אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמפתיה ושכנוע, אמפתיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפתיה? איך לגלות אמפתיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
אמפתיה ושכנוע, אמפתיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפתיה? איך לגלות אמפתיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפתיה? להסביר למישהו את עצמו
איך לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו בשיחה?

כאשר אנשים מתווכחים או מנהלים דיון, לעיתים קרובות הם נתקעים במעגל אינסופי של חזרות על הטענות שלהם. אליעד כהן מסביר, שהסיבה המרכזית לכך שמישהו חוזר שוב ושוב על דעתו, היא שהוא חושב שהצד השני עדיין לא הבין אותו כראוי. כדי לעצור את המעגל הזה וליצור התקדמות בדיון, חייבים להשתמש בטכניקה של אמפתיה - לא מתוך רצון להסכים או לשכנע מיד, אלא במטרה לגרום לאדם השני להרגיש שהבינו אותו באופן מלא ומדויק.

לדוגמה, אם אדם מסביר את עצמו במשך 20 משפטים, לא מספיק לומר לו "הבנתי אותך" בשניים - שלושה משפטים, כי אז האדם עשוי לחשוב שלא באמת הקשבתם, אלא רק ניסיתם לסמן "וי" ולהמשיך הלאה. לעומת זאת, אם הוא הסביר ב - 20 משפטים, ואתם מסבירים בחזרה את דעתו ביותר משפטים ממה שהוא עצמו השתמש, אז הוא ירגיש שהקשבתם באמת ושבאמת הבנתם אותו.

הדבר דומה להתמודדות עם אנשים במצבים של הפרעות נפשיות ("משוגעים"). כאשר משוגע אומר שרודפים אחריו, התגובה הטבעית של רוב המטפלים היא לנסות להפריך זאת. אולם, הדרך האפקטיבית יותר היא להפגין אמפתיה מלאה - לשאול אותו ולבקש שיסביר בדיוק את מה שהוא חושב, עד שירגיש שהבנתם אותו באופן מושלם. רק אז הוא יהיה פתוח לשמוע דעות אחרות או לשקול את ההיגיון שלו מחדש.

איך נכון להציג לאדם את הטענה שלו כדי שירגיש שהבנת אותו?

אליעד כהן מציין כי המטרה המרכזית בהצגת הטענה של האחר אינה לשכנע אותו מיד בצדקתך, אלא לגרום לו להיות בטוח לחלוטין שהבנת את נקודת מבטו. כדי לעשות זאת נכון, צריך לשקף לו את טענתו באופן מפורט ועמוק יותר ממה שהוא הציג בעצמו. יש להציג את הטענה שלו עם כל ההנחות היסודיות שלה, ואף להרחיב ולהוסיף דוגמאות או הסברים שיגרמו לו להרגיש שהבנת אותו לעומק.

לדוגמה, כאשר מישהו מתווכח איתכם וטוען טענה, במקום להגיב מיד אם הוא צודק או טועה, חשוב לעצור ולהסביר לו: "תן לי רגע לראות אם הבנתי אותך נכון, " ואז לחזור על הטענה שלו בצורה מורחבת ומפורטת. השיטה הזו מייצרת אצלו תחושת הבנה ואמון, כך שהוא יכול להירגע ולהיות פתוח יותר להקשבה לטענות שלכם בהמשך.

מדוע אנשים חוזרים שוב ושוב על הטענות שלהם?

הסיבה לכך שמישהו חוזר על טענותיו שוב ושוב בדיון, לפי אליעד כהן, היא לרוב תחושה שלא הבינו אותו כראוי. כאשר הוא אומר את דבריו, ובראש שלו קיימת ההרגשה שאתם לא מבינים או לא מקשיבים באמת, הוא ינסה להסביר שוב ושוב עד שירגיש שהמסר נקלט באופן מלא. כדי להפסיק את המעגל הזה, יש לתת לו תחושת ביטחון מלאה שהקשבתם והבנתם אותו עד הסוף.

אם מישהו חוזר על הטענה למרות שכבר אמרתם שהבנתם, הדבר מעיד על כך שהוא לא באמת מאמין שהבנתם אותו עד הסוף. לכן, לפני שניגשים להסביר את עמדתכם, חייבים לשקף לו שוב, לפרט יותר ולהדגיש באופן מיוחד את הנקודות שהוא כנראה מרגיש שלא קלטתם.

איך לזהות נקודות חולשה בטענה של האחר בלי לתקוף אותו ישירות?

כדי להצביע בעדינות על נקודות חולשה בטענה של מישהו, אליעד כהן ממליץ לא להתמקד ישירות בלהגיד לו "אתה טועה". במקום זאת, עדיף לעזור לו להבין את עצמו יותר לעומק. אנשים רבים לא מבינים במלואה את הטענה שלהם עצמה, ולכן הדרך הטובה ביותר להראות להם שמשהו לא מסתדר בהיגיון שלהם, היא לבקש מהם להסביר ולהרחיב את דבריהם שוב ושוב, עד שהם עצמם יתחילו לראות סתירות פנימיות בתוך הדברים שאמרו.

לדוגמה, אם מישהו טוען טענה סותרת, כדאי לשאול אותו שאלות על ההנחות היסודיות שלו...
איך לטפל במשוגעים? תקשורת בין אישית, שיטות ליצירת הסכמה, איך להתווכח נכון? איך לנצח בוויכוח? איך לנצח בדיבייטינג? איך לגרום למישהו לחשוב שאתה צודק? איך לשכנע מישהו להסכים איתך? מתי לא לגלות אמפתיה? הבעת הזדהות, טיפים לניהול שיחה, טיפים לויכוח, איך לשכנע אותה שאתה צודק? איך לשכנע אותו שאת צודקת? למה היא לא מסכימה איתי? למה הוא לא מסכים איתי? למה הוא חושב שאני טועה? למה הוא לא מבין אותי? הדרכת מטפלים, הדרכת הורים, הדרכת אנשי מכירות, איך לנהל שיחה משכנעת?
טענות לגרום למישהו לחשוב עד הסוף לגרום לגבר להסביר להשתמש בטכניקה חולי נפש להסביר את עצמי נקודת מבט תקשורת בין אישית מחלות נפשיות איך לגלות אמפתיה איך לגרום לה להסכים איתך איך לגרום לו להסכים איתך איך לגרום למישהו להסכים איך לגרום למישהו להסכים איתך איך לגרום למישהו לחשוב איך לגרום למישהי לחשוב איך ליצור הסכמה איך לנהל איך לנהל דיון איך לנהל דיונים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו להסכים איתך אמפתיה אמפתיה ויצירת הסכמה אמפתיה ושכנוע אמפתיות הסבר הסברים הסכמה חשוב לגלות אמפתיה יצירת הסכמה לגלות לגלות אמפתיה לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה להסכים איתך לגרום לה לחשוב לגרום לו להסכים איתך לגרום לו לחשוב לגרום למישהו להסכים לגרום למישהו להסכים איתך לגרום למישהו לחשוב לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו לגרום למישהי לחשוב להסביר להסביר למישהו להסביר למישהו את עצמו להסכים להסכים איתך לחשוב לחשוב שהבנת ליצור ליצור הסכמה למה חשוב לגלות אמפתיה למה לגלות אמפתיה לנהל לנהל דיון לנהל דיונים לנהל פגישה לנהל פגישות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להסכים לשכנע מישהו להסכים איתך לשכנע מישהו לחשוב מישהו להסכים איתך מנהל ניהול ניהול דיון ניהול דיונים ניהול פגישה ניהול פגישות שכנוע
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
איך להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם אנשים?
... להעביר ביקורת? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך להסביר לילד שהוא טועה? הדרכת הורים, איך לטפל במחלות נפשיות? איך לגרום למישהו להקשיב לביקורת שלך? איך לעזור למישהו לראות שהוא טועה? איך לדבר עם ... את הטעות שלו. חשוב להיכנס איתו לתהליך של חיפוש האמת, לא מתוך מטרה להוכיח לו שהוא טועה, אלא מתוך רצון לעזור לו לגלות מה נכון. מדוע זו טעות לחשוב שהאדם השני טועה? אחת הטעויות הגדולות ביותר היא ... ולא פוגעני, הסיכוי שהוא יהיה מוכן להקשיב לך גדול בהרבה. חשוב תמיד לזכור שבסופו של דבר, אתה רוצה לעזור לו לגלות את האמת, לא לנצח אותו או להוכיח לו משהו. איך לדבר עם ילדים שלא מוכנים ... בלי לפגוע באדם השני היא לא להגיד לו ישירות שהוא טועה, אלא לנסות להבין יחד איתו מדוע הוא חושב כך. המטרה היא ליצור דו - שיח שבו אתה לא נמצא בעמדה מתנשאת או תוקפנית, אלא מתוך רצון אמיתי ... השני לא מרגיש מאוים או מותקף. באופן כזה יש סיכוי אמיתי להקשבה ולהבנה הדדית. איך להסביר ביקורת בלי לפגוע? איך להסביר למישהו שהוא טועה? איך לעזור לאדם להקשיב לביקורת? איך לדבר עם ילדים שלא מקשיבים? ...
איך להגיע לאמת? איך לדעת מהי האמת? איך המוח יודע מהי האמת? איך המוח חושב? איך להסביר למישהו מהי האמת? איך אני יודע מה האמת? אני לדעת שמשהו הוא האמת, איך לדעת אם יש הבדל בין יש לאין? איך לצאת מהשכל?
איך להגיע לאמת? איך לדעת מהי האמת? איך המוח יודע מהי האמת? איך המוח חושב? איך להסביר למישהו מהי האמת? איך אני יודע מה האמת? אני לדעת שמשהו הוא האמת, איך לדעת אם יש הבדל בין יש לאין? איך לצאת מהשכל?
... להגיע לאמת? איך לדעת מהי האמת? איך המוח יודע מהי האמת? איך המוח חושב? איך להסביר למישהו מהי האמת? איך אני יודע מה האמת? אני לדעת שמשהו הוא האמת, איך לדעת אם יש הבדל בין ... בחלל ובזמן. כל בני האדם מסכימים, לפחות באופן בסיסי, שדברים יכולים להיות נוכחים או לא נוכחים. אליעד מסביר זאת בכך שההסכמה הזו היא טבעית לכל אדם, גם אם ישנם חוקים חקוקים או דתיים שמשפיעים על הבנת המושגים. ... מה הוא זוכר, מה הוא רואה. לפעמים, מה שחשוב הוא לא להוכיח את האמת באופן ישיר, אלא להבין את מערכת האמיתות של כל אדם ולהסכים על העובדות הבסיסיות. למשל, ישנו מכשיר שנקרא טלפון, והתהליך של ללחוץ על כפתור ...
איך להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע
... להעיר הערות? איך לגרום למישהו לא לחזור על טעויות? איך לגרום לעובד לא לטעות שוב? איך להסביר למישהו את ההיגיון? איך להסביר למישהו משהו? איך ללמד מישהו משהו? איך לגרום למישהו לא לטעות? איך למנוע טעויות? לנהל אנשים, הסברה ושכנוע איך להסביר למישהו את ההיגיון שמאחורי ההערות? כאשר מישהו עושה טעות, הנטייה הראשונית של רבים היא פשוט להגיד לו ישירות מה לעשות או לא לעשות. לדוגמה, לומר לו: אל תעשה ... ועם המסקנות שאליהן הגעתם. אליעד מדגיש שחשוב מאוד לקבל הסכמה של האדם להיגיון שהסברתם, אף שזה לא תמיד חובה. ככל שהאדם יסכים ויבין את ההיגיון שלכם, כך תפחת הסבירות שהוא ימשיך לעשות טעויות חוזרות בעתיד. מה ... שהוא ימנע מכך בעתיד גבוה יותר. איך לוודא שהאדם הבין והסכים עם ההסבר שלנו? אליעד מציע תהליך מעמיק שבו אחרי הסבר ההיגיון, אתם גם מבקשים משוב מהאדם: לוודא שהוא מבין מה הוסבר לו ולשאול אותו ישירות: מה הבנת? ... לו קשה מאוד להסביר אותו לאחרים. לכן חשוב שקודם כל המנהל או האדם שמעיר את ההערה יהיה ברור לגבי ההיגיון של עצמו ויצליח להסביר אותו בקלות ובבהירות. כאשר ההיגיון מובן לשני הצדדים, התוצאה תהיה ברורה ... מאחורי ההוראות? איך ללמד מישהו משהו בצורה נכונה? ניהול נכון של עובדים איך לגרום לאנשים להקשיב לך? ...
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
התמודדות עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה, להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע
... עם חוסר הסכמה, איך ליצור הסכמה? טיפול בהתנגדויות, אסטרטגיה ליצירת הסכמה , להראות למישהו שהוא טועה, להראות למישהו שאתה צודק, לנצח בויכוח, ניהול משא ומתן, שכנוע מהן שלוש הדרכים המרכזיות להתמודד עם טענה מנוגדת? כשאדם ... בחוץ לפני שעתיים והיה שמש, אך למעשה כרגע לילה. בגישה זו אנחנו שומרים על אמפתיה, אך מסבירים למה הטענה עדיין שגויה. כיצד פועלת הגישה ... המתאימה תלויה במטרה שלנו: אם אנחנו רוצים לשמור על יחסים טובים ולהגיע להסכמה, נבחר בגישה השנייה או השלישית, שבהן אנחנו לא שוללים את ... להראות לו שהוא טועה באופן מוחלט, נבחר בגישה הראשונה. שימוש בגישות לשם יצירת הסכמה או הוכחת טעות במצבים שבהם המטרה היא להגיע להסכמה, נעדיף את הגישות שבהן יש הכרה מסוימת בטענות הצד השני. ... ונדגיש את חוסר ההיגיון בטענותיו. אם המטרה היא לשמור על הרמוניה ולהגיע להסכמה, נבחר בגישה השנייה או השלישית, בהתאם למקרה. טכניקות שכנוע נוספות כלים בתקשורת בין אישית הבנת הפרספקטיבה של הצד ... מורכבים למה לפעמים חשוב להראות לאדם שהוא טועה ולפעמים חשוב רק להגיע להסכמה? שאלה: מדוע בכלל קיימת הבחנה בין מצב שבו אנו רוצים ... מתעקש שעכשיו יום בעוד ברור לנו שכרגע לילה. יש מצבים שבהם הדגש שלנו הוא לשכנע אותו שהעמדה שלנו נכונה וליצור הסכמה משותפת, בלי לגרום לו לתחושת השפלה או לזעזע אותו. כלומר, המטרה היא לגשר בין ... שונה: במקרה הראשון, אין לנו עניין להוכיח לו שהוא טועה לגמרי, אלא רק לגרום לו להסכים, במקרה השני, אנו רוצים שהוא יבין שטעה ... לילה. במילים אחרות, בגישה זו מוכיחים לו שהוא טועה, אך שומרים על סוג של אמפתיה או התייחסות חיובית לדרך החשיבה שלו. אפשר אפילו להגיד: ... אומרים: אתה צודק בנסיבות אחרות. זה מונע ממנו לחוש שהוא לגמרי טעה ועוזר ליצירת הסכמה ותחושת הרמוניה. יחד עם זאת, אם הצד השני מתעקש לטעון ... אבל זה לא תואם למציאות. מתי נרצה להשתמש בכל גישה וכיצד לשלב בין הרצון להסכים לרצון להראות שהאחר טועה? שאלה: איך יודעים באיזו משתי ... רוצים שיבין שהוא טועה? תשובה: כאשר המטרה שלנו היא להגיע להבנה משותפת וליצור תחושה חיובית בין הצדדים, נשתמש בגישה של אתה צודק, אבל ... נכון לשום מצב שמעניין אותנו כרגע. בנוסף, אם חשוב לנו שהוא ירגיש איזושהי הסכמה בסיסית והערכה לדרך החשיבה שלו, גם כן נתמקד בגישה ... או השלישית. זה שימושי מאוד במקרים שיש אינטרס לשמור על יחסים טובים או לא לגרום למישהו להיפגע או להתבצר בעמדה שלו. דוגמה נוספת היא שדדו ... עליו. ולפעמים נעדיף להגיד, אתה צודק, רק שזה לא חל כרגע כאן. טכניקות שכנוע נוספות כלים בתקשורת בין אישית הבנת הפרספקטיבה של הצד ... אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של טיפול בהתנגדויות משא ומתן, מנסים לשכנע מישהו להסכים למשהו ויכוח בין אנשים ובגדול מי שיבדוק יראה שיש ... איך אפשר להתמודד ברמה הלוגית שלוש דרכים אפשר להתמודד עם מישהו שלא מסכים איתך ואתה רוצה שהוא יסכים איתך, מישהו אומר לך עכשיו יום אתה רוצה להגיד לו לא נכון ... שאין לנו עניין להראות לו שהוא טועה יש לנו עניין להראות לו שאנחנו צודקים ליצור איתו הסכמה. עכשיו בהנחה שאנחנו רוצים להראות לבן אדם שהוא טועה אז ... לנו עניין בלהראות לו שהוא טועה יש לנו עניין בלהראות לו שאנחנו צודקים וליצור איתו
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP
... למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, איך לא למכור ללקוח? טעויות במכירה, יצירת הסכמה עם לקוח, לגרום למישהו להסכים, איך ליצור הסכמה? איך למנוע התנגדות? הסכמה גדולה, הסכמה קטנה, NLP מהן הטעויות השכיחות במכירות וכיצד למנוע התנגדות מצד ... מוצר, הוא שואף לכך שהלקוח יסכים לרכוש אותו. אך קורה לעיתים שהלקוח יגיב בהכחשה או התנגדות, דבר אשר יכול להוביל לקונפליקט מיותר. הטעויות מתרחשות כאשר המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה מהלקוח על כל פרטי העסקה מבלי לשים דגש על הסכמות קטנות שיכולות להוביל להסכמה הכוללת. לדוגמה, אם אדם מעוניין לרכוש דירה, הוא עשוי להסכים לכל פרט של העסקה רק לאחר הסכמות קטנות על דברים בסיסיים כמו סוג הדירה, קומה ומיקום. אם המוכר ינסה להשיג הסכמה על כל הפרטים לפני שהלקוח הסכים להסכמות הקטנות, התוצאה תהיה לרוב התנגדות. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה מתארת את מצב שבו הלקוח מסכים לכל פרט בעסקה. לדוגמה, לקוח שמעוניין לרכוש דירה מסוימת יסכים לכל פרט בנוגע לדירה הזו, כמו הקומה, המיקום, מחיר הדירה ועוד. מצד שני, הסכמה חלקית מתארת את הסכמות חלקיות של הלקוח על פרטים ספציפיים בעסקה. למשל, הלקוח עשוי להסכים לרכוש דירה בבניין מסוים, אך עדיין לא להחליט על הקומה או על המיקום המדויק של הדירה בתוך הבניין. המוכר לעיתים מנסה להשיג הסכמה מלאה מיד עם תחילת השיחה, אך זו טעות קריטית. מה שצריך להיעשות הוא להתחיל בהשגת הסכמות חלקיות, כלומר, להתמקד קודם כל בהסכמות על פרטים קטנים כמו סוג הדירה או מיקום הבניין. לאחר מכן, אפשר להתקדם בהדרגה לעבר הסכמה מלאה, כך שהתהליך יוכל להתקדם בצורה טבעית ולמנוע התנגדות מצידו של הלקוח. כיצד למנוע התנגדות בעסקה? כשהלקוח מסכים על פרטים קטנים קודם כל, הדרך להגעה להסכמה מלאה הופכת לפשוטה יותר. אם, לעומת זאת, מתחילים לשאול את הלקוח על כל העסקה או מציעים לו את כל המוצר מיידית, עלול להיווצר קונפליקט ולגרום לו להימנע מלקבל את ההצעה. אם הלקוח אומר שהוא לא מעוניין במוצר, חשוב להבין היכן יש חוסר הסכמה בין המוכר ללקוח. במקום לשאול למה? יש לבדוק אילו הסכמות קטנות הלקוח לא הסכים להן, ולוודא שהלקוח מסכים להן קודם כל. לעיתים, ההסכמות הקטנות והבסיסיות הן אלו שמונעות את ההסכמה הגדולה. אם המוכר מזהה היכן קיימת התנגדות על ההסכמות הקטנות, הוא יכול להתחיל להתמקד בהן ולהפוך את השיחה לפורה יותר. מה עושים כאשר הלקוח לא מסכים? אם הלקוח לא מסכים להסכמה הגדולה, יש לבדוק אם הוא מסכים עם ההסכמות הקטנות ביותר. אם כן, ניתן ... הלקוח מבלי צורך בכך. כשמוכר מנסה למכור מוצר, בסופו של דבר הוא רוצה שהלקוח יסכים לקנות אותו, אך לעיתים נגרם קונפליקט כאשר הלקוח לא מסכים. לעיתים, המוכר מנסה להשיג הסכמה מלאה של הלקוח לפני שהוא מגיע להסכמות קטנות ובסיסיות. טעות זו גורמת להתנגדות של הלקוח, ומובילה לסיבוכים בהמשך. מהי הסכמה מלאה והסכמה חלקית? הסכמה מלאה היא כאשר הלקוח מסכים לכל פרט ופרט בנוגע לעסקה. לדוגמה, כאשר לקוח מעוניין לרכוש דירה, ההסכמה המלאה תהיה כאשר הוא מסכים לכל פרט: סוג הדירה, קומה, מיקום ועוד. הסכמה חלקית, מצד שני, היא כאשר הלקוח מסכים על חלק מהפרטים, אך לא על כולם. ...
איך לשלוט על המלאכים? איך להיות אלוהים? איך לשלוט בדברים? איך לשלוט במציאות? איך לנהל דיון? איך להבין דברים? איך לנתח דברים? איך להבין חוקיות? ליקוטי מוהרן ח"ב א
איך לשלוט על המלאכים? איך להיות אלוהים? איך לשלוט בדברים? איך לשלוט במציאות? איך לנהל דיון? איך להבין דברים? איך לנתח דברים? איך להבין חוקיות? ליקוטי מוהרן ח"ב א
... לשלוט על המלאכים? איך להיות אלוהים? איך לשלוט בדברים? איך לשלוט במציאות? איך לנהל דיון? איך להבין דברים? איך לנתח דברים? איך להבין חוקיות? ליקוטי מוהרן חב א מהי הדרך לשלוט במלאכים ולנהל את המציאות? הרצאה של אליעד כהן עוסקת בנושאים רוחניים עמוקים, ומתמקדת ביכולת של האדם לשלוט ... הפנימיים והתגברות על תאוות הגשמיות. שליטה במלאכים? תודעה ומציאות תהליכים רוחניים חוקיות פנימית רבי נחמן מברסלב מהי הדרך לשלוט במלאכים ולנהל את המציאות? בהרצאה, אליעד כהן עוסק ביכולת של האדם לשלוט במציאות, דרך שליטה במלאכים, תוך ...
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
איך לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים
... לנהל דיון? איך מנהלים דיון? מערכות יחסים, לברר הנחות יסוד, סיעור מוחות, ניהול קונפליקטים, לפתור קונפליקטים איך לנהל דיון אפקטיבי בלי ליפול למלכודות? אליעד כהן מסביר כיצד לנהל דיון בצורה יעילה שתוביל לתוצאות ברורות במקום להתעסק בוויכוחים חסרי משמעות. הוא מבהיר שהטעות הנפוצה בדיונים היא לקפוץ ... לפי אליעד, רוב האנשים מתחילים לענות מיד על שאלות לפני שהם מבררים את ההנחות שעליהן מבוססות השאלות עצמן. לדוגמה, הוא מזכיר דיון שהתנהל סביב השאלה: מה הדבר שבו זמנית לא חסר בו שום דבר ובכל זאת חסר בו משהו? האנשים בדיון מיד התחילו להציע פתרונות, אך אליעד מדגיש ... בסיס דיונים שלא הגדירו בהם מראש שום מושג. הוא מסביר שלכן הרבה החלטות הן לא הגיוניות ולא באמת משרתות את המטרה שאנשים רוצים להשיג. איך לנהל דיון מוצלח בלי בזבוז זמן? לפי אליעד, הדרך הנכונה לנהל דיון היא פשוטה מאוד: קודם כל להגדיר בבירור כל מושג שמשתמשים בו. לוודא שכולם מסכימים על ההגדרות האלה. רק אחר כך להתחיל ... ללמוד הרבה מדיונים לא יעילים, במיוחד על עצמנו ועל החשיבה שלנו. כאשר אדם מוצא את עצמו בדיון חסר תכלית, כדאי שישאל את עצמו: איפה אני מנהל בתוך עצמי דיונים כאלו, בהם אני מנסה לפתור בעיה בלי שהגדרתי אותה היטב מראש? אנשים נוטים לחפש פתרונות מהירים לבעיות פנימיות, ... מתבססים. רק כך אפשר להגיע לתובנות אמיתיות ופתרונות ברורים. מי שלא עושה זאת מסתכן בהמשך דיונים חסרי משמעות גם בתוכו וגם מול אחרים. איך לנהל דיון בצורה יעילה? למה חשוב להגדיר מושגים בדיון? ניהול קונפליקטים במערכות יחסים מהו דיון חסר משמעות? איך מבררים הנחות יסוד? כיצד לפתור סכסוכים? ...
לבקש ממישהו להגדיר, איך לנהל דיון? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? להבין את השאלה, רטוריקה, להתווכח עם אנשים, איך להבין דברים? תלוי בהגדרה, ריבוי משמעות, איך להגדיר דברים?
לבקש ממישהו להגדיר, איך לנהל דיון? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? להבין את השאלה, רטוריקה, להתווכח עם אנשים, איך להבין דברים? תלוי בהגדרה, ריבוי משמעות, איך להגדיר דברים?
... ממישהו להגדיר, איך לנהל דיון? איך לברר דברים? איך לנתח דברים? להבין את השאלה, רטוריקה, להתווכח עם אנשים, איך להבין דברים? תלוי בהגדרה, ריבוי ... בבקשת הגדרה: כאשר אדם מבקש הגדרה רק כדי להתחמק מלהשיב על השאלה. במקרים אלה, המבקש אינו באמת מעוניין בהגדרה, אלא רק רוצה ליצור בלבול או להתיש את השואל עד שיוותר. זה נפוץ במיוחד כאשר השואל לא באמת הפנה את השאלה באופן אישי, אלא המבקש להגדרה חושב בטעות ... לתת לו תשובה מדויקת. לדוגמה, אם מישהו מבקש הגדרה למילה תפוח, אפשר לשאול אותו: אתה מתכוון לפרי, או למשהו אחר בשם דומה? וכך לגרום לו להסביר למה בדיוק הוא מתכוון. כיצד נכון לגשת לשאלות מרובות משמעויות? אליעד כהן מציע כי כאשר נתקלים בשאלה שניתן לפרש אותה בכמה ... לכך כאשר מבקשים הגדרות במהלך דיון. לדבריו, לא צריך להתעקש על הגדרות מיותרות אם הן לא באמת נחוצות להבנת הנושא. כיצד נכון לנהל דיון ברור ויעיל? לסיכום, אליעד כהן ממליץ: להבין קודם כל את השאלה לפני שנותנים תשובה. להיות ערניים מתי הבקשה תגדיר לי היא ... חלופיות ולענות לפי כל אחת. להיות מודעים לכך שהגדרות אינן מוחלטות ולכן יש להשתמש בהן ככלי הבהרה ולא ככלי התחמקות. איך לנהל דיון? איך לברר משמעות של מילים? מתי לבקש הגדרה לשאלה? ריבוי משמעות בשאלות האם קיימות הגדרות מוחלטות? ...
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים
ניהול דיונים בפייסבוק, איך לנהל דיונים יעילים? איך לנהל דיון ביעילות? איך להתווכח בצורה יעילה? ויכוחים בפייסבוק, איך לנהל דיונים עם עצמך? טרולים חכמים, להתווכח עם אנשים טיפשים, איך להבין את עצמך? חכם יותר ממשוגעים איך לנהל דיון יעיל בפייסבוק? אליעד כהן מסביר כי רבים מהדיונים בפייסבוק מסתיימים ללא הסכמה או מסקנה ממשית, ומתאפיינים בעיקר בחילופי מהלומות, ויכוחים מתמשכים ואף חסימות הדדיות. לדבריו, דיון אמיתי מתקיים רק כאשר קיימת אי - הסכמה. אם שני הצדדים כבר מסכימים ביניהם, הדיון למעשה מיותר. מטרת הדיון, לפיכך, היא להגיע להסכמה כלשהי, הבנה או מסקנה משותפת, ולא רק להתנצח או להחליף מילים. אליעד ממליץ לנהל דיון בצורה יעילה באמצעות מספר עקרונות: לפני שמתחילים להגיב על דבריו של אדם אחר, כדאי תחילה לוודא ... מעשרות רעיונות שונים, המבלבלים את הצד השני. במקום זאת, מומלץ לפרק את הרעיונות הגדולים למספר רעיונות קטנים ולוודא תחילה שיש הסכמה על הדברים הבסיסיים ביותר. לדוגמה, אם מדברים על האם יש משמעות לחיים?, יש לפרק את השאלה ולבדוק קודם כל אם יש הסכמה על כך שבכלל קיימים חיים, ורק אז להתקדם לשאלות מורכבות יותר. לא להיכנס לדיונים על משפטים כלליים ומורכבים ... אלו מסתבכים במהירות והופכים ללא יעילים. יש לקחת משפטים גדולים ולפרק אותם למשפטים פשוטים יותר, לדון בהם שלב אחר שלב ולהגיע להסכמה בהדרגה. מה הקשר בין יכולת לנהל דיונים עם אחרים לבין ניהול דיון עם עצמך? אליעד כהן טוען שמי שלא מצליח לנהל דיונים בצורה יעילה עם אחרים, למעשה לא יודע לנהל דיון יעיל עם עצמו. הוא מציין שרוב האנשים חושבים שקל להם לדבר עם עצמם ושהבעיה תמיד נמצאת אצל הצד השני, אך האמת היא שאם קשה להם לנהל דיון עם אדם אחר - בוודאות יש להם בעיות דומות בדיון פנימי עם עצמם. לדבריו, בתוך כל אדם ישנם קולות פנימיים מנוגדים וקונפליקטים, שחלקם אפילו קשים יותר לניהול מאשר דיון עם אנשים אחרים. אם אדם לא יודע להגיע להסכמה בדיון חיצוני, הוא לא באמת יודע לנהל דיון פנימי באופן עמוק ויסודי. איך לנהל דיון עם עצמך באופן יעיל? אליעד מציין שכדי לנהל דיון פנימי יעיל, האדם צריך להיות מסוגל להקשיב לעצמו, להכיר בכל הקולות והסתירות הפנימיות שלו, ולנסות להבין את עצמו לעומק. כאשר מנהלים דיון עם אדם אחר, מתאמנים למעשה על יכולות אלו, כיוון שכשמישהו אחר שואל שאלות, הוא מלמד אותך לשאול שאלות פנימיות ביקורתיות יותר על עצמך. אדם שלא מסוגל לנהל דיון עם אחרים, גם לא ידע איך להקשיב לעומק לקולות פנימיים שבתוכו. איך להתמודד עם אנשים שלא מבינים ... לדבר איתם למעשה מוותר על ההזדמנות להתמודד עם קונפליקטים פנימיים קשים יותר. לכן, מומלץ דווקא להתעקש ולהמשיך בדיון עד להשגת הסכמה או הבנה עמוקה יותר. מה הבעיה העיקרית בדיונים בפייסבוק ואיך לפתור אותה? הבעיה המרכזית בדיונים בפייסבוק היא ... מתפזר ולא מבין באמת את הצד השני. אליעד מציע פתרון פשוט ופרקטי: לקחת כל משפט מורכב, לפרק אותו לחלקים קטנים ופשוטים יותר, ולהסכים עליהם שלב אחר שלב. למשל, אם מישהו כותב משפט כמו הזמן נצחי ואין משמעות לחיים, לפני שתתווכחו על זה, תבדקו קודם כל מה כל אחד חושב לגבי עצם המושג זמן, נצח, או משמעות לחיים בנפרד. כך, שלב אחרי שלב, ניתן להגיע להסכמה על דברים בסיסיים, ומשם להמשיך לרעיונות מורכבים יותר בצורה בהירה ומסודרת. סיכום ומסקנות כדי לנהל דיונים יעילים בפייסבוק או עם עצמך, צריך ללמוד להקשיב לעומק, לפרק רעיונות מורכבים לפשוטים, ולהגיע ... הדרגתיות. בנוסף, יש לנצל דיונים עם אנשים שקשה לך איתם כהזדמנות להתפתחות אישית והבנה עצמית עמוקה יותר. אם אינך מסוגל לנהל דיון יעיל עם אחרים, הדבר מעיד על קושי פנימי בניהול קונפליקטים אישיים עמוקים. איך ל
איך לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור
איך לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור
... לנהל דיון? איזה שאלה לשאול? איך לנסח שאלה? איזה מילים לבחור? דוגמה לניתוח שאלה, איך לדובב מישהו? איך לבקש הבהרה? להבין את המושגים של השאלה, איך להבין מישהו? איך להסביר את עצמך? ניהול דיונים, תקשורת בין אישית, גישור איך לנהל דיון בצורה נכונה? אליעד כהן מסביר כיצד לנהל דיון או ויכוח בצורה נכונה ויעילה, כשהמטרה המרכזית היא להבין לעומק את כוונת הצד השני בשיחה. אנשים רבים מתווכחים או דנים בנושאים שונים בלי להבין באמת את השאלות ... שהצד השני מכיר ומבין, ולהימנע ככל האפשר מלהכניס מושגים חדשים. לפי אליעד, זהו הכלל החשוב ביותר לניהול דיון יעיל. למה לא להוסיף מושגים חדשים בשאלה? הסיבה המרכזית לכך היא שכל מושג חדש שאנחנו מוסיפים עלול לסבך את הדיון עוד יותר. אליעד מדגים זאת באמצעות המושג ביחס ... כדי להימנע מזה, הוא מציע תמיד להיצמד למושגים שהאדם כבר השתמש בהם בעצמו. לסיכום: מה העקרונות לניהול דיון אפקטיבי? העקרונות המרכזיים שאליעד מסכם בהרצאה הם: תמיד לשאול שאלות הבהרה פשוטות וישירות. להימנע מהכנסת מושגים חדשים לפני שהמושגים המקוריים הובנו לעומק. אם ... שתמיד עדיף לשאול פשוט ככל האפשר ולוודא שהכוונה האמיתית של האדם ברורה לפני שממשיכים בדיון. איך לנהל דיון נכון? איך לשאול שאלות הבהרה? מה הדרך הטובה ביותר לנהל ויכוח? איך להבין אנשים לעומק? איך למנוע בלבול בדיון? ניהול תקשורת בין אישית מה הכוונה הטובה ביותר? ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אמפתיה ושכנוע, אמפתיה ויצירת הסכמה, למה לגלות אמפתיה? איך לגלות אמפתיה? לגרום למישהו לחשוב שהבנת אותו, איך לגרום למישהו להסכים איתך? איך לנהל דיון? איך ליצור הסכמה? למה חשוב לגלות אמפתיה? להסביר למישהו את עצמו
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: למה הוא לא מבין אותי?, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: למה הוא לא מבין אותי?, איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לעשות יותר כסף? איך לשתול מחשבות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לנהל את הזמן? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להאמין בעצמך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע וסבל בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות מאושר? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם באמת הכל לטובה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל רוחני, מומחה, אימון אישי לחיים בנושאי למה הוא לא מבין אותי - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 1.8440 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 00:07:54 - wesi1