...עובדים, סיכון מול סיכוי, סיכוי מול סיכון, סגירת חוזה, העלאת שכר לעובד, הסכם עם עובד, יעוץ למנהלים, יעוץ עסקי, יעוץ לעסקים, קביעת שכר לעובד איך לסגור חוזה הוגן עם עובד? כדי לסגור חוזה הוגן עם עובד, אליעד כהן מציע להגדיר במדויק את המשימות, היעדים, התנאים להעלאת השכר, ואת אופן מדידת ההצלחה או הכישלון של העובד בביצוע המשימות. המטרה היא למנוע ויכוחים עתידיים שעלולים להיגרם מחוסר בהירות בהסכם העבודה. הוא מביא דוגמה של מנהל שסגר חוזה עם עובד בכיר, שבו נאמר שהעובד יקבל העלאה תוך ארבעה חודשים אם יעמוד במשימות...
...כל עוצמת הרצון שהייתה מפוזרת בין הרצונות השונים תתמקד רק ברצון האחד הזה. אבל ברגע שמודיעים לו שאין צורך להוריד את היד, הרצון הזה מתפזר בחזרה. דוגמה זו ממחישה כיצד עוצמת הרצון זורמת בין רצונות שונים לפי הנסיבות. הוא מוסיף דוגמה על ילדים וצעצועים: ילד קטן, אם לוקחים לו צעצוע, בוכה וצורח כאילו לקחו לו משהו חשוב מאוד. אדם בוגר לא יצרח אם ייקחו לו צעצוע, אך העוצמה של הסבל שהייתה קיימת בילדות פשוט עברה לרצונות אחרים. העוצמה לא נעלמה אלא החליפה צורה. מהו הרצון הסופי שאחרי כל הרצונות? לדברי אליעד, כל רצון...
...שום משמעות לתחושה, צריך לבדוק הכל, למעשה כשאת אומרת יש לי תחושה לבדוק, זה אומר שאת מתכוונת שיש למציאות חוכמה, נכון? יש משהו, זה לא סתם, אם נאמר זה לא אקראי, יש כאן שכל, אז אם יש כאן שכל אחד שמחליט את הכל, אז לכל דבר יש שכל וצריך לבדוק הכל, בלי קשר לתחושה. אלא מה יכול להיות שיש דבר אקראי ויש דבר שיש לו שכל, עכשיו איך נדע? מאוד יכול להיות שיש לך תחושת בטן לבדוק דווקא את האירוע שהוא אקראי, לכן איך נדע האם לבדוק או לא לבדוק? ויכול להיות שמהצד השני הוא מרגיש שהוא לא צריך לבדוק וזה הדבר שהוא הכי צריך...
...בצורה אפקטיבית - חלוקת משימות לחלקים כאשר אנחנו מנהלים משימות, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לא להתייחס לכל משימה כיחידה אחת, אלא לראות אותה כמורכבת מחלקים. מה הכוונה? כאשר יש לנו רשימת משימות שעלינו לבצע, אנו צריכים לדעת כיצד לתעדף אותן: איזה משימה לעשות קודם, איזה לאחר מכן, מי מבצע כל משימה וכמה זמן נדרש לכל אחת. אך כדי לייעל את התהליך, עלינו להבין שלעתים משימה אחת יכולה להתחלק למספר חלקים קטנים יותר, מה שיאפשר לנו לנהל אותה בצורה חכמה יותר. חשיבות החלוקה לחלקים במקום לראות משימה כשלמה - כלומר...
...או רגשי, עליו לנסות לחדור עמוק יותר פנימה במקום לעצור ולוותר. אם הקיר הוא בטון, עליו להחליף את הכלי למשהו חזק יותר כדי שיוכל להמשיך להתקדם. בדרך דומה, אם חקירה רוחנית או פנימית נתקעת, זה אומר שהאדם צריך לנסות שיטה חזקה יותר, לשאול שאלות יותר יסודיות ועמוקות: מי אני באמת? למה אני רוצה את מה שאני רוצה? למה בכלל בחרתי להאמין שזה טוב וזה רע? הוא מסביר שאם אדם נתקע לאורך זמן, כנראה שהוא מנסה לפתור את הבעיה ברמה שטחית מדי. התקדמות אמיתית דורשת להיכנס פנימה לעומק העניין, לשאול שאלות בסיסיות יותר ויותר...
...השאלה שנשאלת כאן היא כיצד נוכל להרגיש טוב באופן ממושך - האם על ידי השגת מטרות או על ידי שינוי תפיסת העולם שלנו לגמרי? האם הרצון הוא שמגביל אותנו בחיים? אליעד מציע נקודת מבט נוספת: פעמים רבות הרצון עצמו הוא שמגביל אותנו. כלומר, כל פעולה שאנחנו עושים - כמו להשיג כסף או להשיג אהבה - לא תמיד ממלאת את הרצון שלנו. הרצון הוא למעשה דינמי, הוא תמיד מתחדש ומייצר עוד מטרות. לדוגמה, אם אדם רוצה כסף, אז גם כשיש לו כסף, ייתכן שהוא עדיין יחפש מטרות נוספות שקשורות לכסף או למשהו אחר. האם אנחנו יכולים לשחרר את הרצון...
...לו משהו טראומטי כמו אונס, זה קרה. אולם, אם בעקבות הזיכרון האדם מרגיש שאין לו ערך או שהוא לא שווה, זו מסקנה שגויה שניתן לשנות. אליעד מסביר שהמסקנות הנובעות מהזיכרון הן הבעיה, ולא הזיכרון עצמו. האם כדאי למחוק זיכרונות שליליים? המסר המרכזי הוא שאין צורך למחוק זיכרונות שליליים. זיכרונות שליליים הם חלק מהחיים ויכולים לשמש כבסיס ללמידה ולהתפתחות אישית. אם אדם עבר חוויה קשה כמו חרם בבית ספר, למשל, כדאי לדעת שזו חוויה שהתרחשה וללמוד ממנה. הבעיה אינה בזיכרון, אלא במסקנות ובפירושים שמגיעים בעקבותיו. ההתמודדות...
...שיבצע אותה, יש לפעול כך שהעובד יבין וירצה לבצע את המשימות בעצמו. גישה זו כוללת ניתוח מעמיק של הסיבות לכך שהעובד אינו מבצע את המשימה: האם העובד לא הבין את ההנחיה בבירור? האם הוא חסר ידע או יכולת לבצע את המשימה? האם הוא לא רוצה לבצע את המשימה כי היא לא מהנה או לא מעניינת אותו? האם חסרה לו מוטיבציה? האם הוא אינו רואה ערך בביצוע המשימה? בגישה זו, אליעד כהן מדגיש את החשיבות של השקעה בהון האנושי בארגון. בניית היכולת של העובד לעשות את המשימה בעצמו היא הדרך האפקטיבית ביותר בטווח הארוך. כשהעובדים חכמים יותר...
...רצון להבין את המציאות הפנימית, את מנגנוני ההנאה, את הסבל ואת הדרך בה המודעות שלנו מייצרת את העולם. המענה לשאלה תלוי בכך שהאדם יתחיל לחשוב כיצד הוא תופס את עצמו בתור יצור אלוקי, מתוך תחושת חופש פנימי והבנה של החוקיות הפנימית. האם אנחנו באמת יכולים לשלוט במציאות שלנו? ההרצאה נוגעת בשאלה אם אנחנו באמת יכולים לשלוט במציאות שלנו, או שאנחנו רק חווים אותה דרך מסננות תודעתיות שמגבילות אותנו. אליעד מציין שאם אנחנו בטוחים לחלוטין במעמדנו כאלוהים, לא נצטרך להוכיח זאת או לחפש מענה לשאלות פילוסופיות - פשוט נוכל...
👈1 ב 150
👈4 ב 400
☎️
050-3331-331שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי
- הספר על: לחץ בלימודים, איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון ועוד...
הצלחה אהבה וחיים טובים
- הספר על: לחץ בלימודים, איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך לנהל את הזמן? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לקבל החלטות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי ועוד...
להיות אלוהים, 2 חלקים
- הספר על: למה העולם קיים? מה המשמעות של החיים? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש משמעות לחיים? האם יש אמת מוחלטת? איך להנות בחיים? האם יש בחירה חופשית? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר ועוד...
האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להפרעות קשב, קואצ'ינג אישי, קואצ'ר לילדים בתחום לחץ בלימודים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331