אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך?

כאשר מנהלים משא ומתן עסקי או מעוניינים לרכוש את האמון של שותף עסקי, אחת הדרכים היעילות ביותר לעשות זאת, לפי אליעד כהן, היא לעודד את האדם השני לשאול שאלות וללמד אותו כיצד לחשוד בך באופן מודע ומבוקר.

למה כדאי ללמד מישהו לחשוד בך?

אליעד מסביר שאם אתה רוצה ליצור אמון אמיתי עם שותף עסקי, עליך לא לפחד מהספקות או החשדות שיש לו כלפיך. להיפך, מומלץ לך דווקא לעודד אותו לשאול אותך שאלות רבות ככל האפשר. באופן טבעי, אנשים שנוטים לשקר או להסתיר מידע יעדיפו להימנע משאלות רבות כדי לא להיתפס בשקרים שלהם. לכן, כאשר אתה אומר לשותף הפוטנציאלי:

"כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת והזאת"

אתה למעשה משדר לו ביטחון ואמינות.

המסר שאתה מעביר הוא שאין לך שום דבר להסתיר, ושאתה אפילו מעוניין שיבדקו אותך בצורה יסודית.

איך לגרום לשותף לשאול אותך את השאלות הנכונות?

כאשר אדם מחפש שותף עסקי, הוא לא תמיד יודע אילו שאלות עליו לשאול כדי לוודא את האמינות ואת האיכות של הצד השני. לכן, כאשר אתה מנחה אותו אילו שאלות כדאי לו לשאול, אתה למעשה נותן לו כלים לבחון אותך.

לדוגמה, אפשר לומר לשותף פוטנציאלי:

- "כשאתה בוחר שותף עסקי, כדאי לך לשאול אותו לגבי הניסיון שלו בתחום המסוים הזה".

- "כשאתה מחפש ספק או שירות מסוים, כדאי לך לבדוק את ההיבטים האלו והאלו".

כאשר הוא רואה שאתה מעודד אותו לבדוק אותך ואת המתחרים, אתה מוכיח לו שאתה בטוח לחלוטין במה שאתה מציע. בנוסף, כאשר הוא ילך למתחרים שלך וישאל אותם את אותן שאלות, ייתכן שהתשובות שיקבל יהיו פחות משכנעות משלך, מה שיגביר עוד יותר את האמון שלו בך.

למה עידוד שאלות יוצר מערכת אמון?

כאשר אתה מדריך מישהו אילו שאלות לשאול אותך, אתה בעצם מעניק לו ערך, מידע, ועזרה פרקטית. הוא כבר מתחיל להרגיש שקיבל ממך משהו בעל ערך - עצה, הכוונה, הכשרה כיצד לבחון אנשים, ספקים או שירותים. בעצם העובדה שהאדם השני שואל אותך את השאלות שהמלצת לו לשאול, הוא כבר נכנס לתפקיד של "תלמיד" שלך, והדבר יוצר אצלו תחושת אמון באופן טבעי.

אליעד מסביר שעצם העובדה שהוא ממלא אחר ההנחיה שלך, מעידה שהוא כבר נותן בך אמון ברמה מסוימת, ולכן הסיכוי שירגיש בנוח להתקדם איתך לשיתוף פעולה גדול יותר.

איך אתה הופך למוביל בתהליך קבלת ההחלטות של השותף?

כאשר אתה מנחה את השותף העסקי הפוטנציאלי לגבי השאלות שהוא צריך לשאול, אתה בעצם הופך למוביל תהליך החשיבה שלו. במובן הפסיכולוגי, אתה מנהל את השיחה ואת קבלת ההחלטות שלו.

לדוגמה, אם תאמר לו "כדאי לך לשאול אותי את השאלה הזאת, " ובפועל הוא עושה זאת, אתה כבר יצרת דינמיקה שבה הוא מקשיב לעצות שלך ומונחה על ידך.

כך, באופן לא מודע, הוא כבר רואה אותך כבעל סמכות, אדם שכדאי להקשיב לו ולסמוך עליו.

זו דרך מאוד מתוחכמת ויעילה ליצירת אמון עסקי בצורה טבעית.

למי השיטה הזאת מתאימה במיוחד?

השיטה שאליעד מציג מתאימה בעיקר לאנשים ולארגונים שבאמת מאמינים במוצר, בשירות, או באיכות שלהם. מי שבטוח בעצמו ואין לו מה להסתיר, ירצה דווקא שהשותף העסקי ישאל כמה שיותר שאלות ויבחן אותו לעומק.

לעומת זאת, אנשים לא אמינים, רמאים או שקרנים יעדיפו להימנע ככל האפשר מהשאלות, כי הם חוששים לחשוף דברים לא נעימים עליהם.

אליעד מציין כי גם אדם לא ישר יכול להשתמש בטכניקה הזו בצורה מניפולטיבית, על ידי כך שהוא מנחה את הצד השני לשאול רק שאלות "בטוחות", שאלות שהוא כבר הכין מראש את התשובות להן. אך זו לא הנקודה המרכזית, והשימוש האופטימלי והחיובי בטכניקה הוא דווקא כאשר יש לך אמונה אמיתית באיכות המוצר או השירות שאתה מציע.

סיכום והמלצה מעשית ליצירת אמון עסקי אמיתי:

כדי לבנות מערכת אמון אמיתית עם שותפים עסקיים, אליעד מציע:

- עודדו אותם לשאול אתכם כמה שיותר שאלות.

- הסבירו להם במדויק אילו שאלות כדאי להם לשאול אתכם ואת המתחרים שלכם.

- הציגו ביטחון ואמינות על ידי כך שאתם לא חוששים להיבדק ולהיחשף לכל ביקורת.

- צרו דינמיקה שבה הם מרגישים שאתם מנהלים ומובילים את השיחה, ומספקים להם ערך כבר בשלב הבדיקה הראשונית.

על ידי פעולה זו, אתם יוצרים מערכת אמון חזקה, שבה השותף העסקי מרגיש שהוא יכול לסמוך עליכם באופן טבעי ואינטואיטיבי.
איך לגרום לשותף עסקי לסמוך עליך?

שלום חברים, אם אתם נמצאים במשא ומתן עם מישהו ורוצים שהוא יסמוך עליכם, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. אחת מהשיטות הפחות שגרתיות, אך היעילות ביותר, היא ללמד אותו איך לחשוד בכם.

ללמד את השותף העסקי איך לחשוד בכם

כן, זה אולי נשמע פרדוקסלי, אבל כדי שהשותף ירגיש ביטחון לגביכם, כדאי ללמד אותו אילו שאלות עליו לשאול אתכם. לדוגמה, אם הוא מתלבט לגבי עבודה איתכם, תוכלו לומר לו:

"אם הייתי במקומך ומחפש שותף, הייתי שואל את השאלה הזו והזו."

כך אתם נותנים לו כיוון ברור כיצד לבדוק אתכם.

למה זו עצה טובה?

רמאים ואנשים לא אמינים מעדיפים שלא ישאלו אותם יותר מדי שאלות, כי הם עלולים להיחשף. לעומת זאת, אדם ישר ובטוח במוצר או בשירות שלו דווקא ירצה שהלקוח או השותף הפוטנציאלי ישאל כמה שיותר שאלות, משום שאין לו מה להסתיר. כמובן, יש מניפולציות מתוחכמות יותר שבהן אדם יכול לעודד שאלות, אבל לא את השאלות הנכונות - אך זה כבר נושא אחר.

איך זה עובד בפועל?

1. תנו לשותף את הכלים לבדוק אתכם

כשהוא רואה שאתם מעודדים אותו לשאול שאלות ואפילו מנחים אותו אילו שאלות כדאי לשאול, זה משדר ביטחון ואמינות. לדוגמה, אם הוא מחפש שותף עסקי, אתם יכולים לומר לו:

- "כשאתה בוחר שותף, כדאי לך לשאול את זה ואת זה."

- "אם אתה קונה טלוויזיה, כדאי לשאול כך וכך."

- "אם אתה בוחר ספק, כדאי לבדוק את הדברים האלו."

כך אתם לא רק גורמים לו להרגיש שהוא מקבל עצה טובה, אלא גם נותנים לו קריטריונים לבדוק אחרים - וייתכן שהמתחרים שלכם לא יעמדו באותם קריטריונים כמו שאתם כן.

2. אתם יוצרים מערכת אמון תוך כדי תהליך

ברגע שהוא שואל אתכם את השאלות שאתם הצעתם, הוא למעשה כבר סומך עליכם. אתם אלו שהנחתם אותו בתהליך, והבאתם אותו לנקודה שבה הוא משתמש במידע שלכם, מה שיוצר תחושת ביטחון.

3. אתם למעשה מובילים את תהליך קבלת ההחלטות שלו

בכך שאתם מראים לו איך לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם, אתם בעצם מעצבים את תהליך החשיבה שלו. אם אתם באמת טובים, התשובות שלכם יהיו טובות יותר מהתשובות של המתחרים - וזה רק יגביר את הסיכוי שהוא יבחר בכם.

למי השיטה הזו מתאימה?

השיטה הזו מועילה במיוחד לאנשים שמציעים מוצר או שירות איכותי באמת, ואינם חוששים משאלות. אם אתם טובים במה שאתם עושים, תנו לשותף העסקי לשאול את כל השאלות שהוא רוצה - ואפילו עזרו לו להבין מה לשאול.

לעומת זאת, מי שאינו אמין, יכול לנצל את העיקרון הזה בצורה אחרת - לכוון אנשים לשאלות מסוימות ולהימנע מהשאלות הבעייתיות עבורו. אך זו כבר טכניקה שונה ופחות רלוונטית לדיון שלנו כאן.

לסיכום

אם אתם רוצים לבנות אמון, עודדו את האדם שמולכם לשאול שאלות - והרבה.

- הראו לו אילו שאלות כדאי לשאול.

- הפכו אותו לאדם שמרגיש בטוח בזכותכם.

- תנו לו את הכלים לבדוק אתכם ואת המתחרים שלכם.

אם אתם טובים במה שאתם עושים, המתחרים שלכם לא יעמדו בתחרות, ואתם תנצחו באמון של הלקוח או השותף הפוטנציאלי שלכם.

למידע נוסף, ניתן לחפש באינטרנט ביטויים כמו:

- איך ללמד מישהו לשאול שאלות

- איך ליצור אמון עם אנשים

- איך לבנות קשרי עבודה מוצלחים

שיהיה בהצלחה!
פגישת היכרות, לעודד מישהו לבדוק אותך, ללמד מישהו איך לשאול אותך שאלות, איך לשדר אמון? ללמד מישהו לחשוד בך, לגרום למישהו לסמוך עליך
רגש טלביזיה המלצות ליצור שקר בעל סמכות שקרים ביטחון עצמי חזק העצמת ביטחון עצמי העצמת הביטחון העצמי תלמידים איך לבנות אמון איך לבנות אמון עם לקוח איך לבנות אמון עם שותפים איך לגרום למישהו להאמין איך לגרום למישהו להאמין לך איך ליצור אמון איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים איך לשכנע מישהו אמון אמון עם לקוח אמון עם שותפים אמונה חקירות לבנות אמון לבנות אמון עם לקוח לבנות אמון עם שותפים לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום למישהו להאמין לגרום למישהו להאמין לך לגרום למישהו לשאול אותך שאלות להאמין להאמין לך לחקור ליצור ליצור אמון ליצור אמון עם שותפים עסקיים ללמד ללמד מישהו מה לשאול אותך למידה לעודד לעודד מישהו לעודד מישהו לחקור אותך לקוח לקוחות לשאול לשאול אותך שאלות לשאול שאלות לשכנע מישהו לשכנע מישהו להאמין לשכנע מישהו להאמין לך נאמנות עסק עסקים שאלה שאלות שותפות שותפים שותפים עסקיים
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה ככ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור NLP כימיה בין אישית בניית אמון יצירת אמון לרכוש אמון יצירת הזדהות רכישת אמון ליצור אמון שכנוע שינוי עמדות לשכנע אנשים לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה ככ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה הלקוח חושב שהמוכר זה בעצם הוא עצמו, ועל ידי זה קל לו יותר לקבל את מה שהוא חושב שהוא עצמו אומר לעצמו, דרך המוכר. ואסביר: כי לכל אדם יש את האני ... זה, עכשיו יש להבין, כיצד האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו. ובדכ האדם מתייחס לדברים שהם האני שלו, בצורה של יותר אמון ויותר אהבה. זא בדכ האדם אוהב יותר את עצמו ומאמין יותר לעצמו, מאשר הוא אוהב את מה שהוא לא האני שלו, ויותר ממה שהוא מאמין למה שהוא לא האני שלו. וכאשר האדם ניגש לברר פרטים על איזה מוצר וכיוב, אז מטבע הדברים כאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח חווה סוג של ריחוק רגשי, בינו לבין המוכר. כי האדם חווה שהמוכר, הוא לא האני שלו. ובפרט כאשר בדכ המוכר הוא באמת אדם שהוא זר כלפי הלקוח, כי הוא לא קרוב משפחה של הלקוח וכיוב. והנה, האדם בדכ אוהב את עצמו, מאמין לעצמו, ומשתדל לשמור על עצמו, מכך שהסביבה שלו לא תפגע בו. וכאשר הלקוח מדבר עם המוכר, הלקוח יוצא מנקודת הנחה, שמאוד יכול להיות שיש ניגוד אינטרסים, בינו לבין המוכר. כי הוא והמוכר אלו שני בני אדם שונים, ולכל אחד יש את האינטרס האישי שלו, שהוא לא תמיד תואם אחד את השני. והאמת היא, שאם באמת המוכר היה אוהב ככ את הלקוח, אז הוא היה צריך למכור לו את המוצר, בלי להרוויח עליו שום דבר. כמו לדוגמה ילד שרוכש מוצר בחנות של אבא שלו, שבדכ, או שהאבא נותן לילד את ... שהאבא נותן לילד את המוצר בלי להרוויח עליו שום דבר. וזה משום שהאבא דואג לילד שלו, כאילו שהוא דואג לעצמו. וכאשר לקוח רגיל נכנס לחנות רגילה, הרי שתמיד יש סוג של ניגוד אינטרסים בין המוכר לבין הלקוח. כי המוכר רוצה להרוויח מהלקוח כמה שיותר. והלקוח מבחינתו היה שמח, שהמוכר ירוויח ממנו כמה שפחות, כדי לחסוך כסף וכיוב. ולמוכר יש את האינטרסים שלו, וללקוח יש את האינטרסים שלו. וכאשר ה
לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי
לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי
לגרום למישהו לסלוח על בגידה, לחזור אחרי בגידה, ליצור אמון אחרי בגידה, יחסים אחרי בגידה, זוגיות אחרי משבר אמון, מפחדת מבגידה, לא סולחת על בגידה, התמודדות עם בגידה, טיפול זוגי, משבר זוגי איך לגרום למישהו לסלוח ולחזור אחרי בגידה? כדי לגרום לאדם לסלוח אחרי בגידה, אליעד כהן מסביר שחשוב להבין את המהות האמיתית שמסתתרת מאחורי הטענה ... אך האמת היא שהבעיה המרכזית היא בדרך כלל הפגיעה באמון או בתחושת הערך העצמי שנובעת מהבגידה. לדברי אליעד, כשהאישה אומרת לגבר שהיא לא רוצה אותו כי הוא בגד בה, זה לא באמת מתייחס למה שקרה ... להמשיך את הקשר, ולכן הגבר צריך לתת לה סיבות טובות מאוד להאמין שבעתיד יהיה לה טוב איתו יותר מאשר רע. אליעד כהן נותן דוגמה פשוטה מעולם ההשקעות: אם יש לך מניה שהייתה רווחית בעבר, אתה עדיין תמכור ... היה הגורם לפגיעה. לדוגמה, ייתכן שהבגידה פגעה בתחושת האמון שלה או בתחושת הערך העצמי שלה. במקרה כזה, הפתרון הוא שהגבר יספק לה בדיוק את התחושה ההפוכה - אם האמון נפגע, עליו לשדר לה הרבה מאוד תחושת אמון. אם הערך העצמי שלה נפגע, הוא צריך לגרום לה להרגיש כמה שיותר בעלת ערך. אליעד משתמש בדוגמה נוספת כדי להמחיש את הנקודה הזאת: נניח שיש עובד שגונב ממך כסף בכל יום. אם אותו עובד גונב ... באותו אופן, אם הגבר מעניק לאישה תחושה טובה, ביטחון, ואמון - אז גם הפחד מבגידה עתידית יכול להתקזז בזכות הערך שהיא מקבלת ממנו. כדי להבהיר זאת עוד יותר, אליעד כהן מביא דוגמה קיצונית: נניח שגבר ... שהטוב עולה על הרע. באופן דומה, הבגידה מהווה פגיעה באמון - ולכן על הגבר ליצור מציאות שבה האמון המחודש שהיא תקבל ממנו יהיה משמעותי יותר מהחשש לבגידה עתידית. הדרך הפרקטית לכך היא לזהות מה היה באמת המהות של הפגיעה בבגידה. אם הפגיעה הייתה בתחושת הביטחון בקשר הזוגי, הרי שהגבר חייב ליצור סביבה זוגית יציבה ובטוחה במיוחד. אם הפגיעה הייתה בערך העצמי של האישה, הוא צריך לעשות פעולות שיגרמו לה להרגיש שהיא בעלת ערך משמעותי ... להתמקד בו, מה שחשוב באמת הוא העתיד. לכן, אם אתה רוצה לגרום למישהו לסלוח לך אחרי בגידה, עליך לספק לאותו אדם בהווה ערך משמעותי ביותר שיקזז ויעלה על החשש מפגיעה עתידית. איך לגרום למישהו לסלוח אחרי בגידה? יצירת אמון מחדש בזוגיות אחרי בגידה איך מתמודדים עם בגידה בזוגיות? למה בגידה פוגעת בתחושת הערך העצמי? איך להחזיר את האמון בזוגיות? האם אפשר לסלוח על בגידה בזוגיות? איך לשקם יחסים אחרי משבר אמון? בא נגיד גבר בגד במישהי בסדר הלאה עכשיו היא מפחדת שהוא יבגוד בה שנית מה אפשר לעשות? ש: לנסות להבין למה הוא בגד בה. אליעד: נכון אוקי ... ולמה זה כל כך פגע בך? כי הרגשתי שאני לא יכולה לתת בך אמון אוקי זאת אומרת כשהאישה אומרת בגדת בי זה כמו להגיד הפרת את האמון ביני לבינך אני לא יכולה לבטוח בך יותר וכשהיא אומרת ובגדת בי זה לא על בגדת הפעולה אלא על האמון. מה שזה בעצם אומר שבעצם אותה אישה אומרת, אותה אישה מה היא אומרת בעצם היא אומרת אני לא יכולה להיות איתך כי בגדת בי זה כמו להגיד כי ... בי בעתיד זה כמו להגיד אני חושבת שאני לא יכולה לתת בך אמון בעתיד, עכשיו ולכן פרקטית מה שיכול לעשות אותו בן אדם זה להגיד כזה דבר אם המהות של הבגידה הפריעה לה בגלל שהיא לא יכולה לתת בי אמון זאת אומרת שאם ביומיום אני אשדר לה שהיא יכולה לתת בי אמון זה יכול לקזז את החשש שלה מהבגידה. נסביר את זה שוב פעם בא נגיד לדוגמה שיש לך נגיד מניה שיורדת נגיד קנית מניה והיא יורדת האם אתה ... אבל בבוגד מה הקיזוז שלו מה הקיזוז של הבוגד. ש: זה בא מאמון. אליעד: אז לא אז מה שאני אומר זה אתה לוקח את המילה בוגד נכנס למהות שלה, נגיד בוגד נגיד גרם לה להרגיש חסרת ערך זאת אומרת שאם ביומיום ... הבגידה הבגידה הפריעה לה כי היא רוצה נגיד כי זה גרם לה לאבד אמון זאת אומרת שאם ביומיום היא תרגיש שהיא יכולה לתת בך אמון בדברים אחרים, בדברים אחרים איך עושים את זה זאת גם שאלה אז התחושה שהיא מקבלת ממך אמון תקזז לה את הפחד ש
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
איך מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח, לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר?
... מרמים אנשים? מניפולציה על אנשים, לשקר אנשים, לרמות אנשים, שלא יעבדו עליך, לשכנע לקוח , לשקר לקוח, לרמות לקוח, שיטות מניפולציה, שיטות לשקר, לגרום לאנשים להאמין לך, איך לשקר? איך לשקר ולגרום לאנשים להאמין לך? אליעד כהן מסביר כיצד פועלות מניפולציות שקריות ואיך ניתן להשתמש בהן כדי לרמות אנשים. ... מהירות הרכב מאיץ מאפס למאה?. כשהמוכר נותן תשובה, האדם באופן טבעי מטיל ספק במידע שקיבל. כיצד להתגבר על הספק של הלקוח ולרמות אותו? כאשר מוכר מעוניין לשקר ללקוח, האתגר המרכזי שלו הוא התמודדות עם הספק של הלקוח. מצד אחד, הוא רוצה שהלקוח יאמין לו, ומצד שני הוא חייב לאפשר ללקוח להטיל ספק, כי הלקוח רוצה להרגיש שהוא לא תמים ושביכולתו להבחין בשקר. הסיבה לכך היא שברגע שהלקוח מטיל ספק בשאלה כלשהי, הוא באופן לא מודע מניח שהבסיס עצמו נכון. הטלת הספק נותנת ללקוח תחושה של בדיקה ושל ביקורת, למרות שלמעשה היא מבוססת כבר על הנחה סמויה שהמידע הראשוני נכון. ... שרוצה לקנות רכב ומוכר אומר לו שהרכב מאיץ מאפס למאה בחמש שניות, למרות שהרכב בעצם מאיץ בעשר שניות בלבד. כדי לגרום ללקוח להאמין בשקר, המוכר יוסיף פרט נוסף שכביכול מחזק את הטענה השקרית. למשל, הוא יגיד: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. כאשר הלקוח ישאל את עצמו האם באמת הרכב זכה בפרס?, הוא כבר יוצא מתוך נקודת הנחה שהרכב אכן מאיץ מהר, ולכן ... שהוא 4x4. במקרה כזה, המוכר יאמר: הרכב הזה לא רק שהוא 4x4, אלא שהוא נבחר השנה לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר. כאשר הלקוח מטיל ספק ושואל את עצמו האם באמת הרכב נבחר לרכב ה - 4x4 הטוב ביותר?, הוא כבר באופן אוטומטי מניח שהרכב אכן 4x4. בכך הוא מאמין לשקר הבסיסי, אפילו מבלי לשים לב לכך. דוגמה נוספת שאליעד נותן היא לגבי חולצה שהלקוח לא יכול לראות את הצבע שלה, למשל כי היא נמצאת באריזה סגורה. המוכר אומר ללקוח שהחולצה צהובה, למרות שהיא ירוקה. כאן המוכר מתמודד עם שני אתגרים בו זמנית: לשכנע את הלקוח שהחולצה אכן צהובה, אך בו זמנית לאפשר ללקוח להרגיש שהוא מטיל ספק (אולי היא לא באמת צהובה?). בכך שהלקוח מרגיש שהוא מטיל ספק, הוא דווקא מחזק אצלו את התחושה שהוא בדק את הנושא, ובכך למעשה מקבל את הטענה השקרית. מדוע מניפולציה כזו עובדת על אנשים? הסיבה שהמניפולציות הללו מצליחות היא משום שהלקוח מתמקד בפרטים משניים ולא בעיקריים. ברגע שאדם מטיל ספק בפרט משני כמו האם הוא באמת זכה בפרס?, ... השקרי נשאר מוסתר ומקובל עליהם בלי שהם שמים לב. כדי למנוע מניפולציה, חייבים לבדוק את העובדות מהיסוד, לא להתפתות להאמין מיד, ולא להניח מראש שום דבר שנאמר. איך להטיל ספק באמת? שיטות שכנוע ומניפולציה כיצד לזהות ... אנשים? טעויות חשיבה נפוצות איך מרמים אנשים? כיצד פועלת מניפולציה שקרית וכיצד ניתן להתגונן ממנה? כאשר אדם מנסה לשכנע מישהו במשהו, באופן טבעי עולה אצל השומע השאלה: מי אמר שזה נכון?. ספקנות זו היא אינסטינקטיבית, במיוחד ... אדם שמתעניין ברכישת רכב ירצה לדעת מהי מהירות ההאצה של הרכב, והוא ישאל את המוכר על כך. כאשר המוכר מספק תשובה, הלקוח שואל את עצמו האם המידע הזה אמין. כיצד ניתן לשקר ללקוח כך שיאמין? כדי שמוכר יוכל לשקר בהצלחה, עליו להתמודד עם האתגר של ספק הלקוח. המוכר צריך מצד אחד לגרום ללקוח להאמין לדבריו, ומצד שני לאפשר לו להטיל ספק, אך באופן כזה שהספק עדיין יוביל לאמונה. שיטה לשקר ללקוח ולהוביל אותו לאמונה שגויה: המוכר משתמש בטכניקה של הקצנת מידע ושילובו עם עובדה אחרת שנשמעת ... שהרכב עושה זאת בחמש שניות, הוא לא רק יאמר זאת, אלא יוסיף: הרכב הזה זכה בפרס לרכב עם התאוצה המהירה ביותר. - כאשר הלקוח מטיל ספק בשאלה האם הרכב באמת זכה בפרס?, הוא בעצם כבר מניח שהרכב באמת מאיץ מהר, וזה גורם לו ...
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
טעויות של אנשי מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון עצמי, אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות
... מכירות, מתי לשדר חוסר ביטחון? לקוח חשדן, ביטחון עצמי של איש מכירות, לשדר ביטחון ... אמינות של איש מכירות, חשדנות של לקוח, יצירת אמון עם לקוח, ביטחון עצמי במכירות מתי איש מכירות צריך לשדר ... ביותר בתהליך המכירה ובשכנוע לקוחות היא האם ומתי כדאי לאיש המכירות לשדר ביטחון ... דווקא הססנות היא שתעזור לו לזכות באמון הלקוח. באופן כללי, כאשר איש המכירות מציג ללקוח עובדות ברורות על המוצר, הוא חייב לשדר ביטחון ... דווקא עלול לפגוע במכירה ולגרום ללקוח לחשוד. הסיבה לכך היא שביטחון עצמי מוגזם עלול ... במילה, זה עלול לעורר חשד אצל החוקרים, משום שזה מעיד על כך שהעדות תוכננה מראש. ... גם על פרטים שאינם ברורים, גורם ללקוח לחשוב שהוא פשוט חוזר על טקסט שנלמד בעל פה, ללא ... נוספת: כאשר איש המכירות אומר ללקוח בצורה בטוחה מדי שהמוצר מתאים לו אישית, למרות שאין שום דרך לדעת זאת בוודאות, הלקוח עלול לחשוב שהמוכר פשוט מנסה לרמות אותו. במצב ... הבנה והזדהות עם ההתלבטויות של הלקוח. במקום להגיד בצורה מוחלטת: המוצר הזה מתאים לך ... איש המכירות מכיל את ההתלבטות של הלקוח ומראה שהוא מזדהה עם הספקות שלו, הוא למעשה משדר אמינות גבוהה יותר. הלקוח מרגיש שאיש המכירות מבין אותו ולא מנסה סתם ... כאשר הם נוגעים להחלטות אישיות של הלקוח, הופכת את איש המכירות לאמין ומגדילה את הסיכוי לסגירת העסקה. מתי עודף ביטחון עצמי עלול לעורר חשד אצל הלקוח? עוד דוגמה חשובה שאליעד מציג היא ההבדל בין ... מדי ולא אמיתי, ובכך לאבד את האמון של הלקוח. כמו כן, כאשר הלקוח עצמו מביע ספקות לגבי התאמת המוצר אליו, איש ... דווקא בהזדהות עם החששות של הלקוח. כיצד לאזן בין ביטחון עצמי להססנות? המפתח ... אישיות או התאמה אישית של המוצר ללקוח, הססנות והבעת הזדהות עם ההתלבטות של הלקוח היא דווקא זאת שתוביל לתחושת אמינות ואמון. איש המכירות חייב להבין שכאשר הוא מביע ביטחון ... הידע שלו ומשדר הבנה לספקות הלקוח, הוא דווקא מחזק את אמינותו ומקרב את הלקוח לסגירת העסקה. מה לקוח צריך לזכור כדי לא ליפול בפח של מוכר בטוח מדי? אליעד מציע גם ללקוח עצמו להיות מודע לכך שפעמים רבות מוכרים מדברים ...
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
בניית אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור?
... אמון עם לקוח, מושגים של הלקוח, יצירת אמון עם לקוח, חשדנות של לקוח, איך לשכנע לקוח? איך למכור ללקוח? טעויות של אנשי מכירות, יצירת כימיה עם הלקוח, למכור נכון, איך יוצרים ראפור? מתי כדאי להשתמש במושגים של הלקוח בשיחת מכירה? אליעד כהן מסביר שבאופן כללי, כאשר לקוח מתאר את המוצר שהוא רוצה לקנות, ישנה חשיבות מסוימת להשתמש במילים ובמושגים שבהם הלקוח השתמש. מטרת השימוש במושגים של הלקוח היא ליצור אצלו תחושה של התאמה מושלמת בין מה שהוא רוצה לבין מה שמוצע לו. כשלקוח אומר שהוא רוצה X ומתאר אותו במונחים ספציפיים, והשיחה מתנהלת בדיוק באותם מונחים, הלקוח מרגיש שהמוכר באמת מבין אותו, וזה בדרך כלל מסייע מאוד לסגירת העסקה. מתי השימוש במושגים של הלקוח דווקא מזיק למכירה? אליעד כהן מזהיר שלמרות היתרונות בשימוש במילים של הלקוח, לעיתים דווקא שימוש זה עלול לפגוע במכירה. אחת הסיבות לכך היא שלפעמים התיאורים שהלקוח נותן בעצמו הם שגויים או לא מדויקים. במקרים כאלה, לא רק שהמוכר לא צריך לאמץ את אותם מונחים אלא הוא גם חייב לשנות את השפה ולהשתמש במושגים מדויקים ונכונים יותר כדי להבהיר ללקוח את המציאות בצורה נכונה ומדויקת. כיצד השימוש במושגים של הלקוח יכול לעורר חשדנות? אליעד מסביר כי מעבר לשימוש השגוי במושגים, לעיתים קרובות השימוש המדויק במילים של הלקוח עלול לעורר אצלו חשדנות. לדוגמה, כאשר לקוח מתאר את רצונותיו במונחים לא מדויקים או בצורה שטחית מדי, הוא בעצמו מודע לכך שהתיאור שלו אינו מושלם. במקרה כזה, הלקוח מצפה שהמוכר ייקח את התיאור הבסיסי שנתן וירחיב אותו במונחים מקצועיים או מדויקים יותר. אם המוכר פשוט יחזור על אותן מילים בדיוק כפי שהלקוח השתמש בהן, הלקוח יחשוד שהמוכר לא מבין באמת את המוצר שהוא מוכר או גרוע מכך, שהמוכר מנסה לדקלם לו משהו רק כדי למכור בכל מחיר. הלקוח עשוי לחשוב לעצמו: אם אמרתי משהו לא מדויק או לא מקצועי, למה המוכר חוזר בדיוק על המילים האלה ולא מציע תיקון או שיפור? אולי הוא בכלל לא מקצועי? אולי הוא רק ... לי בכוח?. תחושת החשד הזו יכולה לגרום ללקוח לסגת, להתרחק מהמוכר, ובסופו של דבר לוותר על הקנייה כולה. מה מצפה הלקוח לשמוע מהמוכר, למרות התיאור שנתן? לעיתים ה
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח, שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך
לקוחות ששונאים אנשי מכירות, טעויות של אנשי מכירות, למה הלקוח שונא אותך? למה הלקוח לא סומך עליך? למה הלקוח לא קונה ממך? למה יש ללקוח התנגדויות מכירה? להיות חבר של הלקוח, להיות יועץ של הלקוח, לחשוב על טובת הלקוח , שנאה לאנשי מכירות, שנאה לאיש מכירות, לרצות לעזור ללקוח, איש מכירות או יועץ מקצועי, לתת יעוץ ללקוח, לייעץ ללקוח, לגרום ללקוח להאמין לך, לגרום ללקוח להתחבר איתך, לגרום ללקוח לתת בך אמון, לגרום ללקוחות לאהוב אותך, לגרום ללקוח לסמוך עליך וכאן נדבר על אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי שכל איש מכירות ידע, והוא, שיש לקוחות שהם שונאים אנשי מכירות. דהיינו, שיש לקוחות שאם הם ירגישו שאתה מנסה למכור להם בכל מחיר ולא רק לייעץ להם ולראות מה באמת טוב להם, הרי שזה יגרום להם לשנוא אותך ולא לתת בך אמון, גם אם אתה תגיד שעכשיו השמש בשמים. כי הם יניחו שאתה איש מכירות שקרן ורמאי, שמנסה למכור בכל מחיר במקרה הרע, או שמנסה לפעול למכירה גם אם זו לא באמת טובת הלקוח. כי יש איש מכירות שהוא בא מתוך רצון למכור את המוצר, גם אם זה לא באמת הדבר הכי טוב ללקוח. ויש איש מכירות שהוא בא בגישה של יועץ של הלקוח, שבה הוא רוצה את טובת הלקוח מעל הכל גם אם לא תהיה שום מכירה. ויש לקוחות, שכאשר הם חושבים באופן מודע או אפילו בתת המודע של הלקוח, שאיש המכירות מדבר כמו איש מכירות ולא כמו איש אמת, איש מקצוע וכולי, הרי שזה גורם להם לשנוא את איש המכירות ובאופן ... ממנו. כי יש להם טראומה מאיש מכירות ששיקר איתם וכיוב. ויש כאן המון מיומנויות. איך גם למכור ללקוח מצד אחד, וגם תוך כדי לגרום ללקוח לחשוב שאתה לא רוצה למכור לו, אלא רק אם זה יעשה לו טוב. ויש בזה המון תהליכים שונים, של איך לגרום ללקוח להאמין לך איך לגרום ללקוח להתחבר איתך איך לגרום ל
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים, ראש קטן, ראש גדול
לעודד עובדים לחשוב בצורה עצמאית, לגרום לעובדים להגדיל ראש, פיתוח החשיבה של העובדים, הגדלת ראש של העובדים, אימון למנהלים, ניהול עובדים, ניהול עסקים , ראש קטן, ראש גדול שאלה: האם כדאי או לא כדאי, לעודד את העובד שלך לחשוב באופן עצמאי? תשובה: אין תשובה מוחלטת, אלא כל מקרה לגופו. יש מקרים שבהם עדיף שהעובד שלך ... בוודאות של מאה אחוז. שאז מבחינתך שהוא יהיה סוג של רובוט. אבל יש מקרים שבהם אתה רוצה שהעובד שלך יפעיל את המחשבה שלו ויש מקרים שבהם אתה רוצה לעודד אותו לחשוב באופן עצמאי. ולפעמים אתה רוצה שיש דברים שהוא יעשה כמו רובוט ושיש דברים שהוא יחשוב באופן עצמאי ...
למה מישהו שונא את מי שאוהב אותו? למה שמישהו ישנא את מי שיאהב אותו? למה שמישהו מכוער ישנא את מי שאוהב את איך שהוא נראה? למה שמישהו יכעס על מי שאוהב אותו? איך להחמיא נכון? איך לפרגן נכון? איך לעודד נכון? איך לתמוך נכון? הזדהות, ראפור
למה מישהו שונא את מי שאוהב אותו? למה שמישהו ישנא את מי שיאהב אותו? למה שמישהו מכוער ישנא את מי שאוהב את איך שהוא נראה? למה שמישהו יכעס על מי שאוהב אותו? איך להחמיא נכון? איך לפרגן נכון? איך לעודד נכון? איך לתמוך נכון? הזדהות, ראפור
... ישנא את מי שיאהב אותו? למה שמישהו מכוער ישנא את מי שאוהב את איך שהוא נראה? למה שמישהו יכעס על מי שאוהב אותו? איך להחמיא נכון? איך לפרגן נכון? איך לעודד נכון? איך לתמוך נכון? הזדהות, ראפור למה מישהו שונא ... היה רוצה. דוגמה נוספת: אם יש אדם שלא אוהב את המראה שלו, אבל הוא בעצם היה רוצה לקבל ולאהוב את המראה שלו כפי שהוא, אז אהבתך והערצתך למראה שלו יכולה לגרום לו לאהוב אותך יותר, כי אתה מחזק את הדבר שהוא רוצה להשיג ... רוצה שתעודד אותו לשנות את המצב? לדוגמה, אם מישהו אומר לך שהוא לא אוהב את המקצוע שלו, ואתה מגיב באמירה: מה רע בזה? זה מקצוע טוב! - התגובה הזו יכולה לגרום לו לשנוא אותך, כי אולי הוא רוצה לעזוב את המקצוע, והאמירה שלך למעשה מחלישה את הרצון שלו לשינוי. לעומת זאת, אם אותו אדם דווקא היה רוצה לקבל את המקצוע שלו ולאהוב אותו יותר, אז האמירה שלך יכולה לגרום לו לאהוב אותך יותר, משום שאתה עוזר לו לקבל את המצב הנוכחי שלו. מה חשוב לזכור כשרוצים לתמוך ולעודד? כדי לתמוך ולעודד נכון, אליעד מסביר שחייבים להיות קשובים לרצון ... ולתמוך באדם אחר זו פעולה שדורשת חוכמה והבנה עמוקה של מה האדם באמת מרגיש ומה הוא באמת רוצה. למה אנשים שונאים את מי שאוהב אותם? איך להחמיא נכון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להימנע מטעויות בתמיכה רגשית? ... יכולות לגרום לשנאה? למה אנשים שונאים את מי שאוהב אותם? למה שמישהו ישנא את מי שאוהב אותו? רוצה לקבל את עצמו, רוצה לשנות את עצמו, מחמאות נכונות, איך לגרום למישהו לאהוב אותך? טעויות בחיזור, איך להביע אהבה? ...
עתיד האנושות, האם יש עתיד לאנושות? האם יש עתיד למדינה? איך לעשות שלום בעולם? איך להציל את האנושות? מהו הפתרון לבעיית האנושות? ללמד אנשים לחשוב בהיגיון, לעודד אנשים לחשוב בהיגיון, לגרום לאנשים לפתח את השכל, איך לעזור לעולם?
עתיד האנושות, האם יש עתיד לאנושות? האם יש עתיד למדינה? איך לעשות שלום בעולם? איך להציל את האנושות? מהו הפתרון לבעיית האנושות? ללמד אנשים לחשוב בהיגיון, לעודד אנשים לחשוב בהיגיון, לגרום לאנשים לפתח את השכל, איך לעזור לעולם?
... האנושות, האם יש עתיד לאנושות? האם יש עתיד למדינה? איך לעשות שלום בעולם? איך להציל את האנושות? מהו הפתרון לבעיית האנושות? ללמד אנשים לחשוב בהיגיון, לעודד אנשים לחשוב בהיגיון, לגרום לאנשים לפתח את השכל, איך לעזור לעולם? האם יש עתיד למדינה או למין האנושי? הרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי העתיד של ... פחות ופחות. זה לא פתרון שיכול להביא לשינוי אמיתי בחברה. מהו הפתרון האמיתי לשיפור המצב במדינה ובעולם? הפתרון היחיד האמיתי שאליעד כהן מציע הוא לעודד אנשים לחשוב יותר בהיגיון ולפתח את השכל שלהם. לדבריו, ככל שאנשים יהיו יותר חכמים, ויחשבו בצורה הגיונית יותר, הם יגיעו למסקנות נכונות יותר, ... בהתאם למסקנות אלו בצורה טובה יותר. לכן, במקום לנסות לשכנע אנשים בדעה מסוימת (לדוגמה, לשכנע ביביסטים נגד ביבי, או לשכנע אנשי דאעש נגד טרור), צריך ללמד את האנשים לחשוב בהיגיון. כיצד ללמד אנשים לחשוב בהיגיון? ללמוד לחשוב בהיגיון זה לא עניין פשוט של להחליט מעכשיו לחשוב בהיגיון, אלא צריך ללמוד את זה בצורה יסודית. משמעות הדבר היא ... לבדוק סיבתיות, ולחשוב לעומק. חשוב לזכור שגם אדם משוגע חושב שהוא פועל בהיגיון, ולכן יש להקפיד ללמוד חשיבה הגיונית בצורה מסודרת ומעמיקה. איך ניתן לעודד את החשיבה ההגיונית בחברה? הדרך הפרקטית שאליעד מציע היא להפיץ תכנים של חשיבה הגיונית ולעודד את האנשים סביבכם לחשוב לעומק. לדוגמה, אם יש לך ילד, במקום ללמד אותו רק היסטוריה או ידע כללי, חשוב ללמד אותו איך לחשוב, איך לשאול שאלות נכונות ואיך לבדוק את המציאות לעומקה. באופן כללי, חשוב לפרסם ולהפיץ כל תוכן שמלמד אנשים לחשוב בהיגיון. מה יקרה ... אם אנשים לא ילמדו לחשוב בהיגיון? אם אנשים לא יחשבו בהיגיון, הדבר יוביל בהכרח למצב של בלבול, חוסר הסכמה מוחלט, ואף לאלימות ומלחמות. אם אין היגיון משותף, כל אחד יאמין במשהו שונה, והתוצאה תהיה כאוס, בדיוק כמו מגדל בבל, שבו איש לא הבין את חברו והכל התפרק. לסיכום, הפתרון האמיתי לעתיד טוב יותר עבור המדינה, החברה והעולם הוא לעודד את החשיבה ההגיונית. ככל שאנשים יחשבו בהיגיון יותר, כך יגדל הסיכוי לשלום, לאחדות ולהסכמות בין אנשים, ויקטנו הבעיות בעולם. האם יש עתיד לאנושות? ...
ראפור / NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית?
... NLP - יצירת אמון באמצעות השלמת משפטים של האדם השני - איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר על ידי השלמת המשפטים שלו? איך להשלים משפטים של אדם אחר? איך ליצור הזדהות רגשית? וכאן אבאר עוד דרך איך ליצור אמון בינך לבין אדם אחר. והדרך היא על ידי זה שאתה משלים לו את המשפטים שהוא רוצה לומר, בפרט במקומות שבהם כאילו חסרה לו מילה, ואתה משלים לו בדיוק את המילה שהוא רצה לומר. והפעולה הזאת, כאשר היא נעשית בצורה הנכונה, היא יוצרת אמון חזק ביותר. ואסביר, כי יצירת אמון פירושה לגרום לאדם השני לראות בך את ההשתקפות שלו עצמו. דהיינו, לגרום ... הוא מסתכל במראה ורואה את עצמו ממש. כי טבע האדם הוא שהוא מאמין לעצמו יותר מאשר לאחרים. ואם תצליח לגרום לאדם להרגיש, שהוא מדבר דרך גרונך, זה יגרום לו לחזק בך את האמון שלו. ואחת הדרכים לגרום לאדם השני לתת בך אמון, היא על ידי זה שאתה גורם לו להרגיש שהאני שלו, מדבר דרכך. ואת זה אפשר ... מחשבות שאתה עושה לאדם השני. וכמובן שמדובר כאן על נושא בפני עצמו, כיצד תדע מה האדם השני חושב, ואיזו מילה הוא רוצה לומר ולא אומר אותה. אבל העיקרון הוא, שאם אתה רוצה לגרום למישהו לתת בך אמון וליצור אמון בינך לבין מישהו, אז באפשרותך להעצים את חוויית ההזדהות שבינך לבינו, על ... הוא ממש מרגיש שזה הוא בעצמו מדבר דרכך. וזה יוצר סוג של הזדהות רגשית חזקה, בינך לבינו. עד כדי כך שהוא מרגיש כאילו זה הוא עצמו מדבר דרכך. ועל ידי זה קל לו יותר לתת בך אמון, יותר מאשר לתת אמון באדם שהוא מרגיש שהוא אדם זר. ואוסיף, כי הקצנה של הדבר הזה, עלולה ליצור גם את התוצאה ההפוכה. שהאדם עלול להרגיש שאתה לא רק קורא את המחשבות ... כי האדם מרגיש כאילו אתה פלשת לו למרחב האישי והפרטי שלו. והוא מרגיש סוג של חדירה לפרטיות, כאשר אתה מראה לו שאתה יודע עליו הכל. כך שצריך לדעת לעשות את זה בחוכמה, בלי ליצור חשדנות. ואחדד עוד יותר, שהשלמת משפטים של האדם האחר, יוצרת אמון חזק ביותר, בפרט אם השלמת את המשפט ואת הרעיון, שאותו האדם רצה לומר, ... ואם אתה יודע לזהות, מה האדם רוצה לומר, והוא רק מפחד לומר את מה שהוא רוצה. ואתה אומר ומשלים לאדם את המשפט שלו, בדיוק את מה שהוא רצה לומר, אבל רק פחד לומר, זה יוצר אמון חזק ביותר, בינך לבין האדם השני. כי הוא מרגיש, שלא רק שאתה יודע מה הוא ... אלא גם עזרת לו להשלים את המשפט שלו. ולא רק בגלל שהוא שכח את המילה המתאימה, אלא גם בפרט כאשר הוא רצה לומר משהו, אבל פחד לומר אותו, ואתה עזרת לו לומר אותו. שזה יוצר אמון חזק ביותר. וכמובן שגם את זה צריך לעשות בזהירות. כי לפעמים האדם לא רוצה לשמוע, את מה שהוא עצמו רוצה להגיד. ולפעמים זה יכול לגרום לו לכעוס עליך, על שכאילו חשפת אותו ושגילית לרמת המודעות שלו, את מה שהוא מסתיר בתת המודע של עצמו. ועוד אוסיף ואומר, שיצירת אמון על ידי השלמת משפטים, היא הופכת להיות יותר חזקה, כאשר אתה משלים את מה ... שהן ייחודיות לאותו אדם עצמו. כי לפעמים לאדם יש צורת ביטוי אישית שלו. ולפעמים יש לאדם רעיונות ומילים שמייחדות את האני שלו. וכאשר אתה משלים לו משפט שלו, בביטוי שלקוח מהעולם האישי שלו, זה יוצר חוויית הזדהות אישית חזקה ביותר. ובסיכומו של דבר, אחת מהדרכים ליצירת אמון בינך לבין אדם אחר, היא גם על ידי זה שאתה משדר לו שהאני שלו ושאתה, זאת ... וזה אפשרי גם על ידי זה שאתה משלים לו את המשפטים שלו, בפרט בביטויים שייחודיים לשפה שלו, בפרט כאשר הוא נתקע באמצע המשפט כנל. והדברים האלו, גם הם גורמים סוג של יצירת אמון, שהאדם מרגיש שהאני שלו, מדבר דרכך. ואז קל לך יותר לשכנע אותו וכולי. ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך ליצור אמון עם שותפים עסקיים? איך לגרום למישהו להאמין לך? איך לבנות אמון עם לקוח? איך לבנות אמון עם שותפים? לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, ללמד מישהו מה לשאול אותך, לגרום למישהו לשאול אותך שאלות, לעודד מישהו לחקור אותך
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: ללמד מישהו לחשוד בך, איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להשיג איזון נפשי? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: ללמד מישהו לחשוד בך, איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להאמין בעצמך? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לא להישחק בעבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם לדומם יש תודעה? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לביטחון עצמי, מאמן אישי למתבגרים, ייעוץ אישי בנושא ללמד מישהו לחשוד בך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.5625 שניות - עכשיו 19_07_2025 השעה 19:06:06 - wesi1