אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה למה המוצר יקר? ✔חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
מהם הגורמים לחרדת מכירה ואיך להתמודד איתם?

בעיות רבות צצות כאשר אדם מנסה למכור מוצר או שירות, במיוחד כאשר הוא לא מרגיש שהוא מספק את המוצר או השירות המושלם שדמיין לעצמו. קיימת דינמיקה פנימית בין הרצון לשפר את המוצר או את היכולות האישיות לבין הצורך להרגיש ביטחון עצמי במכירה.

למה קשה לי למכור את עצמי?

מכירת שירותים או מוצרים יכולה להיתקל בקשיים, במיוחד כאשר המוכר או המוצר לא עומדים בציפיות האישיות של המוכר. לדוגמה, מאמן כושר שמרגיש שהוא לא מספיק טוב או מטפל רגשי שעדיין לא הגיע לרמה המיוחלת של מקצועיות. התמודדות עם חרדת מכירה נובעת פעמים רבות מהמחשבה שמישהו אחר יכול לבצע את העבודה טוב יותר, מה שמוביל להרגשה של חוסר ערך אישי או מקצועי. כאשר אדם מרגיש שהוא לא מספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר שהוא שואף אליה, נוצר תחושת חוסר ביטחון, במיוחד כאשר מדובר במכירה או בהגשה של מוצר ללקוח.

איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור?

הרצון הטבעי להשתפר הוא חיובי, אך הוא גם יכול ליצור קונפליקט פנימי. לדוגמה, אדם שעובד על פיתוח מוצר חדש או שירות רואה את הפער בין מה שהוא רצה להיות לבין מה שהוא מציע בפועל. ככל שהאדם משווה את המצב הקיים עם המצב האידיאלי שהוא שואף אליו, הוא מתחיל לראות את חסרונותיו או את החסרונות במוצר, וכך נוצר קושי בהצגת המוצר או השירות ללקוח. המוכר מפחד שהלקוח יראה את החסרונות שמפריעים לו.

מהי השוואה בין המצוי לרצוי וכיצד היא פוגעת בביטחון העצמי?

ההשוואה בין המצב הקיים לבין המצב האידיאלי מעלה את המודעות לחסרונות. לדוגמה, כאשר אדם מכין תוכנה והוא משווה אותה לגרסה שהוא רוצה שיכולה לכלול יותר פיצ'רים, הוא מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב. השוואה זו עשויה להוביל למחשבות על איך הלקוח יתקל בחסרונות ולמה הוא עשוי לבחור במוצר אחר, מה שגורם לאדם להרגיש לא בטוח בעצמו ובמוצר. פחד כזה יכול להפוך לחרדה לפני כל מכירה.

איך להיצמד לאמת ולהתגבר על חרדת מכירה?

הפתרון לחרדת המכירה טמון בהיצמדות לאמת. זה אומר שאדם צריך להכיר במציאות הנוכחית של המוצר או השירות שהוא מציע, גם אם הוא עדיין לא שדרג אותו כפי שהוא שואף. כאשר המוכר מציג את המוצר או את השירות כפי שהוא, ומתאר את היתרונות הקיימים כרגע, הוא יוכל להימנע מלחץ פנימי ולהתמודד עם הלקוח בצורה כנה וביטחונית יותר.

דוגמאות להיצמדות לאמת ומהם היתרונות?

אם מאמן כושר עדיין לא בטוח בכמה חזרות על האימון הוא צריך להמליץ, הוא יכול להיות כנה ולהסביר ללקוח את המצב הנוכחי שבו הוא נמצא, ולמה הוא ממליץ על מספר חזרות מסוים, בלי לנסות לשדר ביטחון מלא. אם הוא מנסה לשדר ידע מוחלט על הנושא, הוא ייצור לעצמו לחץ פנימי שיגרום לו להרגיש שהוא לא טוב מספיק. לעומת זאת, אם הוא יהיה כנה לגבי מגבלות הידע שלו, הוא יוכל להימנע מתחושת חרדה.

מהו הפתרון להימנע מחרדה ולהגביר ביטחון עצמי במכירה?

הפתרון הוא להפריד בין מה שמישהו רוצה להשיג לבין מה שהוא מציע כעת. במילים אחרות, להכיר בכך שהמוצר או השירות יכול להיות הרבה יותר טוב בעתיד, אך כרגע הוא מציע תועלת מסוימת שלמרות החסרונות, עדיין מספק את הערך ללקוח. כך המוכר לא ישדר תחושת חוסר ביטחון ויוכל להימנע מלחץ פנימי.

מהם יתרונות ההיצמדות לאמת על פני הפער בין המצוי לרצוי?

היתרון בהיצמדות לאמת הוא שבזמן המכירה, המוכר לא ירגיש שהוא מנסה להסתיר או לשדר משהו שהוא לא באמת יכול להציע. כאשר הוא משדר ללקוח את הערך האמיתי שמספק המוצר או השירות, הוא יכול להרגיש שלם עם מה שהוא מציע, מה שמפחית את החרדה ומגביר את הביטחון העצמי במכירה.
מדוע קשה לעתים למכור מוצר או שירות?

יש מקרים שבהם אדם רוצה למכור את עצמו, את המוצר שלו או את השירות שהוא מציע, אך נתקל בקושי לבצע את תהליך המכירה. לעתים זה נובע פשוט מחוסר ביטחון עצמי, אבל יש סיבה נוספת שגורמת לקושי: האדם אינו רוצה להרגיש רע עם עצמו.

לדוגמה, איש מקצוע כמו מאמן כושר או מטפל רגשי שרוצה להשתפר, ומרגיש שהוא עדיין לא הגיע לרמה שאליה הוא שואף. הוא מדמיין כיצד היה רוצה להיות הרבה יותר טוב, וכשהוא בא למכור את השירות שלו, הוא מרגיש שלא בנוי לספק בדיוק את מה שהוא מדמיין. כך נוצרת תחושת חוסר ערך.

בנוסף, יש מקרים שבהם מנסים למכור מוצר מוחשי, כמו תוכנה או רכב. האדם כבר יודע שיש למוצר חסרונות ביחס לאופן שבו היה רוצה לשדרג אותו, וחושש שהלקוח יבחין דווקא באותם חסרונות. גם כאן הקושי נובע מכך שבתוך הראש כבר קיימת רשימה של דברים לשיפור, ומכיוון שהמוצר עוד לא שם, האדם נתקף חוסר ביטחון בעת המכירה.

כיצד הרצון לשפר את המוצר יוצר חרדת מכירה?

הרצון הטבעי להתקדם ולהשתפר הוא חיובי כשלעצמו. אך כשאדם רוצה להיות מאמן כושר ברמה גבוהה פי כמה, או כשהוא רוצה שהתוכנה שבנה תהיה משודרגת פי עשרה, הוא מתחיל להשוות את המצב הקיים של המוצר או השירות שלו, למה שהיה רוצה שיהיה בפועל. ברגע שמגיעה ההזדמנות למכור, המחשבה על הפער הזה מציפה את החסרונות, וגורמת לאותו אדם להרגיש חוסר ביטחון לגבי מה שהוא מציע כאן ועכשיו.

לדוגמה, מאמן כושר שמדמיין את עצמו כמאמן מושלם, עלול לשאול את עצמו: למה אני לא כבר המאמן ההוא שאני מפנטז להיות? או יוצר תוכנה שחולם על עוד עשרות פיצ'רים מוצלחים, חושש שהלקוח ישים לב בדיוק לדברים שעוד לא הספיק להוסיף. כך נולדת חרדת מכירה, משום שהאדם מרגיש שהמוצר לא מספיק טוב, ושמא הוא בכלל "דופק" את הלקוח בגלל שאין לו מוצר מושלם.

למה השוואה בין המצוי לרצוי פוגעת בביטחון העצמי?

השוואה בין מה שהמוצר (או האדם עצמו) כרגע לבין מה שהיו רוצים שיהיה, מעלה במודעות את כל החסרונות והפערים. במצב כזה, קל לדמיין שלקוח אומר: "למה אתה לא יכול לספק לי את הגרסה המשופרת שכבר חשבת עליה?" או "למה התוכנה לא כוללת את האפשרות הזאת שהיית רוצה להוסיף?"

ברגע שנוצרת תחושה שהמוכר צריך להציג את המוצר כאילו הוא כבר בגרסה החלומית, אך במציאות הוא עדיין לא שם, האדם נכנס לחרדה: מה יהיה אם ייחשף שהמוצר לא עד כדי כך טוב? מה אם יתברר שהוא לא בקי בכל הפרטים?

יש גם מצב שבו המוכר מנסה לשדר ביטחון מלא, ובתוך תוכו הוא יודע שהוא עוד לא סגור על כל הפרטים. לדוגמה, מאמן כושר שמתלבט בעצמו אם צריך לעשות 5 חזרות או 50 חזרות, ובכל זאת מצהיר בביטחון של 100 אחוז על מספר חזרות מסוים, עלול לחוות לחץ פנימי, כי הוא חושש שיחשפו את חוסר הידיעה שלו.

איך להיצמד לאמת ולהתגבר על חרדת המכירה?

הפתרון הוא להיצמד לאמת ולהפריד בין הרצוי למצוי. גם אם אדם רוצה לשפר את המוצר שלו או להגיע לרמה מקצועית גבוהה יותר, הוא צריך להכיר בעובדה שכבר עכשיו הוא מספק תועלת ללקוח. הלקוח משלם תמורת מה שיש כרגע, לא על מה שהמוכר מדמיין שעלול להיות בעתיד.

לדוגמה, מאמן כושר שעדיין לא בטוח בכל שלבי האימון, יכול להסביר ללקוח מה הוא כן יודע לעשות נכון. אם הלקוח שואל שאלה שהמאמן לא בטוח בה, המאמן יכול לציין בכנות את גבולות הידע שלו, במקום לטעון בביטחון מוחלט משהו שהוא לא לגמרי בטוח בו.

הדבר נכון גם לגבי תוכנה: אם המוצר הנוכחי נותן ערך מסוים ללקוח, אפשר להציג בדיוק את הערך הקיים, בלי לנסות לשכנע שהמוצר כבר כולל את כל השדרוגים שעדיין לא יצאו לפועל. כשהמוכר שקוף עם עצמו לגבי המציאות הנוכחית, נעלמת החרדה הגדולה מחשיפה.

מהן הדוגמאות הממחישות את יתרונות ההיצמדות לאמת?

כאשר מאמן כושר אומר לעצמו: "יש חלקים בתוכנית האימון שאני מכיר היטב, וחלקים אחרים שאותם אני עוד חוקר, " הוא בעצם מוריד מעליו לחץ מיותר. הוא אינו חייב להציג עצמו כמומחה - על בכל נושא, וכך המוטיבציה להשתפר לא הופכת לחרדת ביצוע.

תסריט דומה מתרחש כשאדם בונה תוכנה ויודע שהיא יכולה להיות מושלמת יותר. אם הוא מנסה לשכנע את הלקוח שיש לו מוצר מושלם, ייווצר מתח פנימי שיקשה על המכירה. לעומת זאת, אם הוא מסביר ביושר את מה שהתוכנה יודעת לעשות כרגע, ומה מתוכנן לגרסאות עתידיות, הסיכוי שיוכל למכור בביטחון גבוה בהרבה, מכיוון שהוא מרגיש נוח עם המציאות.

כאשר אנשים נצמדים לאמת ומבינים את הרמה שבה הם נמצאים כעת, חרדת המכירה פוחתת, משום שאין פער פנימי מכביד בין הדימוי שאותו הם מנסים לשדר לבין מה שהם באמת יכולים לספק כאן ועכשיו.
חוסר ביטחון עצמי במכירה, איך להיות בטוח במוצר שלי? איך למכור מוצר עם חסרונות? שיפור המוצר ותהליך מכירה, למכור מוצר שצריך לשפר, איך להאמין במוצר שלי? הדרכת אנשי מכירות, איך למכור בלי ביטחון עצמי? חרדת ביצוע של אנשי מכירות, חרדת כישלון של אנשי מכירות, פחד לפתוח עסק, פחד להקים עסק, אני לא מספיק טוב, אני רוצה להשתפר, אני רוצה להיות יותר טוב, מאמן כושר לא מקצועי, יש יותר טובים ממני, המוצר שלי לא מספיק טוב, השירות שלי לא מספיק טוב, אני לא מתאים לתפקיד, מוצר לא שווה את הכסף, לא רוצה לרמות אנשים, לא רוצה להיות שרלטן, מפחד להיות שרלטן, חרדת ביצוע במכירה
רוצה להרגיש רע אני רוצה להשתפר לייצר אדם צריך העלאת ביטחון עצמי חששות דימוי המוצר שלי לא מספיק טוב שאיפות להתמודד עם חרדת מכירות בחורה לא רוצה איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך איך למכור איך למכור מוצר איך למכור מוצר גרוע איך למכור מוצר יקר איך למכור מוצר פגום איך למכור מוצרים איך למכור מוצרים יקרים אין לי חשק אין לי חשק למכור אמונה אמונה עצמית אני לא מאמין במוצר שלי אני לא מאמין בעצמי גרוע הלקוח אומר יקר לי הלקוח מתנגד למחיר המוצר יקר המוצר יקר לי המוצר יקר ללקוח המוצר יקר מידי המחיר גבוה המחיר גבוה מידי המחיר הוא רק תירוץ המחיר יקר המחיר יקר מידי הרצון הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך התנגדות למחיר התנגדות מחיר חרדה חרדות חרדת חרדת מטפלים חרדת מכירה חרדת מכירות חשק חשק למכור טיפול טיפולים יקר יקר לי יקר ללקוח לא מאמין במוצר לא מאמין בעצמי להאמין במוצר להאמין במוצר שלי להאמין בעצמי להאמין בעצמך להשתפר להתווכח על המחיר למה אין לי חשק למה אין לי חשק למכור למה אני לא למה אני לא מאמין במוצר שלי למה אני לא מאמין בעצמי למה המוצר יקר למה המוצר כל כך יקר למה קשה למה קשה לי למה קשה לי למכור למה קשה לי למכור את עצמי למכור למכור את עצמי למכור את עצמך למכור מוצר למכור מוצר גרוע למכור מוצר יקר למכור מוצר יקר ללקוח למכור מוצר פגום למכור מוצרים למכור מוצרים יקרים לקוח אומר יקר לי לקוח אומר שהמוצר יקר לקוח מתנגד למחיר מוצר מוצר גרוע מוצר היקר מוצר יקר מוצר יקר ללקוח מוצר יקר מידי מוצר פגום מוצרים יקרים מחיר גבוה מחיר גבוה מידי מחיר זול מחיר יקר מחיר יקר מידי מחיר של מוצר מטופל מטופלים מטפל מטפלים מכירה מרגיש שהמוצר יקר מתנגד למחיר פחד ממכירות קושי קושי למכור קשה לי קשה לי למכור קשה לי למכור את עצמי קשה למכור מוצר יקר קשיים רצון רצון להשתפר
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות
איך למכור מוצרים יקרים? מחלקת המכירות מול מחלקת היצור, הדרכת אנשי מכירות, למה המוצר יקר? מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח, כשלים בתהליך מכירה, למה המוצר כל כך יקר? תמחור מוצר, איך לשווק מוצר יקר? איך להדריך אנשי מכירות? יעוץ מכירות איך למכור מוצרים יקרים בצורה יעילה? כאשר עסק מעוניין לשפר את תהליך המכירה, במיוחד של מוצרים יקרים, חשוב מאוד לייצר קשר הדוק וברור בין מחלקת המכירות לבין מחלקת ... לא מודע לכך, הוא למעשה מפספס הזדמנות קריטית למכור את המוצר בקלות רבה יותר או במחיר גבוה יותר. מדוע אנשי מכירות חייבים להכיר את היתרונות לעומק? כאשר מוצר נמכר במחיר גבוה, לעיתים קרובות הלקוחות יביעו התנגדות בשל המחיר. איש מכירות שאינו ... עלול להתקשות להסביר את היתרון האיכותי ללקוח ולהיתקל בקושי להתמודד עם התנגדות מסוג יקר לי. במקרים כאלו, איש המכירות עלול להתבלבל, לא לדעת כיצד לענות, או אפילו לשדר ללקוח את התחושה שהמוצר באמת אינו שווה את המחיר הגבוה, ושהתמחור הוא שרירותי או מוגזם. אליעד מדגיש שהסיבה לכך שהמוצר יקר לא בהכרח נובעת מרצון להרוויח יותר. לפעמים, המוצר יקר בגלל עלויות ייצור גבוהות מאוד - חומרים איכותיים יותר, תהליכי ... ובבדיקות איכות. במקרים כאלה, ייתכן אפילו שהחברה מרוויחה פחות על כל יחידה, למרות המחיר הגבוה, פשוט בגלל שהעלויות שלה גבוהות באופן יחסי למוצר זול יותר. איש ... האלו לעומק ומבין את הסיבות האמיתיות לתמחור הגבוה, יכול להסביר ללקוח בביטחון שהמחיר הגבוה מוצדק לחלוטין, ושהוא נובע מאיכות ייצור גבוהה, רכיבים מעולים או טכנולוגיה מתקדמת. לקוח שיבין שמדובר בתמחור שנובע מאיכות ולא מניצול, יהיה מוכן לשלם מחיר גבוה יותר וירגיש שהוא מקבל ערך אמיתי תמורת הכסף שהוא משלם. למה חשוב ... מוצר איכותי ויקר, אבל במכירה לא מנצלים את ההשקעה הזו כדי להצדיק בפני הלקוח את המחיר הגבוה. לכן, חשוב שהמכירות יהיו מסונכרנות לחלוטין עם הפיתוח. אנשי ... להעביר את המידע הזה ללקוח בצורה ברורה ומשכנעת. איך ניתן לשפר את תהליך המכירה של מוצרים יקרים? כדי לשפר את תהליך המכירה, אליעד מציע שההנהלה תוודא שאנשי ... מוכר, יודע בדיוק אילו יתרונות יש במוצר, ויכול להסביר אותם בבירור ובביטחון ללקוח. איך למכור מוצרים יקרים? איך להתמודד עם התנגדות של לקוחות למחיר גבוה? איך לתמחר מוצר בצורה נכונה? הדרכת אנשי מכירות מחלקת המכירות מול מחלקת הפיתוח מה לענות ללקוח שאומר שהמוצר יקר לו? ...
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע
יקר לי, רוצה הנחה, המוצר יקר, אימון מכירות, איך למכור מוצר יקר? למה המוצר יקר? טיפול בהתנגדויות לקוח, איך לטפל בהתנגדויות? איך למכור מוצרים יקרים? איך למכור מוצרי יוקרה? איך להתמודד עם לקוח? הדרכת מכירות, שכנוע מה לעשות כאשר לקוח אומר יקר לי? כאשר לקוח טוען שהמוצר יקר לו, הדבר החשוב ביותר הוא לא למהר לענות או לנסות לשכנע אותו מיד. תחילה, חשוב מאוד להבין למה בדיוק הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי. הביטוי יקר לי הוא ביטוי כללי מאוד ויש לו מספר רב של פירושים אפשריים: ייתכן שהלקוח התכוון שהמחיר גבוה ממה שהוא ציפה לשלם. ייתכן שאין לו כרגע מספיק כסף לרכישה. ייתכן שהוא חושב שאפשר לקנות את המוצר במקום אחר במחיר זול יותר. ייתכן שהוא חושב שהמוצר עצמו לא שווה את המחיר. ייתכן שהוא אינו מודע ... הראשון, התגובה הנכונה היא לשאול אותו: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? מטרת השאלה הזו היא לקבל מידע ברור יותר. לעיתים קרובות, הלקוח יענה שהמחיר ... במקרה כזה, צריך להמשיך לשאול שאלות ממוקדות יותר כמו: ביחס למה זה יקר לך? האם המחיר יקר ביחס לתקציב שיש לך כרגע? האם זה יקר לך לעומת מוצרים אחרים שראית? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה חושב שתקבל? כך ניתן להוביל את הלקוח לחשוף מהי ... מחליטים על רכישה? איך למכור בלי לתת הנחות? איך להתמודד עם טענת לקוח שאומר יקר לי? כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולתת תשובה מידית. לפני שמגיבים, יש להבין את המשמעות של דבריו. הביטוי יקר לי הוא כללי ויכול להתפרש בכמה אופנים. לכן, השלב הראשון הוא לברר למה בדיוק הלקוח מתכוון. שלב ראשון: להבין את המשמעות של יקר לי כאשר הלקוח אומר יקר לי, השאלה המיידית שצריך לשאול אותו היא: למה אתה מתכוון כשאתה אומר שזה יקר? זאת מכיוון שיקר לי הוא מושג יחסי, שיכול לנבוע ממגוון סיבות: המחיר גבוה יותר ממה שהלקוח ציפה. הוא אינו יכול להרשות לעצמו את המוצר כרגע. הוא סבור ... עסקה טובה. ברוב המקרים, כאשר שואלים לקוח למה הוא מתכוון כשהוא אומר יקר לי, הוא פשוט יחליף את המילים ויגיד זה עולה הרבה כסף, אך תשובה כזו ... המדויקת לכך שהלקוח טוען שיקר לו. ניתן להמשיך ולשאול אותו: ביחס למה זה יקר לך? האם זה יקר לך ביחס לכסף שיש לך כרגע? האם זה יקר לך ביחס למחירים של מוצרים דומים? האם זה יקר לך ביחס לתועלת שאתה מצפה לקבל מהמוצר? לאחר שהלקוח מספק תשובה, אפשר ... פעולה, יש להמשיך ולשאול שאלות מכוונות עד שמגיעים לאמת. סיכום כאשר לקוח אומר יקר לי, אין למהר ולנסות לשכנע אותו. יש להבין תחילה למה הוא מתכוון, לברר ... כמה עולה? ש: מאתיים. אליעד: מאתיים שקלים מה הקונה אמר הקונה אמר זה יקר לי יפה, מה אתה אמור לעשות כשאומרים לך יקר לי? ש: שכחתי. אליעד: אתה אומר להפעיל את השכל שלך קודם כל להפעיל את ...
תמחור מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג
... מוצר יקר, האם התמחור יקר? האם המוצר יקר ללקוח? למה הלקוח אומר שהמוצר יקר? האם התמחור נכון? התמודדות עם התנגדות מכירה, לקוח אומר יקר לי, התנגדות מחיר, התנגדות מכירה של מחיר, התנגדות רכישה של מחיר, למה המוצר יקר ללקוח? האם לתת הנחה? דרופשיפינג וכאן נחדד יותר, מה הופך מוצר ליקר עבור הלקוח. דהיינו? כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, מה זה אומר על התמחור שלנו? האם עלינו להוריד את המחיר? מה הופך את המוצר שלנו, ליקר עבור הלקוח? אז בפשוט נאמר, כי כאשר הלקוח אומר שהמוצר יקר לו, הוא בעצם מתכוון לומר, שהוא לא מוכן לשלם את סכום הכסף שאנחנו ... הכסף שלו את התועלת הטובה ביותר מרכישת המוצר שלנו, יותר מאשר אם הוא יעשה בכסף שלו שימושים אחרים, אבל הלקוח עדיין אומר שהמוצר יקר לו, כדי לנסות לקבל מאיתנו הנחה, בתהליך של משא ומתן. דהיינו, ... שיש לו בלהתווכח איתנו על המחיר. אפשרות נוספת יכולה להיות, שיש ללקוח את הכסף לרכוש את המוצר, והלקוח חושב שהמוצר שלנו יקר, בגלל שהוא חושב שהוא יכול לרכוש את אותו המוצר בדיוק, בסכום יותר זול. ... חושב שהוא יכול לרכוש מוצר, שיספק לו את אותן התועלות שהוא יקבל מהמוצר שלנו, בסכום יותר נמוך. ולכן הלקוח אומר שהמוצר שלנו יקר, כי הוא מבחינתו יכול לרכוש את אותו המוצר מוצר שווה ערך, במחיר יותר ... את המוצר במחיר יותר גבוה ממחיר השוק. אבל אם רק הלקוח לא מבין את ערכי המוצר, או שהוא לא צריך אותם ושלכן הוא חושב שהמוצר יקר, במובן שהוא יכול להשיג תועלת זהה עבורו ממוצר אחר יותר זול, הרי שבמקרה כזה, צריכים להתייחס להתנגדות המחיר הזאת, בצורה אחרת. ...
למכור מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר
... מוצרי יוקרה, איך למכור את המוצר הכי יקר? למכור מותגי על, איך לבנות מותג על? איך למכור מוצר מאוד יקר? איך למכור מוצר יותר יקר מאשר המתחרים? איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור ללקוח מוצר יקר? איך להסביר ללקוח למה המוצר יקר? איך לשווק מוצר יקר? איך לשווק מוצרי יוקרה? איך למכור מוצרי יוקרה? מיתוג מוצר יקר, איך למתג מוצר יקר? שיטות פרסום למוצרי יוקרה, שיטות מיתוג מוצרי יוקרה, מיתוג מותגי יוקרה, איך ליצור מותג על? בניית מותג על, פרמיית מחיר וכאן נסביר איך לגרום ללקוח לרכוש מוצר יקר? ואיך לגרום ללקוח לרכוש מוצר שהוא יותר יקר מאשר המתחרים שלו? כי לפעמים אנחנו רוצים למכור ללקוח מוצר, שבאמת הוא יותר יקר מאשר שאר המוצרים המתחרים שלו. ולפעמים באמת המחיר שלנו הרבה יותר יקר מאשר שאר המוצרים שהלקוח יכול לרכוש. ואנחנו רוצים שהלקוח ירכוש את המוצר שלנו, שלצורך העניין הוא המוצר הכי יקר בקטגוריה שלו. כמה יקר? נניח שהוא יקר פי 10 מכל שאר המוצרים שמתחרים בו. אז איך עושים את זה? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך למכור מוצר שהוא הכי יקר בקטגוריה שלו? ועל הדרך נסביר גם, איך למכור למינימליסט מוצרי יוקרה? ואיך לשכנע אנשים שמאמינים במינימליזם, לרכוש מוצרי יוקרה ומותגי יוקרה? ואיך לבנות מותגי יוקרה? ... תועפות, אם הוא יודע לנמק לעצמו ולסביבתו שזה לא סתם בזבוז כסף, אלא שיש כאן באמת תועלת אמיתית וכולי, כי הוא מבין את הסיבות שבגללן המוצר שלך מתומחר יותר יקר. והוא מבין מה התועלת הממשית שהוא יקבל ברכישת המוצר שלך, ביחס למוצרים האחרים. שאז יש יותר סיכוי שתהייה עסקה. לסיכום: אפשרי לנסות לשכנע את הלקוח שהמוצר שלך הכי טוב, ...
נוסחה לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, ... ועכשיו נעמיק עוד יותר בנוסחה הזאת, וננתח לדוגמה טיפול בהתנגדות נוספת של לקוחות. לדוגמה, נניח שהלקוח אומר, אני לא רוצה לקנות, כי המוצר יקר לי. אז השאלות שעלינו לשאול כפי שהוסבר לעיל, הן: 1 - האם הסיבה שהוא לא רוצה לקנות את המוצר, היא כי המוצר יקר לו. אולי יש סיבה נוספת אחרת. 2 - האם זה שהמוצר יקר ללקוח, האם זה מחייב את זה שהלקוח לא יקנה את המוצר. 3 -למה המוצר יקר ללקוח. עד כאן 3 השאלות עפ מה שהוסבר לעיל. אבל כמובן שניתן לקחת את הטענה של הלקוח, שהסיבה שהוא לא קונה את המוצר, היא בגלל שהמוצר יקר לו, וכמובן שניתן לשאול עליה עוד הרבה מאוד שאלות נכונות שצריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמה: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק ... הוא השתמש בדיוק? האם אני בטוח שהבנתי את הלקוח במאה אחוז? אולי לא הבנתי את הלקוח עד הסוף? האם הלקוח שידר ואמר לי אך ורק את המסר שהמוצר יקר לו? אולי הוא גם העביר לי מסר, שהמוצר לא יקר לו? האם אני חושב שהלקוח חושב, שהמוצר אך ורק יקר לו, או שאולי הלקוח חושב שהמוצר גם לא יקר לו? האם יש אפשרות שהלקוח לא יחשוב שהמוצר יקר לו, האם הכרחי שהלקוח יחשוב שהמוצר יקר לו? מה אני חושב שגורם ללקוח לחשוב שהמוצר יקר לו? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, למה הוא מתכוון יקר לו, מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה של הלקוח, למוצר יקר? האם יש רמות של יקר? האם המוצר רק יקר בעיני הלקוח? האם יש בעיני הלקוח מוצרים יותר יקרים? האם הלקוח אף פעם לא קונה מוצרים יקרים? מה הופך את המוצר ליקר? מה ההגדרה המדויקת של יקר? האם אני המוכר חושב שהמוצר אכן יקר? האם אני המוכר חושב שחובה לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב שהלקוח חייב לחשוב שהמוצר יקר? האם אני חושב, שכל לקוח אחר היה חושב שהמוצר יקר? בכל תנאי? בכל מצב? כשהלקוח אומר שהמוצר יקר לו, האם אני בטוח שהלקוח הבין מהו המוצר? ... ללקוח על המוצר? האם יכול להיות שאני כמוכר, מסיבה כלשהי לא ממש רוצה למכור ללקוח, או שאני לא מצליח למכור לו, רק בגלל שהוא אומר שהמוצר יקר? האם אני בטוח שאני רוצה למכור ללקוח, בלי ...
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
הנחה, למה לא לקנות בהנחה? למה לא לבקש הנחה? למה לא לקנות בזול? מתי לבקש הנחה? איך לנהל משא ומתן? איך לבקש הנחה? למה לא לקבל הנחה? האם מה שבזול עולה ביוקר? מה רע בלקבל הנחה? האם לתת הנחה? איך לבחור ספק שירות? תמחור מוצרים
... בלי להפסיד? איך לשפר את היחסים עם נותני שירות? מהן הסיבות שבגללן מוכרים נותנים הנחות? איך לדעת אם מחיר זול מדי מעיד על בעיה? איך למנוע בעיות בעת קניית מוצרים עם אחריות? על איזה מוצר לבקש הנחה, מתי לבקש הנחה? לבקש הנחה בזמן התשלום, ... לבקש הנחה על שירות, לבקש הנחה על מוצר, להתווכח עם המוכר, להוריד במחיר, התנגדויות לקוחות, המוצר שלך יקר, המוצר לא שווה את הכסף, לגרום למוכר לאהוב אותך, להיות חבר של המוכר, להיות חבר של המוכר, למה מישהו נותן לך הנחה? למה המוכר נותן ... תזרים עסקי, הוזלת מוצרים, העלאת מחירים, להעלות מחירים, להוריד מחירים, הורדת מחירים, למה המוצר זול? למה המוצר יקר? מה קובע את מחיר המוצר? בחירת מטפל, בחירת מאמן, בחירת פסיכולוג, בחירת יועץ, ניהול משא ומתן, ניהול רכש, איך לרכוש מוצרים בזול? הנחה, לבקש הנחה, לתת הנחה, אחריות על מוצר, אין ארוחות חינם, אין מתנות חינם, מוצר זול, מוצר יקר, מה שבזול עולה ביוקר? איך לבחור נותן שירות? הזול הוא יקר, היקר הוא הזול, האם הזול הוא היקר? האם היקר הוא הזול? איך לתמחר מוצר? תמחור מוצרים, אם תקנה בזול תשלם ביוקר, איך הנחה משפיעה על ... למישהו לתת לך הנחה? איך לגרום לנותן שירות לתת לך הנחה? איך לקבל הנחה? למכור בזול, למכור ביוקר, המוצר יקר לי, התנגדויות מכירה, התנגדויות לקוח, איך לבחור ספק שירותים? איך לגרום לנותן שירות להתייחס אליך יפה? איך לגרום לנותן שירות ...
השכל של החכם האמיתי - יהלומים - מי מבין ביהלומים? ולמי מגיעים היהלומים?
... ורוב בני העולם, לא יודעים להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית נוצצת ופשוטה, שהיא רק נראית כמו יהלום יקר. וגם מי שכן מבין ביהלומים וכן יודע להבדיל בין יהלום אמיתי, לבין זכוכית פשוטה, הרי שגם הוא לא תמיד יודע להבדיל בין יהלום יוקרתי לבין יהלום פשוט. וישנם יהלומים יקרים מאוד , שכלפי חוץ הם נראים כזכוכית פשוטה וכאבן פשוטה, למרות שמצד האמת היהלומים האלו יקרים מאוד. וגם אם האדם מבין שיש מולו יהלום, הרי שלפעמים הוא ממעיט בערכו של היהלום, והוא לא מבין באמת את ערכו האמיתי של היהלום. וכדי ... כך צריך ללכת למומחים מיוחדים, שהם מבינים גדולים ביהלומים, והם יודעים להבדיל בין יהלום פשוט לבין יהלום יקר ומיוחד. וככל שהיהלום יקר יותר וייחודי יותר, כך פחות יהלומנים מסוגלים להעריך את השווי של היהלום, וכך כמות האנשים בעולם שמסוגלים להעריך את שווי היהלום הזה ... לקנות יהלומים, ואין ביכולתם לקנות יהלומים. ואדם עשיר יכול להרשות לקנות לעצמו יהלומים. אבל יש יהלומים יקרים ככ, שלא הרבה אנשים בעולם יכולים להרשות לעצמם לקנות את היהלום הזה. ויש יהלום ככ יקר, שאף אחד בעולם לא יכול להעריך את הערך האמיתי שלו. משום, שכדי להעריך את הערך של משהו, לשם כך הוא צריך להיות בר השוואה לדברים אחרים. ... מכוערת. אבל אלו שראויים ליהנות מהיהלום הזה, הם יודעים לזהות שמאחורי הכיעור החיצוני, יש כאן יהלום מאוד יקר. וככל שהאדם יודע לזהות את היהלום היקר טוב יותר, למרות הכיעור החיצוני שלו, כך בעל היהלום הזה, מנקה עוד קצת את היהלום הזה, ומציג ...
הסוד של חינוך ילדים - מהו הסוד של חינוך ילדים שאותו *לא* יודעים *כל* המחנכים בעולם?
... לשרוד בעולם בלי חינוך כלשהו. ואפילו בעלי החיים, גם הם מקבלים חינוך כלשהו, לדעת להיזהר מבעלי חיים טורפים וכיוב. ואם הילד לא יקבל כל חינוך, הרי שהוא לא ישרוד כלל בעולם. אבל לחינוך הזה יש מחיר גבוה ואמיתי , והוא שמצד האמת הוא פוגע בילד מבחינה רגשית, בכך שהוא בעצם מכניס את הילד לסוג של בית כלא חברתי והתנהגותי. ואחכ שהילד ...
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
כסף קונה פחד וחרדה - מה כסף לא יכול לקנות? למה כסף יוצר חרדות?
... עדיף להיות חסר כל, כמו הומלס או תינוק, כדי לא לפחד מאובדן? שאלה טבעית שעולה היא: אולי עדיף לחיות כמו הומלס, שאין לו שום דבר לאבד? אכן, להומלס אין את אותה דאגה לאובדן דבר יקר ערך, כי מלכתחילה אין לו מה להפסיד. אך החוויה הכללית שלו עשויה להיות של חיסרון - לפחות במבט חיצוני, ויכול להיות שזה לא באמת פותר את הבעיה הרגשית, כי אולי הוא מתמודד עם קשיים ...
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
התייעלות בעבודה - איך להתייעל ולחשוב נכון יותר?
... עדיף לחשוב יותר מאשר לפעול? במקום למהר לבצע פעולות, עדיף להקדיש יותר זמן לחשיבה ולהבנה. יש אנשים שמעדיפים לפעול באופן מיידי, אך בכך הם מבזבזים זמן יקר על פעולות לא נחוצות. אם משקיעים זמן במחשבה ובניתוח המצב, ניתן לחסוך זמן רב בעבודה, וגם בפרויקטים עתידיים יהיה קל יותר להתמודד עם בעיות דומות. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על חרדת מכירה, חרדת מטפלים, איך הרצון להשתפר יוצר קושי למכור את עצמך? איך למכור מוצר פגום? איך למכור מוצר גרוע? איך למכור מוצר יקר? למה קשה לי למכור את עצמי? למה אין לי חשק למכור? למה אני לא מאמין במוצר שלי? למה אני לא מאמין בעצמי?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה המוצר יקר?, למה העולם קיים? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם באמת הכל לטובה? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם לדומם יש תודעה? איך להיות מאושר? האם יש או אין אלוהים? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע בעולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם ועוד...

שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה המוצר יקר?, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? דיכאון? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפרש חלומות? איך להתמודד עם גירושין? איך להצליח בראיון עבודה? איך לקבל החלטות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לשפר את הזיכרון? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לעסקים, מאמן אישי לאורח חיים בריא, מטפל אישי מומלץ בתחום למה המוצר יקר - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 18_07_2025 השעה 19:34:54 - wesi1