... האדם חווה כל מצב באותה מידה של אושר ושלווה. כיצד מגיעים בפועל לתפיסה של אחדות ושלמות? אליעד ממליץ לאדם לחקור את שורש הרצון שלו: מדוע אני רוצה את מה שאני רוצה? חקירה עמוקה זו תוביל את האדם להבין שהרצונות שלו נובעים מנקודה ... המציאות, שבה הכל כבר אחד ממש. כמו בשעת השינה, שבו המקום של החלום, לא נמצא בשום מקום. ועל האדם לחקור את שורש הרצון, עד שהוא יגלה את הנקודה שבה אין נפרדות בין רצון לאין רצון. וגם בשלמות יש פחד וחרדה, אלא ששם ...
... עשה. רצון שמוביל לעשייה / הימנעות מעשייה = בחירה חופשית. כדי שהאדם יוכל לנווט את עצמו לעשייה טובה, עליו לחקור את שורש הרצון והבחירה שלו. פירוש: כל רצון נובע מרצון אחר פנימי יותר. כאשר האדם עושה משהו שהוא אינו רוצה לעשות אותו ...
... כשנתקעים בחקירה עצמית? למה להמשיך לשאול גם כשאין תשובה? איך חקירה ללא תשובות תקדם אותך? איך להעלים רצון? איך לחקור את שורש הרצון? למה חקירה ללא תשובות תקדם אותך? להיכן מובילה החקירה של הרצון? להתמיד בחקירה עצמית, מוטיבציה להתמדה כשלא מוצאים תשובות, ...
... אפשרות כלשהי שתרצה משהו. והאפשרות השלישית הזאת, של ביטול הפוטנציאל של הרצון, היא כמובן עניין אחר לגמרי. שבה צריכים לחקור את שורש הרצון. ובמה צריכים לחקור ולבטל את כל הרצונות. והיא עניין אחר לגמרי, שהסברתי אותו במקומות אחרים. אבל ברמת העיקרון צריכים ...
האני וישויות שונות בחלום - מי הן? מי הן הישויות שמתגלות לאדם בחלום? אליעד כהן מסביר בהרצאה שהישויות שאדם פוגש בחלום, כגון אנשים, חפצים, מקומות וזמנים, הן למעשה ביטויים ישירים של תודעתו שלו. כאשר האדם חולם, התודעה שלו מתפצלת לשני חלקים: חלק אחד נשאר מודע...מסביר שהמציאות היומיומית שבה האדם חי מתפקדת בדיוק כמו חלום. למרות שהאדם מרגיש תחושה חזקה של אני נפרד, הוא בעצם חלק מתודעה אחת גדולה. כמו בחלום, שבו כל פרט הוא בעצם האדם החולם, כך גם במציאות, הכל הוא ביטוי של אותו אני אחד, האני העליון, שהוא בעצם המציאות עצמה. האדם יכול להרחיב את ההכרה שלו כך שהוא יחווה את המציאות כולה כאני, בדיוק כפי שהוא חווה את עצמו בתוך חלום. כיצד האדם יכול להגיע לתובנה שהכל זה אני? אליעד כהן ממליץ לשאול את השאלה מי אני? שוב ושוב, עד שהאדם יגיע לתובנה שכל מה שהוא חווה, חושב ומרגיש...
אחדות ההפכים, חוויית האחדות והשלמות תוך כדי הנפרדות - איך להשיג אותה? מהי חוויית הנפרדות ומה הופך אותה לסבל? אליעד כהן מסביר כי חוויית הנפרדות היא החוויה הבסיסית ביותר של האדם. הכוונה בכך היא שתחושת הקיום של האדם מבוססת על כך שיש לו רצונות שונים ומגוונים...לא מעניין או משנה להם. איך ניתן לחוות את חוויית האחדות והנפרדות בו זמנית? השאלה המרכזית שאליעד מציג היא כיצד האדם יכול לחוות גם את האחדות וגם את הנפרדות באותו הזמן, למרות שהדבר נראה בלתי אפשרי. מבחינה לוגית, האדם אינו יכול להגיד הכל טוב לי באותה מידה ובו זמנית להגיד אני רוצה דווקא את זה. זוהי סתירה מובנית, אך אליעד מסביר שדווקא הסתירה הזאת היא המפתח לאמת העמוקה ביותר של המציאות. לדבריו, האדם צריך להתעקש על כך שהוא מסוגל לחוות את הסתירה הזאת, למרות שמבחינת ההיגיון הרגיל והטבע של המציאות הדבר נראה...
...אונליפנס, הוא מספק את שירותי הגבייה מהלקוחות ולכן אין בעיות גבייה. אבל כמו בכל עסק, יש צורך גם בתהליך ייצור לייצר מוצר / שירות כלשהו. וכאן בעצם, בחורה שנראית טוב, הרי שהמראה שלה נותן לה יתרון תחרותי יחסי, בתהליך הייצור בעסק שמוכר שירותים של בחורות שנראות טוב. וגם כאן, יש בחורה שנראית טוב מטבעה בלי להתאמץ ויש בחורה שצריכה להתאמץ להיראות טוב. אבל בכל מקרה, בהנחה שהבחורה נראית טוב בלי מאמץ, הרי שבעצם יש לה יתרון יחסי בתהליכי הייצור. מה צריך לכדי להצליח באונליפנס? אבל, מה לגבי תהליכי השיווק? ומה לגבי...
...שיקרה משהו, אבל מסיבות שונות הוא לא מפחד מכך שזה יקרה. אולי בגלל טמטום אולי בגלל חוכמה אולי מכל סיבה שהיא. 2 מצבים של פחד אבל ברמת העיקרון, יש 2 מצבים אפשריים כאשר בן אדם לא רוצה שמשהו. 1 - שהוא יפחד שזה יקרה ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך שזה לא יקרה. 2 - שהוא לא יפחד שזה יקרה, ואז זה מגדיל את הסיכוי לכך שזה יקרה. והשאלה היא, מה עדיף? מה יותר טוב או מה יותר גרוע? פחד מגדיל את הסיכוי שיקרה משהו רע וכמובן, שצריכים להזכיר שהרבה פעמים, הפחד שמשהו רע לא יקרה, דווקא מגדיל את הסיכוי לכך שהוא כן יקרה. לא תמיד...
...מגיבים בחוסר ריכוז ובחוסר עניין. מי ראוי להיות מחנך טוב? אליעד מסביר שמחנך טוב הוא מי שהצליח קודם כל לחנך את עצמו. כדי שהמורה יוכל לעזור לתלמידים להתפתח, הוא צריך להבין לעומק את עצמו ולזהות את אותן בעיות אצל התלמידים. כל תכונה שנמצאת אצל התלמיד, כגון עצלנות, חוסר ריכוז או התנגדות ללימודים, קיימת גם אצל המורה, לפחות בצורה פוטנציאלית. מחנך טוב חייב להיות מודע ליכולות שלו ולמגבלות שלו. אם המורה מבין את עצמו ויודע כיצד להתמודד עם החסרונות והתכונות השליליות שבתוכו, הוא יוכל לעזור לתלמיד לעשות את אותו...
...קיים כדי לשנות את המצב ולהחזיר לעצמו שליטה. לכן, מבחינתו של אליעד, השורש או הבסיס הוא תמיד שווה בין יש לבין אין. איך ניתן להבין את הפרדוקס של דבר והיפוכו? אליעד מציע דרך להבנה עמוקה של הנושא באמצעות מודעות. הוא מסביר שככל שהמודעות שלך לדבר ולהיפוכו גדולה יותר, כך אתה מבין שכל תחושה או רעיון שאתה חווה הם תמיד גם וגם. למשל, אם אתה אומר שאתה רוצה לאכול, בו בזמן אתה יכול להרגיש גם את הרצון לא לאכול. לדבריו, כל רעיון שאתה מחזיק הוא תמיד סובייקטיבי, וכאשר אתה מודע לכך, אתה יכול להרגיש בבירור את הניגודים...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לחקור את שורש הרצון, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? דיכאון? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לחקור את שורש הרצון, איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך למצוא זוגיות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך לא להישחק בעבודה? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לשנות תכונות אופי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: למה לא להתאבד? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש משמעות לחיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? בשביל מה לחיות? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? למה יש רע בעולם? מי ברא את אלוהים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש בחירה חופשית? אולי אנחנו במטריקס? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן מכירות, מטפל קוגניטיבי התנהגותי בנושא לחקור את שורש הרצון - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331