אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להתמודד עם קושי למכור ✔איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
🖶 איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
וכאן אסביר, מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות לא משנה מה? איך לסגור עסקה בכל מחיר? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות, לסגור עסקה?

ויש לזה כל מיני תשובות. והדרך הנכונה להסתכל על זה היא, לשאול את עצמך את השאלה הבאה: אם אתה היית הלקוח שלך, האם אתה היית סוגר את העסקה? האם אתה באמת חושב שהעסקה הזאת היא האפשרות הכי טובה של הלקוח שלך? אם הלקוח היה הבן אדם שאתה הכי אוהב בעולם, האם היית ממליץ לו לסגור עסקה? אם היית מקבל תגמול מהלקוח רק עבור ייעוץ בלבד, האם לדעתך כדאי ללקוח לסגור את העסקה?

אם התשובה היא שלא, דהיינו, שאתה לא היית סוגר את העסקה עם הלקוח, אז אני כנראה לא הולך ללמד אותך איך לעשות מניפולציה על לקוח ואיך לרמות לקוח וכולי. וזה כמובן עניין אחר ונושא אחר שאפשרי להעמיק בו גם כאן איך להכריח לקוח לקנות בכל מחיר.

אבל אם התשובה שלך היא, שכן, אם אתה היית הלקוח, אתה אולי כן היית קונה את המוצר ואתה לא חושב שהעסקה רעה עבור הלקוח ואתה היית כן חושב על העסקה הזאת וכן אולי היית סוגר עסקה או שאולי בטוח שכן היית סוגר עסקה מסיבות שונות וכיו"ב, הרי שבמקרה כזה זה אומר את הדבר הבא:

והוא, שעליך ללמוד לגרום ללקוח להבין אותך ועליך ללמוד להסביר ללקוח את מה שאתה רוצה ועליך ללמוד לשכנע את הלקוח במה שאתה רוצה.

אבל שוב, במהות, כשלקוח לא רוצה לרכוש ממך, האם מצד האמת, אתה עצמך היית רוכש ממך? האם אתה חושב שהעסקה הזאת טובה ללקוח? אם כן, זה אומר שיש פער של מידע מול הלקוח, פער של הסבר מול הלקוח, בעיית תקשורת עם הלקוח, בעיה של חוסר הבנה עם הלקוח. שאת הבעיות האלו אפשרי וכדאי ללמוד לדעת איך לפתור.
איך לסגור עסקה התנגדות במכירה בטלפון הסברים התנגדויות לקוח התנגדויות של לקוח אתה רוצה האם המוצר מתאים ללקוח איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות להשפיע התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון להתמודד איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לקנות איך להשפיע איך להשפיע על לקוח איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות איך להתמודד איך להתמודד עם קושי איך להתמודד עם קושי למכור איך לטפל איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות איך לטפל בהתנגדות של הלקוח איך למכור איך למכור למרות שקשה איך לסגור עסקה איך לסגור עסקה עם לקוח איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות איך לשכנע איך לשכנע את הלקוח איך לשכנע את הלקוח לקנות איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות איך לשכנע לקוחות איש מכירות אנשי מכירות בעיה בעיות בעיות תקשורת בעיית תקשורת בעיית תקשורת עם הלקוח בעיית תקשורת עם לקוח האם המוצר מתאים ללקוח הבנה ההתנגדות של הלקוח הלקוח הלקוח לא רוצה הלקוח לא רוצה לקנות הלקוח שלך המוצר המוצר מתאים ללקוח המוצר שלך הסבר הסברים התמודדות התמודדות עם קושי התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של הלקוח התנגדות של לקוח חוסר הבנה חוסר הבנה מול לקוח טיפול טיפולים לא רוצה לקנות לאנשי מכירות לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח להבין לגרום ללקוח להבין אותך לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוחות להבין להבין אותך להבין את הלקוח להסביר להסביר את עצמי להסביר את עצמך להסביר את עצמך ללקוח להשפיע להשפיע על לקוח להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות להשפיע על לקוחות להתמודד להתמודד עם קושי להתמודד עם קושי למכור לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לטפל בהתנגדות של הלקוח לטפל בהתנגדות של לקוח למה הלקוח למה הלקוח לא רוצה למה הלקוח לא רוצה לקנות למכור למכור למרות שקשה למרות שקשה לסגור לסגור עסקאות לסגור עסקה לסגור עסקה עם לקוח לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות לקוח לקוח לא רוצה לקוח לא רוצה לקנות לקוח שלא רוצה לקוח שלא רוצה לקנות לקוחות לקנות לשכנע לשכנע את הלקוח לקנות לשכנע לקוח לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות לשכנע לקוחות מה לעשות מה לעשות אם מה לעשות אם הלקוח מה לעשות אם הלקוח לא רוצה מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות מוטיבציה מוטיבציה לאנשי מכירות מוטיבציה למכירות מול לקוח מול לקוחות מוצר מוצר מתאים מטופל מטופלים מטפל מכירות מנהל מכירות מנהלי מכירות סגירת עסקאות סגירת עסקה עסק עסקה עסקים קושי קושי למכור קשיים רוצה רוצה לקנות רצון שכנוע תקשורת תקשורתיות
לעבוד במכירות - איך לאהוב לעבוד במכירות? איך ליהנות מעבודה במכירות? איך לאהוב למכור? איך לאהוב עבודה במכירות? איך למכור עם אנרגיה למכירות? מהו מיינדסט של איש מכירות? מוטיבציה לאנשי מכירות, איך למכור מוצר שאתה לא מאמין בו? איך לשכנע לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות?
... לקוח לקנות? למה אנשים לא אוהבים לעבוד במכירות? למה קשה לעבוד במכירות? איך לעבוד במכירות בקלות? איך להצליח לעבוד במכירות? איך להתמודד עם קושי למכור? למה אני לא אוהב לעבוד במכירות? אז כידוע, רוב האנשים שונאים לעבוד במכירות ממגוון רחב של סיבות. חלק מהסיבות הן, בגלל שאיש המכירות לא אוהב את המוצר שהוא מוכר. או בגלל ...
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
להצליח להיות איש מכירות, שכנוע עצמי, קשה למכור, קשיים של אנשי מכירות, התמודדות של אנשי מכירות, להצליח למכור, לרצות למכור, לרצות להיות איש מכירות, למכור לעצמך, לשכנע את עצמך
... פעם שאתה כאיש מכירות הולך למכור מוצר לפני שאתה הולך למכור את המוצר אתה צריך למכור לעצמך את הרעיון שאתה רוצה למכור את המוצר, שאתה מוכן להתאמץ כדי למכור את המוצר וכו. מה אני בעצם רוצה להגיד שהדרך להתמודד עם קושי למכור, כשאיש מכירות מרגיש שיש לו קושי למכור מה שהוא צריך לעשות זה לנסות להתמודד עם הסיטואציה הזאת שבה הוא מרגיש שקשה לו למכור בדיוק כמו שמוכרים מוצר ללקוח. ...
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
טעויות של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח
... של אנשי מכירות, להבין את הלקוח, מה הלקוח באמת רוצה? בירור צרכים של הלקוח, טעויות בתהליך מכירה, בירור צרכי הלקוח, מה הלקוח רוצה? עובדות ופירושים, להבין נכון את הלקוח מדוע אנשי מכירות לא מצליחים לסגור עסקאות? אחת הסיבות המרכזיות לכך שאנשי מכירות מתקשים לסגור עסקאות היא חוסר הבנה אמיתי של הצרכים והרצונות של הלקוח. אליעד כהן מסביר שהטעות הנפוצה ביותר היא שאיש המכירות בטוח שהוא מבין את הלקוח, בעוד שלמעשה הוא פירש בצורה לא נכונה את דברי הלקוח. בעיית הפירוש השגוי של צרכי הלקוח יכולה להפיל עסקאות רבות, גם כאשר נדמה שהכל נעשה באופן מושלם ומדויק. מה ההבדל בין עובדות לפירושים במכירות? אליעד כהן מדגיש שהמפתח למניעת טעויות בתהליך המכירה הוא להבין את ההבדל הקריטי בין עובדות לבין פירושים. עובדות הן מה שהלקוח אומר בפועל. לדוגמה, אם לקוח אומר אני רוצה שולחן, זוהי עובדה. פירוש, לעומת זאת, הוא מה שהמוכר מניח או מוסיף מעבר למילים של הלקוח. לדוגמה, כאשר איש המכירות שומע את הלקוח אומר אני רוצה שולחן ומיד מניח שהלקוח מתכוון לשולחן גדול, זוהי כבר פרשנות. ייתכן מאוד שהלקוח בכלל מעוניין בשולחן קטן, שולחן צד או שולחן מתקפל. ההנחות של המוכר הן אלה שגורמות לו להציע פתרונות שגויים, שבסופו של דבר לא מתאימים ל
איך לפתור בעיות? איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה
... לפתור בעיות? איך להיות חכם? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? למה להיות מוכר טיפש? למה לא להיות מוכר חכם? למה להקטין ראש? למה לא להגדיל ראש? איך להבין את הלקוח? איך למכור יותר? טיפול בהתנגדויות במשא ומתן, התנגדויות בביצוע עסקה וכאן אבאר עוד טיפ לאנשי מכירות, איך להצליח למכור יותר טוב? ואיך לדעת יותר טוב לטפל בהתנגדויות של הלקוח? האם באמת כדאי להיות מוכר חכם או מוכר טיפש? ולמה ומתי עדיף להקטין ראש ולא להגדיל ראש? ואיך להיות מוכר חכם באמת? והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה כאיש מכירות, תהיה גם טיפש וגם תלמד להקטין ראש, כאשר הלקוח מביע התנגדות כלשהי. ואל תגדיל ראש ואל תהיה חכם שמבין את ההתנגדות של הלקוח. ואסביר: חכם, מבין דבר מתוך דבר ... כאשר אתה מרגיש שאתה חכם, זה מונע ממך לפעמים לשאול את הלקוח את השאלות הנכונות, כאשר הוא מביע את ההתנגדות מכירה שלו לעסקה. כי אתה מבין את הלקוח, חושב לפעמים שהלקוח צודק, ואז הלך על העסקה. אבל מוכר טיפש לעומת זאת, לא יבין את ההתנגדות של הלקוח וינסה להבין את ההתנגדות של הלקוח, ואז ממילא יש יותר סיכוי שהמוצר יימכר ללקוח בסופו של דבר. לדוגמה: נניח שאתה
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
התאמת המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח?
... המוצר ללקוח, התאמת המכירה ללקוח, איך למכור לנכון? בירור צרכי הלקוח, איתור צרכי הלקוח, אפיון צרכי הלקוח, איך לדבר עם לקוח? איך להבין את הלקוח? איך לשכנע את הלקוח? איך מוכרים נכון ללקוח ומתאימים לו את המוצר? אליעד כהן מסביר שהדרך הטובה ביותר למכור ללקוח היא למכור לו בדיוק את מה שהוא רוצה, כלומר, למלא את החיסרון שיש ללקוח. לדבריו, מוכרים רבים מתמקדים יותר מדי בשיווק המוצר שלהם מבלי שהם בכלל מבינים מה באמת הלקוח מחפש, מה האינטרס שלו, ומה הצורך האמיתי שהוא רוצה למלא באמצעות המוצר. אליעד מדגיש שבתחילת תהליך המכירה, המוכר צריך להימנע להתחיל למכור או לשכנע את הלקוח עד שהוא לא מבין בדיוק מה הלקוח צריך ומה החיסרון שהלקוח מנסה למלא. הוא נותן דוגמה שבה אדם נכנס לחנות ושואל את המוכר לגבי מוצר ספציפי, מוצר X. אם המוכר לא פועל בצורה חכמה, הוא מיד מתחיל לספק מידע מפורט על
תמחור מעל למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני?
... למחיר השוק, השפעת התמחור על תפישת הלקוח את העסק, האם התמחור יקר מידי? איך למכור את המוצר הכי יקר? איך לתמחר מוצר יותר יקר מהמתחרים? כמה כסף לבקש מלקוח? הצעת מחיר ללקוח, האם לתמחר מעל למחיר השוק? איך לגרום ללקוח להבין את התמחור? כמה כסף לבקש מהלקוח? להסביר ללקוח את התמחור? תמחור הגיוני ללקוח, איך לתמחר את המוצר? האם המחיר גבוה מידי? האם המחיר יקר מידי? האם התמחור נכון? האם התמחור הוגן? מה הלקוח חושב על התמחור? האם התמחור לא הגיוני? וכאן נשיב לשאלה, האם ואיך משפיע תמחור יקר מידי של המוצר שלך ותמחור מעל מחיר השוק של המוצר שלך? האם ואיך הם משפיעים על הדרך שבה הלקוחות הפוטנציאלים שלך תופשים אותך? ונסביר, כאשר אתה מחליט לתמחר מוצר במחיר מסוים, שהוא גבוה יותר ממחיר השוק של המתחרים שלך, יכולות להיות לכך המון השפעות שונות. ... יכולה להיות שיהיה לך יותר קשה למכור את המוצר שלך. כי הלקוחות שלך אולי ירצו לרכוש את המוצר המתחרה שלך, שהוא יותר זול מהמוצר שלך. כמו כן יתכן שאולי תצטרך להשקיע הרבה יותר כסף בשיווק של העסק שלך , כדי שתוכל להצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו. ויתכן גם כמובן, שלא תצליח למכור את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה ויתכן גם שלא משנה כמה כסף תשקיע בשיווק המוצר שלך, לא תצליח לשכנע לקוחות לרכוש ממך את המוצר שלך במחיר שאתה רוצה בעבורו ויתכן שתפסיד כסף וכולי. אבל כאן ננסה להסביר, בטווח הקצר, ...
איך להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את התמחור, לגרום ללקוח להבין את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר
... להסביר את המחיר ללקוח שלא מבין את המחיר בצורה קיצונית? איך לענות ללקוח שאומר שהמחיר יקר בצורה קיצונית? למה זה כל כך יקר? לקוח אומר שהמחיר ממש לא הגיוני, איך להסביר מחיר ממש לא הגיוני ללקוח? איך להתמודד עם חוסר הבנה של הלקוח את המחיר? איך להתמודד התנגדות מחיר קיצונית? איך להתמודד עם מחיר יקר בצורה קיצונית? איך להסביר את התמחור ללקוח? לקוח ממש לא מבין את המחיר, לקוח ממש לא מבין את התמחור, לגרום ללקוח להבין את המחיר, לקוח שממש לא מבין את המחיר וכאן אסביר, עוד אפשרות איך להגיב ללקוח שלא מבין את התמחור שלך בצורה קיצונית. לדוגמה אתה הנדימן ולקוח שואל אותך כמה יעלה לו שתגיע אליו לתלות לו תמונה בבית. ונניח שאתה אומר לו שזה יעלה לו 300 שח. ואז הלקוח אומר לך, שזה לא הגיוני שהתמונה עלתה לו 50 שח ולתלות אותה יעלה לו 300 שח, שאין ... לענות לו? אז ברמת העיקרון יש המון דרכים איך לענות ללקוח שאומר יקר לי ואיך לטפל בהתנגדות מחיר של לקוח. אבל כאן מדובר על מקרה מאוד קיצוני, שהלקוח בכלל לא מבין את ההיגיון של התמחור בצורה קיצונית. ואני אסביר. נניח שלקוח אומר לך שאצל המתחרים יותר זול, איך תענה לו? זה עניין בפני עצמו כמו שהסברתי כאן. אבל במקרה הנל, הלקוח לא אומר לך שאצל המתחרים זה יותר זול, הלקוח גם לא אומר לך שאין לו כסף, הלקוח כן אומר לך, שלהבנתו המחיר שלך ממש לא הגיוני, כי איך יכול להיות שתמונה שעולה ... יעלה לו לתלות אותה 300 שח. אז איך במקרה כזה הגיוני לענות ללקוח? אז כמובן שאפשרי בצורה הפשוטה ביותר להסביר את המחיר ללקוח, על ידי זה שמסבירים לו שעלות המוצר זה עניין אחד בפני עצמו, אבל עלות העבודה להתקין את המוצר, ביקור בית, כלי עבודה, זמן וכיוב, זה עניין אחר בפני עצמו. ולא בהכרח שיש קשר ... הדרך הפשוטה ביותר. אבל לא בטוח שההסבר שלך ישמע הגיוני ללקוח. ולכן יש עוד אפשרות איך להסביר ללקוח למה זה כל כך יקר, בפרט יש פער קיצוני בין המחיר שלך לבין המחיר שהלקוח חושב שהמוצר שירות שלך אמור לעלות, והדרך היא באמצעות זה שאתה יכול להחזיר בשאלה ל
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה? כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה נפוצה האומרת שצריך להפוך את ההתנגדות של הלקוח מאובייקטיבית לסובייקטיבית. אליעד כהן מסביר שההבדל בין אובייקטיבי לסובייקטיבי הוא שאובייקטיבי מתייחס לדבר נכון ותקף לכלל, ואילו ... דבר הנתפס כנכון רק מנקודת מבטו של אדם מסוים. לדוגמה, אם לקוח טוען הדירה הזאת רועשת, זוהי טענה אובייקטיבית. לעומת זאת, אם נאמר ללקוח למה בעיניך הדירה הזאת רועשת?, אנו הופכים את הטענה לסובייקטיבית, כיוון שהיא כבר לא נתפסת כעובדה מוחלטת אלא כדעה אישית של הלקוח. משמעות הדבר היא כי לא כולם בהכרח מסכימים עם טענתו של הלקוח. אליעד מדגיש שהעיקרון הוא להפוך את חסרונות המוצר לסובייקטיביים, אך את היתרונות יש להפוך לאובייקטיביים. כלומר, אם לקוח אומר הדירה נראית לי נחמדה, יש להגיב באופן שמציג זאת כעובדה מוחלטת ובלתי ניתנת לערעור: נכון, הדירה הזאת מאוד נחמדה. כך הלקוח מבין שהיתרונות ברורים ומוצקים. האם תמיד כדאי להפוך את ההתנגדות לסובייקטיבית? אליעד כהן מסביר שלא כל חיסרון שהלקוח מעלה כדאי להפוך לסובייקטיבי. לפעמים, כשעושים זאת, דווקא עלולים להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם לקוח אומר המיטה הזאת לא נוחה לי ואנחנו נגיד זה רק בעיניך לא נוח, הלקוח עלול לחשוב אבל המוצר אמור להתאים לי אישית, ולכן עשויה להתעורר תחושת ניכור וחוסר התאמה מוחלטת, דבר שיקלקל את המכירה במקום לקדם אותה. מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק? במקרים שבהם ההתאמה בין המוצר ללקוח חייבת להיות פרסונלית ואישית, הפיכת ההתנגדות לסובייקטיבית עלולה להיות בעייתית. למשל, אם לקוח אומר המנה הזאת מלוחה לי מדי, והתגובה תהיה זה רק בעיניך,
התמדה רעה, למה לא להתמיד? מה רע בהתמדה? איך להשיג מטרות? לעשות התחלה חדשה, התמודדות עם כישלון, התמדה אחרי כישלון, התמדה למרות שקשה, מתי להתמיד? מתי לא להתמיד? מוטיבציה לחוסר התמדה, לא לעבוד על אוטומט, התמדה טובה
התמדה רעה, למה לא להתמיד? מה רע בהתמדה? איך להשיג מטרות? לעשות התחלה חדשה, התמודדות עם כישלון, התמדה אחרי כישלון, התמדה למרות שקשה, מתי להתמיד? מתי לא להתמיד? מוטיבציה לחוסר התמדה, לא לעבוד על אוטומט, התמדה טובה
... רעה, למה לא להתמיד? מה רע בהתמדה? איך להשיג מטרות? לעשות התחלה חדשה, התמודדות עם כישלון, התמדה אחרי כישלון, התמדה למרות שקשה, מתי להתמיד? מתי לא להתמיד? מוטיבציה לחוסר התמדה, לא לעבוד על אוטומט, התמדה טובה למה התמדה יכולה להיות גרועה ואיך להחליט נכון? המילה התמדה נתפסת בדרך כלל כתכונה חיובית מאוד, אך אליעד כהן מציג גישה ... חשוב להבין שוויתור או שינוי אינם סימן לחולשה אלא לסוג של חכמה ויכולת הסתגלות למציאות שמשתנה. דוגמאות נוספות מחיי היום יום אליעד נותן דוגמה נוספת: אם אדם רוצה לקנות מוצר בסופר והוא אינו זמין, אין סיבה להתעקש ולנסוע רחוק למקום אחר, אלא לשקול מחדש אם זה שווה את המאמץ. ההתמדה במקרה הזה אינה בהכרח טובה, אלא דווקא פעולה ... במקום ההתמדה המקובלת, כדאי לאמץ גישה גמישה ומודעת, שמאפשרת לך כל הזמן לקבל החלטות חדשות וטובות יותר בהתאם למידע החדש ולנסיבות המשתנות. התמדה השגת מטרות מוטיבציה שינוי כיוון בחיים איך לקבל החלטות נכונות? התמדה - למה היא גרועה ומה האלטרנטיבה? התמדה היא מילה שנשמעת טוב, אך למעשה מדובר באחד הדברים הגרועים ביותר שיש. העולם ... שלי? האם אני עדיין רוצה אותה? אולי רציתי אותה בעבר כי לא הבנתי כמה קשה להשיג אותה? כעת, כשהבנתי שהעלות גבוהה - האם זה עדיין משתלם לי? אם אדם הולך לסופר לקנות חלב ואין חלב, הוא לא בהכרח יתמיד וילך לחפש חלב במקום אחר. ייתכן שהוא יבין שהעלות של נסיעה לחנות אחרת אינה משתלמת ביחס לתועלת. כך גם בחיים - הצבת מטרה היא לא קביעה ... הדרך הנכונה היא להיצמד לאמת, לבדוק בכל רגע מה נכון, לשאול את השאלות החשובות, לחשב עלות מול תועלת, ולבחון מחדש את הדרך הטובה ביותר לפעול. התמדה השגת מטרות מוטיבציה שינוי כיוון בחיים איך לקבל החלטות נכונות ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לסגור עסקה עם לקוח שלא רוצה לקנות? איך לשכנע לקוח שלא רוצה לקנות? איך להשפיע על לקוח שלא רוצה לקנות? מה לעשות אם הלקוח לא רוצה לקנות? איך לשכנע את הלקוח לקנות? איך לטפל בהתנגדות של הלקוח? למה הלקוח לא רוצה לקנות? בעיית תקשורת עם הלקוח, חוסר הבנה מול הלקוח, להסביר את עצמך ללקוח, לגרום ללקוח להבין אותך, להבין את הלקוח, האם המוצר מתאים ללקוח? איך להתמודד עם קושי למכור? איך למכור למרות שקשה? מוטיבציה למכירות, מוטיבציה לאנשי מכירות
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להתמודד עם קושי למכור, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? מועקות נפשיות וייאוש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בדידות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להתמודד עם קושי למכור, איך לפרש חלומות? איך לנהל את הזמן? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשתול מחשבות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להעביר ביקורת בונה? איך להאמין בעצמך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשפר את הזיכרון? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך ליצור אהבה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לעשות יותר כסף? איך להעריך את עצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? מה המשמעות של החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש בחירה חופשית? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? למה העולם קיים? איך להנות בחיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי להצלחה, קואצר לזוגיות, מומחה בתחום להתמודד עם קושי למכור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר+ ב 3.8125 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 08:49:06 - wesi1