אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למכור מוצרים ✔מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר / שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר מוצר כלשהו, כדי לשפר את המכירות שלך? איך עליך לגשת לתהליך חדש של מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכשיר איש מכירות מתחיל? איך ניגשים למכירה של מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד.

אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע.

דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו.

כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא מהמתחרים שלך.

ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמה, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה / לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי.

אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות שונה. וצריך להבין את הניסוח השונה ואת המשמעות השונה, ולהתייחס לכל משמעות בפני עצמה.


שלב 1: הכר את המוצר שלך!

אז כמובן לפני שניגשים בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב.

ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול לעשות? מה המוצר נותן? מהם המאפיינים הטכניים של המוצר? וכולי.


שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך!

ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את השאלות הבאות, שמטרתן היא לגרום לאיש המכירות למצוא את כל הטוב האפשרי שיש במוצר שלו. כאשר את כל תחושת הטוב הזה, צריך כמובן להעביר ללקוח. והשאלות הן:

מה הטוב שהמוצר שלי יכול לעשות ללקוח שלי?

איזה טוב המוצר שלי עושה לאנשים? איך המוצר שלי יכול לשמח אנשים / מישהו בעולם?

אם המוצר שלי היה ניתן לאנשים בחינם, איזה טוב הוא היה עושה להם (בידוד העלות של הכסף)?

איזה טוב המוצר שלי היה עושה לי, אם אני הייתי משתמש בו?

איזה טוב המוצר שלי יכול לעשות למישהו כלשהו בעולם?

איזה שימושים ניתן להשתמש במוצר שלי?

אולי יש עוד שימושים שניתן להשתמש במוצר שלי, למרות שמלכתחילה המוצר שלי לא נועד עבורם?

איזה בעיות המוצר שלי יכול לפתור ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה בעיות יוכלו להיות ללקוח, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר?

איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח?

איזה יתרונות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי?

איזה חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח?

איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם?

איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה מכך שהוא השתמש במוצר, ולא בהכרח בדרך ישירה? לדוגמה: דברים טובים שאנשים אחרים יחשבו עליו, בעקבות השימוש שלו במוצר. ז"א המוצר לא נוצר בשביל זה שיחשבו עליו... אבל המוצר מביא בדרך עקיפה את התועלת הזאת.

איזה טוב יהיה ללקוח בטווח זמן מיידי / בינוני / רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב עקיף?

מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של לא להשתמש במוצר הזה בכלל?

מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה / דומה של המתחרים?

במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים?

למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים בשלך?

במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ולא את של המתחרים שלך?

ואחרי שסיימת לשאול את עצמך את כל השאלות הנ"ל, עכשיו עליך לשאול את עצמך, האם אני בטוח שהמוצר שלי, לא יכול לעשות שום דבר טוב נוסף למישהו, מעבר לרשימה הנ"ל? איך אני בטוח בכך?

ונסה שוב לעבור על כל רשימת השאלות מההתחלה, ונסה למצוא תשובות נוספות לשאלות שנשאלו. שמטרתן היא, לגרום לך לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות לאנשים.

ובעצם עד כאן, שאלנו שאלות שאמורות לגרום לך איש המכירות, לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך.


שלב 3: למד איך להסביר את היתרונות של המוצר שלך!

עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך, אלא גם צריך להבין איך גורמים ללקוח שלך להבין את כל הטוב הזה. ולכן השאלות שעליך לשאול את עצמך הן:

מה אני חושב שחשוב יותר ללקוח, מתוך כל היתרונות והפתרונות שהמוצר יכול לספק ללקוח שלי?

מה לדעתי סדר העדיפויות של הלקוח שלי, ביתרונות שיש במוצר שלי?

איזה יתרונות חשובים לו יותר ואיזה יתרונות חשובים לו פחות? ולמה יתרונות מסוימים חשובים לו יותר או פחות? כאשר, השאלה "למה", תגרום לך להבין יותר טוב את הלקוח שלך לצורך שיפור המכירה.

איזה לקוחות חשובים להם יתרונות מסוימים, יותר מאשר יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם?

איזה יתרונות יש גם למוצרים המתחרים שלי?

איזה יתרונות יותר הכרחיים ללקוח שלי? איזה יתרונות הלקוח שלי, יותר לא יכול להסתדר בלעדיהם?

איזה יתרונות יותר קל להסביר ללקוח עליהם? כאשר לא תמיד אלו יהיו היתרונות החשובים יותר ללקוח.

איזה יתרונות "נשמעים" יותר טוב עבור הלקוח, למרות שהם פחות חשובים באמת עבורו?

איזה אפשרויות (מילים / ניסוחים / הדגמות / טריקים) יש לי, כדי להסביר ללקוח את כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות מתאימות יותר ללקוחות ספציפיים? האם ואיך ניתן לזהות את סוג הלקוחות האלו מראש? מה היתרונות של כל צורת הסבר / הדגמה / ניסוח? למי כל אפשרות מתאימה הכי טוב? מתי כדאי להשתמש בכל אפשרות?

עם איזה יתרונות של המוצר, אני יותר מזדהה? איזה יתרונות של המוצר שאני מוכר, היו חשובים לי יותר, אם אני הייתי המשתמש של המוצר שאני מוכר?

איזה יתרונות נראה לי שהלקוח שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות?

איזה יתרונות מציגים המתחרים שלי, למוצרים המתחרים שלהם? למה הם מציגים את היתרונות האלו? איך זה משפיע על הלקוחות שלהם?

איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שיש גם להם את היתרונות האלו?

איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שאין לך?

מאיזה יתרונות שיש לך, המתחרים שלך הכי נלחצים?

איזה יתרונות יש לך, שמהווים את האיום הגדול ביותר על המתחרים שלך?

איזה יתרונות יש לך, שהמתחרים שלך גם שואפים להשיג?

איזה יתרונות יש לך, שהמתחרים שלך יכולים להשיג הכי בקלות?

איזה יתרונות יש לך, שאתה חושב שהמתחרים שלך לא ישיגו את היתרונות האלו, למשך הרבה זמן, כגון לדוגמה פטנט רשום?

אם היית עומד מול מתחרה שלך, ועושה פרזנטציה ללקוח שלך, איך היית מציג את היתרונות של המוצר שלך? מה המתחרה שלך היה אומר על זה? מה היית עונה לו?

ובנוסף לכל הנ"ל, עליך לקחת רשימה מסודרת של כל היתרונות שיש במוצר שלך, ועליך לעבור יתרון יתרון של המוצר שלך, ועליך לעשות סימולציה לדוגמה, שבה אתה לוקח כל יתרון בפני עצמו, ומסביר עליו ללקוח במשך לדוגמה דקה (או יותר. וככל שיותר, יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו, להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ולהעצים אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח.

כמו כן, את כל השאלות הנ"ל, עליך לשאול על כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלך. דהיינו, לכל יתרון אתה אמור להכיר מספר דרכים להסביר אותו / מספר אפשרויות / ניסוחים וכולי. ולדעת ולהבין, איזה ניסוח יותר טוב וכולי.

בנוסף, רצוי גם לקחת את כל רשימת היתרונות שמצאת במוצר, ולחלק אותן לקבוצות, לפי הסוג של היתרון עבור הלקוח. לדוגמה, יתרונות מסוג של קלות השימוש במוצר, יתרונות מסוג של החיסכון הכספי שהמוצר מספק ללקוח, יתרונות מסוג של הבטיחות שהמוצר מספק ללקוח וכולי. ככה יהיה לך יותר ברור, איך לסווג את היתרונות ללקוחות שלך, ע"פ מה שחשוב להם.

כאשר יכול להיות, שאת אותו מאפיין של המוצר, ניתן להציג אותו בדרכים שונות ולסווג אותו כיתרונות שונים בקטגוריות שונות. ובנוסף, בכל קטגוריה, צריך לעשות דירוג, של היתרונות החשובים יותר / ברורים יותר / יותר קל להבין אותם / אין אותם אצל המתחרים / יש פחות סיכוי שהמתחרים יגידו שיש את היתרונות האלו אצלהם וכולי.

ובעצם כל השאלות הנ"ל נועדו לעזור לך כאיש מכירות, לא רק להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, אלא גם איך להעביר את המסר הזה ללקוח שלך, בהתאם לסיטואציה ולסוג הלקוח שלך.


שלב 4: למד להכיר את חסרונות המוצר שלך!

ומאחר שלמוצר שלך אין רק יתרונות, אלא יש בו גם חסרונות כלשהם, או שעל כל פנים מישהו עלול לחשוב שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, ולו רק משום זה שיש עלות כלשהי לשימוש במוצר שלך, ממילא צריך לדעת מראש, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. וצריך לדעת איך להסתיר את החסרונות האלו (לא בהכרח לשקר ללקוח)? איך לענות ללקוח אם הוא יציג את החסרונות האלו? וכולי. לכן ממילא עלינו להתמקד גם בשלילי שיש במוצר. דרך זה שנשאל את השאלות שלהלן.

אבהיר, כי בזמן מכירה, עליך כאיש מכירות, לדעת להתמקד ביתרונות שיש במוצר שלך. ועליך לחשוב על היתרונות שיש במוצר שלך. ולחשוב על הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוחות שלך. ולחשוב שאתה הולך לעשות טוב ללקוח שלך. ואעפ"כ צריך לדעת מראש את האמת, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות מכירה של לקוחות וכולי.

ואציג כאן, רשימה מצומצמת יותר של שאלות, שמטרתן היא, איך למצוא את הרע שיש במוצר שלך עבור הלקוח. אבל בעיקרון, הרשימה די זהה לרשימה הקודמת, של איך למצוא את היתרונות, רק בכיוון של איך למצוא את החסרונות.

ואדגיש, שמצד האמת, רצוי כן לראות את כל החסרונות האפשריים של המוצר. ולמצוא תשובות טובות והסברים טובים לכל אחד ואחד מהחסרונות האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב.

כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של הלקוח למוצר שלך.

והשאלות שעליך לשאול כדי לגלות את החסרונות של המוצר שלך, הן:

איזה חסרונות יש במוצר שלי?

איזה עלויות המוצר שלי יוצר ללקוח?

איזה חסרונות / עלויות / בעיות / נזקים לטווח המיידי / בינוני / רחוק, קיים / עלול / אפשרי שהלקוח / מישהו אחר, יחשוב שיש אפשרות אפילו תיאורטית שהמוצר שלי יגרום ללקוח, בדרך ישירה / עקיפה?

איזה חסרונות המתחרים שלי, היו אומרים שיש במוצרים שלי?

איזה יתרונות שיש למוצרים שלי, הלקוח לא באמת צריך אותם / יכול להסתדר בלעדיהם?

איך היתרונות שיש במוצר שלהם, הם בעצם גם מהיבט מסוים, עלולים להיות חיסרון עבור הלקוח שלי?

איזה תירוצים / סיבות, אמיתיות...
יתרונות מוצר חסרונות יתרונות צריך את המוצר התנגדות במכירות התנגדות של הלקוח לקוח לא רוצה דברים טובים הצלחה לקוח לעשות טוב ללקוח לא ברור מאליו איך לבנות איך לבנות תסריט איך לבנות תסריט שיחה איך לגשת למכירה איך לדעת איך לדעת למכור איך להצליח איך להצליח למכור איך להתכונן איך להתכונן לפגישת איך להתכונן לפגישת מכירות איך להתכונן לשיחת מכירות איך ללמוד איך ללמוד למכור איך למכור איך למכור בפעם הראשונה איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח הראשון איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצר חדש איך למכור מוצרים איך מוכרים איך מתחילים איך מתחילים למכור איך ניגשים למכירה איש מכירות איש מכירות מתחיל אנשי מכירות אנשי מכירות מתחילים בפעם הראשונה הדרכת הדרכת איש מכירות מתחיל הדרכת אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות מתחילים הכנת תסריט הכנת תסריט שיחה הצלחה לבנות תסריט לבנות תסריט שיחה לגשת למכירה להצליח להצליח למכור להתכונן להתכונן לפגישת להתכונן לפגישת מכירות להתכונן לשיחת מכירות ללמוד ללמוד למכור למידה למכור למכור בפעם הראשונה למכור ללקוח למכור ללקוח הראשון למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצר חדש למכור מוצרים למכירה למתחילים לקוח לקוחות מאיפה מתחילים מבוא מבוא למכירות מוצר מוצר חדש מכירה מכירות מכירות למתחילים מנהל מכירות מנהלי מכירות מתחילים למכור פגישת מכירות פעם ראשונה שיחה שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
הגדלת רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי
... רווחיות, איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצר למרות העלות האלטרנטיבית שלו? איך למכור מוצר לא רווחי? איך למכור מוצרים זולים? איך להרוויח ממכירת מוצרים זולים? הוצאה אלטרנטיבית, איך לתמחר מוצר? איך למכור כל מוצר? יקר לי מהי עלות אלטרנטיבית ואיך היא משפיעה על רווחיות ... כי הם מייצרים יותר רווח. לכן, גם אם המוצר הראשון מרוויח 20 שקלים, הוא מפסיד את הרווח הפוטנציאלי של 50 שקלים שאפשר להרוויח על המוצר השני. זאת העלות האלטרנטיבית. איך למכור מוצר לא כדאי, למרות עלותו האלטרנטיבית? הגישה הראשונה והקלאסית להתמודד עם מוצרים כאלו היא עבודה עם קבלני משנה. ניתן להעביר להם עבודות פחות משתלמות, וכך לא ... או שירות למשתלם וכדאי למכירה. במקום לוותר על הזדמנות מכירה בשל העלות האלטרנטיבית, מומלץ תמיד לבדוק מחדש כיצד לתמחר נכון את המוצר, כך שהעסקה תשתלם לך בכל מצב. איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לתמחר מוצרים ושירותים? מהי עלות אלטרנטיבית? איך להגדיל רווחיות של עסקאות? איך להפוך כל עסקה לרווחית? שלום חברים, איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו בגלל העלות האלטרנטיבית שלו? אני אסביר למה הכוונה. כאשר אנחנו קונים מוצר ב - 100 שקלים, אנחנו לא נרצה למכור אותו ב - 90, ואפילו לא ב ... נמכר בהפסד, אלא שהוא מפסיד לנו כסף דרך העלות האלטרנטיבית שלו - כי בזמן שהמדף תפוס במוצר שמרוויחים עליו פחות, הוא לא פנוי למוצר שמרוויחים עליו יותר. איך בכל זאת אפשר למכור מוצרים שלא כדאי לנו למכור בגלל העלות האלטרנטיבית? פתרון קלאסי הוא לקחת קבלני משנה - כך העבודה נעשית בלי שאנחנו מבזבזים זמן ומשאבים. אבל יש גם פתרון נוסף: ... תהיה משתלמת בכל זאת. לקריאה נוספת בנושא, ניתן להיכנס לאתר האינטרנט EIP.co.il ולחפש מידע על עלות אלטרנטיבית, תמחור מוצרים ושיטות מכירה חכמות. שיהיה בהצלחה! איך למכור מוצר שלא כדאי למכור אותו? איך למכור מוצר שלא שווה למכור אותו? איך למכור מוצר שלא כלכלי למכור אותו? איך למכור מוצרים יקרים? איך לא להפסיד עסקאות? עבודה עם קבלני משנה, תמחור מוצרים ושירותים, איך להפוך כל עסקה לכדאית? איך להפוך כל עסקה לכלכלית? איך להפוך כל עסקה ...
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
... למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול ... יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות איך למכור מוצרים יקרים בצורה יעילה? כאשר עסק ... שתהליך מכירה מוצלח הוא כזה שבו איש המכירות מבין בדיוק מה הוא מוכר, יודע בדיוק אילו יתרונות יש במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם ...
איך למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי המחיר של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך למכור ביוקר? איך להגדיל רווחיות?
... למכור מוצרים יקרים? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה המוצר כל כך יקר? איך מוכרים מוצר יקר? למה מוצר יקר? מה גורם למוצר להיות יקר? מה שזול עולה ביוקר? במה תלוי ... את המחיר הגבוה. למעשה, הסיבה שאנשים מוכנים לשלם יותר אינה תמיד קשורה רק לחלקים או למוצר עצמו, אלא לכל המסביב: לשירות, למקצועיות, לאחריות ולתהליך המכירה עצמו. איך להצליח למכור מוצרים יקרים בקלות? אליעד מציע שכדי להצליח במכירת מוצרים יקרים, חשוב לשקף ללקוח במפורש את כל היתרונות והתועלות שהוא מקבל, מעבר למוצר עצמו. המוכר צריך ... מספק. תמחור גבוה מראש אינו רק מגדיל את הרווח, אלא אף מסייע ללקוח להבין שהמוצר שהוא קונה איכותי יותר, משום שהוא כולל בתוכו מכלול של יתרונות חשובים מעבר לחלקים הפיזיים. איך למכור מוצר יקר? מה לענות ללקוח שאומר יקר לי? למה מוצר יקר יותר טוב? איך להסביר מחיר גבוה ללקוח? מה משפיע על תמחור מוצר? איך להגדיל את הרווחיות במכירות? מה ...
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
הגדלת מכירות, האם למכור רק מוצרי יוקרה או למכור גם מוצרים לכל כיס? האם למכור רק מוצרים סוג א או למכור גם מוצרים סוג ב? האם למכור רק מוצרי פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים?
... פרימיום או למכור גם מוצרים גרועים? האם למכור רק מוצרים איכותיים או למכור גם מוצרים פגומים? האם כדאי לעסק למכור מוצרים פגומים או סוג ב? השאלה המרכזית שאליעד מציג בהרצאה היא, האם עסק שמעוניין להצליח לאורך זמן צריך למכור רק מוצרים איכותיים מסוג א, מוצרי פרימיום יוקרתיים, ... עלול להפסיד יותר ממה שהרוויח בגלל כל הטיפול בבעיות הנוצרות מהמוצר הנחות שמכר. באילו מצבים בכל זאת כדאי למכור מוצרים פחות איכותיים? אחרי שאליעד מזהיר מפני הבעייתיות שבמכירת מוצרים פגומים, הוא מסביר באילו מקרים בכל זאת כדאי וניתן למכור מוצרים סוג ב בצורה שתועיל לעסק: כאשר המוצר סוג ב מתומחר נכון מראש - כלומר, אם ברור לבעל העסק שהמוצר יגרום לתקלות או לבעיות בעתיד, הוא צריך מראש לכלול במחיר ... בסופו של דבר, אליעד מחדד כי מכירת מוצרים סוג ב יכולה להיות כדאית, אך בתנאי אחד מרכזי: לא לשקר ללקוח, ולא למכור מוצר שיגרום לך יותר נזק מתועלת. במידה ואתה מתנהל נכון, מציין מראש את טיב המוצר, מתמחר אותו בצורה חכמה ומשתמש בשיטות מיתוג נכונות, העסק שלך יוכל להרוויח יותר ולהגדיל את היקף המכירות שלו. איך לתמחר מוצרים סוג ב? האם למכור מוצרים פגומים? איך להגדיל את סל המוצרים? האם כדאי למכור מוצרים זולים? מוצר איכותי או מוצר נחות? איך להתחרות עם מתחרים עסקיים? האם למכור מוצר פרימיום בלבד? האם כדאי למכור מוצרים סוג ב? שלום חברים, האם כדאי לבעל עסק שמכבד את עצמו ורוצה להצליח לאורך זמן למכור מוצרים ירודים, נחותים, תקולים, פגומים או סוג ב? האם זה צעד חכם או לא? אז קודם כל, אם הכוונה היא לרמות אנשים ולגנוב מהם, אז ברור שכן - אתה יכול לקחת מוצר פגום, ... מוצר איכותי. כך בעצם רימית אותם והצלחת בטווח הקצר, אך כמובן שזה לא הנושא שעליו אנחנו מדברים. למה לא כדאי למכור מוצרים סוג ב? בהנחה שאתה לא רוצה לרמות את הלקוחות שלך אלא מחפש הצלחה לטווח הארוך, האם נכון למכור מוצרים פגומים או סוג ב? התשובה היא שאם אתה משקר ללקוחות שלך ומציג מוצר סוג ב כמוצר סוג א, זה לא מומלץ כלל. ייתכן שתרוויח כסף בטווח הקצר, אך לאורך זמן זה יפגע ... עם התקלות גבוהה, אתה עלול להפסיד יותר ממה שהרווחת ולהגיע למצב שהעסק שלך סופג נזקים משמעותיים. מתי כן כדאי למכור מוצרים סוג ב? אם אתה לא משקר ללקוח, ואם המכירה לא תגרום לך לנזק גדול יותר מהרווח, אז בהחלט יש מצבים שבהם שווה לשקול למכור מוצרים סוג ב. למשל: אם תמחור המוצר לוקח בחשבון את עלויות ההחזרות, התקלות והשירות שאולי יידרש בהמשך. אם מדובר במוצר שבו הלקוח מודע לכך שמדובר במוצר נחות, אך זה ... איך מתמחרים מוצר? תמחור מוצרים, מוצרים רעים, מוצרים טובים, איך להגדיל מכירות? התמודדות עם מתחרים עסקיים, למכור מוצר יקר, למכור מוצר זול, מוצרים יקרים, מוצרים זולים, מוצרים בינוניים, מוצרים פשוטים, יקר לי, שיחת חולין של תלמיד חכם, לרדת ברמה, מוצרים ברמה ירודה, מוצרים ברמה גבוה, מוצר ...
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
הגדלת מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, העלאת מחירים
... מכירות בעסק, כמה מוצרים למכור? הגדלת כמות המוצרים, הגדלת כמות השירותים, למכור מוצרים יקרים, למה למכור כמה מוצרים? חבילות מוצרים, חבילות שירותים, הגדלת רווחים בעסק, איך לא לתת הנחה ללקוח? לקוח שאומר יקר לי, ... הלקוח יכול לבחור בעצמו את המוצר שמתאים לו, ואנחנו יכולים להגדיל את המכירה והרווח. מדוע לא מספיק למכור מוצר אחד בלבד? הסיבה המרכזית לכך שלא כדאי למכור רק מוצר אחד בעסק, היא שכל מצב מוביל לפגיעה ברווחים: אם יש רק מוצר אחד והלקוח אומר ...
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
יקר לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב לך? הקצנה לצורך נטרול, שיטות מכירה, הדרכת מכירות
... לי, איך למכור מוצרים יקרים? טיפול בהתנגדות לקוח שאומר יקר לי, איך לענות ללקוח שאומר יקר לי? איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה, האם חשוב לך רק המחיר? האם רק המחיר חשוב ... לקוח שמתלונן על המחיר. איך למכור מוצר יקר? טיפול בהתנגדויות מכירה שיטות מכירה אפקטיביות איך להתמודד עם ...
איך למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי יוקרה לחסכנים, איך למכור את המוצר הכי יקר? מינימליזם צרכני, צריכת מוצרי יוקרה, איך לשווק מוצרי יוקרה למינימליסטים? לבנות מותג יוקרה, צרכנות חכמה, צרכנות מינימליסטית, בזבזנות כספית ומותגי יוקרה, מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים?
... למכור מוצרי יוקרה לצרכנים מינימליסטים? שיווק מוצרי יוקרה לקמצנים, לשווק מוצרי ... מה שזול עולה ביוקר? שיטות שיווק מוצרי יוקרה, שיטות מכירה למותגי יוקרה, פלצנות, נובורישיות, רכישת מותגים, פרמיית מחיר, בזבזנות צרכנית, רכישה חכמה, איך למכור מוצרים יקרים? וכאן נסביר איך למכור מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה, לאנשים שמטבעם לא רוצים לרכוש מוצרי יוקרה ושמטבעם ... זמן רב לאחר שפג תוקפו של טעמו המתוק של המחיר הזול. ואני רוכש את המוצר הכי טוב באמת כי אני צריך אותו ולא רק כי הוא נחשב וכולי. בשורה התחתונה, אם קשה לך למכור מוצר יקר, עליך להסביר ללקוחות שלך, מה באמת התועלות הממשיות שהם יקבלו ...
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
יזמות, פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות
... פרפקציוניזם, קושי למכור מוצר לא מושלם, הדרכת אנשי מכירות, חסרונות במוצר, קושי למכור מוצר עם חסרונות, מעשה מחכם ותם, טיפים לאנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מוצר עם חסרונות מהם הקשיים במכירת מוצר לא מושלם ואיך ... במכירת מוצר, אחת הבעיות המרכזיות שעולות היא כאשר המוכר חושב שהמוצר שהוא מציע לא מושלם. אליעד דיבר על הדילמה של אנשי מכירות שמתקשים למכור מוצרים שאינם מושלמים, גם כאשר הם מאמינים במוצר עצמו. הסיבה לכך היא שהמוכר, מתוך תפיסתו, רואה את המוצר כלא מושלם, ומזה נגזרת ... המוצר בחינם, הוא לא היה מרגיש את אותה תחושת מחויבות ולא היה חש כל בעיה במכירה. אליעד מסביר כי זו בעיה של פרפקציוניזם - אדם לא רוצה למכור מוצר שהוא לא שלם איתו. כיצד להתמודד עם פרפקציוניזם שמונע מכירה של מוצרים? הדבר הראשון שצריך לעשות, לפי אליעד, הוא לשאול את ... אך עובד על פי רוב. הפתרון השני שהוא מציע הוא להבין שהבעיה לא בהכרח קשורה במוצר עצמו אלא בתפיסת העולם של המוכר. אם אדם לא מסוגל למכור מוצר לא מושלם, ייתכן ויש לו בעיות עם קבלת חסרונות באופן כללי. הוא לא מצליח לקבל את החסרונות במוצר, כפי שהוא לא מצליח לקבל ... לראות את החיסרון כיתרון, אנשים רואים בו חולשה או כישלון. אליעד טוען כי אם אנשים היו מבינים את החיים בצורה שונה, היה להם קל יותר למכור מוצר עם חסרונות. אדם שמסוגל לאהוב את עצמו למרות חסרונותיו, ולקבל את החסרונות במציאות, לא יחשוש ממכירת מוצר עם חסרונות. ... מי שמצליח להתמודד עם החסרונות במציאות ובמוצר, יוכל למכור כל מוצר, גם אם הוא לא מושלם. איך להתמודד עם פרפקציוניזם? מה לעשות כשקשה למכור מוצר לא מושלם? מה הקשר בין חסרונות למכירות? האם אפשר למכור מוצר לא מושלם? מהו הסיפור על החכם והתם? השאלה היא כזאת אם יש בן אדם שהוא איש מכירות ואחת הסיבות שקשה לו למכור מוצרים היא בגלל, איזה סיבות יש נגיד שאנשים קשה להם למכור את המוצרים שלהם איזה סיבה נגיד יכולה להיות? ש: שהוא לא מאמין במוצר. אליעד: יפה שהוא לא מאמין במוצר אבל בא נגיד שהוא מאמין במוצר בא נלך על הצד שהוא מאמין במוצר איזה בעיה נגיד יכולה להיות לאיש מכירות למכור מוצר למרות שהוא מאמין במוצר? ש: שהוא לא ישמע אמין אולי? אליעד: לא נגיד שהוא נשמע אמין למה שהוא לא ישמע אמין. ש: הכוונה לאיש ... בכל מקרה הבעיה הספציפית של איש המכירות למכור את המוצר שהוא חושב שהמוצר לא מושלם. ש: הוא חושב? אליעד: כן הוא פרפקציוניסט וקשה לו למכור מוצר שהמוצר לא מושלם. מה עושים במקרה כזה איך מטפלים בזה, מה זה אומר ואיך מטפלים בזה בא בן אדם אומר קשה לי למכור ואז אתה יושב לחקור אותו למה קשה לו למכור מתברר שקשה לו למכור כי המוצר שלו לא מושלם והוא מתבייש למכור מוצר לא מושלם. עכשיו מה מתברר אצל אותו בן אדם שאין לו בעיה לדוגמה נגיד לתת את המוצר הזה בחינם נגיד שהוא אומר אם זה היה בחינם ... הוא יחשוב שזה מושלם. הלאה מה עושים מה הפתרונות, אתה הבנת את השאלה מה השאלה? ש: השאלה איך איש מכירות ימכור מוצר לא מושלם כשהוא רוצה למכור מוצר מוכר כי לא הייתה לו בעיה למכור את המוצר הלא מושלם ללא כסף למה כי זה פוטר אותו הוא לא אחראי כשאתה מקבל כסף יש לו הרגשה ... מושלם הוא עובד איזשהו סף מסוים 90% עובד ואז עם ההמשך כאילו את הבאגים משלימים. אליעד: מה שאתה זה נכון אבל מה יעשה בן אדם שלא רוצה למכור מוצר לא מושלם קשה לו מה לעשות. ש: אז יש לנו שתי בעיות או שהוא לא ימכור או לשכנע אותו שאפשר למכור מוצר לא מושלם או לשכנע אותו שהמוצר מושלם. אליעד: איך לשכנע אותו? ש: יש צורה למה את לא יכול אני שואל אותו שאלה כמו שדיברנו מקודם למה אתה לא יכול או לא רוצה. אליעד: כי הוא מתבייש לבקש תמורה על דבר לא מושלם. ש: אז הבעיה היא זה לא שיש לך בעיה למכור מוצר מושלם הבעיה שלך זה שאתה מתבייש. אליעד: נכון זה אותו דבר ואז אני מתבייש יש לי בעיה. ש: ולמה אתה מתבייש? אליעד: מרגיש עם זה רע פאדיחה למכור מוצר לא מושלם זה פאדיחה, מרגיש מחויבות אישית שהמוצר יהיה מושלם. ש: ולמה אתה חושב מהנקודה הזאת? אליעד: לא יודע בן אדם, יש לי ... והוא עושה עבודה רוחנית. אליעד: איך מה הקשר? ש: להמציא לו סיפור ולשכנע אותו כדי שהוא יראה שזה בסדר, זה כמו שאמרת הוא מחפש, זאת הצורה למכור מוצר מושלם. אליעד: אפילו שמעו את מה ששאלת אותי סתם. ש: הוא מחפש כאילו צורה אנחנו צריכים ללכת להעביר לו שהוא רוצה מהות ולמצוא את הפתרון שהוא כאילו צריך למוסס את הצורה שיקבל את המהות. אליעד: איזה צורה? ש: הצורה למכור מוצר מושלם. אליעד: מה אתה לא רוצה למכור מוצר מושלם מי לא רוצה למכור מוצר מושלם, מה קשור פה מהות וצורה בכלל. ש: אנחנו קודם דיברנו יש צורה רעיון מסוים למכור מוצר מושלם. אליעד: איך אתה מוציא שהוא ירגיש שלם איתו, יש אנשים שלא מצליחים בחיים לפעמים בגלל שהם פרפקציוניסטים הם כל דבר ... דברים כאלה אז מה קורה אם הפרפקציוניזם הזה נכנס לתוך מכירות, מה אתה אומר? ש: הנושא היה פרפקציוניזם? אליעד: הנושא היה בן אדם שקשה לו למכור מוצר כי המוצר שלו לא מושלם בעיניו והוא לא רוצה למכור מוצר לא מושלם, מה לעשות לדוגמה יכול להיות בחור נגיד שהוא לא יתחיל עם מישהי כי הוא אומר אני לא מספיק טוב. ש: בדיוק חשבתי על ... למה רק אמור לדעת את התשובה כי לא תמיד אתה יודע את התשובה למרות שאתה לומד פה כן אבל בכל מקרה התשובה היא פשוטה בן אדם אומר קשה לי למכור מוצר לא מושלם זה בן אדם שיש לו הרבה בעיות עם עצמו בכלל, בעיות של דימוי עצמי בעיות של חוסר בעיות של ערך עצמי מלא בעיות יש לו. איך אני יודע כי מה השכל שעומד מאחורי אני לא רוצה למכור מוצר שהוא לא מושלם קושי להתמודד עם חסרונות הוא אומר אני וחיסרון לא הולך ביחד, עד הסוף תקשיב עכשיו כל בן אדם יש לו חסרונות אבל הוא אומר הוא לא מוכר שהם ייצרו אותו הוא אומר כי למכור מוצר ללקוח זה בעצם להגיד אני זה המוצר וכשהוא מוכר את המוצר הוא כאילו מוכר את עצמו ואז אם הוא רואה את החיסרון במוצר הוא כאילו ... להיות במצב שגם אם אומרים לו יש לך אפשרות להיות בלי חסרונות הוא אומר לא אני רוצה את החסרונות בן אדם כזה לצורך העניין לה תהיה לו בעיה למכור מוצר עם חסרונות כי מהות הטענה שבן אדם אומר תקשיב המוצר שלי לא מושלם זה בעצם להגיד אני לא יכול עם חסרונות אני וחסרונות לא ... אפשר לקבל את זה. ש: מה אכפת לך מי שרוצה לקנות שיקנה. אליעד: לך לא אכפת יש אנשים שאכפת להם יש אנשים מוסריים יותר יש אנשים שלא מוכנים למכור מוצר שיש בו חסרונות. תשובה מהות התשובה היא כזאת תלמד, צריך ללמד את אותו בן אדם להתמודד עם חסרונות באופן כללי ולשאול אותו ... יש לך ים של רצונות לא חסר חסרונות במציאות. תן לי להמשיך בכל מקרה מה שאני אומר הוא כזה דבר הדרך לפתור את הבעיה שבן אדם קשה לו למכור מוצר כי המוצר שלו לא מושלם עוברת דרך זה שמלמדים אותו להתמודד עם קבלת חיסרון באופן כללי. עכשיו למה אמרתי בהתחלה שמי שפה היה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למכור מוצרים, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למכור מוצרים, איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לעשות יותר כסף? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? האם יש משמעות לחיים? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם הכל אפשרי? למה לא להתאבד? מה המשמעות של החיים? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? בשביל מה לחיות? איך להנות בחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש בחירה חופשית? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, אימון אישי לביטחון עצמי, מאמן לחיים בנושאי למכור מוצרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3750 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 01:11:54 - wesi1