... לכן, על ההורים להימנע מהצבת דרישות מיותרות, ולהגדיר מראש רק את הגבולות החיוניים שהם מוכנים להתעקש עליהם. מה עושים כשהילד לא מקשיב לגבולות? כאשר הילד לא מקשיב, ההורה צריך לבדוק מחדש את עצמו. פעמים רבות הבעיה היא לא אצל הילד אלא אצל ההורה שהציב את הגבולות ... בחוק נוקשה. ברגע שהגבול הוא מחויב, ההורה צריך להיות מוכן להתמודד עם ההשלכות אם הגבול לא יכובד. איך להגיב כשילד לא מקשיב לגבולות? כאשר הילד מפר גבול, הדבר לא בהכרח נובע מהילד עצמו, אלא פעמים רבות מהורה שהציב גבולות בצורה לא ...
... שכדי להיות מאושרת עליך לעשות X דברים היית עושה את זה. לכן למשל הורה שיש לו בעיה עם הילדים, והילד לא מקשיב לו, מה היא הדרך, תתעסק עם ההבנה של הילד, אם הילד יבין הוא יתנהג בהתאם, אם הוא לא יבין ...
... בבעיות ההתנהגות הקטנות של הילד כבר בהתחלה, כשעוד אפשר בקלות למנוע את ההחמרה. הורים צריכים לטפל כבר במקרים הראשונים שהילד לא מקשיב או לא משתף פעולה, כי אז קל יותר למנוע את התפתחות ההתנהגות ההרסנית בהמשך. מדוע אנשים מחכים למצב קיצון ...
...את עצמו לכבשן האש מאשר לספוג עלבון חברתי. אליעד מסביר שפחד זה הוא תוצר של תפיסה מוטעית של האדם לגבי החשיבות של כבודו בעיני אחרים. ככל שהכבוד העצמי של האדם תלוי פחות במה שחושבים עליו אחרים, כך החרדה החברתית שלו תפחת. סיכום הגישה המעשית של אליעד כהן לטיפול בחרדה חברתית לסיכום, אליעד כהן מציע תהליך טיפולי מפורט שבו החרדה החברתית מתפרקת לגורמים מדויקים, האדם לומד להפריד בין עובדות לפרשנויות, ובכך מזהה את המקור האמיתי של הפחד. האדם לומד גם להגיע למצב נפשי שבו הוא משוחרר מתלות במה שאחרים חושבים עליו,...
...עושה, אפילו הקטנה ביותר, כרוכה בעלות אלטרנטיבית כלשהי. מהי הדוגמה של שודדים ומה המשמעות שלה בניתוח עלות - תועלת? אליעד נותן דוגמה מוחשית שבה אדם רואה כסף ברחוב, אבל לא מרים אותו כי יש שודדים שרודפים אחריו. המשמעות כאן היא ברורה: במצב כזה העלות של עצירה כדי להרים את הכסף (סיכון חיים או פגיעה פיזית) היא כה גבוהה שהתועלת מהכסף עצמו זניחה לחלוטין. המשמעות הרחבה יותר של דוגמה זו היא שכל פעולה שאנו עושים נמדדת ביחס לתועלת שהיא מביאה לנו, בניכוי העלות האלטרנטיבית והנזק האפשרי הנלווה אליה. האם קיימת עלות...
...בכיתה א לא ידעתי לקרוא, וכעת אני יודע, אליעד שואל: כיצד אתה יודע שלא ידעת אז? אולי כן ידעת ושכחת, ואולי אתה רק זוכר עכשיו דברים באופן שגוי? כל עוד אינך בטוח לחלוטין בעובדות, גם התהליך שתיארת אינו ודאי. לדוגמה, כאשר אדם מספר שלמד שפה מסוימת, כמו אנגלית, הוא טוען שפעם הוא לא ידע אנגלית וכעת הוא יודע. אליעד מאתגר את הטענה הזו ומבקש לבדוק: האם באמת לא ידעת אנגלית בעבר? איך אתה בטוח בכך? אולי כן ידעת ושכחת, ואולי מה שאתה זוכר זו רק תחושה או זיכרון מעוות? לכן, כל הטענות על תהליך למידה חייבות להיות מבוססות...
...מדי. אבל אם מתחילים בשאלה פשוטה וקצרה כמו מה שלומך?, האדם יכול לענות בקצרה, ומכאן קל יותר להמשיך לשאלות נוספות ולתת לו להיפתח בקצב שלו. הסיבה שבגללה תשובות חלקיות אינן מספיקות אליעד כהן מציין כי התשובות שהציעו התלמידים הן חלקיות, משום שהן נכונות רק במקרים ספציפיים. הוא מדגיש כי התשובה המדויקת חייבת להיות כללית ומקיפה, וכזו שנכונה לכל המצבים. במקרה הזה, התשובה הנכונה תמיד היא שיש אנשים שלמרות הרצון לפתח איתם שיחה, כדאי להתחיל דווקא בשאלה סגורה יותר, כדי לא להרתיע או לגרום להם להיסגר מיד בתחילת השיחה...
...עדיפות למועמד עם ניסיון פוליטי, גם אם הניסיון שלו כולל כישלונות, או להעדיף מועמד חדש וחסר ניסיון. האם ניסיון קודם של פוליטיקאי חשוב להצבעה בבחירות? אליעד מסביר שכאשר אנשים מתלבטים אם להצביע שוב למועמד שהיה בעבר בשלטון, הטענה העיקרית בעד המועמד היא שיש לו ניסיון קודם ולכן הוא יכול להצליח יותר בקלות. אך מצד שני, יש טענה שאומרת שאותו ניסיון הוא ניסיון גרוע, משום שהפוליטיקאי לא הצליח לממש את ההבטחות שלו בעבר. לדוגמה, הוא מציג מצב שבו פוליטיקאי הבטיח שוב ושוב להוריד את מחירי הדיור, אך בפועל לא הצליח...
...כי זה מישהו מסוים כי אם זה היה לגמרי בלי תנאים אז למה דווקא אותו את מבינה, עכשיו לכן יש פה בעיה כי אם את תגידי לעצמך טוב אני יאהב אותו עם תנאים אז למה אני איתו את כולם אני אוהבת עם תנאים ואם את תגידי לעצמך אוקי אז אני יאהב אותו עם תנאים וזהו אבל את כולם את אוהבת עם תנאים אז כאילו מה יש בו מיוחד לכן כל הקטע של זוגיות שזה דבר והיפוכו, מצד אחד את מנסה לאהוב אותו בלי תנאים מצד שני את יודעת שזה עם תנאים, עכשיו אז מה מיוחד בו שאין באחרים שבאופן יחסי אותו את משתדלת לדון יותר לכף זכות. מה זה אומר, זה אומר...
...ועד המילה האחרונה, ולאחר מכן חזרו על כך שוב ושוב. אתם תגלו שככל שתמשיכו לחזור על הטקסט פעמים רבות יותר, כך תזכרו אותו טוב יותר, עד שבסופו של דבר תדעו אותו בעל פה מבלי להתאמץ. הסיכום: מה לא לעשות? לא צריך לנסות לזכור בכוח, לא צריך לעצור ולהתמקד בכל חלק קטן של הטקסט, ולא לנתח או לקפוץ ממקום למקום. כל מה שצריך לעשות זה פשוט לקרוא את הטקסט, בלי לעצור, ולחזור על כך שוב ושוב. המוח יזכור את זה לבד, הודות לחזרתיות. איך לזכור טקסט בעל פה? איך לשנן טקסטים? שיטות לשיפור יכולות הזיכרון? איך ללמוד טקסט בעל פה...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: למה הילד לא מקשיב?, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם גירושין? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשנות תכונות אופי? איך לעשות יותר כסף? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך ועוד...
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: למה הילד לא מקשיב?, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? למה העולם קיים? למה יש רע בעולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להצלחה, מטפל רוחני, מאמן אישי רוחני בנושאי למה הילד לא מקשיב - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331