אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לכתוב הצעת מחיר ללקוח ✔הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖨הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
והפעם אסביר איך לכתוב הצעת מחיר ללקוח? אז ברמת העיקרון יש בזה כל מיני שיקולים וכל מיני היבטים, אבל אם אתה רוצה לדעת איך לכתוב הצעת מחיר, קודם כל הדבר הראשון שאתה צריך לעשות, הוא לשאול את עצמך, מה המטרה שבגללה אתה כותב את הצעת המחיר ללקוח?

כי בעיקרון יש 2 סיבות מרכזיות אפשריות, למה כותבים הצעת מחיר ללקוח. וקודם כל צריכים להבין את הסיבה שבגללה כותבים את הצעת המחיר ללקוח, ומכאן לנסות להבין איך לכתוב הכי נכון את הצעת המחיר ללקוח, בהתאם לסיבה שבגללה כותבים לו את הצעת המחיר.

אז מהן 2 הסיבות המרכזיות שבגללן כותבים הצעת מחיר ללקוח?

1 - כדי להגדיל את הסיכוי שהלקוח ירכוש. 2 - כדי לתעד את ההסכמות המסחריות ברמה ההסכמית, כדי למנוע אי הסכמות מסחריות בעתיד. 3 - גם וגם משתי הסיבות האלו ביחד.

ולהלן האפשרויות בצורה יותר מפורטת:

שיקולי מכירה ללקוח

אפשרות אחת היא, שאתה כותב הצעת מחיר ללקוח, ככלי מכירה. דהיינו, מטרת הצעת המחיר, היא להגדיל את הסיכוי לכך שהלקוח ירצה לרכוש ממך. להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש את המוצר, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, להגדיל את הסיכוי שהוא ירצה לרכוש דווקא ממך, דווקא במחיר הזה, בלי לבקש הנחה וכולי. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא בעיקרה מכירתית.

שיקולים מסחריים, שאינם מכירתיים

כמו כן, לפעמים כותבים את הצעת המחיר, לא כדי לגרום ללקוח לרכוש, אלא כדי לתעד ולפרט מה בדיוק הוא הולך לקבל ומה בדיוק הוא הולך לא לקבל, מה בדיוק יהיו תנאי התשלום, מה בדיוק יקרה כדי שהוא ישלם, מה יקרה אם הוא לא ישלם, מה בדיוק אתה מתחייב לו, ומה בדיוק הוא מתחייב לך, ומה יקרה אם לסבתא יהיו גלגלים ותפרוץ מלחמה, או מה יקרה אם יקרה אסון כלשהו, או מחדל כלשהו, או דבר כלשהו, שיכול לשבש את העסקה ביניכם. במילים אחרות, מטרת הצעת המחיר, היא כדי שיהיה ברור לצדדים, מה ההסכמות המסחריות שהם הסכימו ביניהם.

שיקולים מכירתיים + מסחריים

כמובן שלפעמים הצעת המחיר יכולה גם לשמש ככלי שיווקי ומכירתי, וגם כדי לסגור את ההסכמות המסחריות שבין הצדדים.


אז ברגע שאתה רוצה לכתוב הצעת מחיר ללקוח, שאל את עצמך, מה המטרה שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר. האם במהותה המטרה היא לשכנע את הלקוח לסגור את העסקה ובעצם הצעת המחיר היא כלי יותר שיווקי מסחרי מכירתי, או שהצעת המחיר נכתבת כסוג של הסכם מסחרי, שבעצם הוא מהווה התחייבות חוזית של שני הצדדים אחד כלפי השני, על ההסכמות המסחריות שביניהם. או כמובן גם וגם. ובהתאם לזה, אפשרי לנסות להבין, איך נכון לך במקרה הספציפי שלך, לכתוב את הצעת המחיר שלך.

שאל את עצמך: האם הצעת המחיר הזאת, היא בעצם ההסכם המסחרי היחיד שלך מול הלקוח, או שאולי אחרי שהוא יקבל את הצעת המחיר, הוא יחתום על מסמך אחר, על הסכם מסחרי אחר, שבו יפורטו ההסכמות המסחריות בינך לבינו. במילים אחרות, האם ועד כמה הצעת המחיר הזאת, הולכת לשמש כהסכם מסחרי, הסכם של הזמנת שירותי עבודה כלשהם, הסכם על הזמנת סחורה כלשהי, או שמא אחרי קבלת הצעת המחיר, אתה הולך לחתום עם הלקוח על הסכם אחר, מפורט יותר וכולי.


במידה והצעת המחיר היא יותר סוג של מסמך שיווקי מכירתי, במקרה כזה עליך להתייחס להצעת המחיר כמו לכל חומר שיווקי / חומר מכירתי אחר. כמו לכל תהליך מכירה אחר, שמתבצע בכתב ולא בעל פה. וצריכים להבין היכן תהליך הצעת המחיר, נמצא בתוך תהליך המשפך השיווקי. ובהתאם לזה להבין איך הכי נכון להוציא את הצעת המחיר.

מחשבות ושיקולים לדוגמה:

האם הלקוח ביקש ממך את הצעת המחיר? האם הלקוח הולך להשתמש בהצעת המחיר שלך לצורך השוואה שלך לספקים אחרים? מי המתחרים שלך לדעתך? ומה היתרונות שלך על פני המתחרים שלך? שזה כמובן עוד עניין שלם בפני עצמו (מתחרים).

האם וכמה לפרט על מה שהלקוח מקבל ממך? האם להשתמש בשפה טכנית וכמה?

האם והיכן בהצעת המחיר, לכתוב את המחיר עצמו? בהתחלה? בסוף באמצע?

האם קודם כל לכתוב בקצרה על עצמך, או לכתוב על עצמך בסוף, או לא לכתוב בכלל?

אני מזכיר שיש עולם שלם של חוקים של איך לקבוע מחיר ושל תמחור, שהוא עניין בפני עצמו. יש גם לוגיקה שלמה של איך להציג מחיר ללקוח. יש גם לוגיקה של מתי להציג את המחיר ללקוח. אבל אלו נושאים שהם עומדים בפני עצמם, בלי קשר בהכרח לכתיבת הצעת המחיר בכתב. ולכן כדאי ללמוד אותם בפני עצמם באופן נפרד.

בקיצור ולסיכום, כתיבת הצעת מחיר, שמטרתה היא לגרום ללקוח לרכוש ממך, היא תהליך מכירה שלם בפני עצמו, שמתרחש בכתב וצריכים לעשות אותו בצורה נכונה, כמו כל תהליך מכירה אחר.


במידה והצעת המחיר היא בעצם סוג של הסכמות מסחריות / הסכם הזמנת שירותים ממך, הסכם מסחרי בינך לבין הלקוח, גם במקרה כזה צריכים לתכנן את ההסכם המסחרי בהתאם לכל מיני שיקולים שונים.

האם וכמה תרצה לפרט? יש יתרונות וגם חסרונות בלפרט יותר מידי מה בדיוק הולך לקרות.

האם לדוגמה תרצה להתייחס בהסכם למה יקרה אם מתישהו באמצע העסקה לא תצליח / הפסקת עבודה? גם בזה יש יתרונות וחסרונות.

חלק מהדברים שתכתוב בהסכם, עשויים לגרום ללקוח אולי להקשיח עמדות ואולי אפילו לחזור בו מהעסקה.

שאל את עצמך גם, מי האדם השני שקורא את הצעת המחיר? האם זה איש מקצוע? האם זה מישהו מהתחום? האם הוא עורך דין? האם הוא נותן את זה לעורך דין שיעבור על זה? בכל מקרה, יתכנו שיקולים שונים.

אני ממליץ להעמיק כאן בנושא של לכתוב הסכם ושל כתיבת הסכם, יש המון שיקולים ועניינים שקשורים לגבי איך לכתוב הסכם בצורה נכונה וחכמה, שתגן עליך ברמה המסחרית והמשפטית.


מחשבות ושיקולים נוספים

כמה זמן ייקח לך לכתוב את הצעת המחיר? כמה משאבים אתה משקיע בכתיבת הצעת המחיר? האם זאת הצעת מחיר גנרית וכללית שאתה מוציא לכולם הצעת מחיר די דומה, או שלכל לקוח צריך להכין במיוחד הצעת מחיר מיוחדת?

האם הלקוח שלך מקבל תועלת, מעצם זה שהוא מקבל ממך הצעת מחיר? כי לפעמים הצעת המחיר יכולה להיות סוג של מפרט טכני, שעוזר ללקוח להבין מה הוא צריך, גם בלי קשר לרכישה ממך. במילים אחרות, הלקוח מקבל תועלת מעצם זה שהוא קיבל ממך הצעת מחיר, שעוזרת לו להבין את עצמו. אולי גם בתוך הצעת המחיר, יש אפיון טכני, אולי קצר ואולי ארוך ומפורט, לגבי מה הלקוח מקבל ממך.

לפעמים יש היגיון לבקש מהלקוח לשלם לך כסף, על זה שאתה מוציא לו הצעת מחיר, בפרט כאשר מדובר על הצעת מחיר שנותנת לו ערך לכשעצמה ושיש עלות גדולה להוציא אותה. כמובן שאפשרי גם להציע ללקוח לקזז לו את עלות הצעת המחיר, במידה והוא יסגור עסקה. וכמובן שגם זה עניין של היצע וביקוש וכולי.

מי הולך לקרוא את הצעת המחיר? רק הלקוח? גם מישהו אחר? מי המישהו האחר? עורך דין? איש מקצוע? המתחרים שלך? אולי יש מידע מסחרי שלא תרצה שיעבור הלאה למתחרים שלך, דרך הצעת המחיר שלך?

האם כדאי לתת ללקוח הצעת מחיר בכתב וזהו? האם כדאי לומר לו את המחיר בעל פה ורק אחר כך לשלוח לו אותו בכתב? האם כדאי לשלוח ללקוח הצעת מחיר בכתב ורק אחר כך לדבר איתו עליה בעל פה, כשהוא רואה אותה מול העיניים שלו? תוך כמה זמן מהשלב שאתה נותן ללקוח את המחיר בעל פה / בכתב, תוך כמה זמן אתה עובר לשלב הבא, שאתה משלים לו בכתב / בעל פה, את החלק הקודם? גם לזה יש משמעות.

ובכללי, תוך כמה זמן להוציא הצעת מחיר ללקוח? תוך כמה זמן לתת לו מחיר? גם לזה יש משמעות. כי הלקוח יכול לפרש כל מיני פירושים, על אם תוציא לו מיד הצעת מחיר, או רק אחרי זמן יותר ארוך. לדוגמה, אם תוציא הצעת מחיר לאט, זה יכול להתפרש, כאילו אתה בודק את הדברים לעומק, או שאתה עצלן. ואם תוציא מהר, אולי זה אומר שאתה מוציא הצעת מחיר לא שקולה מספיק ולא מחושבת ולא מדויקת. ככה שאולי בכלל אפשרי לבקש ממך הנחה, כי נתת את המחיר מהר מידי, אז אולי זה אומר שהמחיר לא מדויק. בקיצור, יש משמעות לכל דבר.

האם תרצה להכניס עיזים במשא ומתן? האם הצעת המחיר פתוחה למשא ומתן? האם הולך להתקיים משא ומתן על הצעת המחיר? גם בזה יש המון שיקולים (עיזים במשא ומתן) שכדאי לקחת בחשבון.

האם כדאי לפרט יותר או שאולי כדאי לפרט פחות? האם כדאי להתייחס לתרחישי קיצון או אולי לא? האם ובאיזה אורך כדאי לכתוב את הצעת המחיר? לכל דבר יש יתרונות וחסרונות.

בנוסף, מה מקובל בשוק שאתה עובד בו? האם ואיך מקובל להוציא הצעות מחיר? מה מקובל לכתוב בהן? אולי כדאי שתעשה שונה מכולם? ואולי כדאי שתעשה בדיוק כמו כולם?

לסיכום:

כתיבת הצעת מחיר, יש בה המון אפשרויות שונות. ולכן יש כאן כמה חלקים:

1 - להבין מה המטרה המרכזית שלשמה אתה כותב את הצעת המחיר, האם היא יותר מטרה שיווקית מכירתית או שהיא מטרה משפטית של תיעוד ההסכמות המסחריות ויצירת התחייבות מסחרית במובן המשפטי.

2 - עליך להכיר את האפשרויות השונות, איך לכתוב הצעת מחיר ולדעת לנתח את הסיטואציה שהכי מתאימה לך, בהתאם למטרות שלך, האפשרויות שלך, הלקוח שלך, השוק שלך, התמחור שלך, המצב שלך וכולי.
משפך שיווקי מלחמה עיזים במשא ומתן להבין את הסיבה כתיבת הסכמים יתרון חיסרון לקנות דווקא ממך הסכם הזמנת שירותים כללית לקנות דווקא ממני חומרים מכירתיים איך כותבים הצעת מחיר איך להציע הצעת מחיר איך לכתוב איך לכתוב הצעת מחיר איך לכתוב הצעת עבודה איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר איך לנסח איך לנסח הצעת מחיר איך לנסח הצעת עבודה אפשרויות אפשרויות להציע הצעת מחיר אפשרות האם כדאי לכתוב הצעת מחיר האם לכתוב הצעת מחיר הצעת מחיר הצעת עבודה להציע להציע הצעות להציע הצעת מחיר לכתוב לכתוב הצעת מחיר לכתוב הצעת עבודה לכתוב ללקוח הצעת מחיר למה כותבים הצעת מחיר למה לכתוב ללקוח הצעת מחיר לנסח לנסח הצעת מחיר לנסח הצעת עבודה לקוח לקוחות מהי המטרה מהי המטרה של הצעת המחיר מחיר מטרה מטרות עבודה שיקולים שיקולים בכתיבת הצעת מחיר תכלית
איך עובד המוח האנושי? כיצד פועל המוח? איך המוח עובד? חמשת החושים, חוש הראיה, תודעה אנושית, סודות היקום, סודות העולם, סודות החיים, סודות הבריאה, להטיל ספק בחושים, כיצד עובד המוח?
איך עובד המוח האנושי? כיצד פועל המוח? איך המוח עובד? חמשת החושים, חוש הראיה, תודעה אנושית, סודות היקום, סודות העולם, סודות החיים, סודות הבריאה, להטיל ספק בחושים, כיצד עובד המוח?
... קורא לו שולחן. אני חושב שיש פה משהו. אני חושב שיש משהו. אני חושב שיש אפשרות שיש משהו. אני חושב שיש הבדל בין יש לאין. מי ... בין יש לאין? אם לא יודעים זאת, אז לא ניתן לקבוע אם יש או אין שולחן. המטרה היא לא להטיל ספק בחושים אלא להבין המטרה אינה סתם להטיל ספק אלא להבין את התהליך שבו ... קורא לו שולחן. אני חושב שיש פה משהו. אני חושב שיש משהו. אני חושב שיש אפשרות שיש משהו. אני חושב שיש הבדל בין יש לאין. מי ... אני חושב שיש משהו. אני חושב שיש. אני חושב שאולי יש. אני חושב שיש אפשרות שיש. אני חושב שיש הבדל בין יש לאין. מי אמר ... ואם אין הבדל בין יש לאין, אז אני לא יכול בכלל לדעת שיש פה משהו. המטרה היא לא להטיל ספק בחושים, אלא המטרה בסוף זה לצאת מכל ההגדרות. ולצאת מכל ההגדרות ... נשאר, אני חושב שיש משהו, נוריד את המילה יש משהו, נשאר, אני חושב שיש אפשרות שיש משהו, נוריד את היש אפשרות שיהיה משהו, נשאר, אני רואה שיש הבדל בין ... אומר לך שיש פה שולחן, הוא אומר שיש פה צורה ואחר כך יש פה שולחן. אפשר לכתוב ספר מה קרה לפני שהמוח ראה שיש פה שולחן. ... זה אפשר להפוך, לאני חושב שאולי יש, ואת זה אפשר להפוך, שאני בטוח שיש אפשרות שיש, ואת זה להפוך שאני בטוח שיש הבדל בין יש ... מוכן להטיל בזה ספק ולהגיד שאולי יש משהו, הבסיס של זה שאני חושב שיש אפשרות שיש משהו, כי אם לא הייתי חושב שיש אפשרות, לא הייתי חושב שאולי. כדי שאפשר לחשוב שיש משהו, אני צריך לחשוב שיש אפשרות שיש משהו. ואני חושב שיש אפשרות שיש משהו מבוסס על זה שאני חושב שיש דבר כזה ... להיות מסוגל לחשוב שאולי יש פה משהו, אני צריך להיות מסוגל לחשוב שיש אפשרות שיש פה משהו. למעשה העברתי את זה לרמת הפוטנציאל. אמרתי שאפילו אם זה לא בכוח זה בפועל. כדי לחשוב שתהיה פה אפשרות שיש משהו, אני צריך לחשוב שיש משהו. וכדי ...
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה
... המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? לכתוב או להקשיב, ללמוד באמצעות כתיבה, שיטות לזכור מידע, שיטות לא לשכוח, שיפור הזיכרון, שיטות לזיכרון, שיטות זכירה, שכחה איך המוח זוכר? מהי הדרך הטובה ביותר לזכור ... דברים ואיך להתמודד עם השכחה. הוא מתחיל בדיון על הדרך בה המוח עובד כדי לזכור מידע ומדגיש את הקשר בין הבנת המידע לזכירתו. האם עדיף לכתוב או להקשיב כדי ללמוד? אליעד מציין את היתרונות והחסרונות של כתיבה והקשבה כהשיטות השונות ללמוד. הכתיבה אינה תמיד מאפשרת ריכוז מלא בנאמר, ובכך עלולה לפגוע בהבנה. עם זאת, היתרון של הכתיבה טמון בכך שהיא מחייבת את הלומד להבין את המידע כדי לכתוב אותו באופן מדויק. לעומת זאת, ההקשבה מספקת את היתרון של קלות קליטת המידע, אך לפעמים היא אינה מאפשרת עיבוד מעמיק של המידע. האם אנחנו מבינים אם אנחנו לא מצליחים ... וזהו תהליך טבעי של סינון המידע. שיטות לזיכרון איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? איך לשפר את הזיכרון? האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך המוח זוכר? איך לזכור דברים? איך המוח חושב? איך לא לשכוח דברים? הרצאה זו עוסקת בשיטות שיכולות לשפר את הזיכרון ולהפוך אותו ליעיל יותר, תוך דיון ... המנטליים שמאחורי זכירה ושכחה. אליעד כהן מסביר איך המוח זוכר, איך אפשר לזכור יותר טוב דברים, וגם איך להתמודד עם השכחה. למה לכתוב או להקשיב - איזה מהם עדיף? הדיון נפתח בשאלה האם עדיף לכתוב או להקשיב לצורך למידה. החיסרון של כתיבה הוא שהיא לא תמיד מאפשרת ריכוז מלא בנאמר, וכתוצאה מכך ייתכן שהיא לא תמיד מקנה הבנה מלאה. מצד שני, יתרונה של הכתיבה טמון בכך שהיא מאפשרת להגדרה מחדש של המידע, מה שמחייב את האדם להבין את מה שנאמר כדי להיות מסוגל לכתוב אותו. האם אנחנו מבינים אם אנחנו לא מצליחים להסביר? אליעד מציין שבחלק מהמקרים, כשאנחנו לא מצליחים להסביר דבר לאחר, זה מצביע על כך שלא הבנו אותו במלואו. אם אתה ... להיות טבעית ונכונה בתנאי שהיא לא נובעת מחוסר הבנה, אלא מעיבוד המידע בצורה לא נכונה. איך לשפר את הזיכרון? שיטות זכירה האם עדיף לכתוב או להקשיב? איך לא לשכוח דברים? האם זיכרון טוב תלוי בהבנה? ...
ירושה, צוואה, למה כותבים ירושה? למה כותבים צוואה? למי לכתוב ירושה? למי לכתוב צוואה? האם לספר ליורשים? לכתוב צוואה, לכתוב ירושה, יעוץ לפני המוות, חיים אחרי המוות, כתיבת ירושה
ירושה, צוואה, למה כותבים ירושה? למה כותבים צוואה? למי לכתוב ירושה? למי לכתוב צוואה? האם לספר ליורשים? לכתוב צוואה, לכתוב ירושה, יעוץ לפני המוות, חיים אחרי המוות, כתיבת ירושה
... צוואה, למה כותבים ירושה? למה כותבים צוואה? למי לכתוב ירושה? למי לכתוב צוואה? האם לספר ליורשים? לכתוב צוואה, לכתוב ירושה, יעוץ לפני המוות, חיים אחרי המוות, כתיבת ירושה למה אנשים ... לחלוטין שאדם שעושה פעולה כלשהי, בהכרח חושב שהיא תביא לו יותר תועלת מנזק. לכן, כאשר אדם מחליט לכתוב צוואה או ירושה, הוא מאמין שזה יעשה לו יותר טוב מאשר רע. מתוך ההבנה הזאת, אליעד מפרק לעומק את האפשרויות השונות שיכולות להניע אדם להחליט לכתוב צוואה או ירושה. האם האדם כותב צוואה מתוך דאגה לעולם הבא? אחת האפשרויות שאליעד מפרט, היא שהאדם כותב צוואה כי הוא מאמין בחיים אחרי המוות, ... לאסלאם תזכה אותו בגמול שמיימי, וכן הלאה. מה הקשר בין קרמה לבין כתיבת ירושה? אליעד מסביר גם על אפשרות נוספת: ייתכן שאדם אינו מאמין בדת מסוימת אך עדיין מאמין בסוג של קרמה. ... שהוא יחווה לאחר המוות. האם יכול להיות שאדם כותב ירושה כדי להרגיש שליטה וכוח? אליעד מציג אפשרות נוספת: יכול להיות שהאדם לא באמת חושב שיש חיים אחרי המוות, אבל הוא ... לאדם תחושת כוח ושליטה. האם אכפת לאדם מה יקרה עם יורשיו לאחר מותו, גם בלי קשר לתועלת לעצמו? אפשרות נוספת שאליעד מפרט, היא שהאדם לא מאמין בהכרח שהירושה תביא לו תועלת ... והשנייה, משום שהם מעדיפים שהכסף יישאר לאחרים שחשובים להם. עם זאת, אליעד מסביר כי קיימת גם אפשרות הפוכה לחלוטין, שאדם עשוי לכתוב ירושה דווקא כי הוא לא אוהב את הקרובים אליו, ורוצה להעניש אותם או ... כי הכסף לא פותר את הבעיות האמיתיות אלא רק מייצר עוד בעיות חדשות. לסיכום, אליעד מציג מגוון אפשרויות והסברים מפורטים על השאלה מדוע אנשים כותבים צוואה או ירושה, החל ... של שליטה, אהבה, פחד מהמוות או אפילו רצון להעניש את היורשים. כל ההסברים והדוגמאות השונות מטרתן להבהיר את המורכבות הרגשית והלוגית שבכתיבת צוואה או ירושה. למה לכתוב ירושה? צוואה וחיים אחרי המוות איך לכתוב צוואה? האם לספר ליורשים על הירושה? מה אומר רבי נחמן על ירושה? ...
הפרעות למידה של ילדים, לקויות למידה של ילדים, ללמד ילד לכתוב, טיפול בילדים אוטיסטים, למידה באמצעות החושים, שיטות למידה מתקדמות
הפרעות למידה של ילדים, לקויות למידה של ילדים, ללמד ילד לכתוב, טיפול בילדים אוטיסטים, למידה באמצעות החושים, שיטות למידה מתקדמות
... למידה של ילדים, לקויות למידה של ילדים, ללמד ילד לכתוב, טיפול בילדים אוטיסטים, למידה באמצעות החושים, שיטות למידה מתקדמות איך מלמדים ילד לכתוב כשהוא לא מצליח ללמוד בדרכים רגילות? אליעד כהן מציג בהרצאתו גישה ללימוד ילדים הסובלים מלקויות למידה או הפרעות למידה, במיוחד במקרים בהם שיטות הלימוד הרגילות של כתיבה אינן יעילות. הדוגמה המרכזית היא ילדה שניסו ללמד אותה לכתוב אותיות באמצעות דרכים רגילות כמו אחיזת עיפרון, חזרה על תנועות כתיבה, ומשחקים רגילים - אך היא לא הצליחה לקלוט את האותיות בדרך הזו. במקום ... ולכן מתקשה לזכור אותם. כיצד גורמים לאותיות להפוך למוחשיות ומשמעותיות לילדים? אליעד מציין שהמטרה בלימוד דרך החושים והגוף היא להפוך את צורת האות לדבר משמעותי ומוחשי עבור הילדה, כך שיהיה לה קל יותר לזכור. כאשר היא חווה את האות בצורה ... והזיכרון שלה מתבסס על החוויה המוחשית הזו. לדוגמה, אם רוצים ללמד את הילדה את האות א, במקום רק לכתוב את האות על הלוח, מציירים לה את האות באמצעות חומר מוחשי כמו סוכר, ואז נותנים לה לחוש את הצורה באמצעות ליקוק, נגיעה, או הרגשה של המרקם. ... למשמעותי לילד, ודרכה הוא יצליח לזכור וללמוד. איך ללמד ילד עם לקויות למידה? שיטות ללמד ילדים לכתוב למידה באמצעות החושים טיפול בילדים עם הפרעות למידה איך ללמד ילד אוטיסט לכתוב? למה הילד לא מצליח לכתוב?
איך להבין דברים מורכבים? למה לכתוב כדי להבין? למה לדבר כדי להבין? איך להפוך רעיון לממשי? איך להבין רעיון לעומק? איך להבין רעיון מורכב לעומק? איך המוח מבין דברים? תהליכי חשיבה, תהליכי הבנה, טיפול פסיכולוגי, הכותל המערבי, התבודדות
איך להבין דברים מורכבים? למה לכתוב כדי להבין? למה לדבר כדי להבין? איך להפוך רעיון לממשי? איך להבין רעיון לעומק? איך להבין רעיון מורכב לעומק? איך המוח מבין דברים? תהליכי חשיבה, תהליכי הבנה, טיפול פסיכולוגי, הכותל המערבי, התבודדות
... להבין דברים מורכבים? למה לכתוב כדי להבין? למה לדבר כדי להבין? איך להפוך רעיון לממשי? איך להבין רעיון לעומק? איך להבין רעיון מורכב לעומק? איך המוח מבין דברים? תהליכי חשיבה, תהליכי הבנה, טיפול פסיכולוגי, הכותל המערבי, התבודדות למה חשוב לכתוב ולדבר כדי להבין רעיונות מורכבים? הבנה עמוקה של רעיונות מורכבים דורשת הפיכת הרעיונות למשהו ממשי יותר. כאשר אדם מנסה להבין רעיון כלשהו רק בתוך הראש, הוא מתמודד עם קושי ... (על הפרטים) לבין הסתכלות מרחוק (על התמונה הכוללת). לדוגמה, כשמסתכלים על רכב, לפעמים צריך להסתכל עליו מרחוק כדי לראות את כל המכלול, את העיצוב הכללי שלו ואת המטרה הכוללת. אך לפעמים צריך להתקרב כדי להבין פרטים ספציפיים כמו יעילות המנוע, הבטיחות או הביצועים שלו. האיזון בין השניים הוא המפתח להבנה עמוקה ומאוזנת. לסיכום, אליעד כהן ... כדי להבין אותם לעומק, אך גם לשמור על איזון כדי לא לאבד את המכלול. רק כך אפשר להגיע להבנה אמיתית ומדויקת של רעיונות מורכבים. איך להבין דברים מורכבים? למה לכתוב כדי להבין? איך להפוך רעיון לממשי? איך המוח מבין רעיונות? מה החשיבות של דיבור להבנת רעיון? איך להבין רעיון לעומק? ...
ליטקוד, LeetCode Solution, איך לפתור שאלות ב LeetCode? ראיונות קוד, תרגול ליטקוד, מדעי המחשב, תכנות מחשבים, לעבוד בהייטק, ראיון טכני, שאלות חשיבה, איך לפתור בעיות מורכבות? איך לפתח את המוח? איך להתכונן לראיון עבודה בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? לעבוד בפיתוח תוכנה, איך למצוא מה בטוח נכון? ללמוד לנתח תהליכים, איך ללמוד לתכנת? איך ללמוד לכתוב קוד? כתיבת קוד, לפתור חידות היגיון, איך להבין חוקיות? איך למצוא חוקיות?
... בהייטק? תרגול שאלות ליטקוד כהכנה לראיון, איך להיות מתכנת מחשבים? לעבוד בפיתוח תוכנה, איך למצוא מה בטוח נכון? ללמוד לנתח תהליכים, איך ללמוד לתכנת? איך ללמוד לכתוב קוד? כתיבת קוד, לפתור חידות היגיון, איך להבין חוקיות? איך למצוא חוקיות? אז מה זה ליטקוד LeetCode? ליטקוד, זה שם של אתר אינטרנט, שמציג שאלות ... תתאמץ להבין את השאלה, גם אם היא לא ברורה. ואם אתה בראיון עבודה ונתקל בשאלה שלא ברורה לך, אז תסביר בקול למראיין, מה כן ברור לך מהשאלה ומה לא ברור לך ומה האפשרויות שאתה רואה להבין את השאלה ומה הפתרונות האפשריים לכל אחד מהפירושים האפשריים שיש לך לשאלה. כי בראיון, מנסים בעיקר להבין איך אתה רגיל לחשוב. ... לפתור באופן מילולי ולא תכנותי כאשר באים לפתור שאלת ליטקוד באתר ליטקוד, יש לנו כמה אתגרים לעבור. 1 - להבין את השאלה. 2 - להבין את הפתרון באופן כללי. 3 - לכתוב, להריץ ולבדוק את הפתרון במערכת של האתר ליטקוד. ואני אסביר: הרבה מתכנים חושבים, שהשלב הבא אחרי שמבינים שאלת ליטקוד, זה להתחיל לקודד או להתחיל לחשוב על איזה קוד יודע לבצע את הפתרון שהם רוצים לבצע. והתהליך הזה הוא מורכב מכמה חלקים. חלק 1 - הוא להבין את הלוגיקה של הפתרון שרוצים לכתוב. חלק 2 - הוא לדעת איך לכתוב את הלוגיקה הזאת בשפת התכנות שאנחנו רוצים לכתוב בה את הפתרון. כי הרבה פעמים המגבלה של המתכנת, היא שהוא חושב דרך השפה שהוא מנסה לתכנת בה ולא בצורה מופשטת וכללית יותר. ונכון שבסוף צריך ... מתבצע באמצעות שינוי בלוגיקה של הפתרון. ובמהות של ההתייעלות, זה לנסות לעבור על התהליך הלא יעיל כולו מהתחלה עד הסוף ועל כל פעולה, לשאול, האם אני חושב שיש אפשרות לחסוך איכשהו את הפעולה הזאת? מה הפעולה הזאת מנסה להשיג? אולי יש דרך יותר קצרה להשיג את אותה התכלית של הפעולה? אולי ניתן להסיק דבר מתוך דבר? אולי ניתן לעשות סימן כלשהו שיחסוך לנו פעולות כלשהן? במהות, נסה לעבור פעולה פעולה בפני עצמה. נסה להבין את תכליתה ואולי יש דרך לדלג עליה איכשהו? אולי ניתן להסיק אותה ממשהו אחר? האם ואולי יש פעולות שחוזרות על עצמן? האם יש פעולות שמרגישות לך מיותרות, נסה ...
שיווק ללקוחות, איזה חומרי שיווק להכין? 2 סוגים של חומרי שיווק, הכנת חומרי שיווק, תיעדוף הכנת חומרי שיווק, תכנון הכנת חומר שיווק, ניתוח משפך שיווקי, בניית משפך שיווקי, תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל שיווק
... תכנון קמפיין שיווקי, מה לפרסם בקמפיין? איך להגדיל מכירות באמצעות שיווק נכון? איזה שיווק יביא הכי הרבה מכירות? איזה חומר שיווקי ליצור? מה לכתוב בפרסומת? איך לתכנן פרסומת? מה לומר בפרסומת? למה אני לא מצליח למכור? מה המטרה של השיווק? יעוץ שיווקי, מנהל ... את הכנת חומרי השיווק? איך לתכנן את הכנת חומרי השיווק? ועוד. אז ברמת העיקרון, את כל חומרי השיווק, ניתן לחלק ל 2 קטגוריות. 1 - חומרי שיווק שמטרתם להביא לקוחות לעסק ולהגדיל חשיפה של המוצר ללקוחות. לדוגמה, פרסומת שאומרת בית למכירה. 2 - חומרי שיווק שמטרתם לגרום ללקוח לקנות את המוצר דווקא ממך. לדוגמה הבית הזה, הוא נגד רעידות אדמה. דהיינו, יש חומרי שיווק שהתכלית שלהם, היא לפרסם ללקוחות פוטנציאלים, את עצם הקיום של המוצר שלך, לחשוף את המוצר שלך לקהלי יעד חדשים. זה סוג אחד של חומרי שיווק. אבל יש גם את חומרי השיווק, שתכליתם לגרום ללקוח שכבר מכיר אותך, ... שאתה לא מוכר מספיק, היא בגלל שלא מספיק מכירים אותך, הרי שעליך להתמקד ביצירת חומרי שיווק, שיגדילו חשיפה שלך ללקוחות. דהיינו, חומרי שיווק שתכליתם והמסר שלהם, הוא בשורה ... הכי כדאי לפרסם ללקוחות? זו שאלה אחרת, שצריך להעמיק בה בפני עצמה (מסר שיווקי וגם כאן לקוחות פוטנציאלים). ובמידה ואתה רוצה ליצור חומרי שיווק שמטרתם היא לגרום ללקוחות שכן ...
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
NLP, מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע?
... מניפולציה בשאלה, שאלה מניפולטיבית, הבנת או לא הבנת, מסר לתת מודע, להשפיע על התת מודע, שאלה משכנעת, לשכנע בשאלה, לנסח שאלה, צורת שאלה, איך לשאול שאלה? איך לשכנע? מה ההבדל בין הבנת ל - לא הבנת וכיצד זה משפיע על שיחה? במהלך השיחה, אליעד מתאר ... איך מנוסחים שאלות בצורה משכנעת? אם אתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, השאלה שאתה שואל יכולה להיות מכרעת. לדוגמה, כאשר אתה רוצה להציע למישהו לצאת לקפה, השאלה אתה רוצה לצאת איתי לקפה? למעשה מכילה את הרעיון שהשואל מעוניין בכך, וכך הוא יוצר את הציפייה שהשני ... השאלה מנוסחת בצורה של התנגדות, האדם מרגיש אוטומטית צורך להתנגד. זו בעצם מניפולציה של השאלה, תלוי באיך אתה מציג את האפשרות. מה ההשפעה של הצגת שאלות בצורה של הסברתי את עצמי מספיק טוב? בהתאם לסוג השיחה, לפעמים השואל יכול להשתמש בשאלה כמו הסברתי ... שואל מישהו תגיד לי הבנת את מה שכתוב? זה בעצם לשאול אותו האם הבנת את מה שכתוב או לא הבנת את מה שכתוב?, אם לא הייתה אפשרות של לא הבנת לא הייתה אופציה של הבנת, אם לא הייתה אפשרות לא הבנת לא היית אפשרות של הבנת נכון. זאת אומרת כשאתה שואל מישהו האם הבנת, תגיד לי הבנת זה בעצם להגיד לו או לא הבנת. יפה עכשיו גם הפוך כשאתה אומר ...
איך לא לשתול מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך לשכנע את עצמך? איך להתנסח נכון? שתילת מחשבה חד ערכית, תרתי משמע בשתילת מחשבות
... מחשבות? איזה טעות לא לעשות בשתילת מחשבה? איך לא לנסח מנטרה? איך להעביר מסר תת הכרתי? איך ... של בא לי לאכול סתם כך בלי רעב פיזי, לצורך השגת מטרה רגשית כלשהי, לקרוא גם לה רעב. במקרה כזה ... ולא בצורה של ריבוי משמעות כלשהי, שעלול להשיג מטרות שונות מהרצוי. וכמובן שיש כאן עוד רמת עומק, שאומרת, שבאפשרותך גם כן לשתול למישהו מחשבה, בצורה של ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הצעת מחיר, איך לכתוב הצעת מחיר? איך לנסח הצעת מחיר? איך כותבים הצעת מחיר? איך לכתוב הצעת עבודה? איך להציע הצעת מחיר? איך לכתוב ללקוח הצעת מחיר? איך לנסח הצעת עבודה? למה כותבים הצעת מחיר? האם כדאי לכתוב הצעת מחיר? שיקולים בכתיבת הצעת מחיר, מהי המטרה של הצעת המחיר? אפשרויות להציע הצעת מחיר, האם לכתוב הצעת מחיר? איך להציע הצעת מחיר?
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לכתוב הצעת מחיר ללקוח, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לכתוב הצעת מחיר ללקוח, איך להשיג ביטחון עצמי? איך לנהל את הזמן? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעריך את עצמך? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בזוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם אפשר לדעת הכל? האם הכל אפשרי? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה לא להתאבד? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש או אין אלוהים? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להיות מאושר? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע בעולם? למה יש רע וסבל בעולם? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, אימון אישי לביטחון עצמי, גישור בתחום לכתוב הצעת מחיר ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 2.2188 שניות - עכשיו 26_06_2025 השעה 15:53:52 - wesi1