשאול אותו שאלות ממוקדות מאוד שמטרתן להציף מראש את הקשיים ... להציף מראש את הקשיים בביצוע המשימה? הרציונל העומד מאחורי הצפת הקשיים מראש הוא פשוט: אם מראש המנהל והעובד יבררו אילו קשיים צפויים במהלך ביצוע המשימה, ניתן יהיה ... מראש לפתרונם. הגישה הזו מביאה למספר יתרונות משמעותיים: וידוא שהעובד הבין את המשימה: כאשר המנהל שואל שאלות כמו איפה לדעתך יכולים להיות קשיים?, העובד חייב לחשוב ... או מתקשה להסביר היכן המשימה עלולה להסתבך, כנראה שהוא לא מתאים או לא בשל לביצוע המשימה. המנהל יכול לזהות זאת מראש ולהיערך בהתאם. היערכות מוקדמת לבעיות צפויות: ... לכך ולמצוא פתרון מתאים מראש. למה הגישה של לתת משימה ולהתעלם ממנה היא בעייתית? אליעד מסביר שמנהלים רבים בטוחים שתפקידם מסתכם בהסבר המשימה והעברת האחריות ... אבל בפועל, הגישה הזו מובילה לכך שהמשימות לא מבוצעות או מבוצעות באופן לקוי. התוצאה היא שבסוף המנהל נדרש לחזור ולהתעסק שוב ושוב במשימות שלא בוצעו כראוי, ולתקן טעויות רבות שנוצרו בדרך. כיצד לנהל נכון שיחת הצפת קשיים עם העובד? אליעד ממליץ למנהלים לנהל שיחה מפורטת כבר בשלב הראשון של נתינת המשימה. בשיחה זו המנהל חייב לשאול שאלות שיעזרו לעובד לחשוב ולהעלות מראש בעיות אפשריות. ... התהליך יכול להסתבך או להתעכב? מה אתה חושב שיכול למנוע ממך להשלים את המשימה בזמן? לדוגמה, אם המנהל נותן לעובד משימה לכתוב מסמך או דוח מסוים, עליו לשאול שאלות כגון ... עם התנגדויות שיכולות לצוץ במהלך ביצוע המשימה? אליעד מוסיף שלא מספיק רק להציף את הקשיים - חשוב לנהל גם דיון על פתרונות אפשריים לאותם קשיים. למשל, אם העובד חושב ... שאינם מתאימים למשימה בשלב מוקדם. יצירת תוכנית מראש להתמודדות עם קשיים אפשריים. הפחתת עומס מהמנהל בטווח הארוך, משום שפחות משימות חוזרות אליו לטיפול נוסף. בשורה התחתונה, אליעד כהן מציע שיטת ניהול אפקטיבית ופשוטה: לא לתת משימה לעובד ולהיעלם, אלא להיות נוכח ולנהל שיחה מקדימה ואמיתית שמטרתה לוודא שהמשימה אכן תבוצע על הצד הטוב ... לשותף אמיתי בתהליך ולא למישהו שרק מבצע פקודות בצורה עיוורת, מה שמוביל לשיפור משמעותי בתוצאות. ניהול עובדים משימות לעובדים ניהול משימות הצפת קשיים בביצוע משימה קשיים בביצוע משימה איך לתת משימות ... שהעובד מבין את המשימה לעומק, ובכך מגדילים את הסיכוי שהוא יבצע אותה בצורה טובה. מה הבעיה בניהול משימות ללא הצפת קשיים? הרבה פעמים, המנהל נותן את המשימה, מצפה שהעובד יבצע אותה, ושוכח ממנה. הציפייה היא ... עוזרת? על מנת להיות בטוחים שהעובד מבין את המשימה ויוכל להתמודד איתה בצורה אפקטיבית, על המנהל לשאול את העובד שאלות שמחדדות את הקשיים האפשריים. לדוגמה: מה יכול ... מראש. איך לגרום לעובדים לבצע את המשימות? במקום לברוח מהמשימה אחרי שמסבירים אותה, חשוב שהמנהל יישאר מעורב לאורך כל הדרך, יבדוק אם יש בעיות צפויות, ויעזור לפתור ... שהמטרה לא צריכה להיות להיפטר מהמשימה, אלא לוודא שהמשימה תבוצע בצורה הטובה ביותר. לשם כך, על המנהל להיות קשוב ולשאול שאלות מקדימות על הקשיים האפשריים בביצוע המשימה. ... להיתקל בהתנגדויות או בעיות ביצוע במהלך המשימה. חשוב לא רק לשאול על הקשיים הצפויים, אלא גם לנהל שיחה על איך ניתן להתמודד עם אותם קונפליקטים או בעיות. כך, המנהל מוודא שלא רק שהעובד מבין את המשימה, אלא גם מבין כיצד להתמודד עם האתגרים שעשויים לעלות במהלך ביצוע המשימה. ניהול עובדים משימות לעובדים
אתגרים לנהל עובד מושלם שאלות מקדימות לסיים לבצע הבנה מלאה אליעד
אחריות ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית
... ניהולית, לקחת אחריות כמנהל, למה לא להאשים את העובדים שלך? איך לקחת אחריות על העובדים שלך? מה האחריות של המנהל? איך לנהל עובדים? להאשים את המנהל או להאשים את העובד, מי אחראי המנהל או העובד? הסרת אחריות ניהולית מדוע לא כדאי להאשים את העובדים שלך כמנהל? אליעד כהן מסביר שכאשר אדם נמצא בתפקיד ניהולי ומנהל עובדים, עליו להימנע מלהאשים את עובדיו, לא בפני עצמו ולא בפני המנהל שמעליו. להאשים את העובדים ישירות בפניהם עשוי להיות לגיטימי לפעמים, אך בשום פנים ואופן אסור למנהל להאשים אותם מול עצמו או מול ההנהלה הגבוהה יותר. הסיבה לכך היא שהעובדים הם למעשה הכלים של המנהל. אליעד נותן דוגמה מוחשית של מקדחה כדי להמחיש את הנקודה הזו: אם ... את מי שלא יודע להשתמש בה נכון, או את מי שצריך להחליף אותה. אותו הדבר נכון גם לגבי עובדים - הם הכלים של המנהל. אם העובדים לא מצליחים בתפקידם, הרי שהמנהל אחראי על כך, בין אם הוא לא מצליח להדריך אותם בצורה נכונה, ובין אם הוא לא מצליח לנהל אותם ביעילות. למה האשמת עובדים היא בעצם הסרת אחריות ניהולית? כאשר מנהל מאשים את עובדיו, הוא למעשה מסיר מעל עצמו את האחריות לכישלון או לתוצאות לא רצויות. לדוגמה, אם הפרויקט נכשל והמנהל מסביר למנהל שמעליו שהסיבה לכך היא חוסר היעילות של העובדים, הוא למעשה אומר ... לא יכול להאשים את הכלי שאיתו הוא עובד, כמו מברג שהתקלקל, מכיוון שהעובד אחראי להביא או לתקן את המברג, כך המנהל לא יכול להאשים את עובדיו - הם הכלים שלו, והאחריות להפעילם כראוי היא אך ורק שלו. לכן, חשוב להבין שכל פעם שמנהל מאשים את העובדים, הוא בעצם אומר זה לא אני, אלא הם, ובכך למעשה הוא מודה בחוסר יכולתו לנהל. במקום להאשים, המנהל צריך לקחת אחריות מלאה על התוצאות ועל אופן התפקוד של הצוות שלו. מהו הרעיון של אחריות ניהולית לפי אליעד כהן? הרעיון המרכזי של אחריות ניהולית הוא שהמנהל חייב להכיר באחריות המלאה שלו על התפקוד של העובדים. אם הדברים ... שלו, מה לא ברור לעובדים, מדוע הם לא מקשיבים לו, או איך הוא יכול לשפר את ההסבר או את ההדרכה. האחריות הניהולית לא נמצאת אצל העובדים, אלא תמיד אצל המנהל עצמו. אליעד מציין גם שאי אפשר באמת לדעת בצורה חד - משמעית מי ...
לא לשנוא את עצמך לא להאשים את עצמך הדרכה משמעותיות ניהול אסור מנהל או עובד להסיר אחריות
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על למנהלים
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למנהלים, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למנהלים, איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לחנך ילדים? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך להצליח בראיון עבודה? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? מה המשמעות של החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? אולי אנחנו במטריקס? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש משמעות לחיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן שיווקי, אימון אישי בתל אביב, מורה רוחני בתחום למנהלים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3120 שניות - עכשיו 20_06_2025 השעה 00:43:56 - wesi1