אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להשתמש ✔שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
איך לזהות מנטורים וגורואים שמרמים אתכם?

בעולם שבו קיימים מנטורים רבים, גורואים ואנשי הדרכה, קיימת גם לא מעט מניפולציה. רבים מהם מוכרים אשליות, הבטחות גדולות להצלחה, עושר ואושר, אבל בפועל אינם נותנים פתרון אמיתי ומועיל. לכן, כדי לא ליפול בפח, חשוב להבין כיצד לזהות את הסימנים שמעידים על כך שמישהו מנסה לרמות אתכם או למכור לכם מוצר חסר ערך.

האם כל מי שמוכר ידע הוא בהכרח נוכל?

התשובה היא לא בהכרח. לא כל אדם שמוכר לכם ידע או הדרכה מנסה להונות אתכם. אך אליעד כהן מסביר, כי יש סימנים ברורים שבעזרתם תוכלו לזהות אנשים שעושים זאת מתוך אינטרס שלילי או אישי. בין אם האינטרס הזה הוא כלכלי או אפילו רק אגואיסטי (להגדיל את שמם), עצם העובדה שיש להם אינטרס לא פוסלת את המידע שלהם, אך מחייבת בדיקה ביקורתית של מה שהם מציעים.

מה הסימן המרכזי למניפולציה של מנטורים?

הסימן המרכזי שאליעד מציין הוא התמקדות יתרה של אותם מנטורים בבעיה של הלקוח, במקום בהצעת פתרונות מעשיים וברורים. כאשר מנטור או גורו רוצה למכור לכם מוצר, הוא עשוי להדגיש שוב ושוב כמה החיים שלכם קשים:
  • כמה רע להיות שכיר.
  • כמה אתם מתוסכלים בעבודה.
  • כמה מצבכם הנוכחי הוא בלתי נסבל.
  • כמה האנשים סביבכם מצליחים יותר מכם.
מנטורים רבים משתמשים בטקטיקה של "הגברת הכאב", שבה הם מזהים את הכאב שלכם, מחמירים אותו, ורק אז מציעים "פתרון קסמים", בלי להסביר באמת מה הוא.

למה מנטורים לא נותנים פתרונות ברורים ומדויקים?

לדברי אליעד כהן, הסיבה העיקרית לכך היא שהמוצרים שהם מוכרים הם לרוב לא איכותיים, לא באמת יעילים, או פשוט חסרי ערך ממשי. אם המוצר היה באמת יעיל, לא הייתה להם סיבה לא להציע אותו להתנסות. הם לא רוצים שתגלו שהמוצר לא עוזר ולכן נמנעים מלתת לכם גישה אליו מראש.

לדוגמה, אם יש לכם מוצר שבאמת פותר בעיות, הדרך הכי טובה לשווק אותו תהיה לתת לאנשים להתנסות בו, לפחות באופן חלקי:
  • ספר טוב יציע תספורת חינם או בהנחה.
  • חברה המציעה שירות טלוויזיה תיתן חודש ניסיון בחינם.
  • מוכר מזון יציע טעימות חינם ללקוחות.
  • מוכר רכב ייתן אפשרות לנסיעת מבחן לפני הרכישה.
איך עושים שיווק נכון ואמיתי?

אליעד מסביר ששיווק אמיתי ואפקטיבי נובע מתוך אמונה אמיתית במוצר שלכם. כאשר אתם משוכנעים בערך של מה שאתם מציעים, הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא לתת ללקוח לחוות את התועלת בעצמו. אם אנשים משתמשים במוצר ונהנים ממנו, הם ירצו להמשיך ולשלם עליו.

מצד שני, אם המוצר שלכם גרוע או בינוני, ואתם מפחדים לתת לאנשים להתנסות בו מחשש שיבינו שאין בו ערך, אז תהיו חייבים להשתמש בשיטות מניפולטיביות כגון התמקדות בכאב, פחד או תסכול של הלקוח, בלי להראות לו פתרון ברור ויעיל.

מה ההבדל בין שיווק הוגן לשיווק מניפולטיבי?

ההבדל המשמעותי הוא הגישה ללקוח ולמוצר:
  • שיווק הוגן

    מתמקד בפתרונות מעשיים וברורים, מאפשר התנסות, מוכיח שהמוצר עובד באמת, לא מפחד לתת ללקוח להחליט בעצמו.
  • שיווק מניפולטיבי

    מתמקד ביצירת תחושת כאב, חוסר וסבל אצל הלקוח, מדגיש בעיות ומגדיל אותן, ואינו מספק פתרון ברור אלא רק הבטחות מעורפלות.
לדוגמה, אם יש לכם פנצ'ר ברכב, אדם שבאמת רוצה לעזור לכם יגיד לכם בבירור מה לעשות ואיך לתקן. הוא לא יסתפק בלספר לכם כמה קשה ומסוכן לנהוג עם צמיג מפונצ'ר, אלא ייתן לכם פתרון מעשי וישיר.

מדוע שיטות מניפולטיביות כל כך נפוצות?

אליעד מסביר ששיטות אלו נפוצות כל כך, כי אנשים רבים משווקים מוצרים חסרי ערך אמיתי, או כאלה שהם עצמם לא מאמינים בהם. הדרך היחידה שנותרה להם כדי למכור, היא לגרום לאנשים להרגיש חוסר, כאב או תסכול כל כך גדול עד שירצו "לקנות את החלום" ולא את המציאות.

לסיכום: כיצד לבדוק אם מנטור או גורו מנסה לרמות אתכם?

כאשר אתם פוגשים מנטור או גורו, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
  • האם הוא מציע פתרון ברור, מעשי ונגיש?
  • האם הוא מאפשר לכם להתנסות במוצר או בשירות שלו לפני הרכישה?
  • האם הוא מדגיש רק בעיות, כאב ותסכול ללא פתרונות?
  • האם הוא מדבר בעיקר על חלומות מעורפלים או על פעולות פרקטיות?
אם הוא מדגיש רק כמה רע לכם ולא נותן לכם פתרון ברור, זה סימן מובהק לכך שמדובר בשיטה מניפולטיבית, והדבר היחיד שהוא מוכר לכם הוא אשליה.
איך לזהות רמאויות של מנטורים וגורואים?

בעולם השיווק וההדרכה האישית, יש לא מעט אנשים שמנסים למכור חלומות - בין אם מדובר בכסף, בהעצמה אישית או בהצלחה מקצועית. לעיתים, זה נעשה בדרכים הגיוניות והוגנות, אך במקרים רבים, מדובר בשיטות שמטרתן להוליך שולל את הקהל. לפעמים זה כרוך בכסף, ולפעמים מדובר רק בניפוח האגו של הדמות שמובילה את התהליך. כך או כך, הרמאות קיימת, וכדאי לדעת איך לזהות אותה.

האם כל מי שמוכר ידע מרמה אתכם?

אולי גם אני מרמה אתכם? אולי יש לי כוונה נסתרת? ייתכן, אבל זה לא סותר את מה שאני אומר כאן. המטרה היא לעזור לכם להבין את השיטות שבהן משתמשים אותם "גורואים" כדי לגרום לכם להאמין שהם מחזיקים באמת מוחלטת.

איך לזהות רמאות? דגש על הבעיה במקום על הפתרון

אחד הסימנים הבולטים לזיהוי של מרמה הוא התמקדות יתר בבעיה במקום במתן פתרון אמיתי. ברוב המקרים, כאשר מנסים למכור לכם מוצר - בין אם זה קורס, הרצאה או סדנה - המוכרים ידברו בעיקר על הבעיות שלכם:
  • כמה החיים שלכם קשים.
  • כמה המצב שלכם נורא.
  • כמה זה גרוע להיות שכיר או להיות במקום שבו אתם נמצאים.
  • כמה כל מי שסביבכם חי טוב יותר מכם.
הם ינסו לגרום לכם להזדהות עם תחושת החוסר, הכאב והתסכול שלכם, ולאחר מכן ישתמשו בכך ככלי מכירה - יבטיחו לכם "פתרון קסם" שיוציא אתכם מהמצב, אך בלי להסביר לכם באמת מה הוא.

איך עושים זאת נכון?

אדם שבאמת רוצה לעזור לכם, יראה לכם פתרונות. במקום להגיד לכם "אתם סובלים כי אתם שכירים" או "החיים שלכם קשים", הוא יאמר לכם:
  • "יש בעיה, הנה איך פותרים אותה".
  • "יש לך בעיה בניהול זמן? בא נראה מה אפשר לעשות".
  • "אתה לא יודע איך להתחיל עסק? הנה השלבים הראשונים".
  • "יש לך קושי מסוים? אלו הכלים שיכולים לעזור לך".
מדוע גורואים לא נותנים פתרונות ברורים?

הסיבה העיקרית היא שהמוצרים שהם מוכרים אינם איכותיים או אינם מספקים באמת פתרון אמיתי. אם המוצר שלהם היה טוב, הם פשוט היו מציעים לכם להתנסות בו ולראות אם הוא עוזר לכם. הרי אם מוצר הוא איכותי, אין צורך לשכנע אנשים בכוח - אפשר פשוט לתת להם דוגמה חיה לכך שהוא עובד.

איך משווקים מוצר טוב?

כאשר מוצר הוא איכותי, הדרך הטובה ביותר לשווק אותו היא לאפשר לאנשים להשתמש בו, גם אם זה באופן חלקי, ואז לתת להם לבחור אם הם רוצים לקנות:
  • אם אתה ספר טוב - תן לאנשים להתנסות בתספורת חינם או חלקית.
  • אם אתה מציע שירות טוב - תן תקופת ניסיון.
  • אם אתה מוכר מזון - תן לאנשים לטעום.
  • אם יש לך רכב למכירה - תן נסיעת מבחן.
מדוע שיטות רמאות נפוצות כל כך?

אנשים שמוכרים מוצר בינוני או חסר ערך יודעים שאם יתנו לכם להתנסות במוצר, תבינו שאין בו באמת תועלת, ולכן הם לא מאפשרים לכם לראות את הפתרון האמיתי מראש. הם מעדיפים ליצור בכם תחושת חוסר, להעצים את הבעיה שלכם, ולמכור לכם חלום ולא מציאות.

לסיכום

כאשר מישהו מציג בפניכם בעיה, בדקו היטב האם הוא מציע פתרון ברור, נגיש ומועיל. אם כל מה שהוא עושה זה להעצים את הכאב שלכם ולגרום לכם להרגיש חסרי ערך - כנראה שהוא מנסה למכור לכם אשליה.
מה אפשר לעשות מוצר בינוני להמשיך חיסרון בינוניות תועלת של הלקוח ליפול מוצר תכלית ביקורתי תסכול איך למכור איך למכור את עצמי איך למכור את עצמך איך לשווק את עצמי איך לשווק את עצמך בחינם גורו גורואים הכאב של הלקוח הלקוח הלקוח שלך התועלת של הלקוח התנסות התנסות במוצר חינם חיסרון חיסרון של הלקוח חיסרון של לקוח חסרונות טעויות טעויות בשיווק טעויות בשיווק עצמי טעות כאב כאב של לקוח כאבים להשתמש להשתמש במוצר להשתמש במוצר בחינם להתנסות להתנסות במוצר בחינם לטעות למכור למכור את עצמי למכור את עצמך לקוח לקוחות לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך לשקר לתת לתת ללקוח לתת ללקוח להשתמש במוצר לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם לתת ללקוחות מה הכאב של הלקוח מוצר מוצר בחינם מנטור מנטורים מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות שיווק מניפולציות שיווקיות מניפולציות שיווקיות של מנטורים שיווק שיווק עצמי שקר שקרים שקרים של גורואים שקרים של מנטורים שקרנים תועלת תועלת של הלקוח תועלת של לקוח
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
ניהול עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ארגוני, יעוץ תפעולי
... עסקי, האם להשתמש במיקור חוץ? האם להשתמש באאוטסורסינג? outsourcing, האם לגייס עובדים? האם לגייס איש מכירות? האם להשתמש בקבלן משנה? הגדלת רווחיות, האם לנהל עובדים? ניהול משימות בעסק, יעוץ למשאבי אנוש, יעוץ ... באיכות השירות או בתוצאות. איך משפיעים שיקולי איכות על ההחלטה להשתמש באאוטסורסינג? אליעד מפרט את סוגיית האיכות ומסביר שאפילו אם מישהו אחר יכול לבצע משימה במחיר ... משתלם יותר לשמור על המשימה בתוך העסק. לסיכום, איך לקבל החלטה אם להשתמש באאוטסורסינג או לבצע משימות לבד? אליעד מסכם את השיקולים בשתי שאלות מרכזיות: האם הזמן ... כדאיות שימוש במיקור חוץ, כדאיות שימוש ב outsourcing, האם להשתמש ב outsourcing? האם כדאי לגייס עובדים? האם לשכור חברה חיצונית? האם להיעזר בחברה חיצונית? ...
איך לפתח שיחה? איך להשתמש בשאלה סגורה כדי לפתוח שיחה? מתי להשתמש בשאלה סגורה? מתי להשתמש בשאלה פתוחה? איך לנסח שאלות? מיומנויות שיחה, תקשורת בין אישית, איך לדובב מישהו? לשאול מה שלומך, איך עבר עליך השבוע?
איך לפתח שיחה? איך להשתמש בשאלה סגורה כדי לפתוח שיחה? מתי להשתמש בשאלה סגורה? מתי להשתמש בשאלה פתוחה? איך לנסח שאלות? מיומנויות שיחה, תקשורת בין אישית, איך לדובב מישהו? לשאול מה שלומך, איך עבר עליך השבוע?
... לפתח שיחה? איך להשתמש בשאלה סגורה כדי לפתוח שיחה? מתי להשתמש בשאלה סגורה? מתי להשתמש בשאלה פתוחה? איך לנסח שאלות? מיומנויות שיחה, תקשורת בין אישית, איך לדובב מישהו? לשאול מה שלומך, איך עבר עליך השבוע? איך להתחיל ... שלומך? או איך עבר עליך השבוע?. אליעד כהן מסביר שלכל אחת מהשאלות האלו יש תפקיד שונה לחלוטין בשיחה, והבחירה ביניהן תלויה במה שרוצים להשיג. מתי להשתמש בשאלה מה שלומך? כאשר אומרים למישהו מה שלומך? בדרך כלל מדובר בשאלה סגורה שנועדה לצאת ידי חובה, כלומר, לקבל תשובה קצרה ועניינית כמו הכל בסדר, ולא להעמיק בשיחה. זה מתאים למצבים שבהם אין עניין אמיתי לפתח שיחה עמוקה, או כאשר רוצים לסמן וי על עצם השאלה כדי להמשיך הלאה. מתי להשתמש בשאלה איך עבר עליך השבוע? השאלה איך עבר עליך השבוע? היא שאלה פתוחה יותר, שמטרתה בדרך כלל ליצור שיחה עמוקה או מפורטת יותר. כאשר ...
אין שכל אין דאגות, להשתיק את השכל, להפסיק להשתמש בשכל, לא להשתמש בשכל, לא לשאול שאלות, הרמוניה, לשתוק, שתיקה מוחלטת, לשאול עד הסוף, להשתמש בשכל
אין שכל אין דאגות, להשתיק את השכל, להפסיק להשתמש בשכל, לא להשתמש בשכל, לא לשאול שאלות, הרמוניה, לשתוק, שתיקה מוחלטת, לשאול עד הסוף, להשתמש בשכל
... שכל אין דאגות, להשתיק את השכל, להפסיק להשתמש בשכל, לא להשתמש בשכל, לא לשאול שאלות, הרמוניה, לשתוק, שתיקה מוחלטת, לשאול עד הסוף, להשתמש בשכל למה עדיף לא לשאול שאלות בכלל? אחת הגישות שאליעד כהן מציג בהרצאה היא הגישה שבה האדם מפסיק לחלוטין ...
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
איך למכור נכון? באיזה מילים למכור? איך להצליח למכור? שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור?
... שימוש במילים של הלקוח, טעויות של אנשי מכירות, דימויים של הלקוח, איך לשכנע לקוחות? איך למכור ללקוחות? שיקוף של הלקוח, איך יוצרים ראפור? למה כדאי להשתמש במילים של הלקוח בתהליך המכירה? בתהליך מכירה נכון, חשוב מאוד לגרום ללקוח להרגיש שהמוצר או השירות עונים בצורה מדויקת על הצרכים והחסרונות שהוא מרגיש. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להשתמש במילים שהלקוח בעצמו משתמש בהן. אליעד כהן מסביר, שהמטרה היא לגרום ... אני רוצה לקבל מידע על האוטו הזה, המוכר החכם יגיד לו אני אתן לך פרטים על האוטו, ולא רכב, למרות שלכאורה מדובר באותו דבר בדיוק. זאת מפני שהלקוח בחר להשתמש במילה אוטו, ולכן השימוש במילה אחרת עלול להרחיק אותו מהתחושה הסובייקטיבית שהמוצר הוא בדיוק מה שהוא מחפש. דוגמה נוספת היא כאשר לקוח אומר אני מחפש רכב לנסיעה לטיול. במקרה כזה המוכר צריך להשתמש בדיוק באותן המילים, רכב לנסיעה לטיול, ולא להחליף את המילים למשהו ... לשאול את עצמו האם המוצר שהוצג אכן עונה על מה שהוא מחפש. הפעולה הזו מיותרת, ולכן שימוש מדויק במילים של הלקוח מייעל את תהליך המכירה. מתי לא מומלץ להשתמש במילים של הלקוח? למרות היתרונות הברורים בשימוש במילים של הלקוח, ... הוא בעצם רוצה משהו טוב יותר (ג). במקרה כזה, שימוש מדויק במילים שלו עלול דווקא להניא אותו מרכישה. לכן, במצבים כאלו מומלץ להציג את המוצר מעט אחרת, להשתמש במונחים אחרים שמבליטים יתרונות וחוזקות שהלקוח אולי לא ידע לתאר ... בתהליך המכירה המטרה של מכירה היא לגרום ללקוח להרגיש טוב, כלומר, למלא את החסרונות שהוא מרגיש שיש לו, ולכן כשמוכרים לו מוצר או שירות, חשוב להקפיד להשתמש בשפה שהוא מבין ומתחבר אליה. תהליך המכירה צריך להיעשות בצורה שבה הלקוח מרגיש שהמוצר שממולא את הצרכים שלו. הלקוח, בסופו של דבר, לא מחפש את המוצר עצמו אלא את מה שהמוצר מספק לו - פתרון לחסרונותיו. כיצד להשתמש במילים של הלקוח? למשל, אם הלקוח מגיע למקום מכירת רכבים ואומר שהוא מעוניין באוטו, ולא ברכב, יש להקפיד להשתמש במילה אוטו ולא רכב. אפילו אם מדובר באותו דבר, המילים עשויות לשדר תחושות שונות אצל הלקוח. אם הלקוח מבקש רכב לטיול, על המוכר להימנע מלומר רכב כייפי לטיולים ולהשתמש במילים שהוא בחר - רכב שמתאים לנסיעה לטיול. החשיבות בשימוש במילים ... המוכר לא להכביד על המחשבה של הלקוח ולהגיד הנה הרכב שמספק את הצורך שלך לנסיעה לטיול. מה לעשות אם הלקוח משתמש במילים לא מתאימות? לעיתים הלקוח עשוי להשתמש במילים שמתארות את המוצר בצורה לא מחמיאה או לא מדויקת, ולכן יש מקום לשקול לא להשתמש במילים שהוא בחר. אם, לדוגמה, הלקוח אומר שהוא מעוניין במוצר, כדאי לשדר לו תחושת דחיפות ולהשתמש במילים כמו חייב במקום מעוניין. זה יכול לשדר לו את הצורך במוצר ... את הסיכוי שהוא יחליט לרכוש. כמו כן, אם הלקוח אומר שהוא מחפש משהו סביר ושם הדגש על המחיר, אבל המוצר שמוכרים לו הוא הרבה יותר טוב מכך, יש להימנע מלהשתמש במילה סביר ולהציע את המוצר במילים שיביעו את איכותו הגבוהה, לדוגמה: המוצר הזה הרבה יותר טוב ממה שאתה חושב. מתי לא להשתמש במילים של הלקוח? לפעמים יש מקרים בהם השימוש במילים של הלקוח עשוי ... בשימוש במילים של הלקוח במקרה כזה היא שהתיאור של המוצר עשוי להיות בעייתי, ויכול להוביל את הלקוח לחשוב שהמוצר אינו טוב כפי שהוא רוצה. האם תמיד כדאי להשתמש במילים של הלקוח? ההמלצה הכללית היא להשתמש במילים של הלקוח, אך לעיתים יש לבחון את ההקשר ולוודא שהשימוש ... בנושא של מכירות ללקוחות ושכנוע אנשים וההיבט הוא שימוש במילים של הלקוח, בתהליך המכירה כאשר באים למכור ללקוח את המוצר את השירות את מה שלא רוצים בעצם להשתמש במילים של הלקוח ואני אסביר גם למה זה טוב וגם למה זה לא טוב ומתי לא להשתמש דווקא במילים של הלקוח. אז קודם כל בגדול צריך לזכור שתהליך של ... לו את המוצר שלנו מה שעושה טוב ללקוח זה בעצם שהחסרונות שהוא חושב שיש לו הם מתמלאים לו באמצעות המוצר שהוא קונה. ולכן לצורך העניין זה אומר שעדיף תמיד להשתמש לכאורה לפי הפשט עדיף תמיד להשתמש דווקא במילים של הלקוח ואני אתן סתם דוגמה סטנדרטית בנאלית נגיד ... בשפה אחרת במילים אחרות זה יותר מתרחק אצלו החוויה של מילוי החיסרון שלו באמצעות המוצר שאותו רוצים למכור לו. ולכן בגדול בדרך כלל בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים של הלקוח, אם הלקוח לדוגמה נגיד אומר אני רוצה לקנות רכב ... לטיול, מה הוא אמר הוא אמר שהוא רוצה נסיעה לטיול או שהוא אמר לטייל? אמר נסיעה לטיול למה תגיד לו לטייל תגיד לו נסיעה לטיול. תן ללקוח את מה שהוא ביקש להשתמש במילים של הלקוח, למה כי בחוויה הסובייקטיבית של הלקוח המוצר מתאים ללקוח יותר מאשר אם נציג אותו בדרך אחרת ולכן בברירת מחדל עדיף להשתמש בביטויים של הלקוח וזה גם בגלל שאז הלקוח כביכול מרגיש יותר ... נושא שלם. בין כך ובין כך מה שאני רוצה להוסיף עכשיו זה דווקא את ההפך של מה שאמרתי קודם, מה שאני רוצה להגיד שזה לא תמיד נכון זה לא כלל ברזל שצריך להשתמש במושגים של הלקוח ולמה כי יש מושגים שהם דווקא יכולים להיות מושגים ... אתה יודע אני מחפש איזה משהו במחיר סביר או משהו כזה נניח, עכשיו מה לעשות שהמוצר הזה הוא הרבה יותר טוב מאשר סביר ואז לדוגמה במקרה כזה עדיף דווקא לא להשתמש במושג של הלקוח ואת המילה שהוא ציין לגבי המוצר שלנו למחוק אותה. מה אני בעצם מנסה לומר? אני מנסה לומר שמהיבט מסוים יש את החוק שאומר עדיף להשתמש במושגים של הלקוח למה כי אז זה חוסך בראש של הלקוח את הפעולה שהוא ... עצמו האם המוצר הזה מתאים לי, למה? כי מה אמרת שאתה רוצה יפה זה מה שזה עושה. אוקי זה מהיבט אחד אבל אף על פי כן זה לא תמיד נכון החוק הזה שאומר שעדיף להשתמש במילים של הלקוח הוא לא תמיד נכון, למה? אני חוזר ומסביר עוד פעם ... שאפשר להסיק לכאורה, אז מה המסקנה הכי טובה שאפשר להסיק ממה שהסברתי עכשיו? שלכאורה הדבר האידיאלי הוא פשוט לבדוק איזה מילים הלקוח דיבר שטובות ופשוט להשתמש בהם, איזה מילים הלקוח דיבר שהראה לנו שהן לא טובות ולהחליף אותן ... למה שהוא קודם חשב על המוצר והוא בעצם לא מבין שמדובר בכלל במוצר בדבר אחר שהוא הרבה יותר טוב ממה שהוא רצה לקנות. ולכן שימו לב אם בברירת מחדל עדיף להשתמש במילים שהלקוח השתמש בהן ואם הבנו שבעצם יש ביטויים שבהם הלקוח ...
NLP / שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום למישהו להאמין לך?
... שכנוע - איך להשתמש בשאלות הסחה? איך להשתמש בשאלות הטעייה? איך לעשות מניפולציה? איך ליצור ספק אלטרנטיבי? איך לעשות הסחת הדעת? איך לשתול מחשבות בת מודע? איך לגרום ... את המידע שהוא שומע? ואבאר, מהן שאלות הסחה ושאלות הטעייה ואיך להשתמש בהן? ומהו ספק מהותי ומהו ספק צורני ומהו ספק אלטרנטיבי? ואסביר גם, מהן שאלות של צורה שאלות מורכבות, ומהן שאלות של מהות שאלות פשוטות ואיך להשתמש בהן בתהליך של שכנוע? ומהי שאלה צורנית ומהי שאלה מהותית? ואבאר איך לעזור לעצמך לקבל החלטות יותר נכונות עבור עצמך, ...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 1
... של NLP, ראפור כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ... אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 1 וכאן אבאר עוד אחת מהטעויות הבסיסיות ביותר, שיש לרוב המומחי ה NLP לגבי הנושא של יצירת כימיה בין אישית (ראפור). שהם מלמדים איך ליצור ראפור ואיך לעשות ראפור, ... ההתנהגות דימויים וכיוב, של האדם שמולך. נסה לדבר בקצב שלו, נסה להשתמש בדימויים שלו וכולי. על ידי כל זה, תיצור בינך לבינו תחושת חיבור וכימיה בין אישית. שתגדיל את הסיכוי שלך לשכנע אותו ולעזור לו לצאת מהחרדה. או לצורך העניין, תעזור לך למכור לו ... תוכי מדקלמים עצות ושיטות, שהם לא באמת מבינים מתי ואיך וכמה ולמה להשתמש בהן או שלא. ואתן דוגמה פשוטה, נניח שאתה לא מבין בתיקון הרכב שלך. ונניח שאתה צריך עכשיו לבחור 1 מתוך 2 מוסכניקים, שיטפל ברכב שלך. כאשר מוסכניק אחד יש לו באופן אישי בדיוק את ...
איך לגרום לבחורה לענות לך להודעה? איך לכתוב הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, יתרונות בשאלה סגורה, מתי לשאול שאלה פתוחה? מתי לשאול שאלה סגורה? איך לשלוח לה הודעה? איך להתחיל עם בחורה? איך להחזיר את האקסית? איך לגרום למישהו לענות לך להודעה? איך לנסח למישהו הודעה?
... הודעה לבחורה? איך לגרום לה לענות לך? איך להגדיל את הסיכוי שהיא תענה לך? איך לנסח הודעה לבחורה? איך לשלוח הודעה למישהי? איך לגרום לה לרצות לענות לך? איך להשתמש בשאלה פתוחה? איך להשתמש בשאלה סגורה? יתרונות בשאלה פתוחה, ... ותשמח לפתח שיחה, אבל גם שאלה סגורה שמאפשרת לאדם השני להרגיש בנוח לענות לך בקצרה. במילים אחרות, צריכים להבין את המשמעות של שאלה פתוחה או סגורה ולדעת להשתמש בהן בחוכמה. יכולים גם להיות מצבים, שבהם אסור לך להשתמש בשאלה סגורה, כי זה מגדיל את הסיכוי ...
שנאה או אהבה, שנאה טובה, אהבה רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מי לשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא לאהוב את עצמך, הערכה עצמית
שנאה או אהבה, שנאה טובה, אהבה רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מי לשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא לאהוב את עצמך, הערכה עצמית
... רעה, איך שנאה עושה טוב? איך ללמוד לשנוא? איך להשתמש בשנאה? את מי לשנוא, מתי לשנוא? לשנוא את עצמך, אהבה עצמית, לא ... גורמת לתחושה שלילית ורעה. אך לפי אליעד, אפשר להשתמש בשנאה כדי להרגיש טוב יותר, למרות שהיא נתפסת כרגש שלילי. איך ... שהיא ולהימנע משנאה. אולם, אליעד מציע דווקא להשתמש בשנאה בצורה מודעת ומכוונת כדי לשפר את ההרגשה. הוא טוען שכל ... התפיסה כלפי מצבים שגורמים לסבל. איך אפשר להשתמש בשנאה כדי להתמודד עם סבל ממציאות לא רצויה? אליעד נותן דוגמה ... ייהנה מכך שהבית מלוכלך. למה אנשים מתקשים להשתמש בשנאה ככלי לשיפור התחושה? אליעד מסביר שהשימוש בשנאה יכול ... הייתה לו העדפה או התנגדות למציאות. האם אפשר להשתמש בשנאה עצמית כדי להרגיש טוב יותר? אליעד מרחיב את הנושא אף יותר ... למציאות, ולשפר משמעותית את איכות חייו. איך להשתמש בשנאה בצורה חיובית? מה זה שנאה עצמית חיובית? איך להתמודד עם ... כגורם שלילי. אם כך, עולה השאלה - איך אפשר להשתמש בשנאה כדי לשפר את התחושה הכללית של האדם? השימוש בשנאה לטובתך ... להפוך את המשחק: במקום להילחם באהבה, ניתן להשתמש בשנאה כדי להפוך את המצב לטוב יותר. דוגמה: לכלוך בבית נניח ... הוא טכניקה רדיקלית אך מעניינת. ניתן להשתמש בה כדי להתמודד עם רגשות שליליים ולשנות את הגישה למציאות. בין ... עושות לו טוב, עכשיו השאלה היא איך בעצם ניתן להשתמש בתחושה של שנאה כדי לעשות לעצמך טוב ואז מזה אפשר לגזור איך ... איפה נגיד בן אדם כשרע לו במשהו הוא צריך להשתמש בשנאה הוא צריך לשנוא תעורר בעצמך רגשות שנאה כלפי x ואז יהיה ... בעבודה. אליעד: אז אני אומר גם באופן מודע להשתמש בשנאה לא לפחד לשנוא, לשנוא מהיבט מסוים לפעמים לשנוא את הדברים ...
טעויות של NLP, ראפור / כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? האם טוב ליצור כימיה? איך ליצור כימיה בין אישית? יצירת כימיה בין אישית, איך ליצור ראפור? שיטות ליצירת ראפור, מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2
... של NLP, ראפור כימיה בין אישית - האם ומתי להשתמש בראפור ליצירת כימיה? למה ראפור רע? מתי ראפור רע? למה לא לעשות ראפור? ... מה זה ראפור? מהו ראפור? מיומנויות תקשורת, כימיה בין אנשים, כימיה בין שני אנשים, ראפור nlp, טוני רובינס, איך ראפור עובד? כמה ראפור חשוב? להשתמש בראפור - חלק 2 ועוד אוסיף, שמי שאינו טיפש, יראה שבכל הדוגמאות שמביאים ... יותר ברצינות. עע מתקשרים וכל מיני מיסטיקנים, שדווקא מתנהגים בסגנון מוזר וללא תוכן, כדי למכור את שקריהם. האם כשכן רוצים ליצור ראפור, האם להשתמש בדיוק באותם ביטויים של האדם השני? תשובה: לא תמיד בצורה גלויה, זה יכול ...
איך לדבר לפני קהל? איך להיות רגוע? מה חושבים עליך? איך להרגיש בנוח? איך לדבר לפני אנשים? חרדת קהל, פחד מאנשים, חרדה חברתית, איך להיות עם ביטחון עצמי? איך להרגיש משוחרר?
איך לדבר לפני קהל? איך להיות רגוע? מה חושבים עליך? איך להרגיש בנוח? איך לדבר לפני אנשים? חרדת קהל, פחד מאנשים, חרדה חברתית, איך להיות עם ביטחון עצמי? איך להרגיש משוחרר?
... שהכוונה שלו היא שיוכל לבחור מתי להתחשב ומתי לא. כלומר, הוא רוצה שהיכולת הזו תהיה זמינה עבורו, בדיוק כמו כלי עבודה שהוא יכול להוציא ולהשתמש בו לפי הצורך. מהן שתי המחשבות שצריך להכיר? אליעד מציג שתי מחשבות מרכזיות ... ששתי המחשבות נכונות באותה מידה. למשל, אתה יכול להאמין ב - 60% שמאוד חשוב להתחשב בדעתם של אחרים, ורק ב - 40% שזה לא חשוב - ועדיין להשתמש במחשבה שלא אכפת לי כשצריך. המטרה המרכזית היא שהמחשבה לא אכפת לי מה חושבים עלי תהיה נגישה עבורך, ממש כמו כלי עבודה זמין. ברגע שהיא תהיה הגיונית וברורה עבורך, אתה תוכל להשתמש בה בכל רגע שתרצה. כיצד אפשר להתחבר למחשבה שלא אכפת לי מה חושבים עלי? לפי אליעד ... הזו תופסת מקום ברור ומובן בתודעה שלך, היא תהפוך לזמינה עבורך בכל סיטואציה. בדיוק כמו שאם אתה יודע שפה נוספת, אתה יכול לבחור מתי להשתמש בה ומתי לא. ככל שהמחשבה של לא אכפת לי תהיה יותר ברורה והגיונית לך, תוכל לבחור בקלות רבה יותר להשתמש בה כשאתה זקוק לה. כלומר, המטרה אינה להפסיק לחלוטין להתחשב בדעתם של אחרים, אלא לפתח יכולת מודעת לבחור מתי להשתמש במחשבה הזאת ומתי לא. איך לשלוט במחשבות וברגשות כדי לשפר ביטחון עצמי? בסופו של ... הוא מסוגל להתחבר רגשית למחשבה של לא אכפת לי מה חושבים עלי? אם לא, עליו לעבוד על כך. השואל מנסה לדייק את כוונתו ואומר שהוא רוצה ללמוד להשתמש במחשבה של לא אכפת לי כאשר הוא רוצה בכך, בדומה לאדם שמחזיק כלי עבודה (מברג ופטיש) ויודע להשתמש בהם לפי הצורך. אליעד מדגיש שצריך לוודא שהמחשבה הזו תהיה נגישה - כלומר, שתהיה הגיונית וברורה עבור האדם, כך שהוא יוכל להשתמש בה כשירצה. הוא מסביר שלא מחייב ששתי המחשבות יהיו שוות בעיניו, אלא רק שהוא יוכל ... אל המחשבה הרצויה לפי הצורך. גם אם אדם מאמין ש - 60% נכון לדאוג ממה שאחרים חושבים עליו ו - 40% נכון שלא יהיה לו אכפת, הוא עדיין יכול להשתמש במחשבה של לא אכפת לי כשירצה. השואל שואל האם יש צורך שהמחשבות יהיו שוות, כלומר, שתהיה לו הזדהות שווה עם שתיהן. אליעד משיב שאם השואל ירצה להשתמש במחשבה של לא אכפת לי יותר פעמים, אז הוא צריך לעבוד על זה ולהגדיל את החלק הזה בתודעה שלו. אך המחויב הוא שזה יהיה נגיש - כל עוד הוא מסוגל להתחבר לרעיון ולהפעיל אותו, הוא יוכל להשתמש בו מתי שירצה. איך מגיעים למצב שבו אפשר לחשוב לא אכפת לי מה חושבים עלי? כדי ללמוד שפה חדשה, אדם צריך ללמוד מילים, להבין את המשמעות שלהן, ולהיות מסוגל להשתמש בהן. כך גם כאן - כדי שאדם יוכל לחשוב לא אכפת לי מה חושבים עלי ולהפעיל את המחשבה ... אכפת לי מה חושבים עלי ו - לא אכפת לי מה חושבים עלי. ברגע שהוא יהיה מסוגל לגשת אל המחשבה של לא אכפת לי בכל רגע נתון, הוא יוכל לבחור להשתמש בה כשירצה. הדרך להשיג זאת היא על ידי חקירה עצמית, זיהוי הסיבות לכך שאכפת לו, ... אתה שאלת שאלה מה אתה שאלת? ש: אני שאלתי איך אני יכול תמיד לא תמיד כשאני רוצה להתנהג. אליעד: זה כמו לשאול איך אני יכול כשאני רוצה להשתמש במברג, דהיינו, לפעמים אני רוצה להשתמש בפטיש ולפעמים במברג איך אני יכול כשאני רוצה להשתמש במברג, תשובה תקנה מברג ופטיש תשמור אותם אצלך בכיס תמיד ואז כשתרצה תשתמש במברג ... מה חושבים ששתיהן יהיו לך הגיוניות שכמו שאתה מסוגל להוציא את הפלאפון ולהתקשר אתה יכול להוציא את המחשבה שאומרת לא אכפת לי מה חושבים ולהשתמש בה, צריך שהיא תהיה נגישה עבורך שהיא תהיה הגיונית עבורך שתהיה מסוגל להתחבר אליה רגשית. ש: שהן יהיו שוות מבחינתי? אליעד: שהיא תהיה נגישה ברגע שהיא הופכת להיות נגישה עכשיו אם אתה נמצא באיזה סיטואציה ואתה רוצה להשתמש בה תשתמש בה. ש: למה השתמשת במילה נגישה ולא. אליעד: נגישה. ש: נגישה. אליעד: ולא ... הן לא שוות נגיד שהוא חושב שאכפת לו מה חושבים עליו והוא חושב שזה 60% נכון והוא אומר לא אכפת לי מה חושבים עלי 40% נכון עדיין הוא יכול להשתמש ב - לא אכפת לי מה חושבים עלי ולהאמין לזה ב - 40% גם מספיק טוב. ש: לא אבל הוא ... אני יכול לפעמים במצבים מסוימים כשאני רוצה לדבר בצרפתית מה היית עונה לו? ש: תלמד צרפתית. אליעד: אבל איך אני יכול עדיין איך אני יכול להשתמש איך אני יכול לדבר בצרפתית מה זה תלמד צרפתית מה ומה זה יעזור לי. ש: מה זה איך אתה יכול להשתמש מתי אתה צריך להשתמש? אליעד: במקרים מסוימים במצבים מסוימים. ש: אז תדבר צרפתית מה הבעיה? אליעד: אבל אני לא רוצה לדבר רק צרפתית אני בישראל חי אז מה תהיה התשובה תלמד צרפתית תראה שאתה יודע צרפתית ברמה שמספקת אותך למקרים שאתה רוצה להשתמש בה ואז כשתרצה תשתמש בה, נכון זה הגיוני זה אותו דבר תלמד לחשוב שלא אכפת לך מה ... אכפת לך מה חושבים עליך או איך אתה נראה אתה צריך גם את המחשבה של כן אכפת לי מה חושבים וגם לא אכפת לי מה חושבים לדעת לחשוב את שתיהן ולהשתמש בהן מתי שאתה צריך. אליעד: נכון עכשיו השאלה היא זה איך יודעים לחשוב את שתיהן, ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להשתמש, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם עצבות ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להשתמש, איך להיגמל מהימורים? איך למצוא זוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחנך ילדים? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם גירושין? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפרש חלומות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בזוגיות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לקבל החלטות ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מי ברא את אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? אולי אנחנו במטריקס? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש או אין אלוהים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להנות בחיים? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש אמת מוחלטת ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מטפל התנהגותי קוגניטיבי, טיפול אישי, מאמן אישי להצלחה בתחום להשתמש - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3613 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 05:02:56 - wesi1