אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה הצלחה ✔מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
וכאן אבאר מספר תהליכים במכירת מוצר, בפרט בהתחלה של התהליך. כגון לדוגמה: איך להתחיל למכור מוצר / שירות חדש? איזה דברים אתה צריך לדעת לפני שאתה מתחיל למכור משהו? איזה שאלות עליך לשאול את עצמך, לפני שאתה מוכר מוצר כלשהו וניגש ללקוח הראשון שלך? איזה שאלות כדאי לך לשאול את עצמך גם תוך כדי שאתה כבר מוכר מוצר כלשהו, כדי לשפר את המכירות שלך? איך עליך לגשת לתהליך חדש של מכירה? איך לבנות תסריט שיחה? איך להכשיר איש מכירות מתחיל? איך ניגשים למכירה של מוצר חדש? איך מתכוננים לשיחת המכירה הראשונה? איך סוגרים את המכירה הראשונה? איך משכנעים את הלקוח הראשון? ועוד.

אז נקודת ההתחלה, היא בהבנה הבסיסית ביותר של תהליך המכירה. והיא, שכדי שהלקוח יקנה ממך את המוצר, לשם כך הוא צריך לחשוב, שאם הוא יקנה את המוצר שלך, אז יהיה לו יותר טוב מאשר רע.

דהיינו, הלקוח צריך לחשוב, שלקנות את המוצר שלך יעשה לו טוב, יותר מאשר לא לקנות את המוצר שלך ויותר מאשר לקנות מוצרים אחרים. או במילים אחרות, הוא צריך לחשוב שלקנות את המוצר שלך, יש בזה עבורו, יותר יתרונות מאשר חסרונות, גם ביחס לכל שאר האלטרנטיבות שלו.

כאשר האלטרנטיבות של הלקוח, הן, 1 - לא להשתמש בכלל במוצר שלך. 2 - לקנות מוצרים מתחרים למוצר שלך. והלקוח צריך לחשוב, שהאפשרות הטובה ביותר עבורו, היא להשתמש במוצר שלך + לקנות אותו ממך ולא מהמתחרים שלך.

ולכן ממילא השאלות הנשאלות הן: 1 - איזה טוב יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 2 - איזה רע יכול לעשות המוצר שלך ללקוח. 3 - מהן האלטרנטיבות של הלקוח שלך, להשיג את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות עבורו, בצורה שתעשה לו פחות רע. לדוגמה, מחיר יותר נמוך אצל המוצרים המתחרים שלך. ואחרי שתשאל את השאלות הנכונות, ותמצא את התשובות הנכונות, על בסיס זה, תוכל לבנות תסריט שיחה / לגשת למכירה ולמכור עם ביטחון עצמי.

אציין כי חלק מהשאלות להלן, יכול להיראות לך שהן חוזרות על עצמן בניסוח שונה, אבל יש סיבה שהניסוח שונה, כי המשמעות שונה. וצריך להבין את הניסוח השונה ואת המשמעות השונה, ולהתייחס לכל משמעות בפני עצמה.


שלב 1: הכר את המוצר שלך!

אז כמובן לפני שניגשים בכלל להתחיל לשאול, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, לשם כך כמובן עליך להכיר את המוצר שלך, כמה שיותר, יותר טוב. וגם זה, לא ברור מאליו. כי ישנם הרבה אנשי מכירות, שלא מכירים כל המאפיינים של המוצר שהם מוכרים. ובכל מקרה, בשלב הראשון, עליך קודם כל להכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, כמה שיותר טוב.

ולהכיר פירושו, מה המוצר יודע לעשות? מהן אפשרויות השימוש במוצר? איך משתמשים במוצר? מה המוצר יכול לעשות? מה המוצר נותן? מהם המאפיינים הטכניים של המוצר? וכולי.


שלב 2: למד להכיר את יתרונות המוצר שלך!

ואחרי שאתה כבר מכיר את המוצר שאתה רוצה למכור, עכשיו בשלב השני עליך להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך. שזה בעצם אומר לשאול את עצמך את השאלות הבאות, שמטרתן היא לגרום לאיש המכירות למצוא את כל הטוב האפשרי שיש במוצר שלו. כאשר את כל תחושת הטוב הזה, צריך כמובן להעביר ללקוח. והשאלות הן:

מה הטוב שהמוצר שלי יכול לעשות ללקוח שלי?

איזה טוב המוצר שלי עושה לאנשים? איך המוצר שלי יכול לשמח אנשים / מישהו בעולם?

אם המוצר שלי היה ניתן לאנשים בחינם, איזה טוב הוא היה עושה להם (בידוד העלות של הכסף)?

איזה טוב המוצר שלי היה עושה לי, אם אני הייתי משתמש בו?

איזה טוב המוצר שלי יכול לעשות למישהו כלשהו בעולם?

איזה שימושים ניתן להשתמש במוצר שלי?

אולי יש עוד שימושים שניתן להשתמש במוצר שלי, למרות שמלכתחילה המוצר שלי לא נועד עבורם?

איזה בעיות המוצר שלי יכול לפתור ללקוח? איזה בעיות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה בעיות יוכלו להיות ללקוח, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות הלקוח יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר? איזה בעיות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר?

איזה תועלות המוצר שלי יכול להביא ללקוח?

איזה יתרונות המוצר שלי יכול להביא ללקוח? איזה חסרונות יהיו ללקוח שלי, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי? איזה חסרונות מישהו יוכל לחשוב שיהיו לו, אם הוא לא ישתמש במוצר שלי?

איזה חסרונות ורצונות המוצר שלי יכול למלא ללקוח?

איזה דברים טובים יכולים לצאת ללקוח מהמוצר שלי, גם בלי שהלקוח ידע עליהם?

איזה תועלות יצאו ללקוח משימוש במוצר שלי, גם בדרך עקיפה מכך שהוא השתמש במוצר, ולא בהכרח בדרך ישירה? לדוגמה: דברים טובים שאנשים אחרים יחשבו עליו, בעקבות השימוש שלו במוצר. ז"א המוצר לא נוצר בשביל זה שיחשבו עליו... אבל המוצר מביא בדרך עקיפה את התועלת הזאת.

איזה טוב יהיה ללקוח בטווח זמן מיידי / בינוני / רחוק, משימוש במוצר שלי? טוב ישיר + טוב עקיף?

מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של לא להשתמש במוצר הזה בכלל?

מהם היתרונות של השימוש במוצר, ביחס לאפשרות של להשתמש במוצר זהה / דומה של המתחרים?

במה המוצר שלך יותר טוב, מאשר המוצר של המתחרים?

למה כדאי ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך ולא מוצרים שמתחרים בשלך?

במה המוצר שלך יעשה יותר טוב ללקוח, אם הוא יקנה את המוצר שלך ולא את של המתחרים שלך?

ואחרי שסיימת לשאול את עצמך את כל השאלות הנ"ל, עכשיו עליך לשאול את עצמך, האם אני בטוח שהמוצר שלי, לא יכול לעשות שום דבר טוב נוסף למישהו, מעבר לרשימה הנ"ל? איך אני בטוח בכך?

ונסה שוב לעבור על כל רשימת השאלות מההתחלה, ונסה למצוא תשובות נוספות לשאלות שנשאלו. שמטרתן היא, לגרום לך לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות לאנשים.

ובעצם עד כאן, שאלנו שאלות שאמורות לגרום לך איש המכירות, לראות את הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח הפוטנציאלי שלך.


שלב 3: למד איך להסביר את היתרונות של המוצר שלך!

עכשיו עוברים לשלב הבא, שהוא להבין, שלא מספיק שאתה מבין מה הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוח שלך, אלא גם צריך להבין איך גורמים ללקוח שלך להבין את כל הטוב הזה. ולכן השאלות שעליך לשאול את עצמך הן:

מה אני חושב שחשוב יותר ללקוח, מתוך כל היתרונות והפתרונות שהמוצר יכול לספק ללקוח שלי?

מה לדעתי סדר העדיפויות של הלקוח שלי, ביתרונות שיש במוצר שלי?

איזה יתרונות חשובים לו יותר ואיזה יתרונות חשובים לו פחות? ולמה יתרונות מסוימים חשובים לו יותר או פחות? כאשר, השאלה "למה", תגרום לך להבין יותר טוב את הלקוח שלך לצורך שיפור המכירה.

איזה לקוחות חשובים להם יתרונות מסוימים, יותר מאשר יתרונות אחרים? האם ואיך ניתן לנסות לזהות את סוגי הלקוחות האלו מראש, כדי לדעת איזה יתרונות להציג להם?

איזה יתרונות יש גם למוצרים המתחרים שלי?

איזה יתרונות יותר הכרחיים ללקוח שלי? איזה יתרונות הלקוח שלי, יותר לא יכול להסתדר בלעדיהם?

איזה יתרונות יותר קל להסביר ללקוח עליהם? כאשר לא תמיד אלו יהיו היתרונות החשובים יותר ללקוח.

איזה יתרונות "נשמעים" יותר טוב עבור הלקוח, למרות שהם פחות חשובים באמת עבורו?

איזה אפשרויות (מילים / ניסוחים / הדגמות / טריקים) יש לי, כדי להסביר ללקוח את כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלי? איזה אפשרויות טובות יותר בממוצע? איזה אפשרויות מתאימות יותר ללקוחות ספציפיים? האם ואיך ניתן לזהות את סוג הלקוחות האלו מראש? מה היתרונות של כל צורת הסבר / הדגמה / ניסוח? למי כל אפשרות מתאימה הכי טוב? מתי כדאי להשתמש בכל אפשרות?

עם איזה יתרונות של המוצר, אני יותר מזדהה? איזה יתרונות של המוצר שאני מוכר, היו חשובים לי יותר, אם אני הייתי המשתמש של המוצר שאני מוכר?

איזה יתרונות נראה לי שהלקוח שלי יבין אותם, יותר מהר ויותר בקלות?

איזה יתרונות מציגים המתחרים שלי, למוצרים המתחרים שלהם? למה הם מציגים את היתרונות האלו? איך זה משפיע על הלקוחות שלהם?

איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שיש גם להם את היתרונות האלו?

איזה יתרונות יותר קל למתחרים שלך, לשקר ולומר שאין לך?

מאיזה יתרונות שיש לך, המתחרים שלך הכי נלחצים?

איזה יתרונות יש לך, שמהווים את האיום הגדול ביותר על המתחרים שלך?

איזה יתרונות יש לך, שהמתחרים שלך גם שואפים להשיג?

איזה יתרונות יש לך, שהמתחרים שלך יכולים להשיג הכי בקלות?

איזה יתרונות יש לך, שאתה חושב שהמתחרים שלך לא ישיגו את היתרונות האלו, למשך הרבה זמן, כגון לדוגמה פטנט רשום?

אם היית עומד מול מתחרה שלך, ועושה פרזנטציה ללקוח שלך, איך היית מציג את היתרונות של המוצר שלך? מה המתחרה שלך היה אומר על זה? מה היית עונה לו?

ובנוסף לכל הנ"ל, עליך לקחת רשימה מסודרת של כל היתרונות שיש במוצר שלך, ועליך לעבור יתרון יתרון של המוצר שלך, ועליך לעשות סימולציה לדוגמה, שבה אתה לוקח כל יתרון בפני עצמו, ומסביר עליו ללקוח במשך לדוגמה דקה (או יותר. וככל שיותר, יותר טוב). כאשר הרעיון הוא, להרגיל את המוח שלך, לדעת לקחת יתרון שיש במוצר שלך, ולדעת למכור אותו, להסביר אותו, להדגים אותו, להרחיב אותו ולהעצים אצלך, את תחושת הטוב שהוא יכול לעשות ללקוח.

כמו כן, את כל השאלות הנ"ל, עליך לשאול על כל אחד ואחד מהיתרונות של המוצר שלך. דהיינו, לכל יתרון אתה אמור להכיר מספר דרכים להסביר אותו / מספר אפשרויות / ניסוחים וכולי. ולדעת ולהבין, איזה ניסוח יותר טוב וכולי.

בנוסף, רצוי גם לקחת את כל רשימת היתרונות שמצאת במוצר, ולחלק אותן לקבוצות, לפי הסוג של היתרון עבור הלקוח. לדוגמה, יתרונות מסוג של קלות השימוש במוצר, יתרונות מסוג של החיסכון הכספי שהמוצר מספק ללקוח, יתרונות מסוג של הבטיחות שהמוצר מספק ללקוח וכולי. ככה יהיה לך יותר ברור, איך לסווג את היתרונות ללקוחות שלך, ע"פ מה שחשוב להם.

כאשר יכול להיות, שאת אותו מאפיין של המוצר, ניתן להציג אותו בדרכים שונות ולסווג אותו כיתרונות שונים בקטגוריות שונות. ובנוסף, בכל קטגוריה, צריך לעשות דירוג, של היתרונות החשובים יותר / ברורים יותר / יותר קל להבין אותם / אין אותם אצל המתחרים / יש פחות סיכוי שהמתחרים יגידו שיש את היתרונות האלו אצלהם וכולי.

ובעצם כל השאלות הנ"ל נועדו לעזור לך כאיש מכירות, לא רק להבין, מה הטוב שהמוצר שלך יכול לעשות ללקוח שלך, אלא גם איך להעביר את המסר הזה ללקוח שלך, בהתאם לסיטואציה ולסוג הלקוח שלך.


שלב 4: למד להכיר את חסרונות המוצר שלך!

ומאחר שלמוצר שלך אין רק יתרונות, אלא יש בו גם חסרונות כלשהם, או שעל כל פנים מישהו עלול לחשוב שיש במוצר שלך חסרונות כלשהם, ולו רק משום זה שיש עלות כלשהי לשימוש במוצר שלך, ממילא צריך לדעת מראש, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. וצריך לדעת איך להסתיר את החסרונות האלו (לא בהכרח לשקר ללקוח)? איך לענות ללקוח אם הוא יציג את החסרונות האלו? וכולי. לכן ממילא עלינו להתמקד גם בשלילי שיש במוצר. דרך זה שנשאל את השאלות שלהלן.

אבהיר, כי בזמן מכירה, עליך כאיש מכירות, לדעת להתמקד ביתרונות שיש במוצר שלך. ועליך לחשוב על היתרונות שיש במוצר שלך. ולחשוב על הטוב שהמוצר שלך עושה ללקוחות שלך. ולחשוב שאתה הולך לעשות טוב ללקוח שלך. ואעפ"כ צריך לדעת מראש את האמת, גם מה הם החסרונות שיש במוצר שלך. ואיך לטפל בהתנגדויות מכירה של לקוחות וכולי.

ואציג כאן, רשימה מצומצמת יותר של שאלות, שמטרתן היא, איך למצוא את הרע שיש במוצר שלך עבור הלקוח. אבל בעיקרון, הרשימה די זהה לרשימה הקודמת, של איך למצוא את היתרונות, רק בכיוון של איך למצוא את החסרונות.

ואדגיש, שמצד האמת, רצוי כן לראות את כל החסרונות האפשריים של המוצר. ולמצוא תשובות טובות והסברים טובים לכל אחד ואחד מהחסרונות האפשריים של המוצר. וככה תמכור יותר טוב.

כי אם תמצא המון חסרונות במוצר, זה יוריד לך את הביטחון העצמי למכור. אבל אם לכל אחד מהחסרונות האלו, תמצא את התשובה האידיאלית ללקוח, ואת ההסבר, למה החיסרון הוא בכלל יתרון, ממילא יהיה לך הרבה יותר קל למכור ללקוח. דווקא בגלל שעבדת מסודר, ומצאת את החסרונות של המוצר, אבל מצאת גם את הטיפול האידיאלי בהתנגדות האפשרית של הלקוח למוצר שלך.

והשאלות שעליך לשאול כדי לגלות את החסרונות של המוצר שלך, הן:

איזה חסרונות יש במוצר שלי?

איזה עלויות המוצר שלי יוצר ללקוח?

איזה חסרונות / עלויות / בעיות / נזקים לטווח המיידי / בינוני / רחוק, קיים / עלול / אפשרי שהלקוח / מישהו אחר, יחשוב שיש אפשרות אפילו תיאורטית שהמוצר שלי יגרום ללקוח, בדרך ישירה / עקיפה?

איזה חסרונות המתחרים שלי, היו אומרים שיש במוצרים שלי?

איזה יתרונות שיש למוצרים שלי, הלקוח לא באמת צריך אותם / יכול להסתדר בלעדיהם?

איך היתרונות שיש במוצר שלהם, הם בעצם גם מהיבט מסוים, עלולים להיות חיסרון עבור הלקוח שלי?

איזה תירוצים / סיבות, אמיתיות...
להתמודד עם התנגדות לסגור עסקאות לקנות אותו לשקר יכול להיות ש יכול להיות עסק הרגשה של הטוב האם יכול כיצד להתמודד עם השאלה איך לבנות איך לבנות תסריט איך לבנות תסריט שיחה איך לגשת למכירה איך לדעת איך לדעת למכור איך להצליח איך להצליח למכור איך להתכונן איך להתכונן ל איך להתכונן לפגישת איך להתכונן לפגישת מכירות איך להתכונן לשיחת מכירות איך ללמוד איך ללמוד למכור איך למכור איך למכור בפעם הראשונה איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח הראשון איך למכור ללקוחות איך למכור מוצר איך למכור מוצר חדש איך למכור מוצרים איך מוכרים איך מתחילים איך מתחילים למכור איך ניגשים ל איך ניגשים למכירה איש מכירות איש מכירות מתחיל אנשי מכירות אנשי מכירות מתחילים בפעם הראשונה הדרכת הדרכת איש מכירות מתחיל הדרכת אנשי מכירות הדרכת אנשי מכירות מתחילים הכנת תסריט הכנת תסריט שיחה הצלחה הראשון לבנות תסריט לבנות תסריט שיחה לגשת למכירה לדעת לדעת למכור להצליח להצליח למכור להתכונן להתכונן לפגישת להתכונן לפגישת מכירות להתכונן לשיחת מכירות ללמוד ללמוד למכור למידה למכור למכור בפעם הראשונה למכור ללקוח למכור ללקוח הראשון למכור ללקוחות למכור מוצר למכור מוצר חדש למכור מוצרים למכירה למתחילים לקוח לקוחות מאיפה מתחילים מבוא מבוא ל מבוא למכירות מוצר מוצר חדש מכירה מכירות מכירות למתחילים מנהל מכירות מנהלי מכירות מתחילים למכור ניגשים למכירה פגישת מכירות פעם ראשונה שיחה שיחת מכירות תסריט תסריט שיחה
להצליח / הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח / הצלחה - רשימת כל הנושאים
להצליח הצלחה - הכל כולל הכל על להצליח הצלחה - רשימת כל הנושאים להצליח להצליח אחרי כישלון להצליח באופן חלקי להצליח באופן מוחלט להצליח באמת להצליח בבחינה להצליח בבית משפט להצליח בגדול להצליח בדייט להצליח בזוגיות להצליח בזוגיות מאושרת להצליח בחיים להצליח בחינוך להצליח בחינוך ילדים להצליח בכח המחשבה להצליח בכל דבר להצליח בכל תחום להצליח בכל תחום בחיים להצליח בכל תחומי החיים להצליח בלי להתאמץ להצליח בלי לנסות להצליח בלימוד להצליח בלימודים להצליח במבחן להצליח במבחנים להצליח במכירה להצליח במכירות לה
להצליח בגדול, האם כדאי להצליח בגדול? האם כדאי להצליח בחיים? למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? למה הצלחה בחיים תעשה לך רע? האם הצלחה בחיים תעשה אותך מאושר? עושר ואושר, כסף ואושר, הצלחה ואושר, במה תלוי האושר שלך? איך להיות מאושר?
להצליח בגדול, האם כדאי להצליח בגדול? האם כדאי להצליח בחיים? למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? למה הצלחה בחיים תעשה לך רע? האם הצלחה בחיים תעשה אותך מאושר? עושר ואושר, כסף ואושר, הצלחה ואושר, במה תלוי האושר שלך? איך להיות מאושר?
להצליח בגדול, האם כדאי להצליח בגדול? האם כדאי להצליח בחיים? למה הצלחה בחיים תעשה לך טוב? למה הצלחה בחיים תעשה לך רע? האם הצלחה בחיים תעשה אותך מאושר? עושר ואושר, כסף ואושר, הצלחה ואושר, במה תלוי האושר שלך? איך להיות מאושר? האם באמת כדאי להצליח בגדול בחיים? אליעד כהן דיבר על השאלה המרכזית: האם כדאי להצליח בגדול, והאם הצלחה בחיים מביאה בהכרח לאושר? הוא הסביר שלרוב, אנשים רוצים להצליח בצורה גדולה, ולא מסתפקים בהצלחה קטנה או בינונית. כולם רוצים להצליח בגדול, להיות הכי מצליחים שאפשר. אבל השאלה האמיתית שאליעד מעלה היא, מה המשמעות האמיתית של הצלחה, והאם הצלחה גדולה אכן הופכת אותנו למאושרים יותר. מה הבעיה שיכולה להיווצר כאשר מצליחים בגדול? אליעד מסביר שדווקא אנשים שמצליחים בגדול, מתמודדים עם בעיה מיוחדת: ככל שההצלחה שלהם גדלה, כך גדל גם הרצון שלהם להצליח עוד יותר. הוא קורא לזה התארון גדל - כלומר, הארון שבו מאחסנים את הרצונות גדל ונעשה מלא יותר ויותר. במילים פשוטות, ככל שהצלחת יותר, אתה רוצה עוד הצלחות. לדוגמה, אדם שרצה מאוד להצליח בעסקים והצליח, פתאום ירצה גם להצליח בזוגיות, בהורות, בכסף נוסף או בפופולריות. באופן פרדוקסלי, ההצלחה הזו יכולה לגרום לך להיות פחות מאושר, כי הרצונות החדשים יוצרים פער גדול יותר בין מה שאתה רוצה לבין מה שיש לך בפועל. איך מוגדר אושר ואיך הוא קשור להצלחה? אליעד כהן מגדיר אושר כתחושה שמתעוררת כאשר מה שאתה רוצה - אכן קורה בפועל. אם יש התאמה מושלמת בין הרצון לבין המציאות, טוב לך. אם אין התאמה בין מה שאתה רוצה לבין מה שקורה, רע לך. ככל שהפער בין הרצוי למצוי גדול יותר, כך האדם ירגיש פחות טוב. אם אדם מצליח להשיג את כל מה שהוא רוצה באופן מושלם - הוא יהיה מאושר לחלוטין. אבל, וזה אבל גדול מאוד, אם בכל פעם שהוא משיג משהו הוא מתחיל לרצות משהו חדש נוסף, לעולם לא תהיה התאמה מושלמת בין הרצוי למצוי והוא לא יחוש אושר אמיתי. האם הצלחה גדולה מבטיחה אושר או עלולה דווקא להזיק? אליעד מסביר בבירור שהצלחה גדולה אינה ערובה לאושר אמיתי. היא יכולה לגרום לאדם להרגיש טוב יותר מאשר קודם, אבל רק בתנאי שהרצונות שלו לא יגדלו. אם הרצונות גדלים, ה
הצלחה מעשית, לעשות או לחשוב, מה עדיף שינוי מעשי או שינוי מחשבתי? איך לראות הצלחה בחיים? איך להגיע להצלחה בחיים? איך להשיג הצלחה בחיים? איך להצליח בחיים? שינוי חשיבה, שינוי התנהגות, איך לשנות התנהגות? הצלחה תלויה במעשים
הצלחה מעשית, לעשות או לחשוב, מה עדיף שינוי מעשי או שינוי מחשבתי? איך לראות הצלחה בחיים? איך להגיע להצלחה בחיים? איך להשיג הצלחה בחיים? איך להצליח בחיים? שינוי חשיבה, שינוי התנהגות, איך לשנות התנהגות? הצלחה תלויה במעשים
הצלחה מעשית, לעשות או לחשוב, מה עדיף שינוי מעשי או שינוי מחשבתי? איך לראות הצלחה בחיים? איך להגיע להצלחה בחיים? איך להשיג הצלחה בחיים? איך להצליח בחיים? שינוי חשיבה, שינוי התנהגות, איך לשנות התנהגות? הצלחה תלויה במעשים איך באמת משיגים הצלחה בחיים, דרך המחשבה או דרך המעשים? אליעד כהן מסביר את הנושא של הצלחה מעשית בחיים, ומציג דיון עמוק בשאלה האם ההצלחה שלנו תלויה בשינוי החשיבה או בשינוי המעשים עצמם. הוא פותח את דבריו בשאלה המרכזית: האם ההצלחה שלך תלויה במה שאתה חושב או במה שאתה עושה? האם עליך להתמקד בשינוי של צורת החשיבה או להתמקד ישירות בשינוי של הפעולות וההתנהגות שלך? האם הצלחה בחיים תלויה במה שאתה עושה או במה שאתה חושב? אליעד מדגיש בבירור ובהחלטיות שההצלחה המעשית, ההישגים הממשיים והאירועים במציאות שלנו תלויים אך ורק במה שאנחנו עושים בפועל. הוא מביא דוגמאות ברורות: אם מישהו ידרס או ... מציין שכדאי להתמקד בעיקר בפעולות שאתה מבצע. אם פעולות הן המפתח להצלחה, למה חשוב לשנות גם את המחשבה? אליעד ממשיך ומסביר שאומנם ההצלחה תלויה רק במעשים בפועל, אך המעשים עצמם תלויים לחלוטין במחשבה שלנו. מה שאנחנו עושים הוא פועל יוצא של מה שאנחנו חושבים. הוא מוסיף ... המחשבה קובעת אילו פעולות נבחר לבצע, ואילו פעולות יובילו אותנו להצלחה. לדוגמה, אליעד מתאר מצב שבו אדם רוצה להצליח במכירות. הוא מסביר שכדי להצליח למכור, עליך להיות נחמד ללקוחות. אבל במקום להתמקד ישירות בלהיות נחמד, כדאי לנסות להבין את המחשבות שגורמות לך להתנהג בצורה נחמדה. יש ... נותס היא לגבי כסף והתמדה. הוא מסביר שאם אדם רוצה להרוויח כסף ולהצליח בעסק שלו, הוא צריך להתמיד ולקום כל בוקר לעבוד על העסק. במקום להתאמץ ולהכריח את עצמך לקום, צריך להבין מהי המחשבה שגורמת לך לקום ... וקלה יותר לשינוי התנהגותי לאורך זמן. מה התהליך הנכון להשגת הצלחה בחיים לפי אליעד כהן? אליעד מבהיר שיש כאן מעגל ברור של השפעה: הצלחה ותוצאות תלויות ישירות בפעולות שאתה עושה. הפעולות שאתה עושה תלויות לחלוטין במחשבות שלך. המחשבות מייצרות רגשות ותחושות שמובילים ... הפעולות. לכן, אם אדם רוצה לשפר את התוצאות שלו בחיים ולהגיע להצלחה, עליו להתמקד בניתוח מדויק של הפעולות שלו, אך במקביל, עליו לנתח ולהבין את המחשבות שעומדות מאחורי הפעולות הללו. שינוי חשיבה יסודי יגרור שינוי בפעולות, והשינוי בפעולות הוא זה שיביא להצלחה ממשית במציאות. אליעד מדגיש בצורה חד - משמעית: פעולות הן הגורם הישיר לתוצאות, אך כדי לשנות פעולות באופן יסודי ויציב, חייבים לשנות את המחשבות שמובילות אליהן. איך להצליח בחיים? האם הצלחה תלויה במחשבות או במעשים? איך לשנות התנהגות? מה חשוב יותר, מחשבה או פעולה? איך לשנות את המחשבה כדי להצליח? איך ליצור שינוי מעשי בחיים? איך להשיג מטרות בצורה יעילה? מעשים תלויים במחשבה, רגשות תלויים במחשבה, לשנות את המעשים, לשנות את ... להאמין בעצמך? האם חשוב ביטחון עצמי? האם חשוב לשנות את החשיבה? הצלחה תלויה במעשים, מעשים תלויים במחשבות ורגשות, מה שאתה עושה? תוצאה של מה שאתה חושב, מה שאתה מרגיש? הצלחה תלויה בחשיבה ...
הצלחה - מה יוצר הצלחה? איך ליצור הצלחה? איך להצליח בכל תחום ולהיות אדם מצליח?
הצלחה - מה יוצר הצלחה? איך ליצור הצלחה? איך להצליח בכל תחום ולהיות אדם מצליח? תשובה: הגורם היחיד שבו תלויה ההצלחה של האדם, היא צורת המחשבה שלו. מהי צורת מחשבה שיוצרת הצלחה? תשובה: מחשבה מצליחה = מחשבה אמיתית. הסיבה היחידה שהאדם אינו מצליח להשיג את מה שהוא רוצה, היא רק משום שהוא רחוק מהאמת. כאשר האדם אינו רואה את המציאות כפי מה שהיא באמת = חוסר הצלחה. אי ידיעת האמת = האדם אינו יודע את כל האלטרנטיבות שלו. אי ידיעת האמת = האדם ... ידיעת האמת = האדם אינו מודע ליכולות האישיות שלו באמת. אי ידיעת האמת = טעויות שנוצרות מחוסר ידיעה. אי ידיעת האמת = חוסר הבנה של הסיבות והגורמים שמאפשרים להצליח. הדרך לגרום למחשבה להיות מחשבה שיוצרת הצלחה, היא על ידי חיפוש האמת. כאשר האדם מחפש תמיד את האמת בכל דבר, על ידי זה נגלה ... כפי מה שהוא. לחפש את האמת = לראות את התמונה המלאה. לחפש את האמת = לדעת את מה שאינו ידוע. לחפש את האמת = לראות את מגוון האפשרויות שלך. לחפש את האמת = להצליח. איך לחפש את האמת? תשובה: על ידי שאלות. פירוש: על האדם לא לקבל שום דבר כמובן ... להבין מדוע הדבר כפי שהוא. כאשר האדם לא מקבל כמובן מאליו את הדברים, אלא כל הזמן חוקר ומחפש את הסיבה האמיתית שלהם, על ידי זה ורק על ידי זה הוא מבין איך להצליח. הצלחה = ידיעת האפשרויות והאלטרנטיבות שיש לאדם. אלטרנטיבה = דרך לעקוף קושי. קושי = סיבה שבגללה הדבר אינו מצליח. כאשר האדם מחפש את הסיבה של המצב = מגלה אלטרנטיבות חדשות = הצלחה. ...
להצליח כמו אנשים מצליחים, תכונות של אנשים מצליחים, איך להצליח ולא להיכשל? סיפורי הצלחה של מפורסמים, הסוד להצלחה, איך אפשר להצליח בחיים? סיפורי הצלחה של אנשים, איך אנשים מצליחים? שיטות להצלחה, גורמים להצלחה, סוד ההצלחה בחיים
להצליח כמו אנשים מצליחים, תכונות של אנשים מצליחים, איך להצליח ולא להיכשל? סיפורי הצלחה של מפורסמים, הסוד להצלחה, איך אפשר להצליח בחיים? סיפורי הצלחה של אנשים, איך אנשים מצליחים? שיטות להצלחה, גורמים להצלחה, סוד ההצלחה בחיים
להצליח כמו אנשים מצליחים, תכונות של אנשים מצליחים, איך להצליח ולא להיכשל? סיפורי הצלחה של מפורסמים, הסוד להצלחה, איך אפשר להצליח בחיים? סיפורי הצלחה של אנשים, איך אנשים מצליחים? שיטות להצלחה, גורמים להצלחה, סוד ההצלחה בחיים מהו סוד ההצלחה ואיך נמנעים מכישלון? הרבה פעמים אנשים שמחפשים דרכים להצלחה מתמקדים אך ורק בראיונות עם מי שהצליחו בגדול, כמו דמויות ציבוריות ... עולה שאלה חשובה - למה לא מראיינים גם את מי שנכשלו בגדול? למה לא ללמוד גם מהמקרים שבהם לא הצליחו, כדי להבין מה גרם להם להיכשל וכיצד ניתן להימנע מטעויות דומות? האם רק המצליחים יכולים לתת השראה? אחת השאלות המהותיות היא אם אנחנו צריכים ללמוד רק מהאנשים שהצליחו בגדול. האם השאיפה להצלחה היא אכן מתמקדת רק בהבנת הדרך של המצליחים? השאלה נשאלת משום שיכול להיות שלמדנו מהמצליחים, אך לא שמנו לב שהיו אנשים שעשו בדיוק את אותם הצעדים, עם אותה תשוקה ואמונה בעצמם, אך בסופו של דבר הם לא הצליחו - להיפך, הם נכשלו. האם לא חכם ... התשובה לשאלה זו היא שלמרות שהכישלון הוא חלק מהחיים, התקשורת והציבור מתמקדים בעיקר במי שהצליח. אנשים שנכשלו אינם מקבלים את ... החשובים ביותר נעלמים. אם אנשים רוצים להימנע מכישלונות, עליהם ללמוד לא רק מה אנשים שהצליחו אלא גם מהאנשים שנכשלו. האם ההבדל בין הצלחה לכישלון הוא רק בתוצאה? בפועל, כששואלים אדם שהצליח בגדול כיצד הצליח, הוא בדרך כלל יספר על האמונה ... את ההתמדה, את האמונה, את ההתמודדות עם הקשיים. ההבדל בין שני הסיפורים הוא רק התוצאה - אחד הצליח והשני נכשל. המשמעות היא שאמונה בעצמך והתמדה לא בהכרח מבטיחות הצלחה, כי אנשים רבים עשו את זה ולא הצליחו. האם יש סוד
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
לשדר הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים
... הצלחה, להעריץ אנשים, אנשים מצליחנים, ללמוד מאנשים, למכור את עצמך, למתג את עצמך, להשפיע על אנשים, העברת מסרים סמויה, הרב עובדיה יוסף, לחקות אנשים, חיקוי אנשים האם כדאי לאדם לשדר הצלחה תמיד? אליעד כהן התייחס לשאלה האם כדאי לשדר הצלחה, והסביר שאין לכך תשובה חד - משמעית, אלא מדובר בהחלטה אסטרטגית שמושפעת מהמטרה ... בכל מצב. הוא הדגיש שאם המטרה היא למכור מוצר, שירות או את עצמך לאדם אחר, שידור הצלחה יכול להיות יעיל, אבל לא תמיד זה נכון או מועיל. הדוגמה שהובאה היא של חברי כנסת המנסים למכור את עצמם לציבור. חלק מהם נמנעים מלשדר הצלחה ועושר, מתוך הנחה שהציבור ירגיש מרוחק ולא יזדהה איתם, ולכן דווקא יעדיפו להציג ... פשוטים יותר. לעומתם, יש חברי כנסת שחושפים את הונם בכוונה כדי להראות כמה הצליחו, אך אליעד הסביר שגם החשיפה הזאת אינה תמיד מדויקת ואמיתית. למשל, אדם יכול לחשוף רק חלק ... עליי? ולבחור בהתאם איך להציג את עצמי, תוך חשיבה אם הצד השני יאמין לשידור ההצלחה או יחשוד שמדובר בהצגה בלבד. מדוע שידור הצלחה מושך אנשים לקנות או להאמין לאדם מסוים? אליעד הסביר שבני אדם מניחים שאם מישהו מצליח, כנראה שהוא בעל ניסיון, מיומנות, ידע או שיש לו לקוחות רבים. המחשבה היא שאם הוא הגיע להצלחה, יש סיכוי טוב שהוא יודע מה הוא עושה, ולכן כדאי לקנות ממנו או להאמין לו. לדוגמה, אליעד הביא את טענת הדתות שאומרות: אם הצלחנו לשמור על המסורת 3000 שנה, כנראה שיש בזה משהו אמיתי ונכון. כלומר, ההצלחה נתפסת כאימות לאיכות ולנכונות של אותו אדם או מערכת אמונות. הוא הדגיש שהנקודה החשובה היא לבדוק היטב אם שידור ההצלחה נתפס כאמיתי או כמזויף. לדוגמה, אם מישהו נוסע ברכב יקר, אולי הרכב בכלל שייך לבנק או לשוק האפור. ולכן, לדבריו, שידור הצלחה לא תמיד מוכיח הצלחה אמיתית, ולפעמים מדובר רק בהצגה לצורך יצירת רושם. למה אנשים רוצים להיות בקרבת אנשים מצליחים? אליעד הציג שלוש סיבות עיקריות לכך שאנשים נמשכים לאנשים מצליחים: כדי ללמוד מהם, לחקות את ההצלחה שלהם ולקצר את הדרך להצלחה בעצמם. כדי להרגיש חשובים - אם אדם מצליח מתעניין בהם, הם חשים בעלי ערך עצמי גבוה יותר. מתוך רצון לקבל עזרה ולהשיג הצלחה בלי מאמץ. כיצד נושא ההערצה קשור לרצון לתחושת ביטחון? אליעד הסביר דרך דוגמה של ... מגיעים לאותה רמת ידע והבנה. אליעד הסביר שהמעריצים בדרך כלל רוצים לקבל את ההצלחה בלי להשקיע את המאמץ הכרוך בכך. אליעד הציג את הרעיון שכאשר אדם באמת אוהב משהו ... מטרת הדוגמה היתה להמחיש כיצד אנשים מתייחסים בצורה סלקטיבית לדמויות ציבוריות, להצלחותיהן ולכישלונותיהן בהתאם לתדמית הציבורית שלהן. מה המשמעות של לרצות להרגיש טוב ... סיפוק חיצוני במקום לפתח רוגע פנימי ויציב מתוך עצמם. מהי המסקנה לגבי שידור הצלחה באופן כללי? בסופו של דבר, אליעד סיכם שאין נוסחה אחידה לשאלה האם כדאי לשדר הצלחה. התשובה תמיד תלויה במה שהאדם רוצה להשיג ובאיך הוא רוצה שהאחרים יתפסו אותו. שידור הצלחה יכול להיות כלי מועיל במצבים מסוימים, אך יכול גם לפגוע באמינות או ביצירת הזדהות ... אישיות איך לפתח רוגע פנימי ושחרור מתלות חיצונית? מדוע עולה השאלה אם כדאי לשדר הצלחה? בשיחה עלתה השאלה בנוגע לנסיבות ולמטרות שבהן כדאי לאדם לשדר הצלחה, והאם הדבר נכון בכל מצב. נשאלה גם השאלה איך שידור הצלחה קשור לרצון למכור או להשיג אהדה, ולמה לפעמים דווקא לא כדאי לשדר
פחד מהצלחה, פחד אחרי הצלחה, למה אני מפחד? פחד לאבד את מה שיש, כסף קונה פחד, אושר יוצר פחד, הצלחה יוצרת פחד, הצלחה יוצרת חרדה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, חרדת בגידה, איך נוצרת חרדה? תלות רגשית בהצלחה, אושר בלי תנאים
פחד מהצלחה, פחד אחרי הצלחה, למה אני מפחד? פחד לאבד את מה שיש, כסף קונה פחד, אושר יוצר פחד, הצלחה יוצרת פחד, הצלחה יוצרת חרדה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, חרדת בגידה, איך נוצרת חרדה? תלות רגשית בהצלחה, אושר בלי תנאים
... מהצלחה, פחד אחרי הצלחה, למה אני מפחד? פחד לאבד את מה שיש, כסף קונה פחד, אושר יוצר פחד, הצלחה יוצרת פחד, הצלחה יוצרת חרדה, חרדת נטישה, חרדת פרידה, חרדת בגידה, איך נוצרת חרדה? תלות רגשית בהצלחה, אושר בלי תנאים למה אנשים מפחדים אחרי שהם מצליחים? כאשר אדם משיג את כל מה שהוא רוצה ומגיע להצלחה, הוא אמנם חש אושר וסיפוק רב, אך מיד לאחר מכן מתחיל להופיע פחד מסוג חדש - פחד לאבד את מה שכבר השיג. אליעד כהן מסביר כי ... לרצות עוד. אך ברגע שהוא מצליח להשיג כל דבר שרצה, ללא רצונות חדשים, נוצרת בעיה חדשה: חרדה מכך שההישגים האלו יאבדו. לדוגמה, אדם רוצה בית, משפחה, כסף, מעמד ... כי דווקא בשלב הזה, לאחר ההצלחה, אנשים רבים חווים חרדה קשה, לעיתים אפילו יותר מאשר אלו שטרם השיגו את מטרותיהם. האם אדם עשיר סובל יותר מאדם עני? אליעד ... מה יקרה אם אדם באמת יצליח להשיג הכל וגם להרגיש בטוח לחלוטין שהוא לעולם לא יאבד את מה שהשיג? לדבריו, זו שאלה מורכבת נוספת, אך היא לא הנושא המרכזי כאן. ... הפתרון לפחד וחרדה בעקבות הצלחה? הדרך היחידה שבה אדם יוכל באמת להפסיק לפחד לאבד את מה שיש לו, לפי אליעד, היא על ידי כך שהאושר והתחושות הטובות שלו לא ... האדם לא יהיה תלוי רגשית בהצלחה או ברכוש חומרי כלשהו. הוא מציע לגולשים להמשיך לחקור כיצד אפשר להגיע למצב שבו הם חשים אושר בלי תנאים וללא תלות רגשית. ... מתוך עצמי בלבד. פחד לאבד הצלחה חרדת נטישה בזוגיות איך להרגיש אושר בלי תנאים? פחד אחרי השגת מטרות תלות רגשית בהצלחה ...
איך להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי
איך להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי
... להצליח בשישה שיעורים, בחירת קריירה, הצלחה בחיים, איך להצליח בחיים, להתמקד ביתרונות, פוטנציאל עצמי, מהי הצלחה, מימוש עצמי מה ההבדל בין להצליח בשישה צעדים לשישה שיעורים? אליעד מסביר תחילה את ההבדל בין התפיסה של להצליח בשישה צעדים לבין להצליח בשישה שיעורים. ההבדל המרכזי הוא שבתפיסה של צעדים, אתה מקבל מתכון מדויק וסכמטי להצלחה - שלב ראשון, שלב שני, שלב שלישי וכך הלאה. אלו ... האיזון ביניהם. לפי אליעד, צריך לקחת את הנוסחה הזאת ופשוט לזרוק אותה לפח, מכיוון שהיא מטעה ולא מועילה. לדעתו, הדרך האפקטיבית להצלחה היא פשוט לבדוק במה אתה הכי טוב, ופשוט להתמקד רק ... באיזון עם דברים אחרים שאתה אוהב. כדוגמה הוא אומר: תבדוק במה אתה הכי טוב, אם אתה הכי טוב ב - X, תעשה את X, כי רק שם הפוטנציאל להצלחה הוא גבוה. הוא מוסיף שאנשים לעיתים מנסים להתרכז במה שהם אוהבים או רוצים, ובכך מפספסים את ההזדמנות לממש את ההצלחה באמצעות הכישרון האמיתי שלהם. כלומר, הוא מבטל את החשיבות של מה אתה אוהב לעשות לטובת במה אתה הכי טוב. האם בחירת מטרה קלה היא סוד ההצלחה? אליעד ממשיך להסביר שהצלחה תלויה בשאלה כיצד אתה מגדיר את המטרה שלך. אם תגדיר הצלחה כהשגת מטרה, הרי שהדרך הפשוטה להצליח היא לבחור מראש מטרה שקל לך להשיג. בכך הוא נותן דגש לא רק על עשיית הדבר שאתה טוב בו, אלא גם על בחירת מטרה שקל לך להגיע אליה, שכן אז תחושת ההצלחה מובטחת כמעט לחלוטין. לדוגמה, הוא אומר שאם המטרה שלך היא להרים עט והצלחת להרים אותו, הרי שהשגת את ההצלחה שלך בקלות. בכך הוא מדגים שהצלחה היא סובייקטיבית ומותנית בבחירת המטרות שלך, ולכן יש ... אליעד מציין נקודה חשובה לגבי התמקדות רק ביתרונות היחסיים שלנו: נכון אמנם שלהשתמש ביתרון היחסי שלך מגביר את הסיכוי שלך להצליח, אך מנגד, זה עלול להפוך אותך למוגבל ולמונוטוני. אם תבחר ... התפתחות. לדוגמה, אם אתה טוב רק במשימה אחת ומנצח בה בקלות, זה יהיה כמו לשחק משחק שאתה כבר יודע מראש שתנצח בו. אתה תרגיש אולי הצלחה, אבל היא תהיה חסרת משמעות, כי מראש היה ברור שתנצח. אליעד מסביר שכדי לחוש סיפוק אמיתי מהצלחה, עליך להתגבר על קושי, להתפתח, ולהוכיח לעצמך שאתה מסוגל ליותר. האם עדיף להצליח כלכלית או להרגיש חופש פנימי? אליעד מתייחס לנושא נוסף - היחס בין הצלחה כלכלית לבין תחושת חופש פנימי. הוא אומר שאם המטרה שלך היא רק להצליח מבחינה כלכלית, יכול להיות שהמטרה הזו לא תושג, ותישאר ... המטרה היא דווקא הכסף, היא לא בהכרח תתממש. על פי אליעד, דווקא כאשר לא שמים את הכסף במרכז, יש סיכוי לחוש יותר חופש ולהשיג תחושת הצלחה אמיתית. הוא מדגיש שהגדרת הצלחה צריכה להיות מדויקת וברורה מראש כדי שתהיה משמעותית ואפקטיבית עבור האדם עצמו. למה חשוב להגדיר הצלחה לפני שפועלים? נקודה נוספת שמדגיש אליעד, היא החשיבות של הגדרה ברורה של מהי הצלחה מבחינתך, לפני שמתחילים לפעול להשגתה. הוא אומר שאי אפשר ללמד מישהו איך להצליח, בלי שהמושג
קשיים / הצלחה - מדוע כל קושי הוא הצלחה? כיצד להפוך קושי להצלחה?
... הצלחה - מדוע כל קושי הוא הצלחה? כיצד להפוך קושי להצלחה? כל קושי נובע בהכרח מהצלחה. האדם הצליח להגיע לקושי. אם האדם לא היה מצליח להתגבר על הקושי הקודם, הוא לא היה מגיע לקושי הנוכחי. כך שכל קושי באשר הוא נובע בהכרח מהצלחה של התמודדות עם הקושי שקדם לו. קושי הוא דבר טוב, משום שהוא מקדם את האדם לשלמות. הקושי מאלץ את האדם לחיות טוב יותר. הקושי מקרב את האדם לטוב האמיתי. קושי = חוסר התאמה. המציאות של האדם אינה תואמת את רצונו. הצלחה = התאמה = המציאות של האדם ורצונו עולים בקנה אחד. הקושי מאלץ את האדם להגיע לאחדות עם המציאות = אושר. ישנם שני סוגים של הצלחה. הצלחה אמיתית והצלחה שאינה אמיתית. הצלחה שאינה אמיתית = הצלחה שתלויה בדבר כלשהו שיכול שלא להיות קיים. הצלחה אמיתית = הצלחה שאינה תלויה בשום דבר זמני, אלא רק במהות פנימית יציבה ונצחית. קושי אפשרי רק כאשר ההצלחה אינה אמיתית. קושי = פירוק של הצלחה שאינה אמיתית. כאשר האדם נמצא במצב של הצלחה שאינה אמיתית, באותו הרגע בא הקושי כדי לקרב אותו להצלחה האמיתית והטובה באמת. קושי = תלות במצב חיצוני כלשהו. אם אין תלות אין קושי. הצלחה שאינה אמיתית = שביעות רצון בגלל מצב חיצוני כלשהו. הקושי נוצר מכך שהמצב החיצוני משתנה ומפרק את ההצלחה שאינה אמיתית. הקושי מאלץ את האדם להתקרב אל ההצלחה האמיתית, ההצלחה שאינה תלויה בדבר. הקושי מזכיר לאדם שהוא עדיין לא נמצא בטוב האמיתי. הצלחה שאינה אמיתית = הצלחה שתלויה בדבר חיצוני = פחד לאבד את ההצלחה. קושי = איבוד המצב החיצוני. הצלחה אמיתית = אושר שנובע מחיבור עמוק לאני הפנימי של האדם ולמהות האמיתית של ... שנובע מכך שהאדם מבין את ההיגיון הטוב והמושלם של המציאות. אושר שאינו תלוי בדבר. הקושי מקרב את האדם אל הטוב האמיתי, טוב של שלמות, טוב ללא פחד מאיבוד ההצלחה. ברמה המעשית: כאשר האדם נתקל בקושי, עליו להעמיק אל תוך המהות של הרצונות ...
המחיר של ההצלחה, מה המחיר של ההצלחה? למה קשה להצליח בחיים? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? האם חייבים להתמודד עם קושי כדי להצליח? האם אפשר להצליח בקלות? הצלחה אקראית, הצלחה סיבתית, להתאמץ ולהצליח, מצליחנות, ווינריות
המחיר של ההצלחה, מה המחיר של ההצלחה? למה קשה להצליח בחיים? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? האם חייבים להתמודד עם קושי כדי להצליח? האם אפשר להצליח בקלות? הצלחה אקראית, הצלחה סיבתית, להתאמץ ולהצליח, מצליחנות, ווינריות
... של ההצלחה, מה המחיר של ההצלחה? למה קשה להצליח בחיים? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? האם חייבים להתמודד עם קושי כדי להצליח? האם אפשר להצליח בקלות? הצלחה אקראית, הצלחה סיבתית, להתאמץ ולהצליח, מצליחנות, ווינריות מה המחיר של ההצלחה? איך להתמודד עם קשיים בדרך להצלחה? בהרצאה הזו, אליעד כהן מציין כי כל הצלחה בחיים כרוכה בתשלום מחיר מסוים. הוא מתחיל בכך ששואל אם כדי להצליח בחיים, בייחוד להצליח בצורה משמעותית ובגדול, חייבים לשלם מחיר. התשובה לכך, לפי אליעד, היא שהצלחה אינה חייבת להיות בהישג יד של כולם, ורוב האנשים לא מצליחים בגדול. אף שבני אדם יכולים להצליח בקטן, מעט מאוד מצליחים באופן יוצא דופן או אקסטרימי. אליעד מציין את המושג הצלחה אקראית, שהוא הצלחה שמתרחשת במקרה, ללא השקעת הרבה מאמץ. דוגמה לכך היא זכייה בפתק הגרלה או בהשקעה מקרית שמניבה רווחים. לעומת זאת, הוא מדבר על הצלחה סיבתית, שהיא הצלחה שמגיעה בעקבות עבודה קשה ומאמץ, שם יש סיבה ותוצאה ברורה. הצלחה כזו, לדבריו, דורשת הרבה יותר מאמץ, ולכן היא כרוכה בתשלום מחירים. לפי אליעד, כדי להיות אדם מצליח באמת, צריך לחשוב כמו אדם מצליח, להבין שכשאתה מצליח מאוד טוב לך, אבל לפני ההצלחה זו תקופה קשה. הוא מדגיש שלאנשים שרוצים להצליח בגדול, המחירים שהצטרכו לשלם הם הרבה יותר גבוהים, כיוון שבכדי להצליח צריך כל הזמן לשאוף לשיפור והתפתחות. המילים תמיד לרצות עוד ואף פעם לא להסתפק במה שיש מדגישות את גישת אליעד כלפי הצלחה. הוא טוען כי הדרך ל
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות למתחילים, מבוא למכירות, איך למכור בפעם הראשונה? איך למכור ללקוח הראשון? איך למכור מוצר חדש? הדרכת איש מכירות מתחיל, איך לגשת למכירה? איך למכור? איך לדעת למכור? איך ללמוד למכור? איך מוכרים? איך לבנות תסריט שיחה? איך להתכונן לשיחת מכירות? איך להתכונן לפגישת מכירות? איך להצליח למכור? איך מתחילים למכור? איך ניגשים למכירה? הדרכת אנשי מכירות מתחילים, הכנת תסריט שיחה
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הצלחה, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הצלחה, איך להיגמל מהימורים? איך להעריך את עצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח יכולות חשיבה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? איך להיות מאושר? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא טיפול נפשי, קואצ'ינג אישי, גישור בנושאי הצלחה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 15_07_2025 השעה 19:10:32 - wesi1