אליעד כהן
ייעוץ עסקי ואישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה להפוך ✔טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח,...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






☎️
ייעוץ אישי בכל נושא!
050-3331-331
14:41טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
איך להפוך חיסרון של מוצר מאובייקטיבי לסובייקטיבי במכירה?

כאשר לקוח מביע התנגדות במכירה ומציין חסרונות של מוצר, קיימת גישה נפוצה האומרת שצריך להפוך את ההתנגדות של הלקוח מאובייקטיבית לסובייקטיבית. אליעד כהן מסביר שההבדל בין אובייקטיבי לסובייקטיבי הוא שאובייקטיבי מתייחס לדבר נכון ותקף לכלל, ואילו סובייקטיבי הוא דבר הנתפס כנכון רק מנקודת מבטו של אדם מסוים.

לדוגמה, אם לקוח טוען "הדירה הזאת רועשת", זוהי טענה אובייקטיבית. לעומת זאת, אם נאמר ללקוח "למה בעיניך הדירה הזאת רועשת?", אנו הופכים את הטענה לסובייקטיבית, כיוון שהיא כבר לא נתפסת כעובדה מוחלטת אלא כדעה אישית של הלקוח. משמעות הדבר היא כי לא כולם בהכרח מסכימים עם טענתו של הלקוח.

אליעד מדגיש שהעיקרון הוא להפוך את חסרונות המוצר לסובייקטיביים, אך את היתרונות יש להפוך לאובייקטיביים. כלומר, אם לקוח אומר "הדירה נראית לי נחמדה", יש להגיב באופן שמציג זאת כעובדה מוחלטת ובלתי ניתנת לערעור: "נכון, הדירה הזאת מאוד נחמדה". כך הלקוח מבין שהיתרונות ברורים ומוצקים.

האם תמיד כדאי להפוך את ההתנגדות לסובייקטיבית?

אליעד כהן מסביר שלא כל חיסרון שהלקוח מעלה כדאי להפוך לסובייקטיבי. לפעמים, כשעושים זאת, דווקא עלולים להזיק לתהליך המכירה. לדוגמה, אם לקוח אומר "המיטה הזאת לא נוחה לי" ואנחנו נגיד "זה רק בעיניך לא נוח", הלקוח עלול לחשוב "אבל המוצר אמור להתאים לי אישית", ולכן עשויה להתעורר תחושת ניכור וחוסר התאמה מוחלטת, דבר שיקלקל את המכירה במקום לקדם אותה.

מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק?

במקרים שבהם ההתאמה בין המוצר ללקוח חייבת להיות פרסונלית ואישית, הפיכת ההתנגדות לסובייקטיבית עלולה להיות בעייתית. למשל, אם לקוח אומר "המנה הזאת מלוחה לי מדי", והתגובה תהיה "זה רק בעיניך", הלקוח עדיין יחוש אי התאמה אישית. המוצר צריך להיות מותאם ללקוח עצמו, ולכן יש מצבים בהם ההדגשה שהחיסרון הוא רק בעיניו של הלקוח רק תחמיר את ההתנגדות.

אליעד מסביר שלקוחות לרוב נוטים להיות בטוחים יותר בדברים שהם רואים כאובייקטיביים, ואילו סובייקטיבי מעיד על ספקנות וחוסר ודאות מסוימים. ולכן, לפעמים עדיף דווקא לא להפוך חיסרון לסובייקטיבי, אלא למצוא דרך אחרת להתמודד איתו.

איך מתמודדים עם חיסרון שלא ניתן להפוך לסובייקטיבי?

כאשר החיסרון הוא כזה שמבחינה אישית חייב להיות מותאם ללקוח, הדרך הנכונה לטפל בהתנגדות היא להפוך את החיסרון למשהו זמני או מותנה במצב ספציפי. למשל, אם הלקוח אומר "המיטה הזאת לא נוחה לי", במקום להכריח אותו להבין שזה רק בעיניו, אפשר לומר "המיטה לא נוחה לך כרגע כי אתה שוכב בצורה מסוימת" או "המנה הזאת מלוחה לך כרגע כי אתה מאוד צמא". כך החיסרון הופך להיות תלוי - מצב, זמני ומצומצם, מה שמאפשר ללקוח לראות שאולי המוצר כן יכול להתאים לו בתנאים שונים.

מהו עיקרון הפיכת חיסרון לתלוי - מצב?

אליעד כהן מפרט כיצד להפוך חיסרון שהלקוח מציין לתלוי - מצב ולא מוחלט. כשהלקוח טוען "זה לא מתאים לי", צריך להראות לו שזה לא תמיד כך. ניתן להבהיר לו שהחיסרון הוא רק בסיטואציות מסוימות ("המיטה לא נוחה לך רק כשחם", "המנה מלוחה לך מדי כי אתה רעב כרגע"). הגישה הזאת גורמת ללקוח להבין שגם אם כרגע יש חיסרון, לא מדובר בבעיה קבועה או בלתי ניתנת לפתרון.

אליעד מציין לסיום שגם לקוחות צריכים להבין שההתאמה שלהם למוצר משתנה לפי הנסיבות: "זה שנוח לך היום לא אומר שיהיה נוח מחר, וזה שלא נוח היום לא אומר שלא יהיה נוח מחר". לפיכך, חשוב שלקוחות ומוכרים יבינו שההתאמה היא תלוית - סיטואציה ולא תמיד מוחלטת, ולכן אין להסיק מסקנות מוחלטות.
איך להפוך חיסרון סובייקטיבי לאובייקטיבי במכירה?

כאשר מנסים למכור מוצר ללקוח, עלולה להתעורר התנגדות מצידו. ישנן דרכים שונות להתמודד עם התנגדויות אלו, אחת מהם היא להפוך את הדעות השליליות של הלקוח על המוצר מ"אובייקטיביות" לסובייקטיביות. הכוונה היא שבמקום להניח שהחיסרון של הלקוח הוא אמיתי וכולל את כולם, יש להבהיר לו שהדעה הזאת נובעת ממנו בלבד. כך, הלקוח מבין שלא מדובר במשהו חד משמעי אלא במה שהוא עצמו רואה. לדוגמה, אם הלקוח טוען ש"הדירה רועשת", ניתן לשאול אותו "למה בעיניך היא רועשת?". בכך, החיסרון הופך לדעה אישית ולא לעובדה מוחלטת.

ההבדל בין חיסרון אובייקטיבי לסובייקטיבי

כאשר הלקוח מציין חיסרון לגבי המוצר, לדוגמה "הדירה מאוד ישנה", אפשר להדגיש שהדעה שלו היא סובייקטיבית. מצד שני, יתרונות המוצר יש להפוך לאובייקטיביים, כלומר, להציגם כעובדות מוצקות ובלתי ניתנות לערעור. אם הלקוח אומר "הדירה הזאת מאוד נחמדה", נוכל לאשר את זה כעובדה בלי להיכנס לתחום של סובייקטיביות.

האם תמיד יש להפוך חיסרון סובייקטיבי?

לא כל חיסרון של הלקוח כדאי להפוך לסובייקטיבי. לעיתים אם נגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא סובייקטיבי, זה עשוי דווקא להזיק למכירה. אם הלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" ונוודא שהוא מבין שזו רק דעתו האישית, יתכן שניצור אצלו תחושת ניכור מהמוצר. לפעמים ההתאמה למוצר צריכה להיות אישית ולפני שנעביר את הדעה של הלקוח לסובייקטיבית, עלינו להבין אם ההתאמה היא באמת תלויה בו או אם מדובר במשהו אוניברסלי.

איך להתמודד עם חיסרון סובייקטיבי מבלי להרוס את המכירה?

לפני שנפוך חיסרון סובייקטיבי לכדי סיבה לסיים את המכירה, עלינו להבין לעומק את מהות ההתנגדות של הלקוח. לדוגמה, אם לקוח אומר "המיטה לא נוחה לי", עלינו לברר מה בדיוק מפריע לו. האם זה מפריע לו רק בהקשר מסוים (כמו תנאים פיזיים של זמן או מקום) או שזהו חיסרון כללי? אם החיסרון הסובייקטיבי נובע ממסיבה שניתן לשנותה, לדוגמה חוסר נוחות על המיטה כי הוא לא שם את הראש בצורה נכונה, ניתן להפוך את זה להבהרה שיכולה להפוך את המוצר לא מתאים רק במקרה הספציפי ולא באופן כללי.

מתי הפיכת החיסרון לסובייקטיבי עלולה להזיק?

במצבים מסוימים, אם נגרום ללקוח להבין שהחיסרון שהוא מוצא במוצר הוא רק סובייקטיבי, אנחנו עלולים להחמיר את ההתנגדות ולהרוס את המכירה. אם למשל לקוח אומר "המנה הזאת מלוחה לי מדי", והוא מבסס את התנגדותו על חוויה אישית, לומר לו שזה "רק בעיניו" עלול לגרום לו להבין שהמוצר לא מתאים לו כלל. ההבנה שההתאמה היא סובייקטיבית ולא אובייקטיבית עשויה להיות הבעיה כשיש חוסר התאמה אמיתי בין הלקוח למוצר.

מה עושים כשלא מצליחים להוכיח שהמוצר מתאים ללקוח?

במקרים שבהם אנחנו לא יכולים להוכיח שהמוצר מתאים ללקוח, עלינו להסביר לו שהחיסרון הוא תוצאה של תנאים מסוימים, ולא בהכרח מצב קבוע. לדוגמה, "המנה מלוחה לך כי אתה מאוד צמא" או "המיטה לא נוחה לך כרגע כי אתה לא ישן בצורה הנכונה". זו דרך להפוך את החיסרון לאובייקטיבי ולוודא שהלקוח מבין שזה לא תמיד כך.
שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, זאת אומרת לקוח רוצים למכור לו מוצר הלקוח לא רוצה לקנות ואז צריך בעצם לטפל בהתנגדות של הלקוח. אז יש את התפיסה שאומרת שכאשר לקוח יש לו התנגדות אז צריך בעצם להפוך את ההתנגדות שלו מאובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זה אומר אובייקטיבי פירושו דבר שהוא נכון בעיני כולם אני מגדיר את ההגדרה הזאת רק לצורך השיחה הזאת כרגע וסובייקטיבי לצורך העניין פירושו דבר שנכון רק בעיני המתבונן.

שמה זה אומר? אם לדוגמה נגיד הלקוח אומר "אתה יודע הדירה הזאת רועשת, הדירה הזאת ישנה, הדירה הזאת גדולה מדי הדירה, הזאת קטנה מדי" לא משנה אומר איזה טענה, להפוך את החיסרון של הלקוח לסובייקטיבי זה אומר לצורך העניין שכשהלקוח אומר נגיד "הדירה הזאת רועשת" אז אפשר להגיד לו "למה בעיניך היא רועשת?", שימו לב שהכנסנו את המילה בעיניך. עכשיו יש שתי דרכים אפשר להגיד "הדירה רועשת" ואפשר להגיד "הדירה רועשת בעיניך", מה ההבדל? "הדירה רועשת" זאת עובדה יש פה דירה היא רועשת "הדירה רועשת בעיניך" פירושו לא כולם בהכרח מסכימים על זה יש אנשים שיגידו שהדירה הזאת לא רועשת.

עכשיו איך הופכים את המחשבה השלילית של הלקוח על המוצר לסובייקטיבית זה נושא אחר שהסברתי אותו בפעם אחרת אבל בגדול הרעיון אומר שכשלקוח חושב דבר שלילי על המוצר מה שצריך לעשות זה להפוך, בהנחה שאי אפשר לנטרל את המחשבה השלילית שלו או גם אם רוצים לנטרל אבל בתור התחלה צריך להפוך את הדעה השלילית שיש לו על המוצר לסובייקטיבית הלקוח אומר נגיד "הרכב הזה איטי נוסע לאט" בעיניך לדעתך, לפי מה שנראה לך זה נוסע לאט, לדעתך זה נוסע לאט בעיניך זה נוסע לאט וכו', אוקי זה נקרא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי לעומת זאת את היתרונות להפוך לאובייקטיבים.

מה זה אומרת את היתרונות להפוך לאובייקטיבים? נגיד שהלקוח אומר "אתה יודע הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה", "כן הדירה הזאת מאוד נחמדה" שימו לב להבדל הלקוח אמר "הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה", יש לקוח שיגיד "אתה יודע הדירה הזאת מאוד נחמדה" יש לקוח שיגיד "הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה" דהיינו, בצורה סובייקטיבית. אם אנחנו רוצים לגבי היתרונות את היתרונות צריך להפוך לאובייקטיבים, זאת אומרת אם הלקוח אמר "הדירה הזאת נראית לי מאוד נחמדה, אתה יודע לדעתי הדירה הזאת יכולה להתאים לי", "כן הדירה הזאת יכולה להתאים לך" אובייקטיבי זאת עובדה זה לא יכול להיות זאת עובדה זה מחויב.

אחרי שהסברתי בקצרה את מה שכבר הסברתי פעם אחרת בצורה יותר ארוכה עכשיו אני רוצה להתייחס פה לעוד היבט שצריך לשים לב אליו, יש שני סוגי חסרונות יש חסרונות שאותם יש היגיון שכשהלקוח מציג אותם צריך להפוך לו אותם לסובייקטיביים ויש חסרונות שאסור להפוך אותם ללקוח לסובייקטיביים אלא צריך לטעון או שהדבר הזה לא קיים בכלל החיסרון או תכף אני אסביר מה צריך לעשות, אבל בגדול אני רוצה לחדד לא כל חיסרון שיש ללקוח לא כל חיסרון צריך להפוך אותו לסובייקטיבי כי יש מצבים מסוימים שאם לקוח מציג חיסרון במוצר אומר "המוצר הזה לא מתאים לי כי ככה וככה" ואנחנו נגיד לו "אוקי בעיניך זה לא מתאים כי ככה וככה" דווקא בגלל שאנחנו נגרום ללקוח לחשוב שבעיניו באופן סובייקטיבי יש חיסרון במוצר דווקא בגלל זה הוא לא יקנה את המוצר.

מה פשר העניין איך זה יכול להיות? כי באופן יחסי מה בן אדם יותר בטוח בדברים שהוא חושב שהם אובייקטיבים שהם נכונים באופן כללי, מה בן אדם פחות בטוח בדברים שהוא חושב שהם סובייקטיביים שהם נכונים רק בעיניו כי אם הוא אומר "בעיני זה ככה" פירושו שאולי זה כן יכול להתאים לו בעיני מישהו זה כאילו אומר "תראה בעיני זה לא מתאים" זה בעצם לומר שאולי בעיני מישהו אחר זה כן מתאים המוצר. אז למה אני אומר שיש מצבים שאסור לגרום ללקוח לחשוב שהחיסרון שהוא רואה במוצר הוא רק בעיניו? משום שיש מצבים שהיתרון והחיסרון הם תלויים אך ורק בתפיסה הסובייקטיבית של הבן אדם.

מה זאת אומרת? אני אתן דוגמה נגיד שבן אדם אומר נגיד "אתה יודע הדירה הזאת רועשת" או "רועשת מידי" אז אנחנו צריכים / לשכנע אותו בהנחה שרוצים למכור לו את הדירה "אתה יודע למרות שנראה לך" או "למרות שיכול להיות שנראה לך" או "למרות שבעיניך הדירה הזאת רועשת מידי אף על פי כן..." נמכור לו את המוצר. אוקי למה? הוא בעצם אומר דבר אובייקטיבי "הדירה הזאת רועשת" מציג את זה כאובייקטיבי ואנחנו אומרים לו "לא נכון זה סובייקטיבי זה רק בעיניך היא לא באמת רועשת" אבל לעומת זאת יש חסרונות שבהם ההתאמה של הלקוח למוצר צריכה להיות סובייקטיבית.

לדוגמה נגיד שהבן אדם אומר "אתה יודע המיטה הזאת לא נוח לי לשבת עליה", שימו לב יש בן אדם שיגיד נגיד שהלקוח אומר "המיטה הזאת לא נוחה" באים למכור לו מיטה כיסא והוא אומר "הכיסא הזה לא נוח", אז מה המוכר ינסה לעשות? הוא יגיד לו "בעיניך זה לא נוח", "אוקי אז מה אבל לי זה לא נוח זה אמור להיות נוח לי". אוקי זאת אומרת שיש מצבים שבהם הלקוח טוען טענה והטענה לא נכונה הוא אומר "המוצר הזה גדול", "אוקי לך זה נראה גדול זה לא בהכרח גדול", "זה לא בהכרח גדול? אוקי הכל בסדר" אבל יש מצבים שאם אנחנו נגיד ללקוח "אתה יודע כן זה גדול עבורך", "נכון זה גדול עבורי זה לא מתאים לי" כאילו יש מצבים שבהם אם אנחנו נגרום ללקוח להבין שהחיסרון הוא רק בעיניו זה לא עזר לנו לעשות את המכירה אלא אנחנו אפילו הרסנו את המכירה.

למה הרסנו את המכירה? כי בעצם גרמנו ללקוח להבין שזה לא מתאים לו למה שהוא עצמו צריך, כי יש מצבים כפי שאמרתי שההתאמה חייבת להיות סובייקטיבית. אם לדוגמה נגיד בן אדם אומר "האוכל הזה לא בריא", "אתה יודע רק נראה לך שהוא לא בריא הוא כן בריא, בעיניך הוא לא בריא הוא כן בריא באמת אז גם אתה אמור לחשוב שהוא בריא", אבל אם נגיד לקוח אומר "המנה הזאת לא טעימה לי" מה נגיד לו, "המנה הזאת מלוחה לי מדי" מה נגיד לו "כן תראה בעיניך היא מלוחה מדי היא לא באמת מלוחה", "מה זה אומר לא באמת מלוחה? היא אמורה להיות עבורי לא מלוחה, מה זה לא באמת מלוחה? אם לי היא מלוחה היא מלוחה אין פה מה לדון".

ולכן יש מצבים שאם הלקוח מציג חיסרון במוצר ואנחנו נגרום ללקוח לחשוב "שזה לא באמת ככה רק אתה חושב שזה ככה, רק עבורך בעיניך יש את החיסרון הזה" אנחנו בעצם עוד נהרוס את המכירה כי ההתאמה צריכה להיות פרסונלית עבור הלקוח ואם הלקוח יגיד "נכון לי אישית זה לא מתאים גם אם לכולם זה מתאים מה אכפת לי, לי זה לא מתאים", אוקי ולכן צריך לשים לב כשלקוח מציג חיסרון במוצר לא תמיד השיטה שאומרת קח את החיסרון שהוא הציג במוצר ותהפוך אותו לסובייקטיבי לא תמיד היא נכונה, למה לא תמיד היא נכונה? כי לפעמים זה שהחיסרון הוא סובייקטיבי זה לא יגרום ללקוח לקנות את המוצר הוא עדיין לא יקנה את המוצר כי ההתאמה אמורה להיות סובייקטיבית ולא בהכרח אובייקטיבית, מי שהבין את הפרינציפ שישליך מזה על כל מקרה לגופו.

עכשיו ואז השאלה הנשאלת היא כאשר לקוח אומר "המוצר הזה", נגיד שזה מנה נגיד עם מלח והלקוח אומר "המנה הזאת מלוחה לי מדי" ונגיד שאנחנו רוצים למכור לו את המנה הזאת למרות שהוא אומר "היא מלוחה לי מדי", אז מה נגיד לו "המנה מתוקה"? היא לא מתוקה הוא אומר שהיא מלוחה, מה נגיד לו "טוב תראה רק בעיניך אוהבים את זה" מה זה עוזר "אבל אתה רוצה שאני יאכל את זה אני צריך לאהוב את זה נכון?", מה עושים במקרה כזה מה עושים במקרה שההתאמה של המוצר ללקוח צריכה להיות סובייקטיבית ומבחינה סובייקטיבית הוא לא רוצה את זה זה לא מתאים לו הוא לא אוהב את זה מה נגיד לו "בעיניך", "אז מה אם בעיני אבל כל המהות היא שבעיני זה מתאים ובעיני זה לא מתאים".

מה עושים במקרה כזה? מה שבעצם צריך לעשות זה להפוך את החיסרון שהלקוח הציג בצורה אובייקטיבית לסובייקטיבית, מה זאת אומרת? אני אסביר הלקוח נגיד אומר "המוצר הזה לא מתאים לי" נגיד אומר "המיטה הזאת לא נוחה", תכף ניתן דוגמה מהמנה המלוחה אבל בא נגיד לדוגמה הלקוח אומר "המיטה הזאת לא נוחה לי" עכשיו הלקוח בעצם מציג את החיסרון כחיסרון אובייקטיבי עבורו, מה זאת אומרת כחיסרון אובייקטיבי עבורו? זאת אומרת גם בתוך הסובייקטיבי עצמו גם בתוך התפיסה הסובייקטיבית שהוא אומר "עבורי זה לא נוח" גם בתוך זה יש אובייקטיבי וסובייקטיבי.

מה זאת אומרת אובייקטיבי וסובייקטיבי, איך בתוך תפיסה סובייקטיבית של הלקוח שהוא אומר "לי אישית המוצר לא מתאים" איך בתוך זה יכולה להיות תפיסה אובייקטיבית וסובייקטיבית? מאוד פשוט כשהלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי לא נוח לי" השאלה היא האם הוא ראה את זה באופן אובייקטיבי, מה זאת אומרת באופן אובייקטיבי? באופן מכליל דהיינו, "אף פעם זה לא מתאים לי, בשום מקרה זה לא מתאים לי" אומנם הוא מדבר על עצמו הוא לא מדבר על כולם, שימו לב אובייקטיבי מוחלט "זה לא מתאים לאף אחד, המיטה הזאת לא נוחה לאף אחד", סובייקטיבי "זה לא מתאים לי אולי זה נוח לכולם לי זה לא מתאים" אבל גם בתוך הסובייקטיבי יש אובייקטיבי וסובייקטיבי.

מה זאת אומרת? גם בתוך הסובייקטיבי כשהוא אומר "לי זה לא מתאים" יש תפיסה שאומרת "זה לא מתאים לי באופן מוחלט כאילו באופן אובייקטיבי זה לא מתאים לי, זאת אומרת אף פעם זה לא מתאים לי" וגם בתוך הסובייקטיבי אפשר להגיד "תראה זה לא מתאים לי רק כאשר... / זה לא מתאים לי אם... / זה לא מתאים לי כש...". זאת אומרת גם בתוך התפיסה הסובייקטיבית יש סובייקטיבי ואובייקטיבי ולכן כאשר הלקוח יגיד "אתה יודע אבל המיטה הזאת לא נוחה לי לגב שלי" בהנחה שרוצים למכור לו את המיטה בכל זאת למרות שהיא לא נוחה לגב שלו, אז אם הלקוח אומר "המיטה הזאת לא נוחה" אז מה נגיד לו "המיטה הזאת לא נוחה לך"? "נכון אבל צריכה להיות נוחה לי", אז מה נעשה? בהנחה שרוצים למכור לו את המוצר אנחנו צריכים בעצם לבדוק איך אנחנו יכולים לקחת את המשפט שאומר "המיטה הזאת לא נוחה לי" ולהפוך אותו לנכון שהוא עדיין יישאר ושזה עדיין לא ימנע את המכירה ללקוח.

לדוגמה "המיטה הזאת לא נוחה לך רק בגלל שאתה לא שם את הראש נכון על הכרית, המיטה הזאת לא נוחה לך רק כאשר קר, המיטה הזאת לא נוחה לך רק כאשר חם, המנה הזאת מלוחה לך מדי כי אתה מאוד צמא, המנה הזאת מלוחה לך מדי כי אתה מאוד רעב", אוקי אז מה הוא אומר? הוא אומר "אוקי נכון אבל כרגע אתה יכול לעשות ככה וככה ואז המנה לא תהיה מלוחה לך אבל אתה יכול לעשות ככה וככה והמיטה כן תהיה נוחה לך". זאת אומרת מה הפרינציפ? הפרינציפ בעצם אומר כזה דבר קח את החיסרון שהלקוח סיפר על המוצר ותנסה להסביר ללקוח שלמרות שהמוצר לא מתאים לו אבל זה לא שהוא לא מתאים לו באופן אובייקטיבי, מה זאת אומרת לא מתאים לו באופן אובייקטיבי? לא שזה תמיד ככה לא שזה בכל מקרה ככה זה כרגע באופן יחסי ביחס לדבר מסוים, זאת אומרת זה גם סוג של סובייקטיבי כאילו מנקודת מבט מסוימת אתה יכול לחשוב שהמוצר לא מתאים לך אבל מנקודת מבט אחרת המוצר יכול להתאים גם לך.

ולכן אני אסכם את הדבר ברגע שהלקוח אומר "המנה הזאת לא טובה לי היא מלוחה מדי, המיטה הזאת לא נוחה לי כואב לי הגב" מה שזה לא יהיה, דרך אחת אומרת אם אפשר בוא נפריך את זה אם אפשר להוכיח לו שהמיטה הזאת היא כן נוחה לו בוא נוכיח לו שהיא נוחה לו, אם אפשר להוכיח לו שהמנה הזאת טעימה לו נוסיף לו סוכר היא טעימה לו סגרנו את הפינה פתרנו את הבעיה. אבל שימו לב כמובן שלהגיד לו "בעיניך זה לא טעים" זה לא עוזר לנו כי זה שבעיניו זה לא טעים זאת בעיה, זה שנגיד לו "בעיניך המיטה לא נוחה לגב שלך" זה גם לא עוזר לנו כי זה לא נוח לגב שלו זאת גם בעיה.

ולכן בהנחה שאנחנו לא מצליחים להוכיח לו שהמיטה הזאת כן נוחה לו או שהמנה הזאת כן טעימה לו אז מה שבעצם צריך לעשות זה לנסות לצמצם למזער את ההתנגדות שלו למוצר ולהסביר לו "היא לא נוחה לך אבל לא באופן אובייקטיבי היא לא נוחה לך, זאת אומרת זה לא שתמיד היא לא נוחה לך היא לא נוחה לך כרגע, היא לא נוחה לך רק עכשיו היא לא נוחה לך פה" כל מיני דברים כאלה כאילו "ביחס ל... היא לא נוחה לך אבל זה לא שהיא תמיד לא נוחה לך ולכן היא כן נוחה לך ולכן אתה יכול לקנות אותה, אתה יודע היא לא נוחה לך היום היא יכולה להיות נוחה לך מחר, זאת אומרת אל תחשוב שאם היא לא נוחה לך אז אובייקטיבי שהיא לא נוחה לך לא זה סובייקטיבי ביחס להיום, זה סובייקטיבי ביחס לשעה הזאת זה סובייקטיבי ביחס למקום הזה, זה סובייקטיבי ביחס לתנאים הספציפיים האלה שיש כרגע אבל היא כן יכולה להתאים לך באופן אובייקטיבי הכוונה במקרים אחרים".

ואותו דבר גם בן אדם כשמוכרים לו מוצר הוא צריך לשים לב זה שזה נוח לך היום זה לא אומר שזה יהיה נוח לך מחר, זה שזה לא נוח לך היום זה לא אומר שזה לא יהיה נוח לך מחר. בשורה התחתונה שלא יעבדו עליכם.
הוא לא אוהב ודאות סיטואציה לטפל בהתנגדויות טענות סיטואציות איך להתמודד חסרונות המוצר מטופל התנגדות מכירות בטלפון התנגדות לקוח אובייקטיבי אובייקטיביות המוצר מתאים ללקוח המוצר שלך התאמת המוצר התאמת המוצר ללקוח התאמת מוצר ללקוח התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח חיסרון חיסרון אובייקטיבי חיסרון ליתרון חיסרון סובייקטיבי חסרונות טיפול טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדות טיפול בהתנגדות לקוח טיפול בהתנגדות מכירה טיפולים לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי להפוך לקוח לקוחות מוצר מוצר לא מתאים מוצר לא מתאים ללקוח מוצר מתאים מטופל מטופלים מטפל מכירה סובייקטיבי סובייקטיביות
משנה ולא משנה, משעמם ומעניין, יש ואין, כלום ומשהו, להפוך יש לאין, להפוך אין ליש, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, להפוך כלום למשהו, להפוך משהו לכלום, להפוך משעמם למעניין, להפוך מעניין למשעמם, אושר ולהיצמד לאמת
משנה ולא משנה, משעמם ומעניין, יש ואין, כלום ומשהו, להפוך יש לאין, להפוך אין ליש, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, להפוך כלום למשהו, להפוך משהו לכלום, להפוך משעמם למעניין, להפוך מעניין למשעמם, אושר ולהיצמד לאמת
... ומעניין, יש ואין, כלום ומשהו, להפוך יש לאין, להפוך אין ליש, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, להפוך כלום למשהו, להפוך משהו לכלום, להפוך משעמם למעניין, להפוך מעניין למשעמם, אושר ולהיצמד לאמת מה המשמעות של להפוך לא משנה לכן משנה וכיצד זה קשור לאושר? כדי שאדם יהיה מאושר באמת, הוא צריך לפתח שליטה על תפיסת המציאות שלו ולהיות מסוגל לשנות את הדרך בה הוא מגיב ... לאדם כדי להשיג אושר אמיתי: היכולת להפוך לא משנה לכן משנה. היכולת להפוך כן משנה ללא משנה. הפיכת לא משנה לכן משנה הכוונה כאן היא שמה שיגרום לאדם להיות מאושר הוא לא להפוך את כל הדברים לחשובים, אלא לבחור בקפידה את הדברים שיתפסו לו כחשובים. אם אדם מרגיש שמישהו אומר לו משהו רע, הוא יכול להחליט שהדבר הזה לא משנה לו. אם ... זה באמת חשוב, אז לפעמים הוא יכול להפוך את הסיטואציה ללא משנה. למשל, אם אדם חולה, הוא יכול להחליט שהמצב הזה לא משנה לו יותר, וכך להפסיק את הסבל הנפשי שכרוך במצב הבריאותי. אם כל הזמן ... לא רוצה דבר מסוים, הוא יודע איך להפוך את הדבר הזה ללא משנה. כיצד ההיצמדות לאמת עוזרת בשינוי תפיסת המציאות? היכולת לשנות את תפיסת המציאות קשורה בהיצמדות לאמת. כדי שמשהו יהיה חשוב ... במאה אחוז שיש הבדל? יכולות לעזור להפוך את מה שנראה כמו משהו משנה, ללא משנה. מה קורה אם אדם רוצה להפוך משהו מלא משנה למשנה? אם אדם רואה משהו כלא משנה, הוא יכול לשאול את עצמו אם הוא באמת בטוח במאה אחוז שזה לא משנה. לדוגמה, אם הוא רואה מישהו בעבודה ... לי?. דרך השאלות האלה, הוא יכול להפוך את הדברים ששעממו אותו לכאלה שיביאו לו עניין. האם שליטה בתפיסת המציאות היא הדרך לאושר? אליעד מסביר שהתשובה היא חיובית. אם אדם ישאל את עצמו כל הזמן ... יכול לשנות את תפיסת המציאות שלו ולהפוך דברים חסרי משמעות לכאלה שיביאו לו אושר. על ידי שאלות מהותיות על האמת של כל מצב בחיים, הוא יוכל להימנע מהסבל ולמצוא עניין בכל דבר. סיכום לסיכום, ... שמסוגל לשלוט בתפיסת המציאות שלו, להפוך לא משנה לכן משנה (כדי להפיק הנאה) וכן משנה ללא משנה (כדי להימנע מהסבל). הדרך לעשות זאת היא על ידי היצמדות לאמת ושאלת שאלות רבות כמו האם זה באמת ... לאמת שליטה בתפיסת המציאות איך להפוך יש לאין? איך להפוך משנה ללא משנה? אושר ותפיסת המציאות הסבר על עושר, חיפוש האמת, משנה ולא משנה, והיכולת לשלוט בתפיסת המציאות כדי שאדם יהיה מאושר, עליו לפתח שתי ... מלאה בתפיסת המציאות שלו: היכולת להפוך לא משנה לכן משנה. היכולת להפוך כן משנה ללא משנה. מה המשמעות של שינוי התפיסה הזו? במציאות, אנו חווים טוב ורע. אדם רוצה להרגיש טוב ולברוח מהרע. כדי להימנע מתחושות שליליות, הוא צריך לדעת להפוך את הדברים שמשפיעים עליו ולהפוך אותם ללא משפיעים. אם יש דבר שמכאיב לו, מעציב אותו או גורם לו סבל, עליו לדעת כיצד לגרום לו להפסיק להיות משמעותי עבורו, וכך הכאב נעלם. איך עושים את ... והוא רוצה לשנות אותו. אם הוא מסוגל להפוך את הדבר הזה ללא משנה, הוא מבטל את השפעתו השלילית. לדוגמה: אם אדם חולה ורע לו, אבל הוא מצליח להפנים שזה לא משנה, הוא לא יסבול מזה יותר. אם יש לו ... אם משהו נראה לא משנה, אבל רוצים להפוך אותו למשמעותי, אפשר לשאול: האם אני בטוח שזה באמת אותו דבר כמו מה שראיתי קודם? אולי יש כאן משהו חדש ושונה? אולי אני מפספס משהו? כאשר שואלים את ... להיות מאושר, אדם צריך שתי יכולות: להפוך את הלא משנה לכן משנה - כדי להפיק הנאה ושמחה מהחיים. להפוך את הכן משנה ללא משנה - כדי להימנע מסבל וכאב. האופן שבו ניתן להשיג את השליטה הזו הוא באמצעות היצמדות לאמת. כאשר אדם כל הזמן בודק את המציאות ושואל ... משנה ולא משנה היצמדות לאמת איך להפוך יש לאין איך
אמונה וידיעה, איך להפוך אמונה לידיעה? איך לשמור על הטוב? איך להפוך זיכרון להבנה? איך לשמור על תחושה טובה? איך לשמור על מצב רוח טוב? איך להפוך את הטוב הזמני לטוב לנצחי? איך להפוך זמני לקבוע? הטלת ספק באמונה, אמונה או ידיעה
אמונה וידיעה, איך להפוך אמונה לידיעה? איך לשמור על הטוב? איך להפוך זיכרון להבנה? איך לשמור על תחושה טובה? איך לשמור על מצב רוח טוב? איך להפוך את הטוב הזמני לטוב לנצחי? איך להפוך זמני לקבוע? הטלת ספק באמונה, אמונה או ידיעה
... וידיעה, איך להפוך אמונה לידיעה? איך לשמור על הטוב? איך להפוך זיכרון להבנה? איך לשמור על תחושה טובה? איך לשמור על מצב רוח טוב? איך להפוך את הטוב הזמני לטוב לנצחי? איך להפוך זמני לקבוע? הטלת ספק באמונה, אמונה או ידיעה איך להפוך אמונה לידיעה מוחלטת? אחת השאלות המרכזיות שאליעד כהן מתייחס אליהן בהרצאה היא כיצד ניתן להפוך אמונה או רעיון שאתה מאמין בו לידיעה ודאית ששייכת לך באופן מלא, כך שאי אפשר לקחת אותה ממך לעולם. אליעד ... מבוססים על ידיעה מוחלטת, הם יכולים להיעלם, להישכח או להילקח ממך. אליעד כהן מדגיש שהדרך היחידה להפוך את האמונה לידיעה מוחלטת היא באמצעות הטלת ספק ובדיקת האמת של הרעיון. במקום לקבל רעיון כמשהו מובן מאליו, ... הפוכות: האם זה באמת נכון?, מי אמר שזה נכון?, או אולי זה בכלל לא נכון?. איך לקחת רעיון טוב ולהפוך אותו לידיעה שלך? אליעד מסביר באמצעות דוגמה מפורטת, כיצד להפוך רעיון כלשהו שנשמע טוב לידיעה ודאית. נניח שמישהו סיפר לך שכדאי לאהוב את עצמך, וזה נשמע לך כרעיון נהדר. ... לאהוב את עצמך, האהבה העצמית תהפוך לידיעה יציבה ומוחלטת שלך ואף אחד לא יוכל לקחת זאת ממך. איך להפוך מצב רוח טוב לקבוע? דוגמה נוספת שאליעד נותן היא מצב של שמחה או מצב רוח טוב, כאשר התחושה הטובה יכולה ... להגיע לאמת המוחלטת. אם תגיע למסקנה האמיתית שעדיף להיות שמח, השמחה תהפוך לקבועה ומוחלטת. איך להפוך זיכרון להבנה עמוקה? אליעד כהן מסביר גם כיצד להפוך זיכרון של רעיון להבנה עמוקה ואמיתית. אם אתה לומד רעיון כלשהו ורוצה לזכור אותו תמיד, עליך שוב להטיל ספק ... ולשאול את עצמך שוב ושוב אם היא נכונה, וכך להגיע למצב שבו הידיעה היא שלך באופן מוחלט. כיצד להפוך את הטוב הזמני לטוב נצחי? בסופו של דבר, אליעד כהן מסכם את ההסבר שלו בהבהרה שאם אתה רוצה להפוך כל דבר טוב וזמני לקבוע ונצחי, הדרך היחידה לעשות זאת היא להטיל ספק ולבחון את האמת לעומק. הוא מדגיש שאין ... בעזרת שאלות אלה אפשר להגיע לוודאות מוחלטת ולידיעה יציבה, כזו שאיש לא יוכל לקחת ממך לעולם. איך להפוך אמונה לידיעה? איך לשמור על מצב רוח טוב? איך להפוך טוב זמני לקבוע? איך להפוך זיכרון להבנה? אמונה או ידיעה? הטלת ספק באמונה איך להרגיש טוב תמיד? ...
מה זה משנה? דבר יותר טוב מדבר, להפוך טוב לרע, להפוך רע לטוב, להתעקש על כל דבר, לא להתעקש על שום דבר, שום דבר לא משנה, הכל משנה, להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
מה זה משנה? דבר יותר טוב מדבר, להפוך טוב לרע, להפוך רע לטוב, להתעקש על כל דבר, לא להתעקש על שום דבר, שום דבר לא משנה, הכל משנה, להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב
... זה משנה? דבר יותר טוב מדבר, להפוך טוב לרע, להפוך רע לטוב, להתעקש על כל דבר, לא להתעקש על שום דבר, שום דבר לא משנה, הכל משנה, להפוך מחויב לאפשרי, להפוך אפשרי למחויב מה זה משנה? איך להבדיל בין טוב לרע ולהפוך רע לטוב? ההרצאה מתמקדת בשאלה מה זה משנה, ובחקר המושג של שום דבר לא משנה. במהלך ההרצאה, ... המורכבות של הגדרת מושגים אלו. הוא מסביר כיצד כל אדם עשוי לראות את אותם הדברים בצורה שונה, תלוי בפרספקטיבה האישית שלו. הוא מציין שלפעמים ניתן להפוך טוב לרע, או רע לטוב, וזה לא בהכרח תלוי בתנאים אובייקטיביים, אלא בדרך שבה כל אחד מפרש ... להיראות חסרי ערך, בעוד אם אנחנו חושבים שכל דבר משנה, אנחנו עלולים להיות עסוקים כל הזמן בקבלת החלטות שמבוססות על פחד או חוסר ודאות. מה זה אומר להפוך מחויב לאפשרי? ההרצאה גם עוסקת בשאלת האם כל דבר הוא מחויב או שאפשר להפוך את הדברים לאפשריים. אליעד טוען שבמקרים מסוימים אנחנו יכולים להפוך מצבים שמרגישים לנו מחויבים למצבים אפשריים, כלומר, אנחנו יכולים לשנות את הדרך שבה אנחנו ... תמיד אנו מודעים לכך. האם יש הבדל בין טוב לרע? מהי הבחירה שלנו במצבי סבל? האם כל דבר באמת משנה? האם יש לנו שליטה על כל הרצונות שלנו? מה זה אומר להפוך מחויב לאפשרי? ...
איך להפסיק לרצות משהו? איך לגרום לעצמך לא לרצות משהו? איך להפוך טוב לרע? איך להיגעל ממשהו מושך? איך לגרום לעצמך לשנוא משהו? איך להפוך אוהב לאוייב? איך להמאיס משהו? איך להשניא משהו? איך להפוך משהו למגעיל? איך להפוך משהו לדוחה?
איך להפסיק לרצות משהו? איך לגרום לעצמך לא לרצות משהו? איך להפוך טוב לרע? איך להיגעל ממשהו מושך? איך לגרום לעצמך לשנוא משהו? איך להפוך אוהב לאוייב? איך להמאיס משהו? איך להשניא משהו? איך להפוך משהו למגעיל? איך להפוך משהו לדוחה?
... להפסיק לרצות משהו? איך לגרום לעצמך לא לרצות משהו? איך להפוך טוב לרע? איך להיגעל ממשהו מושך? איך לגרום לעצמך לשנוא משהו? איך להפוך אוהב לאוייב? איך להמאיס משהו? איך להשניא משהו? איך להפוך משהו למגעיל? איך להפוך משהו לדוחה? איך לגרום לעצמך להפסיק לרצות משהו? אחת הדרכים שבהן ... ירגיש צורך לחוות סבל כלשהו כדי להרגיש אנושי שוב. כלומר, אפילו טוב באופן מוגזם יכול להפוך לדבר שלילי. איך אפשר ליישם את השיטה בפועל? כדי להפסיק לרצות משהו, ... לרע? הרעיון המרכזי בהרצאתו של אליעד כהן הוא שדברים שטובים לנו במידה נכונה יכולים להפוך למזיקים ואף מאוסים אם נחשפים אליהם יתר על המידה. הגישה של יותר מדי ... איך להפסיק לרצות משהו? איך לגרום לעצמך לסלוד ממשהו? איך המוח מתמודד עם עודף? איך להפוך משהו טוב לרע? איך לגרום לעצמך להפסיק לרצות משהו? אחת הדרכים שבן ... נכון. לסיכום הרעיון הוא שכאשר עושים משהו יותר מדי, גם אם הוא נעים בהתחלה, הוא עלול להפוך למשהו שאנחנו כבר לא מסוגלים לסבול. השיטה הזו יכולה לעזור למי שמחפש ...
להפוך אין ליש, להפוך יש לאין, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, לגרום למישהו להבדיל, לגרום למישהו לא להבדיל
להפוך אין ליש, להפוך יש לאין, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, לגרום למישהו להבדיל, לגרום למישהו לא להבדיל
להפוך אין ליש, להפוך יש לאין, להפוך משנה ללא משנה, להפוך לא משנה למשנה, לגרום למישהו להבדיל, לגרום למישהו לא להבדיל איך ניתן להפוך אין ליש ומה זה אומר? ההרצאה עוסקת במושגים כמו הפיכת אין ליש, הפיכת יש לאהיה, וההבדל בין שינוי לאי - שינוי. אליעד ... כך שהוא יוכל להבין ולהבחין גם בהבדלים שהוא לא הבחין בהם קודם. האם יש גבול להבדל? ההרצאה מציינת כי לא תמיד אפשר להפוך אין ליש. יש מצבים בהם אדם לא יכול להבדיל בין דברים, כמו במקרה של אדם שאין לו את היכולת הפיזית או הקוגניטיבית ...
האויב של האויב שלי הוא החבר שלי, בכל דבר יש טוב, בכל דבר יש יתרון, בכל דבר יש רע, איך למצוא את הטוב? איך להפוך טוב לרע? איך להפוך רע לטוב? איך להפוך חיסרון ליתרון? החיסרון של החיסרון
האויב של האויב שלי הוא החבר שלי, בכל דבר יש טוב, בכל דבר יש יתרון, בכל דבר יש רע, איך למצוא את הטוב? איך להפוך טוב לרע? איך להפוך רע לטוב? איך להפוך חיסרון ליתרון? החיסרון של החיסרון
... של האויב שלי הוא החבר שלי, בכל דבר יש טוב, בכל דבר יש יתרון, בכל דבר יש רע, איך למצוא את הטוב? איך להפוך טוב לרע? איך להפוך רע לטוב? איך להפוך חיסרון ליתרון? החיסרון של החיסרון איך להשתמש בכלל האויב של האויב שלי הוא החבר שלי בחיי היום - יום? המשפט האויב של האויב שלי הוא החבר שלי אינו רק ... מתקיימים רצונות שונים וסותרים, ובכל פעם שאתה רוצה משהו, קיים בך גם רצון אחר שנלחם בו. האויב הפנימי שלך יכול להפוך לחברך, משום שהוא מסייע לך לראות את הטוב במה שחשבת שהוא רע. לדוגמה, אדם שרוצה להיות בריא יכול למצוא את היתרון בלהיות חולה, וכך להקל על הסבל שלו מכך ... אפילו מתגעגע לכך שיהיה לו איזשהו חיסרון. כך, החיסרון (חוסר בכסף) הפך ליתרון, כי הוא מעניק משמעות וסיפוק. איך להפוך כל חיסרון ליתרון? אליעד מדגיש שהדרך להפוך חיסרון ליתרון היא קודם כל להקצין את המצב עד קיצוניות מוחלטת, ואז להתבונן על מה קורה. לדוגמה, אדם שחווה כאב ראש ורואה בכך חיסרון, ינסה לדמיין את ... שלך (כאב הראש) הוא בעצם יתרון, כי הוא מאפשר לך לחוות גם רגעי סיפוק ותחושה של הקלה כאשר הוא חולף. איך להפוך חיסרון ליתרון בעזרת דמיון מוחלט? כדי להפוך כל חיסרון ליתרון, אליעד מציע תרגיל פשוט וברור: אתה צריך לקחת את הדבר שאתה חושב שהוא חסר לך, ולהקצין אותו בדמיון עד הקצה המוחלט. לדוגמה, אם אתה ... לחלוטין, כאשר בוחנים את ההפך הקיצוני שלו, מתגלה שהחיסרון שלך הוא לא תמיד חיסרון מוחלט אלא יחסי, וכך אתה יכול להפוך כל חיסרון ליתרון. האם באמת אפשרי לחיות ללא חיסרון בכלל? אליעד מראה כי אם אדם היה חי ללא שום חיסרון, הוא היה מוצא את עצמו במצב שהוא מתגעגע לחיסרון. ... רק שאי אפשר לחיות בלי חיסרון בכלל, אלא שגם לא כדאי לרצות את זה באופן מוחלט, כי גם זה יהיה בסוף חיסרון. איך להפוך חיסרון ליתרון? מה הפירוש של האויב של האויב שלי? איך להפוך רע לטוב? למה בכל דבר יש גם טוב וגם רע? איך למצוא את הטוב בכל מצב? למה צריך לדמיין עד הקצה? מה החיסרון של החיסרון? ...
2 דרכים להיות מאושר, 2 דרכים להרגיש טוב, להפוך את האפשרי למחויב, להפוך את המחויב לאפשרי, אושר כשהכל מחויב, אושר כשהכל אפשרי, אושר אפשרי, אושר מחויב, איך להיות מאושר?
2 דרכים להיות מאושר, 2 דרכים להרגיש טוב, להפוך את האפשרי למחויב, להפוך את המחויב לאפשרי, אושר כשהכל מחויב, אושר כשהכל אפשרי, אושר אפשרי, אושר מחויב, איך להיות מאושר?
... דרכים להיות מאושר, 2 דרכים להרגיש טוב, להפוך את האפשרי למחויב, להפוך את המחויב לאפשרי, אושר כשהכל מחויב, אושר כשהכל אפשרי, אושר אפשרי, אושר מחויב, איך להיות מאושר? מהן שתי הדרכים להיות מאושר ולחוות אושר? ההרצאה עוסקת בשתי דרכים עיקריות שיכולות להביא אותנו לאושר, אחת מהן היא להפוך את האפשרי למחויב, והשנייה היא להפוך את המחויב לאפשרי. אליעד כהן מסביר כיצד כל אחת מהדרכים הללו יכולה לשפר את חוויית האושר שלנו ולמנוע סבל, ומדגיש את הקשר בין מחשבותינו לבין רגשותינו. מהי הדרך להפוך את האפשרי למחויב? הדרך הראשונה שעליה דיבר אליעד היא להפוך את האפשרי למחויב. אליעד הסביר שברגע שאנחנו חושבים על משהו כעל מחויב, אנחנו נותנים לו ערך מוחלט שגורם לנו לסבל כאשר הדבר לא קורה כפי שציפינו. דוגמה שהביא הייתה מצב שבו אדם ... הרבה יותר נינוחה ולהימנע מסבל מיותר. מהי הדרך להפוך את המחויב לאפשרי? במהלך ההרצאה, אליעד הסביר גם על הדרך ההפוכה - להפוך את המחויב לאפשרי. הכוונה כאן היא להבין שאין דבר שהוא בהכרח מחויב, ושהמציאות יכולה להשתנות בכל רגע. הוא הסביר שאם אדם מרגיש שהמציאות מחייבת אותו להשיג משהו מסוים, זה גורם ... לא קורה באופן אוטומטי - הוא דורש זמן ומאמץ. כדי להפוך את המחויב לאפשרי, עלינו להתעקש להבין שכל דבר יכול להשתנות, ולפני שנקבל את התוצאה, עלינו להבין שהיא אפשרית בלבד, ולא מחויבת. מדובר בתהליך של שינוי תפיסתי שיכול לשפר באופן משמעותי את חוויית האושר שלנו ולהפוך את החיים שלנו לנוחים יותר. איך להפוך את האפשרי למחויב? אם אדם נמצא במצב שבו הוא מרגיש שדבר מסוים מחויב עבורו, הוא עלול להרגיש רע אם לא יוכל להשיג אותו. לדוגמה, אם אדם מאמין שמחויב לו להשיג יעד בעבודתו, הוא ... ויסייע להרגיש טוב יותר גם כשיש קשיים בדרך. איך להפוך את המחויב לאפשרי? לסיום, אליעד הסביר שמדובר בתהליך שדורש עבודה מנטלית. ברגע שנבין שהכל אפשרי, כלומר, שאין דבר שהוא בהכרח מחויב, נוכל להתמודד עם כל מצב בצורה גמישה ונינוחה ... לשפר את חוויית האושר שלנו ולמנוע סבל. איך אפשר להפוך את האפשרי למחויב? הדרך הראשונה שעליה דיבר אליעד היא להפוך את האפשרי למחויב. כדי להסביר את הרעיון, הוא השתמש בכמה דוגמאות פרקטיות. לדוגמה, הוא הזכיר את המצב שבו אדם מאבד כסף (נניח, 100 שקל) והוא מרגיש רע בגלל זאת. אליעד הציע שגישה ... יותר נינוחה עם מצבים שמתרחשים בחיינו. האם אפשר להפוך את המחויב לאפשרי? במהלך ההרצאה, אליעד גם דיבר על הדרך ההפוכה - להפוך את המחויב לאפשרי. מדובר בהבנה שאין דבר שהוא בהכרח מחויב, ושהכל יכול להשתנות לפי הצורך. הכוונה כאן היא להבין שמה שנראה לנו כמציאות בלתי ניתנת לשינוי, למעשה עשוי להשתנות כל ... נוכל להימנע מהסבל הזה ולהיות מאושרים יותר. כיצד להפוך את האפשרי למחויב? באופן דומה, אם אדם נמצא במצב שבו הוא מרגיש שדבר מסוים מחויב עבורו, הוא ירגיש רע אם לא יוכל להשיג אותו. לדוגמה, אם אדם מרגיש שמחויב לו להשיג יעד מסוים ... נוכל להימנע מהכאב הזה ולהרגיש טוב יותר. איך להפוך את המחויב לאפשרי? לבסוף, אליעד הסביר שמדובר בתהליך של שינוי מחשבתי. הוא טוען שעלינו לדעת שהכל פתוח לשינוי ושהמציאות אינה מחויבת כפי שהיא. ברגע שנבין שהכל אפשרי, אפילו מה ...
איך להפוך רצון מחויב לאפשרי? איך לשנות את החוויה? איך להפוך מחויב לאפשרי? שיטות לשינוי רגשות, איך לשנות רגשות? דרכים להפוך מחויב לאפשרי, נקודות להתבוננות, האם הרצון מחויב?
איך להפוך רצון מחויב לאפשרי? איך לשנות את החוויה? איך להפוך מחויב לאפשרי? שיטות לשינוי רגשות, איך לשנות רגשות? דרכים להפוך מחויב לאפשרי, נקודות להתבוננות, האם הרצון מחויב?
... להפוך רצון מחויב לאפשרי? איך לשנות את החוויה? איך להפוך מחויב לאפשרי? שיטות לשינוי רגשות, איך לשנות רגשות? דרכים להפוך מחויב לאפשרי, נקודות להתבוננות, האם הרצון מחויב? איך להפוך רצון מחויב לאפשרי? כדי להפוך רצון ממחויב לאפשרי, אליעד כהן מציע ... אחת מהטכניקות האלה יכול להפוך כל רצון, שנתפס עד כה כמחויב, ... ואת תחושת ההכרח. איך להפוך רצון למחויב פחות? שיטות לשינוי ...
להפוך להיות אלוהים, איך זה הגיוני להפוך להיות אלוהים
להפוך להיות אלוהים, איך זה הגיוני להפוך להיות אלוהים
להפוך להיות אלוהים, איך זה הגיוני להפוך להיות אלוהים האם הגיוני שאדם יכול להפוך להיות אלוהים? הרעיון המרכזי שאליעד כהן עוסק בו הוא האפשרות של אדם להפוך להיות אלוהים, והאם הדבר ... בפעולות על - טבעיות, מאגיה או קסמים על מנת להפוך לאלוהים. הדבר נשמע אולי לא ... ההיגיון מאחורי הדברים הוא פשוט. התהליך להפוך להיות אלוהים הוא שכלי והבנתי ... אלא בשינוי הבנתי של המציאות. למה לא צריך להפוך להיות אלוהים? הנקודה המרכזית שאליעד כהן מבהיר היא שהאדם לא צריך להפוך להיות אלוהים מהסיבה הפשוטה ... מאלוהים, ולכן נדמה לו שהוא צריך להשתנות כדי להפוך לאלוהים. התהליך של הפיכה ... כבר אלוהים במציאות שלו עצמו, ולכן כל ניסיון להפוך או להשתנות הוא אשליה. השינוי ... חושב שהוא צריך לעשות פעולה מיוחדת כדי להפוך לאלוהים, זוהי בדיוק ההשתגעות ... חיצונית, אלא רק להכיר במציאות כפי שהיא. האם להפוך לאלוהים זה תהליך או הבנה ... את המציאות באופן שלם. לכן, כל הרעיון של להפוך לאלוהים, לפי אליעד, אינו אלא ... האדם ולהכיר במציאות שהוא כבר נמצא בה. איך להפוך לאלוהים? האם האדם הוא כבר ...
איך להפוך אויב לאוהב? איך להפוך שונא לאוהב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתפייס עם מישהו? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לפתור קונפליקטים? גישור משפחתי, גישור זוגי, שינוי התנהגותי
איך להפוך אויב לאוהב? איך להפוך שונא לאוהב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתפייס עם מישהו? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לפתור קונפליקטים? גישור משפחתי, גישור זוגי, שינוי התנהגותי
... להפוך אויב לאוהב? איך להפוך שונא לאוהב? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתפייס עם מישהו? איך לגרום למישהו להיות חבר שלך? איך לפתור קונפליקטים? גישור משפחתי, גישור זוגי, שינוי התנהגותי איך אפשר להפוך אדם ששונא אותך לאוהב? אליעד כהן מסביר שיש ביטוי נפוץ שאומר להפוך אויב לאוהב, והשאלה המרכזית היא איך ניתן לעשות זאת באופן מעשי ויעיל. המטרה, לדבריו, היא לגרום לאדם ששונא אותך להתחיל לאהוב אותך. הוא מציין שהחוכמה האמיתית היא לא רק להשיג אהבה של אדם נייטרלי, אלא לגרום לאדם שיש לו רגשות שליליים כלפיך להפוך לאדם שאוהב אותך באמת. האם קל יותר להפוך אויב לאוהב או ליצור אויב חדש? אליעד מסביר שברור שקל יותר ליצור אויבים, אבל המטרה החשובה והקשה יותר היא דווקא להפוך אויב לאוהב. לדבריו, רוב האנשים יסכימו שהדרך הבסיסית ביותר לעשות זאת היא להבין מדוע האדם שונא אותך, כלומר, מה אתה עושה או עשית שמפריע לו. אם תפסיק לעשות דברים רעים ... והוא יחוש בזה, מה שיגדיל את הסיכוי שהוא יאהב אותך בחזרה. איך לגרום לאדם להבין שהטוב שהוא חווה מגיע ממך? אליעד מסביר שכדי להפוך אויב לאוהב, האדם השני חייב להבין שהטוב שהוא חווה מגיע ממך בצורה ישירה וברורה. למשל, אם בעבר פגעת בו כלכלית וגרמת לו לחשוב שאין לו כסף בגללה, תן לו כסף או תפצה אותו ... כלפיך. אליעד מבהיר שלמרות שהכל נשען על הפרשנות של האדם השני, עדיין זו דרך אפשרית ואפקטיבית מאוד לשנות את יחסו כלפיך. איך להפוך אויב לאוהב? איך לגרום לאדם לסלוח לך? גישור ופתרון קונפליקטים איך לשפר יחסים בעבודה? איך להתנהג כדי שיאהבו אותי? איך להתמודד עם שונאים? יש ביטוי שנקרא להפוך אויב ל...? ש: אוהב. אליעד: נכון עכשיו השאלה היא איך הופכים אויב לאוהב איך אפשר לקחת מישהו שאת שונאת אותו והוא שונא אותך ולגרום לו לאהוב אותך זאת החוכמה החוכמה זה לקחת ... הרבה דברים הוא יחשוב עליך הוא לא יקנה את הסיפור ולכן השלב הראשון שהוא לא הכרחי מצד עצמו הוא הכרחי מצד הנסיבות אם אתה רוצה להפוך אויב שלך לאוהב שלך קודם כל אתה צריך לוודא שאתה לא רואה בו אויב שזה משהו שאתה אמרת אבל אתה אמרת שהוא מחויב והוא לא באמת מחויב. מההתחלה יש את החלק בא נראה מה מחויב ...
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדות מכירה, לא להפוך את החיסרון לסובייקטיבי, חיסרון אובייקטיבי, חיסרון סובייקטיבי, המוצר לא מתאים ללקוח, המוצר מתאים ללקוח, התאמת המוצר ללקוח
 👈1 ב 150  👈4 ב 400     ☎️ 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: להפוך, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חרדות + פחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה ועוד...

הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: להפוך, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להעריך את עצמך? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם גירושין? איך למצוא זוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשתול מחשבות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להיגמל מהימורים? איך לנהל את הזמן? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לא להישחק בעבודה? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...

להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? למה יש רע בעולם? האם יש משמעות לחיים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה המשמעות של החיים? האם יש בחירה חופשית? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה ועוד...
רק כאן באתר! ✨ להנאתך, 10,000+ שעות של תכנים בלעדיים! ✨ מאת אליעד כהן!
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?

חפש:   מיין:

האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי למנהלים, מאמן אישי בתל אביב, מאמן רוחני בתחום להפוך - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 16_07_2025 השעה 05:23:49 - wesi1