אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה חיסרון של הלקוח ✔שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
איך לזהות מנטורים וגורואים שמרמים אתכם?

בעולם שבו קיימים מנטורים רבים, גורואים ואנשי הדרכה, קיימת גם לא מעט מניפולציה. רבים מהם מוכרים אשליות, הבטחות גדולות להצלחה, עושר ואושר, אבל בפועל אינם נותנים פתרון אמיתי ומועיל. לכן, כדי לא ליפול בפח, חשוב להבין כיצד לזהות את הסימנים שמעידים על כך שמישהו מנסה לרמות אתכם או למכור לכם מוצר חסר ערך.

האם כל מי שמוכר ידע הוא בהכרח נוכל?

התשובה היא לא בהכרח. לא כל אדם שמוכר לכם ידע או הדרכה מנסה להונות אתכם. אך אליעד כהן מסביר, כי יש סימנים ברורים שבעזרתם תוכלו לזהות אנשים שעושים זאת מתוך אינטרס שלילי או אישי. בין אם האינטרס הזה הוא כלכלי או אפילו רק אגואיסטי (להגדיל את שמם), עצם העובדה שיש להם אינטרס לא פוסלת את המידע שלהם, אך מחייבת בדיקה ביקורתית של מה שהם מציעים.

מה הסימן המרכזי למניפולציה של מנטורים?

הסימן המרכזי שאליעד מציין הוא התמקדות יתרה של אותם מנטורים בבעיה של הלקוח, במקום בהצעת פתרונות מעשיים וברורים. כאשר מנטור או גורו רוצה למכור לכם מוצר, הוא עשוי להדגיש שוב ושוב כמה החיים שלכם קשים:
  • כמה רע להיות שכיר.
  • כמה אתם מתוסכלים בעבודה.
  • כמה מצבכם הנוכחי הוא בלתי נסבל.
  • כמה האנשים סביבכם מצליחים יותר מכם.
מנטורים רבים משתמשים בטקטיקה של "הגברת הכאב", שבה הם מזהים את הכאב שלכם, מחמירים אותו, ורק אז מציעים "פתרון קסמים", בלי להסביר באמת מה הוא.

למה מנטורים לא נותנים פתרונות ברורים ומדויקים?

לדברי אליעד כהן, הסיבה העיקרית לכך היא שהמוצרים שהם מוכרים הם לרוב לא איכותיים, לא באמת יעילים, או פשוט חסרי ערך ממשי. אם המוצר היה באמת יעיל, לא הייתה להם סיבה לא להציע אותו להתנסות. הם לא רוצים שתגלו שהמוצר לא עוזר ולכן נמנעים מלתת לכם גישה אליו מראש.

לדוגמה, אם יש לכם מוצר שבאמת פותר בעיות, הדרך הכי טובה לשווק אותו תהיה לתת לאנשים להתנסות בו, לפחות באופן חלקי:
  • ספר טוב יציע תספורת חינם או בהנחה.
  • חברה המציעה שירות טלוויזיה תיתן חודש ניסיון בחינם.
  • מוכר מזון יציע טעימות חינם ללקוחות.
  • מוכר רכב ייתן אפשרות לנסיעת מבחן לפני הרכישה.
איך עושים שיווק נכון ואמיתי?

אליעד מסביר ששיווק אמיתי ואפקטיבי נובע מתוך אמונה אמיתית במוצר שלכם. כאשר אתם משוכנעים בערך של מה שאתם מציעים, הדרך הפשוטה והיעילה ביותר היא לתת ללקוח לחוות את התועלת בעצמו. אם אנשים משתמשים במוצר ונהנים ממנו, הם ירצו להמשיך ולשלם עליו.

מצד שני, אם המוצר שלכם גרוע או בינוני, ואתם מפחדים לתת לאנשים להתנסות בו מחשש שיבינו שאין בו ערך, אז תהיו חייבים להשתמש בשיטות מניפולטיביות כגון התמקדות בכאב, פחד או תסכול של הלקוח, בלי להראות לו פתרון ברור ויעיל.

מה ההבדל בין שיווק הוגן לשיווק מניפולטיבי?

ההבדל המשמעותי הוא הגישה ללקוח ולמוצר:
  • שיווק הוגן

    מתמקד בפתרונות מעשיים וברורים, מאפשר התנסות, מוכיח שהמוצר עובד באמת, לא מפחד לתת ללקוח להחליט בעצמו.
  • שיווק מניפולטיבי

    מתמקד ביצירת תחושת כאב, חוסר וסבל אצל הלקוח, מדגיש בעיות ומגדיל אותן, ואינו מספק פתרון ברור אלא רק הבטחות מעורפלות.
לדוגמה, אם יש לכם פנצ'ר ברכב, אדם שבאמת רוצה לעזור לכם יגיד לכם בבירור מה לעשות ואיך לתקן. הוא לא יסתפק בלספר לכם כמה קשה ומסוכן לנהוג עם צמיג מפונצ'ר, אלא ייתן לכם פתרון מעשי וישיר.

מדוע שיטות מניפולטיביות כל כך נפוצות?

אליעד מסביר ששיטות אלו נפוצות כל כך, כי אנשים רבים משווקים מוצרים חסרי ערך אמיתי, או כאלה שהם עצמם לא מאמינים בהם. הדרך היחידה שנותרה להם כדי למכור, היא לגרום לאנשים להרגיש חוסר, כאב או תסכול כל כך גדול עד שירצו "לקנות את החלום" ולא את המציאות.

לסיכום: כיצד לבדוק אם מנטור או גורו מנסה לרמות אתכם?

כאשר אתם פוגשים מנטור או גורו, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
  • האם הוא מציע פתרון ברור, מעשי ונגיש?
  • האם הוא מאפשר לכם להתנסות במוצר או בשירות שלו לפני הרכישה?
  • האם הוא מדגיש רק בעיות, כאב ותסכול ללא פתרונות?
  • האם הוא מדבר בעיקר על חלומות מעורפלים או על פעולות פרקטיות?
אם הוא מדגיש רק כמה רע לכם ולא נותן לכם פתרון ברור, זה סימן מובהק לכך שמדובר בשיטה מניפולטיבית, והדבר היחיד שהוא מוכר לכם הוא אשליה.
איך לזהות רמאויות של מנטורים וגורואים?

בעולם השיווק וההדרכה האישית, יש לא מעט אנשים שמנסים למכור חלומות - בין אם מדובר בכסף, בהעצמה אישית או בהצלחה מקצועית. לעיתים, זה נעשה בדרכים הגיוניות והוגנות, אך במקרים רבים, מדובר בשיטות שמטרתן להוליך שולל את הקהל. לפעמים זה כרוך בכסף, ולפעמים מדובר רק בניפוח האגו של הדמות שמובילה את התהליך. כך או כך, הרמאות קיימת, וכדאי לדעת איך לזהות אותה.

האם כל מי שמוכר ידע מרמה אתכם?

אולי גם אני מרמה אתכם? אולי יש לי כוונה נסתרת? ייתכן, אבל זה לא סותר את מה שאני אומר כאן. המטרה היא לעזור לכם להבין את השיטות שבהן משתמשים אותם "גורואים" כדי לגרום לכם להאמין שהם מחזיקים באמת מוחלטת.

איך לזהות רמאות? דגש על הבעיה במקום על הפתרון

אחד הסימנים הבולטים לזיהוי של מרמה הוא התמקדות יתר בבעיה במקום במתן פתרון אמיתי. ברוב המקרים, כאשר מנסים למכור לכם מוצר - בין אם זה קורס, הרצאה או סדנה - המוכרים ידברו בעיקר על הבעיות שלכם:
  • כמה החיים שלכם קשים.
  • כמה המצב שלכם נורא.
  • כמה זה גרוע להיות שכיר או להיות במקום שבו אתם נמצאים.
  • כמה כל מי שסביבכם חי טוב יותר מכם.
הם ינסו לגרום לכם להזדהות עם תחושת החוסר, הכאב והתסכול שלכם, ולאחר מכן ישתמשו בכך ככלי מכירה - יבטיחו לכם "פתרון קסם" שיוציא אתכם מהמצב, אך בלי להסביר לכם באמת מה הוא.

איך עושים זאת נכון?

אדם שבאמת רוצה לעזור לכם, יראה לכם פתרונות. במקום להגיד לכם "אתם סובלים כי אתם שכירים" או "החיים שלכם קשים", הוא יאמר לכם:
  • "יש בעיה, הנה איך פותרים אותה".
  • "יש לך בעיה בניהול זמן? בא נראה מה אפשר לעשות".
  • "אתה לא יודע איך להתחיל עסק? הנה השלבים הראשונים".
  • "יש לך קושי מסוים? אלו הכלים שיכולים לעזור לך".
מדוע גורואים לא נותנים פתרונות ברורים?

הסיבה העיקרית היא שהמוצרים שהם מוכרים אינם איכותיים או אינם מספקים באמת פתרון אמיתי. אם המוצר שלהם היה טוב, הם פשוט היו מציעים לכם להתנסות בו ולראות אם הוא עוזר לכם. הרי אם מוצר הוא איכותי, אין צורך לשכנע אנשים בכוח - אפשר פשוט לתת להם דוגמה חיה לכך שהוא עובד.

איך משווקים מוצר טוב?

כאשר מוצר הוא איכותי, הדרך הטובה ביותר לשווק אותו היא לאפשר לאנשים להשתמש בו, גם אם זה באופן חלקי, ואז לתת להם לבחור אם הם רוצים לקנות:
  • אם אתה ספר טוב - תן לאנשים להתנסות בתספורת חינם או חלקית.
  • אם אתה מציע שירות טוב - תן תקופת ניסיון.
  • אם אתה מוכר מזון - תן לאנשים לטעום.
  • אם יש לך רכב למכירה - תן נסיעת מבחן.
מדוע שיטות רמאות נפוצות כל כך?

אנשים שמוכרים מוצר בינוני או חסר ערך יודעים שאם יתנו לכם להתנסות במוצר, תבינו שאין בו באמת תועלת, ולכן הם לא מאפשרים לכם לראות את הפתרון האמיתי מראש. הם מעדיפים ליצור בכם תחושת חוסר, להעצים את הבעיה שלכם, ולמכור לכם חלום ולא מציאות.

לסיכום

כאשר מישהו מציג בפניכם בעיה, בדקו היטב האם הוא מציע פתרון ברור, נגיש ומועיל. אם כל מה שהוא עושה זה להעצים את הכאב שלכם ולגרום לכם להרגיש חסרי ערך - כנראה שהוא מנסה למכור לכם אשליה.
חיים להשתמש במוצר בחינם עושר ואושר לנהוג למכור את עצמך גרוע המציאות ביקורת הבטחות להציע עושר איך למכור איך למכור את עצמי איך למכור את עצמך בחינם גורו גורואים החיסרון של הלקוח הכאב של הלקוח הלקוח הלקוח שלך התועלת של הלקוח התנסות התנסות במוצר חינם חיסרון חיסרון של הלקוח חיסרון של לקוח חסרונות טעויות טעויות בשיווק טעויות בשיווק עצמי טעות כאב כאב של הלקוח כאב של לקוח כאבים להשתמש להשתמש במוצר להשתמש במוצר בחינם להתנסות להתנסות במוצר להתנסות במוצר בחינם לטעות למכור למכור את עצמי למכור את עצמך לקוח לקוחות לשווק לשווק את עצמי לשווק את עצמך לשקר לתת לתת ללקוח לתת ללקוח להשתמש במוצר לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם לתת ללקוחות מוצר מוצר בחינם מנטור מנטורים מנטורינג מניפולציה מניפולציות מניפולציות שיווק מניפולציות שיווקיות מניפולציות שיווקיות של מנטורים שיווק שיווק עצמי שקר שקרים שקרים של גורואים שקרים של מנטורים שקרנים תועלת תועלת של הלקוח תועלת של לקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
... אלו, אחת מהם היא להפוך את הדעות השליליות של הלקוח על המוצר מאובייקטיביות לסובייקטיביות. הכוונה היא שבמקום להניח שהחיסרון של הלקוח הוא אמיתי וכולל את כולם, יש להבהיר לו שהדעה הזאת נובעת ממנו בלבד. כך, הלקוח ... הזאת מאוד נחמדה, נוכל לאשר את זה כעובדה בלי להיכנס לתחום של סובייקטיביות. האם תמיד יש להפוך חיסרון סובייקטיבי? לא כל חיסרון של הלקוח כדאי להפוך לסובייקטיבי. לעיתים אם נגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר ... אתה יודע הדירה הזאת רועשת, הדירה הזאת ישנה, הדירה הזאת גדולה מדי הדירה, הזאת קטנה מדי לא משנה אומר איזה טענה, להפוך את החיסרון של הלקוח לסובייקטיבי זה אומר לצורך העניין שכשהלקוח אומר נגיד הדירה הזאת רועשת אז אפשר ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
... לא קונה את המוצר, הוא קונה את התחושה שהוא ירגיש כאשר ישתמש במוצר. מהו הקשר בין מכירה והחיסרון של הלקוח? כאשר הלקוח בא לרכוש מוצר, הוא בעצם מנסה למלא חיסרון מסוים בחיים שלו. זה יכול להיות צורך פיזי כמו נעליים חדשות או צורך רגשי כמו תחושת שייכות או הנאה. המוכר ... מוצר. לדוגמה, אם הלקוח בא לרכוש טלוויזיה, המוכר לא צריך לדבר על המפרט הטכני, אלא להתמקד בחיסרון של הלקוח: האם אתה מרגיש שאתה לא נהנה מחוויית צפייה בבית? יש לי משהו שיכול לשפר את זה. מהם טיפים לשיפור מכירות? כדי לשפר את יכולת המכירה, יש צורך להבין את התחושות ...
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
אין ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם
... ארוחות חינם, חוק ההדדיות, שום דבר לא בחינם, מה אפשר לקבל בחינם? אושר בחינם, בשביל לקבל צריך לתת, אין דבר כזה ארוחות חינם, כסף ורוחניות, דברים טובים לא באים בחינם, רוצה בחינם, מאושר בחינם למה אנשים רוצים לקבל דברים בחינם? אליעד כהן מסביר שאנשים רוצים לקבל דברים בחינם מתוך צורך פסיכולוגי עמוק שיאהבו אותם בלי תנאים. האדם שואף לשליטה מוחלטת, רוצה שאלוהים והמציאות ייכנעו לו ויעניקו לו את מבוקשו ללא צורך להתאמץ או לתת תמורה. הוא משתמש בדוגמה מוחשית מעולם המסחר: אף אדם לא נכנס לחנות ומבקש מוצר בחינם בטענה שהמוכר אמור להיות טוב אליו. לעומת זאת, כאשר מגיעים לתחום הרוחני, אנשים מצפים לקבל את הידע, האושר והאהבה בחינם, מתוך אמונה שזה מגיע להם ללא תמורה. האם אפשר לקבל אושר בלי לשלם עליו מחיר? אליעד כהן מדגיש ... בהכרח יהיה צורך בהתאמצות מסוימת כדי להשיג אותו. הוא נותן דוגמה לכך שאפילו על דבר פשוט כמו אוכל, האדם נדרש להשקיע מאמץ כלשהו: לקום, להכין אוכל, או לקנות אותו בכסף שהרוויח. אין שום דבר חינם, מלבד הדבר שכבר יש לאדם באותו רגע. הוא מציג מצב פרדוקסלי שבו אנשים רוצים שיאהבו אותם ללא תנאי, אך כשהם מתבקשים להתאמץ מעט או לשלם תמורה, הם מתמרדים וטוענים שזה צריך להיות חינם. לדבריו, אם אתה באמת אוהב את המציאות שלך ללא תנאים, אינך צריך לשנות או לקבל דבר, אך ברגע שאתה רוצה לשנות משהו, כבר נוצרת מערכת יחסים של תנאי ומחיר. מדוע אנשים מחפשים רוחניות בחינם? אליעד מסביר שהרצון לקבל רוחניות בחינם נובע מאמונה מוטעית לפיה רוחניות, בניגוד לחומריות, צריכה להינתן ללא תמורה, אחרת היא אינה אמיתית. הוא מציין שהאדם לא מבקש מוצרים גשמיים בחינם, אך כן מצפה לכך מהרוחניות. הסיבה היא שהאדם חושב שאם הוא צריך לשלם או להתאמץ, הוא כבר לא מקבל ... ולכן אם אדם רוצה שמשהו ישתנה לטובתו, הוא חייב לפעול ולשלם את המחיר הנדרש, כלומר, להשקיע מאמץ. הוא מביא דוגמאות רבות של אנשים שמתלוננים על כך שהמציאות לא מתחשבת בהם ולא נותנת להם דברים בחינם, אך מסביר שאין כל טעם בתלונות, כיוון שהמציאות אינה כפופה לרצונך. מדוע אי אפשר לקבל דברים בעלי ... הוא נותן דוגמה מעולם ההשקעות: ככל שהסיכון גדול יותר, כך גם הפוטנציאל לרווח גדול יותר. מי שמחפש להצליח או להיות מאושר חייב להבין שיש לזה מחיר, והוא חייב להסכים לשלם אותו. למה גם עזרה בחינם אינה באמת עוזרת לאדם? אליעד מסביר שלעיתים אפילו אם מישהו יעזור לאדם אחר ללא תמורה, זה לא באמת יפתור את הבעיה, כי בסופו של דבר האדם יידרש להתאמץ בעצמו מול המציאות. הוא אומר שאפשר לתת לאדם ייעוץ בחינם, אך עדיין הוא יצטרך להתאמץ כדי לממש אותו. האדם חייב להתאמץ בעצמו, אף אחד לא יכול באמת לעשות את העבודה במקומו. מה ההבדל בין גשמיות לרוחניות בעניין התשלום? אליעד מצביע על העובדה שבגשמיות אנשים מבינים שהם צריכים לשלם כדי לקבל משהו, אך ברוחניות הם טועים לחשוב שזה צריך להינתן בחינם. הוא מציין שבסופו של דבר, גם התועלת הרוחנית מותנית במאמץ פנימי של האדם, ולכן אין באמת הבדל בין רוחניות לגשמיות בעניין הזה - בשתיהן ... הוא ההזדמנות הטובה ביותר להגדיל את החשק והרצון להשיג את המטרה. כלומר, אם קשה לך, דווקא אז כדאי לך להתאמץ יותר, כי הקושי מעיד שאתה קרוב יותר לדבר החשוב באמת. לסיכום, האם יש משהו שאפשר לקבל בחינם? בסופו של דבר, אליעד חוזר ואומר שהדבר היחיד שאפשר לקבל בחינם הוא את מה שכבר יש לך כרגע. כל דבר מעבר לכך דורש מאמץ, מחיר או הקרבה. הוא מבהיר שאין ארוחות חינם, לא בחומריות ולא ברוחניות, ושההצלחה האמיתית מגיעה רק אחרי שהאדם מוכן להשקיע ולהתאמץ. אין ארוחות חינם איך להשיג אושר אמיתי? למה קשה להשיג מטרות? האם אפשר לקבל דברים בחינם? למה המציאות לא מתחשבת בי? מה זה חוק ההדדיות? כסף ורוחניות ...
כסף ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף
כסף ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף
... ורוחניות, רוחניות וכסף, רוחניות בחינם, אינטרס של מורה רוחני, מורה רוחני לוקח כסף, מורה רוחני שרלטן, גשמיות ורוחניות, רצון של מורה רוחני, להפסיק לרצות כסף מהם האתגרים ... אמצעי לתמיכה במורה שיכול להמשיך ללמד. האם מורה רוחני המציע שירותים בחינם יכול לעזור בצורה אובייקטיבית יותר? השיחה נוגעת גם בשאלה האם אדם שמציע שירותים רוחניים בחינם באמת מסוגל לעזור בצורה אובייקטיבית ומנותקת מהאינטרסים האישיים שלו. המטרה היא להבין האם אדם שמחפש טיפול רוחני יכול להרגיש בטוח כי ... הוא אמצעי לשליטה? ההרצאה גם עוסקת במחשבה על כסף כאמצעי לשליטה או מניפולציה. במקרה של מורה רוחני, זהו כלי שבעזרתו ניתן לקבוע את המחיר של הרוחניות. הרעיון המובע כאן הוא שכאשר אדם משלם כסף עבור ... יכול לקחת כסף? כיצד כסף משפיע על רוחניות? האם מורה רוחני יכול לעזור בחינם? האם כסף משפיע על טיפול רוחני? האם אדם שמגיע לטיפול רוחני באמת רוצה שינוי? ...
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
כלכלה התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות צרכנים, פסיכולוגיה, קבלת החלטות, הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים
... התנהגותית, תורת המשחקים, אוהבים בחינם, רוצים בחינם, סבל מתמשך וחלש, סבל קצר וחזק, התנהגות ... הפילוסופיה של המדע, מחקרי שוק, דן אריאלי, לשכנע אנשים למה אנשים מעדיפים מוצרים בחינם למרות שיש מוצרים טובים יותר בתשלום? אליעד כהן מסביר ... הפחות טוב בשקל אחד בלבד. אנשים רבים הסכימו לשלם את השקל הנוסף כדי לקבל מוצר איכותי יותר, כי עבורם הערך של הקפה ... הכספית. בשלב הבא, הוצעו אותן האפשרויות, אך הפעם הקפה הפחות איכותי הוצע בחינם והקפה הטוב יותר במחיר של שקל אחד. באופן מפתיע, רוב האנשים בחרו דווקא בקפה החינמי הפחות איכותי, למרות שלפני כן היו ... הטוב בשווי גבוה יותר. אליעד כהן מסביר שהסיבה האמיתית לכך שאנשים מעדיפים מוצר בחינם היא לא המחיר או החיסכון בכסף ... אלא משהו עמוק יותר: התחושה הרגשית של לקבל משהו בלי להתאמץ. כשאדם מקבל מוצר בחינם, הוא מקבל אקסטרה תחושה של זכייה, ... היום ושומע כל הזמן ביקורות (אתה לא מספיק טוב, אתה לא מתאמץ מספיק) מקבל במוצר החינמי סוג של פיצוי רגשי. ... המאמץ והלחץ שהוא חווה לאורך היום. במילים אחרות, לא מדובר רק בכסף אלא בתועלת רגשית סמויה - זה כמו לקבל בונוס של ... ערך עצמי גבוהה יותר, של מגיע לי משהו בלי מאמץ. האם תמיד אנשים יעדיפו מוצרים בחינם על פני מוצרים בתשלום? אליעד מדגיש שאין זה נכון לומר שאנשים תמיד מעדיפים מוצרים בחינם. הוא מסביר שזה תלוי מאוד בהקשר ובמשמעות שהאדם מייחס למושג בחינם. לפעמים דווקא אנשים יעדיפו מוצר שעולה יותר כסף כדי לא להיחשב כמי שאוכל חינם. למשל, אם לאדם מסוים אמרו בעבר שהוא אוכל חינם והוא לא רוצה שיתפסו אותו כך, הוא יעדיף דווקא לשלם כדי לחזק את התדמית שלו כאדם עצמאי ולא תלותי. לכן ההחלטה לקחת מוצר בחינם או בתשלום אינה אוטומטית, אלא ... חברתיים ואישיים רבים. בנוסף, הוא מסביר שאנשים לפעמים יעדיפו לקנות מוצרים אפילו אם הם לא חינמיים, אם ההנחה נראית גדולה מספיק, כגון הנחה של 90%. במקרה כזה, התועלת הרגשית שלהם היא בתחושה שניצלו הזדמנות ... תחבושות בבית חולים. לאחיות הייתה דילמה האם להסיר את התחבושות במהירות ובכאב עז, או לאט יותר בכאב מתמשך אך קל יותר. אותו אדם גילה במחקר ...
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
אושר בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם
... בחינם, יש מתנות חינם, להיות מאושר בחינם, סודות האושר, חוקי האושר, חוק ההדדיות, להרגיש רק טוב, להיות רק מאושר, אך ורק טוב, טוב בלי רע, לרצות להיות מאושר, אין מתנות חינם מהם הסודות של האושר והאם יש מתנות בחינם? בהרצאה זו, אליעד עוסק בנושא האושר והקשר בין טוב ורע, תשלום ומתנות. הוא מציג את הרעיון המרכזי שהאושר לא יכול להיות חינם , ושיש מחיר לכל דבר טוב שאנחנו מקבלים. ההרצאה מתחילה בהסבר על איך אנשים לעיתים קרובות אוהבים לקבל דברים בחינם, אך בפועל, כל דבר שמקבלים בחינם דורש תשלום בצורה של סבל, אכזבה או מאמץ. אליעד מציין כי כל מי שמרגיש כי הוא מקבל משהו בחינם נמצא במערכת יחסים לא מאוזנת עם החיים. הוא טוען שברגע שאתה מקבל משהו בחינם, אתה למעשה משלם עבורו בצורה אחרת - למשל, בזיכרונות רעים או בחרדות עתידיות. כל זה מתבצע בהתאם לחוק ההדדיות. האם כל דבר טוב דורש גם רע? אליעד מבצע הבחנה בין טוב ... הפחות טובים שבה. האם באמת יש מתנות חינם? לאחר מכן, אליעד משיב על השאלה הפופולרית האם יש מתנות חינם, ומציג את רעיונו כי כל דבר שמקבלים בחינם מגיע עם מחיר. אפילו אם אנחנו מקבלים משהו בחינם, כמו אוויר או מים, תמיד יש מחיר - לא תמיד ברור, אך תמיד קיים. כל דבר בחיים דורש איזון, ואפילו הרגעים הפשוטים ביותר דורשים תשלום פנימי כלשהו. ההבדל בין מי שמוכן ... ובין כאלה שמבקשים לקבל כל דבר בחינם. הוא מדבר על איך אנשים שמבקשים דברים בחינם למעשה סובלים יותר בסופו של דבר, משום שהם לא מבינים את הצורך של תשלום כלשהו בחיים. כל דבר שאדם מקבל בחינם יהיה מלווה בתחושות של חוסר איזון, שיגרמו לו יותר סבל מאשר אם היה משלם על אותו דבר. האם ניתן להשיג אושר בלי סבל? בהמשך, אליעד מציע דרך להתמודד עם הסבל, בכך שנבין ... יש אושר ללא סבל? האם מתנות באמת חינם? איך למצוא איזון בין טוב ורע בחיים? מה הקשר בין רעב לסבל? מהי הדרך הנכונה להיות מאושר? ...
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
אוכלי חינם, אין ארוחות חינם, לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי
... חינם, אין ארוחות חינם , לא אוהב לשלם, קומבינה, לחיות על חשבון אחרים, להשאיר טיפ, שום דבר לא בחינם, לנצל אנשים, לא אוהב להתאמץ, נצלנות, שונא מתנות יחיה, חוק ההדדיות, תשלום כספי למה אנשים מנסים לחיות על חשבון אחרים? ... התפיסה של לחיות על חשבון אחרים, כלומר, אנשים המחפשים יתרונות בלי לשלם עליהם את המחיר המתאים. המושג אין ארוחות חינם מתייחס לכך שבמציאות לכל יתרון יש מחיר, ואין אפשרות ליהנות ממשהו באמת בלי לתת משהו בתמורה. לדוגמה, אם אדם מנסה לנצל מערכת או אנשים אחרים כדי לקבל דברים בחינם או במחיר נמוך במיוחד, הוא אולי מרגיש שהרוויח, אך בעצם הוא הפסיד בטווח הארוך כי זה יוצר אצלו דפוס מחשבה שגורם לו לסבל. האם באמת אפשר לקבל משהו בחינם ללא תמורה? אליעד מציג את העיקרון שכל הנאה דורשת תשלום. הוא מדגים זאת דרך הדוגמה של אדם שמוריד סרטים בחינם מהאינטרנט. לכאורה, האדם לא משלם על הסרט והוא נהנה מכך. אבל האמת היא שהסרט לא נוצר מעצמו, אנשים השקיעו זמן, מאמץ וכסף ביצירתו. כשאדם נהנה ממשהו שניתן לו בחינם, הוא מתרגל לקבל ללא תמורה, מה שמוביל אותו לחשוב שהוא יכול ליהנות מטוב בלי רע, וכך הוא מפתח דפוס של נצלנות שפוגע בו ... קיצורי דרך, מרגיש תסכול מתמיד מכך שהמציאות לא עובדת תמיד לפי רצונו. מדוע אנחנו לא יכולים להעריך משהו שקיבלנו בחינם? הסבר נוסף שמספק אליעד הוא שכאשר אדם משלם מחיר, המוח שלו מבין שהדבר בעל ערך, ולכן הוא גם נהנה ממנו יותר. דוגמה לכך ... שירות, האדם ששילם יותר ייקח את האימונים ברצינות רבה יותר ויהנה יותר, כי המחיר הגבוה גרם לו להעריך את הערך של המוצר. איך הרצון לקבל דברים בחינם גורם לנו לסבל? ההסבר המהותי של אליעד הוא שהסבל של האדם נובע מכך שהוא חושב שרע לו ללא סיבה, כלומר, בחינם. אדם שסובל מחרדה או כאב לא מבין שזה התשלום על ההנאות הקודמות שהיו לו. לדוגמה, אם האדם נהנה בעבר מרגעים טובים, הוא בהכרח יצטרך לשלם עליהם אחר כך ... מתלוננים, אך הם עצמם בחרו שוב ושוב במנהיגים קומבינטורים, ולכן משלמים על כך. האם עדיף לא לנסות לקבל דברים בחינם כלל? אליעד מדגיש שלמרות שנראה שהמציאות מאפשרת לקחת דברים בחינם, זה יוצר אשליה של חיסרון ללא יתרון, או יתרון ללא חיסרון, והאדם משלם מחיר יקר בהמשך. עדיף לשלם מחיר גלוי וברור על ... גם אם המחיר נראה גבוה, מאשר לחפש הנחות ולקמבן, מה שגורם למחיר כפול בטווח הארוך. האם קיימים דברים שבאמת ניתנים בחינם? אליעד מציג זווית נוספת בה הוא אומר שגם אם המציאות מספקת דברים ללא מאמץ מצידנו, כגון אוויר לנשימה, האדם צריך לזכור ... באופן מלא ומראש. ככל שהאדם יותר מוכן לשלם את המחיר, כך הוא ייהנה יותר מהחיים, והפחות יסבול. למה אין ארוחות חינם? האם יש מחיר לכל הנאה? מה גורם לאנשים לנצל אחרים? איך להפסיק להיות נצלן? מדוע אסור לחיות על חשבון אחרים? איך להימנע ...
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
תשלום כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם
... כספי, תשלום לנותן שירות, תשלום לבעל מקצוע, לשלם מראש, לשלם בסוף, לשלם בהתחלה, לשלם לפי ההתקדמות, מתי לשלם? מתי הכי כדאי לשלם? לעבוד בחינם, משא ומתן, מתנות חינם, אוהב בחינם מתי הכי כדאי לשלם לנותן שירות כדי לקבל את ... מספר היבטים, יתרונות וחסרונות של כל אחת מהאפשרויות השונות, מתוך מטרה להבין מהו העיתוי האידיאלי שישפיע על איכות השירות שתקבל ועל ההנאה מהמוצר או מהשירות. איך עיתוי התשלום משפיע על איכות ... תשלום חלקי במהלך העבודה, כדי לשמר את הרצון של נותן השירות להמשיך ולספק שירות איכותי עד הסוף. כיצד העיתוי של התשלום משפיע על ההנאה מהמוצר או מהשירות שקיבלת? בהיבט של ההנאה האישית של הלקוח מהמוצר, אליעד מציין שיש לקוחות שאוהבים להרגיש שהם קיבלו משהו בחינם. לקוח כזה יעדיף לשלם מראש, וכאשר הוא יקבל את השירות בפועל הוא ירגיש כאילו קיבל אותו בחינם, כי התשלום כבר מאחוריו. לעומת זאת, לקוח אחר יעדיף לשלם בסוף, כי אז הוא חווה שהשירות הגיע אליו ללא מאמץ מיוחד או התחייבות מוקדמת, ולכן ירגיש יותר טוב וייהנה יותר מהמוצר או מהשירות. אליעד מוסיף ואומר שכל אחת מהאפשרויות יכולה להיות נכונה בהתאם למצב, כי ההנאה של האדם תלויה בתחושה האישית שלו ביחס לכסף, ביחס למוצר, וביחס לחוויה שהוא רוצה לקבל. אין תשובה חד - משמעית שמתאימה לכל המקרים, אלא תלוי מה האדם רוצה לחוות ולפי זה הוא צריך לבחור מתי לשלם. מתי עדיף בכלל לא לשלם או לתת מתנה בחינם? אליעד מסביר שיש מצבים בהם השירות יינתן בחינם מתוך רצון טוב, או כי נותן השירות פשוט אוהב ... למה אין תשובה אחת מוחלטת? אליעד מסביר שלא קיימת תשובה אחת נכונה עבור כולם, כי כל מקרה הוא ייחודי ותלוי ברצונות שונים של נותן השירות ושל הלקוח. הרצונות וההעדפות של אנשים משתנים אפילו ... הטובה ביותר בתהליך מתן וקבלת שירות. מתי לשלם לבעל מקצוע? האם כדאי לשלם מראש? איך עיתוי התשלום משפיע על איכות השירות? האם כדאי לעבוד בחינם? איך לתת תמריץ כספי נכון? ...
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
יעוץ עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך
... עסקי, אימון עסקי, לא מרגיש בנוח לבקש כסף, מתבייש לבקש כסף, עובד בחינם, מרגיש מנוצל, מרגיש לא בנוח לבקש כסף, איך לבקש כסף מלקוח? איך לבקש תשלום? יעוץ לאנשי מכירות, למכור את עצמך למה קשה לאנשים לבקש כסף מלקוחות ואיך לפתור את הבעיה? הסיבה לכך שאנשים מתקשים לבקש כסף עבור עבודתם או שירותיהם מתחילה מהספק שיש להם לגבי הערך שהם מספקים ללקוחותיהם. פעמים רבות, האדם אינו בטוח שהמוצר או השירות שהוא מעניק באמת מצדיקים את התשלום, ולכן הוא מרגיש אי - נוחות גדולה כאשר ... אדם כלל לא חשב לבקש כסף, כלומר, הרעיון לבקש תשלום כלל לא עלה בדעתו. האפשרות השנייה היא שהוא חשב על האפשרות לבקש, אבל הוא העריך שאם יבקש כסף, ייגרם לו נזק כלשהו - הלקוח עלול להפסיק להגיע, הוא ירגיש חוסר נוחות, או יחווה תחושת אשמה על כך שהוא דורש ... שהוא צריך לבקש אבל נמנע מכך, עליו לבדוק מדוע הוא נמנע ומה הוא חושב שיקרה בעקבות הבקשה. לדוגמה, אם מישהו נותן שירות ייעוץ להורים ולא מבקש כסף, ייתכן שהסיבה היא החשש שהלקוחות לא ישובו אליו אם ידרוש תשלום. הוא חושב שאולי ההורים חושבים שהייעוץ ניתן בחינם, ושהם יכעסו או יפסיקו לבוא אם הוא יבקש כסף. במקרה זה, הפתרון מתחיל בבדיקה של אמיתות ההנחות האלה. אליעד מציע לבדוק האם באמת נכון שאם יבקשו כסף, הלקוחות יפסיקו להגיע. אולי דווקא הפוך הוא הנכון, ודווקא כאשר מבקשים כסף באופן ברור ומדויק, הלקוחות יעריכו יותר את השירות וימשיכו להגיע ואף יביאו לקוחות נוספים. בעיה נוספת שאליעד מצביע עליה היא חוסר הביטחון של האדם בערך האמיתי של המוצר שלו. האדם לא בטוח שהשירות שהוא נותן אכן מספק ערך ראוי לתשלום. כאן אליעד מציע ... במאה אחוז, שהוא מציג בפניהם את האמת כפי שהוא מכיר אותה, ואינו מתיימר לתת הבטחות מוגזמות, אז גם אם בפועל הייעוץ לא ישיג את התוצאה הרצויה, הוא עדיין סיפק ערך אמיתי והלקוח קיבל שירות איכותי ואמיתי. לפיכך, לא אמורה להיות כל אי - נוחות בדרישת התשלום. מה ... והמידע שנמסר במהלך התהליך. הוא מביא דוגמה מתחום הטיפול והייעוץ, שבה לא תמיד ברור האם הטיפול או הייעוץ יניבו תוצאה חיובית כבר במפגש הראשון. במקרה כזה, על האדם להבין שהלקוח משלם עבור התהליך כולו, עבור ההשקעה, הזמן, והידע שנמסרו. אם האדם ברור לחלוטין לגבי ... - התהליך עצמו הוא בעל ערך בפני עצמו. כיצד להתגבר על הפחד לבקש תשלום ולדרוש כסף בביטחון? אליעד כהן מדגיש שהפתרון המרכזי לבעיה הוא תמיד לבדוק את האמת הפנימית לגבי המוצר או השירות. האדם חייב להיות שלם לחלוטין עם מה שהוא נותן ללקוח. אם הוא מזהה שהוא לא שלם עם מה שהוא מציע, עליו לבדוק מדוע הוא לא שלם. ברגע שאדם יגלה בבירור שהמידע והשירות שהוא מספק אמיתיים לחלוטין, הוא לא ירגיש יותר אי - נוחות לבקש כסף, מכיוון שהוא יודע שהלקוח קיבל את השירות הטוב ביותר שהיה יכול לספק. אליעד נותן דוגמה נוספת מתוך סיפורי מעשיות רבי נחמן מברסלב, שם מתואר אדם חכם שהיה מתייסר לאחר שנתן שירות רפואי, מכיוון שלא תמיד הצליח לרפא את הלקוחות שלו. ההקלה מגיעה כאשר האדם מבין שהוא עשה הכל כדי לתת את השירות הכי נכון ואמיתי ... מדגיש שוב שהמפתח לפתרון הקושי לבקש כסף טמון בהבנת האמת: אדם צריך לבדוק את ההנחות הפנימיות שלו לעומק, לוודא שהוא שלם לחלוטין עם מה שהוא נותן, ואז הוא יוכל לבקש כסף מלקוחות בצורה נינוחה ובטוחה, ללא כל תחושת אי - נעימות. איך לבקש כסף מלקוחות? מתבייש לבקש תשלום, מה לעשות? האם לגיטימי לדרוש תשלום לפני מתן תוצאה? למה אני מרגיש לא בנוח לבקש כסף? איך למכור את עצמי בביטחון? ייעוץ עסקי להתמודדות עם אי נעימות בתשלום מתי לגיטימי לבקש ...
מהי מתנת חינם? לאהוב באהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בלי סיבה, חסד של אמת, רצון לקבל, רצון לתת, לאהוב בלי תנאים, ארוחות חינם, אוהב בחינם, בחסד ולא בזכות, בזכות ולא בחסד
מהי מתנת חינם? לאהוב באהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בלי סיבה, חסד של אמת, רצון לקבל, רצון לתת, לאהוב בלי תנאים, ארוחות חינם, אוהב בחינם, בחסד ולא בזכות, בזכות ולא בחסד
... מתנת חינם? לאהוב באהבת חינם, שנאת חינם, לאהוב בלי סיבה, חסד של אמת, רצון לקבל, רצון לתת, לאהוב בלי תנאים, ארוחות חינם, אוהב בחינם, בחסד ולא בזכות, בזכות ולא בחסד מהי מתנת חינם, והאם אפשר לאהוב בלי לקבל שום דבר בתמורה? המושג מתנת חינם מתייחס למצב שבו אדם מקבל דבר כלשהו בלי לתת בתמורה שום דבר, או לחלופין אוהב דבר כלשהו ללא שום סיבה הגיונית. ... דברים שהדרך היחידה להשיג אותם היא בחינם, כיוון שכל מאמץ לעשות משהו במודע עלול לסתור את עצם הכוונה. לדוגמה, אם אדם רוצה להפסיק להתאמץ, הרי שכל ... מאמץ. ישנם דברים שהאדם צריך לקבל בחינם לחלוטין, משום שכל התערבות או פעולה למענם תפריע להשגתם. האם קיים דבר כזה לתת בחינם באמת? אליעד כהן מבהיר שכדי לקבל מתנת חינם אמיתית, האדם חייב גם להיות מוכן לתת בחינם באופן מוחלט. לתת בחינם משמעותו לתת דבר מבלי לקבל שום דבר בתמורה, אפילו לא תחושה טובה או הנאה מעצם הנתינה. אך הוא מסביר שבמציאות ... מהנתינה. לכן, כדי להגדיר מתנת חינם או אהבת חינם, יש להגיע לרמה שבה האדם מעניק אהבה לדבר הכי רע בעולם, דבר שלא רק שלא מביא לו הנאה או סיפוק, אלא גם לא יביא לו ... ללא סיבה הגיונית וללא שום תמורה או תועלת, מגיע לאהבת חינם אמיתית. מהי אהבת חינם אמיתית לפי אליעד כהן? לפי ההסבר של אליעד כהן, אהבת חינם אמיתית היא לאהוב דבר רע ללא סיבה, בלי שום אינטרס ובלי ציפייה לקבל מזה דבר כלשהו בעתיד. הוא מדגיש שאם אדם אוהב ... בו אפילו דבר קטן וטוב, זו לא אהבת חינם אמיתית, אלא אהבה שנובעת מאינטרס מסוים. אהבת חינם קיימת רק כאשר האדם אינו מרוויח שום דבר, אפילו לא סיפוק רגשי או תחושה טובה. לדוגמה, אדם שאומר אני אוהב את הדבר ... לי תחושה טובה, אינו נמצא באהבת חינם אמיתית. לעומת זאת, אדם שאומר אני אוהב את הדבר הזה למרות שהוא רע לחלוטין ואין בו שום טוב, ולא יצא לי ממנו דבר לעולם, הוא זה שאוהב בחינם. ככל שהדבר הנאהב רע יותר ומביא פחות תועלת, כך אהבת החינם היא מוחלטת יותר ואמיתית יותר. מה ההבדל בין אהבת חינם לשנאת חינם? אליעד כהן גם דן במושג ההפוך - שנאת חינם. הוא מסביר שאנשים בדרך כלל מתנגדים לרעיון של לשנוא דבר ללא סיבה, משום שזה נתפס כשלילי. אך בפועל, הוא מסביר ... לשנוא את עצמם ואת המציאות בשנאת חינם כל הזמן, כלומר, ללא סיבה מוצדקת. לדוגמה, אדם שכועס על עצמו בשל חיסרון מסוים בעצמו, מבלי להבין באמת למה הוא ... הזה בכלל משנה לו, נמצא בשנאת חינם כלפי עצמו. בעצם, אין שום סיבה אמיתית מדוע אותו חיסרון מפריע לו כל כך. הוא מוסיף הסבר חשוב ואומר שאם האדם יפסיק ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על שקרים של מנטורים, מניפולציות שיווקיות של מנטורים, שקרים של גורואים, טעויות בשיווק עצמי, איך למכור את עצמך? לתת ללקוח להשתמש במוצר בחינם, החיסרון של הלקוח, הכאב של הלקוח, התועלת של הלקוח, להתנסות במוצר בחינם, לשווק את עצמי
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: חיסרון של הלקוח, איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? דיכאון? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם לחץ? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אכזבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: חיסרון של הלקוח, איך לפתח יכולות חשיבה? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לעשות יותר כסף? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפרש חלומות? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לשפר את הזיכרון? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך להצליח בראיון עבודה ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? איך נוצר העולם? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? מה המשמעות של החיים? בשביל מה לחיות? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע בעולם? איך להיות מאושר? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? אולי אנחנו במטריקס? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לדיאטה, מורה רוחני, מטפל בנושאי חיסרון של הלקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה נוצר ב 0.8906 שניות - עכשיו 24_05_2025 השעה 12:41:28 - wesi1