אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בפעם הראשונה ✔מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר / שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר מוצר כלשהו, כדי לשפר את המכירות שלך? איך עליך לגשת לתהליך חדש של מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכשיר איש מכירות מתחיל? איך ניגשים למכירה של מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד.

אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע.

דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו.

כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא מהמתחרים שלך.

ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמה, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה / לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי.

אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות שונה. וצריך להבין את הניסוח השונה ואת המשמעות השונה, ולהתייחס לכל משמעות בפני עצמה.


שלב 1: הכר את המוצר שלך!

אז כמובן לפני שניגשים בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב.

ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול לעשות? מה המוצר נותן? מהם המאפיינים הטכניים של המוצר? וכולי.


שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך!

ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את השאלות הבאות, שמטרתן היא לגרום לאיש המכירות למצוא את כל הטוב האפשרי שיש במוצר שלו. כאשר את כל תחושת הטוב הזה, צריך כמובן להעביר ללקוח. והשאלות הן:

מה הטוב שהמוצר שלי יכול לעשות ללקוח שלי?

איזה טוב המוצר שלי עושה לאנשים? איך המוצר שלי יכול לשמח אנשים / מישהו בעולם?

אם המוצר שלי היה ניתן לאנשים בחינם, איזה טוב הוא היה עושה להם (בידוד העלות של הכסף)?

איזה טוב המוצר שלי היה עושה לי, אם אני הייתי משתמש בו?

איזה טוב המוצר שלי יכול לעשות למישהו כלשהו בעולם?

איזה שימושים ניתן להשתמש במוצר שלי?

אולי יש עוד שימושים שניתן להשתמש במוצר שלי, למרות שמלכתחילה המוצר שלי לא נועד עבורם?

איזה בעיות המוצר שלי יכול לפתור ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה בעיות יוכלו להיות ללקוח, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר?

איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח?

איזה יתרונות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי?

איזה חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח?

איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם?

איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה מכך שהוא השתמש במוצר, ולא בהכרח בדרך ישירה? לדוגמה: דברים טובים שאנשים אחרים יחשבו עליו, בעקבות השימוש שלו במוצר. ז"א המוצר לא נוצר בשביל זה שיחשבו עליו... אבל המוצר מביא בדרך עקיפה את התועלת הזאת.

איזה טוב יהיה ללקוח בטווח זמן מיידי / בינוני / רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב עקיף?

מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של לא להשתמש במוצר הזה בכלל?

מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה / דומה של המתחרים?

במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים?

למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים בשלך?

במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ולא את של המתחרים שלך?

ואחרי שסיימת לשאול את עצמך את כל השאלות הנ"ל, עכשיו עליך לשאול את עצמך, האם אני בטוח שהמוצר שלי, לא יכול לעשות שום דבר טוב נוסף למישהו, מעבר לרשימה הנ"ל? איך אני בטוח בכך?

ונסה שוב לעבור על כל רשימת השאלות מההתחלה, ונסה למצוא תשובות נוספות לשאלות שנשאלו. שמטרתן היא, לגרום לך לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות לאנשים.

ובעצם עד כאן, שאלנו שאלות שאמורות לגרום לך איש המכירות, לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך.


שלב 3: למד איך להסביר את היתרונות של המוצר שלך!

עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך, אלא גם צריך להבין איך גורמים ללקוח שלך להבין את כל הטוב הזה. ולכן השאלות שעליך לשאול את עצמך הן:

מה אני חושב שחשוב יותר ללקוח, מתוך כל היתרונות והפתרונות שהמוצר יכול לספק ללקוח שלי?

מה לדעתי סדר העדיפויות של הלקוח שלי, ביתרונות שיש במוצר שלי?

איזה יתרונות חשובים לו יותר ואיזה יתרונות חשובים לו פחות? ולמה יתרונות מסוימים חשובים לו יותר או פחות? כאשר, השאלה "למה", תגרום לך להבין יותר טוב את הלקוח שלך לצורך שיפור המכירה.

איזה לקוחות חשובים להם יתרונות מסוימים, יותר מאשר יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם?

איזה יתרונות יש גם למוצרים המתחרים שלי?

איזה יתרונות יותר הכרחיים ללקוח שלי? איזה יתרונות הלקוח שלי, יותר לא יכול להסתדר בלעדיהם?

איזה יתרונות יותר קל להסביר ללקוח עליהם? כאשר לא תמיד אלו יהיו היתרונות החשובים יותר ללקוח.

איזה יתרונות "נשמעים" יותר טוב עבור הלקוח, למרות שהם פחות חשובים באמת עבורו?

איזה אפשרויות (מילים / ניסוחים / הדגמות / טריקים) יש לי, כדי להסביר ללקוח את כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות מתאימות יותר ללקוחות ספציפיים? האם ואיך ניתן לזהות את סוג הלקוחות האלו מראש? מה היתרונות של כל צורת הסבר / הדגמה / ניסוח? למי כל אפשרות מתאימה הכי טוב? מתי כדאי להשתמש בכל אפשרות?

עם איזה יתרונות של המוצר, אני יותר מזדהה? איזה יתרונות של המוצר שאני מוכר, היו חשובים לי יותר, אם אני הייתי המשתמש של המוצר שאני מוכר?

איזה יתרונות נראה לי שהלקוח שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות?

איזה יתרונות מציגים המתחרים שלי, למוצרים המתחרים שלהם? למה הם מציגים את היתרונות האלו? איך זה משפיע על הלקוחות שלהם?

איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שיש גם להם את היתרונות האלו?

איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שאין לך?

מאיזה יתרונות שיש לך, המתחרים שלך הכי נלחצים?

איזה יתרונות יש לך, שמהווים את האיום הגדול ביותר על המתחרים שלך?

איזה יתרונות יש לך, שהמתחרים שלך גם שואפים להשיג?

איזה יתרונות יש לך, שהמתחרים שלך יכולים להשיג הכי בקלות?

איזה יתרונות יש לך, שאתה חושב שהמתחרים שלך לא ישיגו את היתרונות האלו, למשך הרבה זמן, כגון לדוגמה פטנט רשום?

אם היית עומד מול מתחרה שלך, ועושה פרזנטציה ללקוח שלך, איך היית מציג את היתרונות של המוצר שלך? מה המתחרה שלך היה אומר על זה? מה היית עונה לו?

ובנוסף לכל הנ"ל, עליך לקחת רשימה מסודרת של כל היתרונות שיש במוצר שלך, ועליך לעבור יתרון יתרון של המוצר שלך, ועליך לעשות סימולציה לדוגמה, שבה אתה לוקח כל יתרון בפני עצמו, ומסביר עליו ללקוח במשך לדוגמה דקה (או יותר. וככל שיותר, יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו, להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ולהעצים אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח.

כמו כן, את כל השאלות הנ"ל, עליך לשאול על כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלך. דהיינו, לכל יתרון אתה אמור להכיר מספר דרכים להסביר אותו / מספר אפשרויות / ניסוחים וכולי. ולדעת ולהבין, איזה ניסוח יותר טוב וכולי.

בנוסף, רצוי גם לקחת את כל רשימת היתרונות שמצאת במוצר, ולחלק אותן לקבוצות, לפי הסוג של היתרון עבור הלקוח. לדוגמה, יתרונות מסוג של קלות השימוש במוצר, יתרונות מסוג של החיסכון הכספי שהמוצר מספק ללקוח, יתרונות מסוג של הבטיחות שהמוצר מספק ללקוח וכולי. ככה יהיה לך יותר ברור, איך לסווג את היתרונות ללקוחות שלך, ע"פ מה שחשוב להם.

כאשר יכול להיות, שאת אותו מאפיין של המוצר, ניתן להציג אותו בדרכים שונות ולסווג אותו כיתרונות שונים בקטגוריות שונות. ובנוסף, בכל קטגוריה, צריך לעשות דירוג, של היתרונות החשובים יותר / ברורים יותר / יותר קל להבין אותם / אין אותם אצל המתחרים / יש פחות סיכוי שהמתחרים יגידו שיש את היתרונות האלו אצלהם וכולי.

ובעצם כל השאלות הנ"ל נועדו לעזור לך כאיש מכירות, לא רק להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, אלא גם איך להעביר את המסר הזה ללקוח שלך, בהתאם לסיטואציה ולסוג הלקוח שלך.


שלב 4: למד להכיר את חסרונות המוצר שלך!

ומאחר שלמוצר שלך אין רק יתרונות, אלא יש בו גם חסרונות כלשהם, או שעל כל פנים מישהו עלול לחשוב שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, ולו רק משום זה שיש עלות כלשהי לשימוש במוצר שלך, ממילא צריך לדעת מראש, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. וצריך לדעת איך להסתיר את החסרונות האלו (לא בהכרח לשקר ללקוח)? איך לענות ללקוח אם הוא יציג את החסרונות האלו? וכולי. לכן ממילא עלינו להתמקד גם בשלילי שיש במוצר. דרך זה שנשאל את השאלות שלהלן.

אבהיר, כי בזמן מכירה, עליך כאיש מכירות, לדעת להתמקד ביתרונות שיש במוצר שלך. ועליך לחשוב על היתרונות שיש במוצר שלך. ולחשוב על הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוחות שלך. ולחשוב שאתה הולך לעשות טוב ללקוח שלך. ואעפ"כ צריך לדעת מראש את האמת, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות מכירה של לקוחות וכולי.

ואציג כאן, רשימה מצומצמת יותר של שאלות, שמטרתן היא, איך למצוא את הרע שיש במוצר שלך עבור הלקוח. אבל בעיקרון, הרשימה די זהה לרשימה הקודמת, של איך למצוא את היתרונות, רק בכיוון של איך למצוא את החסרונות.

ואדגיש, שמצד האמת, רצוי כן לראות את כל החסרונות האפשריים של המוצר. ולמצוא תשובות טובות והסברים טובים לכל אחד ואחד מהחסרונות האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב.

כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של הלקוח למוצר שלך.

והשאלות שעליך לשאול כדי לגלות את החסרונות של המוצר שלך, הן:

איזה חסרונות יש במוצר שלי?

איזה עלויות המוצר שלי יוצר ללקוח?

איזה חסרונות / עלויות / בעיות / נזקים לטווח המיידי / בינוני / רחוק, קיים / עלול / אפשרי שהלקוח / מישהו אחר, יחשוב שיש אפשרות אפילו תיאורטית שהמוצר שלי יגרום ללקוח, בדרך ישירה / עקיפה?

איזה חסרונות המתחרים שלי, היו אומרים שיש במוצרים שלי?

איזה יתרונות שיש למוצרים שלי, הלקוח לא באמת צריך אותם / יכול להסתדר בלעדיהם?

איך היתרונות שיש במוצר שלהם, הם בעצם גם מהיבט מסוים, עלולים להיות חיסרון עבור הלקוח שלי?

איזה תירוצים / סיבות, אמיתיות...
מתחרים חסרונות המוצר להתמודד עם התנגדויות מכירה הנאה לקחת לגרום ללקוח לקנות את המוצר הדרך הכי טובה רוצה ביטחון עצמי להכין מכירה של מוצר התנגדויות איך לבנות איך לבנות תסריט איך לבנות תסריט שיחה איך לגשת למכירה איך לדעת איך לדעת למכור איך להצליח איך להצליח למכור איך להתכונן איך להתכונן לפגישת איך להתכונן לפגישת מכירות איך להתכונן לשיחת מכירות איך ללמוד איך ללמוד למכור איך למכור איך למכור בפעם הראשונה איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח הראשון איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצר חדש איך למכור מוצרים איך מוכרים איך מתחילים איך מתחילים למכור איך ניגשים למכירה איש מכירות איש מכירות מתחיל אנשי מכירות אנשי מכירות מתחילים בפעם הראשונה הדרכת הדרכת איש מכירות מתחיל הדרכת אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות מתחילים הכנת תסריט הכנת תסריט שיחה הצלחה לבנות תסריט לבנות תסריט שיחה לגשת למכירה להצליח להצליח למכור להתכונן להתכונן לפגישת להתכונן לפגישת מכירות להתכונן לשיחת מכירות ללמוד ללמוד למכור למידה למכור למכור בפעם הראשונה למכור ללקוח למכור ללקוח הראשון למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצר חדש למכור מוצרים למכירה למתחילים לקוח לקוחות מאיפה מתחילים מבוא מבוא למכירות מוצר מוצר חדש מכירה מכירות מכירות למתחילים מנהל מכירות מנהלי מכירות מתחילים למכור פגישת מכירות פעם ראשונה שיחה שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה
OCD / Obsessive Compulsive Disorder / הפרעה טורדנית כפייתית / הפרעה אובססיבית קומפולסיבית / הפרעה נפשית / אובססיות / שינוי הרגלים / לשנות הרגלים / אימון לשינוי / הפרעת חרדה / טורדנות כפייתית
... שהאדם מברר עם עצמו באמת, למה באמת הוא עושה את הפעולה שהוא חוזר עליה, לא בפעם השנייה והלאה שהוא חוזר עליה. אלא בפעם הראשונה שהוא עושה אותה. זא שלפני שהאדם חוזר על פעולה כלשהי ולפני כל חזרה על פעולה, לפני כן האדם צריך לעשות את הפעולה בפעם הראשונה. ואי אפשר לחזור על פעולה, בלי שלפני כן עשית את הפעולה בפעם הראשונה. וחזרה על פעולה מיותרת, היא נובעת ותלויה בכך שכבר עשית את הפעולה בפעם הראשונה. ואדם שסובל מ ocd, מה שהוא מנסה להבין, זה ... למרות שזה לא הגיוני לחזור עליהן. אבל מה שהוא לא מבין ולא שואל את עצמו ברצינות, זה למה בכלל הוא עושה את הפעולה בפעם הראשונה שהוא עושה אותה. וכאן אני מתחייב, שמי שיגלה למה באמת הוא עושה את הפעולה בפעם הראשונה, זה ישחרר אותו מביצוע חוזר ונשנה של פעולות מיותרות. והרעיון הוא, שה - ocd והאובססיה, מבטאת את העוצמה ואת החשיבות שהאדם מייחס לביצוע הפעולה בפעם הראשונה שלה. וככל שהאדם מייחס יותר חשיבות ויותר משמעות לביצוע הפעולה בפעם הראשונה, כך זה גורר אחריו, את זה שהוא יחזור על הפעולה ... פעם, בצורה כפייתית שאינה הגיונית. וכאשר האדם מתבונן היטב ושואל את עצמו ברצינות, למה בכלל אני שוטף את הידיים בפעם הראשונה ולמה בכלל אני בודק אם הדלת סגורה בפעם הראשונה. וכאשר האדם זוכר את הסיבה שבגללה הוא עושה את הפעולה שלו בפעם הראשונה, על ידי זה הוא מכניס לפרופורציה את רמת ... של 100%, שכל מי שחוזר על פעולות בצורה מיותרת ובצורה אובססיבית, הרי שזה אומר, שאו שכאשר הוא עושה את הפעולה בפעם הראשונה, אז הוא לא מבין ולא זוכר בכלל למה הוא עושה אותה בפעם הראשונה, או שהוא מייחס חשיבות מופרזת לביצוע אותה ... נושם בלי לשאול את עצמו למה אני נושם. שאז ממילא, כאשר האדם לא מודע לעצמו בזמן אמת, למה בכלל הוא עושה את הפעולה בפעם הראשונה, אז ממילא הוא חוזר על ביצוע הפעולה פעמים ... היגיון כלשהו. ולכן הוא חוזר עליה פעם אחרי פעם, מתוך ביטוי עוצמת החשיבות שהוא מייחס לפעולה, כאשר הוא מבצע אותה בפעם הראשונה. או שכמובן קיימת האפשרות, שהאדם כן מודע לעצמו בזמן אמת, למה הוא מבצע את הפעולה בפעם הראשונה. אבל הוא מייחס חשיבות מופרזת מידי יתר על המידה, לביצוע אותה הפעולה בפעם הראשונה. כי האמת צריכה להיאמר, והיא שאם ה ocd מתבצע ... וכיוב. שזה בעצם שוב פעם אומר, שהאדם חוזר על ביצוע הפעולה שלו, בגלל שהוא מתייחס בעוצמה גדולה מידי, לביצוע הפעולה בפעם הראשונה. ולכן ממילא זה אומר שהדרך לטיפול ב ocd, היא על ידי זה שהאדם מברר עם עצמו היטב, את הסיבה האמיתית ואת רמת החשיבות של ביצוע הפעולה בפעם הראשונה. ואז ממילא מובטח לאדם שהוא לא יחזור על ביצוע ... כדאי ומומלץ לעשות עם איש מקצוע שמבין את נפש האדם, ושהוא יכול לעזור לאדם לגלות, למה באמת הוא עושה את הפעולה בפעם הראשונה, וכמה חשיבות הוא מייחס לביצוע אותה הפעולה, ...
האם אפשר להתאהב שוב? כמו בפעם הראשונה, אהבה ראשונה, התאהבות מחדש, לתת אמון מחדש, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, פחד אחרי כישלון, שיקום מערכת יחסים, שיקום זוגיות, להאמין שוב באהבה
האם אפשר להתאהב שוב? כמו בפעם הראשונה, אהבה ראשונה, התאהבות מחדש, לתת אמון מחדש, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, פחד אחרי כישלון, שיקום מערכת יחסים, שיקום זוגיות, להאמין שוב באהבה
... אפשר להתאהב שוב? כמו בפעם הראשונה, אהבה ראשונה, התאהבות מחדש, לתת אמון מחדש, זוגיות אחרי בגידה, אמון אחרי בגידה, פחד אחרי ... אפשר להתאהב שוב כמו בפעם הראשונה? הרצאה זו מתמקדת בשאלת היכולת להתאהב שוב באותה עוצמה של אהבה ראשונה, גם אחרי שהתאהבנו ... שוב כפי שהתאהבנו בפעם הראשונה . התשובה הפשוטה היא, ככל הנראה, לא. אהבה ראשונה, פעמים רבות נתפסת כאהבה האמיתית ביותר, ... שוב כפי שהתאהבנו בפעם הראשונה תלויה בשינויים בתנאים ובתפיסות. הוא לא שולל את האפשרות, אך מדגיש שהאמון והביטחון חייבים ... להיות בטוח לא תתרכז גם בפעם הראשונה כשהיית בטוח גם זה היה בלי שכל לא מדברים על זה על הבטוח במאה אחוז. ש: אז מה אחרי חמש פעמים ... אף פעם זה לא יהיה כמו בפעם הראשונה אבל אם אתה יודע שבפעם הראשונה היא בגדה בך בגלל שאתה הרבצת לה נגיד ואתה עכשיו יודע שהפסקת להרביץ אבל אתה בטוח שהיא בגדה ...
פחד מכישלון בלימודים, חרדת בחינות / פחד ממבחנים, פחד מכישלון בעבודה / חרדת ביצוע בעבודה, פחד מכישלון בזוגיות, פחד להתחיל עם מישהי / מפחד להתחיל עם נשים / מפחד לגשת לבנות, פחד במה / חרדת במה / פחד מדיבור בפני קהל, חרדת בחינות טסט / פחד ממבחן נהיגה / חרדת תיאוריה, חרדת ביצוע מינית / חרדת ביצוע במיטה, חרדת ביצוע בפעם הראשונה, פחד מכישלון אצל ילדים @ פחד מכישלון / פחד להיכשל / חרדת כישלון - חלק 1
... בחינות טסט פחד ממבחן נהיגה חרדת תיאוריה, חרדת ביצוע מינית חרדת ביצוע במיטה, חרדת ביצוע בפעם הראשונה, פחד מכישלון אצל ילדים @ פחד מכישלון פחד להיכשל חרדת ... לפעמים זה יוצר חרדת ביצוע במיטה וחרדת ביצוע מיני, שנובעת מהפחד מכישלון. חרדת ביצוע בפעם הראשונה חרדת ביצוע ראשונית - היא תת חרדה של חרדת ביצוע מינית ... ואם הם יצליחו או יכשלו. שזה עלול ליצור את החרדת ביצוע ראשונית, שהיא בעצם חרדת ביצוע בפעם הראשונה, שהאם מפחד מכישלון, וממילא זה לפעמים מונע ממנו להצליח ...
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
... מישהו מתחיל משפט בניסוח כמו בפעם הראשונה שקראתי את הספר, זה נתן לי boost, אליעד מסביר שיש מיד לשים לב שהאדם הזה הציג עובדה שהוא מתכוון להתבסס עליה בהמשך. מדוע הוא בחר להדגיש ... חיובית מאוד (זה היה מדהים בפעם הראשונה), הוא למעשה אומר בצורה סמויה שבפעמים אחרות זה לא היה מדהים באותה מידה. ברגע שנזהה את ההיפך המובלע בתוך המשפט המקורי, נוכל להכין תגובה ... פעם שאני קורא אותו בנפרד בפעם הראשונה זה נותן לי boost של High כזה. אליעד: למי זה נותן? ש: לי. אליעד: אוקי, למה אמרתי ולמי זה נותן כי תכף הוא יתלונן על הפעם השנייה אז אם אני ... הוא אומר כשקוראים את הספר בפעם הראשונה זה ככה וככה עכשיו אם הוא מציין את זה יכול להיות שהוא סתם מציין את זה אבל אם הוא מציין את זה כנראה שאחר כך הולך להתבסס על זה שאלה. אני ... אני מניח מראש כשהוא אומר לי בפעם הראשונה כשקוראים את הספר זה ככה וככה אני מניח שאם הוא הולך לשאול את השאלה כנראה שהשאלה תבוא ואחר כך זה הפוך, עכשיו אני לא חושב שהוא באמת הלך ... תכף משהו שהוא כאילו ההפך של בפעם הראשונה זה נותן boost ואז מראש כבר שומעים אוקי אז תכף הוא יגיד לי ההפך של זה לא נותן boost ואז הוא ישאל איזו שאלה אז אני מראש כבר אומר לו טוב ... הנחת יסוד שלו הייתה. אליעד: בפעם הראשונה. ש: כשהוא אמר את המילה בפעם הראשונה, כשהוא קרא את הספר כמה פעמים ובפעם הראשונה הוא קיבל רושם כזה וכזה נגיד רושם טוב הוא קיבל ואז ברגע שהוא ציין שבפעם הראשונה הוא קיבל את הרושם טוב אז מזה אפשר להסיק עכשיו הוא מבסס, אפשר להניח כן שהוא יגיד את ההפך אחר כך על זה יש לו שאלה ואז ישר אתה אמרת לו שזה ... תגיד לי וקודם שאמרתי לך שבפעם הראשונה זה נותן boost זה לא נשאר לך זה היה נכון אז אולי תסכים איתי גם על הסוף. ש: אבל למה הזדרזת להגיד לו את זה עכשיו היית יכול לחכות. אליעד: ... המשמעות של המשפט שאומרת בפעם הראשונה יש boost המשמעות המשפט הזה כשלעצמו זה בעצם, אני אתן לכם דוגמה נגיד שאני נגיד ארצה או מישהו נגיד ירצה לשבח ספר, הפוך נגיד שמישהו ירצה ... עצם זה שהוא אמר את המשפט בפעם הראשונה יש boost הוא בעצם אמר ובפעמים אחרות אין, פחות. ש: יותר אולי. אליעד: סיכוי ל boost יותר מ boost גם זה כל מי שהיה שומע אינטואיטיבית היה ... ש: הבנתי ברגע שאני אומר שבפעם הראשונה שקראתי הספר נתן לי boost אז מבחינת השומע זה שאני עומד להגיד אבל כאילו מה יש בהמשך. אליעד: יש משהו שכבר אמרת לא רק מה אתה הולך להגיד יש ...
הפרעת דחק פוסט טראומטית, תסמונת פוסט טראומטית, פוסט טראומה, חרדת נטישה, פחד מבגידה, פחד מנטישה, טראומות
הפרעת דחק פוסט טראומטית, תסמונת פוסט טראומטית, פוסט טראומה, חרדת נטישה, פחד מבגידה, פחד מנטישה, טראומות
... הוא משתמש בדוגמה של תחושת רעב: בפעם הראשונה שאדם מרגיש רעב זה יכול להיות קשה, אבל עם הזמן הוא מתרגל ומבין שזה חלק טבעי ... לדוגמה, כאשר אדם חווה רעב בפעם הראשונה, זה יכול להרגיש קשה מאוד, אך עם הזמן הוא לומד לקבל את התחושה כחלק מהחיים. כל ... נכון גבולו ודבר, נגיד לדוגמה בפעם הראשונה שגילית שאתה רעב אז היה לך מאוד רע מזה שאתה רעב ואחר כך למדת שאתה תמיד תהיה רעב ... כל אי שביעות רצון זה, דוגמה בפעם הראשונה שהתיישבתי הכיסא חשבתי שהוא יהיה יותר נוח עכשיו אני מבין שהוא לא נוח כמו שציפיתי ...
ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בחרדה, טיפול בשורש החרדה, טיפול בשורש הבעיה, הבעיה לא נפתרה, מפחד שלא יאהבו אותי, מפחד שלא יעריכו אותי, איך לטפל בחרדה? איך לטפל בפחד?
ניתוח מקרה טיפולי, טיפול בחרדה, טיפול בשורש החרדה, טיפול בשורש הבעיה, הבעיה לא נפתרה, מפחד שלא יאהבו אותי, מפחד שלא יעריכו אותי, איך לטפל בחרדה? איך לטפל בפחד?
... של ביטול החרדה עד הסוף? אדם שמתחיל בתהליך של ביטול החרדה, לפעמים לא מודע לכך שהוא רק בתחילת הדרך. בפעם הראשונה שהוא מרגיש שלא אכפת לו מהערכת הסביבה, הוא עשוי לחשוב שהבעיה נפתרה לגמרי, בעוד בפועל הרצון לקבל אישור עדיין קיים. התהליך דורש המשך העמקה ... אותי, הרי שכבר אין לו בכלל את הרצון הזה. אבל בפועל, הבקבוק עדיין מכיל מים, רק פחות. כאשר אדם מרגיש בפעם הראשונה שהוא לא אכפת לי אם יעריכו אותי או לא, הדבר אכן מצביע על שינוי פנימי מסוים. עם זאת, ייתכן שהרצון לקבל הערכה עדיין חי וקיים במקביל. ... לקבל ערך חיצוני, עדיין קיימת חרדה כלשהי. למה חשוב לשים לב לתהליך הסרת החרדה עד הסוף? אדם שמתחיל לגלות בפעם הראשונה שהוא יכול שלא להזדקק לאהדה או להערכה מהסביבה, מתמלא בתקווה שהחרדה שלו תיעלם מיד. אולם הוא אינו מבין שלצד התחושה החדשה לא אכפת לי, עדיין ... ואז לראשונה בחייו הוא חווה את החוויה שאני לא רוצה שיעריכו אותי לא אכפת לי אם יעריכו אותי או לא ובגלל שבפעם הראשונה שהוא חווה זו בחייו הוא מרגיש את זה ואז כמובן שהחרדה גם תחלש קצת אבל אז בגלל שפעם ראשונה שהוא חווה את זה הוא לא שם לב שלמרות שהוא חווה ... להתאמן איתה לשלוט בה. אליעד: אתה הבנת מה אני אמרתי? ש: נראה לי אני מנסה להלביש אנלוגיות הוא ראה את זה בפעם הראשונה אליעד: ואז נדמה לו שהוא הגיע לזה אבל הוא הגיע לגם וגם הוא לא הגיע לרק ש: אבל הוא הגיע למקומות בחיים שהוא לא היה בפרספקטיבה הזו אליעד: ...
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, איך לא להישבר? מתמיד ולא רואה תוצאות, פיתוח זיכרון, איך לזכור דברים? אבנים שחקו מים, רוצה תוצאות מהירות, השגת מטרות, התמודדות עם כישלון, איך להתמיד לאורך זמן? איך לפתח התמדה? שינון
מוטיבציה להתמדה לאורך זמן, איך לא להישבר? מתמיד ולא רואה תוצאות, פיתוח זיכרון, איך לזכור דברים? אבנים שחקו מים, רוצה תוצאות מהירות, השגת מטרות, התמודדות עם כישלון, איך להתמיד לאורך זמן? איך לפתח התמדה? שינון
... תמיד אפס. לעומת זאת, אם ניקח מספר קטן מאוד, למשל 0.001, ונחזור עליו מיליון פעמים, בסוף נקבל מספר משמעותי. ההסבר לכך הוא שכביכול בפעם הראשונה לא זוכרים שום דבר, אך למעשה המוח קולט משהו קטן ביותר, אפילו בגודל של שערה. בפעם הבאה מוסיפים עוד שערה של מידע, ועוד שערה, עד שבסופו של דבר מצטבר משהו ... טלפונים, מיד אחרי הקריאה הוא לא זוכר אף מספר. אבל אם יעשה זאת שוב ושוב, לאורך זמן, הוא יתחיל לזכור את המספרים, או לפחות חלקים מהם. בפעם הראשונה לא זוכרים כלום, ואפילו לא את כמות הספרות בטלפון, אבל בפעם המאה או האלף פתאום מתחילים לזכור, לפחות משהו. כלומר, גם אם התהליך נראה כמו הוספה של אפס ... הקשר בין התמדה לבין דיג במים שאין בהם דגים? אליעד כהן נותן דוגמה נוספת ומעניינת: אדם יושב עם חכה ליד המים, במקום שאין בו דגים בכלל. בפעם הראשונה שהוא מנסה לדוג דגים, הוא יודע שאין דגים, ובכל זאת הוא אומר לעצמו שהוא רוצה לדוג דגים. אם האדם יישב שם מספיק זמן וימשיך להגיד לעצמו: אני רוצה לתפוס פה ... מציע שיטה פשוטה וברורה לזכור דברים באמצעות שינון. לדוגמה, הוא מסביר שאם אדם יפתח עיתון וינסה לזכור בעל פה פסקה אחת מתוך העיתון, בפעם הראשונה הוא לא יזכור כלום. אך אם הוא ימשיך לקרוא את אותה הפסקה שוב ושוב, בלי אפילו לנסות לזכור בכוח, בסוף הוא יזכור אותה בעל פה. זה יקרה באופן אוטומטי, רק על ...
פרפקציוניזם ילדים, התנהגות כפייתית אצל ילדים, ocd אצל ילדים, הפרעה טורדנית כפייתית אצל ילדים, הפרעת התנהגות של ילדים, אובססיה טורדנית כפייתית אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים
... באופן יחסי, גם בלי שטיפה חוזרת של הידיים. ונוסיף, כי בכל פעם שהילד פועל בצורה אובססיבית ולא הגיונית, צריך לנסות לוודא ולראות, שהוא בכלל מבין את הסיבה שהוא עושה את הדברים בפעם הראשונה. כי לפעמים הילד חוזר על פעולה שוב פעם ושוב פעם, משום שהוא לא מבין מדוע הוא בכלל עושה אותה בפעם הראשונה. והילד פועל כאילו הוא סוג של רובוט שפועל בצורה אוטומטית. משום שהמחשבה שלו, לא מחוברת ... לגרום לילד לאדם להבין את ההיגיון שיש בביצוע הפעולה הראשונה וההגיונית. ואחכ חובה לנסות לבדוק, האם אכן יש היגיון בביצוע אותה הפעולה פעמים נוספות. ואם המטרה של ביצוע הפעולה בפעם הראשונה ברורה לילד, אז צריך לראות, האם הוא ממשיך לבצע את הפעולה פעם אחרי פעם, משום שהוא רוצה ...
זוגיות אחרי טראומה, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי אונס, טראומה בזוגיות, זוגיות אחרי גירושין, לתת אמון מחדש, לראות אוהב כאויב, לראות אויב כאוהב, מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
זוגיות אחרי טראומה, זוגיות אחרי בגידה, זוגיות אחרי אונס, טראומה בזוגיות, זוגיות אחרי גירושין, לתת אמון מחדש, לראות אוהב כאויב, לראות אויב כאוהב, מערכות יחסים, תקשורת בין אישית
... דבר יש את ההקדמה התגובה היא. אליעד: המוח רואה עובדה ומפרש אותה. ש: אבל מה היה בפעם הראשונה שבפעם הראשונה היא פגשה. אליעד: בפעם הראשונה זה היה נייטרלי בפעם הראשונה שהבחור אמר לה לאיזה סרט את רוצה ללכת היא לא כעסה אפילו שמחה אחרי עשר פעמים היא ...
האם אני הולך להיכשל? האם אני הולך להצליח? טיפול בפחד מכישלון, אני כל הזמן נכשל, אני אף פעם לא מצליח, חרדת כישלון, חושש להיכשל, כישלון סיבתי, כישלון אקראי, התמודדות עם פחד מכישלון
האם אני הולך להיכשל? האם אני הולך להצליח? טיפול בפחד מכישלון, אני כל הזמן נכשל, אני אף פעם לא מצליח, חרדת כישלון, חושש להיכשל, כישלון סיבתי, כישלון אקראי, התמודדות עם פחד מכישלון
... פעמים ולא יוצא המספר אחד אפילו פעם אחת. מה הסיכוי שבפעם הבאה ייצא המספר אחד? מצד אחד אפשר לחשוב שהסיכוי גדל (כבר חייב לצאת), מצד שני אפשר לחשוב שהסיכוי נשאר בדיוק כמו בפעם הראשונה (כל זריקה מחדש היא אירוע חדש לחלוטין). המסקנה שאליעד מסביר היא שבמערכות אקראיות התוצאה אינה תלויה במה שהיה קודם. האם ניסיונות חוזרים משפרים או פוגעים בסיכוי להצליח? ... שתי אופציות כנראה. אליעד: או בטוח אני אכשל או בטוח אני אצליח או אני אולי אכשל או כנראה שאני אכשל או סיכוי סביר שאני אכשל או אני לא יודע אם אני אכשל או אותו סיכוי כמו בפעם הראשונה יכול להיות הרבה תשובות אפשריות, הוא אמר כנראה אני אכשל זאת האמת שהוא כנראה יכשל? ש: כנראה כשאומרים כנראה זה אומר זה יכול להיות שאני אכשל אבל יכול להיות שאני לא אכשל. ... בנסיבות. אליעד: לא נכון זה אקראי בן אדם מילא לוטו כל חייו לא זה לא נכון אם הוא יזכה פעם הבאה הוא אומר תראה כבר שלושים שנה מילאתי לוטו מה הסיכוי שאני אזכה שוב זה כמו בפעם הראשונה נכון, עוד פעם אתה יכול להגיד שיש יותר סיכוי אתה יכול להגיד שיש פחות סיכוי ואתה יכול להגיד שזה אותו דבר בא נלך על אותו דבר נכון יפה, עכשיו בהנחה שזה סיבתי דהיינו, אם אתה ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בפעם הראשונה, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בפעם הראשונה, איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לעשות יותר כסף? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך להעריך את עצמך? איך ליצור אהבה? איך להיגמל מהימורים? איך לשתול מחשבות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? אולי אנחנו במטריקס? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? האם אפשר לדעת הכל? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה העולם קיים? האם באמת הכל לטובה? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בטלפון, מאמן אישי מומלץ, מאמן אישי לאורח חיים בריא בנושא בפעם הראשונה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2207 שניות - עכשיו 07_07_2025 השעה 05:42:06 - wesi1